Interaktiivisiin nettikeikkoihin erikoistunut LiveMusicStage uhmaa mayojen maailmanlopun ennustuksia osuvasti apokalyptisella vaihtoehtometallilla.
Suomalaisen death metal -taivaan vimmainen musta tähti Medeia juhlistaa kymmenvuotista uraansa vuoden ainoalla sisäkeikalla Tampereen Klubilla perjantaina 21. joulukuuta. Koko esiintymisen voi katsoa netissä 5€:n lippua vastaan, mutta tarjolla on myös yhtyeen synttäribileiden kunniaksi kymmenen ensimmäisen minuutin ilmaiskatselu.
Mikäli maapallo ei ennustetusti lakkaa pyörimästä, Ramones-vaikutteisen punkin legenda, Ne Luumäet, vastaa vuodenvaihteen nostalgiapläjäyksestä. Helsingin tapaan loppuunmyydylle salille Tampereella soittavat ramopunkkarit tosin väittävät itse päivien päättyvän kutsumalla joulukuun 29:ää pumpun viimeiseksi käyttö- eli keikkapäiväksi.
Bändien nettikeikoille voi osallistua viiden euron hintaan osoitteessa www.livemusicstage.com/klubi:
Medeia 21.12.2012 klo 23 (ilmaiskatselumahdollisuus: ensimmäiset 10 minuuttia keikan alusta)
Ne Luumäet 29.12.2012 klo 23
Keikat tuottaa Klubi ja striimaa livenä LiveMusicStage.
Medeia vs. Mayojen maailmanloppu - ilmainen preview!
LiveMusicStage
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774682- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161201- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902- 4868