Mies on vaimonsa ja lastensa kanssa, ehkä lähtevät moneksi päiväksi isovanhempien luokse jossa viettävät ihanan Joulun. Mitä kakkonen tekee, juo yksin vinkkua ja itkee itsensä uneen?
Millainen on kakkosen Joulu?
142
816
Vastaukset
- pek@
Kakkonenkin on ihminen, jolla voi olla perhe tai sitten on yksineläjä. Hänkin saattaa viettää ihanan joulun. Miksi ei?
- vuoroin vieraissa
Ihana my ass - ukkosi on superahdistunut, kun ei pääse moneen päivään "pakoon", ajatukset ja tunteet ovat kakkosen luona ja sinä saat katsella sitä muissa maailmoissa leijuvaa miestäsi. Jos säälistä kerran pyhien aikana saat seksiä, niin voit miettiä kenen kanssa hän kuvittelee rakastelevansa?!
- Perhejoulu =)
Juu näinhän ne satuilut yleensä menee ja kakkosparka elää niiden voimalla. Happy hollidays!!
- bimbomikäbimbo
Perhejoulu =) kirjoitti:
Juu näinhän ne satuilut yleensä menee ja kakkosparka elää niiden voimalla. Happy hollidays!!
se on muuten hoLIdays! ;)
- älä hermostu!
Perhejoulu =) kirjoitti:
Ja vaimo sen voimalla, kun mies vakuuttaa, että suhde on ohi vaikka odottaa kieli pitkällä välipäivien reissua kakkosen kanssa!
- Lillukanvarsilla
bimbomikäbimbo kirjoitti:
se on muuten hoLIdays! ;)
Just, täähän oli se pointti!
- Vaimon kulta
älä hermostu! kirjoitti:
Ja vaimo sen voimalla, kun mies vakuuttaa, että suhde on ohi vaikka odottaa kieli pitkällä välipäivien reissua kakkosen kanssa!
Vaimohan elää sen voimalla, että tapaa oman rakastajansa joulun välipäivänä, MINUT!
- NÄIN MEILLÄ
Hmm.minä ainakin "rakastelin" mieheni kanssa 6-kertaa kolmen päivän aikana!Kokoajan katsoi minua silmiin ja hoki,että rakastaa minua...
- 9puyftgvb
NÄIN MEILLÄ kirjoitti:
Hmm.minä ainakin "rakastelin" mieheni kanssa 6-kertaa kolmen päivän aikana!Kokoajan katsoi minua silmiin ja hoki,että rakastaa minua...
So..? Kun kerran tänne palstalle kirjoitat, niin kaiketi mies sinua pettää?
Mitä virkaa on kliseisillä sanoilla ja "laatuajalla" joulunpyhinä, kun arjen tullen jaat elämäsi kurjan pettäjän kanssa? - upeeetaihanaaa
NÄIN MEILLÄ kirjoitti:
Onko se sama mies jonka kanssa rakasteltiin viime viikolla joka ikinen päivä, myös jouluaattoaamuna ja joka hoki minulle, kakkoselle että rakastaa minua enemmän kuin koskaan on ketään rakastanut? Kuulostaa samalta. Jos mies on sama, miksi ihmeessä sinua kanssani pettää jos on maailman paras vaimo? Jotain sinusta taitaa uupua.Kuinka voit pettäjän kanssa rakastella? Eikö yhtään inhota? Minulle se mies menee tuossa sivussa kun on omakin olemassa mutta en ihan omakseni ottaisi enkä täällä kehtaisi kehua rakasteluja. Me nimittäin tavataan taas lähipäivinä rakastelun merkeissä kun sinä odottelet häntä kotiin onnesta soikeana.
- yks kakkonen....
NÄIN MEILLÄ kirjoitti:
Miten voit ylistää teidän liittoanne, kun miehesi kuitenkin pettää sua? Ulkopuolisen silmin onni ei ole täydellistä teidänkään perheessä. Hyvä se ukkosi on sängyssä, pakko myöntää. Jaksoi mun kanssa neljä kertaa saman päivän aikana!
- Onnesta soikeana
upeeetaihanaaa kirjoitti:
Onko se sama mies jonka kanssa rakasteltiin viime viikolla joka ikinen päivä, myös jouluaattoaamuna ja joka hoki minulle, kakkoselle että rakastaa minua enemmän kuin koskaan on ketään rakastanut? Kuulostaa samalta. Jos mies on sama, miksi ihmeessä sinua kanssani pettää jos on maailman paras vaimo? Jotain sinusta taitaa uupua.Kuinka voit pettäjän kanssa rakastella? Eikö yhtään inhota? Minulle se mies menee tuossa sivussa kun on omakin olemassa mutta en ihan omakseni ottaisi enkä täällä kehtaisi kehua rakasteluja. Me nimittäin tavataan taas lähipäivinä rakastelun merkeissä kun sinä odottelet häntä kotiin onnesta soikeana.
Eikö sun omaa miestäsi sitten inhota rakastella sun kanssa? Miten se voi rakastella pettäjän kanssa?
- rakkautta rakkautta
upeeetaihanaaa kirjoitti:
Minä rakastelin salarakkaani kanssa viimeksi 21.12, aamulla, mutta menikin monta varvia. Vaimo sai jämät. Äsken rakas pisti viestiä ja kyseli koska taas tavataan. Muija vahtii mutta vahtikoon.
- Huh huh
rakkautta rakkautta kirjoitti:
Minä rakastelin salarakkaani kanssa viimeksi 21.12, aamulla, mutta menikin monta varvia. Vaimo sai jämät. Äsken rakas pisti viestiä ja kyseli koska taas tavataan. Muija vahtii mutta vahtikoon.
Kaikenlaisia moukkia sitä onkin.
- Hyvää Joulua :)
Ja se miehesi laittaa koko ajan tekstareita, joissa valittaa kun on pitänyt jouluhelvetissä vuoksesi olla. Kulkea tungoksessa ostoksilla, kun sinä tuhlaat järjettömästi rahaa kaikkeen turhaan krääsään ja ostat järkyttävät määrät ruokaa, joka menee roskiin. Jouluna hän valittaa kun joutuu sietämään sukulaisiasi ja toivoo vaan pääsevänsä sieltä pois. Kakkonen taas viettää laatuaikaa oman perheensä ja ystäviensä parissa, tai sitten jos on sinkku, kenties lähtee ulkomaille tai jotain muuta mukavaa.
- hehe...........
..ja teikä uskoo, vai??
- ykkösjoulu
Tää ei oo mun mies, joka on kakkosella lainassa, sillä inhoaa kaupassa shoppailua, on sitten kyse syömisistä tai vaatteista. Jouluhelvettihän se on jonkinlainen narsisti-pettäjälle järjestettävä, mietin tässä kutsuisko jouluksi kaikkein ikävimmät sukulaiset. Rahat mun mies tuhlaa kyllä kakkoseen ja vaimo kustantaa joulun. Ei aina kaikki mene niinkuin strömsössä, vai mikä se nyt oli. Mutta hyvää joulua kaikille kakkosille, kolmosille ja vielä sitä riittää nelosillekin!
- Heh, heh...
hehe........... kirjoitti:
..ja teikä uskoo, vai??
Ja teikä uskoo kun mies väittää että kivaa on ähistä ostoksilla tungoksessa tai sun sukusi luona (jotka kyylää sitä vihaisesti kun tietää sen pettävän sua, tosi ihanaa..)? Miksi se sitten ees muistaa viestitellä sille kakkoselleen ja laittaa vielä niitä viestejä niin paljon, että on jo melkein häiriöksi kakkosen joulun vietossa? Katsos kun kakkosen mies jo ihmettelee, että miks se puhelin piippaa koko ajan...
- hah,hah,haa
Heh, heh... kirjoitti:
Ja teikä uskoo kun mies väittää että kivaa on ähistä ostoksilla tungoksessa tai sun sukusi luona (jotka kyylää sitä vihaisesti kun tietää sen pettävän sua, tosi ihanaa..)? Miksi se sitten ees muistaa viestitellä sille kakkoselleen ja laittaa vielä niitä viestejä niin paljon, että on jo melkein häiriöksi kakkosen joulun vietossa? Katsos kun kakkosen mies jo ihmettelee, että miks se puhelin piippaa koko ajan...
Vai oikeen kakkosen mies jo ihmettelee? Oikea perinnepettäjien ja pettäjien apurien joulu, tosin pettäjän puhelin ei kyllä enää petetylle piippaile, sillä se on kätketty ja hiljainen.
- ...
Heh, heh... kirjoitti:
Aika yksinkertainen se kakkonen kyllä on jollei ymmärrä laittaa puhelintaan äänettömälle.
- Heh, heh...
... kirjoitti:
Aika yksinkertainen se kakkonen kyllä on jollei ymmärrä laittaa puhelintaan äänettömälle.
No katsos, kun on vilkas sosiaalinen elämä ja paljon ystäviä ja rakkaita, niin tokihan sitä tahtoo olla heidän tavoitettavissaan... Minkäs teet sitten ettei tuo salarakas osaa pitää etäisyyttä edes jouluna, vaikka sovittiin niin. :)
- ...
Heh, heh... kirjoitti:
No katsos, kun on vilkas sosiaalinen elämä ja paljon ystäviä ja rakkaita, niin tokihan sitä tahtoo olla heidän tavoitettavissaan... Minkäs teet sitten ettei tuo salarakas osaa pitää etäisyyttä edes jouluna, vaikka sovittiin niin. :)
Moukk8a mitä moukkia.
- Herää todellisuuteen
SÄÄLITTÄVÄÄ:) !!!AVAA SILMÄSI! EIKÖ HÄN SILLOIN PETÄ KAKKOSTA?! JA NIINHÄN SE KUULUU OLLAKKIN:AVIOPARIT ELÄVÄT JA TEKEVÄT KAIKKEA YHDESSÄ.EIKÖ KAKKOSILLE LÖYDY VAPAATA MIESTÄ? NAIMISISSA OLEVA=PUOLISON OMA!
- sivusta heittelijä
Herää todellisuuteen kirjoitti:
SÄÄLITTÄVÄÄ:) !!!AVAA SILMÄSI! EIKÖ HÄN SILLOIN PETÄ KAKKOSTA?! JA NIINHÄN SE KUULUU OLLAKKIN:AVIOPARIT ELÄVÄT JA TEKEVÄT KAIKKEA YHDESSÄ.EIKÖ KAKKOSILLE LÖYDY VAPAATA MIESTÄ? NAIMISISSA OLEVA=PUOLISON OMA!
Naimisissa olo ei tarkoita toisen omistamista. Ei toista voi omistaa. Mä en ainakaan haluaisi omistaa ketään enkä omia ketään itselleni. Jokainen ihminen on vapaa, siviilisäätyyn katsomatta.
- huutonaurua!!!!!
Kovin tuntuu oma joulusi olevan ihana, kun jo etukäteen USKOTTOMUUS palstalla ivaat kakkosten joulusta!!
- Härkäviikoilla
Nooh. Kakkosen rooli ei aina ole niin merkittävä kuin itse luulevat. Perhe on perhe. Kakkonen on kakkonen, jota viihdytän silloin tällöin. Yksi toivomus olisi. Ei typeriä tekstiviestejä tai nettiviestejä jouluna. Niiden aika olkoon sitten härkäviikoilla:))
- ......
