Oletpa sitten työtön, töissä, opiskelija, kotiäiti tai vaikka eläkeläinen, tämä työ sopii kaikille! Verkostomarkkinointi-ohjelma Saksasta saapunut vihdoinkin Suomeen!
Työskentele kotona ja valitse itse työaikasi!
Tarvitset vain tietokoneen ja internet-yhteyden ja hieman omaa aikaasi!
TÄLLÄ TIENAA TODELLA HYVIN!
Hanki lisätietoja heti osoitteesta:
www.freewebs.com/getrichin7months/
Töitä tarjolla! Tienaa kotona!
9
5633
Vastaukset
- saara
Ootko itse mukana tässä hommassa? Vastaa nyt rehellisesti ja kerro mitä olet tienannut ja minkälaista se on. Mun täytyy lukea toi teksti moneen kertaan ennen kuin tajuan tuon lähetys homman. Tottakai helppo raha kiinnostaa, mutta sille vaan ei voi mitään että heti kuvittelee koko jutun olevan huijausta...
- Pah
Tuommoiset jutut ovat pelkkää huijausta. Jos se olisi totta, rikastuisivat kaikki hyvin nopeasti.
- M.H
Joten siksi vastailen vasta nyt.Tämä ei ole huijausta! Lukekaa itse...missä kohtaa tuossa voitaisiin huijata? Tilaat 7 E-kirjaa ja niissä selitetään miten ja missä markkinoit ohjelmaasi,tietenkin mitä enemmän itse panostat ohjelmaan sitä enemmän tulet tienaamaan. Nyt vaan kaikki osallistumaan, 35 euroa on tosi pieni raha siihen verrattuna mitä itse tulet saamaan!Enempää rahaa sinun ei tarvitse laittaa ohjelmaan missään vaiheessa! Tällä ohjelmalla ovat ihmiset ympäri maailmaa rikastuneet! Kiitos ja pahoittelen myöhäistä vastausta.
Terveisin M.H www.freewebs.com/getrichin7months/
Ps.En käy täällä usein joten vastauksissa voi kestää. - hetkinen
M.H kirjoitti:
Joten siksi vastailen vasta nyt.Tämä ei ole huijausta! Lukekaa itse...missä kohtaa tuossa voitaisiin huijata? Tilaat 7 E-kirjaa ja niissä selitetään miten ja missä markkinoit ohjelmaasi,tietenkin mitä enemmän itse panostat ohjelmaan sitä enemmän tulet tienaamaan. Nyt vaan kaikki osallistumaan, 35 euroa on tosi pieni raha siihen verrattuna mitä itse tulet saamaan!Enempää rahaa sinun ei tarvitse laittaa ohjelmaan missään vaiheessa! Tällä ohjelmalla ovat ihmiset ympäri maailmaa rikastuneet! Kiitos ja pahoittelen myöhäistä vastausta.
Terveisin M.H www.freewebs.com/getrichin7months/
Ps.En käy täällä usein joten vastauksissa voi kestää.Vai miten on?
- pip
hetkinen kirjoitti:
Vai miten on?
Tuskinpa, mutta pyramidihuijaukset on kyllä kiellettyjen listalla.
- Dadin!
Et kuitenkaan kertonut, oletko itse saanut tuota kautta mitään. En usko ennen kuin joku luotettava henkilö kertoo minulle :)
- OhComonMon
juu taitaa olla se keltä sen 35e maksavan (What ever it is) ostaa tehdä rahaa tässä jutussa
en minä laittaisi rahojani moiseen menemään
but thats just me - Taas tätä...
Kauniita pyramideja aavikolla, eikös vain?
- röitä jokaiselle
Haluan työajakseni maanantain klo 4.00-4.02 valitettavasti olen kuuro, koska voin aloittaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243