Ongelmia farkkujen oston kanssa :/
* Persiin alle jää vaakasuorat rypyt AINA. Onko mulla liian litteä perä?
* Polven taakse tulee "pussimaiset" vaakasuorat rypyt AINA. Reidet vai pohkeet vammaisen malliset?
Miksi oi miksi?!?
Farkkujen istuvuus?
7
1966
Vastaukset 7
- fysiikan laki
Vaatteessa kuin vaatteessa tulee rypyt taivekohtiin, se on ihan fysiikan laki. Vain jos vaate on hyvin kimmoisa ja tiukka, venytyksestä tulleet rypyt ehkä vetäytyvät piiloon. Toinen vaihtoehto olisi niin väljä vaate että ei veny taipeissa vaan laskeutuu sileänä. kyllä ne rypyt tulee farkkuihin toisillakin, ne vaan ei näy toisen päällä yhtä paljon kuin omiin silmiin.
- ,,,,,
Ainoa mitä voit tehdä on käyttää rypistymätöntä kangasta.
Jos oot tosissas......... - Uutelatar1
AP vastaa tässä. Tarkoitin siis uusissa farkuissa noita ryppyjä. Toki käytössä tulee lisää, mutta kaupassa kun sovittaa farkkuja niin joka ikisissä tulee perseen alle vaakarypyt, samoin polven taakse :(
- jotain outoa tossa
Ei mulla kyllä peffan alapuolelle farkuissa ole ikinä mitään ryppyjä tullut. Polvipussitkin tulee yleensä polviin eli siihen etupuolelle, ei polven taakse....
- Anonyymi
Sä oot todella onnekas. Itellä pyllyn alla kauheet rypyt, vaikka peppu ei sinänsä pieni ole :3
- akat housussa
Anteeksi mutta teillä on akka housussa, voisitteko vaihtaa vaikka mekon ylle.
- Pakarat pitää olla
Kyllä ne hyvin istuu mitkä tahansa housut, se on vaan siitä persiistä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400