Kauhistuin kun luin dieetillä olleiden kokemuksia, että he lämmittivät koko satsin aina uudelleen ja söivät siitä annoksen kerrallaan.
Mitään ruokaa ei missään tapauksessa saa monia kertoja lämmittää, vaan kylmässä olevasta ruuasta lämmitetään vain se annos joka kulloinkin syödään.
Olen kuullut että isä ja poika ovat saaneet ruokamyrkytyksen ja kuolleet kun lämmittivät ruuan toistuvasti.
Kaalikeittodieetti
2
336
Vastaukset
- Saituri eläkeläinen
Mikset menisi sitten suoraan ns VHH ruokavaliolle jossa poistat vain jauhotuotteet, perunat ja nuo kevyttuotteet rypsiöljyt mukaanlukien. Paino lähtee putoamaan ja syöminenkin tuntuu kohtuuhyvältä, sekä mieliala paranee.
Olen kyllä kokeillut kaalikeittojakin, mutta ei hyvää sorttia laihdutukseen, muutoin hyvää.
Tuo kaalisoppa kun menee jonkinaikaa,viikko pari ja sitten taas ahmit itsesi täyteen - Kaalikeitto
Tuo ruuan lämmitysjuttu ei pidä todellakaan paikkaansa. Mutta kaalikeittodietin jälkeen täytyy rueta syömään täysjyvätuotteita ja jättää pois vehnäjauhot ja hiivaleipäjauhot. Suosi näitä: täysjyväleipä, täysjyväriisi, salaatti, kasvikset, kaali, marjat, hedelmät. Vähennä näitä huomattavasti: Alkoholi, tupakka, peruna, vehnäjauhot, hiivaleipäjauhot, vehnäleipä, hiivaleipä, punainen liha, rasva ja suola. Rasvoissa vaihda rypsi -ja auringonkukkaöljyyn. Käytä niitäkin kohtuudella. Liiku päivittäin edes vähän. Viikonloppuisin: talvella lumityöt (hiekä pukkaa) lenkkeily ja muuten hyötyliikunta. Jos vain suinkin mahdollista kävele töihin. Älä aloita heti dietin alussa hirmukuntoilua tai hirmujuoksemista koska särjet paikkasi (nimimerkillä kokemusta on) Etköhän näillä selviä. Syö siis kaalikeittodietin jälkeen terveellisesti ja liiku hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1688433KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4507572Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743864Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603642Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542765Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211701