mistä tietää että mies on tosissaan naisen suhteen..?
tämä mies soittelee, tekstailee ja ollaan käyty muutaman kerran ulkona treffeilläkin.. silmäpeliä on jatkuvasti, mutta mies ei tee mitään aloitetta.. odottaako hän jotain merkkiä ja mikä on tarpeeksi selvä osoitus kiinnostuksesta häntä kohtaan..?
mies tuntuu jotenkin etäiseltä, mutta ei ole millään tavalla ujo.. mikä siis mättää..? haluaako hän olla vain ystävä vai eikö hän vaan uskalla tehdä suurempaa aloitetta..? onko hän epävarma minun kiinnostukseni laidasta..?
mies tosissaan naisen suhteen..?
3
2003
Vastaukset
- minusta?
Tuohan sopii juuri tilanteeseeni.Olen treffaillut
yhtä neitoa ja tekstaillaan,mutta en ole sen
kummemmin halunnut kiirehtiä,ystävyydestä ois
hyvä alkaa.Etäinen olen mäkin,mutten ujo.
Ja todella,odotan sitä pienenpienenpientä
merkkiä aloitteelleni.Tosissani ainakin mä olen,
ja jos ei sitä rohkaisevaa merkkiä tulekaan,
aloitteen tulen tekemään joka tapauksessa
ennemmin tai myöhemmin.Tähän juttuun mulla on
vain niin paljon uskoa,että aikaa voi uhrata.
Anna sinä jokin merkki kiinnostuksestasi
miehelle,niin sittenpä selviää- Tosikko
se niin on että ihan aina ei riitä että on vain olemassa.Etenkin jos on kysymys vähän älykkäämmistä miehistä.
- m27
Sellaisi merkkejä, että mies hakee muutakin kuin esim. seksiä, on mm:
- hän esittelee sinua omille kavereilleen
- hän tapaa mielellään sinun ystäviäsi
Kertaluokkaa varmempi merkki on jos:
- hän haluaa esitellä sinut lähisukulaisilleen
- hän haaveilee kanssasi
Oman kiinnostuksesi pystyt osoittamaan melko helposti olemuksellasi hänen seurassa; jos katselet häntä halukkaasti, viettelevästi, ihaillen tms. positiivisella tavalla, viesti menee kyllä perille "hei, tuohan on kiinnostunut minusta - ihana tunne"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875