Miehenkään rooli ei ole kakkoselle kovin merkittävä. Kivaa seksiä silloin tällöin. Muuten saa pysyä omiensa kanssa. :D Ei kukaan vähänkään järkevä ota pettäjämiehestä muuta kun sen minkä helpoiten saa. Säälin vaimoa.
- NOLOA !!!
...... kirjoitti:
Miehenkään rooli ei ole kakkoselle kovin merkittävä. Kivaa seksiä silloin tällöin. Muuten saa pysyä omiensa kanssa. :D Ei kukaan vähänkään järkevä ota pettäjämiehestä muuta kun sen minkä helpoiten saa. Säälin vaimoa.
Niin:ehkä mieskin antaa SÄÄLISTÄ kakkoselle seksiä,kun ajattelee,ettei "raukka"omaa miestä ole löytänyt!!!TAI SAANUT???
- ......
NOLOA !!! kirjoitti:
Niin:ehkä mieskin antaa SÄÄLISTÄ kakkoselle seksiä,kun ajattelee,ettei "raukka"omaa miestä ole löytänyt!!!TAI SAANUT???
Naiselle riittää aina vapaita miehiä halutessaan. Nämä haluaa yleensä muutakin kun sitä seksiä.
Tuskin toisen aviomies sääliseksiä kenellekään muulle kun omalle puolisolle antaa. Sitä paitsi olisiko tuo kovin huono juttu jos kakkonen on vain sitä seksiä vailla. Jos rakkautta haluaa niin silloin on eri juttu ja ukkomies ei ole siihen oikea.
- 1,2
Samaa mieltä, siksihän se järjestys on. Kakkosta pitää aina vähän kehasta, että pysyy lämpimänä. En minäkään kerro kotiasioita, niitä oikeita :)
- rakastumatonkakkonen
Kyllä miehet on typeriä ja lapsellisia. Että ihan kehasta pitää. Päinvastoin.. miestä pitää kehasta ja säälitelläkin välillä ikävän perhe-elämän takia että pysyy kakkoselle lämpimänä.
Miksi mies juoksee vieraissa jos kotiasiat on täydellisiä? Olipa vastaus mikä tahansa niin aina tullaan siihen että ne ei ole täydellisiä ja siksi on kakkosia.
- miettikää sitä
Pikkumaiset ja tekopyhät ihmiset täällä nyt ylipäätään toisiaan nakkelevat, mutta miettikääpä nyt ihan tosissanne tota asetelmaa petetty vaimo - kakkonen. Kakkonen, jos on rakastunut ukkomieheen, on toki aivan varmasti surullinen ja ahdistunut, kun mies viettää joulua perheensä kanssa, oli se sitten onnellinen tai onneton. Mutta, vaimoa se mies pettää! Vaimo alistaa itsensä petettäväksi ja antaa lapsilleen vinoutuneen parisuhdemallin. Mies puolestaan kärvistelee joko tuskissaan, kun ajattelee kakkosta, tai huonon omatunnon kanssa, kun pettää vaimoaan.
Ei ole helppoa olla se harhaan johdettu kakkonen, mutta paljon ennemmin sitä kuin petetty vaimo! - voi söpöys*
Ootte te niin söpöjä että! Niin se miehesi kävi kanssasi kaupassa ostamassa jouluruuat, joita sinä jäit nyt kahdeksi päiväksi laittamaan, kun mies tuli luokseni "työmatkalle".
Voit uskoa, että ei kyllä tee yhtään pahaa ajatella teidän jouluanne, koska olettepa ihan missä tahansa, sukulaisissa tai keskenänne, niin ihanuus siitä on kaukana. Ellei ihana ole sinun määritelmäsi avioliitolle, jossa miehelläsi on jo kolmatta vuotta tiivis suhde toiseen naiseen?!?- hopeat jakoon
Hei, soita nyt ihmeessä sille petetylle vaimolle ja kerro tuo jo kolmatta vuotta juttusi, niin saat mieheni heti omaksesi. Voi sitten jäädä suoraan sinne joulun viettoon. Oikeasti toivon, että teillä kakkosilla olisi edes munaa, sillä mieheni täällä selittää, että suhde on loppu. Olen siis munattoman selittäjän kanssa naimisissa ja kun ei tunnusta niin olkoon, keksin kyllä itselleni tekemistä, kun pääsen selityksistä eroon.
- jakakaa keskenänne
hopeat jakoon kirjoitti:
Hei, soita nyt ihmeessä sille petetylle vaimolle ja kerro tuo jo kolmatta vuotta juttusi, niin saat mieheni heti omaksesi. Voi sitten jäädä suoraan sinne joulun viettoon. Oikeasti toivon, että teillä kakkosilla olisi edes munaa, sillä mieheni täällä selittää, että suhde on loppu. Olen siis munattoman selittäjän kanssa naimisissa ja kun ei tunnusta niin olkoon, keksin kyllä itselleni tekemistä, kun pääsen selityksistä eroon.
Niinhän ne selittää. Ja siksi kakkonen ei sitä kokonaan itselleen haluakaan. Mutta vaimolle kelpaa kaikesta huolimatta.
- Kummitus = D
jakakaa keskenänne kirjoitti:
Niinhän ne selittää. Ja siksi kakkonen ei sitä kokonaan itselleen haluakaan. Mutta vaimolle kelpaa kaikesta huolimatta.
Nämä on niin ihania verukkeita "siksi kakkonen ei sitä kokonaan itselleen haluakkaan". Tosiasiassa kenelle kakkonen oikeesti kelpaa, siis oikeasti osaksi perhettä? Jos haluaa vain miestä, miksei etsi vapaata, jonka kanssa voisi vaikka näyttäytyä ihan julkisesti ja mies voisi julkisesti kertoa naisestaan (haha) vaan taitaa näiden kakkoseten maine olla sellainen, että huhu
- Säälittävä olet...
Kirjoituksesta voi taas todeta,e ttä kakkosilla on joku korvien välissä pahasti vinksallaan.
- asdzfghjklö
Kummitus = D kirjoitti:
Nämä on niin ihania verukkeita "siksi kakkonen ei sitä kokonaan itselleen haluakkaan". Tosiasiassa kenelle kakkonen oikeesti kelpaa, siis oikeasti osaksi perhettä? Jos haluaa vain miestä, miksei etsi vapaata, jonka kanssa voisi vaikka näyttäytyä ihan julkisesti ja mies voisi julkisesti kertoa naisestaan (haha) vaan taitaa näiden kakkoseten maine olla sellainen, että huhu
Kelpaa se varmaan, mut miestä hävettää tämä nainen niin, ettei jouluna kehtaa suvulle esitellä. On häpeä olla kakkonen, eikä ihme. Niin paljon pahaa mieltä ei kukaan muu ole tuottanut, eikä oikeat ihmiset hyväksy sitä.
- kyllä kelpaa
Kummitus = D kirjoitti:
Tuskin kakkosten maine on sen kummempi kun noiden petturimiesten. En ottaisi sellaista miestä vaikka olisi viimeinen mies maailmassa. Maine pilalla ja mies pilalla. Moneen suuntaan nussinut vaikka parisuhteessa. Yäkk.
- ei mene jakoon
hopeat jakoon kirjoitti:
Ei vaimolle kannata kertoa siinä toivossa, että tämä lemppaisi miehen ulos. Vaimohan tarrautuu ukkoonsa entistä tiukemmin ja alkaa vahtimaan kultaista aarrettaan.
- 22222,2222
asdzfghjklö kirjoitti:
Kelpaa se varmaan, mut miestä hävettää tämä nainen niin, ettei jouluna kehtaa suvulle esitellä. On häpeä olla kakkonen, eikä ihme. Niin paljon pahaa mieltä ei kukaan muu ole tuottanut, eikä oikeat ihmiset hyväksy sitä.
Miten kehtaat esitellä petturimiehesi suvulle? Eikö hän ole tuottanut sinulle pahaa mieltä? Tuntematon nainenko sinulle on valehdellut ja sinua pettänyt?
- tänä vuonna näin
Viettää joulun miehensä ja lastensa kanssa, syödään hyvin ja tosiaan juodaan sitä vinkkua ja otetaan ihan rennosti.
- Säälittävää
Tuosta voi tietysti jotain päätellä, että jouna otetaan miehen ja lasten kanssa sitä vinkkua....
- tänä vuonna näin
Säälittävää kirjoitti:
Tuosta voi tietysti jotain päätellä, että jouna otetaan miehen ja lasten kanssa sitä vinkkua....
Et ole sitten jouluateriasta kuullut? Hyvä punaviini kruunaa hyvän aterian.
- tähmitähäh
Mikä siinä sitten on ettei se eroo jos kaikki on päin helevettiä ja joulu perheen kanssa on yhtä kärsimystä!?
Et oo kakkonen kyllin kystä kun ei oo luonasi, suhde alkanut jo pitkän matkan ennen joulua eikä valmista tule millään, jotain siellä kotona olevalla on kuitenkin kun pitää petturia paikallaan.- onnellista hyvinkin
Ja sen jonkin turvin vuodesta toiseen siedät miehesi pettämistä. Mahdat olla todella onnellinen!
- perhejoulut rauhaan
onnellista hyvinkin kirjoitti:
Ja sen jonkin turvin vuodesta toiseen siedät miehesi pettämistä. Mahdat olla todella onnellinen!
Tämä kakkonen vaikuttaa tosi vihaiselta. Etpä voi tietää mikä tätä pariskuntaa yhdessä pitää. Molempien pitää sitä haluta. Vaimo ei välttämättä tiedä miehensä puuhista, jos ne naamoidaan "työmatkoiksi". Kakkonen tietää miehen valehtelevan. Silti jatkaa suhdetta. Kun mies ei hae eroa, kakkonen syyttää vaimoa, koska tämä ei aja vihittyä miestään ulos. Jänniä nuo kuviot. Kakkonen pysyköön kuitenkin lestissään. Hän on sivullinen perheen asioissa, vaikka mies työmatkoillaan vierailee hänen luonaan.
- perhe? :D
perhejoulut rauhaan kirjoitti:
Tämä kakkonen vaikuttaa tosi vihaiselta. Etpä voi tietää mikä tätä pariskuntaa yhdessä pitää. Molempien pitää sitä haluta. Vaimo ei välttämättä tiedä miehensä puuhista, jos ne naamoidaan "työmatkoiksi". Kakkonen tietää miehen valehtelevan. Silti jatkaa suhdetta. Kun mies ei hae eroa, kakkonen syyttää vaimoa, koska tämä ei aja vihittyä miestään ulos. Jänniä nuo kuviot. Kakkonen pysyköön kuitenkin lestissään. Hän on sivullinen perheen asioissa, vaikka mies työmatkoillaan vierailee hänen luonaan.
Ei ne mitään perheitä ole jos juostaan vieraissa. Toisen tulisi AINA tietää pettämisestä niin saisi päättää haluaako elää pettäjän kanssa vai ei.
- ei lainkaan ankeaa
Mitäkö kakkonen tekee jouluna? Viettää ihan samanlaista ihanaa joulua lastensa ja läheistensä kanssa kuin sinäkin vietät. Vinkkua ei tosin meillä jouluna juoda, kun mun mielestä viina ei kuulu joulun viettoon lainkaan. Ihanaa saada olla ihan rauhassa lasten kanssa kotona. Ei puheluita, ei viestejä.
Rauhallista Joulua sullekin. Harmi, että miehesi pettää ja sä uskottelet itsellesi, että kakkosen elämä on varmasti kurjempaa kuin sinun.- Viinin kera
Viini ruokajuomana ei ole kyllä millään muotoa paha asia, saatika lapsille hapa, tai lapsilta jotenkin pois -- jotkut vaan ei hallitse omaa alkoholinkäyttöään, vaan kun korkki aukeaa, niin loppua ei tule ennen sammumista.
Meillä ainakin on viiniä, tai oikeastaan shampanjaa (ei siis mitään halpis-skumppaa) joulupöydässä, joskus kuule ihan arkenakin, sitä kun osaa hallita elämänsä ja juomisensa, niin ei tarvi "leikkiä lasten silmissä absolutistia" - ei lainkaan ankea
Viinin kera kirjoitti:
Viini ruokajuomana ei ole kyllä millään muotoa paha asia, saatika lapsille hapa, tai lapsilta jotenkin pois -- jotkut vaan ei hallitse omaa alkoholinkäyttöään, vaan kun korkki aukeaa, niin loppua ei tule ennen sammumista.
Meillä ainakin on viiniä, tai oikeastaan shampanjaa (ei siis mitään halpis-skumppaa) joulupöydässä, joskus kuule ihan arkenakin, sitä kun osaa hallita elämänsä ja juomisensa, niin ei tarvi "leikkiä lasten silmissä absolutistia"Samaa mieltä olen kanssasi, ettei viini ruokajuomana ole paha asia. Siltikään se ei kuulu meidän joulunviettoon eikä muihinkaan kirkollisten juhlapäivien viettoon. En tajua, miksi lähdit tuolle linjalle, että lasten edessä muka leikitään abolutistia. Onko sulla kuitenkin huono omatunto jostain?
Mikä sopii teille, ei sovi meille. Skumppaa juodaan sitten uutena vuotena :).
- adsfghjukloö
Mun mielestä tästä on turha kiistellä, sillä joulu on perheen juhla, eikä kukaan kakkonen voi sellaista antaa sellaista nuoruutensa perheen menettäneelle ukkomiehelle, sillä veri on vinkkua sakeampaa.
Suvun merkitys ja tuki korostuu iän myötä. Huomaatte sitten kun ikäännytte.- ghjklö
Ei pidä paikkaansa,vaikka ikää jo löytyy.
Joulut helpottuvat eron jälkeen ,kun tehtävien määrä vähenee.
Vähemmän pakkopullaa,enemmän rauhoittumista tärkeimpien kanssa. Mulle perhe tarkoittaa minua ja lapsia, sukulaiset ovat välttämätön paha. - ipoy
ghjklö kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa,vaikka ikää jo löytyy.
Joulut helpottuvat eron jälkeen ,kun tehtävien määrä vähenee.
Vähemmän pakkopullaa,enemmän rauhoittumista tärkeimpien kanssa. Mulle perhe tarkoittaa minua ja lapsia, sukulaiset ovat välttämätön paha.Aikuiset lapset jätti pettäjäisän joulutarjoilut kertarysäyksellä. Ilmeisesti kakkonen ja lapset korvaa nyt sen puutteen. Sukulaiset olikin olleet välttämätön paha jo pitkään ennen eroa, kun meni se maine heidänkin silmissä.
- Ykkösjoulu ;)
Ja paskat! Jos kerran ukko on vaimonsa ja kakaroidensa kanssa anoppilassa, niin hajotkoon sinne. Tää kakkonen ainakin ottaa ja lähtee jouluksi Pariisiin, rakkauden kaupunkiin, eikä pistä ollenkaan pahaksi pientä jouluromanssiakaan jonku upean ranskalais-adoniksen kans ;D
Ja jos joku nyt jotain älähtelee, että olis jotenki moraalitonta jakaa rakkautta Pariisissa ukon ollessa anoppilassa niin mietipä uudelleen: niin makaa kuin petaa ja sitähän se itsekin tekee mättöämisen ohessa. Ellei, niin omapahan on puutteensa, ei ole mun kyynel.- joulunsa kullakin
Jep, olis pitänyt olla vaimon näkemässä, ku mies mulle tosi vaikeena selitti pari päivää sitten, miten he lähtee jouluksi anoppilaan ja miten paljon hän tietää mua siellä kaipaavansa, mutta miten lasten takia on pakko yrittää olla läsnä. Oli niin vaikeeta ja nöyrää poikaa että, kun ajatteli, että mun tulee tosi paha mieli siitä.
Huis hais, siinähän raahaa jouluruokia vaimon kanssa anoppilaan ja tekee mitä lystää. Ei se peheonnea ainakaan ole, kun on tarvetta pitää toista naista. Minä ja lapset nautitaan joulurauhasta. Ja kyllä, välipäiviksi lähdetään miehen kanssa Tallinnaan kylpylään. - Yrjöttävä olet!!
joulunsa kullakin kirjoitti:
Jep, olis pitänyt olla vaimon näkemässä, ku mies mulle tosi vaikeena selitti pari päivää sitten, miten he lähtee jouluksi anoppilaan ja miten paljon hän tietää mua siellä kaipaavansa, mutta miten lasten takia on pakko yrittää olla läsnä. Oli niin vaikeeta ja nöyrää poikaa että, kun ajatteli, että mun tulee tosi paha mieli siitä.
Huis hais, siinähän raahaa jouluruokia vaimon kanssa anoppilaan ja tekee mitä lystää. Ei se peheonnea ainakaan ole, kun on tarvetta pitää toista naista. Minä ja lapset nautitaan joulurauhasta. Ja kyllä, välipäiviksi lähdetään miehen kanssa Tallinnaan kylpylään.Juu ja onnensa kullakin...miten sinunlaisesi ihminen kehtaa katsoa peiliin? Toivotaan, että lapset eivät peri äitinsä kohtaloa...
- Voi parkaraukka sinu
"Rakkauttahan" sinä nimenomaan jaat - et sinä Pariisissakaan nahkoistasi pääse.
- Ykkösjoulu ;)
Voi parkaraukka sinu kirjoitti:
"Rakkauttahan" sinä nimenomaan jaat - et sinä Pariisissakaan nahkoistasi pääse.
Niin jaan ja teen sen antaumuksella, en katso olevani millään tavalla tilivelvollinen, saatika siveysvelvollinen akkansa kanssa anoppilassa perheleikkivälle miehentekeleelle ;)
- Huh huh
Herää unestasi pikkukakkonen. Ensinnäkään sinulla ei vaan ole varaa lähteä mihinkään siitä kaupungin vuokra-asunnostasi. Toiseksi kukkaan upea ranskalais-adonis ei tuollaista raatoa huolisi edes yhden illan panoksi. Hajoa sinä vaan kakarasi kanssa sinne luukkuusi, ehkäpä mieheni tuo teille edes jotain syötävää sinne. Exäsi voi sitten vaikka maksaa laskusi.
- Ykkösjoulu ;)
Huh huh kirjoitti:
Herää unestasi pikkukakkonen. Ensinnäkään sinulla ei vaan ole varaa lähteä mihinkään siitä kaupungin vuokra-asunnostasi. Toiseksi kukkaan upea ranskalais-adonis ei tuollaista raatoa huolisi edes yhden illan panoksi. Hajoa sinä vaan kakarasi kanssa sinne luukkuusi, ehkäpä mieheni tuo teille edes jotain syötävää sinne. Exäsi voi sitten vaikka maksaa laskusi.
Pikkusen pieleen, vaikka yritys olikin hyvä. Asunto on keskustan "arvoalueella", ihan oma. Ei lapsia, eikä exää riippakivenä. Sattuu olemaan sen verran hyvät tienestit, että Pariisiinkin pääsee just sillon kun siltä tuntuu ja sekös äpärälaumaa elättäviä riepoo oikein urakalla ;D
Olen itsenäinen vapaa nainen, suhteilen ja matkustelen ihan miten vaan sattuu huvittamaan. Nykyinen vakiopano-reppana kuvittelee minun olevan jotenkin "riippuvainen" itsestään, mut pieleen menee. Käytän herraa tasan tarkkaan panotarkoituksessa ja hauskanpidossa, muuhun en sitä ikipäivänä kelpuuttaisi.
Sielläpä siis nauttikoon anoppilan antimista antaumuksella, tää lähtee sunnuntaina - Pariisi, rakkauden kaupunki kutsuu! =) - Realismia kehiin
Huh huh kirjoitti:
Arvoisa numimerkki "Huh huh", tuo kuvaus pätee lähes sataprosenttisesti näihin perheellisiin ykkösiin. Kituutetaan olemattomilla tuloilla kotiäitinä kakaralauman kanssa kaupungin vuokraslummissa, ulkonäkö ja kroppa on repsahtanut raskauksien myötä, vaatteetkin on kirppareiden nukkavieruja menneiden sesonkejen collegeja & fleecejä ja raitaverkkareita. Reissuun pääsee vain sinne anoppilaan, mikäli anoppi kustantaa bensat, tai bussiliput. Kakaralauman vanhimpien isä, se rakas exä saattaa ehkä kustantaa muutaman tiimaririhkaman jouluksi, jos ryyppäämiseltään joutaa. Ehkä se ihastuttava perheen pää, pettävä luuseriukko saa työpaikaltaan joulukinkun, tai edes konvehtirasian, vaikka eipä se nyt niin varmaa ole taantumakaudella, firmat kun säästää nuokin rahat pomojen optioihin.... ellei sitten nyhverö ole sitäkin suklaarasiaa kiikuttanut salapanolleen.
Elämää nähneenä tämä on liiankin raadollista todellisuutta. - :)) :))
Realismia kehiin kirjoitti:
Arvoisa numimerkki "Huh huh", tuo kuvaus pätee lähes sataprosenttisesti näihin perheellisiin ykkösiin. Kituutetaan olemattomilla tuloilla kotiäitinä kakaralauman kanssa kaupungin vuokraslummissa, ulkonäkö ja kroppa on repsahtanut raskauksien myötä, vaatteetkin on kirppareiden nukkavieruja menneiden sesonkejen collegeja & fleecejä ja raitaverkkareita. Reissuun pääsee vain sinne anoppilaan, mikäli anoppi kustantaa bensat, tai bussiliput. Kakaralauman vanhimpien isä, se rakas exä saattaa ehkä kustantaa muutaman tiimaririhkaman jouluksi, jos ryyppäämiseltään joutaa. Ehkä se ihastuttava perheen pää, pettävä luuseriukko saa työpaikaltaan joulukinkun, tai edes konvehtirasian, vaikka eipä se nyt niin varmaa ole taantumakaudella, firmat kun säästää nuokin rahat pomojen optioihin.... ellei sitten nyhverö ole sitäkin suklaarasiaa kiikuttanut salapanolleen.
Elämää nähneenä tämä on liiankin raadollista todellisuutta.Aika yksipuolista tuo sinun elämän seuraamisesi. Heh heh. Antakaa kakkosten viettää joulunsa kuin lystäävät. Eikä taas näille huorille kuulu, miten kunnon perheet viettävät jouluaan perinteitä kunnioittaen.
- *reps* XD
:)) :)) kirjoitti:
Aika yksipuolista tuo sinun elämän seuraamisesi. Heh heh. Antakaa kakkosten viettää joulunsa kuin lystäävät. Eikä taas näille huorille kuulu, miten kunnon perheet viettävät jouluaan perinteitä kunnioittaen.
