Ehkä heillä on hauskaa ja viettävät aikaa ystäviensä kanssa.
Tristis est aniama mea.
Kaikki ovat jossakin
20
103
Vastaukset
- Har-mies
Kaikki on Heppamattilassa bilettämässä. Mennään mekin. Har!
- Salve me
Ei mennä, sillä olemme onnettomia olentoja.
- niinkö
Sinkkuna kotona olen.
- ------------
omassa onnettomuudessani oon kököttäny koko ajan kotona, pihalla kävin katsoon raketteja ja tulin takasi pelaamaan :D pitää sitte myöhemmin viikolla ottaa mukia jonku kans senki eestä.. ennemmin sitä mitä rahaa hirveet määrät taivaalle.
bravo.bravi kirjoitti:
Vanha kansanviisaus: parempi kurkusta alas kuin taivaalle ylös. Amen.
voi bravibravi, sinä se osaat nuo oikeat viisaudet oikeaan paikkaan.. senkin vibra :D
LaRito kirjoitti:
voi bravibravi, sinä se osaat nuo oikeat viisaudet oikeaan paikkaan.. senkin vibra :D
vibra.vibri, saisinko väristäen soittaa sinua kuin kreikkalainen ylimys luuttua, tooga päällä, seppele päässä ja silmät kostean utuisina :p
- semmottistämmöttis
Kaikki me ollaan jossakin,omassa todellisuudessamme, kele, tana.
- ----------
Yksinäisyys yksin on vähemmän yksinäistä kuin yksinäisyys joukon keskellä.
Hauskuus on kovin suhteellinen käsite...todennäköisesti ainakin naiset ja lapset olivat tyytyväisiä. Ehkä minunkin pitäisi, jos osaisin.
- Salve me
Odotuksia minimoimalla voi maksimoida hauskuutta, sillä mitä enemmän odottaa, sitä enemmän pettyy.
Salve me kirjoitti:
Odotuksia minimoimalla voi maksimoida hauskuutta, sillä mitä enemmän odottaa, sitä enemmän pettyy.
Vaikka sanotaan ett' pessimisti ei pety, niin siitä huolimatta mä petyn kaikkiin juhlapyhiin ym. merkkipäiviin.
- --------------------
Richartti kirjoitti:
Vaikka sanotaan ett' pessimisti ei pety, niin siitä huolimatta mä petyn kaikkiin juhlapyhiin ym. merkkipäiviin.
Olet siis piilo-optimisti ja petyt siksi.
Juhlapyhävälinpitämättömyys saattaa olla toimiva ratkaisu.
- zieseI
Juu..kaikki me ollaan jossain...
[email protected]- --------------------
Useammat ovat joko jo olemattomia, tai vielä olemassa olemattomia.
Moni jo olematon saisi olla vielä olemassa.
Osan oletettujen tulevien olemassaolon mahdollisuus on epätodennäköinen.
- määmy
Senaatintoril oli lämmin ja ihq meininki, oliks teillä?
- hiki tuli
Peiton alla oli lämmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096