Onko täällä muita merimiehen muijia? Mä olen ollut yli kolme vuotta, ja välillä olo on kovin turhautunut. Tällä hetkellä mies vain viikon merillä ja viikon kotona, mutta usein myös kuukausien putkia pois. Asumme yhdessä, ja tämä alkaa syödä minua, avomieheni on kyllä ihan tyytyväinen. En tiedä enää onko meillä muutenkaan liiemmin yhteisiä intressejä. Murhe...
Merilesket hoi!!!
4
822
Vastaukset
- leski
Heipähei,
täällä toinen merileski, sillä erotuksella että meillä on myös lapsia. Ei ole tosiaankaan hauskaa kun toinen on puolet ajasta poissa ja yksin saa hoitaa kaikki käytännön jutut.
Kotona olessa sitten lepäillään ja harrastetaan ja perhe jää silloinkin huomioimatta.
Yksinäistä on ja mietittyttää todellakin että onko enään yhteistä säveltä.- Anniina
Kiva että vastasit. Haetko sä jostain muualta sen puuttumaan jäävän huomion? Mulla alkaa olla kenties hieman liikaakin miespuolisia ystäviä. Ei sentään seksiä, mutta muuta kyllä. Joskus toivoo, että olisi rohkeutta olla roikkumatta tutussa kuviossa vain siksi, että se on tuttu kuvio. Muuttaisi pois...etsisi intohimoa...minkä ikäinen olet?
- Kati
Työtoverini on merileski. Heillä on kaksi lasta ja olen ihmetellyt hänen jaksamistaan. Toinen lapsista sairastui juuri, ja siitä huolimatta mies jatkaa työtään merimiehenä.
Naisethan pystyvät aina järkkäämään uuden miehen, mutta lapsille isän täytyy jäädä vieraaksi ja se kostautuu myöhemmin jotenkin kutan tässä työtoverini tapauksessa. Jonkunhan niitä merimiehen hommiakin kuitenkin täytyy hoitaa, eivätkä kaikki aina voi olla poikamiehiä.- Lissu
Olin merimiehen muijana liki 20 v, ex nykyisin. Liittomme päättyi eroon 6 v. sitten, ja syyt eivät olleet miehen työssä, vaan oli muita ongelmia. Mutta aika, jolloin olimme yhdessä, oli mukavaa. Oma vapaus miehen työssä ollessa, ja toisaalta hänen ollessa kotona emme joutuneet elämään kuin minun työvuorojen mukaan vapaa-aikaa. Ei tarvinnut sovittaa yhteen esim. kahden vuorotyöläisen aikatauluja. Lapsia meillä on 3 poikaa, ja isän täällä ollessa, hän pitää yhteyttä heihin tosi aktiivisesti. Se kyllä täytyy sanoa, että merimiehen muijalta vaaditaan tiettyä luonnetta. Mielestäni pitää pystyä tekemään joskus isojakin päätöksiä yksin, arjen rutiineista selviämistä ilman toisen apua jne. Mutta tällä kokemuksella en koskaan huolisi klo 8-16 miestä elämääni, sen suhteen tietäisin kestävän n. viikon, ja sitten olisi kestokyky mennyt. Mutta kaikille ei tietysti käy kaikki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552547Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241051Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964