Varatut naiset baareissa

kaikenlaista1

Olen 25-vuotias opiskelijamies. Erosin vuosi sitten pidemmästä suhteestani, jossa olin aika sinisilmäinen. Nyt sinkkuaikana olen törmännyt toistuvasti naisten outoon baarikäyttäytymiseen.
Yleensä pidän baareissa viikonloppuisin hauskaa; en juo tai iske naisia kovin agressiivisesti. Hengaillessani kavereideni kanssa, käyn juttelemassa alkuillasta parin söpön tytön kanssa, ja pydän heistä toisen loppuillasta tanssilattialle. Usein myös näiden tyttöjen kaverit saattavat tulla juttelemaan minulle illan aikana. Jos taas minulla on ns. haku päällä tai tyttö on erityisen viehättävää seuraa, keskustelen hänen kanssaan koko illan.
Ikävää on, että kerta toisensa jälkeen tajuan viettäneeni illan varatun naisen kanssa. Baarissa varatut naiset antavat minun ymmärtää olevansa sinkkuja, ja jos kysyn heiltä, saan hyvin epämääräisen vastauksen. Useimmiten tämä karu totuus seurustelusta selviää vasta, kun olemme tilanneet pitsan. Jos olen mukava, varattu nainen tulee jatkoille luokseni, koska hänen miehensä pelaa Nhl:ää kotisohvalla. Mielestäni tämä on ikävää, en haluaisi oman tyttöystäväni harrastavan tällaista, vaikka virallisesti pettämistä ei tapahtuisikaan.
Mistä tämä johtuu? Ovatko kaikki kauniit naiset varattuja, vai onko minulla vain huonoa tuuria?

17

2898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku turhake

kyllä mua silloin isketäään jos olen varattumut jos olen sinkku ollut niin ei naiset katso päibkään.

• lara12345

Miehetkin tekee samoin. Varsinkin mua tasokkaammat miehet yrittävät iskeä, kun tietävät mun olevan parisuhteessa.

• kutsunut

Itse olen aktiivinen tanssija ja opetan askeleita säännöllisesti. Olen 44v mies ja joka viikonloppu käyn ravintolassa tanssimassa , en käytä alkoa. 90 % naisista jotka lähtevät luokseni illan loputtua ovat varattuja. Siinä aamutunneilla naiset tunnustaa kuinka ei saa kotona sexiä ja sinä olet niin söpö mies. Useat naiset pyytävät , että saisivat tulla uudestaan rakastelemaan kanssani , olen sanonut mielelläni voin rakastella. Ikäluokka on ollut 20-55v ,jotka olen asunnolle kutsunut.

• Paaluttajapate

Äijä on kunnon KÖYRIJÄ!

• hannestina

Itse olen varattu nainen, 21-vuotias, ja käyn baareissa. Jos joku mielenkiintoinen ihminen tulee kanssani juttelemaan niin mielelläni jään keskustelemaan, ja kaverini liittyvät juttuun myös mielellään mukaan, koska tietävät että en ole miestä iskemässä, jolloin seuraan pakkautuminen on ok. Minusta olisi hölmöä alkaa heti valistaa kaikkia juttelemaan tulevia että "minä sitten seurustelen, että älä yritä mitään". Tuskin kaikki ihmiset, jotka minulle tulevat juttelemaan, haluavat iskeä minua. Olisi siis noloa mainita seurustelusta. Jos asia tulee puheeksi sanon kyllä suoraan seurustelevani.

Tietysti siinä tapauksessa jos suunnitellaan jatkoja jonnekin, kerron, että minulla on sitten mies kotona odottamassa, ettei tule väärinkäsityksiä enää siinä vaiheessa. Jos lähden baarista jonkun luo jatkoille, lähden yleensä kavereiden kanssa, ja tarkoituksena on vain jatkaa iltaa vähän pidemmälle hauskaa pitäen.

• moonlil <3

Hui hui. Minulle ei tulisi mieleenkään lähteä kahdestaan miespuolisen baarituttavuuden kanssa jatkoille minnekään! Yleensä jos joku mies tulee juttelemaan, yritän keksiä keskustelunaiheen jossa voin mainita seurustelevani. Esimerkiksi saatan sanoa "lähedettiin tyttöjen kanssa viettämään iltaa ja jätettiin miehet kotiin."

Kenties olet vaan tavanut hieman erikoisia naisia?

• 59goik69

Niin, ja kyllä jotkut baarit on selvästi leimautuneet ns. iskupaikoiksi. En kyllä ymmärrä, miksi varatut naiset varta vasten menevät sellaisiin paikkoihin. Luontevampaa olisi tapailla naiskavereita ruokaravintoloissa ja sellaisissa baareissa, joissa pystyy edes keskustelemaan. On kyllä noi lihatiskit kyl kaikkien tiedossa ...

• runqqq

Sellaisia ne naiset ovat. Tilaisuus tekee varkaan. Mun naikkonen jäi kiinni rysän päältä, kun tulin baariin. Siellä se jonku miehen päällä hinkkasi viimeksikin.

• näinseon

Monilla naisilla on ihme tarve saada koko ajan huomiota. "Minä minä minä". Jos kotoa ei saa joka päivä huomiota, niin sitten sitä haetaan vaikka baarista vierailta miehiltä.

• 7 + 8

"Monilla naisilla on ihme tarve saada koko ajan huomiota."

Samanlainen tarve se on kuin muutkin tarpeet. Melkein kaikki ihmiset elävät jonkin asian puutteessa.

• ulalalaa

Huomiohoroa en ottais naiseksi

• baarit sucks

Meitä on joka junaan. Baareista voi lähteä mukaan millainen ihminen vaan; naimisissa tai ei, vanhempi tai nuorempi, isä/äiti tai lapseton, päissään tai ei, onnellinen tai onneton yksilö, jne jne jne.
      Baarit ei todellakaan takaa onnistumista jos etsii kumppania yhtään kertakäyttöä vakavammalla mielellä. Pysyvämmät suhteet solmitaan ihan muualla kuin viihteellä ollessa.

• ota heti selko tuost

Ehkä olet oikeasti niin mukava, että varatutkin naiset kiinnostuu susta ja haluaa sun haluavan heitä. Jotkut on niin kiinnostavia, että periaatteet hetkeksi unohtuu. Koita jatkossa kysyä pian ja ihan suoraan, onko typy varattu äläkä huoli epämääräisiä vastauksia! Tyyliin: Sun täytyy olla varattu, ei noin söpö voi olla sinkku. ;)

• tilastoitu

>Minun kokemuksen mukaan baarissa käyvät naiset varatut lähtevät jatkoille
      vain siinä tarkoituksessa , että saavat vierasta munaa. Teimme miesten kanssa otantoja ja kahdeksasta mukaan jatkoille lähtevästä naisesta , seitsemän sanoi
      lähtevänsä silä , että perillä tehdään muutakikin kuin jutellaan.

• rfvtgbyhn2

Huonoa tuuria sillä kaikki kauniit naiset eivät ole varattuja. On kauniita naisia jotka etsivät elämänsä miestä. Mm. täällä yksi sellainen! :)

• ELOELO

Täällä toinen 21v. nainen, seurustelen, ja käyn silloin tällöin baareissa tanssimassa ja hauskaa pitämässä. Ei ne ole yksinoikeudella sinkuille illanviettopaikkoja.
      Olen sortunut pettämään suutelun tasolla. Tosin olisin lähtenyt miehen mukaan, jos ei olis ollut estettä.
      Mä olen pitkään harkinnut suhteen lopettamista mutta meillä on liikaa yhteisia asioita ja tulemme hyvin toimeen. Olen kuitenkin kyllästynyt. Tiedän, että pettäminen on väärin ja reilumpaa olisi vain pistää poikki, vaikka se sattuisi.
      Mutta asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Välillä on tosi vaikeaa olla ajatustensa kanssa eikä päätöstä noin vain tehdäkään...

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Kun kyllästymminen on tietyssä pisteessä, mikä vain parempi kelpaa. Se on kuin kumilanka joka venyy tiettyyn rajaan kunnes pettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5123
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2654
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2134
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1920
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      118
      1680
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1289
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1279
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1048
    9. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1027
    Aihe