Minulla on likainen olo.

KäYtEtTy.

Erosin kaksivuotta sitten pitkästä avioliitosta mieheni oli minulle ainoa olin 15vuotias kun aloimme seurustelemaan.
Nyt olen ollut ensimmäistäkertaa toisen miehenkanssa ja tunnen itseni todella huonoksi koska se oli vain yhden yön juttu, en ole ikinä ennen harrastanut seksiä missä ei ole mukana mitään muuta kuin himo.

4

1061

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän

      Ymmärrän tunteesi kun olet olet saman miehen kanssa niin kauan. Silloin on voimakas kiintymys ja luottamus siihen jota rakastit nuoresta saakka.

      Muistikuvista on vaikea päästä eroon ja ne seuraavat mukanamme koko loppuelämän. On vaikeaa ja syyllistävää ryhtyä uuteen ja varsinkin satunnaiseen suhteseen.

      Neuvoni on, että haet onneasi keskittymällä niihin asioihin, jotka koet itsellesi läheiseksi. Mahdollisen uuden kumppanin löydät ehkä jonain päivänä hitaasti kiiruhtaen. Irtosuhteilla pahoitat vain mielesi.

      Lykkyä tykö!

    • Mister Y

      Ehdotan irtosuhteiden maltillista lisäämistä, opit elämää ja tutustut uusiin ihmisiin, muutoin jäät vaikeroimaan menneen suhteen perään ja siinähän aikasi menee todella hukkaan!

    • Kokenutoon

      Elämäsi jatkuu kuitenkin, mut kun meet eteenpäin, pidä mielessäsi järjestys.

      Ensin tutustut uuteen mieheen ja sen jälkeen vasta sänkyyn, vaikka sit jäiskin satunnaiseks sekstailuks. Tiedät ja tunnet silloin henkilön, jonka kanssa oot viettänyt hyviäkin hetkiä, koska oot sänkyseuraksesi hyväksynyt
      .
      Sänkytouhuilla aloittaminen, suhteen toivossa, stressaa sua varmaan viel enemmän jos odotat, että sekstailun jälkeen, miehen poistuttua se ei enää pidäkkään yhteyttä, johon et enää ehkä saa yhteyttäkään.

      Yhden yön suhteet varmaan onnistuu alun jälkeen, aina vaan helpommin, mutta kun niihin oppii, on vaikeampaa sit myöhemmin sitoutua ja löytää uusi suhde.
      Kyllähän se jatkuva miesten vaihto voi olla kivaakin, mut aikaa myöten tulee kaipaus ja halu olla kuitenkin jonkun oma kulta ja haluttu kauemmin kuin ennen peiton alle menoa kuluvat tunnit.

      Joten elä rauhallisesti eteenpäin, kyllä se uus ehdokas tulee jossain vastaan, eikä välttämäti ravintoloista, on niitä mahdollisuuksia maailma täynnä - - - ja vanhakin suhde saattaa palata uusiin uomiin, kun huomataan ettei se ruoho ookkaan vihreämpää aidan tuolla puolen

    • kunnollinen n

      Olet ap niin kunnollinen naienn ja rakastanut yhtä miestä.Kyllä se olo menee ohi.Mutta älä tee moraalisi vastaisesti vaan ole ylpeä itsestäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1492
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      922
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      700
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe