Naiset kuinka valitsette yhden yön jutun?

ihmettelijämiäs

Tämmöinen puheenaihe oli miesporukassa ja asiaan ei saatu oikein päätöstä, joten naisnäkökulma kiinnostaa.

Eli siis naiset, missä määrin miehen ulkonäkö vaikuttaa valintaan? Miesnäkökulmasta naisen ulkonäkö on ylivoimaisesti tärkein kriteeri, mutta miten on, päteekö sama naisille?

Jos valittavana on keskiverron huumorintajun omaava, mutta todella komea mies verrattuna keskiverron näköiseen mutta todella hauskaan ja supliikkiin mieheen niin kumpi tulee valituksi? Näistä esimerkkimiehistä ensimmäistä ei kuitenkaan voi luokitella tylsäksi, eikä jälkimmäistä rumaksi vaan molemmat ovat näiltä osin siis keskivertoja.

297

25192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinon

      naiset valitsee yhden yön juttunsa puhtaasti ulkonäön perusteella, miehelle kun kelpaa vaikka orava, siksi näet aina ruman naisen ja komean miehen lähtevän baarista yhdessä, joskus jopa kaunis nainen ja komea mies, tai jopa keskiverto mies ja ruma nainen/keskiverto nainen, ruma mies ei koskaan lähde edes ruma nainen mukanaan, miehen on aina oltava naista paremman näköinen tai ei mahiksia.

      • Näin se on

        Tilanne on juuri näin. Miehille kelpaa ihan mikä tahansa paska, jolla on reikä.


      • en tajunnut

        Ei kai baarista yhdessä lähteminen tarkoita yhden yön juttua????
        Olen lähtenyt baarista monen näköisten miesten kanssa ja olemme molemmat lähteneet omaan kotiinsa nukkumaan niinkuin ainakin minulla on aina ollut tarkoituskin.

        Tarkoittaako (jonkun kieroutuneen ajattelun vuoksi) se jos nainen lähtee baarista jonkun miehen seurassa, että näillä on jotain ystävyyttä enemmän tekemistä toistensa kanssa tai että he lähtevät viettämään yötä yhdessä????

        Aloittajalle vastauksenani millaisen miehen valitsisin on, etten harrasta yhden yön juttuja!!!!


      • Mies minäkin
        Näin se on kirjoitti:

        Tilanne on juuri näin. Miehille kelpaa ihan mikä tahansa paska, jolla on reikä.

        Ei muuten pidä paikkansa. Olen mies ja vaadin itseltäni ulkonäön suhteen paljon. Ja en todellakaan lähde kenen tahansa kanssa baarista.
        Minusta myös naisen tulee olla seksikäs.


      • Mene ja tiedä
        Mies minäkin kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa. Olen mies ja vaadin itseltäni ulkonäön suhteen paljon. Ja en todellakaan lähde kenen tahansa kanssa baarista.
        Minusta myös naisen tulee olla seksikäs.

        Mikä on seksikkyyden määritelmä? Eiks se ole se joka miellyttää, joka valitaan jos näin voi sanoa.
        Itse olen elämäni aikana lähtenyt kolmen baarituttavuuden kanssa pelkästään seksin harrastamisen vuoksi ja hämmästyttää, että ne kaikki ovat ulkonäöllisesti muistuttaneet toisiaan. Yksikään vakituiseni ei ole ollut mitenkään niiden näköinen.
        Nämä satunnaisseksijutut tapahtuivat ollessani nuori, kun ns. n.itatti. Yhtäkään kaveria en tavannut toista kertaa. Hyvännäköisiä olivat ulkomuodoltaan, mutta ehkä heikkoja seksitaidoiltaan.


      • Näin se on kirjoitti:

        Tilanne on juuri näin. Miehille kelpaa ihan mikä tahansa paska, jolla on reikä.

        joo loppuillasta,mutta siisti mies ei juoppo akkoja ota!


      • High Quality!
        Mene ja tiedä kirjoitti:

        Mikä on seksikkyyden määritelmä? Eiks se ole se joka miellyttää, joka valitaan jos näin voi sanoa.
        Itse olen elämäni aikana lähtenyt kolmen baarituttavuuden kanssa pelkästään seksin harrastamisen vuoksi ja hämmästyttää, että ne kaikki ovat ulkonäöllisesti muistuttaneet toisiaan. Yksikään vakituiseni ei ole ollut mitenkään niiden näköinen.
        Nämä satunnaisseksijutut tapahtuivat ollessani nuori, kun ns. n.itatti. Yhtäkään kaveria en tavannut toista kertaa. Hyvännäköisiä olivat ulkomuodoltaan, mutta ehkä heikkoja seksitaidoiltaan.

        Siis mitä heIvettiä nuo kaksi ekaa postaaja selittää? Puhuvatko kenties jopa ihan omista nais kokemuksistaan?
        Olen nuorimies, ihan komea ja todellakin vaadin naiselta ulkonäköä. Toki olen itsekkin nähnyt klubeilla miehiä todella rumien naisten kimpussa mutta en itse tee sitä. Tottakai sitä haluaa naida seksikkään muijan kanssa, muuten voisi vaan mennä samantien kotiin ja vetä handuun. Kyllä naisen ainakin katseen kestävä tulee olla ja hyvä/sopiva kroppainen. Hieno jos teille kelpaa, mikä tahansa lumppu (tai vaikka se orava), itselläni on taso vaatimus.

        Mikä seksikästä? Isot/sopivat rinnat (ei siis lauta), kaunis, kiva tyyli, hyvä kroppa. Jutellessa vielä jos selviää että on fiksu ja hauska niin plussaa.
        Toki nuo kaikki tuskin koskaa tulee kerralla mutta kuten sanoin, kyllä naisen tulee olla edes katseen kestävä eikä mikään sotanorsu, jonka naama on kuin kalalla!


      • cchgchghgc
        High Quality! kirjoitti:

        Siis mitä heIvettiä nuo kaksi ekaa postaaja selittää? Puhuvatko kenties jopa ihan omista nais kokemuksistaan?
        Olen nuorimies, ihan komea ja todellakin vaadin naiselta ulkonäköä. Toki olen itsekkin nähnyt klubeilla miehiä todella rumien naisten kimpussa mutta en itse tee sitä. Tottakai sitä haluaa naida seksikkään muijan kanssa, muuten voisi vaan mennä samantien kotiin ja vetä handuun. Kyllä naisen ainakin katseen kestävä tulee olla ja hyvä/sopiva kroppainen. Hieno jos teille kelpaa, mikä tahansa lumppu (tai vaikka se orava), itselläni on taso vaatimus.

        Mikä seksikästä? Isot/sopivat rinnat (ei siis lauta), kaunis, kiva tyyli, hyvä kroppa. Jutellessa vielä jos selviää että on fiksu ja hauska niin plussaa.
        Toki nuo kaikki tuskin koskaa tulee kerralla mutta kuten sanoin, kyllä naisen tulee olla edes katseen kestävä eikä mikään sotanorsu, jonka naama on kuin kalalla!

        Kaikki naiset haukkuvat tasoja, mutta todellisuus on toista.

        Jos olet 3 tason mies, sinä voit lähteä vain samantasoisen tai sitä alemman naisen kanssa.

        Ei auta itku markkinoilla jos tapaat tason 4 naisen, koska nainen valitsee miehen ja nainen ei koskaan tule valitsemaan itseään huonompitasoista miestä. Tähän on vain yksi poikkeus ja se on säälipanot. Ei siis yhdenillan suhteet, vaan säälipanot.

        Ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri, mutta se on yksi kriteereistä mikä määrittää tason ja vain taso merkitsee.

        Komea ulkonäkö kompensoi hyvin pitkälle huonoa taloudellista tilaa, mutta hyvä taloudellinen tilanne kompensoi erittäin paljon huonoakin ulkonäköä.

        Jos kriteereitä tarkastellaan tarkemmin, niin ne ovat tällaiset.

        Kasvojen ulkonäkö ja lähinnä niiden symmetria.
        Hymy. Hymyn täytyy paljastaa ylähammasrivi.
        Tyylikäs pukeutuminen. Tämä paljastaa, tottakai sekä tyylitajun, mutta myös hyvät tulot, mitkä taas kertovat kunnianhimosta..
        Rento olemus. Tämä kertoo päämäärätietoisuudesta ja rohkeudesta.

        Älyllä, kiltteydellä, kohteliaisuudella, empatialla tms. "hyvän miehen" kriteereillä ei ole tässä pelissä pirunkaan merkitystä.

        Tärkeimmät ovat ulkonäkö (eli terveys), tulot ja asenne.


      • Rumassa vara parempi
        Mene ja tiedä kirjoitti:

        Mikä on seksikkyyden määritelmä? Eiks se ole se joka miellyttää, joka valitaan jos näin voi sanoa.
        Itse olen elämäni aikana lähtenyt kolmen baarituttavuuden kanssa pelkästään seksin harrastamisen vuoksi ja hämmästyttää, että ne kaikki ovat ulkonäöllisesti muistuttaneet toisiaan. Yksikään vakituiseni ei ole ollut mitenkään niiden näköinen.
        Nämä satunnaisseksijutut tapahtuivat ollessani nuori, kun ns. n.itatti. Yhtäkään kaveria en tavannut toista kertaa. Hyvännäköisiä olivat ulkomuodoltaan, mutta ehkä heikkoja seksitaidoiltaan.

        Kovin usein ne hyvän näköiset ovatkin huonoja seksitaidoiltaan.
        Se nyt yksinkertaisesti johtuu siitä, että he vetävät puoleensa ulkonäöllään, eikä heidän tarvitse muuta osata.
        He vain odottavat muiden ihailua ja palvelua sekä muiden hoitavan hommat.


      • seheikka

        miehille kelpaa nainen kuin nainen,vaikka olisi sian selässä reikä,se menee kaupaksi.mutta terve normaali mies ei sorru yhden illan huo.iin


      • essierikoinen3
        Rumassa vara parempi kirjoitti:

        Kovin usein ne hyvän näköiset ovatkin huonoja seksitaidoiltaan.
        Se nyt yksinkertaisesti johtuu siitä, että he vetävät puoleensa ulkonäöllään, eikä heidän tarvitse muuta osata.
        He vain odottavat muiden ihailua ja palvelua sekä muiden hoitavan hommat.

        niin TOTTA! yleensä hyvännäköiset miehet ovat niin itseänsä täynnä (ikäänkuin olisivat jumalan lahjoja naisparoille) eikä seksitaitoja olemassakaan..Ns. tavallisen näköiset miehet ovat "joutuneet"satsaamaan myös seksitaitoihin


      • sinkku-skorpioni
        en tajunnut kirjoitti:

        Ei kai baarista yhdessä lähteminen tarkoita yhden yön juttua????
        Olen lähtenyt baarista monen näköisten miesten kanssa ja olemme molemmat lähteneet omaan kotiinsa nukkumaan niinkuin ainakin minulla on aina ollut tarkoituskin.

        Tarkoittaako (jonkun kieroutuneen ajattelun vuoksi) se jos nainen lähtee baarista jonkun miehen seurassa, että näillä on jotain ystävyyttä enemmän tekemistä toistensa kanssa tai että he lähtevät viettämään yötä yhdessä????

        Aloittajalle vastauksenani millaisen miehen valitsisin on, etten harrasta yhden yön juttuja!!!!

        Sama juttu, olen myös useinkin lähtenyt baarista miehen kanssa, ja hän on esim. saattanut mut bussille / junalle tms. ja lähtenyt siitä sitten jatkamaan matkaansa. En myöskään (enää) harrasta yhden illan juttuja, nuorempana niihin joskus kyllä sorruin. Silloin oli yleensä lähinnä kyse siitä, että koin jotain enemmän siinä miehessä, koin että oltiin samalla aaltopituudella.
        En toisaalta nuorempana tajunnut sitä, että tapaamisiltana sänkyyn meno tarkoittaa 99%:n varmuudella sitä, että siitä miehestä ei sitten enää mitään kuulu. Olisinpa sen tajunnut aiemmin - moni hyvä mies meni siksi ohi. :/


      • Kantelettarenkoko
        High Quality! kirjoitti:

        Siis mitä heIvettiä nuo kaksi ekaa postaaja selittää? Puhuvatko kenties jopa ihan omista nais kokemuksistaan?
        Olen nuorimies, ihan komea ja todellakin vaadin naiselta ulkonäköä. Toki olen itsekkin nähnyt klubeilla miehiä todella rumien naisten kimpussa mutta en itse tee sitä. Tottakai sitä haluaa naida seksikkään muijan kanssa, muuten voisi vaan mennä samantien kotiin ja vetä handuun. Kyllä naisen ainakin katseen kestävä tulee olla ja hyvä/sopiva kroppainen. Hieno jos teille kelpaa, mikä tahansa lumppu (tai vaikka se orava), itselläni on taso vaatimus.

        Mikä seksikästä? Isot/sopivat rinnat (ei siis lauta), kaunis, kiva tyyli, hyvä kroppa. Jutellessa vielä jos selviää että on fiksu ja hauska niin plussaa.
        Toki nuo kaikki tuskin koskaa tulee kerralla mutta kuten sanoin, kyllä naisen tulee olla edes katseen kestävä eikä mikään sotanorsu, jonka naama on kuin kalalla!

        Ajattelin samoin, nuorempana ollessani teini ja parikymppinen silloin olisi ollut melko hyvinkin tarjontaa ja olin erittäin kranttu jälkeen päin ajatellen moisesta kranttuilusta ei ollut oikeastaan mitään hyötyä. Ei kaikkien naisten kanssa tarvitse mennä naimisiin, kunhan pitää hauskaa.


      • Puhut Pukille
        Mies minäkin kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa. Olen mies ja vaadin itseltäni ulkonäön suhteen paljon. Ja en todellakaan lähde kenen tahansa kanssa baarista.
        Minusta myös naisen tulee olla seksikäs.

        pitää muuten varmasti paikkansa kun on tarpeeksi juonut viinaa niin se bupiruusukin näyttää rinsessalta. Olin kerran niin kännissä et näin kaikki kahtena ja luulin iskeneeni kauniit identtiset kaksoset kainalooni. Aamulla totuus valkeni heräsin ruman, läskin vosun vierestä. Pesin itseni sen jälkeen moneen kertaan käsidesifiontiaineella.
        Hyi helwetti kaikkea sitä ihmiselle sattuukin.


      • terv.27v mies
        Näin se on kirjoitti:

        Tilanne on juuri näin. Miehille kelpaa ihan mikä tahansa paska, jolla on reikä.

        Niin,tämä on taas niitä aiheita mitä ei vaan voida yleistää.Toiselle kelpaa kaunis/komea kun toiselle on tärkeämpää luonteen pirteet.Ihmiset eivät vain ole massakäsite.
        Ja tuohon ap kommenttiin itse miehenä haluan sanoa että odotan naiselta huumorintajua,positiivisuutta,avoimuutta,keskustelutaitoa(Aitoa sellasta!) yms.muita luonteen piirteitä.Ulkonäkö on toki vaikuttava tekijä mutta,kyllä pääpaino valinnassa tehdään tunteen ja ihmisuhdetaitojen perusteella.


      • quepasamatafaka
        cchgchghgc kirjoitti:

        Kaikki naiset haukkuvat tasoja, mutta todellisuus on toista.

        Jos olet 3 tason mies, sinä voit lähteä vain samantasoisen tai sitä alemman naisen kanssa.

        Ei auta itku markkinoilla jos tapaat tason 4 naisen, koska nainen valitsee miehen ja nainen ei koskaan tule valitsemaan itseään huonompitasoista miestä. Tähän on vain yksi poikkeus ja se on säälipanot. Ei siis yhdenillan suhteet, vaan säälipanot.

        Ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri, mutta se on yksi kriteereistä mikä määrittää tason ja vain taso merkitsee.

        Komea ulkonäkö kompensoi hyvin pitkälle huonoa taloudellista tilaa, mutta hyvä taloudellinen tilanne kompensoi erittäin paljon huonoakin ulkonäköä.

        Jos kriteereitä tarkastellaan tarkemmin, niin ne ovat tällaiset.

        Kasvojen ulkonäkö ja lähinnä niiden symmetria.
        Hymy. Hymyn täytyy paljastaa ylähammasrivi.
        Tyylikäs pukeutuminen. Tämä paljastaa, tottakai sekä tyylitajun, mutta myös hyvät tulot, mitkä taas kertovat kunnianhimosta..
        Rento olemus. Tämä kertoo päämäärätietoisuudesta ja rohkeudesta.

        Älyllä, kiltteydellä, kohteliaisuudella, empatialla tms. "hyvän miehen" kriteereillä ei ole tässä pelissä pirunkaan merkitystä.

        Tärkeimmät ovat ulkonäkö (eli terveys), tulot ja asenne.

        Terveys? Miten ulkonäkö määrittää terveyden?


      • Alan Dorkin

        Aina ulkonäkö on ensimmäinen herättäjä.
        Sanallinen ilmaisukyky on seuraava.
        Olkoot suhde sitten luhyt tai pitkä, niin hyvää kuuntelua tarvitaan.
        Yleensä naiset ovat niin itsessään olevia, että pitkän päälle vakavat ja ystävälliset putoavat pois.
        Nainen tarvitsee viihdyttäjää, ei ajattelijaa.


      • Puhut Pukille kirjoitti:

        pitää muuten varmasti paikkansa kun on tarpeeksi juonut viinaa niin se bupiruusukin näyttää rinsessalta. Olin kerran niin kännissä et näin kaikki kahtena ja luulin iskeneeni kauniit identtiset kaksoset kainalooni. Aamulla totuus valkeni heräsin ruman, läskin vosun vierestä. Pesin itseni sen jälkeen moneen kertaan käsidesifiontiaineella.
        Hyi helwetti kaikkea sitä ihmiselle sattuukin.

        Kirvelikö ehkä a) desinfioidessa b) muutaman päivän kuluttua tapahtumasta c) tuota viestiä kirjoittaessasi?


      • naiset pahempia

        Naiset ovat oikeasti miehiä ronkelimpia ulkonäöstä.
        Voisin ketoa monta omaa esimerkkiä.

        Mä olen hauska oikesti. .. en ole löytänyt voittajaani vitsinkerronassa.
        Keskustelen aiheesta kuin aiheesta.
        Ei polta, narkaa tai ryyppää.
        Koulutettu, Kiltti. uskollinen, lotettava
        On auto ja asunto, ei ole edes velkaa.
        Mä vain olen ylipainoinen.
        Naiset ovat jo vuosikymmeniä aina valineet vaikka ne juopporetkut miehet.
        ... huolimtta siitä että ne sanoo jotain muuta treffilmoituksissa tai keskuteluissa.


      • leski <3
        naiset pahempia kirjoitti:

        Naiset ovat oikeasti miehiä ronkelimpia ulkonäöstä.
        Voisin ketoa monta omaa esimerkkiä.

        Mä olen hauska oikesti. .. en ole löytänyt voittajaani vitsinkerronassa.
        Keskustelen aiheesta kuin aiheesta.
        Ei polta, narkaa tai ryyppää.
        Koulutettu, Kiltti. uskollinen, lotettava
        On auto ja asunto, ei ole edes velkaa.
        Mä vain olen ylipainoinen.
        Naiset ovat jo vuosikymmeniä aina valineet vaikka ne juopporetkut miehet.
        ... huolimtta siitä että ne sanoo jotain muuta treffilmoituksissa tai keskuteluissa.

        Mä olen ja ylipainoinen ja jo ikääkin 50 verran...( en ole aina ollut ylipainoinen) mutta koskaan kriteeri miehelle ei mulla ole ollut ulkonäkö. Eipä mulla ole miehiä ollutkaan kuin pari, koska en ole yhdenillan juttujen ystävä. Mieheni kanssa menin yhteen 17 vuotiaana ja naimisiin täytettyäni 18 ja 30 vuotta olimme yhdessä. Yhdessä olo päättyi mieheni kuolemaan.

        Eli ennen mieheeni tutustumista olin parivuotta yhden pojan kanssa ja nyt mieheni kuoleman jälkeen (josta on vasta reilu vuosi) ei ole tullut mieleenkän alkaa miehiä tässä kattelemaan. Mieheni oli aivan tavallinen mies. Ei komea mutta mukava, ei rikas, mutta rakas :)

        Olisihan se varmaan kiva vielä joskus kokea rakkaus, mutta aika näyttää sen sitten joskus


      • mies_vm86_
        Mies minäkin kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa. Olen mies ja vaadin itseltäni ulkonäön suhteen paljon. Ja en todellakaan lähde kenen tahansa kanssa baarista.
        Minusta myös naisen tulee olla seksikäs.

        Komppaan. Ei todellakaan käy kuka tahansa. Lähden yksin vetämään ennemmin käteen kuin että panisin jotakin epäseksikästä naista vaikka miten olisi tarjolla.


      • Jos olet vm86
        mies_vm86_ kirjoitti:

        Komppaan. Ei todellakaan käy kuka tahansa. Lähden yksin vetämään ennemmin käteen kuin että panisin jotakin epäseksikästä naista vaikka miten olisi tarjolla.

        liian nirso piparin suhteen niin olet varmaan joutunut tumputtamaan käteen useammankin kerran. Eikö siitä tule käsi rakkuloille?


      • saariston mies
        naiset pahempia kirjoitti:

        Naiset ovat oikeasti miehiä ronkelimpia ulkonäöstä.
        Voisin ketoa monta omaa esimerkkiä.

        Mä olen hauska oikesti. .. en ole löytänyt voittajaani vitsinkerronassa.
        Keskustelen aiheesta kuin aiheesta.
        Ei polta, narkaa tai ryyppää.
        Koulutettu, Kiltti. uskollinen, lotettava
        On auto ja asunto, ei ole edes velkaa.
        Mä vain olen ylipainoinen.
        Naiset ovat jo vuosikymmeniä aina valineet vaikka ne juopporetkut miehet.
        ... huolimtta siitä että ne sanoo jotain muuta treffilmoituksissa tai keskuteluissa.

        Totta. Naiset katsovat useimmiten ulkonäköön ja kehuvat joskus jopa seksikkääksi ja eksoottiseksi otukseksi vaikka en mielestäni ole mitenkään erikoinen paitsi että taustani poikkeaa paljolti muista miehistä. Olen käynyt kansakoulun ja merimiesammattikoulun joten siinä on minun koulutus. Ulkonäöltäni olen hoikka farkuissa viihtyvä puolivuosisataa vanha mies ja omaan pitkät saaristolaisolemukseen kuuluvat hiukset. En tiedä että olenko edes luotettava ja kovin rikaskaan en ole mutta silti jokin kumma tuntuu kiehtovan naisia etten juuri yksin saa olla jos johonkin baariin tai ravintolaan menen ja sanon jollekin jotain. Ainoastaan jos olen hiljaa ja istuksin vain välinpitämättömänä niin silloin saan olla myös rauhassa. Eniten minua riepoo nuoret naiset jotka koettavat houkutella minua ostamaan jotain drinkkiä ja tunkee melkein väkisin juttusille. Pahimpia ovat ne jotka suuttuvat jos alan tekemään lähtöä pois jonnekin. Ei auta vaikka sanon etten edes pysty parisuhteeseen vaikkakin seksi kiinnostaakin joskus. Että se siitä...


      • No en minä
        marimaria kirjoitti:

        Kirvelikö ehkä a) desinfioidessa b) muutaman päivän kuluttua tapahtumasta c) tuota viestiä kirjoittaessasi?

        rakas marimaria nyt mikään hullu ole edes kännissä että, ilman spärdäriä vetelisin jos ei tauteja pelkää niin kyllä kahdesta pennusta ruokkomaksut jo riittää yhdelle pukille. Kuivatti se desifiointtiaine nyt hieaman ihoa ei muuta.


      • No en minä kirjoitti:

        rakas marimaria nyt mikään hullu ole edes kännissä että, ilman spärdäriä vetelisin jos ei tauteja pelkää niin kyllä kahdesta pennusta ruokkomaksut jo riittää yhdelle pukille. Kuivatti se desifiointtiaine nyt hieaman ihoa ei muuta.

        Totta puhuen kyllä uumoilinkin että kokemus siellä puhuu. Oli niin pistämättömän hyvä kuvaus - nauroin ääneen ja pakko oli vähän kiusata,


      • kerro totuus
        Mies minäkin kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkansa. Olen mies ja vaadin itseltäni ulkonäön suhteen paljon. Ja en todellakaan lähde kenen tahansa kanssa baarista.
        Minusta myös naisen tulee olla seksikäs.

        "Olen mies ja vaadin itseltäni ulkonäön suhteen paljon. Ja en todellakaan lähde kenen tahansa kanssa baarista." Lähdetkö usein yksin vai portsarin saattelemana?


      • 33 vuotta opiskellut
        Rumassa vara parempi kirjoitti:

        Kovin usein ne hyvän näköiset ovatkin huonoja seksitaidoiltaan.
        Se nyt yksinkertaisesti johtuu siitä, että he vetävät puoleensa ulkonäöllään, eikä heidän tarvitse muuta osata.
        He vain odottavat muiden ihailua ja palvelua sekä muiden hoitavan hommat.

        Pitää muuten paikkansa. Omien kokemuksieni mukaan kun isken hyvännäköisen naisen ja hinaan sen kämpille, panotaidot ovat alinta luokkaa.
        Aloin kokeilemaan iskeä niitä "seinäruusuja" jotka eivät kiinnosta ketään. Ensinnäkin helppo iskeä, ei tarvitse tehdä hirveätä työtä, ei lompakolle käyvää tarjoilua ja epävarmaa lopputulosta siitä huolimatta. Kirveellä veistetty nainen, hänelle pikku flirttailut ja alkuillasta saa jo lähteä hotellihuoneeseen. Ja se mikä yllätti täysin - ovat valtavia pakkauksia seksin suhteen, hoitaa päästä varpaisiin, ottaa suihin mallikkaasti ja antaukuksella, ei nirsoile ja kelpaa kaikki asennot, tekee työtä sen eteeen että mies varmasti tulee imettyä kuiviin, pitkäkestoinen rakastelu, jos peppupano miellyttää niin saa tarvittaessa painaa kakkoseen.
        Näitten kirveelläveistettyjen lisäksi olen viimeaikoina huomannut toisen helpon ja vaivattoman kohderyhmän. Nimittäin naimisissa olevat nuoret/keski-ikäiset rouvat. ( ja miksei toki myös vanhemmatkin rouvat, mutta en ole vielä päässyt niihin asti) Heillä yleensä senverran jo huonoja aviovuosia koettuna, että kun kerran ovat irti päässeet, niin antavat pesää helposti. Hyvinä puolina myös se, etteivät jää roikkumaan koska oma mies ja perhe kuitenkin olemassa. Heitä saa myös panna sujuvasti paljaalla, yleensä ehkäisy kunnossa ja jos ei ole, niin mahdollinen jälkikasvu menee aviomiehen "piikkiin". Erittäin hanakoita myös suu- ja peppuseksiin, luultavasti kotona jo asiat niin väljähtyneitä, ettei uusia konsteja haluta edes kokeilla. Mutta kaikenkaikkiaan, voin sanmoa että kyllä mestaa riittää, vaikka jätää ne kuvankauniit missityypit väliin.


      • nimps
        quepasamatafaka kirjoitti:

        Terveys? Miten ulkonäkö määrittää terveyden?

        esim. akne, läski ja hampaat liittyy aika kovasti ulkonäköön ja terveyteen


      • Anonyymi
        Näin se on kirjoitti:

        Tilanne on juuri näin. Miehille kelpaa ihan mikä tahansa paska, jolla on reikä.

        😂😂😂😂😂😂 totta


      • Anonyymi
        Näin se on kirjoitti:

        Tilanne on juuri näin. Miehille kelpaa ihan mikä tahansa paska, jolla on reikä.

        Aijaa.


      • Anonyymi
        mies_vm86_ kirjoitti:

        Komppaan. Ei todellakaan käy kuka tahansa. Lähden yksin vetämään ennemmin käteen kuin että panisin jotakin epäseksikästä naista vaikka miten olisi tarjolla.

        Krantut nai harvoin, mitä eroa on naimisella ja käteen vedolla?
        Nai joskus niin tiedät vastauksen.


      • Anonyymi
        Mene ja tiedä kirjoitti:

        Mikä on seksikkyyden määritelmä? Eiks se ole se joka miellyttää, joka valitaan jos näin voi sanoa.
        Itse olen elämäni aikana lähtenyt kolmen baarituttavuuden kanssa pelkästään seksin harrastamisen vuoksi ja hämmästyttää, että ne kaikki ovat ulkonäöllisesti muistuttaneet toisiaan. Yksikään vakituiseni ei ole ollut mitenkään niiden näköinen.
        Nämä satunnaisseksijutut tapahtuivat ollessani nuori, kun ns. n.itatti. Yhtäkään kaveria en tavannut toista kertaa. Hyvännäköisiä olivat ulkomuodoltaan, mutta ehkä heikkoja seksitaidoiltaan.

        Minusta kaikki naiset ovat seksikkäitä omalla tavallaan


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • 1.Sonni

      Kyllä vakka kantensa valitsee...

      • Tosi on

        Näin on.


      • Jep.


    • Yhden illan nainen

      Nuori nainen valitsee komean miehen ja varttuneempi taas supliikkimiehen.

      • ei yhden illan juttu

        Yhden illan nainen...
        Olen kanssasi samaa mieltä, jos käyttäisin yhdenillan juttuja niin
        kyllä se olis supliikkimies.
        Nämä ns. komeat miehet on niin nössöjä ettei edes kiinnosta.
        Elvistellään autoilla jne... evvk.
        En ole missi, mut sitäkin mukavampi ja voin sanoa että ihan kivaa seuraa
        ollut tarjolla.

        Nyt tiedän että saan kommentteja että olen lehmä ym.. ei paljon paina, olen vaan oma itseni ja hyvin pärjännyt "markkinoilla"..


      • itseä kunnherrasmies
        ei yhden illan juttu kirjoitti:

        Yhden illan nainen...
        Olen kanssasi samaa mieltä, jos käyttäisin yhdenillan juttuja niin
        kyllä se olis supliikkimies.
        Nämä ns. komeat miehet on niin nössöjä ettei edes kiinnosta.
        Elvistellään autoilla jne... evvk.
        En ole missi, mut sitäkin mukavampi ja voin sanoa että ihan kivaa seuraa
        ollut tarjolla.

        Nyt tiedän että saan kommentteja että olen lehmä ym.. ei paljon paina, olen vaan oma itseni ja hyvin pärjännyt "markkinoilla"..

        tuo oli totta miehen kuin miehen saa jos osaa olla pelinainen.sitten on herras miehiä mihin ei tehoa edes,jonnii joutavien kottaraisten sirkuttelut.itse kuulun noihin herrasmiehiin en sorru yhden illan misuloihin,nykyisin sanotaan hienosti oikealla nimellä huo.iin.se on kunnioitettava ammattikunta,jota en itse käytä.


      • rakkaudenammattilain
        itseä kunnherrasmies kirjoitti:

        tuo oli totta miehen kuin miehen saa jos osaa olla pelinainen.sitten on herras miehiä mihin ei tehoa edes,jonnii joutavien kottaraisten sirkuttelut.itse kuulun noihin herrasmiehiin en sorru yhden illan misuloihin,nykyisin sanotaan hienosti oikealla nimellä huo.iin.se on kunnioitettava ammattikunta,jota en itse käytä.

        Hän ihmistä satuttaa kun ihmisyyden hoitaa kuntoon...hän rakastaa vaan vaan ei rakkautta saarnaa...onko väliä sen hän minne menee yöksi hän sai ammatiksi rakkauden vaan ei tee sitä työksi...hän on rakkauden ammattilainen...


    • Ehdottomasti ensin se komea mies, sillä panemaanhan sitä ollaan menossa jatkoilla, ei suinkaan juttelemaan. Ja hauskempaahan sitä komeaa miestä on sängyssä katsella kuin koko ajan juttujaan suoltavaa höpisijämiestä. ;)

      • Kuka, mitä, häh!

        Ai se komeusko kertoo mihin miehestä on??!! Kyllä jotain varmempaa tietoa pitää olla.


      • kyllähän sitten kielitaito on ehdoton...


      • pässiä liekassa
        Kuka, mitä, häh! kirjoitti:

        Ai se komeusko kertoo mihin miehestä on??!! Kyllä jotain varmempaa tietoa pitää olla.

        kyllä komiata viedään kuin pässiä liekassa,eivät osaa kunnioittaa itseään,jos pimpsa on vaikka sian selässä sille löytyy pelimies


      • kyl maar hienoo
        manniari kirjoitti:

        kyllähän sitten kielitaito on ehdoton...

        hiljoo kouvoo ja stadin lankia.kieliä laskemassa teurastamolla


      • mammalle nami

        ei ulkonäkö ole tärkeä.se on tärkeää miten suoriutuu sänkyhommista.jos se komia poika heti huuliile päästyä reisille ruutta ei sellasta tule mitää.kunnon panomies hoitaa homman kotia ettei mirri kylmäksi jää.hyr hyr ja lissää körö körö kyytiä aamuun asti.nam nam namia että tuntuu kuin varpaista kynnet lähtis


    • hmmmmhhhh

      Ulkonäkö on tosiaan se ykköskriteeri. Mutta pelkästään se ei kyllä riitä edes yhen illan jutuissa välttämättä, jos ei tuu yhtään juttuun tai toinen käyttäytyy ihan ääliömäisesti tms.
      Nainen haluaa löytää miehestä ns. sitä jotain, kun menee sänkyyn. Joko se on puhtaasti ulkonäkö tai sitten tavallisen näköinenkin mies hyvine juttuineen ja karismansa kanssa hurmaa kyllä. Joku perustelu on löydyttävä jälkikäteen ajateltuna.
      Tietenkin sitten joillekin voi sattua näitä totaalisia haksahduksia täysin väärään mieheen, jonka kanssa ei koe mtn yhteyttä eikä ulkonäkökään miellytä suuremmin. Mutta nämä ovatkin sitten oma lukunsa.

      • n ldlklfblfbgf

        Valitsen miehen puhtaasti ulkonäön perusteella yhden yön suhteeseen.

        Seurusteluun vaaditaan sitten enemmän, eli mielenkiintoista luonnetta, yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja että on jotain juteltavaa jne.


      • kauneus ensin

        Komea ja pitkä alfauros...muita alle 190cm en edes katso sillä silmällä..


      • Komeus ei ratkaise
        kauneus ensin kirjoitti:

        Komea ja pitkä alfauros...muita alle 190cm en edes katso sillä silmällä..

        Voi kuule pettyä alffaasi!!!!!


      • kalvinklein

        Juuri näin suurinpiirtein oli nuorena ja olis 40 myös jos em. harrastaisin.


      • 3+1
        kauneus ensin kirjoitti:

        Komea ja pitkä alfauros...muita alle 190cm en edes katso sillä silmällä..

        miula käyp usiami alfasusi poksauttelee,kunhan edellisen on saanut lähtemään,soitan toiselle uroolle.kyllä on mirri kyytiä saanut kolme neljä urootakin illassa.siitä mirri tykkää kun siellä käy usiamopi kylässä.yhyrelä on sellanen 15 minutin kestonen meilleli kyllä hymyhuulet lepattaa kun saa kunnon uroon töihin.


      • niks naks poks
        kauneus ensin kirjoitti:

        Komea ja pitkä alfauros...muita alle 190cm en edes katso sillä silmällä..

        ei se ulkonäkö ole tärkeä.tärkeämpi on kuinka alfauros suoriutuu töistä.jos se komia poika heti ruuttaa ei siitä sänkyhommiin jatkossa ole.kyllä iso raavas mies on parempi ja kestävämpi sänky puuhissa.


      • Komeus ei ratkaise kirjoitti:

        Voi kuule pettyä alffaasi!!!!!

        samaa mieltä, kokenut puhuu. petikunnolla merkitystä aina.


    • näintäällä

      No kyllä mä sanoisin,että ulkonäkö on se tärkein kriteeri, ainakin mulla.
      Mutta kyllähän myös asenne ja olemus vaikuttaa, tottakai.

      Vaikka olis kuinka hyvännäkönen kaveri, mutta vaikuttaa ihan hiirulaiselta ja on olemukseltaan nysverö niin sehän kuolee heti siihen.

      Mutta toi sun kysymys, että kumpi, niin aika paha. Mulla vaikuttais se, kumman kanssa tuntuis vaan synkkaavan paremmin.

    • huhhuh23

      Jep, oon naisena samaa mieltä ton edellisen kirjottajan kanssa. Eli ulkonäkö on tärkee kriteeri, mutta kuitenkin se luonnekin vaikuttaa, koska jos tosiaan on nyhverö eikä osaa esimerkiksi flirttailla, niin juttu ei yleensä etene mihinkään eikä tuu semmosta fiilistä, että haluaa riisua mieheltä vaatteet päältä välittömästi. :D
      Eli kyl se loppupeleissä on tärkeintä, että tuntuu synkkaavan jotenkin siinä keskustellessa. Välillä tietenkin voi olla, että vaikka synkkaisi siinä, niin seksi on sitten huonoa.
      Mutta harvemmin kai näin kuitenkaan. Toisinpäin kyllä nimenomaan, että kerran valitsin miehen pelkästään ulkonäön perusteella yhden illan juttuun. Mies oli mielettömän komea ja harrasti urheilua, joten kroppakin oli timmissä kunnossa. Kuitenkin seksi oli aivan käsittämättömän erikoista: Mies huuteli minua huoraksi ja sen jälkeen vaati sanomaan, että haluan "seukata" hänen kanssaan sekä lisäksi vaati perusteluja, miksi haluaisin seukata hänen kanssaan. Perään vielä huuteli, että naiset hakee vain omaa tyydytystään sängyssä.
      Ja kaikki tämä siis yhdynnän aikana. Olin lievästi sanottuna järkyttynyt.

      • Tosi on

        Sietää olakkin.


      • Yeahh

        Niinpä. Ansaankin voi langeta ja kuulla sitten suoraan kunniansa.


      • repesin!

        voi, kauheeta, mikä kokemus! :D tommosta ei ihan yhen illan -jutuissa haluisi kyllä kuulla xD


      • joo vois kai se mennä paremminkin, ku ois ihanamies niinku mä...


    • 111

      Mä valitsisin hauskan ja supliikin miehen, myös yhden illan juttuun. Näin aikuisen naisen näkäkulmasta täytyy todeta, että lähes poikkeuksetta ne kaikista parhaimman näköiset miehet on olleet aika surkeita sängyssä... Ja ne tavikset on olleet hyviä, osa jopa huippuja.

      • EiKoiraaKarvoihin...

        Joo, hassu juttu, mutta mullekin on käynyt juuri näin!
        Ehkä komeilla miehillä on niin helppoa...

        Tavallisen näköisillä miehillä voi olla asenne todellakin kohdallaan!


      • Tosi on

        Sääliksi käy. Ei supliikkimies ole mies ollenkaan. Koivuniemen Paula kertoi löytäneensä tosimiehen, kun tapaili Ilkka Kanervaa. Sääliksi käy häntäkin.


      • Niin että kumminko
        Tosi on kirjoitti:

        Sääliksi käy. Ei supliikkimies ole mies ollenkaan. Koivuniemen Paula kertoi löytäneensä tosimiehen, kun tapaili Ilkka Kanervaa. Sääliksi käy häntäkin.

        Kumpaa käy sääliksi, Paulaa vai Ilkkaa...?


      • cchgh
        EiKoiraaKarvoihin... kirjoitti:

        Joo, hassu juttu, mutta mullekin on käynyt juuri näin!
        Ehkä komeilla miehillä on niin helppoa...

        Tavallisen näköisillä miehillä voi olla asenne todellakin kohdallaan!

        Homman juju on siinä että ne tavikset eivät ole saaneet piparia tarpeeksi, joten oma käsi (eli oma vartalo ja omat toiveet) on tullut tutuksi.

        Siksi se tavismies on sängyssä loistava, kun taas se alfauro joka on saanut kaikilta aina pelkän ulkonäkönsä perusteella, ei tee muuta kuin "heittää rojut torveen"

        Syy siihen ettei alfauros opi mitään johtuu taas naisista, koska nimenomaan nuoret naiset haksahtavat ulkonäköön. Koska nuoret naiset eivät osaa sängyssä mitään ja tulevat helposti kun päällä on vain komeaa miestä, ei mieskään opi tekemään mitään. Kokeneet naiset taasen tietävät pysyä erossa noista nuorista alfauroksista, joten vaikka he panevat ja paljon, kokemusta ei kartu.


    • Tuppura z

      Sanoisin että huonossakin repussa voi olla hyvät eväät :)

      • Tosi on

        Niinpä.


    • sanna_78

      Myös muut henkiset ominaisuudet, kuten älykkyys, itsevarmuus jne vaikuttaa. Ulkonäön pitää olla "riittävän hyvä", sitten ratkaisee nuo muut jutut. Hauskuus on plussaa.

      • Monen yön nainen

        Jos mies on älykäs, itsevarma ja hauska, niin eikö sua harmita, että yhden yön jälkeen siitä ei kuulu mitään?


      • Tosi on

        Hyvä Sanna.


      • Tosi on
        Monen yön nainen kirjoitti:

        Jos mies on älykäs, itsevarma ja hauska, niin eikö sua harmita, että yhden yön jälkeen siitä ei kuulu mitään?

        Koskaan ei voi tietää.


      • Pete................

        Säälittävää on, että -78 synytynyt nainen harrastaa yhden yön juttuja.


      • miten niin
        Pete................ kirjoitti:

        Säälittävää on, että -78 synytynyt nainen harrastaa yhden yön juttuja.

        Mitä säälittävää siinä on? Samanikäiset miehetkin sitä harrastaa.


      • Pete................
        miten niin kirjoitti:

        Mitä säälittävää siinä on? Samanikäiset miehetkin sitä harrastaa.

        -78 syntynyt ihminen, yhtä säälittäviä sellaset miehet ja naiset.


      • hoh hooo
        Pete................ kirjoitti:

        Säälittävää on, että -78 synytynyt nainen harrastaa yhden yön juttuja.

        Onko -78 liian vanha vai liian nuori yhdenillan juttuihin?


      • :DD
        Pete................ kirjoitti:

        -78 syntynyt ihminen, yhtä säälittäviä sellaset miehet ja naiset.

        Entä -79 syntynyt? Jopa 50-luvulla syntyneet harrastaa yhden yön juttuja.


      • ..................t
        :DD kirjoitti:

        Entä -79 syntynyt? Jopa 50-luvulla syntyneet harrastaa yhden yön juttuja.

        Korjataan hieman, kaikki teini-iästä selvinneet yhdenillanjuttuja harrastavat ovat säälittäviä, ei aikuinen ihminen niin toimi, kysymys on taantumasta, kypsymättömydestä.


      • ??????
        ..................t kirjoitti:

        Korjataan hieman, kaikki teini-iästä selvinneet yhdenillanjuttuja harrastavat ovat säälittäviä, ei aikuinen ihminen niin toimi, kysymys on taantumasta, kypsymättömydestä.

        Miten aikuinen ihminen toimii?


      • En harrasta
        ?????? kirjoitti:

        Miten aikuinen ihminen toimii?

        "Miten aikuinen ihminen toimii?"

        No tuossa on varmaan takana tämä perinteinen olettama, että aikuinen ihminen pyrkii pysyvään parisuhteeseen. Mutta jos ei sellaiseen halua, niin jollainhan ne himot on kuitenkin tyydytettävä. Pitää vaan tehdä tämä selväksi sille toisellekin osapuolelle, ettei se kuvittele liikoja jatkon suhteen.


      • ..ff..
        hoh hooo kirjoitti:

        Onko -78 liian vanha vai liian nuori yhdenillan juttuihin?

        Ehkä tässä on parempi sanoa, että vain tyhmät harrastavat yhdenillanjuttuja niin päästään tuosta ikäkysymyksestä. Ihminen yleensä viisastuu iän myötä, mutta kaikille ei kuitenkaan käy niin.


      • ??????
        En harrasta kirjoitti:

        "Miten aikuinen ihminen toimii?"

        No tuossa on varmaan takana tämä perinteinen olettama, että aikuinen ihminen pyrkii pysyvään parisuhteeseen. Mutta jos ei sellaiseen halua, niin jollainhan ne himot on kuitenkin tyydytettävä. Pitää vaan tehdä tämä selväksi sille toisellekin osapuolelle, ettei se kuvittele liikoja jatkon suhteen.

        Eli aikuinen ihminenkin voi toimia niin. Monella oikeasti aikuisella ihmisellä on parisuhde jo eletty ja uutta ei haluta. Juuri aikuiseksi tulleet ei ehkä ymmärrä sitä jos oma parisuhde on vasta haussa.


    • phjonen

      Kyllä se on tosiasia kun baari menoa katsoo että naiset katsovat vain pituutta.
      Jos on yli 185 cm on varmasti vientiä vaikka olisi läski, ruma ja idiootti.
      Jos sitten pituus on "vain" hieman yli 170 cm niin ei kiinnosta vaikka olis timmi kuntoinen, lihaksikas, ok-näköinen ja mukava.

      • 190190190

        Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

        Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

        Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.


      • Jazzuliini

        No mut kyllä sekin on tosiasia että jos esim mä menen baariin, se tarkoittaa korkeita korkoja jalassa ja pituus heilahtaa siinä kohtaa yli 180cm:n... joten ikävä kyllä se on ainakin mun kohdalla fakta että itseäni pitempää miestä "katselen"... :s


      • 201201201
        190190190 kirjoitti:

        Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

        Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

        Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.

        190cm? Puutarhatonttu.


      • Katariiina 4
        190190190 kirjoitti:

        Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

        Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

        Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.

        Vakiintunut kokemukseni pitkistä miehistä: Kylläpä on "nysäkäs"! En ole löytänyt poikkeusta, joten olen siirtynyt lyhyempiin miehiin, joilta löytyy sitä oikeeta.


      • Lyhtypylväs
        190190190 kirjoitti:

        Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

        Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

        Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.

        Ja sinä et ilmeisesti treenaa. Oletkin varmasti todella vakavasti otettava honkkeli.


      • 10Totuus

        Niin, pituutta..ja kun lerssi sopivasti tuntuu kookkaalta esim. tanssilattialla "hinkatessa", ja on ulkonäöltään ok ja supliikki,niin silloin pesää irtoaa aika helposti,niin varatuilta,kuin vapailta.


      • Ei minun lerssi
        10Totuus kirjoitti:

        Niin, pituutta..ja kun lerssi sopivasti tuntuu kookkaalta esim. tanssilattialla "hinkatessa", ja on ulkonäöltään ok ja supliikki,niin silloin pesää irtoaa aika helposti,niin varatuilta,kuin vapailta.

        tanssiessa tunnu miltään sillä se on teipattava persvakoon illan ajaksi. Muuten sitä tanssitettavaa ei pääse edes lähelle.


      • Baby Doll on poikaa
        190190190 kirjoitti:

        Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

        Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

        Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.

        Hoh, hoijaa. Sääliksi käy sinun 190 senttiä sillä kaikki tarpeellinen on mennyt pituuteen. Onko sinne missä aivot ovat hulahtanut mitään?? Epäilen ja otan osaa. Siis olen nainen, en todellakaan kateellinen mies.


      • Voi meitä ja teitä
        Ei minun lerssi kirjoitti:

        tanssiessa tunnu miltään sillä se on teipattava persvakoon illan ajaksi. Muuten sitä tanssitettavaa ei pääse edes lähelle.

        Hyvä sinä, matkaan lähtisin sillä huumoria riittää!!


      • ön kokemusta
        190190190 kirjoitti:

        Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

        Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

        Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.

        Miehen pituus ei todista mitään! Varsinkaan verrattuna peniksen pituuteen tai n.imistaitoihin. Pitkillä miehillä saattaa olla varsin vaatimattomia peniksiä ja lyhyemmillä miehillä tosi komeita k.lleja.


      • pidä tunkkis
        190190190 kirjoitti:

        Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

        Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

        Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.

        voi voi kun taas isot näyttää tyhmyytensä,,olet sellanen äitin pikku poika vaikka pituutta onkin olen 50 v alle 170 mutta en mikään tumpelo osaan asiat on lapsia on eukko ja aina joutuu olemaan auttamassa uusi avuttomia olet juuri sellainen kaatu se isomieskin ja korkeelta ja kovaa nähty on elä eläämääsi haavemaailmassa vielä se elämä suakin opettaa


      • Kuule "komistus"
        190190190 kirjoitti:

        Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

        Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

        Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.

        Oletpa ylimielinen.

        En ole naisena sun kanssa ollenkaan samaa mieltä, vaikka onkin paljon naisia, joiden mielestä miehen on oltava pitkä. Miehen pituus ei ole mulle ratkaisevassa asemassa. Muut asiat painavat enemmän. Riittää että mies on saman pituinen kuin minä itse. Pituus on plussaa, jos mies muuten sytyttää, mutta jos supliikki on tuota luokkaa kuin sinulla, saa äijä olla puolestani vaikka 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 metriä pitkä.


      • Anonyymi
        Kuule "komistus" kirjoitti:

        Oletpa ylimielinen.

        En ole naisena sun kanssa ollenkaan samaa mieltä, vaikka onkin paljon naisia, joiden mielestä miehen on oltava pitkä. Miehen pituus ei ole mulle ratkaisevassa asemassa. Muut asiat painavat enemmän. Riittää että mies on saman pituinen kuin minä itse. Pituus on plussaa, jos mies muuten sytyttää, mutta jos supliikki on tuota luokkaa kuin sinulla, saa äijä olla puolestani vaikka 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 metriä pitkä.

        Löysin facebook datesta ulkomaalaisen miehen. No vietimme illan,yön,osan seuraavasta päivästä. Viiniä ja seksiä ym. Hän vielä viestittelee mm Rakkaani. Eli en osaa päätellä oliko vain yhden yön juttu. Välillämme on reippaasti alle 100km. . . Vähän yli viikko tapaamisesta. Odotan haluaako siis vielä nähdä,kun joka päivä tulee viestejä. Miten tulkitsen?


      • Anonyymi
        190190190 kirjoitti:

        Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

        Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

        Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.

        Toi asenne on vaan isommalla ukolla otattanut unet, pienemmän kanssa kerta napsulla 190cm 115kg unille vasen koukku ja iso mies oli pikkupoika


    • hdsdkäöslkjglk

      Ulkonäkö toki merkaa, mutta miehen asenne vie naisen sänkyyn. Itseluottamuksen oltava kohdillaan. Ei itserakas, mutta ei hiirulainenkaan. Saa olla tavis jos osaa ottaa naisen, eikä ujostele.

      • kylmääkijoskus

        Missä nykyisin tapaa näitä fiksuja miehiä, kun joka paikassa on vaan liikaa juoneita örveltäjiä. Ei kukaan halua sellaisen mukaan lähteä, vaikka vain seksiä haluaisikin puolin ja toisin.

        Vaikea kapakasta tai muualtakaan on satunnaista seksiseuraa löytää!


      • __--__--__--
        kylmääkijoskus kirjoitti:

        Missä nykyisin tapaa näitä fiksuja miehiä, kun joka paikassa on vaan liikaa juoneita örveltäjiä. Ei kukaan halua sellaisen mukaan lähteä, vaikka vain seksiä haluaisikin puolin ja toisin.

        Vaikea kapakasta tai muualtakaan on satunnaista seksiseuraa löytää!

        Ei varmaan baarissa ainakaan.


      • Monta hyvää
        kylmääkijoskus kirjoitti:

        Missä nykyisin tapaa näitä fiksuja miehiä, kun joka paikassa on vaan liikaa juoneita örveltäjiä. Ei kukaan halua sellaisen mukaan lähteä, vaikka vain seksiä haluaisikin puolin ja toisin.

        Vaikea kapakasta tai muualtakaan on satunnaista seksiseuraa löytää!

        Niitä tapaa nykyään parhaiten deittien kautta, ei kapakoista. :)


    • käymässä

      Minä olen 31v nainen asun avoliitossa ja työni puolesta liikun paljon. Aina kun olen ulkopaikkakunnalla annan itseni iskeä yli 50 vuotiaitten miesten. Tuon ikäisten miesten mukaan kun lähtee ei koskaan ole tarvinnu pettyä sexiin. Eräällä paikkakunnalla minulla on 52v. mies ja tavataan aina kun olen siellä käymässä.

      • O tempora o mores!

        Onpas sinulla mielenkiintoinen parisuhde, kotona on avomies mutta silti annat toisten miesten p*neskella sinua?!

        Tosin, jos sinulla on tällaiseen toimintaan miehesi lupa, ja hänkin saa käydä suostumuksellasi p*nemassa vieraita naisia. Niin eipä tästä moraalisaarnasta sitten tarvitse tehdä enää sen pidempää.

        Jos on toisin, niin sääliksi käy miestäsi, että hänellä on kaltaisesi nainen! Ainoa mikä erottaa sinut ja h*oran on setelitukko.

        P.S. en ole mikään kiihkouskovainen ja tiukkis, vaan reilusta pelistä pitävä agnostikko....


      • En usko...
        O tempora o mores! kirjoitti:

        Onpas sinulla mielenkiintoinen parisuhde, kotona on avomies mutta silti annat toisten miesten p*neskella sinua?!

        Tosin, jos sinulla on tällaiseen toimintaan miehesi lupa, ja hänkin saa käydä suostumuksellasi p*nemassa vieraita naisia. Niin eipä tästä moraalisaarnasta sitten tarvitse tehdä enää sen pidempää.

        Jos on toisin, niin sääliksi käy miestäsi, että hänellä on kaltaisesi nainen! Ainoa mikä erottaa sinut ja h*oran on setelitukko.

        P.S. en ole mikään kiihkouskovainen ja tiukkis, vaan reilusta pelistä pitävä agnostikko....

        Eipä taida olla nainen tuo kirjoittaja.


      • lerppako

        Aika usein tuonikäisillä miehillä 50-57v. vain lerputtaa. Kokenut.


      • onko kaikki
        O tempora o mores! kirjoitti:

        Onpas sinulla mielenkiintoinen parisuhde, kotona on avomies mutta silti annat toisten miesten p*neskella sinua?!

        Tosin, jos sinulla on tällaiseen toimintaan miehesi lupa, ja hänkin saa käydä suostumuksellasi p*nemassa vieraita naisia. Niin eipä tästä moraalisaarnasta sitten tarvitse tehdä enää sen pidempää.

        Jos on toisin, niin sääliksi käy miestäsi, että hänellä on kaltaisesi nainen! Ainoa mikä erottaa sinut ja h*oran on setelitukko.

        P.S. en ole mikään kiihkouskovainen ja tiukkis, vaan reilusta pelistä pitävä agnostikko....

        Miksi ne miehet sitten käyvät naapurin aidantakana vonkaamassa, onko heilläkin vaimon lupa siihen..Vahvasti epäilen.
        Turha yhtään sääliä ketään, sääli itseäsi kun et uskalla elää vaikka se kiehtoisikkin.


      • nautinto a ja o
        O tempora o mores! kirjoitti:

        Onpas sinulla mielenkiintoinen parisuhde, kotona on avomies mutta silti annat toisten miesten p*neskella sinua?!

        Tosin, jos sinulla on tällaiseen toimintaan miehesi lupa, ja hänkin saa käydä suostumuksellasi p*nemassa vieraita naisia. Niin eipä tästä moraalisaarnasta sitten tarvitse tehdä enää sen pidempää.

        Jos on toisin, niin sääliksi käy miestäsi, että hänellä on kaltaisesi nainen! Ainoa mikä erottaa sinut ja h*oran on setelitukko.

        P.S. en ole mikään kiihkouskovainen ja tiukkis, vaan reilusta pelistä pitävä agnostikko....

        "Tavara" ei käytössä kulu ja mustasukkaisuus on vanhanaikaista!
        Itselläni on ihannepuoliso, nainen joka on avoin kaikelle uudelle.


    • Tuhma Tyttö

      Sillä perusteella että mietin kellä on iso muna!

      • kiitos neuvosta

        Pitääkin sitten alkaa käymään baarissa jorma sepaluksesta roikkuen.


      • Anonyymi

        Kokeile mustaa. Nimimerkki kokeillut.


    • Monen yön nainen

      Yksi yö ihmisen kanssa ei riitä mihinkään!
      Masturboida voi kätösillä tai plastiikillakin.

    • Jazzuliini

      Tässä iässä (45) sitä arvostaa muitakin juttuja miehessä kuin komeaa kuorta; kuori kun on niin kovin hauras ja rapistuva ;)

      • 41v nainen

        yllä miehessä sisäinen kauneus on tärkein..


    • ioo mies isolla illä

      olen oppinut näinä vuosina,että nainen joka jahtaa yhden illan juttuja on huo.a.itse olen itsäni kunnioittava mies isolla illä.harrastan vain vakisuhteeseen sopeutuvan naisen kanssa.ei tiedä koskaan minkä ötökän saa huo.asta.kyllä terve henkinen mies välttää moiset teeren pyrähdykset.olen kuullut muilta miehiltä ja nähnyt kun kuppa tippuri ym satiaiset on saatu noilta kottaraisilta.siitä mies viimeistään miehistyy ja pysyy kottaraisista kaukana.

      • h.u.o.r.a.

        En tiedä, missä kottaraispöntöissä olet pesinyt, kun olet noin paljon tautejakin ehtinyt saamaan?
        Itselläni ei ole koskaan ollut sukupuolitauteja, vaikka miehiä on ollut.
        Tosin osaan myös käyttää ehkäisyä ja valita seurani.


      • missä seksivalistus?

        vikaahan on niissä "muissa miehissäkin", kun eivät käytä kumia! turha se on niitä naisia syyttää tautipesäkkeiksi!


      • kamala-haukka

        kerrankin fiksu mies, jolla p...u ei ole sekoittanut koko nuppia...


      • Nainen 30 ja risat

        Hyvä, että rohkenet poiketa massasta ja sanoa noin! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Minäkin arvostan itseäni niin paljon, etten anna kroppaani satunnaisten tuttavien "käyttöön". Kyllä seksi on parasta parisuhteessa, jossa keskinäinen luottamus ja kunnioitus on kunnossa. Kaiken lisäksi vastikkään uutisoitiin myös yövieraasta, joka oli satunnaisen partnerin nukahdettua nyysinyt leidin omaisuutta. Sanoisin, et omaa tyhmyyttä. Ollaan ylpeästi erilaisia me, jotka ei harrasteta yhden yön juttuja :)


    • 2+16

      Silmät, ulkonäkö, vartalo ensin kiinnittää huomion. Jos mies osaa vielä keskustella asiallisesti, olen myyty. Keskivertonäköinenkin käy, jos on muuten mukava.
      Itse olen niin tuhma, että kyselen jo kuppilassa seksimieltymyksiä ja kullin kokoa, ettei tarvitse sitten myöhemmin pettyä. Aika hyvin on toiminut...

      • 20v. aviossa

        Ihanan miehen tapasin laivalla. Upseeri, hauska, hyvännäköinen. Sänkyyn mentiin ja kaksi yötä rakasteltiin. Hymyssä suin kuljin kaksi viikkoa reissun jälkeen. Tekee kummia pieni syrjähyppy itsetunnolle!


    • Näin on

      Kyllä ne parhaimmat jää saamatta jos pelkästään naamaa kattoo... :) Ei se pelkästään komea ulkonäkö vaan kyllä pitää muutenkin olla samalla aalropituudella miehen kanssa.

    • kissa20

      Kuule riippuu ihan HUMALATILASTA!!!!!!! Saattaa olla että lasien jäätyä kotiin moni HIRVEÄN NÄKÖINEN RUMA MIES näyttää humalassa toisennäköiseltä.Kaduttaa monesti aamulla herätessä,kun katon vierestä,et ei saatana mikä ruma ukko ja äkkiä kämpästäni ulos.Sen sijaan jos olet suht koht kunnossa,yleensä silloin joku kundi nuori iskee minut ja tulee kotiini,eikä oo kiirettä pois ollenkaan.Olen yh äiti.

      • sdfsadfds

        ilmankos olet yh


      • moralist1

        Ja kohta on lisää yh-lapsia yhteiskunnan elätteinä, jos seksin-/seuranhaku menetelmäsi on kuten edellä kuvasit.


      • jooopa taas....
        sdfsadfds kirjoitti:

        ilmankos olet yh

        joo...niinhän kaikki yksinhuoltajat täällä oikein mainostaa...nää on taas näitä jonkun keksimiä juttuja että pääsee naisia haukkumaan.


      • no höpö höpö taas
        moralist1 kirjoitti:

        Ja kohta on lisää yh-lapsia yhteiskunnan elätteinä, jos seksin-/seuranhaku menetelmäsi on kuten edellä kuvasit.

        Seksiä voi harrastaa vaikka kuinka, kunhan huolehtii ehkäisystä. Yh tai ei.


    • Näin on

      Enpä ole koskaan iskenyt mitään älyttömän rumaa miestä.Ihan ok näkösiä ne kaikki on olleet....ja nuorempia tietenkin. :) En yleensä juo itteeni niin humalaan etten tajuais toisen ulkonäöstä sen vertaa..

    • Että näin

      Muijat ei mua määräile, enkä kyl käy baareissakaan. Komeaksi on sanottu.
      Kerran yksi nätti tyttö sanoi mulle, et mä en ymmärrä sua, kun en suostunut tossun alle.

    • tyttöli

      Valitsen aina varatun miehen. Että tällainen tyttöli.

      • rusakko²

        Eix see o sexis iha sama kuka sitä tuheroo jyystää?


      • Viktor bimbbanella.
        rusakko² kirjoitti:

        Eix see o sexis iha sama kuka sitä tuheroo jyystää?

        Hai,mitä isompi reppu sen monipuolisemmat evähät.


    • oksettaa tommoset

      Ketä kiinnostaa joidenkin keskenkasvuisten siiderihuorien mulkunmetsästys? Saakoon HIV:n ja kuolkoon pois.

      • rakkaudellasinulle

        Aika monia muita miehiä tuntuu seksi kiinnostavan. Sinä voit ihan rauhassa vedellä kotona käteen, jos ei naiset kiinnosta. Itse en kyllä toivottelisi sairauksia ja kuolemaa kenellekään, karmallisesti saat itsellesi sitä, mitä toivot toisille.


    • kkknnn

      "Mun äiti sano aikoinaan, et naiset on yleensä semmosii, et ne tota vaatii tyhmän miehen, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu." -Pekka Siitoin

      • Wanha kyynikko

        Naulan kantaan! Olkoon se sitten Pekka Siitoimen tai sinun kautta sanottu, mutta eipä sitä voi enää tuon paremmin sanoa!!

        Poistun Suomen naismarkkinoilta takaviistoon, nauttimaan eläkerahoistani jonnekin palmupuiden varjoon, cuba libre paukkulasissa.

        Suomalaiset naiset saavat pitää tunkkinsa.......


    • Nainen 50

      Mulla ei oo ollu koskaan yhdenillan juttua, joskus on menty ekana iltana sänkyyn ja seurustelua jatkunu pari seuraavaa kuukautta. Miehet komeita, hyväkroppaisia ja itsevarmoja. Vaan kun ei älyllisellä tasolla kohtaa niin ei ole jaksanut pidempään katsella. Näin siis sillon nuorena, pari-kolme vuosikymmentä sitten, nyt mummona ei uskaltaisi enää kenenkään mukaan ees lähteä kun on niin paljon hulluja liikkeellä

    • Jo lähes 40-vuotias

      Minä olen itse muiden mielestä hyvännäköinen ja valitsen panokaveriksi mieluiten sellaisen miehen,joka ei tuo itseään tykö eikä uskoisi "saavansa" minua missään olosuhteissa.
      Tällainen mies tekeekin sängyssä vaikka mitä taikatemppuja ja suhtautuu seksiin ja naiseen ylipäätään lämpimämmin kuin sellainen mies joka on komea ja tottunut saamaan ja panemaan ketä haluaa.
      Mukavampi panna sellaista,joka ei ainakaan joka viikonloppu lähde eri naisen kanssa kotiin.
      Minusta on ainakin hauskaa pönkittää jonkun vähemmän komean miehen itsetuntoa valitsemalla hänet.Enkä tykkää sellaisista,jotka supliikillaan yrittävät olla porukan keskipisteinä.

    • OikeaAudiA5

      Vastaan vaikka olenkin Mies. Minä valitsen kundikaverin tietenkin ulkonäön perusteella, söpö trendikundi vie voiton.

    • Nainen ♥

      En oikeestaan kumpaakaan.

      Jos mies on liian huumoritajuinen, niin siitä ei tuu yhtään mitään - Hän pistää leikiksi kaikki mitä hänelle sanoo.

      Jos on oikein komea mies voi olla mahdollista, että mies tietää hyvin sen ja käyttää sitä erittäin hyvin hyödyksi.

      • Nainen ♥

        En muutes harrasta yhden illan juttuja.


    • sillaindsaåas

      ite lähen ainakin semmosen matkaan mikä miellyttää omaa silmää. Mutta kun on lähestynyt omaa silmää miellyttävää miestä ja se on sitten paljastunut pässiksi ni siin vaihees kyl jätän siihe. Mutta toisaalta lähen myös semmosten matkaan mitkä ei niin äly hyvännäkösiä ole ollut mut mukavia mua kohtaan . Mut oon kyl tullu siihen lopputulokseen et kaikki on loppupeleis ollu mulkkuja ihan sama milt ne on sillo kännipäissään vaikuttanu :D

    • päppänääppä

      KYLLÄ SE PÄTEE PITÄÄ OLLA HYVIN PUKEUTUNUT & KÄYTÖKSELTÄÄN KOHTELIAS ;;EI VIINZAAN MENEVÄ;; MULLA KÄVI TUIURI KUNLYSIN YHDEN ILLAN TUTTAVAN ;NIINSIITÄ ON KOHTA5VUOTTA NYT OLLAA AVIO LIITOSSA KAIKKI ON HYVIN EI KADUTA

    • njaaha

      Itse en kyllä todellakaan pidä itseäni millään tapaa kauniina, varsinakaan enää siinä vaiheessa, kun joskus "vahingossa" yhden illan juttuja hommaan.. Mutta voin kertoa että viimeisemmät miehet ovat olleet kyllä aivan jumalattoman hyvännäköisiä, vielä aamullakin ja jälkeenpäin ajateltuna. Tosin enpä ole koskaan sillä asenteella minnekkään lähtenytkään, että tänään hilaan jonkun kotiin mukana..

      • jugut...

        Ei niille ole väliä minkä näköinen olet, jos he hakevat vain sexiä.


    • Ei tajuu

      Mielummin en ota yhdenillan juttuja, jos jonkun valitsen toivon sen kantavan pidemmälle.
      Mä en osaa nauttia vieraitten miesten kanssa sängyssä olemisesta.

      Mutta kipinän löydyttyä meno onkin hurjaa...

    • outo äijä

      Tätä ei ole pakko uskoa vaikka se totta onkin.

      Olen tietämättäni, siis kuulemma, komea mies. Peilistä en sitä itse havaitse vaan näen itse siellä taviksen. Edelleen kuulemma, varataloni on miehekäs ja silmäni vastustamattomat (katson aina puhekumppania silmiin mutta en itse näe silmissäni olevan mitään vikaa).

      Sen tiedän, että sille tuulelle sattuessani saan vaikka vuoren nauramaan omaa mitättömyyttään rinnallani.

      Yhtäkaikki, olen muutaman kerran "hakenut" naisen luokseni soittoruokalasta. En ole mennyt sinne iltaa viettämään vaan todella vain piipahtanut hakemaan naisen iltani iloksi. Haluan tähdentää, että asia on aina, poikkeuksetta yhdessä sovittu eikä jälkikäteen ole tullut muuta kuin kaipuun sanomia.

      Ylipäätään olen saanut lähes aina naisen kuin naisen, en kuitenkaan aina, se on myönnettävä. Yleensä olen keskittynyt hiukan tavallista kauniimpiin naisiin joita muut miehet tuntuvat arastelevan. Itse en arastele, en ole arastellut koskaan. Minulla seisoo jos mahdollista vielä paremmin mitä kauniimpi nainen ja siksin olen heistä enemmän kiinnostunut.

    • Eivaanperkele

      Vastaan näin miehenä tähän...
      Pidän itseäni hyvännäköisenä (monet ovat sanoneet söpöksi ja komeaksi), kohteliaana, huumorintajuisena ja fiksuna tyyppinä mutta silti tuppaa tuottamaan suuria vaikeuksia löytää baarista minkäänlaista seuraa. Joskus kun sitä vähiten odottaa niin jotain säätöä on tullut.

      Ihan rumia ja ylipainoisia naisia en katsele mutta sellainen tavallisen näköinenkin nainen voi todella kiinnostava. Ulkonäköä katsoo ensin ja sen jälkeen kaikki muu on plussaa tai miinusta. Mutta tosiaan luulen, että omalla kohdallani asenteessani ja itsetunnossani on ongelmia, kun on niin paljon ollut setbackeja viime aikoina ja niistä meinaa ottaa itseensä helposti. Olen muutamaa vuotta päälle kakskymppinen 187cm mies, lihasta on tullut hankittua jonkin verran myös etten ole mikään suvituulessa heiluva oljenkorsi.

      • 8+8

        Ehkä miehenä ei kannattaisi yrittää niin näkyvästi?
        Vain tiivistä katsekontaktia, ehkä jossain vaiheessa hakeudut lähelle, kuuntelet ja kyselet, mitä hän haluaa kertoa.


    • löylyyy..

      mitä vanhempi kiuas sen kovemmat löylyt!

      • vai kuinka

        "mitä vanhempi kiuas sen kovemmat löylyt! " joo ja sitten saa jännittää et repeekö kiuvas, kiva siihen on sitte soitella lanssia.


    • 50 v

      Kun nainen on 50v ja vaalea niin nuoret miehet pörräävät ympärillä kuin mehiläiset kuningattaren ympärillä.
      Mitä muuta he hakevat kuin vanhempaa "opettajatarta" heidän seksielämäänsä.

      Itse katson miestä jolla on järki päässä, fiksu ja komea.
      Sellainen joka ei jäisi roikkumaan illan jälkeen perääni.

      • Luutnantti Pilipau

        Hmm,ymmärrän kyllä viihdytysjoukkojen tärkeydenkin.


      • 4-kymppinen mies

        Mikäs olisikaan sen ihanampi kuin vanhempi daami, joka opettaa s*ksin salat nuoremmalle miehelle? Tämän miehen tuleva vaimo on vain tyytyväinen.

        Nimimerkillä kokemusta on. Nuoruudessani eräs 5-kymppinen nainen vietteli meikäläisen, ja sitten sain kunnian harjoitella hänen kanssaan kuinka nainen tyydytetään. Moneen kertaan sen kesän aikana, mutta se jäikin sitten siihen, homma oli selvä puolin ja toisin. Hän sai nuorta miestä ja minä kokemusta.

        Nykyinen vaimoni on tyytyväinen seksielämäämme, ja kiitokset yksinomaan siitä kuuluu minut kouluttaneelle vanhemmalle naiselle.

        Enkä tosiaankaan kadu tekemisiäni 20 vuotta sitten!


    • Finfin.

      En harrasta yhden yön juttuja.
      Voin lähteä baarista mukavanoloisen miehen matkaan.
      Meidän tiemme eroavatkin yleensä taksijonossa tai bussi/juna-asemalla.

      Huvittavaa tässä on, että jotkut miehet ovat tällaisten saattojen jälkeen kerskailleet kuinka ovat saaneet seksiä minulta. Lähinnä säälittävää, mutta ei ole kiva saada horon mainetta kun en sellainen ole. Niinpä en nykyisin ole enää lähtenyt kenenkään miehen matkaan. Miehet kun tuntuvat usein olevan valepukkeja.

    • J K

      EN MITENKÄÄN

    • tadap

      En harrasta yhdenillan juttuja koska olen tasokas nainen (myös henkisesti).

      Mutta voin kuitenkin vastata teoreettisesti kysymykseen, eli sellainen mies, joka saa syttymään ja haluamaan itseään. Sellainen olisi todella komea, ja karismaattinen, kumpaakin. Mikään suuriääninen vitsiniekka ei saisi innostumaan, vaikka olisi komea. Itsevarma, komea, hieman salaperäinen, miellyttäväkäytöksinen, pitkä, pilke siläkulmassa, lämmin hymy....siitä lähtisi jo :)

      Mutta mikään luonne ei saisi syttymään, jos ulkonäkö ei sytytä. Toisaalta, ulkonäkö pelkästään ei saisi mukaan lähtemään. Kaikki pitäisi olla kohdillaan :)

      • turhavaiva

        Hei ne ovat jo varattuja ukkomiehiä! Eukkonsa viereen ne menee ja haaveilee joistain irtipanoista.


    • joku

      Varmaan ulkonäköä, mutta se ei välttämättä tarkoita mitään superkomeaa mallipoikaa, vaan perus siisteyttä. Enemmänkin poissulkevia ulkonäkö asioita on, kenellä mitäkin. Itse en pidä "leuattomista hjallistyypeistä", huonosta ryhdistä ym. Sensijaan toisarvoisia asioita on hiusten määrä tai väri, pieni kaljamahakaan. Ja kyllä tosiasia on, että vaikka olisi kuinka komea, jos jutut on ihan peestä, ei mukaani lähde.

    • Ei aina ulkonäkö

      Naisena voin vastata, että ulkonäkö ei aina ratkaise. Komea ääliö ei ainakaan tällaista aikuista naista viehätä. Meikäläisen voi hurmata kohteliaalla käytöksellä ja hyvillä jutuilla. Mies, jolla ei ole sormusta ja joka kestää kärkevän huumorini, saattaapi päästä mukaan.

    • Ei sellast päivää

      Naisten ei tarvitse tällaista kysellä. Koska lähes aina mies valitsee sen ns. kauniimman naisen. Vaikka olisi minkälainen tuulitunneli, mutta kunhan on hymy naamalla, niin aina kelpaa.

      Ja mies voi olla vaikka minkä ikäinen ja näköinen, niin aina luulee, että ne nuoret
      ja nätitkin on kiinnostunu.

    • Mies.

      Mielestäni nainen joka harrastaa yhden yön juttuja on lutka.

      • Huhh

        Miehen näkökulma. Itse naimisissa ja kaverit eivät niin oma ulkonäkö kiinnostaa niitä enemmän kuin naisten.


      • 1+8

        Niinkö?
        Kuvitteletko saavasi neitsyen vaimoksesi? Luultavasti tuolla asenteella saat vain vähän käytetyn halpatuontivaimon, et oikeaa naista.


      • yksi ihana yö

        Kysymys ninimerkile "Mies" Miksi niitä miehiä nimitetään jotka harrastatte yhden yön juttuja? Onko se kova panomies vaiko pukki? Heitähän on suurin osa miehistä, enemmän kuin meitä naisia.


      • Ja höpönlöpön
        yksi ihana yö kirjoitti:

        Kysymys ninimerkile "Mies" Miksi niitä miehiä nimitetään jotka harrastatte yhden yön juttuja? Onko se kova panomies vaiko pukki? Heitähän on suurin osa miehistä, enemmän kuin meitä naisia.

        Miten niin suurin osa miehistä? Ei varmasti ole. Se mitä näet baareissa ei kerro mitään siitä suuresta massasta, joka viettää iltansa kotona.

        Tietyissä piireissä liikkuva tuntee vain sen tietyn piirin miehet. Muilla on aivan erilaiset tavat elää.


    • kääk1

      Ruma nainen ja ruma mies, siinä ovat yhden yön jutut.

    • Treebeard2

      On muuten harvinaisen tyhmä kysymys. Mitä yrität tällä edes saavuttaa? Se riippuu aina tilanteesta.
      http://www.youtube.com/watch?v=268fopITxKM

      Ulkonäkö merkitsee niin vähän, että siitä ei kannata edes puhua.

      • "Intent" - "aie" merkittävimpänä asiana on itsestäänselvyys, kehäpäätelmä. Nainen valitsee yhden yön kumppanikseen luonnollisesti miehen, jonka tarkoituksena on lähteä yöksi hänen kanssaan.

        Tarkemmin ajateltuna tämä itsestäänselvyys sisältää hyviä ohjeita seuranhakijoille. Pelimiehen maine, ulkonäkö ja puheet tekevät selväksi, mitä on tarkoitus päästä tekemään. Samalla tavoin seksiseuraa etsivät miehet keskittyvät maineeltaan, pukeutumiseltaan, meikkaukseltaan ja käyttäytymiseltään seksuaalisiin naisiin.


    • Kaikenkokenut57

      Kaunis mies, pienet teot
      Supliikki mies, pieni no, tosi pieni no juu just se.
      Ruma mies; osaa panostaa.
      Hissukka, iso, no juu tosi iso.

    • nainenvaantaalla

      haluan supliikin miehen joka on myös hyvä sängyssä. hiton komee sen ei tarvii olla.

      • talvi123

        Niin minäkin:)


    • fhdjsfjytkt

      Kyllä tää on tällä kylällä nähty ainakin niin, että miehellä kun on promilleja paljon veressä niin se lihavinkin ja rumin nainen kelpaa. Sitten harmitellaan jälkikäteen että mihin tulikaan sekoonnuttua.

    • Epäilempä

      Voiko sellaista yhdenillan "satutarinaa" ollakkaan jossa lapset nukkuu vuoteissaan ja
      avioelämättömät yöelämästä tulleet sekä sohvalla jotta sängyssä ellei lattijalla?
      Ja mitään ei ole ..tapahtunut?

      • en epäile

        Meillä kyllä sattui joskus takavuosina, että sekä äiti ja isi tulivat baarista kotiin uuden ihastuksensa kanssa. Onneksi huoneita ja vuoteita riitti...
        Aamulla taloudenhoitaja tarjoili kaikille aamiaista. Olen syönyt samassa pöydässä monen mahdollisen isä/äitipuolen kanssa.


      • niinmenielämä

        Just ku mun ex-äijä! Harmittaa vieläkin ajatella, että on sellaisen kanssa naimisissa ollut ja kakaroita tehnyt!


    • baari

      Kaikkihan riippuu kemiasta ... ja kyllä se hyvän kokonen k.... on vaan plussaa monasti son niin et se vaatimattoman näköinen tavallisen oloinen mies onkin aarre sängyssä ja erittäin taitava rakastelija . Ei liian itseään täynnä oleva piirin pyörittäjä ole mitään vaikka olis kuinka komea . Onpa tullu seki nähtyä et monella pitkällä miehellä on pieni vehje et sekin vielä . Ku johki kohtaa annetaan ja johonki sitte taas ei ..... sinkkuilu on muuten ihanaa :D

    • mmmgggggggggggggg

      Minä olen lyhyt ja ruma mies. En ole lihaksikas enkä edes erityisen supliikkimies.

      Nykyään olen naimisissa, mutta silloin aikoinaan naisia on lähtenyt parhaiten mukaan baareista silloin kun en ole yrittänyt yhtään mitään. Jos esimerkiksi olen pyytänyt puolihuomaamattomasti anteeksi kun olen kiilannut ahtaassa ravintelassa jonkun naisen viereen siksi, että olen halunnut jutella siinä vieressä olevien kavereideni kanssa, niin nainen onkin kiinnostunut ja avaa pelin. Tai olen täysin mitään yrittämättä heittänyt satunnaista herjaa jostain tapahtumasta lähellä seisoskelevalle naiselle kun sattui olemaan lähin ihminen paikalla, joka on sitten johtanut syvempään keskusteluun ja sitä kautta seksiin. Tai hymyillyt erittäin kauniisti ja iloisesti jollekin naiselle ensi kertaa tavatessa ja sitten unohtanut tämän kokonaan kunnes nainen yhtäkkiä myöhemmin pyyhältää luokseni ja avaa pelin muistuttaen siitä hymystä. Tai tanssinut täysin itseensä keskittyen tai saman sukupuolen kaverille pälyilemättä lainkaan ympärillä mahdollisesti olevia naisia, jolloin hetken päästä joku naisimmeinen pyyhältää eteen joraamaan, jne.

      Kaikissa tälläisissä tapauksissa olen aidosti ollut muissa mietteissä enkä iskumielellä tai lähtenyt yrittämismielessä liikkeelle. Pelimieskirjoissa ja -ohjeissa neuvotaan "negaamaan" naista esimerkiksi antamalla tälle mielikuva ettei ole kiinnostunut tai on kiinnostunut jostakusta toisesta tai muusta asiasta. Tavallaan ymmärrän tämän, koska omat edellä kuvatun kaltaiset kokemukset tukevat sen tehoa. Omalla kohdalla kyse on ollut aina tarkoituksettomasta teosta. Naisilla on ihmeellinen kyky tunnistaa jos mies tekee sen tarkoituksella tai on vastaavasti liikkeellä selvästi iskumielessä. Silloin ainakin itse saan aina säännöllisesti pakit ja nyrpeitä katseita. Tuntuu siltä, että nainen haluaa itse kiinnostua miehestä ja sellainen mies joka osoittaa ensin merkkejä kiinnostumisesta joutuu dumpatuksi etukäteen.

      • psykolooginen

        Toi on nienomaan se salaisuus, jonka joko luonnostaan tai kokemuksen kautta menestyneet miehet ovat hokanneet.

        Pointti on se, että naisne ensivaikutelman tulee olla miellyttävä miehestä, ja huo,leton. Eli ei niin etä mies vaikuttaa suoranaisen epäkiinnostuneelta/töykeältä tms, mutta että hän mitään yrittämättömällä hymyllään viestii: olen kiva ihminen, tiedän sne itsekin, sä vaikutat ihan ok.lta, mutta en jaksa metsästää sinua, sun pitäisi osoittaa miksi olisit sen arvoinen".

        Silloin nainen saa alun positiivisne kimmokkeen, MUTTA myös hänen oma viehättävyytensä testaaminen saa jalansijaa.

        nainen haluaa kokea olevansa vastustamaton, sikis häntä viehättää kiva ja ystävälliset miehet, mutta esim varatut, tai vähän välinpitämättömät, koslka jos nainen saa ne käännettyä tosikiinnostuneiksi, saa hänen naisellinen itsetuntonsa valtavan lisäboostin.

        Tämä on vain ihmispykologiaa, kuka esim haluaa ostaa jotain tuotetta jota tullaan kadulla tuputtamaan? Ei kukaan. Kuka haluaa ostaa tuotteen joka näyttää kivalta ikkunassa, ei ole ihan varma onko siihen varaa, ja sit saa sen kuitenkin.

        Ulkomaiset miehet usein osaa se, et näytetään kohtelialta ja ystävällisiltä, mutta EI isketä tai tuputeta, annetaan naiselle haaste.


      • valitettava tosiasia
        psykolooginen kirjoitti:

        Toi on nienomaan se salaisuus, jonka joko luonnostaan tai kokemuksen kautta menestyneet miehet ovat hokanneet.

        Pointti on se, että naisne ensivaikutelman tulee olla miellyttävä miehestä, ja huo,leton. Eli ei niin etä mies vaikuttaa suoranaisen epäkiinnostuneelta/töykeältä tms, mutta että hän mitään yrittämättömällä hymyllään viestii: olen kiva ihminen, tiedän sne itsekin, sä vaikutat ihan ok.lta, mutta en jaksa metsästää sinua, sun pitäisi osoittaa miksi olisit sen arvoinen".

        Silloin nainen saa alun positiivisne kimmokkeen, MUTTA myös hänen oma viehättävyytensä testaaminen saa jalansijaa.

        nainen haluaa kokea olevansa vastustamaton, sikis häntä viehättää kiva ja ystävälliset miehet, mutta esim varatut, tai vähän välinpitämättömät, koslka jos nainen saa ne käännettyä tosikiinnostuneiksi, saa hänen naisellinen itsetuntonsa valtavan lisäboostin.

        Tämä on vain ihmispykologiaa, kuka esim haluaa ostaa jotain tuotetta jota tullaan kadulla tuputtamaan? Ei kukaan. Kuka haluaa ostaa tuotteen joka näyttää kivalta ikkunassa, ei ole ihan varma onko siihen varaa, ja sit saa sen kuitenkin.

        Ulkomaiset miehet usein osaa se, et näytetään kohtelialta ja ystävällisiltä, mutta EI isketä tai tuputeta, annetaan naiselle haaste.

        Pakko kommentoida tota ulkomaalaisasiaa. Mun kokemuksen mukaan ulkomaalaiset ei ole yhtään sen kohteliaampia lähestymään kuin suomalaisetkaan. Tässä kolme esimerkkiä: 1. Mies, minua yli 10 vuotta nuorempi, katseli tovin ja kysyi suoraan (ensimmäinen lause!), haluanko harrastaa seksiä hänen kanssaan. 2. Äijä (jonka myöhemmin näin kaupungilla vaimon ja lapsen kanssa), istui viereen ja kietoi kätensä hartioilleni. Ei tajunnu sit millään, et mua ei kiinnosta, vaikka sen selväsanaisesti hänelle kerroin. 3. Musta mies liimautu kylkeeni tanssilattialla, kehui ja ylisti, miten hänen mielestään olen kaunis jne. Sanoin ei kiitos, ei kiinnosta, mutta ei menny jakeluun. Välillä oltiin kaverin kanssa häntä pakosallakin. Sit kun istahdettiin alas, niin sieltähän se ukkeli taas tupsahti. Tällä kertaa oli ottanu kaverin puhemieheksi, halusi kuulemma olla mun ystävä. Yeah right.
        Että näin.


    • todella simppeliä

      yhden illan juttuja harrastavat ovat huoria ja miehet jotka sitä tekevät, ovat
      mieshuoria.
      Pitäisikö nyt katua, kun en aikoinani harrastanut huoraamista??
      Vastatkaa lutkat kunnolliselle naiselle.

      • ei katumusta

        Jep, voit katua sitä kun et ole oivaltanut seksin tuomaa nautintoa, sekä siitä syntyvää hyvänolon tunnetta.
        Miksi sen pitää olla huoraamista jos ihastuu mieheen ja menee hänen kanssaan sänkyyn. Siitähän voi syntyä koko elämäsi kestävä suhde.
        Onkohan elämässäsi nyt kaikki kohdillaan kun noin voimakkaasti reagoit asiaan, ei varmaankaan ja siitä johtuu nimittely.

        Tuskinpa olet sen kunnollisempi nainen kuin me muutkaan, voit olla vielä kamalampi.


    • omatoiminainen

      olen myös nainen joka ei tietoisesti ikuna menisi pelkän yhden yön seksin takia vieraan miehen kanssa muhinoimaan. ei vaikka maksettais.

      Kaipaan rakkautta, en seksiä. Olen mielelläni ilman seksiä jos ei ole rakkautta tarjolla, siis ei ole ikinä ollut ongelma. Kaksi pitempää suhdetta on ollut, siis kaksi intiimisuhdetta. Nyt jo viimeiset 16 vuotta ilman. Tarjolla on ollut joitakin ukkomiehiä mutta miksi helvatassa antaisin heidän käyttää itseäni hyväksi?

      • Seksihaluinen nainen

        Ihan ok, jos naiselle riittää rakkaus. Jotkut naiset haluaa kuitenkin seksiä! Turha tuomita muita, jos itsellään ei ole haluja.

        Nainen voi hyvinkin käyttää miestä hyväkseen ;)


      • Kyseenalaistaja

        Voi miehiäkin käyttää hyväksi. He antavat oikein mielellään käyttää itseään hyväksi.


    • .....

      Kumpikin vaihtoehto kuulostaa juuri nyt tympeältä. Jos "supliikin" korvaa sosiaalisesti älykkäällä, niin sen sitten valitsen.

    • väittäsin

      että aloittaja ei ole mies
      yksikään mies ei pohdi tollasia

    • komppaan edellistä

      Miehet EIVÄT TODELLAKAAN ajattele noin.
      Homot saattavat miettiä asioita noin, mutta hepä eivät olekaan miehiä
      vaan neitejä.

    • kesrantti

      vähän se panee kuka valkkaa...
      HUUDA MUN SOTILASARVOA!!!!

      • 11+6

        Tunge vaan pers.eeseesi ne sotilasarvot.


    • Maarutti74

      En harrasta enää yhden yön suhteita, koska olen jo vakkarisuhteessa, mutta erottuani tuli harrastettua useinkin, eli tuossa muutama vuosi sitten. Eli puhun nyt noin kolmikymppisestä naisesta, joka silloin olin. Miehen pitää olla vähintää ok-näköinen, siisti ja kivanoloinen. Tottakai komeus on plussaa, mutta valitettavasti ehkä isohko pettymys joillekin: sen perusteella en sänkyyni ketään ota. Tarvitaan se flirtti!!!! Sitä joko syntyy tai ei synny.

      Jos peli alkaa, ja ilmassa väreilee, niin sitten. Enpä jaksa sellaista miestä yhdeksi yöksikään tuoda, jos tiedän jo, etten syty. Perusjyystämisen sijaan hoitelen hommat käsipelilla yksin mieluummin: tiedänpähän ainakin nauttivani... Yleistyksiä ei kannata tehdä.Ja yhden illan jutuissa pätee sama kuin muissakin suhteissa: jokainen on oman onnensa seppä. Myös yhden illan jutulle voi kertoa, mikä tuntuu kivalta, ohjata kättä, näyttää jne. Enkä oo koskaan ollu seinäruusutyyppiä.

      Mies, joka tietää, että on ihan okei, on katsonut hiukan peiliin baariin lähtiessään, hymyilee, iskee silmää, osaa kohdata naisen. Niistä se syntyy. ESim. kerran innostuin todella, kun yksi ihan tavallisen näköinen mies, perusfarkuissa ja peruspaidassa jutteli aidosti, oli vilkkusilmä ja sitten, se ehkä tärkein: minua tanssimaan viedessään piteli kättään selässäni juuri oikealla tavalla. Tuo ote sai minut tuntemaan itseni kuningattareksi hetken. Mukaan lähdin ja oli mukava yö :)

    • mirkku_801

      Karismaattinen mies viehättää eniten.. :) Pelkkä komeus ei välttiis kiehdo jos henkilö on itseään täynnä...

    • Hmmm!

      Sanompa näin suht komeana miehenä. Ulkonäöllä tehdään esikontakti ja huumorilla saadaan luotua viehtätys. Joskus naiset kaatuvat syliin itsestään mutta silloin kun olen nähnyt vaivaa naurattaakseni naista on hän roikkunut nilkoista kiinni jossen ole vienyt kotiin. Molempi parempi.

    • heheh

      Yhden yön jutussa ulkonäkö on tietenkin ratkaiseva kriteeri. Ei sängyssä mitään läppää heitetä!

    • Hassu kysymys

      Henkilökemia sen ratkaisee.. tarvitaan kaksi oikeassa mielentilassa, hyvä katsekontakti ja sujuvat jutut.

    • Yhden illan ja yön jutut on kyllä aika tätä päivää. Jos mennään hiukan ajassa taaksepäin, nykyinen meno ei olisi tullut kysymykseen. Silloin oltiin huolissaan siitä, mitä seksihurjastelevat ihmiset saavat perhe- ja kyläyhteisössä aikaan. Kun sitten vihdoin tultiin lähemmäs kolmatta vuosituhatta, oltiin siirrytty oikeastaan alkuperäisistä huolenaiheista aivan toisenlaisiin, lähinnä terveydellisiin huoliin.

      Ehkäisyvälineet ovat käytännössä muuttaneet ihmisten käsityksen seksistä. Sen sijaan, että seksi olisi suvunjatkumiseen ja sillä olisi oikeasti jotakin merkitystä (ei sillä toki aina ollut ennenkään, muuta tarkoitusta kuin alistaa, käyttää valtaa), siitä tuli 1900-luvun loppuun mennessä kiva harrastus. Ainoa miinuspuoli siinä oli lähinnä se, että saattoi taudit levitä.

      Tosiasiassa seksillä on aina seurauksia. Se ei ole lopulta sen kummempaa kuin syöminen. Mitä ikinä suustasi elimistöösi pistät, se jollakin tavalla elimistöösi vaikuttaa ja jotakin kautta se tulee ulos. Seksin kohdalla kuvio toimii vähän eri tavalla, mutta jos ruoka ja juoma vaikuttavat aivoihin, niin olisi suorastaan ihme, jos seksi ei sitä tekisi. Musiikki, taide, urheilu, pelaaminen, leikkiminen jne. kaikki vaikuttavat ihmisen psyykeen ja ajatteluun, niin en voi ymmärtää, miten seksillä ei sellaista vaikutusta olisi. Mieli ja tunteet ovat toisistaan täysin riippuvaisia ja erottamattomia, joten jokainen seksikerta on käytännössä - sikäli kuin sitä leikillä tekee - leikkiä tunteilla.

      On kiva olla haluttava. Mukavaa on myös saada huomiota sellaiselta ihmiseltä, josta on edes jollakin tasolla kiinnostunut. Niihin fiiliksiin (olla haluttu, halu, nautinto) voi jäädä koukkuun. Seksistä ja ihmisistä tulee kulutustavaraa. Muut ihmiset ovat sitä ja itse on muille. Siltä ei voi välttyä. Tämä on markkinatalouden kysynnän ja tarjonnan lain mukaista. Siinä vain ihmiskeho ja -mieli ovat valuuttaa, mutta sen lisäksi kulutuksen (huom. mieli) kohde. Yhden illan jutuissa tämä ajattelu korostuu. Sen ei ole tarkoitus herätellä mitään syviä tunteita, mutta olisiko mahdollista, että siinä epäonnistutaan: puute, halu, yksinäisyys, tylsyys, kaipuu, sosiaaliset pelot jne. korostuvat eli ahdistus, tunteista syvin löytää kyllä tilansa yhden illan jutuistakin. Ja lääkkeeksi siihen ahdistukseen, jos ei muuta keksitä, on tarjolla yhden illan juttu.

