Minulla on likainen olo.

KäYtEtTy.

Erosin kaksivuotta sitten pitkästä avioliitosta mieheni oli minulle ainoa olin 15vuotias kun aloimme seurustelemaan.
Nyt olen ollut ensimmäistäkertaa toisen miehenkanssa ja tunnen itseni todella huonoksi koska se oli vain yhden yön juttu, en ole ikinä ennen harrastanut seksiä missä ei ole mukana mitään muuta kuin himo.

4

1180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän

Ymmärrän tunteesi kun olet olet saman miehen kanssa niin kauan. Silloin on voimakas kiintymys ja luottamus siihen jota rakastit nuoresta saakka.

Muistikuvista on vaikea päästä eroon ja ne seuraavat mukanamme koko loppuelämän. On vaikeaa ja syyllistävää ryhtyä uuteen ja varsinkin satunnaiseen suhteseen.

Neuvoni on, että haet onneasi keskittymällä niihin asioihin, jotka koet itsellesi läheiseksi. Mahdollisen uuden kumppanin löydät ehkä jonain päivänä hitaasti kiiruhtaen. Irtosuhteilla pahoitat vain mielesi.

Lykkyä tykö!

• Mister Y

Ehdotan irtosuhteiden maltillista lisäämistä, opit elämää ja tutustut uusiin ihmisiin, muutoin jäät vaikeroimaan menneen suhteen perään ja siinähän aikasi menee todella hukkaan!

• Kokenutoon

Elämäsi jatkuu kuitenkin, mut kun meet eteenpäin, pidä mielessäsi järjestys.

Ensin tutustut uuteen mieheen ja sen jälkeen vasta sänkyyn, vaikka sit jäiskin satunnaiseks sekstailuks. Tiedät ja tunnet silloin henkilön, jonka kanssa oot viettänyt hyviäkin hetkiä, koska oot sänkyseuraksesi hyväksynyt
      .
      Sänkytouhuilla aloittaminen, suhteen toivossa, stressaa sua varmaan viel enemmän jos odotat, että sekstailun jälkeen, miehen poistuttua se ei enää pidäkkään yhteyttä, johon et enää ehkä saa yhteyttäkään.

Yhden yön suhteet varmaan onnistuu alun jälkeen, aina vaan helpommin, mutta kun niihin oppii, on vaikeampaa sit myöhemmin sitoutua ja löytää uusi suhde.
      Kyllähän se jatkuva miesten vaihto voi olla kivaakin, mut aikaa myöten tulee kaipaus ja halu olla kuitenkin jonkun oma kulta ja haluttu kauemmin kuin ennen peiton alle menoa kuluvat tunnit.

Joten elä rauhallisesti eteenpäin, kyllä se uus ehdokas tulee jossain vastaan, eikä välttämäti ravintoloista, on niitä mahdollisuuksia maailma täynnä - - - ja vanhakin suhde saattaa palata uusiin uomiin, kun huomataan ettei se ruoho ookkaan vihreämpää aidan tuolla puolen

• kunnollinen n

Olet ap niin kunnollinen naienn ja rakastanut yhtä miestä.Kyllä se olo menee ohi.Mutta älä tee moraalisi vastaisesti vaan ole ylpeä itsestäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe