en viihdy baareissa

sini kettu

Olen 24-vuotias nainen. Juon nykyisin vaan todella harvoin alkoholia esim juhlissa mutta muuten minua ei kiinnosta alkoholilla läträäminen enkä osta muutenkaan koskaan alkoholia ruokakaupasta tai alkosta. Baarissakaan en tykkää enää käydä. Nautin siitä tunteesta,kun aamulla saa herätä ilman krapulan tunnetta.
Nuorempana opiskelu aikoina ammattikoulussa vuosina 2005-2007 join useammin alkoholia, kävin baarissa kavereitten kanssa ja biletin.
Silloin tuli koettua monet krapulat ja nähtyä yhdenyön suhteista baari illan jälkeen.
Sinkku olen ja välillä miettii löytyisikö se mies sittenkin baarista.
Vaikka haluaisin löytää miehen aivan muuta kautta.
Onko mielestänne mahdollista nuoren naisen löytää miestä jos ei käytä alkoholia eikä käy baareissa?

20

660

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas näitä

Olet varmaan silloin baareissa käydessäsi pistänyt tavaran jakoon. Kuinka monelle? Luulenpa että niin monelle, ettet enää kelpaa kunnon miehille, kun alat jo olla aika vanhakin.

• älä enää jaksa

Vähän on sulla toi levy jäänyt päälle, mutta niin se yksinkertaisilla ihmisillä pakkaa käymään..

• ex-raitis3

Suomessa valitettavasti vastakkaiseen sukupuoleen ei voi käytännössä tutustua kuin baareissa tai bileissä alkoholin voimalla. Tuttavuuden tekeminen näiden paikkojen ulkopuolella ja ilman alkoholia ei kuulu kulttuuriimme. Toki tutustua voi myös työn tai harrastusten parissa, mutta näissäkin tuttavuuksissa "lähempi" tutustuminen tapahtuu sitten kaveriporukalla baarissa tai bileissä juopotellessa.

Vaihtoehdot on joko alkaa juomaan ja käymään menomestoissa tai hyväksyä yksinäinen loppuelämä.

• Helppoa

Pienempi paha noista on yksinäinen loppuelämä.

• online=online

voihan tuolla s24 treffeissä tutustua ensin kirjoittamalla ja sitten tapaamalla ;P

• Vaarallinen nainen

Tämä suomalainen kulttuurimme, että vain kännissä voi iskeä, on kyllä hyvä huomio. Suomessa on myös häpeän kulttuuri, eikä itseään haluta nolata muiden silmissä. Pelkästään kaatuminen talvella julkisella paikalla on suuri häpeä, mutta kuka niistä vieraista ohikulkijoista muistaa enää tunnin päästä koko asiaa?

Mielestäni iskeminen baarissa on myös kaupunkikulttuuria, mutta täytyy sanoa, että kohdallani niin omat aloitteet kuin monet miesten aloitteet on tapahtunut selvin päin työ- tai harrastusympäristössä. Tämä taas johtunee siitä seikasta, että aloittajan lailla olen jättänyt alkoholin ja baarit muille. Silloin harvoin kun olen viihteellä, juon alkoholitonta olutta, koska pidän mausta ja vältän muiden ihmettelyä. Baarissa iskemistä ei oikein osaa ottaa vakavasti, koska baarissa isketään kaikkia. Kyllä vaan selvin päin tehty aloite tekee 100-kertaa paremman vaikutuksen, on sitten loppupeleissä kipinää tai ei.

• pumpputraktorisnorkk

Muutenkin tulee tod näkösesti ahdistelu syytteet perässä jos kehtaa tuntemattomaan päin edes kattoa baaritilanteen ulkopuolella. Paska maa. Vituttaa ihan saatanasti että maailmanloppu ei sit tullukaa. Voi vittu ku joutuu sit kuitenki vaa kestää tätä paskaa elämää...

• 667787

Vastaatko ap ensin kysymykseen: moniko mies on laskenut lastinsa sisääsi? Pohditaan sen jälkeen tilannettasi yhdessä.

• 1+12

Johan tuo aloittaja myönsi viestissä että harrasti yhden yön suhteita joten on jos on käynyt esim kolmen vuoden ajan joka viikonloppu baareissa ja aina antanut reikäänsä jollekkin niin laske siitä 3*52=156, eli aika monta mulkkua on tainnut vierailla siellä reiässä

• no problem 4 U

Ei muuta kuin pukeudut hyvin ja menet vaan baariin niin kyllä sieltä miehiä saat, ei muuta kuin valitset vaan mielisimmän, näin jos edes jotenkin siedettävän näköinen olet. Saat vielä rahaakin miehiltä jos olet fiksu ja osaat neuvotella asiasta niinkuin miten esim. tämä saksalaisnainen.

http://www.youtube.com/watch?v=nLIxDgO6Q4E

• SolitaryMan1977

Nainen voi löytää elämänkumppaninkin jopa netistä suhteellisen helposti, koska netissä on miesten ylitarjontaa ja naisten markkinat.
      Pistä vaikka kokeeksi kuvallinen ilmoitus jonnekin treffipaikkaan ja sitten vaan jäät odottamaan vastauksia. Naiset saa helposti satoja vastauksia. Siitä sitten valitset parhaat päältä.

Mies kun laittaa deitti-ilmoituksen nettiin ei vastauksia tule yhtäkään. Näin se menee.

Kokeile siis nettitreffejä, naisille se on helppoa.

• phah

Paskaa. Vastauksia tulee kun osaa laatia profiilin. Tyhjänpäiväinen diipadaapa ei tietenkään tuota yhtäkään yhteydenottoa, mutta kun tekee homman oikein niin ei tarvi tehdä avauksia ollenkaan. Naiset oli jonossa jo oitis ennen kuin ehdin profiilia edes viimeistellä. Kahdessa viikossa rehvit viiden eri naisen kanssa.. onneks oli lomaviikot, ei sitä muuten ois ehtiny.

Weird, ain't it..

• nainen7

No joo netistä tulloo vaan lisää pillun vinguntaa. Yksi tuhannesta miehestä deittisaiteilla on oikeasti kiinnostunut parisuhteesta. Yritäppä jaotella jyvät akainoista siinä sitten

• ätmi
        nainen7 kirjoitti:

No joo netistä tulloo vaan lisää pillun vinguntaa. Yksi tuhannesta miehestä deittisaiteilla on oikeasti kiinnostunut parisuhteesta. Yritäppä jaotella jyvät akainoista siinä sitten

Vaikeaa on naisten elämä, joo... ihan tippa tulee linssiin.

• nainen7
        ätmi kirjoitti:

Vaikeaa on naisten elämä, joo... ihan tippa tulee linssiin.

Mieti nyt vähän. Eka te valitatte, että naiset on vaikeitra ja sitten sitä, että antaa liian heleposti. Ei nainen voi yhtäaikaa olla lutka ja neitsyt. Tietty mehilläkin voi olla vaikeaa mutta eri tavalla. Turha tulla mussuttamaan jos ei ole kokenut lutkitteliua kadulla.

• Voi hyvää päivää
        nainen7 kirjoitti:

Mieti nyt vähän. Eka te valitatte, että naiset on vaikeitra ja sitten sitä, että antaa liian heleposti. Ei nainen voi yhtäaikaa olla lutka ja neitsyt. Tietty mehilläkin voi olla vaikeaa mutta eri tavalla. Turha tulla mussuttamaan jos ei ole kokenut lutkitteliua kadulla.

Nainen7, miten jaksat kydä ruikuttamassa samaa asiaa joka ikisessä ketjussa? Sulta ei ole nähty taatusti ainoatakaan positiivista kommenttia täällä. Olet varmasti se sama tyyppi, joka käy peukuttamassa läpi kaikki kaltaisesi inisijät, joiden mukaan sukkahousujen silmäpakokin on miehen suunnitelmallisen tihutyön tulosta.

Ehkä jos korjaisit pikkaisen asennettasi, saattaisi näkyä tuloksiakin. jos valitat jo nyt tähän malliin, niin luuletko että joku jaksaa parisuhteessa kuunnella samaa itkuvirttä? Näet varmasti pillunvonkausta siinäkin, kun postimies käy tipauttamassa mainoslehdet postiluukustasi sunnuntai-iltapäivällä?

t. nainen

• cxzahgi

No täällä yksi mies joka kerää rohkeuden jostain ja lähestyy ihan arkitilanteissa mielenkiintoista naista. Baareja en ole harrastanut vuosiin ja olen sillä linjalla että löydän (jos löydän)kumppanin jostain muualta kuin sieltä.

Osoita vaan kiinnostuksesi selvästi miehelle:)

• jansu72

kyllä miehiä löytyy muualtakin ja selviä

• 3+10

Itse olen mies joka kotiutui juuri baarista ja voin sanoa, että ujolle miehelle se on aikalailla ajanhukkaa eikä edes hauskaa. Taas varmaan se 6kk ilman alkoholia..

• ATM-aisurille jämät

Sinä kuulut sille miehellä joka sinut korkkasi käytetyksi pikkuhuoraksi aikanaan. Turha enää kuvitella, että joku mies sinuun rakastuisi. Ja vuosi vuodelta muuttuu vaikemmaksi että kukaan mies edes ihastuisi koska rupsahdat jo nyt.

syytä itseäsi likainen huora.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3895
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2432
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe