Erosin kaksivuotta sitten pitkästä avioliitosta mieheni oli minulle ainoa olin 15vuotias kun aloimme seurustelemaan.
Nyt olen ollut ensimmäistäkertaa toisen miehenkanssa ja tunnen itseni todella huonoksi koska se oli vain yhden yön juttu, en ole ikinä ennen harrastanut seksiä missä ei ole mukana mitään muuta kuin himo.
Minulla on likainen olo.
4
1120
Vastaukset
- ymmärrän
Ymmärrän tunteesi kun olet olet saman miehen kanssa niin kauan. Silloin on voimakas kiintymys ja luottamus siihen jota rakastit nuoresta saakka.
Muistikuvista on vaikea päästä eroon ja ne seuraavat mukanamme koko loppuelämän. On vaikeaa ja syyllistävää ryhtyä uuteen ja varsinkin satunnaiseen suhteseen.
Neuvoni on, että haet onneasi keskittymällä niihin asioihin, jotka koet itsellesi läheiseksi. Mahdollisen uuden kumppanin löydät ehkä jonain päivänä hitaasti kiiruhtaen. Irtosuhteilla pahoitat vain mielesi.
Lykkyä tykö! - Mister Y
Ehdotan irtosuhteiden maltillista lisäämistä, opit elämää ja tutustut uusiin ihmisiin, muutoin jäät vaikeroimaan menneen suhteen perään ja siinähän aikasi menee todella hukkaan!
- Kokenutoon
Elämäsi jatkuu kuitenkin, mut kun meet eteenpäin, pidä mielessäsi järjestys.
Ensin tutustut uuteen mieheen ja sen jälkeen vasta sänkyyn, vaikka sit jäiskin satunnaiseks sekstailuks. Tiedät ja tunnet silloin henkilön, jonka kanssa oot viettänyt hyviäkin hetkiä, koska oot sänkyseuraksesi hyväksynyt
.
Sänkytouhuilla aloittaminen, suhteen toivossa, stressaa sua varmaan viel enemmän jos odotat, että sekstailun jälkeen, miehen poistuttua se ei enää pidäkkään yhteyttä, johon et enää ehkä saa yhteyttäkään.
Yhden yön suhteet varmaan onnistuu alun jälkeen, aina vaan helpommin, mutta kun niihin oppii, on vaikeampaa sit myöhemmin sitoutua ja löytää uusi suhde.
Kyllähän se jatkuva miesten vaihto voi olla kivaakin, mut aikaa myöten tulee kaipaus ja halu olla kuitenkin jonkun oma kulta ja haluttu kauemmin kuin ennen peiton alle menoa kuluvat tunnit.
Joten elä rauhallisesti eteenpäin, kyllä se uus ehdokas tulee jossain vastaan, eikä välttämäti ravintoloista, on niitä mahdollisuuksia maailma täynnä - - - ja vanhakin suhde saattaa palata uusiin uomiin, kun huomataan ettei se ruoho ookkaan vihreämpää aidan tuolla puolen - kunnollinen n
Olet ap niin kunnollinen naienn ja rakastanut yhtä miestä.Kyllä se olo menee ohi.Mutta älä tee moraalisi vastaisesti vaan ole ylpeä itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984