Hei täällä kirjoittelis 18-vuotias tyttö jolle sattui pieni vahinko alapää karvojen ajelussa... Olin siistimässä bikinirajoja, kunnes mun ote lipes höylän varresta
ja melkein kaikki alapää karvat meni...
Huolena on se, että nythän mun emätin voi tulehtua helposti...
mitä mä nyt teen?! miten nopeesti ne karvat kasvaa takaisin?!
Pikku vahinko alakertaan...
10
653
Vastaukset
- grutns
miten on mahdollista että melkein kaikki karvat hävis jos ote vaan vähän lipes...? en osaa kuvitella tollaista tilannetta, luulis jo olevan aika haavoilla koko alueen. Vai onko sulla alapään karvoitusta vielä edes..?
- ,.,.
Miksi 18-vuotiaalla EI olisi alapääkarvoja?
- Niksi-Pirkka
Voitele alakertasi kananmunalla ja jätä ainakin kahdeksi päiväksi vaikuttamaan, pullasuti soveltuu hommaan hyvin. Parin päivän päästä lisää alakartaasi reilusti ravitsevaa munaa. Näin saat karvat takaisin, eikä kukaan ole ainakaan tunkemassa tarkastelemaan alapääsi tilaa.
- pimppiasiantuntija
eise emätin mitään tulehdu jos ei häpykarvoja ole
sheivaa vaan kaikki poies, pojat tykkää enemmä- isille myös
Näytä pimppiäsi isällesi, saattaa vaik tykätä.
- Maailmalle myös
isille myös kirjoitti:
Näytä pimppiäsi isällesi, saattaa vaik tykätä.
Näytä samalla koko maailmalle
- miss1
Emätin ei tulehdu helpommin vaikka ei olisi karvoja. Karvat vaikuttavat vain "ilman vaihtoon". Peset vedellä päivittäin, ei tarvitse saippuaa, koska se kuivattaa liikaa. Ja alapää karvat kasvavat nopeasti, ei paniikkia.
- Kotilääkäri
Ei muuta tulehdusvaaraa ole, mutta taitamaton sheivaaja voi onnistua leikkaamaan niin että karva lähtee kasvamaan väärään suuntaa eli ihon alle jolloin karvatuppi tulehtuu ja joudut näyttää pimppiäs lääkärille...
- rollö
Vuosisadan naurut
- Kiinnostunut
Joko sinun pillun karvat on kasvanu takasin? Voisitko raportoida tänne alakertasi kuulumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136