Olenko epänormaali?

Myy

Tuntuu näitä viestejä lukiessa, että pettäminen ja jatkuva unelmointi vastakkaisesta sukupuolesta on normaalia käytöstä vaikka parisuhde toimisikin hyvin. Olen jo 45v ja takana pitkä avioliitto ja muutama lyhyempi suhde ja nykyinen kolmen vuoden mittainen. Minkään suhteen aikana, niin kauan kun tunteita on toista kohtaan ollut, en ole kokenut seksuaalista vetovoimaa vastakkaiseen sukupuoleen. Kapakassakaan pienessä hiprakassa ei pieni seikkailu ole käynyt mielessä. Aina on se oma kumppani sängyssä riittänyt. Vasta tunteiden haalettua ja suorastaan loputtua, on mielenkiinto herännyt ja olen alkanut katsella muita sillä mielellä. Nykyinen mieheni ajautui ns. ystävättärensä kanssa kokeilemaan myös seksiä ja ystävyyshän loppui siihen. Kumpikaan ei voi enää sietää toistaan. Eli, pilasivat suhteensa. Rakkauteni miestäni kohtaan ei siihen loppunut, mutta kolhun sai. Siltikään en voi mennä kenenkään muun kanssa sänkyyn. Olenko ainoa lajiani?

9

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokuM

et ole, sinunlaisiasi saisi olla paljon enemmänkin.

• Minna

Kuuntele vain sydämesi ääntä, älä lähde pettämisen tielle. Sillä satuttaisit vain itseäsi, et loppujen lopuksi ketään muuta.
      Itse olen ollut aivan samanlainen jokaisen parisuhteeni kohdalla, en ole pystynyt ajattemaan ketään muuta suhteessa ollessani, enkä vielä pitkään aikaan suhteen päätyttyä.
      Minun tarinani on "Mitä tehdä??"-nimikkeen alla. Olen antanut anteeksi mieheni pettämisen ja siedän edelleen, kun hän toisinaan on korostuneen kiinnostunut muista naisista(tietääkseni ei ole pettänyt enää). Nyt olen alkanut vakavasti harkita eroa tai jotain muutosta tilanteeseen. Silti en lähtisi itse pettäjän tielle.. Jaksan edelleen uskoa, että jossain on joku kunnollinen mies, jos omastani ei miehekseni ole..

• Fanny

Kun ihminen on rakastunut, niin hän ei muita vilkuile. En ainakaan minä, olen niin rakkaani lumoissa, että en näe ketään muita ja olen ihan vihainen jos jotkut yrittää iskeä minua esim. työmatkojen illallisilla jne.
      Ei ole tarvetta lähteä minnekään pippaloihin tai muualle yksin. On kivaa kulkea, mennä, matkustaa tai vaan olla yhdessä.

Näitä suhteita on minulla ollut muutama ja kertaakaan eivät ole uskottomuuksiin loppuneet. Viimeisen kanssa olen ollut yli 10 vuotta ja vieläkin sydän pompahtaa kun hän tulee hakemaan minut vaikka töistä.
      Kun ihminen kohtelee toista hyvin ja kunnioituksella ei tarvetta vieraisiin tule.

Mutta voi kun se liha on heikko joillakin...
      Itse olen onnellinen ja toivon, että tämä suhde kestää koko elämän.

• nainen

pätee sinun kohdallasi ei päde kaikilla. On aivan ilmeistä, ettei hyväkään vakisuhde suojele toiseen rakastumiselta, vaikka kummatkin kohtelevat toisiaan enemmän kuin hyvin ja kunnioituksella. Mielestäni oikein hyvä ja onnellinen suhde kestää myös kolhuja ja kurssien vaihtelua eikä suinkaan lopu uskottomuuteen.

• Epäilevä Tuomas

"takana pitkä avioliitto ja muutama lyhyempi suhde ja nykyinen kolmen vuoden mittainen"

Omasta mielestäsi olet sitten niin hurskasta, että? Mokomakin jakorasia..

• Myy

Yksi kerrallaan! Jakorasia...hmm...

• Epäilevä Tuomas
        Myy kirjoitti:

Yksi kerrallaan! Jakorasia...hmm...

Ei huorakaan kerralla anna kuin yhdelle -ilman lisämaksua ainakaan.

• kylli

Sain saman käsityksen luettuani alkuperäisen tekstin.On tullut suoritettua tuota koeajoa jo ihan tarpeeksi,ei ihme ettei enää jaksa vieraat kiinnostaa.Olen kyllä uskollisuuden puolesta puhuja,mutta mutta...kyllä tää on niin läpi näkyvää....

• Myy2
        kylli kirjoitti:

Sain saman käsityksen luettuani alkuperäisen tekstin.On tullut suoritettua tuota koeajoa jo ihan tarpeeksi,ei ihme ettei enää jaksa vieraat kiinnostaa.Olen kyllä uskollisuuden puolesta puhuja,mutta mutta...kyllä tää on niin läpi näkyvää....

ettei olis elämän aikana ollu kymmentäkään miestä!
        Ja sekö sitten on suuri määrä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe