Varatut naiset baareissa

kaikenlaista1

Olen 25-vuotias opiskelijamies. Erosin vuosi sitten pidemmästä suhteestani, jossa olin aika sinisilmäinen. Nyt sinkkuaikana olen törmännyt toistuvasti naisten outoon baarikäyttäytymiseen.
Yleensä pidän baareissa viikonloppuisin hauskaa; en juo tai iske naisia kovin agressiivisesti. Hengaillessani kavereideni kanssa, käyn juttelemassa alkuillasta parin söpön tytön kanssa, ja pydän heistä toisen loppuillasta tanssilattialle. Usein myös näiden tyttöjen kaverit saattavat tulla juttelemaan minulle illan aikana. Jos taas minulla on ns. haku päällä tai tyttö on erityisen viehättävää seuraa, keskustelen hänen kanssaan koko illan.
Ikävää on, että kerta toisensa jälkeen tajuan viettäneeni illan varatun naisen kanssa. Baarissa varatut naiset antavat minun ymmärtää olevansa sinkkuja, ja jos kysyn heiltä, saan hyvin epämääräisen vastauksen. Useimmiten tämä karu totuus seurustelusta selviää vasta, kun olemme tilanneet pitsan. Jos olen mukava, varattu nainen tulee jatkoille luokseni, koska hänen miehensä pelaa Nhl:ää kotisohvalla. Mielestäni tämä on ikävää, en haluaisi oman tyttöystäväni harrastavan tällaista, vaikka virallisesti pettämistä ei tapahtuisikaan.
Mistä tämä johtuu? Ovatko kaikki kauniit naiset varattuja, vai onko minulla vain huonoa tuuria?

17

2898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku turhake

kyllä mua silloin isketäään jos olen varattumut jos olen sinkku ollut niin ei naiset katso päibkään.

• lara12345

Miehetkin tekee samoin. Varsinkin mua tasokkaammat miehet yrittävät iskeä, kun tietävät mun olevan parisuhteessa.

• kutsunut