Korkeat ohimot!!!

nainen 7

Mulla on pienestä lähtien ollut miehekkäästi pakenevat ohimot ja oon siis NAINEN.
Otsa ei niinkään ole korkea,mutta ohimot ovat miltei kaljut, joitain haivenia kyllä on,mutta ei niitä hiuksiksi voi sanoa.
Muistuttaa vähän kuin salkkareiden jirin hiusrajaa:

http://blogit.mtv3.fi/salatutelamat/files/06_jirin-tukka.jpg

Ihan kamala siis NAISELLA! Hiuksia ei voi pitää ollenkaan kiinni,kun ohimot korostuu ja otsatukkaakin olen kokeillut,mutta ne ohimot silti paistaa välistä! Argh!! Menee hermot tän tukan kanssa!

Kysynkin siis nyt teiltä joitain vinkkejä, millä noita ohimoita vois häivyttää??
Hiusväri,leikkaus,muotoilu,kampaus???
Tällä hetkellä hiukset on puolipitkät ja mustanruskeat, ja ohut hiuslaatukin on sitten kyseessä :(

10

3166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9 16

      kuvahakuun esim. forward haircut

      Mallikuvia katsellessa on tietenkin muistettava se oma hiuslaatu. Kampausmallit harvoin myöskään ovat mitään pese ja pidä -juuttuja, vaan vaatii kyllä föönaamista, muotoilutuotteita ym.

      Tummaa hiusta vasten vaalea iho ja hiuspohja paistaa esiin helpommin, kuin vaalemmassa hiuksessa. Mihinkään blondiin ei ole tarvis ryhtyä, mutta varsinkin etuosan vaaleampi väri saattaisi häivyttää ihon näkyvyyttä.

    • hyvä huijaus, top10!

      Mieheni otti ohentuneeseen päälakeen hiuspohjan pigmentoinnin ja olen tosi tyytyväinen. Hiuspohja ei enää paista hiusten alta, voi varmaan tehdä naisellekin. Tehdään ainakin Turussa, varmaan muuallakin...

      • Mielenkiintoista3

      • Hei!

    • Leikka otsaa pois

      Leikkaa otsaa nii ei oo isot ohimot enää

    • myöskaljunainen83

      Et ole yksin! Minulla samanlaiset ohimot ja ne aiheuttavat todella paljon harmia, minulla myös ohuet hiukset. Minulla on vino otsatukka, vedetty aika kaukaa takaa jotta olisi paksumpi ja pidän sitä aina sipstuna toiselle sivulle. Voin kuitenkin sanoa, että useimmiten itseä tämä harmittaa eniten, ei mun ystävät ole edes tajunnut että näytän oudolta ennen kuin kerran, kun oltiin lähdössä ulos. Olin tuskastunut tukkaani ja yksi heistä sanoi että tee sellanen korkea irokeesi otsis ja sliipatut sivut. Noh, silloin oli pakko selittää miksi sellainen ei sovi minulle. Näytän todellakin siltä kuin puolet päästäni olisi kalju. Olen kokeillut kaikkea. Hiustensiirto voisi olla ainoa joka auttaa, muuta keinoa en ole keksinyt. Koska jos niitä hiusjuuria ei siellä ole, niin ei voi saada hiuksia kasvamaankaan.. Pelottaa että vanhempana tämä menee vielä pahemmaksi. Silloin vedän kyllä kaljuksi ja ostan peruukin.

    • mie

      Minulla on sama ongelma, ja tuskastuttaa kun ei voi esim vaan vetää kiireessä tukkaa nutturalle päälaelle, sillä sivulta katsottuna ohimoiden hiusraja näyttää siltä että olisin kaljuuntumassa. Olen alle 30v nainen. Mä löysin ratkaisun Batisten tummille hiuksille tarkoitetusta kuivashampoosta. Sitä kun suihkuttaa ohimoille, niin se tummentaa ohuet hiushaituvat niin että "kaljut" kohdat näyttävät häviävän.. Eihän tämä lopullisesti ongelmaa poista, mutta voin pitää poninhäntää ja tuntea oloni itsevarmaksi tämän avulla!:)

    • Moikkavaankaikille

      Minullakin on kaljut ohimot ja olen käyttänyt niihin risiiniöljyä. Laitan pari kertaa viikossa hiuksiin koska se tekee hiukset rasvasiks eikä saa pestyä pelkällä vedellä pois joten olen laittanut sitä iltaisin pari tuntia ennenkuin menen suihkuun. Hirveesti ei oo hiuksia tullu mut kumminki on tullu lisää. Risiiniöljyä voi käyttää myös silmäripsiin ja kulmakarvoihin. Maksaa noin 15€

    • Anonyymi

      Mee istanbuliin hiussiirtoon ni ongelma loppuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe