Joo pitäkää vaan sairaana mutta haluaisin harrastaa seksiä itseäni reilusti vanhemman naisen kanssa. Jostain syystä kiihotun sitä enemmän mitä suurempi ikäero on. Kaippa se vain tuntuu niin pervolta ajatukselta naida paljon vanhemman naisen kanssa.
Tietysti joku raja siinäkin etten mä ihan mistään vanhoista mummeleista kiihotu. Sellanen 20-30-vuotta vanhempi nainen tuntuu kiihottavalta ajatukselta. En varmaan ole normaali monenkaan mielestä mutta mitä väliä sillä on? Tällaisesta olen haaveillut jo ties kuinka monta vuotta. Haluaisin vihdoinkin saada toteutettua haaveeni.
Himoitsen vanhempaa naista
18
1212
Vastaukset
- joo-oo
Ratkaisuna ongelmaasi on, että etsit jonkun nuoremmista miehistä pitävän naisen seuraksesi ja toteutat haaveesi. Sitä en tosin tiedä, että löytyykö tällaisia naisia oikeasti montakaan, vai onko puuma-jutut enemmänkin vain naistenlehtien keksintöä. Mutta onnea yritykseesi joka tapauksessa.
- 19+15
Siinäpä se vaikeus onkin kun ei näitä nuoremmista miehistä kiinnostuneita vanhempia naisia oikein tunnu löytävän mistään tai en ainakaan ole juurikaan törmännyt heihin. Toivoisin että joku vanhempi nainen tekis aloitteen kun itse en sitä saa tehtyä. Netti olis myös helpompi tapa hakea seuraa mutta yleensä kaikki asuu jossain liian pitkän välimatkan päässä.
- vanhempi naisihminen
Naiset tekevät vain harvoin ehdotuksia edes "sopivan" ikäisille miehille. Vieläkin epätodennäköisempää on, että vanhempi nainen tekisi aloitteen nuoremmalle miehelle. Näin se vaan menee. Jos ap elättelee toivoa minkäänmoisesta suhteesta, on hänen tehtävä aloite.
Hiljaa mielessäni minäkin ihastelen nuorempaa miespuolista naapuria tai työkaveria, mutta eipä tulisi mieleen ehdotella heille mitään. Muistan omasta nuoruudestani, kuinka keski-ikäiset äijät tuntuivat rasittavilta, ällöttäviltä, säälittäviltä, ... Haluan olla ennenmuuta kaveri itseäni nuormmille. Tosin työpaikan nuorimies on kova flirttaileemaan, mutta se on vain hauskanpitoa ja hyvä niin. Tällaiset kuviot piristävät aina. - 19+15
vanhempi naisihminen kirjoitti:
Naiset tekevät vain harvoin ehdotuksia edes "sopivan" ikäisille miehille. Vieläkin epätodennäköisempää on, että vanhempi nainen tekisi aloitteen nuoremmalle miehelle. Näin se vaan menee. Jos ap elättelee toivoa minkäänmoisesta suhteesta, on hänen tehtävä aloite.
Hiljaa mielessäni minäkin ihastelen nuorempaa miespuolista naapuria tai työkaveria, mutta eipä tulisi mieleen ehdotella heille mitään. Muistan omasta nuoruudestani, kuinka keski-ikäiset äijät tuntuivat rasittavilta, ällöttäviltä, säälittäviltä, ... Haluan olla ennenmuuta kaveri itseäni nuormmille. Tosin työpaikan nuorimies on kova flirttaileemaan, mutta se on vain hauskanpitoa ja hyvä niin. Tällaiset kuviot piristävät aina.Miksi ei nuorempi mies ja vanhempi nainen voisi harrastaa keskenään seksiä vaikka olisivat työkavereitakin jos kumpikin vaan on sinkkuja? Miksi sen pitäis jäädä pelkkään flirttailemiseen? Ei seksin harrastamisessa mitään väärää ole.
- 2 syytä
Tossa mitään sairasta ole.
Itse aikuisena naisena inhoan tota puumaläppää vaikka viimeisimmät päänkääntäjät on sattuneetkin olemaan nuorempia miehiä ja suhdehistoriassa on yksi reilusti nuorempi mies.
Mä kyllä huomaan olevani erityisen varovainen nuorempien miesten kanssa varmaan just tosta puumalätinästä johtuen. Ja joskus myönnän miettineeni että ei vaan voi -on se niiin nuori, vaikka aikuinen on ollutkin.
Omat törmäilyt on tapahtuneet ihan samoin kuin muihinkin ihmisiin törmäilyt: harrastuksissa, ystävien kautta ja yllättäen jopa baarissa. Ei se flirtti niin vakavaa ole ;) - dgndgn
Itsekin fantasioin sellaisesta yhdessä vaiheessa, kunnes pääsin toteuttamaan sen. Tulee melkein oksennus kurkkuun kun ajattelen sitä nykyään, vaikkei hän ollutkaan kuin hieman yli kymmenen vuotta itseäni vanhempi. Kurppa mikä kurppa joka tapauksessa.
Kyllä se sileä kimmoisa iho sittenkin on se, mikä tekee naisesta naisen. :)- rupinen kurppa
"Kyllä se sileä kimmoisa iho sittenkin on se, mikä tekee naisesta naisen. :)"
Mistä sitä kimmoisaa ihoa saa ostaa?? Mäkin haluun. - Yöäk !
Eipäs. Kyllä se on terve ja kehittynyt korvain väli, joka tekee miehestä miehen ja naisesta naisen - iästä riippumatta.
- ATM:lle jämät
Monet kurpat käyttävä AT-miesten epätoivoa hyväkseen ja AT-miehet joutuvat nussimaan heitä oksennuksen maku suussaan kun eivät saa puhdasta teininaista. Kyseessä on eräänlainen pedofilian ilmentymä.
- AT-mies
Missä AT-mies pääsee nussimaan näitä kurppia?
- Heteromies...
Minä himoitsen vanhoja, nuoria, laihoja, lihavia, eri maalaisia, eri rotuisia, eri pituisia, erivärisillä hiuksilla ja vartalotyypeillä. Kaikenlaisia.
ahhahah tein kuvallisen profiilin vain saadakseni 19 15:n oksentamaan lisää julkisesti
terkuin 2 syytä aka kurppa jolla nousee penkistä muutakin kuin perse :*- sanonpahan vaan
Eihän se 19 15 ollut, jolle tuli oksennus kurkkuun, vaan dgndgn. Joka tapauksessa aika noloa "aikuisen" naisen alkaa uhota jollekin keskenkasvuiselle provoajalle (siltä dgndgn:n viesti vaikuttaa), ja nähdä jopa vaivaa tehdä tuollainen naurettava profiili vain sen takia.
Vaikka onpa tää itseltäkin noloa kommentoida tällaisia juttuja... En siis ole kukaan keskusteluun aiemmin osallistunut, vaan ihan random keskusteluun sattumalta törmännyt ei-puuma-ikäinen nainen.
- 19+15
Joo, en mä ole missään kohtaa väittänyt että tulee oksennus vaan se oli tuo dgndgn.
Oho sori 19 15, nimmari meni väärin mutta sehän selviskin tekstistä. Ei tosta suinkaan vaivaa ollut, päinvastoin. Musta on kiva nokittaa pöljiä. Jopa ääneen naurettavaa.
Mut nyt on kuva vaihdettu niin ei tartte marttakerholaistenkaan vetää pullaa rusinoineen henkitorveen saakka :)- dgndgn
En valitettavasti tajua mitä tunteita tuon kuvasi pitäisi herättää minussa.
dgndgn kirjoitti:
En valitettavasti tajua mitä tunteita tuon kuvasi pitäisi herättää minussa.
Ei ton kuvan enää mitään. Toi on marttakerhoversio.
- 19+15
"syy" anna seksiä? Haluun vanhempaa naista ja olen puutteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633281Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241485- 811324
- 1371028
- 81974
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61778Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86726Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50616