Kunnon perheet?!?!?! :D :D :D Sallikaa mun nauraa! Mistä kohtaa joku kulissiperhe on "kunnon perhe"? Äijä juoksee vieraissa, akka täysin sokea ja tahdoton lammas, joka pukertaa ja passaa kotona äijälle & pennuille mitä ne ikinä keksii vaan kitistä ja kaupanpäälle vielä "ainavalmis suorittamaan aviollisia velvollisuuksiaan" - tuosta on kyllä "kunnollisuus kaukana", ellei sitä kunnollisuutta sitten mitata rouvan suorituksina....
- dszfxdhgftygvjyukl
Yrjöttävä olet!! kirjoitti:
Juu ja onnensa kullakin...miten sinunlaisesi ihminen kehtaa katsoa peiliin? Toivotaan, että lapset eivät peri äitinsä kohtaloa...
Ihan sairas se on. Plussaa omia kommenttejaan 7 asti ja muiden -3:lla. Psyykkisesti sairas ja luultavasti trolli. Sellaiset haluavat iskeä vain kipeimpään kohtaan. Jokaiselle jotain ilkeää ja narsistiseen syyllistävään tapaan. Mikä lie vimmansa sytyttänyt. Sanovat, etteivät narsistit kestä tappiota. Ollaan kai kaikki vaimot sen pahimpia vihollisia. Olis mukava. jos tuon plussilla leikkivän vois erottaa muista.
- sdfhgjhknlö
Ykkösjoulu ;) kirjoitti:
Niin jaan ja teen sen antaumuksella, en katso olevani millään tavalla tilivelvollinen, saatika siveysvelvollinen akkansa kanssa anoppilassa perheleikkivälle miehentekeleelle ;)
miehentekele? Eli sulla ei todellakaan ole oikeasti mitään miest.
- szcdxcfbgvnhmjn,k
Huh huh kirjoitti:
Tässäkin 11-miinuspistettä. Selkeä mielenterveystapaus tuo kakkonen.
- Ykkösjoulu ;)
sdfhgjhknlö kirjoitti:
miehentekele? Eli sulla ei todellakaan ole oikeasti mitään miest.
Ei niin, sehän on vain hauskanpitoa varten oleva ukkomies, eli miehentekele. Poimin parhaat palat ja vaimo hoitakoon p-hommat, itsepä on ristikseen ottanut ;D
- huutele vain
*reps* XD kirjoitti:
Kunnon perheet?!?!?! :D :D :D Sallikaa mun nauraa! Mistä kohtaa joku kulissiperhe on "kunnon perhe"? Äijä juoksee vieraissa, akka täysin sokea ja tahdoton lammas, joka pukertaa ja passaa kotona äijälle & pennuille mitä ne ikinä keksii vaan kitistä ja kaupanpäälle vielä "ainavalmis suorittamaan aviollisia velvollisuuksiaan" - tuosta on kyllä "kunnollisuus kaukana", ellei sitä kunnollisuutta sitten mitata rouvan suorituksina....
Ei se perheestä tee kulissiperhettä, jos mies on käynyt tai käy kiksauttamassa jotain naista. Mikä saa sinut nimittelemään vaimoa akaksi, miestä äijäksi ja lapsia pennuiksi. Kateus ja katkeruusko? Mitä pahaa hyvissä kulisseissa on. On ihanaa asustaa perheen kanssa kauniissa kodissa, ajaa hyvällä autolla, antaa lasten harrastaa taipumustensa mukaan myös kalliita harrastuksia. Ei ne poissulje vaimon ja miehen rakkautta. Kukin perheessä toimii ja tekee taitojensa mukaan. Se rouva voi olla olla loistokas kokki ja organisoija, mies hyvä muussa. Sinä syrjähyppynä olet hyvä jossain muussa. Älä isottele paremmillesi.
- jouluvaimo
joulunsa kullakin kirjoitti:
Huis hais, siinähän raahaa jouluruokia vaimon kanssa anoppilaan ja tekee mitä lystää. Ei se peheonnea ainakaan ole, kun on tarvetta pitää toista naista. Minä ja lapset nautitaan joulurauhasta. Ja kyllä, välipäiviksi lähdetään miehen kanssa Tallinnaan kylpylään.Mies hädässä, tuli mun mieleen. Ymmärrätkö, että miehen äiti kärsii tilanteesta. Kärsisi vielä enemmän jos tietäisi millaisen kotkan mukaan poikansa on joutunut.
Vaikeaa ja nöyrää? Kaipa se vaimo on nähnyt sen saman ilmeen, kun jäänyt kiinni suhteesta sinuun. Taidat kuitenkin ymmärtää, ettei sinuun olla niin sitoutuneita, vaikka anteeksi pyydetään. - ??????
Ykkösjoulu ;) kirjoitti:
Pikkusen pieleen, vaikka yritys olikin hyvä. Asunto on keskustan "arvoalueella", ihan oma. Ei lapsia, eikä exää riippakivenä. Sattuu olemaan sen verran hyvät tienestit, että Pariisiinkin pääsee just sillon kun siltä tuntuu ja sekös äpärälaumaa elättäviä riepoo oikein urakalla ;D
Olen itsenäinen vapaa nainen, suhteilen ja matkustelen ihan miten vaan sattuu huvittamaan. Nykyinen vakiopano-reppana kuvittelee minun olevan jotenkin "riippuvainen" itsestään, mut pieleen menee. Käytän herraa tasan tarkkaan panotarkoituksessa ja hauskanpidossa, muuhun en sitä ikipäivänä kelpuuttaisi.
Sielläpä siis nauttikoon anoppilan antimista antaumuksella, tää lähtee sunnuntaina - Pariisi, rakkauden kaupunki kutsuu! =)Siis ihan sivusta vaan.. tiedätkö mikä on äpärä?
- ihan vaan
huutele vain kirjoitti:
Ei se perheestä tee kulissiperhettä, jos mies on käynyt tai käy kiksauttamassa jotain naista. Mikä saa sinut nimittelemään vaimoa akaksi, miestä äijäksi ja lapsia pennuiksi. Kateus ja katkeruusko? Mitä pahaa hyvissä kulisseissa on. On ihanaa asustaa perheen kanssa kauniissa kodissa, ajaa hyvällä autolla, antaa lasten harrastaa taipumustensa mukaan myös kalliita harrastuksia. Ei ne poissulje vaimon ja miehen rakkautta. Kukin perheessä toimii ja tekee taitojensa mukaan. Se rouva voi olla olla loistokas kokki ja organisoija, mies hyvä muussa. Sinä syrjähyppynä olet hyvä jossain muussa. Älä isottele paremmillesi.
Minun perheen se tekisi kulissiperheeksi.
- säälin sua
huutele vain kirjoitti:
Oh hoh. Miehesi siis juoksee vieraissa ihan vaan rakkaudesta sinuun? Varmasti kunnoittaa ja arvostaakin sua? Kyllä tuo on ihan kullisseissa elämistä. Mun mielestä hyvään perhe-elämään ei kuulu avioliiton ulkopuoliset suhteet. Tosin jos olette keskenänne sopineet avoimesta liitosta, niin se muuttaa asian. Olettehan sitten kertoneet siitä ystävillenne ja sukulaisillenne, etteivät vaan luule teidän kulisseissa elävän?
- Limited_edition_
?????? kirjoitti:
Siis ihan sivusta vaan.. tiedätkö mikä on äpärä?
Äpärä on sellainen lapsi joka saa alkunsa liiton ulkopuolisesta suhteesta vaikka lapsen äiti olisi naimisissa.
- lintukodossa
säälin sua kirjoitti:
Oh hoh. Miehesi siis juoksee vieraissa ihan vaan rakkaudesta sinuun? Varmasti kunnoittaa ja arvostaakin sua? Kyllä tuo on ihan kullisseissa elämistä. Mun mielestä hyvään perhe-elämään ei kuulu avioliiton ulkopuoliset suhteet. Tosin jos olette keskenänne sopineet avoimesta liitosta, niin se muuttaa asian. Olettehan sitten kertoneet siitä ystävillenne ja sukulaisillenne, etteivät vaan luule teidän kulisseissa elävän?
Älä yksinkertaista asioita. Asioissa ja tapahtumissa on muitakin sävyjä kuin musta ja valkoinen. Ihmiset tekevät virheitä ja osaavat myös antaa anteeksi. Nämä kakkoset käyttävät hyvin mielellään perheistä sanaa kulissiperhe. Ja nimittelevät vaimoa akaksi ym. Perhe on kuitenkin tämän yhteiskunnan perusta. Idyllistä tietysti on , että perheeseen kuuluu isä ja äiti, jotka asuvat lasten kanssa yhdessä. Että silleen.
- <szdfxgchvjk
ihan vaan kirjoitti:
Minun perheen se tekisi kulissiperheeksi.
Ai ja ukkomiehen kanssa vehtaaminen ei? :)
- Huh huh
Realismia kehiin kirjoitti:
Elämää nähneenä tämä on liiankin raadollista todellisuutta.Ai sä pyörit tollasten ukkomiesten kanssa? Ei noita kyllä löydä kuin jostain lähiöräkälästä, varmaan sun ja kaltaistesi kakkosten kantapaikastasi?
- miehetkin sokeita
Limited_edition_ kirjoitti:
Äpärä on sellainen lapsi joka saa alkunsa liiton ulkopuolisesta suhteesta vaikka lapsen äiti olisi naimisissa.
Tietämättömät aviomiehet kohtelevat näitä äpäriä ominaan ja maksavat elämisen. Huoravaimot pitävät pilkkanaan.
- säälin sua silti
lintukodossa kirjoitti:
Älä yksinkertaista asioita. Asioissa ja tapahtumissa on muitakin sävyjä kuin musta ja valkoinen. Ihmiset tekevät virheitä ja osaavat myös antaa anteeksi. Nämä kakkoset käyttävät hyvin mielellään perheistä sanaa kulissiperhe. Ja nimittelevät vaimoa akaksi ym. Perhe on kuitenkin tämän yhteiskunnan perusta. Idyllistä tietysti on , että perheeseen kuuluu isä ja äiti, jotka asuvat lasten kanssa yhdessä. Että silleen.
Mulle ei idyllillä ole paska..nkaan verran merkitystä. Jokainen luo oman onnensa itse. Mun ajatusmaailmaan ei vaan mahdu se, että annan anteeksi pahat teot mua kohtaan ihmiselle, joka ei kunnoita mua lainkaan. Väitätkö ihan oikeasti, että sun mies kunnioittaa ja arvostaa sua? Toki sä olet jalo ihminen, kun pystyt virheet anteeksi antamaan. Mutta oletko sä onnellinen tuossa idyllissäsi?
Kulisseissa elämiseksi yllättävän moni katsoo tuollaisen liiton, jossa toisella on sivusuhteita. Mutta jos se sulle käy, niin ymmärrät kai myös sen, ettei se kaikille sovi? Jotkut arvostavat myös itseään sen verran, että kaatavat kulissit. Ei se kirpaise kuin kerran. - sdfghjklöä
säälin sua silti kirjoitti:
Mulle ei idyllillä ole paska..nkaan verran merkitystä. Jokainen luo oman onnensa itse. Mun ajatusmaailmaan ei vaan mahdu se, että annan anteeksi pahat teot mua kohtaan ihmiselle, joka ei kunnoita mua lainkaan. Väitätkö ihan oikeasti, että sun mies kunnioittaa ja arvostaa sua? Toki sä olet jalo ihminen, kun pystyt virheet anteeksi antamaan. Mutta oletko sä onnellinen tuossa idyllissäsi?
Kulisseissa elämiseksi yllättävän moni katsoo tuollaisen liiton, jossa toisella on sivusuhteita. Mutta jos se sulle käy, niin ymmärrät kai myös sen, ettei se kaikille sovi? Jotkut arvostavat myös itseään sen verran, että kaatavat kulissit. Ei se kirpaise kuin kerran.Itse vedät teatteria. Ohjaussauvana ukkomiehen heppi. Siitähän siitä helinää ja helskettä, kolinaa kolsketta riittääkin. Häpeäisit!
- ??????
miehetkin sokeita kirjoitti:
Tietämättömät aviomiehet kohtelevat näitä äpäriä ominaan ja maksavat elämisen. Huoravaimot pitävät pilkkanaan.
Miten paljon näillä aviomiehillä on äpäriä avioliiton ulkopuolella. Kaikilla on isä. Myös niillä äpärillä. Vaimot on sokeita ja miehet pitää koko avioliittoa pilkkanaan.
- ihan vaan
<szdfxgchvjk kirjoitti:
Ai ja ukkomiehen kanssa vehtaaminen ei? :)
Siis jos mies käy kiksauttamassa vierasta naista niin oma perhe on kulissia. Oli puhe vaan miehen perheestä.
- aaaaaaaaaaaaa ha
ihan vaan kirjoitti:
Siis jos mies käy kiksauttamassa vierasta naista niin oma perhe on kulissia. Oli puhe vaan miehen perheestä.
Ja omasta toiminnastasi ei? :)
- ihan vaan
aaaaaaaaaaaaa ha kirjoitti:
Ja omasta toiminnastasi ei? :)
Siis mikä on minun toimintaa? Ei missään sanota miten toimin.
- valitse viisaasti
Ykkösjoulu ;) kirjoitti:
Sielläpä siis nauttikoon anoppilan antimista antaumuksella, tää lähtee sunnuntaina - Pariisi, rakkauden kaupunki kutsuu! =)Kylläpäs puolustelet aikomuksiasi!Aivan niin,et ole kenellekkään tilivelvollinen!!!Tee juuri niin,kui haluat!Tekstistäsi paistaa selvästi suuttumuksesi,kun mies anoppilassa perheensä luona.Tällaisina juhlapyhinä se todellisuus iskee!!!Mietin onnellisena vaimona,että miten siedät moista?Eikö olisi mahdollista,että kokisit aidon onnen vapaan miehen kanssa,johon vosit sitoutua ajallaan!Varatussa miehessä roikkuminen on moraalisestikin väärin!Oma itsekunnioitus ei moiseen pystyisi. Olisi oikein varatulle miehellekin,että löytäisit hyvän miehen itsellesi.Oppisipa keskittymään velvollisuuksiinsa!Olemme mieheni kanssa molemmat uskovaisia ja kummallakaan ei tulisi mieleenkään pettää toista!
Muutoinkin meille tärkeimmät arvot elämässä ovat kaikkea muuta,kuin raha tai materiaaliPerhe ja lapset ovat elämässämme tärkeitä! Näin elämme elämää ja onhan se mukava,kun vanhenee,niin lapset käyvät katsomassa ja jatkavat perhettä!
Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä! Toivottavasti arvostat itseäsi,etkä alistu pelkäksi rakastajattareksi! - Ruttua
valitse viisaasti kirjoitti:
Kylläpäs puolustelet aikomuksiasi!Aivan niin,et ole kenellekkään tilivelvollinen!!!Tee juuri niin,kui haluat!Tekstistäsi paistaa selvästi suuttumuksesi,kun mies anoppilassa perheensä luona.Tällaisina juhlapyhinä se todellisuus iskee!!!Mietin onnellisena vaimona,että miten siedät moista?Eikö olisi mahdollista,että kokisit aidon onnen vapaan miehen kanssa,johon vosit sitoutua ajallaan!Varatussa miehessä roikkuminen on moraalisestikin väärin!Oma itsekunnioitus ei moiseen pystyisi. Olisi oikein varatulle miehellekin,että löytäisit hyvän miehen itsellesi.Oppisipa keskittymään velvollisuuksiinsa!Olemme mieheni kanssa molemmat uskovaisia ja kummallakaan ei tulisi mieleenkään pettää toista!
Muutoinkin meille tärkeimmät arvot elämässä ovat kaikkea muuta,kuin raha tai materiaaliPerhe ja lapset ovat elämässämme tärkeitä! Näin elämme elämää ja onhan se mukava,kun vanhenee,niin lapset käyvät katsomassa ja jatkavat perhettä!
Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä! Toivottavasti arvostat itseäsi,etkä alistu pelkäksi rakastajattareksi!Mikäs se VARATTU on ? Jos ei ole avioliitossa, niin ei kai silloin ole ?
- Kakkonen on myös
ykkänen ja viettää hyvän, rauhallisen joulun perheensä, siis myös siippansa, kanssa suvun parissa.
Joulu on siitä ihmeellistä aikaa, että silloin perinteet voittaa. Myös silloin, jos kakkosesta tuleekin ykkönen. Perinteet ovat uudistuvaa lajia :)- asdfghjkiloöä
Ja hymy hyytyy, sillä ikä tulee vastaan liian nopeasti.
- Rentoutuen menee
Ja oletat sitten että ihan KAIKILLE maailman ihmisille joku kaupallinen paska -juhla on jotenkin tärkeä? Pelkkää pelleilyä ja massan mukana juoksemista, eikä se sinuakaan ilmeisesti onnelliseksi tee, jos pari päivää teeskentelet onnellista parisuhdetta pettävän miehen kanssa.
- slobodan1
Mä oon päättäny etten ala enää mihinkään vakavampaan ukkomiesten kanssa. Senverran paskoja kokemuksia on mulla.
Kerrankin mies vakuutteli ja vannoi että ottaa vaimosta eron ja että kaapista ei voida tulla mutta yhdessä voidaan ollaa. Vitut se mitään eroa ottanu vaikka vakuutteli ja vannoi. Laitoin aattona pari paljastavaa valokuvaa vaimolle ja toivotin sällille hyvää loppuelämää. Näky olevan okt myynnissä vuodenvaihteen jälkeen. Tästä pari vuotta aikaa. Ei ole kaveri soitellut.
Nykyään harrastan vain seksiä. Ei tarvii perään soitella.- Kaappihetero :D
Heh, näitä "ihan vaan pikkusen miesten kanssa kivaa pitäviä" (umpiheteroita) ukkomiehiä piisaa ja kaikki samanlaisia tossukoita. Ollaan niin olevinaan sitä ja tätä, mutta akkaa ei uskalleta jättää ja vielä vähemmän olla sen "vakipanon" kanssa päivänvalossa kaiken kansan nähtävillä.
Usein on tullut mietittyä tuota "ikimuistoista joulua" muutamallekin kusipää-luuserille, ei siihen paljon muuta tarvittais, kun muutama intiimi valokuva ja mahdollisesti höystettynä muutamalla meilillä & tekstarilla... :D :D :D
Eikös tämän päivän uutisissa joku nassikka toivonut "raitista joulua" ja sellainen tuommosella sähköpostilla tulee varsin nopeasti ;D - avauksia
Toimit hienosti.
- hgfkfkt
No ei helvetti!!! Kuullostat katkeralta narisevalta vanhalta vinkuvalta lelulta.
Et sitten voinut lähetellä niitä viestejä joulun jälkeen, että piti sitten mennä pilaamaan toisten joulu, siitä petturimiehestä viis, mutta vaimo ja lapset kyllä. Hyi olkoon!!! Just tollasten saastojen takia maailma on ruma paikka!
On näköjään ottanut koville kun mies ei valinnut kaikesta huolimatta sinua! - Yhteensattumaa
Heh, just tänään taas tuolla Koodissa joku käräytetty ukkomies purki katkeruuttaan ja pelotteli, että homppeleilta loppuu panomiehet tuota menoa... ihan varmaan joo loppuu, kyllä niitä ulkoruokinnassa olevia ukkomiehiä panettaa entistä enemmän!
- TasapainoineN...
Mekin vietämme perhejoulun. Olen kaunis, hyvävartaloinen ja tyylikäs nainen enkä halua miestäni seksuaalisesti lainkaan; hän käy kuumana minuun vielä kymmenien yhdessäolo vuosien jälkeenkin. Olen sanonut, että jos naitattaa etsii jonkun jostakin ja varmaan niin on tehnyt koska ei halua puutteessa elää. Minä tykkään seksistä mutten mieheni kanssa.
Meillä on siitä huolimatta kaikki hyvin; lapset lähes kaikki maailmalla, josta tulevat joulunviettoon. Vietämme hyvin perinteisen, ihanan ja rauhallisen sekä sopuisan joulun. En vihaa miestäni mutten rakastakaan; hän on hyvä mies ja rakastaa minua niin paljon, ettei halua erota vaan käy kuksimassa muualla koska haluaa säilyttää sen kaiken hyvän, mitä meillä on, ja sitä on paljon.
Että näinkin voi menne...itse olen ihan tyytyväinen elämään ja voi olla, että minäkin etsin jonkun joka tyydyttää tarpeeni. Ei se silti ole mitään sellaista, jonka vuoksi jättäisi kaiken hyvän taakseen. Elämä on niin paljon muutakin kuin seksiä.- with love
Hyvä nainen, anna nyt miehellesi Joulun kunniaksi! Tekee hyvää sinullekin.
- 512
Olen joulun ajan töissä .Vapaa-ajan nukun,kattelen telkkaria,luen hyvää kirjaa.Käyn sukulaisten luona syöpöttelemässä,lenkillä,salilla.
Hän on ja tekee tahollaan mitä tekeekään.Viikon päästä nähdään. - ero kolkuttaa ovella
Juurihan me vietimme ihanan viikon yhdessä, eroamme joulun vuoksi kumpikin perheidemme luokse leikkimään kulisseja, pidämme sinäkin aikana yhteyttä toisiimme ja palaamme toistemme syliin joulun jälkeen. Jos vaimo kuvittelee jotain onnea muutamasta yhteisestä pakolla vietetystä kulissipäivistä jouluna niin erehtyy pahasti.
- ajatus vain
Ehkä se ei muuta miestä, mut ehkä liikautti sua kumminkin miettimään? Sä varastit vaimon elämän ja varkain saat elää suhteesi.
- MITÄ IHMETTÄ?!
ajatus vain kirjoitti:
Ehkä se ei muuta miestä, mut ehkä liikautti sua kumminkin miettimään? Sä varastit vaimon elämän ja varkain saat elää suhteesi.
"varastit vaimon elämän" - siis hetkinen?! Ei kai nyt oikeasti kukaan aikuinen ihminen elä elämäänsä miehen kautta? Kyllä jokaisella aikuisella pitäisi olla ihan oma elämä, olipa sitten naimisissa, avoliitossa, tai minkälaisessa suhteessa tahansa, taikka sinkkuna...
Varoituksen sana niille, joiden elämä on rakennettu jonku "parisuhteen varaan", jossain vaiheessa tulee vastaan sellainen päivä, kun se suhde joutuu koetukselle, kulissit särkyy, tai puoliso vaikkapa sairastuu tai kuolee. Mitenkäs sitten suu pannaan?! Suhde, parisuhde, yhteinen koti, yhteiset lapset, yhteiset rahat jne, mutta OMA ELÄMÄ pitää jokaisella olla siitä huolimatta! - Aikavarkaus oli
MITÄ IHMETTÄ?! kirjoitti:
"varastit vaimon elämän" - siis hetkinen?! Ei kai nyt oikeasti kukaan aikuinen ihminen elä elämäänsä miehen kautta? Kyllä jokaisella aikuisella pitäisi olla ihan oma elämä, olipa sitten naimisissa, avoliitossa, tai minkälaisessa suhteessa tahansa, taikka sinkkuna...
Varoituksen sana niille, joiden elämä on rakennettu jonku "parisuhteen varaan", jossain vaiheessa tulee vastaan sellainen päivä, kun se suhde joutuu koetukselle, kulissit särkyy, tai puoliso vaikkapa sairastuu tai kuolee. Mitenkäs sitten suu pannaan?! Suhde, parisuhde, yhteinen koti, yhteiset lapset, yhteiset rahat jne, mutta OMA ELÄMÄ pitää jokaisella olla siitä huolimatta!Oli kuule ihan varmasti oma, taloudellisesti riippumaton ja rikas elämä avioliiton aikana. Sen lisäksi, olisi ollut ihan kiva tietää, mikä valhe avioliitto, jossa eli, todellisuudessa oli. Kyllä, pettäjä varasti aikaani, itsekkäästi, että sai nauttia kanssani yhteisestä ajasta ja avioliiton tuomasta onnesta, kun tein parhaani vaimon roolissakin ja sinisilmäisesti luulin, että mulla on uskollinen ja kiltti mies. Olisin mieluummin käyttänyt parisuhteeseen käytetyn ajan avioliiton sijaan omaan elämääni, jos olisin tiennyt mitä kaikkea puolison oma elämä sisälsi. en olisi ko.aillit, matkustellut, sukuloinut tai viettänyt koti- iltoja pettävän kanssa, jos olisin tiennyt.
- Hyvää joulua
Joulun sanoma on rakkaus ja myötätunto kaikkia ihmisiä kohtaan. Joulun sanoma on, että jokaiselle on olemassa anteeksianto, sovitus ja rauha. Joulun sanoma on rakastaa toisia ihmisiä, niin hyviä ja pahoja, huonoja ja täydellisiä. Kukaan meistä ei ole toistaan parempi, me olemme ihmisiä, joilla on mahdollisuus saada anteeksi synnit, pahat sanamme ja tekomme. Meillä on kyky voittaa vihamme, katkeruus ja kostonhimo ja suurinkin suru.
Siirtäkäämme mieltämme vaivaavat huolet hetkeksi pois, pyhien ajaksi. Antakaamme läheisillemme ja ennen kaikkea itsellemme lyhyt joulun, rauhan ja onnen hetki. Se on pieni, mutta tärkeä hetki unohtaa hetkeksi surumme ja vaivamme, kunnes arki taas palaa.
Toivotan jokaisen pyhäpäiviin mielenrauhaa ja lepoa. Nauttikaamme rauhasta ja läheisistämme, olkaamme jouluna heitä kohtaan rakastavia, joulun sanoman mukaan. - Näin meillä----
Niin... Kun ei tiedä, pitää arvailla.
Kiitos kysymästä, tulen viettämään oikein mukavan Joulun oman perheeni ja ystävieni kanssa. Laitan lasten kanssa kotiimme vanhanajan Joulun ja lähipiiri tulee luoksemme Joulunviettoon. Tapaninpäivänä olla köllötellään ennen kuin itseäni työt taas torstaina kutsuvat. Lapset menevät siinä vaiheessa isänsä luo jatkamaan lomaa.
Mies viettää pyhät tietenkin perheensä kanssa. Ei mitään dramaattista tai kadehdittavaa, vaan samanlaista eloa kuin itsellänikin. Lapset ovat miehelle tärkeintä maailmassa enkä suinkaan kuvittele, että olo muutenkaan olisi pelkkää tuskaa - tokihan hänellä on tunteita vaimoaan kohdaan yli 15 yhteisen vuoden jälkeen. Ei kai kukaan oikeasti halua vietää Joulua sellaisen ihmisen kanssa, jota ei voi sietää?!
Pari päivää tod näk olemme hissuksiin pitämättä yhteyttä. Ei toinen minnekään karkaa, vaikkei koko ajan olekaan naputtamassa tekstareita. En "itke itseäni uneen" - miksi itkisin? Toki miestä kaipaan, mutta ei se tunteistani häntä kohtaan tee yhtään "parempia", että pilaisin omat Joulufiilikseni turhalla surkeilulla.- Kysyn vaan
"Näin meilla", vaikutat fiksulta naiselta. Siksi ihmettelen miksi olet itsellesi ukkomiehen ottanut, eikö niitä hyviä vapaitakin miehiä ole? Äläkä vaan väitä että "rakastuit", se on valinta jos alkaa varatun miehen kanssa seurustelemaan.
- Näin meillä----
Kysyn vaan kirjoitti:
"Näin meilla", vaikutat fiksulta naiselta. Siksi ihmettelen miksi olet itsellesi ukkomiehen ottanut, eikö niitä hyviä vapaitakin miehiä ole? Äläkä vaan väitä että "rakastuit", se on valinta jos alkaa varatun miehen kanssa seurustelemaan.
Itseasiassa en ole aiemman pitkän parisuhteen jälkeen hakenut / halunnut uutta suhdetta elämääni, vaan keskittynyt lapsiin ja työhöni. Työn merkeissä tämän miehenkin olen tavannut - ja kyllä, jossain vaiheessa huomasin rakastuneeni häneen.
- 44433344433
- Ei liity aiheeseen
Tuo biisi kertoo vakavasta sauraudesta, ei pettämisestä, jos vaan viitsit kuunnella sanotukset...
- 22220000
Ei liity aiheeseen kirjoitti:
Tuo biisi kertoo vakavasta sauraudesta, ei pettämisestä, jos vaan viitsit kuunnella sanotukset...
Tiedän kyllä. Mutta kuten ennenkin on todettu kakkonenkin on kuin tauti..
- tiedoksesi
Kolmas pyörä -biisi ei kylläkään kerro salasuhteesta vaan parisuhteesta, jossa kolmantena pyöränä on vakava sairaus...
- Tautinsa kullaki
22220000 kirjoitti:
Pahin tauti näissä tilanteissa on kyllä sillä pettäjällä.... ja pahimmassa tapauksessa myös petetyllä. Jos ei sukupuolitautia ole sattunut saamaan, niin ainakin jonku asteisen henkisen taudin, jos ei ymmärrä potkia pettäjää pellolle, vaan jatkaa roikkumista paskasuhteessa pettävään luuseriin.
- ....................
22220000 kirjoitti:
Eiköhän se ne sellaiset suhteet joihin pitää kakkosia ja kolmosia tuoda, ole sairaita jo paljon ennen kuin on kertaakaan petetty. Etsikää syytä pahaan oloonne ja paskaan suhteeseenne ihan vaan itsestä ja siitä omasta puolisosta. Selvää on, että se joka pettää ei ole ainakaan tyytyväinen suhteessaan. Ehkäpä sairas onkin vain hän...
- Ai että helpotti
Meidän tapauksen kakkonen viettää joulunsa mun tulevan exän itkuvirsiä kuunnellen. Sain pari päivää sitten kiinni rysän päältä ja yön yli mietittyäni passitin ulkoruokintaan. Raukkaparka yritti piipittää viattomuuttaan, vaikka kirjaimellisesti housut kintuissa narahti, en todellakaan jäänyt kuuntelemaan niitä satuja. Mietin mitä suhteeltani haluan ja totesin, että se ei ole ainakaan pettämistä. Helppo päätös, vaikka kirpasee edelleen.
Jostain kumman syystä ei käy pätkääkään sääliksi kumpikaan, sielläpä rypekööt keskenänsä, ovat todellakin ansainneet toisensa. - ei sukulaisiin
Pitääkö onnellisen pariskunnan isovanhempien luo tunkea joulua viettämään? Eivätkö kestä sitä ihan omana perheenään?
- asdfghjklöäå
AIka epätoivoinen veto. Viimeksi kirjoitit, et pitääkö kutsua ystäviä kun ei kestä kahden. Huonoa omaatuntoa kaivat, mut nyt kahmaisit sen suhteen paskaa .. et niin kuin tunkea. Salli mun nauraa. Läheiset odottaa..
- rakkautta on
Olin monia vuosia sitten se kakkonen, huijarimiehen suhteeseen koukuttama. Joulua vietin rakkaitteni kanssa tai yksin. Totta kai olo oli surullinen. Jäljestäpäin olen ajatellut, mihin hulluuteen sitä ihminen saattaakaan joutua mukaan, kuten kakkosena olo aina on.
Arvostakaa naiset itseänne ja lähettäkää varatut suhdetta kinuavat miehet matkoihinsa. He ovat kaikki tyynni surkeita luusereita. Omakin tapaukseni kuuluu suuren kansainvälisen yrityksen johtoon. Pettänyt vaimoaan vuosikymmeniä, patologinen valehtelija, empatiakyvytön roisto.- zxcvb nm,.-öÄ*
Juuri mietin sitä, että kakkonen näkee jouluisin välähdyksen miehen todellisesta luonteesta. Saman asian se vaimokin on joutunut näkemään. Vastuunpakoilua ja valehtelua, mutta haluaa esiintyä edukseen jouluna - mutta miksi? En edes usko, että mies olisi aina niin tervetullut jouluksi kotiin, mutta ei kai sitä voi oikein kieltääkään, jos itse pyytää.
- Turha ruikuttaa
"Arvostakaa naiset itseänne ja lähettäkää varatut suhdetta kinuavat miehet matkoihinsa. He ovat kaikki tyynni surkeita luusereita. Omakin tapaukseni kuuluu suuren kansainvälisen yrityksen johtoon. Pettänyt vaimoaan vuosikymmeniä, patologinen valehtelija, empatiakyvytön roisto."
Kyllä sitä ollaan muita neuvomassa vaikka itsekin lankesit ukkomieheen. Kuvittelit saavasi itsellesi hyvän elättäjän mutta kävikin niin että mies käytti sinua hyväkseen etkä sinä päässyt hänen siivellään laiskanpäiviä viettämään. Ilmankos sinua harmittaa, sitä saa mitä tilaa. Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön! - tryhfgcv
Turha ruikuttaa kirjoitti:
"Arvostakaa naiset itseänne ja lähettäkää varatut suhdetta kinuavat miehet matkoihinsa. He ovat kaikki tyynni surkeita luusereita. Omakin tapaukseni kuuluu suuren kansainvälisen yrityksen johtoon. Pettänyt vaimoaan vuosikymmeniä, patologinen valehtelija, empatiakyvytön roisto."
Kyllä sitä ollaan muita neuvomassa vaikka itsekin lankesit ukkomieheen. Kuvittelit saavasi itsellesi hyvän elättäjän mutta kävikin niin että mies käytti sinua hyväkseen etkä sinä päässyt hänen siivellään laiskanpäiviä viettämään. Ilmankos sinua harmittaa, sitä saa mitä tilaa. Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!Jep jep... Rivien välistä huokuu melkoinen ketutus. Piti oikein mainita, että minäpäs tyttö sain tuollaisen "napamiehen" selätettyä - mutta siihen se sitten jäikin. Kummallista, ettei fiksu nainen - jollaisena "rakkautta on" kaiketi itseään pitää - jo heti alkuunsa nähnyt tämän roiston läpi?! Hoh hoijaa!
- Turha ruikuttaa
tryhfgcv kirjoitti:
Jep jep... Rivien välistä huokuu melkoinen ketutus. Piti oikein mainita, että minäpäs tyttö sain tuollaisen "napamiehen" selätettyä - mutta siihen se sitten jäikin. Kummallista, ettei fiksu nainen - jollaisena "rakkautta on" kaiketi itseään pitää - jo heti alkuunsa nähnyt tämän roiston läpi?! Hoh hoijaa!
Mies kyllä kelpasi niin kauan kun naikkonen luuli pääsevänsä johtajan rouvaksi mutta kun viimein huomasi että miehellä ollut aikomustakaan erota tuli katkeraksi. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista, aivan oikein tuollaiselle onnenonkijalle.
- vihdoin...
Turha ruikuttaa kirjoitti:
Kyllä sitä ollaan muita neuvomassa vaikka itsekin lankesit ukkomieheen. Kuvittelit saavasi itsellesi hyvän elättäjän mutta kävikin niin että mies käytti sinua hyväkseen etkä sinä päässyt hänen siivellään laiskanpäiviä viettämään. Ilmankos sinua harmittaa, sitä saa mitä tilaa. Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön!NOH,onpa joku oppinut virheistään...
- tjryyrkiyfik
Kattelin aikanaan omaa äitiäni, joka oli kakkosena lähemmäs 10 vuotta, ja kyllä on pakko sanoa että aika surullista touhua se oli, niin hänelle, kun meille lapsille, puolin ja toisin. Pienellä paikkakunnalla kun kaikki tunsi toisensa, ja kylällä kyllä tiedettiin julkisesti tästä suhteesta.. eipä ollut kovinkaan hauskaa olla myös leimattuna...
Koko ajan hän oli mustasukkainen siitä varatusta ukosta, ja koko meidänkin elämä pyöri ton koko homman ympärillä, draamaa draaman jälkeen, välillä hän pisteli suhdetta poikki ja kävi polkemassa muita miehiä, vain tehdäkseen tämän ukkomiehen mustasukkaiseksi.
Onneton hän oli koko ajan, tai onneton hän kyllä on ollut koko elämänsä ajan, ja tietenkin hän on aina ollut se joka on se kaikkein onnettomin, myös kaikenlaisia uhkauksia hän sille ukolle koko ajan lateli.
Kun tuo onneton suhde alkoi, hän erosi isästämme juuri tämän miehen takia. Mutta siltikkään koskaan ei tätä miestä saanut.
Nykyään hän kyllä on jo naimisissa, heh, silläkin kertaa piti varattuun sotkeutua... Sitten kuunneltiin, kuinka hirveä tämä nykysen ukon entinen vaimo on jne. jne. ja kuinka hän on niin kärsinyt..
Itse en tota touhua seuranneena kyllä ikinä alenna itseäni tollaselle. Mutta jokainen tietty taablaa tyylillään. En kylläkään ole äiteeni kanssa ollut muutamaan vuoteen väleissä, enkä kyllä kaipaa mokomaa huora narsistia, joka pilasi meidän lapsuuden ainaisilla minä-minä-minä elämäntyylillään, oltiin kyllä todella heitteillä noihin aikoihin.
Kun tosiaan tota touhua pakosta joutui katsomaan, niin vielä vähemmän ymmärrän pettämistä, kun olen läheltä nähnyt mitä se aiheuttaa monessa muussa ihmisessä.
Jos se liitto ei onnistu, niin erotkaa siististi, ja sitten vasta uutta matoa koukkuun. En tiedä olenko sitten niin järki ihminen, mutta ei sitä vaan vahingossa petetä tai toiseen rakastuta!!! Sillon on ihminen vaan antanut itselleen tilaisuuden ja taivuttelee sääntöjä itselleen sopiviksi.
Pettäjät ja kakkoset ovat mielestäni selkjärangattomia nilviäisiä!- Kerrankin asiaa
Hyvä kirjoitus. Kokemuksesi antaa ajattelemisen aihetta meille monille. Tuossa sääntöjen taivuttelemisessa itselleen sopiviksi on hieno oivallus. Näinhän se on. Kiitos avautumisesta ja Hyvää Joulua Sinulle ja läheisillesi:))
- r.ambo mam vaan :)
Hyvää joulua sinulle ja voimia uutta vuotta kohti, vaikka ikävät muistot palaa mieliin varsinkin jouluna.
Olen todella pahoillani, et aikuiset sortuu tuohon "paskarakkauteen". Älä silti leimaa kaikkia naisia samanlaisiksi . Olen pysynyt tukena oman lapseni tukena ja vain satunnaisesti tunnen ahdistusta siitä, etten lähde ja kävele pois jättäen kaiken... mut sitten aina muistan, et oon itse niin helvetin vanha ja et meidän nuori mies ansaitsee paramman alun. Yhden tylsän aikuisen, eli äitinsa :)
- hommokohommoo
No minunkin äitin on ollut "huolta vailla".
Ensin hankkiutui raskaaksi naimisissa olevalle joka uskotteli että eroaa ja äitini kävi oven takana toteamassa ettei mies ollutkaan eronnut.
Mummoni hoiti kun seuraava mies ei minua sietänyt kun oli äitini kanssa kaksi yhteistä.
Erohan siinä tuli kun mies kakkosen otti uudeksi vaimokseen ja äitini jatkoi naimisissa olevien miesten kanssa olemista.
Suhteet kestivät viikosta pariin kuukauteen kun miehet eivät suostuneet eroamaan äitini vuoksi.
Sitten kuvaan astui taas naimisissa oleva joka lupasi erota ja mennä naimisiin äitini kanssa. Puolitoista vuotta sitä riemua kesti ja sitten mies palasi takaisin vaimonsa ja perheensä luo.
Ja siinä lensivät puolisisarukseni aina välillä ulos että äitini sai olla miehen kanssa, minä katkaisin välit kun sain kuulla että mies oli edelleen aviossa, eikä eronnut.
Ja nyt on kierrossa oikein yhdessä asuen avoliitosta eronnut mies jolla kolme lastakin ja äitini leikkii nyt uusperhettä kun sai omat lapsensa häädettyä. Minä en kehota ketään kakkosiksi siinä häviää vain molempien lapset. - Täällä näin.
Koti on siivottu ja koristeltu. Kinkku on lämpiämässä. Muut ruuat valmiina, illan suussa teen vielä maksalaatikon ennenkuin kinkku menee uuniin. Lapset ovat tulleet opiskelupaikkakunnilta kotiin, nukkuvat vielä. Kuuntelen klassista joulumusiikkia. Illalla koristelemme kuusen valmiiksi. Saunan lämmitämme joka päivä. Rakastan puusaunan lempeitä löylyjä.
Huomenna vanhempani ja aiemman liittoni anoppi tulevat meille. Käymme joulurauhan julistuksessa, syömme jouluaterian ja vietämme leppoisan jouluaaton. Ilta yhdeltätoista menemme lasten kanssa Jouluaaton ilta-/yökirkkoon.
Joulupäivänä pelaamme pelejä, luemme jne. Tapanina käymme vanhemmillani, anopilla jne. Leppoisaa ja mukavaa.
Mies on perheensä kanssa, ei tulisi mieleenkään lähetellä tai podotella viestejä mieheltä. Joulu on omaa intiimiä aikaani, en halua siihen miehen yhteydenottoja. Niillä on sitten oma aikansa ja paikkansa.- Jotain puuttuu
Mikset kutsu myös "uusia appivanhempia" joulurauhan julistukseen jne? Sopis tuohon Kauniit ja rohkeat -leikkiin täydellisesti, kaikki yhtä suurta perhettä!
- sdfgvhjkhuiopoä
Jotain puuttuu kirjoitti:
Mikset kutsu myös "uusia appivanhempia" joulurauhan julistukseen jne? Sopis tuohon Kauniit ja rohkeat -leikkiin täydellisesti, kaikki yhtä suurta perhettä!
Eipä taida anoppi kotkauksiaan tietää. Näytellään hyvää jouluisin ja jonkun perheen ukkomies koukussa arkisin?
- Armoton totuus
"Mies on perheensä kanssa, ei tulisi mieleenkään lähetellä tai podotella viestejä mieheltä. Joulu on omaa intiimiä aikaani, en halua siihen miehen yhteydenottoja. Niillä on sitten oma aikansa ja paikkansa."
Jaahas, kun joulu on mennyt niin sitten muutut taas panopuuksi, ukkomiehen huoraksi. Siihen sinä kelpaat, et mihinkään muuhun! Eikö sinua yhtään hävetä, aikuinen ihminen?! - Täällä näin:)
sdfgvhjkhuiopoä kirjoitti:
Eipä taida anoppi kotkauksiaan tietää. Näytellään hyvää jouluisin ja jonkun perheen ukkomies koukussa arkisin?
Anoppini on jäänyt aikanaan samoin kuin minä lasten olessa vielä varhaisteinejä. Minua on siunattu avarakatseisella ja elämää ymmärtävällä anopilla, joka ei oleta naiseuden kuolevan puolison kuolemaan. se uinahtaa surun alla, mutta palaa voimakkaana. Hänen kanssaan voimme puhua rehellisesti ja olemme läheisiä. Puolison menettäminen ja suru on yhdistänyt meitä.
Uudelle puolisolle sydämessäni ei ainakaan toistaiseksi ole kuitenkaan ole tilaa. Ihmisissuhteelle taasen on. Mies on minua paljon nuorempi, naimissa ja lapsia. Täydennämme toisiamme ja elämäntilanteitamme hyvin. Ja mitä seksiin tulee, niin en nyt osaa eritrellä kumpi käyttää toista enemmän vai onko se ihan kahden kauppa. Elämän tilanteista on niin erilaisia. - Tällä näin. Korj.
Täällä näin:) kirjoitti:
Anoppini on jäänyt aikanaan samoin kuin minä lasten olessa vielä varhaisteinejä. Minua on siunattu avarakatseisella ja elämää ymmärtävällä anopilla, joka ei oleta naiseuden kuolevan puolison kuolemaan. se uinahtaa surun alla, mutta palaa voimakkaana. Hänen kanssaan voimme puhua rehellisesti ja olemme läheisiä. Puolison menettäminen ja suru on yhdistänyt meitä.
Uudelle puolisolle sydämessäni ei ainakaan toistaiseksi ole kuitenkaan ole tilaa. Ihmisissuhteelle taasen on. Mies on minua paljon nuorempi, naimissa ja lapsia. Täydennämme toisiamme ja elämäntilanteitamme hyvin. Ja mitä seksiin tulee, niin en nyt osaa eritrellä kumpi käyttää toista enemmän vai onko se ihan kahden kauppa. Elämän tilanteista on niin erilaisia.Anoppini on jäänyt aikanaan leskeksi samoin kuin minä - lasten olessa vielä varhaisteinejä.
Minua on siunattu avarakatseisella ja elämää ymmärtävällä anopilla, joka ei oleta naiseuden kuolevan puolison kuolemaan.
Naiseus uinahtaa surun alla, mutta palaa voimakkaana. Anopin kanssa voimme puhua rehellisesti ja olemme läheisiä. Puolison menettämisen ja sen surun kokemus on yhdistänyt meitä.
