rakennekynsistä

helpatkaa

Ajattelin ottaa rakennekynnet. Onko niitä paljon erilaisia eritekniikalla tehtynä vai..? ja jos on niin minkälaiset kannattaa ottaa?

3

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virgin90

      Sanon tämän vinkkinä, harkitse monesti ennen kuin otat rakennekynsiä. Siihen nimittäin uppoaa paljon rahaa. Joudut maksamaan tietysti niiden ottamisen ja joka kuukausi niiden huollon, koska kyntesi kasvavat.

      Rakennekynsiä on monen laisia. Jokaiselle löytyy varmasti mieluinen. Ranskalaiset, ehkä kaikkein yleisimmät kynnet ovat erittäin kauniit (ainakin minun mielestäni), niissä kynnen päät ovat vaaleat. Muista kynsistä en paljoakaan tiedä, mutta on niitä monenlaisia.

      Rakennekynnet laitetaan siten (tai ainakin äidilleni ja siskolleni laitettiin), että ensin kynsi puhdistetaan ja sitten hiotaan. Hionnasta voi saada kylmät väreet :D. Kynnet "liimataan" kiinni.

      • Kosmetologi

        tehdään nykysin geeli- ja lasikuitutekniikoilla. Aikaisemmin käytettiin akryyliä, mutta sen myrkyllisyyden (hengitettäessä) vuoksi niistä on pääosin luovuttu.
        Ammattitaitoinen rakennekynsientekijä antaa kotihoito-ohjeet mukaan.
        Tottakai kynsien tekeminen maksaa sakä niiden säännöllinen huolto. Hintaskaala vaihtelee hyvin paljon.
        Yksinkertaistettuna: kynnen pintaan liimataan tippi (tekokynsi, muovista valmistettu), joka hiotaan halutun muotoiseksi.
        Päälle laitetaan geeli, joka kuivatetaan UV-lampun alla. Kynsi muotoillaan ja päälle tarvittaessa viellä kiillelakka.
        Ranskalainen manikyyri on, kuten edellinen kirjoittaja kertoi, valkoiset 'päät', muutoin kynsi on oman värinen.
        Värilakkaa ja koristeita voi käyttää huoletta ja ne pyyvät loistavasti, lohkeilematta ainakin viikon.
        Muistathan, että lakan poistoon käytät vain asetonitonta lakanpoistoainetta! Ja muovihanskat taloustöihin, etenkin voimakkaita kemikaaleja käsiteltäessä. Näin pidennät kynsien ikää.


      • Kosmetologi 2
        Kosmetologi kirjoitti:

        tehdään nykysin geeli- ja lasikuitutekniikoilla. Aikaisemmin käytettiin akryyliä, mutta sen myrkyllisyyden (hengitettäessä) vuoksi niistä on pääosin luovuttu.
        Ammattitaitoinen rakennekynsientekijä antaa kotihoito-ohjeet mukaan.
        Tottakai kynsien tekeminen maksaa sakä niiden säännöllinen huolto. Hintaskaala vaihtelee hyvin paljon.
        Yksinkertaistettuna: kynnen pintaan liimataan tippi (tekokynsi, muovista valmistettu), joka hiotaan halutun muotoiseksi.
        Päälle laitetaan geeli, joka kuivatetaan UV-lampun alla. Kynsi muotoillaan ja päälle tarvittaessa viellä kiillelakka.
        Ranskalainen manikyyri on, kuten edellinen kirjoittaja kertoi, valkoiset 'päät', muutoin kynsi on oman värinen.
        Värilakkaa ja koristeita voi käyttää huoletta ja ne pyyvät loistavasti, lohkeilematta ainakin viikon.
        Muistathan, että lakan poistoon käytät vain asetonitonta lakanpoistoainetta! Ja muovihanskat taloustöihin, etenkin voimakkaita kemikaaleja käsiteltäessä. Näin pidennät kynsien ikää.

        on kaksi samalla nimimerkillä kirjoittanutta. Siispä pyydän anteeksi kolleegaltani, koska en lukenut aikaisempia viestejä, vaan kiiruhdin vastaamaan oitis.
        Käytän nyttemmin nimimerkkiä kosmetologi 2.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe