Jos näillä palstoilla kotkalaisia käy niin saako kotkasta brasilialaista sokerointia? Kaikki mitä olen katsonut on vain bikini raja, ei brasilialainen. Jos joku tietää niin voisiko samalla ilmoittaa hintaa? Kiitos :)
Sokerointi kotkassa?
4
938
Vastaukset
- jaa-a
En tiedä, olen itse etsinyt samaa ja laittanut e-mailia muutamaan salonkiin. Ei ole vielä tullut vastauksia, mutta jos palvelua ei Kotkasta löydy niin en kyllä kauempaakaan lähde hakemaan. Saa sitten jäädä tekemättä.
Jos joku tietää paremmin, halutaan tietää! :)- Dededede
Ainot paikka jonka kotkasta tiedän on beauty gurus. Sieltä saa brasilialaisen sokeroinnin mutta maksaa 60 e! Hemmetin kallis! Sijaitsee siinä pasaatin teatterin puoleisessa kulmassa.. Mutta jos ei muualta saa niin sinne sitten vaan. Tää on riistämistä!
- Tyytväinen
Keskuskadulla Lumo Day Spassa tehdään brasseja. Itse kävin siellä. Tosi kiva paikka.
- mies25m1
Tehdäänkö myös miehille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1183652Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.393231Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1402789Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦202486En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152343Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2142130- 362095
- 351904
- 1211896
- 291891