Kävin tässä tuhannen kilometrin lenkin haastattelussa. Olin valitettavasti toinen pätevistä hakijoista. Minulle kuulemma riitti puoli tuntia, koskapa kuulemma siinä ajassa saa selville asiat. Kyllä sainkin kuulla "palautetta" ensinnäkin opetustaidon 5/5 arvosanani edestä kuten myös lähes 30 vuoden kokemukseni ansiosta.
Päätös tulikin sitten, että on valittu (tutkinto kuka tietää tähtitieteestä tai meribiologiasta), jolla on kokemusta (haistattelijan minuun kohdistamasta puutteesta) sillä ehdolla, että täyttää vuorotteluvapaan sijaisuuden ehdot.
Että huh, huh! Ei voi mennä enää alemmaksi! Vaikka tämä hakija olisikin ollut toinen meistä pätevistä!
Turha systeemi?
Korvauksia hakeva
1
256
Vastaukset
- Taatusti työtön
Miksikö turha? No, siksi, että ihmiset yleensä jäävät sapattivapaalle, jos niikseen tulee, ilman vuorottelukorvauksiakin. Joissain tapauksissa ovat olleet esim. hoitamassa omaisiansa sinä aikana.
Tämä lienee esimerkki väärinkäytöksestä: Oman kylän tyttö (vapautettu koeajasta päätöspaperin mukaan) on sopivan harmiton jatkamaan "enkkuahan kaikki osaa" -tehtävässä, mutta kukaan ei tunnu tietävän, täyttääkö hän vuorotteluvapaan ehdot.
Voin kertoa, että en itse ole hakenut kotitalousopen hommaan pissisperiaatteella : "Kaikkihan kokata osaavat."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605860Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124833En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194593- 533842
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683767- 113501
- 993436
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah763272- 332991
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608