      Miehillä tuo tarjonta toimii edelleen hieman eri tavalla. Miehet saattavat joutua tilanteeseen, että valinnanvaraa on vähemmän. Naiset puolestaan voivat olla hyvinkin valikoivia niin halutessaan. Vaikka olen mies, en voi ymmärtää yhden illan juttuja. En ymmärrä ihmisten esineellistämistä, alistamista ja alistumista. Vähiten ymmärrän naisia, jotka pitkään olivat miesten vallan alla. Näkivät miesten pettävän ja mitä tuhoa "tunteeton" seksi saa aikaan. Ymmärrän, että naiset halusivat tasa-arvoisemman maailman, mutta naiset alkoivat vapauduttua omaksua miesten tapoja. Niitä samoja tapoja, jotka olivat kerran tuhonneet perheitä ja naisia. Ainoa peruste tälle on: "Kun miehetkin..." Eli jos meillä valtaporras alistaa, niin kaikkein luonnollisin ja inhimillisin ja taatusti viisain keino on kostaa. Vastataan tuhoon tuholla. Tämä on käytännössä ainoa syy, minkä vuoksi en eräistä naisista ja naisellisista piirteistä maailmassa pidä. Ja sekin piirre on miehiltä lainattu.

    • peppu, kaiken A ja O

      Hmm... Jos rehellisiä ollaan, itse valitsen ukon peffan perusteella. Pärstä voi olla keskiverto tai komea, mutta pepun pitää olla miellyttävän näköinen.

    • Kyseenalaistaja

      Ei kumpikaan, vaan miehen pitää olla sekä että. Jos ei ole sopivaa tarjolla, yhden yön juttu saa jäädä väliin. Naisilla ei ole samanlaista pakkoa saada kuin miehillä, mikä saa miehen tyytymään paremman puutteessa mihin tahansa naiseen.

    • tuttua duunia

      Itse olen 190 senttinen komistus ja kyllä on myönnettävä, että jos ajattelee naisen näkökulmasta, niin eihän joku 170 senttinen mies ole vakavasti otettava, ihan oikeasti!

      Usen tosin näkee, että nämä pikku-ukot on treenanneet (ehkä juuri alemmuustunteiden takia) ja ovat sitten vielä huvittavamman näköisiä, kun talvipakkasilla vielä esittelevät pikku käsivarsiaan T-paidassa.

      Lyhyt pikku-ukko on ja pysyy pikku-ukkona aina, ja ei niitä ihan vakavasti voi ottaa. Mutta tietysti jos tutustuu niin luonnehan voi heilläkin olla ihan ok.



      tuo oli paska puhetta! aistin kovan kateuden tekstistäsi,suurin osa näist 190cm miehistä on näitä luikkuja,laihoja,rimpuloita,,aaaaaaawww

    • näin minä

      Fiksu, keskustelutaitonen mies on plussaa yhden yön juttunakin. On erittäin hauskaa keskustella, vaihtaa ajatuksia, juoda viinilasillinen ja kaiken kruunaa hyvä seksi.

      Miehen pitää tietenkin olla siistin näköinen, puhdas, ei tarvi olla komea.Tavallisen näköinen mies riittää jos muut asiat ovat ok.

      • Näin Päijät-Hämeessä

        Olen samaa mieltä yhdenillan naisen kun tyydyttää 3 kertaa heti eka keralla niin ovat aika halukkaita ottamaan yön temmellyksiä uusiksi kun antaa kunnolla jormaa niille .Kalusto ei kulu käytössä---...


    • lady 88

      190cm renttu,lapsellinenhuumori,uhooja,ei saa minulta minkäänlaista huomiota

      mutta taas keskimittainen,lyhyt,kohtelias,fiksu,hyväkseskustelutaitoinen,hauska mies
      saa huomion ja ehkä seksinkin

    • susanna*******

      Ihan sama vaikka ois ruma mies kunhan on iso ja paksu muna... Niin tämä nainen lähtis panemaan aivan varmana.

    • täsmävaan

      ei ulkonäkö aina, minä olen 155cm nainen,mieheni on195cm

      olen ollut 2 viimesen vuoden aikana rakastunu 168cm mieheen


      tiedoksi en ole pettäny enkä aiokkaan

    • näiden juttujen

      takia en ikinä kelpuuta suominaista.
      "Pakko saada munaa päläpläpläl...."
      "Yhden yön jutut blaablalal...."
      Suominaiset voi siis helposti yleistää kevytkenkäisiksi sutturoiksi.
      Ainakin mitä näihin juttuihin tulee.

    • naisen näkökulma

      kyllä itsellä baarista mukaan lähtevät ns. pahat pojat..se toisen viehätysvoima ja seikkailunhalu..sellainen jonka kanssa kemiat kohtaa ja joitakin tunteita nousee toista kohtaan.. yleensä yhden illan jutuista kehkeytyy pidempiä seksisuhteita, ns. vakipanoja tai muuten vaan hengailukavereita.. joskus voi tulla ihan oikea suhdekin! kyllä seksi on yksi ihmisen perustarpeista, joten yhden yön jutut ovat ymmärrettäviä, ei liity kevytkenkäisyyteen mitenkään :) ulkonäköä pitää myös olla, mutta koko paketti ratkaisee ;) yleensä sieltä tanssilattialta tarttuu mukaan ne yhden yön jutut, koska siellä voi tanssia lähekkäin ja kosketellakin vähäsen ni huomaa heti voisiko siitä tulla enemmänki ;P

    • CoverKill

      Ulkonäkö on varsinkin nuorena kaikessa parinvalinnassa tärkein kriteeri. Katsokaa kuinka usein ulkonäöllisesti sopivat ovat yhdessä.

    • Turvallinen olkapää

      Ei kumpikaan!

      Nainen ei etsi mitään donjuania eikä myöskään hauskuttajaa elämäänsä, vaan hän etsii tavallista miestä, joka on turvallinen, järkevä, mutta silti tunteellinen. Sekään ei ole pahitteeksi jos mies on myöskin hyvä keskustelija, joka ossaa myöskin kuunnella.

    • pitkään sinkkuna

      Miehen - sekä naisen, ulkonäöllä ja siisteydellä on merkitystä, mutta se ei ole kaikkein tärkein, vaan vehkeen koko ja seksitaidot. Se onkin suht vaikea ennalta selvittää. Turha sitä on kenenkään objektina olla, ellei se mihinkään osu. Täällä tuntuu jotkut olevan tietämättömiä g-piste orgasmeista, jos luulevat että pelkkä jyystäminen riittää. Minulle se on aina ollut tärkein asia, enkä ole synnyttänyt, että turha horoksi väittää.

      Miten vanhanaikaisia mielipiteitä joillain naisilla onkaan yhden yön jutuista, mitä 1800-lukua te elätte. Mistä sinkku muutoin saisi seksiä kuin yhdenyön jutusta, joka voi myös muuntua monen yön jutuksi ja vaikka seurusteluksi, kuten kävi minulle.

    • ...

      Onneksi ei tarvitse valita. Aina tulee vastaan joku komea supliikkimies.

    • jusorange

      Itse en yhden illan juttuja harrasta, tai no kerran olen päätynyt baari-illan päätteeksi miehen luo. Tarkotus ei ollut, mutta kaikki oli vaan niin luonnollista ja meillä oli hauskaa yhdessä. Ihan normaalin näköinen mies, ei mikään komistus muttei rumiluskaan. Eli kai mä itse sitten haen jotain "kemiaa" tai karismaa.

    • siiri

      Täytyy kyllä sanoa, että koskaan en ole hakemalla hakenut yhden yön juttuja, sillä niissä ei ole mitään järkeä ....mielestäni. Minä naisena haluan ihastua ja sitten vasta touhuta.....

    • Vastik

      Mis kuradi 1 öö jutt? Mida Te seal otsite hoora purikad? Naised ju leidsite sealt, tahate uut vää?

      • Mikko-899812938623

        Näitad väga hästi oma taset Eesti mehena. Teie naised ongi "väga heas maines" üle põhjamaade.

        Tervitades,
        Soome Mees


    • Vanhaa kansanviisaut

      Huonossa repussa saattaa olla aivan hiton hyvät eväät!!!

    • nefele

      Pääsääntöisesti menee näin: Nainen on joko samaa tasoa, tai paremman näköinen, kuin mies.

      Noista edellisistä annetuista muuttujista, ulkonäkö, persoonallisuus ja raha, puuttuu vielä yksi; ikä.

      Pieninä poikkeuksina ovat naiset jotka hakevat nuorempaa miestä/ rahamiestä/ oikeasti kiinnostuu mukavasta miehestä.

      Itse lähden mentaliteettiperiaatteella. Totta, jos edes katselen ihmisiä, huomaan hyvännäköiset, ja todella rumat ensin. Jos mulle tulee juttelemaan ja osaa olla asiallinen, hauska ja älykäs, kiinnostun, vaikka kuuluisi jälkimmäiseen kategoriaan. Jos mulle tulee puhumaan järkyttävän upea mies, joka ei osaa puhua ja on muutenkin idiootti, pyörittelisin silmiäni ja miettisin kuinka pääsisin hänestä eroon.

      Huomaan kyllä lähes poikkeuksetta ajautuvani nuorempien miesten seuraan, vaikken sitä tee tarkoituksella. Voin melkein joka kerta todeta "taidat olla mua nuorempi".

      En kyllä ymmärrä miksi jotkut hakemalla hakevat seksiä baarista, se on niin uskomattoman surkeaa. Koko aikana olen löytänyt baarista vain kolme miestä, jotka ovat saaneet mut tulemaan. Moni täyttää kaksi kriteeriä, ulkonäkö ja persoonallisuus, harva saa sitä kolmatta rastia, hyvä seksi.

      • pkone1

        Kyllän se on jos kemiat kolahtaa niin sitten eikun panemaan, itseäni ei ainakaan jaksa pelkkä ulkonäkö kiinnostaa, itsevarmat naiset on mieleeni..eikä ole tullut sängyssä pettymyksiä..


    • hyvä perse

      Itse laihdutin normaalipainoon ja täytyy myöntää että peilistä katsoo komea mies. Nyt ei ole vaikeuksia lähteä baarista naisen kanssa, tosin Suomalaiset naiset on pääsääntöisesti lehmän näköisiä mutta joskus saattaa löytää urheilullisen myös itsestään huolta pitävän kivan daamin. Suomalaiset naiset syö kuin norsut, ei ihme että ovat hyvässä lihassa...

    • phi2

      Kyllä itelle ainakin se ulkonäkö merkkaa paljon, mutta pitää sitä korvien välissäkin olla jotain ja tulla juttuun tyypin kans!Mä sanoisin, et molemmat miehet kuulostaa hyvältä:)Mä oon aina ollu sellanen, et jos ei huvita tyypin kans mennä heti ekana iltana sänkyyn, niin siitä ei tuu mitää..Hyvät suhteet on siis alannu aina sängystä:)Pitäähän sitä heti tietää onko miehestä mihinkään:)Ja tää on toiminu;)

    • fgsrtryrytyrt

      E harrasta yhden illan juttuja, mutta vastaus on selvä: sängyssä en kaipaa mitään doodsonia tai Mr Beania.
      Karun komea, hiljainen ja vakava mies olisi se, jonka sänkyyni haluaisin. Vai millä perusteella luulette nasiten himoitsevan George clooneyta tai Harrison Fordia?
      Valitsisin vain ulkonäön perusteella - tietysti, kunhan tyyppi ei olisi ilekeä, ylimielinen tai muuten luonteeltaa vastenmielisyyttä herättävä.

    • Lentotikettiä

      Kuka nyt nirsoa Suominaista enää palvoo, saahan noita ulkomaailta paljon hoikempia naisia ovat lisäksi sexyjä ja nättejä. Menkää lomalle ja unohtakaa harput

    • vapaamielinen sinkku

      Minä olen rumemman puoleinen nainen, joten alkuperäisen miehen kysymys on omalla kohdallani teoreettinen: En saa komeaa miestä. Toisaalta olen kuullut monelta, että komeat miehet eivät yleensä ole hyviä sängyssä, joten haitanneeko tuo, kun en ole komealta saanut. Miehiä ei myöskään ole ikinä jonoksi asti, joten välttämättä sitä valinnanvaraakaan ei ole kauheasti.

      Olen sinkku ja harrastan jonkun verran yhden yön juttuja, jos siltä tuntuu. Omalla kohdallani kriteereitä on mm: minun pitää tuntea oloni turvalliseksi, mies kohtelee minua kunnioittavasti, huumori on plussaa, miehessä on jotakin sytyttävää. Ulkonäkö on toissijaista. Jos mies kysyy, saako hän istua pöytääni, niin yleensä se on käytös, hymy ja ystävällisyys, jotka ratkaisevat, annanko luvan. Kyse ei ole todellakaan ulkonäöstä.

      Kaikki seurustelusuhteeni ovat alkaneet yhden yön jutuista. Hyvää seksiä haluaa mielellään enemmänkin. Itsekkäät oman nautinnon tavoittelijat jäävät todellakin vain yhden yön jutuiksi. Jos taas mies on taitava, niin mielellään hänelle tyrkyttää puhelinnumeroaan, jotta saisi samaa ihanuutta lisää.

    • Niin se vain on

      Olen nainen, ihan normityyppi. Käyn harvoin baareissa. Olen vain huomannut, että miehet ei oikein itselleni tutuista asioista edes osaa puhua. Olen nörtti. Pelaan jne. Hyvä peli ajaa AINA jonkun miehenkuvatuksen ohi. Saa paremmat fibat ja olo on PALJON parempi, kuin että joku muka hyvännäköinen kuvatus räpeltää....

    • Pitkä ja fiksu mies

      Pakko tyrkätä omatkin empiiriset kokemukseni kehiin. Työni puolesta yli 20 v. reissannut erilaisten miesporukoiden kanssa baareissa ympäri Suomenniemeä. Mielestäni lyhyessäkin suhteessa tasokkaat naiset etsivät miehestä aitoutta, tyylitajua, hyvää itsetuntoa, siistiä olemusta, luontevaa kohteliaisuutta yhdistettynä hienotunteisuuteen, turvallisuutta ja mikä tärkeintä sitä sisäistä kauneutta. Nämä palstan puheet, että lyhyet miehet ei pärjäisi näissä keimeissä, on asiantuntemattomien ilkeämielisten kitinöitä. Meitä miehiä, kuten naisiakin on kaiken mittaisia eli kaikille löytyy kyllä sopiva ottaja, jos em. perusasiat on kunnossa. Koskaan en ole vielä tähän päivään mennessä huomannut, että naisten suosioon pääseminen olisi siitä ja sen pituudesta kiinni!!!

    • Isoo tahtoo vaan

      Kyllä se miehen kyrvän täytyy olla iso. Pienet nappulat ei kelpaa.

      Näitä ukkomiehiä ja kaupparatsuja riittää, jotka vonkaavat pillua kun ei ilmeisemmin kotona saa tai vaimo jo aikansa elänyt!

      Ottakaa vaimot ja itsellenne isokaluinen rakastaja.

    • Daa Dirlandaa

      Miehen ulkonäkö on ehdottomasti se tärkein kriteeri. Ei niin, että miehen tarvitsisi olla komea, vaan minuun makuuni. Pelle-Hermanni supliikkimiehiä en kaipaa ja jos Pelle-Hermanni ei ole ulkonäöllisesti minun makuuni, ei hän koskaan edes pääse supliikkiaan esittelemään.

      En harrasta yhden illan panoja, joten siihen en ota kantaa, minkänäköiset miehet niitä saavat.

    • Nainen on joskus yrittänyt valita, mutta ei oo mukaansa saanut, lällällää :) Mä oon yökerhossa juhlimassa 100 lasissa ja muijien pokaukset menee yleensä pahasti ohi vaikka ihan mukavia ja itsevarmoja tapauksia yleensä ovat. Ei mitään henkilökohtaista naisia kohtaan, mut drinkin voin joskus tarjota, mut siihen se jää :D

    • -just näin-

      Hauska,siisti ja sopusuhtainen,ei kaljamahainen löllerö.Kunnollinen muiltakin tavoin,viis ammatista tai minkään koosta,rahasta tai autosta.

      Tavallinen mies.Se on siinä.

    • Piiraska

      Katson ensin kokonaisuutta. Miehen pitää olla tummatukkainen, pitkä eli noin 1,90 m, vatsan seutu ei saa olla kuin joulupukilaa, vaan arvostan litteä vatsaista miestä.

      Miehen lantion pitää olla kapea. Vehkeen koolla ei niin väliä kunhan osaa käyttää sitä tyydyttääkseen naisen.

      Toki miehen palleillakin on väliä, silloin kun mies nauttii siitä, että pallien iho venytetään suoraksi ja nahkaa nuollaan.

      Mitä tekemistä muuten miehen kasvoilla on asiassa, sillä ainakaan minä en ratkaise miehen mukaan viemistä komeiden kasvojen perusteella, koska alapäästähän tässä on kyse, eikä monestikkaan pimeässä tule toisen kasvoja tuijoteltua.

      Mies ei saa pilata tunnelmaa puhumalla liikaa ja sekoilemalla.

      Miehen komeuskin on kyseenalainen asia, koska mies saattaa pitää itseään komeana, vaikkei taas naiset pidäkkään häntä puoleensavetoavana, koska miehen kroppa on huonosti hoidetussa kunnossa.

      Lopuksi sellainen asia, että minua ei saa sänkyyn kampitettua minkään näköinen mies eli oli komea, supliikkimies tai mikä tahansa, vaan yleensä, jos menen kapakkaan, niin haen siltä keskustelukaveria ja olen välillä hiljainen kuuntelija tai puhelias pälättäjä riippuen miehen halusta keskustella.

      Silloin harvoin, jos johonkuhun ihastun, niin vähän kännääviin älykköihin, joiden ulkonäöllä ei ole mitään väliä.

      Miehet pörräävät aina ympärilläni, vaikken edes meikkaa. Olen abslutisti ja juon kahvia ja jäävettä, joiden voimalla laulan karaokea.

      1,63 m, 59 kg, tummahko pehkopää, DD-kuppi.

      • Southern3

        Haha. Olipa sekava sepustus. Kuulostat aika friikiltä, 1,63cm plus DD-kuppi. Todennäköisesti olet lihava. Tämän lisäksi karaokeharrastus=yleisesti white trash. Pörröpää?

        Miehet ovat pääasiassa niin säälittäviä, että vonkaavat ketä tahansa varsinkin kännissä. Tästä syystä monet kuvittelevat olevansa tavoiteltuja ja jotenkin kuumaa kamaa. Yleinen harhaluulo. Erityisesti ihmettelen sitä miksi äijät kärvistelee ja alentuu johonkin rankkaukseen paskoilla markkinoilla?! Hei haloo, naisia on muuallakin. Suomalaisten naisten taso (vapaiden) on yleisesti ottaen huono (pois kaikki yh:t ym), en ole deittaillut enkä latiakaan uhrannut kymmeneen vuoteen kotimaassa. Tätä ennen deittailin ja seurustelin paljonkin kunnes tajusin että taivas on rajojen ulkopuolella. Käytkää vaikka idässä (esim Venäjällä, Kiovassa) tai kaukoidässä niin huomaatte fyysisen ja varsinkin mentaalisen eron ;) mmh
        Toisaalta jos ei ole varaa matkustella, niin se on sitten pahempi juttu. Suosittelen.


      • Pläääääh
        Southern3 kirjoitti:

        Haha. Olipa sekava sepustus. Kuulostat aika friikiltä, 1,63cm plus DD-kuppi. Todennäköisesti olet lihava. Tämän lisäksi karaokeharrastus=yleisesti white trash. Pörröpää?

        Miehet ovat pääasiassa niin säälittäviä, että vonkaavat ketä tahansa varsinkin kännissä. Tästä syystä monet kuvittelevat olevansa tavoiteltuja ja jotenkin kuumaa kamaa. Yleinen harhaluulo. Erityisesti ihmettelen sitä miksi äijät kärvistelee ja alentuu johonkin rankkaukseen paskoilla markkinoilla?! Hei haloo, naisia on muuallakin. Suomalaisten naisten taso (vapaiden) on yleisesti ottaen huono (pois kaikki yh:t ym), en ole deittaillut enkä latiakaan uhrannut kymmeneen vuoteen kotimaassa. Tätä ennen deittailin ja seurustelin paljonkin kunnes tajusin että taivas on rajojen ulkopuolella. Käytkää vaikka idässä (esim Venäjällä, Kiovassa) tai kaukoidässä niin huomaatte fyysisen ja varsinkin mentaalisen eron ;) mmh
        Toisaalta jos ei ole varaa matkustella, niin se on sitten pahempi juttu. Suosittelen.

        Kiovassa? Kyllä pitä kauas lähteä pimperon perässä? Maksullisiako käytät? Varo ettet saa säteilyä Tsernobylistä! =D

        Miten voit muuten yleistää: karaokeharrastus= white trash....voi voi kun oot yksoikonen...ja yh? Nekö on kaikki samanlaisii? Ihan sama kun yleistäisin, että kaikki miehet on samanlaisii. vaan kun ei ole....olen tavannut kaikenlaisia...paskiaisia ja ihanuuksia! Kaikenmaalaisiakin. Suomalainen taitaa sitten kuitenkin olla paras. Loppupeleissä.

        Itse olen missimittainen, yh iihan omasta halustani, ja yksin omasta halustani...miksi ostaa koko lehmää kun tarvii vain lasillisen maitoo silloin tällöin? Olen koulutettu ja tasokas....huumorintajuinen.....vaikka olen ladylike, niin joskus voin mukavassa seurassa laulaa luikauttaa karaokessakin....ja osaan todellakin.


      • Southern3
        Pläääääh kirjoitti:

        Kiovassa? Kyllä pitä kauas lähteä pimperon perässä? Maksullisiako käytät? Varo ettet saa säteilyä Tsernobylistä! =D

        Miten voit muuten yleistää: karaokeharrastus= white trash....voi voi kun oot yksoikonen...ja yh? Nekö on kaikki samanlaisii? Ihan sama kun yleistäisin, että kaikki miehet on samanlaisii. vaan kun ei ole....olen tavannut kaikenlaisia...paskiaisia ja ihanuuksia! Kaikenmaalaisiakin. Suomalainen taitaa sitten kuitenkin olla paras. Loppupeleissä.

        Itse olen missimittainen, yh iihan omasta halustani, ja yksin omasta halustani...miksi ostaa koko lehmää kun tarvii vain lasillisen maitoo silloin tällöin? Olen koulutettu ja tasokas....huumorintajuinen.....vaikka olen ladylike, niin joskus voin mukavassa seurassa laulaa luikauttaa karaokessakin....ja osaan todellakin.

        Provoa tai ei. Älä ota niin vakavasti :)


    • TheTruth00

      Ehdottomasti se komea jos yhden yön jutusta on kyse. Mitäs sitä turhia huulta heittelemään ja syvällisiä keskustelemaan, eikös ne yhden yön jutut ole lähinnä vaan kuksintaa:-)
      Mutta tämä siis vaan mielukuvitusleikin tulos, miten lienee käytännössä kun en noita yhden yön juttuja harrastele.

    • shiskebab

      Kaikenlaisia miehiä on ollut...mutta jos pidemmän päälle suhdetta haluan, niin huumorintaju on tärkeempi, kuin että on joku modelinukke. Ja valta ja älykkyys tekevät seksikkään. Käytös oltava ensiluokkainen...mies avaa mulle ovet, auton ovet...nousee ruokapöydässä ylös kun itse nousen käymään puuteroimassa nenäni jne...maailman miehen elkeet....
      Vaihtoehtona oli tavattoman komee mies, mut oli ihan tollo käytös, ei ollu käyny edes ulkomailla koskaan, yksoikonen, seksitaidot 0, tosikko...niin en viitsinyt tavata enää....
      Itse pidän pitkistä raamikkaista miehistä...mutta sit loppupeleissä se ulkonäkö ei oo se ykkönen. Toki on oltava siisti eikä mikään resupetteri.

    • The Absolut Totuus

      Naiset sanovat, että komean, koska sehän kuulostaa loogisimmalta, mutta tosipaikan tullen se supliikkimies osaa kyllä puhua naiset niin pyörryksiin, että siinä jää komea kakkoseksi. Itse tunnon useita tällaisia taviksen näköisiä suplliikkimiehiä, joilla on jatkuvasti kauniita naisia kainalossa, koska ovat niin hyviä puhumaan ja iskemään naisia. Jos taas etäältä pitää valkata, niin totta kai se komea valitaan, kun ei se supliikkimies ole päässyt näyttämään taitojaan.

      • puhdassydän::

        Tai sitten he ovat näiden naisten mielestä komeita... Kuka tietää? Minun ystävättäristäni suurin osa pitää sporttisista "kiiltokuvapojista", osa taasen pitkähiuksista hevimiehistä ja mahtuupa joukkoon muutama "hipeistä" diggaavakin, sekä ulkomaalaisten nimeen vannova. Ja en kyllä kertaakaan ole ystävättäreni kanssa samasta miehestä ole ulkonäöllisesti pitänyt.

        Poikkeuksen vahvistaa tietenkin Johnny Depp, voiko hänestä olla pitämättä?


    • nainen9

      Olen vähän päälle parikymppinen nainen ja käyn ulkona melko paljon. Baareissa pyörii paljon kaikentasoisia miehiä, mutta tärkein kriteeri yhden yön suhteeseen on ulkonäkö. MUTTA tosiaan, ei tarvitse olla mikään jumalallinen adonis vaan riittää, että näyttää siltä', että on viitsinyt vilkaista muutaman kerran peiliin ja miettinyt hiukan, mitä päälleen pistää sekä miltä näyttää. Niin sanotusti kaikki ns. perushyvännäköiset miehet ovat potentiaalisia kohteita.

      Sen jälkeen näistä miehistä valikoituu seuraan semmoinen, joka osaa lähestyä oikein ja omaa hyvät käytöstavat. Ei saa olla liian lipevä ja päällekäyvä heti alkuun. Esimerkiksi keskustellessa saa flirttailla kunnolla, mutta hyvän maun rajoissa. Semmoiset pienet vihjailut yms. ovat toimivia, kun ensin on selvitetty, mitä mieltä nainen miehestä on ja kiinnostaako juttuseura ylipäänsä.
      Eli luonne ja olemus sekä käytös ratkaisevat kuitenkin lopulta. Jos hetken keskustelun jälkeen paljastuu, että mies on täysin idiootti tai ei osaa keskustella lainkaan yms. tai kemiat eivät vain jostain syystä kohtaa, niin nainen voi kohteliaasti poistua paikalta.

      Ulkonäkö on se, minkä perusteella annetaan miehelle MAHDOLLISUUS hurmata nainen sänkyyn. Tämä on vasta mahdollisuus ja sänkyyn mennään sitten, jos tämä mies osaa muutakin kuin näyttää hyvältä. Eli ne miehet, jotka eivät huolehdi lainkaan ulkonäöstään tai ovat omaan makuuni ns. kamalia, niin eivät saa edes mahdollisuutta vaihtaa kahta sanaa enempää.

    • gg.

      Baareissa on vain alkoholisteja. Ei alkoholisti rakasta ihmistä vaan alkoholia. Hajun perusteella nainen valintansa tekee ja kyllähän sen tietää miltä baarikärpänen haisee.

      • vcxvxcvxvxc

        Kuntosaleilla on vain kuntoilufriikkejä, sohvalla vain sohvaperunoita, sängyssä vain seksiaddikteja ja masentuneita, kirkossa vain kiihkouskovaisia, töissä vain työnarkomaaneja, työttömänä vain loisia...


    • jee4

      Pelimies on erimies

    • vcxvcxvxcvx

      Kyllähän miehen tulee olla komea, mutta oman kokemukseni mukaan tuo komeuden määritelmä vaihtelee hyvin paljon. Jotkut mielestäni rumat miehet ovat joidenkin naisten mielestä olleet komeita.

      Sitten kun riittävä ulkonäkö löytyy niin alkaa hauskuus merkitsemään enemmän. Tämä ei kyllä eroa ainakaan mitenkään minun suhtautumisestani naisiin. Tiettyyn rajaan asti ulkonäöllä on merkitystä ja sen jälkeen persoona tärkeintä.

      • ....

        Ei se kyllä hyvin paljon vaihtele, toki aina löytyy valtavirrasta poikkeavia makuja. Jotkut miehet ovat huonoja arvioimaan toisten miesten ulkonäköä. naisten silmissä ihan tavis/ruma äijä on joskus miesten mielestä komea ja toisinpäin.


    • ,,,.....,,,,

      Itse ainakin yhden illan jutuksi valitsen hyvännäköisen miehen. Seurustelukumppaniksi saattaisin valita tämän supliikkimiehen, koska pitkällä aika välillä huumorintaju ja älykkyys vaikuttaa ulkonäköä enemmän (mikä toki ei ole poissuljettava sekään).

    • puhdassydän:::

      Yhden yön jutuksi "paremman näköinen".

      En näitä kuitenkaan harrasta, ja vaikka harrastaisin, niin luulenpa ettei tällä naamalla mitään catchia saada...

    • -2. tason rikas

      Tämän vuoksi olen unohtanut tasot kokonaan ja mennyt hu.riin.
      Maksaahan se, mutta jotenkin on päästävä pukille.
      Aina saa kaunista nuorta naista, kunhan vain raha on vihreää :D

    • L_codee´´

      Ketä kiinnostaa kuvottavat miehet? Oikeasti naiselliset ja seksikkäät naiset ovat kiinnostuneita vain toisista (samanlaisista) naisista.. ;)

    • saatanavie

      No, ei oo ihmisillä paljon pohdittavaa. Onko kaunis, onko hän kenties ruma.
      Voisinko antaa, voisinko panna.

      Hei ihmiset. Oletteko enää edes ihmisiä vaan panokoneita tai ottokoneita.

      EN YMMÄRRÄ NYKY-YHTEISKUNTAA. MIKSI ON NIIN VAIKEAA OLLA PELKKÄ IHMINEN.

      joku on jopa vienyt minun nimimerkin seri52

      • iloveyouuuu!

        Tuletko kanssani naimisiin?


      • kyllä vain!

        Koska jo Niinistö sanoi uudenvuodenpuheessaan että nyt eletään uutta aikaa jossa pitää ottaa enemmän kuin antaa. lainaus puheesta: " Ei tehdäkään välttämättä niin, kuin oikealta tuntuu, vaan niin, miten saa itselleen eniten hyötyä, Niinistö kuvaa."


    • mina3

      Monet vaatimattomamman näköiset miehet voivat olla huomattavasti parempia sängyssä kuin komeat. Seksuaaliseen viehätysvoimaan vaikuttaa fysiikan lisäksi myös kommunikaatiotaidot, olemus, hyvä itsetunto yms. Ihmiset ovat lisäksi erilaisia ja he tuntevat vetoa erilaisiin ihmisiin. Ja loppujen lopuksi suurin osa ihmisistä on niin helvetin arkisen näköistä porukkaa, että ei kannattaisi pahemmin ulkonäköä liikaa miettiä kun voi kehittää myös muita ominaisuuksiaan, ettei vaikuta vastenmielisen hölmöltä. Typeryys joka paistaa läpi naamasta on epäkiihottavinta mitä miehestä voi löytyä. Mikään komeus maailmassa ei korvaa järjen puutetta, jos toinen vaikuttaa tyhmältä kuin saapas.

    • selaktiini

      Joo, että oot poikaseurassa vain komeitten tai nauravien kavereiden kaa.
      No, mitä sinä enää teet sillä homoporukka on jo valmis antaa mennä vaan.

      No se, en pysty enempää kirjoittamaan.

    • ihmetellen mennään

      En valitse mitenkään. Pitäisi ehkä kokeilla joskus ihan yhden yön juttua. Siinä tapauksessa katsoisin, että on siisti ja järki tallela. Itse asiassa en uskaltaisi tuoda vierasta miestä kotiini tai mennä jonkun vieraan luokse. Joku nyhveröltä näyttäväkin saattaa paljastua aivan kauheaksi. Ulkonäöstä ei voi päätellä sellaisia, vaikka paljon voikin (esim. ruokailu- ja liikuntatavoista).

      Toinen ongelma olisi se, että jos tapaisi hauskan tyypin joka vielä olisi hyvä sängyssä, olisi kurjaa että se olisi vain yhden yön juttu, sillä hänhän olisi sellainen jota juuri etsin pidempiaikaiseksi kumppaniksi!

      • ihmetellen mennään

        Ai niin. Yksi baarituttavuus tyssäsi alkuunsa. Hän onneton sattui suutelemaan minua baarissa, ja se oli niin ällöttävä suudelma, että siinä meni koko juttu heti kasaan. Onneksi niin. En voinut kuvitellakaan sen jälkeen mitään vielä intiimimpää.


      • hyvääuuttavittua
        ihmetellen mennään kirjoitti:

        Ai niin. Yksi baarituttavuus tyssäsi alkuunsa. Hän onneton sattui suutelemaan minua baarissa, ja se oli niin ällöttävä suudelma, että siinä meni koko juttu heti kasaan. Onneksi niin. En voinut kuvitellakaan sen jälkeen mitään vielä intiimimpää.

        Onneksi olen mies ei ole valintaongelmia. Kaikki vitut on samanlaisia.


    • Sinkkumies 45

      Pitää varmaan vaihtaa aloitussivuksi jokin muu kuin tämä Suoli24, koska täällä on aina otsikoissa jokin seksiin tai parisuhteeseen viittaava juttu. Ymmärrän, jos niitä olisi silloin tällöin, mutta kun niitä on aina.

    • Piiraska

      Sinkkumies 45,

      tämä nykymaailma on mennyt netin aikakaudella vähän sellaiseksi, että luodaan keinotekoisesti pornoteollisuuden avulla itselle kiihotustila, jonka kautta eletään omaa elämää.

      Elämän tarkoitukseksi muuttuu naida ketä tahansa ja vaihtaa kumppania kerta panon jälkeen, mutta ei tulla ajatelleeksi lainkaan sitä, että samalla pirstotaan oma tunne-elämä, eikä useiden suhteiden jälkeen enää pystytäkkään rakastumaan yhteen kumppaniin, vaan rakastetaan rakastumisen tunnetta, jota haetaan yhden illan panoista.

      Useista seksisuhteista seuraa poikkeuksetta erilaisia sukupuolitauteja. Herpes on niistä yksi pahimpia virustartuntoja, sillä se voi johtaa jopa kuolemaan viruksen kulkiessa alapäästä yläpäähän aiheuttaen aivoissa tuhoa.

      Virus jää keskushermostoon ja aktivoituu alvariinsa tehden elämästä helwetin.

      Kapakoista haetaan seuraa ja siinä iskiessä petikumppania juodaan runsaasti, jolloin siitä seuraa alkoholismi jo nuorella iällä. Juoppohulluus on varsin tuttu näky ensiapupoliklinikoilla ja moni heistä potee alkoholiriippuvuuttaan sekä sen seurauksena syntyneitä mielitauteja psykiatrisissa sairaaloissa tai käy jatkuvasti psykiatrilta hakemassa lääkkeitä skitsofreniaansa, jonka on alkoholilla hankkinut.

      http://yle.fi/uutiset/liika_alkoholi_aikaistaa_aivohalvauksia/6306288

      http://yle.fi/uutiset/suomalaisia_lihottaa_etenkin_alkoholi/5093637

      http://yle.fi/uutiset/sunnuntaisuomalainen_alkoholista_miljardin_euron_kulut_yhteiskunnalle/6343845

      http://yle.fi/uutiset/tutkija_syopasairauksien_ehkaisyssa_huomioitava_alkoholin_kaytto/3335478

      http://yle.fi/uutiset/alkoholin_kohtuukayttokin_saattaa_altistaa_syovalle/5343230

      Jottei menisi yksitoikkoiseksi tämä juttu, niin laitanpa yhden tupakka-aiheenkin tähän teille kapakoissa palloilijoille:

      http://yle.fi/uutiset/tupakointi_saattaa_pahentaa_krapulaa/6406479

      Siinä ei ole enää supliikkimiehellä tai komealla miehellä mitään sanottavaa, jos siellä kapakassa naisia bongatessaan ja pimpsaa vonkuessa saa sukupuolitauden, juoppohulluuskohtauksen ja keuhkosyövän.

      Siinä voi käydä niinkin, ettei pili enää ota eteen ja hommat jää sikseen, mutta tietysti apua haetaan Viagrasta, mutta senkin käytöllä voi olla ongelma ainakin hautaustoimiston väellä, kun asettelevat ruumistasi arkkuun, nimittäin tuolloin ei saada arkun kantta millään kiinni, jos sitä seksihurjasteluissa on otettu liikaa Viagraa ja siihen kuoltu.

      Terve tunne-elämä rakennetaan yhden kumppanin kanssa, jonka kanssa kasvetaan yhdessä viisaiksi isovanhemmiksi, jotka jakavat lapsilleen omia neuvojaan. Näillä panomiehillä on useiden pikapanojen jälkeen monia täysosumia ja suita elätettävinä sekä tunne-elämä pirstaleina, rahat juotu ja ainakin sairautena polyneuropatia sekä vehje, joka ei toimi enää. Olemus on kuin Veltto-Virtasella löysä ja vetelä, eikä soluja saa enää toimimaan lääketieteen professorikaan.

      Pysyn sinkkuna, elän terveesti ja lähden ulkoilemaan raittiina ja tupakoimattomana!!

    • yxxx

      yhden illan juttu, komea tulee valituksi. Koska sen jälkeen jää kauniit muistot. Jos on kiinnostunut miehestä pitemmällä tähtäimellä - no ei silloinkaan se hauska veikko tule valituksi. Kiva kaveri toki.

    • thosedays77

      Omasta kokemuksesta voisin kertoa jotain. Olen naisten mielestä ilmeisesti komea. En mikään pitkä, 178cm, urheilullinen vartalo, muttei mikään bodari, muttei maratoonarikaan. En ole supliikkimies ja minun on melko vaikea lähestyä tuntematonta naista. 20-30 vuotiaana baareissa tuli käytyä paljon ja lähes aina sai naisen matkaan, vaikka en itse lähestynyt koskaan naista taikka edes tanssinut. Kauniilta naisilta tuli suoria ehdotuksia lähteä harrastamaan seksiä muutaman sanan jälkeen. Joku minussa veti niitä puoleensa, se oli varmaan ulkonäkö koska en ole mikään huuliveikko ja sutki sanaseppo. Nyt melkein neljäkymppisenä, kun tuli ero ja on tullut taas pitkästä aikaa käytyä baareissa sillä mielellä, että olisi mukava löytyy naisseuraa, niin homma ei enää onnistukkaan. Ikäiseni naiset ei enää lähesty samalla tavalla, eli ulkonäkö ei enää tässä iässä olekaan se tärkein pointti. Pitäisi osata itse lähestyä naisia ja tehdä aloite. Se on taas ollut minulle aina jotenkin väkinäistä ja vastenmielistä. Pitänee siis alkaa treenaamaan sitä puolta ja yrittää olla luonteva ja itsevarma, jos haluaa seuraa löytää.

    • tyyyytyt76#öä

      Voide käsi > kondomi pilde

    • Old School

      Tuleepa mieleen vanha ranskalainen klassikkotarina Cyrano de Berceracista. Hän oli ranskan paras miekkamies ja sujuvin sananiekka, varsinainen sulokieli. Siis macho-ominaisuuksiensa ohella.

      Silti naiset mielummin valitsivat komean miehen, sankarin asemasta. Cyranolla nimittäin oli myös em. ominaisuuksiensa lisäksi Ranskan suurin nenä:-))

      Supliikkimies-huumoriveikko saa aina naisia. Mutta on ulkonäölläkin merkitystä. Naista hivelee se, että ns. suosittu mies on hänestä kiinnostunut. Ja suosittu voi olla ulkonäkönsä takia, mutta (miehille onneksi!) myös monesta muusta syystä. Kuuluisuus, raha, hyvä suuvärkki jne. ovat kaikki näitä haluttavia ominaisuuksia. Jopa murhamiehet saavat tuhansia kirjeitä naisilta vankilaan. Juha Valjakkala, joka tappoi kokonaisen perheen Ruotsissa aikanaan, lapset ja kaikki, on ollut lusimisaikanaan 6 kertaa naimisissa ja tuhannet naiset Suomessa ja Ruotissa ovat hänelle kirjoitelleet. Ymmärrä nyt sitten naisia:-))

      Hjallis Harkimo-tyyppinen mies saa naisia rahojensa takia. Aina löytyyy misuja, vaikka Hjallis ei varmaan ulkonäkönsä avulla saisi ketään. Kuin ehkä säälistä.

      Naisilla on eri kriteerit kuin miehillä kumppanin valinnassa. Yhdenyön jutut tietysti ovat eri asia kuin elämänkumppani toki. Mutta naisilla on monta kriteeriä ja miehen siis täytyy olla joko. komea, hauska, rikas tai kuuluisa. Tai joku yhdistelmä näistä. Mahdollisuuksia on siis monia. Ja joku aina saa säälistäkin.

      Miehet valitsevat naisen suurimmaksi osaksi ulkonäön perusteella. Tosin yhdenyön tarinoihin kelpaa sopivassa kännitilassa lähes kuka vain. naista ei paljon auta, vaikka olisi hauska, varakas (no, rahalla sa tietysti aina jonkun), älykäs, tai kuuluisa. Jos ei ole riittävän hyvännäköinen.

      Onneksi, siis suurimmalle osalle ihmisistä, naiset yleensä tekevät sen valinnan. Näin kaikilla on edes joku mahdollisuus ja harva jää kokonaan ilman, vaikka välillä puutteessa joutuisikin olemaan.

      • Roxane_

        Cyrano de Berceracissa komempi mies vei potin, koska Cyrano kirjoitti hänen puolestaan kirjeet ja spiikkasi pimeydessä parvekkeen alla!


      • persoona..

        Noin se menee ainakin julkkispuolella. Jääkiekkoilijat ja kovan luokan urheilijat samas kastissa. Ulkonäkö on sivuseikka kun on paksu lompakko...

        Mutta taviksien kohdalla ei näköjään ole suurta väliä millainen ulkonäkö tai varallisuus. Joka on kattonut satuhäitä, neljät häät tms samantyyppisiä tositv- ohjelmia niin tajuaa asian. Ulkonäkö ei ole merkannut ( tai olettaa ettei ole) kun on kolahtanut. Täytyy olla niin että persoona ratkaisee, eikä tarvii olla hauskakaan kun vaan on sopiva persoona.


    • salaperäine nainen63

      Voisin sanoa, että se johtuu naisen mielenjohdosta, ei se katso miesten komeutta tai hauskuutta. Itse valitsisin mies joka muistaisi minulle jonkun kuuluisuuten samannäköisyyttä, esim ..jos muistat sen amerikkalainen elokuvatähden joka on aivan hiljaa...ja salaperäinen..ei ole kysymys siis komeudesta eikä huumorista, vaan jokaisella naisella on oma idoli johon haluaisi vertailla "se yhden yön mies"..Itse valitsisin mies joka sopeutuisi istua hevosen päällä ja ampuja "luja kun "länkäreissä", eli ensin vertailen hänen kuvaa, eli naama silmillä ja jos se osuu kohdalle je mies sopiisi ..niin valitsisin sen juuri...mutta naisilla on kun paljon salaperäisiä fantasioita..joku voisi ajatella niin että haluaisi niin että mies olisi jokun samannäköione kun"Enrique" tai "Ricci Martin" tai jonkun rocciytiön laulaja..niin teidän miesten pitää vähän ehkä käyttää..ulkonäköä.eli muuttaa yhdeksi illaksi..olla vaikka sen kuuluisuuden näköisenä..

    • blondi69

      mun panomiehen tulee olla iso taloinen/tuloinen, urheilu autollinen meksikaani ennen kuin päästän sen googlaamaan mun häppäreitä

    • abccba

      On se hyvä että ihmiset miettivät asioita.

    • Pirkka88......

      Ensiksi, en harrasta yhden yön juttuja. Mutta jos tulee lähdettyä jonkun mukaan siinä toivossa että tulevaisuudessa on mahdollista saada aikaiseksi treffit, niin nämä miestyypit ovat juuri niitä mitkä kelpuutan. Hauskuus korvaa ulkonäköä ja ulkonäkö kompensoi keskiverron luonteen. Kääntyisin kuitenkin vähän enemmän hauskan miehen puoleen, koska ulkonäkö on katoavaista. Kummatkin kuitenkin huolisin, sitten se on miehestä kiinni huoliiko minut. Kenenkään ei tarvitse tyytyä kehenkään.

    • tasapuolisuuden

      nimissä listatkaa miehet vaatimustasoja naisille.
      Suomilehmä ei kelpaa.
      Se on minun ainoa kriteerini naismaussa.

    • Mahtijätkä
    • karisma ratkaisee

      Ei kaikki kyllä ole ulkonäöstä kiinni - kokonaisuus ratkaisee. Ainakin tällainen kypsä nainen kiinnittää huomiota karismaan, ns. komealta kundilta voi puuttua täysin karisma, on vain itserakas virnistys kasvoilla, ja liian itsevarma - sekään ei toimi, tai röyhkeys ja typerät käytöstavat. Ulkonäöllä on merkitystä, mutta kaikki riippuu loppupeleissä, mitä sieltä suusta tulee - jotkut on ihan täys idiootteja suoraan sanottuna, kun lähemmin tutustuu, vaikka ulkokuori oliskin komea. Ja sitten toinen juttu, kauneus tai komeus on katsojan silmissä - joskus jotkut näkee joissakin vain jotain, eikä joku ulkopuolinen sitä voi ymmärtää. Kolmas näkökulma on, että "kaikki kissat ovat pimeässä harmaita"... eli ei jotkut tietyssä humalatilassa paljon kattele, kenen matkaan lähtevät, tai ottavat matkaansa - karmea totuus paljastuu sitten aamulla. Monia vain yksinkertaisesti panettaa, ja sitten pitää päästä panemaan, jos on jotakuinkin siedettävä - mun mielestä varsinkin miehille tuntuu kelpaavan melkein kuka tahansa, tai näkyvät tekevän monta yritystä, kunnes tärppää.
      Hauskuus ja iloisuus on miehessä plussaa, sellainen aito iloisuus eikä mikään roolisuoritus, kyllä sen heti erottaa. Sit kaikki p-aska ei mene läpi kuten: "mä olen kiinnostunut vain sinusta tai haluan vain sinut", jos kehottaa kattelemaan vähän muitakin ravintolassa olevia naisia. Nämä on just niitä yhden yön vonkaajia...

    • kemcpd

      Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan. Miksi valitsisin baarista ruman miehen ja veisin kotiini? Koko yö menisi seksihaluja nostatellen.
      Ulkonäkö ei ole avain kaikkeen, mutta jos yhdenyönjutuista puhutaan, niin kyllä silloin haluan jotakin joka osaa hoitaa hommansa, ja joka kiihoittaa myös ulkonäöllisesti.

    • ...

      Ehdottomasti suprhauska mies!!!

    • Ihan samalla tavalla kun te miehetkin valitsette, ulkonäön perusteella.
      Erona naisissa on vaan se että ulkonäkö ei meille ole kriteeri parisuhteelle.

    • huumoritoimii

      Jokaisellahan on se oma mieltymys huumoriin ja ulkonäöllisiin asioihin. Henk. koht. itselläni yhden illan jutussa hyvällä huumorilla päästään pitkälle, sillä mikä on mukavempaa kuin hauska ja miellyttävä seura. Eri asia etsiikö vakikumppania, jolloin huumori ja se, mitä päässä liikkuu, ovat tärkeimpiä kriteerejä. Lopulta vakikumppanin etsinnässä viimeisen silauksen antaa se ulkonäkö.

    • just näin

      naiset. Mistähän se johtuu, että juoksette rahan ja ulkonäön perässä?????
      Huhupuhetta vai???
      "Sisin ratkaisee blaalballalal"
      Paskanmarjat!!!
      Pinnallisia paskiaisia joka ainoa ämmä!!!

    • kaunis nainen

      Yhden yön toiminnasta ei saa mitään irti ja siitä jää vain paha olo, joten en harrasta sellaista toimintaa ollenkaan. Naisten kesken keskusteltua ollaan tultu siihen päätökseen, että yhden yön miehillä on SURKEA POTENSSI! Yhdyntä tämmöisen miehen kanssa kestää 5-10 minuuttia, mikä on naisen kannalta tosi ikävää, koska siinä ajassa nainen ehtii vain teeskennellä orgasmin.

      Yhden yön toimintaa harrastavat miehet ovat: pinnallisia, arvot eivät ole kohdallaan, egoistisia, kokemuksillaan leuhkovia huonon itsetunnon omaavia, epäluotettavia.. Naisen on turha kuvitella, että yhden yön mies muuttaisi tapojaan rakastuessaan naisen.. Yhden yön mies palaa tapoihinsa heti, kun rakkauden ensihuuma on ohi, koska yhden yön mies ei kykene aitoon läheisyyteen ja rakkauteen. Yhden yön miestä ohjaa vain hänen peniksensä ja loputon pillun himo.. siinä on kaikki mitä hän tietää rakkaudesta.

      Miehen valinta kemiallinen juttu, eikä sitä voi määritellä pelkillä ulkoisilla kriteereillä. Itselleni ulkonäkö ei ole ykkösjuttu, vaan tietysti se mitä mies edustaa henkisellä tasolla. Tosin nykyisellä miehelläni on mahtavat arvot ja komea ulkonäkö. HÄn on menestynyt yrittäjä, jolla on ollut minua ennen vain yksi nainen, jonka kanssa oli 15 vuotta. Suhde loppui naisen pettäessä häntä. Hänen kykynsä rakastaa on yhteydessä hänen potenssiin. Hän kykenee vaikka tunnin yhdyntää sitä halutessaan. Kyllä se vain niin on, että ne kokemuksia keränneet kukkopojat ovatkin sitten ihan kakkosluokan miehiä verrattuna tosimiehiin!

      • jhkhjkjhkjh

        "HÄn on menestynyt yrittäjä"

        No siinäpä ne tärkeimmät??


    • Ehdottomasti komee ;)
      Kiva kattella hyvää bodya ja face olis kiva jos hyvä,itse treenannu body hyvään kuntoon niin ei viitti läskin kaa olla eikä liian laihan kanssakkaan.
      Jos vielä hyvät jutut niin mikäs sen parempaa ;DDD

    • TOSiåmmå

      hmmmmmmm...

      Miks taas näitä seksikeskusteluita?, ootko niin puutteessa että haet mielihyvää tälläsistä puheenaiheista?!

      • Jatkuvaa jorinaa

        Miten niin taas? Koko ajanhan näitä käydään tällä aihealueella. Tämä nyt vain nostettiin jostakin syystä esiin laajemmin ylläpidon toimesta.


    • KiskisKissi

      No mulle superhauska ja -komea mies, kiitos! :)

    • peterbild1

      mulle kelpaa isopeppa naiset , viellä kun itse kelpaisin niille.

    • Molemmat väärin.

    • onko naiset

      todellakin niin tyhmiä, että lepertämällä antavat pillua?
      Siis puhtaalla paskanjauhannalla pimpsaa lohkeaa?????
      Eikö naisilla ole aivoja lainkaan????
      Se että on ruma, mutta osaa puhua mielin kielin riittää??
      Ei helevata mitä sakkia!!!

      • 8+20

        Eivät ole. Tai no voithan aina yrittää.

        Itse en harrasta yhden yön juttuja, mutta mitä olen kavereiden tekemisiä sivusta katsonut, niin kyllä komea tai kivannäköinen mies vie aina rumalta supliikilta voiton. Vaikka se kivannäköinen olisi vähän idioottikin. Siis kun on kyse yhden yön jutuista. Pääkopan sisällöllä on väliä vasta kun on kiinnostunut miehestä vähän syvemmällä tasolla.


    • burzum1

      haistakaa kaikki vittu.

    • liisa

      ... se ei pane joka valakkaa....

      Ei pidä paikkaansa. Itse ainakin valkkaan hyvinkin tarkkaan:

      - mies ei saa olla liian humalassa. Jos haluan sitä munaa niin silloin sen olisi toivottavaa myös toimia. Humalassa ei toimi mikään.
      - siisti ulkoasu. Mikään komea adonis ei tarvitse olla.
      - luotettavan oloinen.
      - mieluusti sinkku, vaikka olen kyllä valmis tästä joustamaan.

      • kaikki peliin

        Pitää näillä ohjeilla lähtee tänään kylille koittaa 1) paraneeko tuheronsaanti,2) paraneeko laatu. Hitsi sentään oikeen jännittää, oon tän viikolopun sinkku muija matkoilla, sormusta en silti pois ota ettei tuu väärinkäsityksii, eli en halua harhaanjohtaa. eli eli huumorilla mennään iloisena ei päihtyneenä, ensin rima ylös ja lasketaan pikkuhiljaa jos ei muu auta. Kerron miten kävi kunhan selviin reissusta.


    • yhden yön suhteita en ole harrastanut vaikka olenkin ajatuksella leikkinyt. Mutta kyllä se ulkonäkö ja puhetyyli ym. ulkoiset seikat ois ne joiden perusteella valitsisin.

    • vcxvcxvcx

      Itsevarmimmat valitsevat ne komeimmat ja heikommalla itsetunnolla varustetut pelkäävät tai kadehtivat näitä ja valitsevat sen turvallisen nallekarhun.

      Kaikkia yhdistävä tekijä on se, että jutun pitää luistaa ainakin jollain tasolla ellei mennä saman tien toiseen kiinni eikä sanoja niin sanotusti tarvita.

    • tsäkätsäkä

      kerran tuli lähdettyä ihan älyttömän komean miehen matkaan, huhhuh mikä pettymys, huonointa seksiä ikinä. Ehdittiinkö edes 5 minuuttia hommaileen kun rojut jo torveen ja heti sen jälkeen muutaman minuutin päästä jumalaton korina kun tyyppi nukahti! Jäin siinä sitten kuin nalli kalliolle vailla tyydytystä, sen jälkeen oon karttanut yhden yön hommailuja ja kiertänyt ton tyyppiset miehet kaukaa.

    • Anonyymi

      Jos pelkkää seksiä haluaa nii väitän että hyvännäköisyys ei takaa nautintoa 😅 aika usein ” komeetkundit” oppinu saamaa helpolla eikä välitä kumppanin tarpeista kunhan ite saa. Toki niitäkin ketkä haluaa molemmille hyvää ja parastahan se sillon onkin kun molemmat nauttii

    • Anonyymi

      Kyllä ulkonäkö takaa nautinnon ainakin minulle. Kun katson päälläni ähkivää komeaa mallimiestä, niin saan itsekin uhaijaijai huudan ja mies tykittää drojut sisääni uuaaa huudan ja kuiskaan komealle miehille että minäkin tulin.

    • Anonyymi

      Eniten vaikuttaa henkilöiden välillä oleva kemia, johtuipa se sitten ulkoisista tai sisäisistä ominaisuuksista.

      • Anonyymi

        Onko sinulla siitä nyt vihdoin kokemusta? 😅


    • Anonyymi

      Ei ole tullut harrastettua noita vuosikausiin. Silloin kun tuollaisiakin oli, niin ehdottomasti tärkein kriteeri oli ulkonäkö. Sekondäärinen kriteeri oli käytös ja muita kriteerejä ei sitten ollutkaan. Eli valituksi tuli parhaalla ulkonäkö/käytös -suhteella. Hyvä ulkonäkö ei riittänyt, jos oli ihan täyden kusipään tai tai vaarallisen sekopään oloinen. Ihan samat kriteerit olisi nytkin, jos lähtisin yhden illan juttua etsimään.

      P.S. Mulla oli aina noissa yhden illan yritelmissä ongelmana se, että ne miehet tuppasivat aina joko tarttumaan matkaan pitkäaikaisesti tai vähintään yrittivät tarttua mukaan pidemmäksi aikaa. En ole onnistunut kertaakaan törmäämään mieheen, josta olis päässyt noin vaan mutkattomasti aamulla eroon.

    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää, ite en tommosia oo harrastanut. Mutta tuohan riippuu ihan naisesta.

    • Anonyymi

      Oon tätä pohtinut teoriassa omalla kohdallani aika kauan, mutten vielä koskaan kokeillut. Ujoudesta johtunut aina, itseluottamuksen puutteesta, epäesteettisestä ulkonäöstä ja siitä, että haluan luottaa ja tuntea miehen paremmin ennen seksiä. Yleensäkin viehätyn aika harvasta miehestä niin tuskin yhden illan seuraa olisin koskaan edes löytänyt jos olisin etsinyt

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe