yö meren rannalla -heino kaski
häämarssi-toivo kuula
kesäillan valssi-oskari merikanto
en pääse kirjastoon lainaamaan
kiitos
mistä nuotteja pianolle
27
18863
Vastaukset
- Tilda
Miten niin et pääse kirjastoon lainaamaan - sieltä nimittäin saisit nuotit helposti ja varmasti. Jos olet lainauskiellossa kaupunginkirjastoon, voit asioida Sibelius-Akatemian kirjastossa Töölönkatu 28 (mikäli Helsingissä liikut). Nuottikauppojakin on, mm. eräs aivan siinä Sibiksen nurkalla, mutta niistä voit ottaa selvää aivan hyvin itsekin. En ylipäätään ymmärrä näitä tällaisia kysymyksiä.
- niin
Pianisti kirjoitti:
..niin meneppä http://www.ostinato.fi osoitteeseen. Ostinatosta uskoisin löytyvän..
tarkotin että lähin kirjasto on 70 km päässä ja asun syötteellä joten en voi ostaa mistään hesasta
- Pianisti
niin kirjoitti:
tarkotin että lähin kirjasto on 70 km päässä ja asun syötteellä joten en voi ostaa mistään hesasta
..se on postimyyntihommaa. Et kai sä metsässä asu ettet vois antaa osotettas? :)
- Pianisti
kamalaa toisten ihmisten vähättelyä! Haukkuu avuttomaksi..
"En ylipäätään ymmärrä näitä tällaisia kysymyksiä."
Esitä itse parempia ja järkevämpiä kun niin yliälykäs olet!! - kapakkalaulaja
Pianisti kirjoitti:
kamalaa toisten ihmisten vähättelyä! Haukkuu avuttomaksi..
"En ylipäätään ymmärrä näitä tällaisia kysymyksiä."
Esitä itse parempia ja järkevämpiä kun niin yliälykäs olet!!Älä välitä nosta tildoista! Kun on kasvanut runsauden keskellä, ei voi ymmärtää, että kaupat ovat kaukana ja kaikki ei ole yötäpäivää auki, niin kuin Helsingin keskustassa.
Nämä itsensä korostajat ovat aina joka paikassa osoittamassa, miten "fiksuja" ovat.
Sosiaalinen lahjattomuus on suurin ihmistä kohtaava onnettomuus. Tilda tietää sen sydämessään ja jonain päivänä sydän kostaa. - Ärsy
Onko sulle tullut edes mieleen, että elämää on Helsingin ulkopuolellakin? Itse asiassa suurin osa suomalaisista asuu muualla kuin Helsingissä.
Joten älä ota noin yksisilmäistä asennetta.
Jos tässä joku on avuton, se olet sinä, koska et ymmärrä edes yksinkertaisia asioita. Sinulle nettikin on vain Helsinki, vaikka kaikki tietävät, että www tarkoittaa maailmanlaajuista verkkoyhteyttä - ainakin täällä provinssissa.
Pieni mielen avartaminen ei tekisi sulle paha! - Pianisti
Ärsy kirjoitti:
Onko sulle tullut edes mieleen, että elämää on Helsingin ulkopuolellakin? Itse asiassa suurin osa suomalaisista asuu muualla kuin Helsingissä.
Jos tässä joku on avuton, se olet sinä, koska et ymmärrä edes yksinkertaisia asioita. Sinulle nettikin on vain Helsinki, vaikka kaikki tietävät, että www tarkoittaa maailmanlaajuista verkkoyhteyttä - ainakin täällä provinssissa.
Pieni mielen avartaminen ei tekisi sulle paha!..tommonen varhaismummo, joka saa tyydytystä toisten arvostelemisesta. En minäkään enää välitä joten älä säkään.. :)
- Terveisiä sinne...
Ärsy kirjoitti:
Pieni mielen avartaminen ei tekisi sulle paha!"Suurin osa suomalaisista ihmisistä asuu muualla,kuin Helsingissä".-Kyllä,mutta eivät tärkeimmät.
- kapakkalaulaja
Terveisiä sinne... kirjoitti:
"Suurin osa suomalaisista ihmisistä asuu muualla,kuin Helsingissä".-Kyllä,mutta eivät tärkeimmät.
Nimimerkki Terveisiä sinne kirjoittaa:
"Suurin osa suomalaisista ihmisistä asuu muualla,kuin Helsingissä".-Kyllä,mutta eivät tärkeimmät."
Toivottavasti kuulet heläjävän nauruni sinne asti!
Mikä huuliveikko! - Terveisiä
kapakkalaulaja kirjoitti:
Nimimerkki Terveisiä sinne kirjoittaa:
"Suurin osa suomalaisista ihmisistä asuu muualla,kuin Helsingissä".-Kyllä,mutta eivät tärkeimmät."
Toivottavasti kuulet heläjävän nauruni sinne asti!
Mikä huuliveikko!Mitä naurunne ilmaisee?"Allekirjoitatteko" ajatuksen,vai saammeko kuulla vastateesin?
- kapakkalaulaja
Terveisiä kirjoitti:
Mitä naurunne ilmaisee?"Allekirjoitatteko" ajatuksen,vai saammeko kuulla vastateesin?
Mitä nauruni ilmaisee?
Nauruni ilmaisee huvittuneisuutta johtuen nimimerkin uskomattoman tökeröstä heitosta ja naurussani soi myös kohtalainen iva kirjoittajan suhteellisen surkeaa provosointiyritystä kohtaan.
Hihittely täällä vain jatkuu artikuloimattomana ääntelynä - noin surkeisiin heittoihin ei aleta mitään vastateeseja laatimaan.
Rajansa kaikella! - Typy -92
Pianisti kirjoitti:
..niin meneppä http://www.ostinato.fi osoitteeseen. Ostinatosta uskoisin löytyvän..
Öööh.. Olisikos jollain tiedossa sellaisia SUOMEN- kielisiä sivuja, josta voisi ladata nuotteja (pianolle)?
Olis kiva, jos ilmoittelisit. - s
Typy -92 kirjoitti:
Öööh.. Olisikos jollain tiedossa sellaisia SUOMEN- kielisiä sivuja, josta voisi ladata nuotteja (pianolle)?
Olis kiva, jos ilmoittelisit.Harmi mutta en tiiä mitään.
- Apuri
Täällä jauhetaan vain paskaa eikä auteta apua tarvitsevaa.
Hyvä soittelija huvikseen: Ota yhteys Ostinato Oy -nimiseen puljuun, ja tilaa ko. nuotit, saat postissa kotiisi. Kaikki tiedot ja nuottiluettelot löydät osoitteesta http://www.ostinato.fi- Pianisti
niin ehdotin tuossa jo ostinatoa..
- Apuri
Pianisti kirjoitti:
niin ehdotin tuossa jo ostinatoa..
No perskules, enpä huomannut. Oli niin paljon tylsiä kommentteja, että omasi hukkui niiden joukkoon, valitettavasti...
- karajan
Randy Newman: "Dexter's Tune". Luokittelisin klassiseksi. Kuuntele tuolta.
http://www.youtube.com/watch?v=6v9JxFRU17U
No, eihän ostinatossakaan voi sentään "kaikkea" olla.
- soittelija
löytyykö täältä just nuita nuotteja mitä tarvit, mutta paljon erejä tälläki on eikä tarvi maksaa ku voi tulostaa: www.8notes.com
- :)
tuollahan oli vain classista musiikkia. olisko kellään tietoa muista sivuista?
etsisin jotain pop rock tyylistä. - pianonsoittaja
:) kirjoitti:
tuollahan oli vain classista musiikkia. olisko kellään tietoa muista sivuista?
etsisin jotain pop rock tyylistä.sheezbox.com
- pianonsoittaja2
pianonsoittaja kirjoitti:
sheezbox.com
tarkoitin
sheetzbox.com
- soittelija
heino kasken kohdalla saattaa ainakin olla niin, että on vielä niin vasta kuollut henkilö, että sävellyksiä ei voi vielä laittaa julkiseen ilmaislevitykseen esim. netissä. Sataprosenttisen varma en ole, mutta teostolla on joku kriteeri tällaisille jutuille...
- ...
http://www.abrahamespinosa.com/partituras2.htm
tossa on nuotteja (ja ne ketkä sanoo ettei nuotteja löydy netistä niin ette vain osaa etsiä...) - katanaa
Hei kannattaa käydä youtubessa katsomassa, sieltä löytyy joskus videoita joissa opetetaan soittamaan jotain kappaleita.
- S
Mun mielestä on ihan paskaa että kitaralle löytyy nuotteja ihan mistä vaan!Pianolle pitää aina ostaa nuotit.
- d
Oikeessa oot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285