Moi,
Onko naisilla kertoa minulle hyviä vinkkejä mitä ostaa vaimolle 5v häälahjaksi. Mitä te olisitte itse tuolloin halunneet/odottaneet mieheltänne.
Tuntuu että joku korukin on niin peruskamaa ettei
siinä oikein tunnetta ole mukana.
t. Lee
vinkkejä kaivataan
6
1231
Vastaukset
- Nöpö
Riippuu tietenkin budjetista. Minä ainakin pitäisin jostain yhteisestä viikonloppumatkasta johonkin kivaan kaupunkiin (Praha, Pariisi...) Jos taas budjetti on tiukempi, niin sitten vaihtoehtona voisi olla romanttinen illallinen jossain tosi hienossa ravintolassa. Jotain yhdessä tekemistä, sitä minä ainakin arvostaisin, koska yhdessäoloahan sitä juhlitaan! J
- lee
Samaa mieltä olen tuon matkan suhteen. Itse asias reissua ollaan mietitty kun lapsellekin olisi hoitopaikka tiedossa. Tosin ajattelin että joku pieni/edullinen mutta silti
herkkä ja ajatusta sisältävä lahja olisi kiva antaa vaikka lähtisikin matkalle.
Mutta onhan se niin että "tavaraa" on vaikea antaa
kun tuntuu kaikki tarpeelinen jo olevan tässä iässä (~30). Elämykset jää paremmin mieleen..
- Kohta 20 vuotta
Mul olis tosi hyvä idea, josta minä itse tykkäsin.
Sain yhtenä vuonna lahjaksi valokuva-albumin. Mieheni oli vuoden verran napsinut minusta kuvia ihan noin silloin tällöin eikä vihjeelläkään kertonut ajatustaan.
Ei minua ihmetyttänyt ollenkaan että häntä alkoi kiinnostaa valokuvaus, enkä tajunnut edes kysyä missäs ne kuvat ovat.
Sitten hän oli valmistanut niistä todella upean kansion. Siellä oli tilanne kuvia, vitsiksi muutettuja asioita, runoja ym. lippusta ja lappusta käyntikohteista, matkoista, todellinen yhden vuoden päiväkirja.
Se oli jotain niin mahtavaa ja upeinta, että koko juttu oli pysynyt salassa kokonaisen vuoden. Se oli yksi mun parhaista häälahjoista.- Amalia
Tälläisestä todella huomaa että mies välittää, arvostaa ja rakastaa, kun on jaksanut väkertää noin hienon lahjan! Tuollaisen tekeminen vie aikaa ja vaivaa. Aivan ihana lahjavinkki myös naisille ;)
- Mimi
saanut häälahjaa mieheltäni koskaan. Taidan olla huono vaimo tai mieheni ajattelematon.
- onnellinen vaimo
Minä sain 5 -vuotislahjaksi mieheltäni pronssisen Kalevala-sormuksen, sellaisen, jossa on kaksi köyttä kuvattuna. Hän herätti minut laulamalla aamulla ja antoi sormuksen sanoen, että me olemme kuin nuo köysisolmut, toisiimme kietoutuneet ja että hän rakastaa minua. Olin niin otettu tästä romanttisesta, ihanasta eleestä ja lahjasta! Leijuin maanpinnan yläpuolella pitkän aikaa.
Pidän sormusta sormessa ja se muistuttaa minua mieheni rakkaudesta ja tuosta ihanasta aamusta.
Korukin voi olla hyvä lahja, kun siihen liittää tällätavoin sanomaa ja tunnetta. Minusta tuntuu, ettei sinun naisellesi ole niinkään tärkeätä itse lahja, vaan se, että lahjassa on sielua ja se on ajatuksella laitettu. 5 -vuotispäivänä hän haluaa kuulla ja tuntea, että sinä rakastat häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352008
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654