Pikku vahinko alakertaan...

Women_girl

Hei täällä kirjoittelis 18-vuotias tyttö jolle sattui pieni vahinko alapää karvojen ajelussa... Olin siistimässä bikinirajoja, kunnes mun ote lipes höylän varresta
ja melkein kaikki alapää karvat meni...
Huolena on se, että nythän mun emätin voi tulehtua helposti...
mitä mä nyt teen?! miten nopeesti ne karvat kasvaa takaisin?!

10

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grutns

miten on mahdollista että melkein kaikki karvat hävis jos ote vaan vähän lipes...? en osaa kuvitella tollaista tilannetta, luulis jo olevan aika haavoilla koko alueen. Vai onko sulla alapään karvoitusta vielä edes..?

• ,.,.

Miksi 18-vuotiaalla EI olisi alapääkarvoja?

• Niksi-Pirkka

Voitele alakertasi kananmunalla ja jätä ainakin kahdeksi päiväksi vaikuttamaan, pullasuti soveltuu hommaan hyvin. Parin päivän päästä lisää alakartaasi reilusti ravitsevaa munaa. Näin saat karvat takaisin, eikä kukaan ole ainakaan tunkemassa tarkastelemaan alapääsi tilaa.

• pimppiasiantuntija

eise emätin mitään tulehdu jos ei häpykarvoja ole
      sheivaa vaan kaikki poies, pojat tykkää enemmä

• isille myös

Näytä pimppiäsi isällesi, saattaa vaik tykätä.

• Maailmalle myös
        isille myös kirjoitti:

Näytä pimppiäsi isällesi, saattaa vaik tykätä.

Näytä samalla koko maailmalle

• miss1

Emätin ei tulehdu helpommin vaikka ei olisi karvoja. Karvat vaikuttavat vain "ilman vaihtoon". Peset vedellä päivittäin, ei tarvitse saippuaa, koska se kuivattaa liikaa. Ja alapää karvat kasvavat nopeasti, ei paniikkia.

• Kotilääkäri

Ei muuta tulehdusvaaraa ole, mutta taitamaton sheivaaja voi onnistua leikkaamaan niin että karva lähtee kasvamaan väärään suuntaa eli ihon alle jolloin karvatuppi tulehtuu ja joudut näyttää pimppiäs lääkärille...

• rollö

Vuosisadan naurut

• Kiinnostunut

Joko sinun pillun karvat on kasvanu takasin? Voisitko raportoida tänne alakertasi kuulumisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      197
      11762
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5539
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2847
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2455
    5. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      15
      2444
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2013
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1939
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1911
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1707
    10. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      34
      1610
    Aihe