Uudelle puolisolle sydämessäni ei ainakaan toistaiseksi ole kuitenkaan ole tilaa. Ihmisissuhteelle taasen on.
Nykyisen ihmissuhteen mies on minua paljon nuorempi, naimissa ja lapsia. Täydennämme toisiamme ja elämäntilanteitamme hyvin. Ja mitä seksiin tulee, niin en nyt osaa eritrellä kumpi käyttää toista enemmän vai onko se ihan kahden kauppa. Elämän tilanteista on niin erilaisia. - leski minäkin.
Tällä näin. Korj. kirjoitti:
Anoppini on jäänyt aikanaan leskeksi samoin kuin minä - lasten olessa vielä varhaisteinejä.
Minua on siunattu avarakatseisella ja elämää ymmärtävällä anopilla, joka ei oleta naiseuden kuolevan puolison kuolemaan.
Naiseus uinahtaa surun alla, mutta palaa voimakkaana. Anopin kanssa voimme puhua rehellisesti ja olemme läheisiä. Puolison menettämisen ja sen surun kokemus on yhdistänyt meitä.
Uudelle puolisolle sydämessäni ei ainakaan toistaiseksi ole kuitenkaan ole tilaa. Ihmisissuhteelle taasen on.
Nykyisen ihmissuhteen mies on minua paljon nuorempi, naimissa ja lapsia. Täydennämme toisiamme ja elämäntilanteitamme hyvin. Ja mitä seksiin tulee, niin en nyt osaa eritrellä kumpi käyttää toista enemmän vai onko se ihan kahden kauppa. Elämän tilanteista on niin erilaisia.Sopiiko se toistenne "täydentäminen" myös Ei uskoisi, että puolisonsa kuolemalle menettänyt on noin raakile ihminen. Siinä taas itsekäs ihminen muokkaa sääntöjä itselleen sopivaksi.
- korjaus
leski minäkin. kirjoitti:
Sopiiko se toistenne "täydentäminen" myös Ei uskoisi, että puolisonsa kuolemalle menettänyt on noin raakile ihminen. Siinä taas itsekäs ihminen muokkaa sääntöjä itselleen sopivaksi.
siis myös vaimolle.
- 1212
Säälittävää luettavaa varsinkin näiden petettyjen vaimojen kirjoitukset (suorastaan pel
kkää katkeruutta täynnä ja sanavarastoon ei taida kuulua muut sanat kuin huoritteluun liittyvät).
Mitä jos nyt kuitenkin rauhoitutaan kaikki joulun viettoon ja unohdetaan hetkeksi "arkihuolet" ja nautitaan läheisten kanssa joulusta. Oltiin sitten ykkösiä, kakkosia, kolmosia jne. tai saatika pettäjiä.
Hyvää ja lämmintä joulua kaikille! - kokenut kaiken
pettäminen ja kakkosena oleminen on suurta itsehuijausta, joku päivä huomaa, eihän tämä totta olekkaan...
- perhe on 1.
Sitä saa mitä tilaa. Jos on itse ryhtynyt jalkavaimoksi, niin oma on ogelma. Turha nyt itkeä yksinäistä joulua. Jokainen, joka alkaa panopuuksi naimisissa olevalle miehelle on itse tiensä valinnut. Siitä on aivan turha syyttä miestä. Kun mies on vaimonsa ja lastensa luona, hän on juuri siellä missä hänen pitääkin olla. Kakkonen on yksin syyllinen omaan tilaasi. Mies on syyllinen vain siihen, että rikkoo oman perheensä.
- sivuraiteilija
Miten vaimot ovat täällä usein noin katkeria ja sivistymättömiä? Haukkumista ja huorittelua. Ette te tunne miestenne kakkosia, mutta miehenne teidän pitäisi tuntea ja kohdistaa haukkumisenne siihen viressänne makaavaan huorapukkiin. Tuntemattoman ihmisen haukkumisessa on usein takana oma alemmuudentunne, eikä mikään ihme kun mies pitää toista haluttavampana. Mutta silti hieman tasoa kirjoituksiin vaimot, kiitos.
- uikjhmgcvn
Kaiketi on helpompaa haukkua vierasta ihmistä kuin kohdata se tosiasia, että elämänkumppani, jonka itse on itselleen valinnut paljastuukin joksikin muuksi kuin miltä on näyttänyt? Siinähän joutuu väkisinkin kyseenalaistamaan oman harkinta-/arvoistelukykynsäkin... Sekä tietenkin oman viehättävyytensä, kun kumppania vetääkin vieras vosu puoleensa enemmän kuin oma vaimo.
- yks bettiina vaan
Pannaan vaan kakkoseen, kyllä se mulle sopii.
- Itse uskollinen
En kyllä ymmärrä miten joku mies voi olla niin ihana, että kaksi naista samasta tappelee.
Varsinkin jos kyseessä on valehteleva pettäjämies.
Minun mies jos kärähtäisi kakkosesta, veisin miehen kakkosen luo vaatteineen, tavaroineen ja lapsineen ( joka ei siis ole minun synnyttämä ) saman tien, vaikka keskellä yötä.
Eikä palauttaa tarvitse.
Jakamaan en miestä ala, vaikka olisi millainen supersankari ja seksikeisari tahansa.
Tiedän saavani halutessani kunnon miehen vaikka samana päivänä entisen tilalle, vieläpä niin ettei tarvitse varattuja koettaa iskeä.
Mutta pärjään kyllä yksinkin,enkä varmasti heti aloittaisi uutta suhdetta, koska en ole ennenkään lähtenyt joka pojan matkaan.
Arvostan itseäni ja myös minua arvostetaan, muualla - jos ei mieheni ja joku kakkonen arvosta se on silloin aivan sama.
Petturit kuuluvatkin toistensa seuraan, eivät rehellisten ihmisten.
Niin että mikäli minun miestäni lainaat , kerro ihmeessä, itseäni kun ei kiinnosta olla ykkönen, eikä kakkonen tai kolmonenkaan, jos en ainoaksi kelpaa.
Muistuu mieleen Elonkerjuun laulu, siinä sanottiin samoin kuin minä ajattelen, että kakkoseksi en rupia, jos ykköseksi en kelpaa.
Joka suostuu toiselle vara vaimoksi, on menettänyt itsekunnioituksensa aivan kokonaan. Jos et ole jollekin ainoa, paljonko ajattelet h-änen sinua arvostavan - Lauri lauloi että
Itse uskollinen kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten joku mies voi olla niin ihana, että kaksi naista samasta tappelee.
Minun mies jos kärähtäisi kakkosesta, veisin miehen kakkosen luo vaatteineen, tavaroineen ja lapsineen ( joka ei siis ole minun synnyttämä ) saman tien, vaikka keskellä yötä.
Eikä palauttaa tarvitse.
Jakamaan en miestä ala, vaikka olisi millainen supersankari ja seksikeisari tahansa.
Tiedän saavani halutessani kunnon miehen vaikka samana päivänä entisen tilalle, vieläpä niin ettei tarvitse varattuja koettaa iskeä.
Mutta pärjään kyllä yksinkin,enkä varmasti heti aloittaisi uutta suhdetta, koska en ole ennenkään lähtenyt joka pojan matkaan.
Arvostan itseäni ja myös minua arvostetaan, muualla - jos ei mieheni ja joku kakkonen arvosta se on silloin aivan sama.
Niin että mikäli minun miestäni lainaat , kerro ihmeessä, itseäni kun ei kiinnosta olla ykkönen, eikä kakkonen tai kolmonenkaan, jos en ainoaksi kelpaa.
Muistuu mieleen Elonkerjuun laulu, siinä sanottiin samoin kuin minä ajattelen, että kakkoseksi en rupia, jos ykköseksi en kelpaa.
Joka suostuu toiselle vara vaimoksi, on menettänyt itsekunnioituksensa aivan kokonaan. Jos et ole jollekin ainoa, paljonko ajattelet h-änen sinua arvostavansiinä muuten laulettiin että hetkeksi en sulle rupia, iäksi en sulle kelepaa, hetken olin sulle hupia, ventovieras, harhakuvia.... tarkoitus lienee sama
- Realistista ajattelua
Itse uskollinen kirjoitti:
Eikä palauttaa tarvitse.
Joka suostuu toiselle vara vaimoksi, on menettänyt itsekunnioituksensa aivan kokonaan. Jos et ole jollekin ainoa, paljonko ajattelet h-änen sinua arvostavanOttaisitte naiset joskus vastuuta tekemisistänne. Ette te oikeesti voi olla niin tyhmiä kun kokoajan kehutte kuinka ylivertasia ootte miehiin verrattuna, sit jollain pikkulepertelyllä minkä joku narsistinen äijä heittää teille te unphdatte itsekunnioituksenne ja alatte, ette kakkoseksi, vaan huoraksi. Huora on sellanen jota mies pompottaa, huoralle sen miehen ei välttämättä tarvii maksaakaan ellei sit tuu paha mieli niin sille voi jonkun lahjan viedä ja kehuu vähän lisäö niin taas mennään hetki eteenpäin. Käsittämätöntä kitinää ja valitusta. Jos mä ryhdyn suhteeseen naimisissa olevan naisen kanssa, en mä jumalauta siihen rakastu koska sillä on mies ja perhe! Ette varmaan tajuu yhtään mitä tolla meinasin... Ei se mitään :) KAIKKI ei löydä itselleen onnellista parisuhdetta, KAIKKI ei elä 100-vuotiaaksi, KAIKKI ei koe onnellista elämää, KAIKKI ei määrittele onnellisen elämän kriteeriksi onnistunutta parisuhdetta.
- Just näin
Realistista ajattelua kirjoitti:
Ottaisitte naiset joskus vastuuta tekemisistänne. Ette te oikeesti voi olla niin tyhmiä kun kokoajan kehutte kuinka ylivertasia ootte miehiin verrattuna, sit jollain pikkulepertelyllä minkä joku narsistinen äijä heittää teille te unphdatte itsekunnioituksenne ja alatte, ette kakkoseksi, vaan huoraksi. Huora on sellanen jota mies pompottaa, huoralle sen miehen ei välttämättä tarvii maksaakaan ellei sit tuu paha mieli niin sille voi jonkun lahjan viedä ja kehuu vähän lisäö niin taas mennään hetki eteenpäin. Käsittämätöntä kitinää ja valitusta. Jos mä ryhdyn suhteeseen naimisissa olevan naisen kanssa, en mä jumalauta siihen rakastu koska sillä on mies ja perhe! Ette varmaan tajuu yhtään mitä tolla meinasin... Ei se mitään :) KAIKKI ei löydä itselleen onnellista parisuhdetta, KAIKKI ei elä 100-vuotiaaksi, KAIKKI ei koe onnellista elämää, KAIKKI ei määrittele onnellisen elämän kriteeriksi onnistunutta parisuhdetta.
Tämähän on oikein vuosisadan katkeruus-vuodatus joltakin petetyltä, joka on saanut maistaa sitä todellista onnea, elämän valoisan puolen oikein. Onneeksi olkoon. Kuka tässä ei arvosta itseään? Eikö joka miehen unelma olekkin se, että sängyssä nainen on huora, päivällä älykäs työssä käyvä naine ja illalla viettelevä lady?:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933554Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562526Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla152438Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi682302Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162181Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021242Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671107Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611016Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001015Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142979