Loppusilaus

kropalle

Olen käynyt salilla nelisen vuotta treenaten vähän niin kuin sattuu eli kilot kertyivät kuitenkin salaa. Eräänä päivänä katsoin itseäni peilistä ja en pitänyt näkemästäni: ylimääräistä oli noin kymmenen kiloa. Aloitin siis huolellisen treenaamisen ja muutin ruokavalioni ja elämäntapani. Olen nyt laihtunut lähes kymmenen kiloa, enkä ole voinut paremmin koskaan aikaisemmin (myös henkisesti). Olen pudottanut monta kiloa ja olen saanut kiinteämmät lihakset ja peiliin katsominen ei enää hirvitä. Olen tyytyväinen. Mutta kuitenkin olisi varaa vielä vähän pinnistää eli saada ne viimeiset ylimääräiset grammat pois (vatsasta&käsivarsista). Eli haluaisin tosi timmiin kuntoon. En kuitenkaan oikein onnistu siinä. Onko jollain hyviä neuvoja viimeisen silauksen saamiseksi. Sitten olisin täydellisen tyytyväinen itseeni ja ylpeä kovan urakan tuottamista hedelmistä. Kiitos jo etukäteen. T:N25

2

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flex

Eli vedät 4 viikon mittaisen dieetin jonka aikana olet miinuskaloreilla 500Kcal/pv.
      Ala käyttää apunasi http://ffp.uku.fi/energynet palvelua johon kirjaat päivän kaikki syömäsi ja juomasi ylös.Kone laskee saamasi energiamäärän makroravinteiden määrän automaattisesti.
      Pyri räätälöimään ruokasi sellaiseksi että suhteet on 40%hiilareita,30%proteiinia,30%rasvaa.
      Tämä suhde toimii miltei kaikilla mutta jos paino ei laske niin hiilareita täytyy karsia lisää.

Ensin sun tietysti pitää tietää mikä on energiankulutuksesi -0 taso,siis se määrä energiaa jonka syötyäsi et liho etkä laihdu.
      Myös sen näet suuntaa antavasti em.palvelusta osiosta "energiantarve".
      Tuon eka jutun näet taas osiosta "energiansaanti".

• MORO

Aloita alusta koko paska!!!. et ole kunnossa vielä. jos ymmärrät tämän, niin sinusta tulee täydellinen!!. juo paljon mehuja ja ananas-mehuja!!. JOOKOS!!.

T.TORPEEEEDO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe