Hyvää Huomenta..This Album Is Dedicated In Loving Memory To Bop(Houndog)Shannon Ja Bändi..Vocal And Rhythm Guitar Belinda Hartman..Vocal And Ubright Bass Steve Mitchell..Vocal And Guitar Bill Rankine Ja Drums Jad Green..Kovatasoinen Rockabilly Bändi On Meinaan Vimpan Päälle Miellyttävää Rockabilly Musaa Soittava Bändi On Minun Suosikki,Kehua Pitää..Olen Lahtunut 10 KG..Kinkku Ja Muut Joulu Ruoka Herkut On Ostettu..Monet Ei Ole Kilttejä Niin Korvatunturin Pukki Ei Muista Heitä Lahjoilla..Itse Olen Jo Saanut Muutaman Joulu Lahjan,Vaikka Olen Rokkareiden Keskuudessa Suomen Paras Tanssija Niin Bileet Jää Historiaan Ja Ikinä Kahvi Kutsua Ei Saa Forssan Ja Hämeenlinnan EX Tuttavat,Jouluaatto 24.12.Maanantai Lähestyy Ja Markon Synttärit Neljävitonen Teräsmies Tampereelta 28.12.2012 Perjantai.Jihuu Jippii...Hyvää Viikonloppua...T.Marko
The Satellites (Jump) Kaunis Blondi Laulaa Rockabilly Musaa++
Mr.Twist.Rockabilly
1
98
Vastaukset
- 120 kg
Et ole laihtunut grammaakkaan. Paskapuhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684725KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683164
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251954
- 241871
- 301666
- 1741660
- 421362