Töitä tarjolla! Tienaa kotona!

M.H

Oletpa sitten työtön, töissä, opiskelija, kotiäiti tai vaikka eläkeläinen, tämä työ sopii kaikille! Verkostomarkkinointi-ohjelma Saksasta saapunut vihdoinkin Suomeen!
Työskentele kotona ja valitse itse työaikasi!
Tarvitset vain tietokoneen ja internet-yhteyden ja hieman omaa aikaasi!
TÄLLÄ TIENAA TODELLA HYVIN!

Hanki lisätietoja heti osoitteesta:
www.freewebs.com/getrichin7months/

9

5633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saara

Ootko itse mukana tässä hommassa? Vastaa nyt rehellisesti ja kerro mitä olet tienannut ja minkälaista se on. Mun täytyy lukea toi teksti moneen kertaan ennen kuin tajuan tuon lähetys homman. Tottakai helppo raha kiinnostaa, mutta sille vaan ei voi mitään että heti kuvittelee koko jutun olevan huijausta...

• Pah

Tuommoiset jutut ovat pelkkää huijausta. Jos se olisi totta, rikastuisivat kaikki hyvin nopeasti.

• M.H

Joten siksi vastailen vasta nyt.Tämä ei ole huijausta! Lukekaa itse...missä kohtaa tuossa voitaisiin huijata? Tilaat 7 E-kirjaa ja niissä selitetään miten ja missä markkinoit ohjelmaasi,tietenkin mitä enemmän itse panostat ohjelmaan sitä enemmän tulet tienaamaan. Nyt vaan kaikki osallistumaan, 35 euroa on tosi pieni raha siihen verrattuna mitä itse tulet saamaan!Enempää rahaa sinun ei tarvitse laittaa ohjelmaan missään vaiheessa! Tällä ohjelmalla ovat ihmiset ympäri maailmaa rikastuneet! Kiitos ja pahoittelen myöhäistä vastausta.

Terveisin M.H www.freewebs.com/getrichin7months/

Ps.En käy täällä usein joten vastauksissa voi kestää.

• hetkinen
        M.H kirjoitti:

Joten siksi vastailen vasta nyt.Tämä ei ole huijausta! Lukekaa itse...missä kohtaa tuossa voitaisiin huijata? Tilaat 7 E-kirjaa ja niissä selitetään miten ja missä markkinoit ohjelmaasi,tietenkin mitä enemmän itse panostat ohjelmaan sitä enemmän tulet tienaamaan. Nyt vaan kaikki osallistumaan, 35 euroa on tosi pieni raha siihen verrattuna mitä itse tulet saamaan!Enempää rahaa sinun ei tarvitse laittaa ohjelmaan missään vaiheessa! Tällä ohjelmalla ovat ihmiset ympäri maailmaa rikastuneet! Kiitos ja pahoittelen myöhäistä vastausta.

Terveisin M.H www.freewebs.com/getrichin7months/

Ps.En käy täällä usein joten vastauksissa voi kestää.

Vai miten on?

• pip
        hetkinen kirjoitti:

Vai miten on?

Tuskinpa, mutta pyramidihuijaukset on kyllä kiellettyjen listalla.

• Dadin!

Et kuitenkaan kertonut, oletko itse saanut tuota kautta mitään. En usko ennen kuin joku luotettava henkilö kertoo minulle :)

• OhComonMon

juu taitaa olla se keltä sen 35e maksavan (What ever it is) ostaa tehdä rahaa tässä jutussa
      en minä laittaisi rahojani moiseen menemään
      but thats just me

• Taas tätä...

Kauniita pyramideja aavikolla, eikös vain?

• röitä jokaiselle

Haluan työajakseni maanantain klo 4.00-4.02 valitettavasti olen kuuro, koska voin aloittaa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe