on se kyllä kummaa meininkiä että miesten alastomuus ei näköjään saisi olla yhtä varjeltua kuin naisten. Viittaan tällä siihen että uimahalleissa kulkee miesten puolella naissiivoojia kun siellä on asiakkaita. Viime viikolla olin uimahallissa ja ottaessani suihkua niin eikös sieltä pamahtunut sinne joku nelikymppinen naissiivooja muka moppaamaan lattiaa ja tiirailemaan samalla mulkkuja. Jos naisten puolella olisi miessiivooja niin johan nousisi kauhea äläkkä. Samoin en ymmärrä miten miesten puolelle päästetään nuoria tyttöjä. Siellä vaelteli semmoinen likkalauma uimapuvuissa tirskuen samalla tiiraillen suihkuissa olevia miehiä. Jotkut niistä näyttivät joltain kaksitoistavuotiailta kun rinnatkin niillä jo oli. On kyllä kummaa touhua, sanoin asiasta kassalla poislähtiessä ja vastauksena oli että ei ole miessiivoojia töissä ja että nuoret tytöt joskus menevät miesten puolelle saunaan. Jos tämä on pelin henki niin ei varmaan haittaa jos tälläinen vähän vanhempi 'poika' menee naisten puolelle saunaan. On kyllä omituista touhua uimahalleissa
uimahallien naissiivoojat pois miesten puolelta!
90
5129
Vastaukset
- Eräs mies
Jos tuollainen häiritsee, niin sinne uimahalliin ei ole pakko mennä. Eihän? Olisit tyytyväinen, että edes joku siivoaa paikat jollei kerran miessiivoojia ole saatavilla.
Minua ei häiritse jos naiset, naissiivoojat tai nuoret neidit tiirailevat meikäläistä kun olen alastomana uimahallin suihkussa. Siinähän katselevat. Ovat varmaan aikaisemminkin nähneet alastomia miehiä....
Toisaalta, onhan se mielenkiintoinen seikka että naiset ja miksei tytötkin saavat käydä miesten puolella, mutta miehet eivät naisten puolella. Ehkä uimahallissa pitäisi olla yhteissauna, jossa miehet ja naiset voisivat käydä vapaaehtoisesti?
Mutta tästä on huonoja kokemuksia, koska pervot (yleensä miehet) alkavat tuijottamaan ja joskus jopa koskettelemaan toista henkilöä (yleensä naista). Että silleen....- Anonyymi00078UUSI
Käy pikku pojat naisten puolella. Pikku lapset menee sinne saunaan kumpi vanhemmista sattuu olemaan mukana, jos on äiti niin naisten puolelle, jos isä niin pikku lapset menee isän puolelle. Pikku lapset eivät saa mennä pukutiloihin tai pesutiloihin tai saunaan tai uimaan yksin vaan aina pitää olla aikuinen mukana!!
- munapäää
Soita poliisille ensi kerralla jos nuoria teinejä näkyy siel miesten puolella. Kohta varmaan joku tekee rikosilmoituksen kun on nähnyt miehen pippelin ja syyttää sua seksuaalisesta häirinnästä. Se on sit uimahallin henkilökunnan hoidettava asia ettei sinne miesten puolelle tule naisia.
- mies32
Ahdistelijahan eli pippelinvilauttelija sieltä tietysti poistetaan. Henkilökunta hoitakoon asian niin, etteivät miehet käy miesten pukkarissa ahdistelemassa alastomuudellaan työntekijöitä ja pikkutyttöjä.
- joku mies
Ollessani eräässä kylpylässä katselin kun joku mies käveli epähuomiossa naisten suihkupuolelle. Poistui aika ripeästi kauhean kirkumisen saattelemana. On sitä nähnyt myös naisten kävelevän miesten puolelle mutta eipä siitä mitään kirkumista seurannut. On sitä välillä nähnyt nuoria tyttöjä isänsä mukana miesten puolella, on varmasti poikiakin äitiensä mukana naisten puolella. Saako nykyään enää tehdä näin, ketä se kiinnosti? No kukkahattutätejä ja pervoja.
Koulussakin muistan kun pari tyttöä tuli aina välillä poikien pukuhuoneeseen vieraileen. Toisinpäin ei olisi kyllä onnistunut...- Anonyymi00079UUSI
Pakko On sitä välillä nähnyt nuoria tyttöjä isänsä mukana miesten puolella, on varmasti poikiakin äitiensä mukana naisten puolella!! Jos on uintitaidoton lapsi kyseessä tai nuori on kehitysvammainen tai autisti, joka ei saa yksin mennä pukuhuoneeseen ja pesutiloihin ja saunaan ja uimaan.
- tyyhhggrrt
No jos noin paljon hävettää niin ei sinne tartte mennä.
Uimahallin saunassa on aina mukava katsella todennäköisesti neitsyitä nuoria neitejä. Siinä täytyy olla kyllä varovainen, ettei niiden isät huomaa katsettani.
- jooo
mitä sillä on väliä, vaikka huomaisikin?
katsominen ei liene rangaistavaa missään mielessä. - kokemuksen sana
jooo kirjoitti:
mitä sillä on väliä, vaikka huomaisikin?
katsominen ei liene rangaistavaa missään mielessä.Kyllä nyrkki perseessä rangaistukselta tuntuu.
- Anonyymi00082UUSI
Kyllä huomaa. Kaikki huomaavat ja aistivat tuon.
- jhgk
En kyllä käsitä, että miten nuoria tyttöjä on muka voinut olla miesten puolella, jos te nyt totta puhutte edes? Itse käyn kyllä uimahallissa aika useinkin, mutta enpä ole koskaan miesten puolella nuoria tyttöjä nähnyt. Ihan pieniä, jotain 2-5v tyttöjä saattaa joskus olla isiensä kanssa miesten puolella, kun eiväthän sen ikäiset vielä selviydy yksin peseytymisestä ja pukeutumisesta, mutta kukapa peruskouluikäinen tyttö nyt enään miesten puolelle menisi, samoin kuin saman ikäinen poika naisten puolelle. Eiköhän lapset yleensä mene uimahallissa omille puolille viimeistään ekaluokkalaisena.
- kyllä niitä on siellä
ilmeisesti et ole sattunut vain törmäämään noihin koska tosiasia on että nuoria tyttöjä, siis jotain 10-12 vuotiaita liikkuu aika ajoin miesten puolella. Eihän se nyt aikuista miestä niinkään haittaa mutta muistan kun olin itse jotain 12 vuotias niin miesten puolelle tuli samanikäinen tyttö ja koko ajan oli uimapuku päällä sillä tytöllä, ei kovin reilua kun itse kuitenkin oli siellä pippeli paljaana. Sehän siinä on kun ne tytöt tulevat sinne mielestäni vain tiirailemaan, olisi toinen asia jos olisivat sitten reilusti itsekkin alasti mutta jos ei kerran ei uskalla olla ilman uimapukua niin sitten pitäisi reilusti mennä vaan naisten puolelle
- Ollaan kaikki alasti
kyllä niitä on siellä kirjoitti:
ilmeisesti et ole sattunut vain törmäämään noihin koska tosiasia on että nuoria tyttöjä, siis jotain 10-12 vuotiaita liikkuu aika ajoin miesten puolella. Eihän se nyt aikuista miestä niinkään haittaa mutta muistan kun olin itse jotain 12 vuotias niin miesten puolelle tuli samanikäinen tyttö ja koko ajan oli uimapuku päällä sillä tytöllä, ei kovin reilua kun itse kuitenkin oli siellä pippeli paljaana. Sehän siinä on kun ne tytöt tulevat sinne mielestäni vain tiirailemaan, olisi toinen asia jos olisivat sitten reilusti itsekkin alasti mutta jos ei kerran ei uskalla olla ilman uimapukua niin sitten pitäisi reilusti mennä vaan naisten puolelle
Niin, feministinä kannatan kyllä myös tyttöjen alastomuutta. On epätasa-arvoista, että he eivät voi esitellä kiinteitä pikku tisujaan ja neitseellisiä pimppejään yhtä lailla alastomille vanhemmille miehille.
- Anonyymi00080UUSI
Ei alle 5 vuotiaita saa päästää yksin pukuhuoneeseen tai pesutiloihin tai saunaan eikä uimaan!!
Heidän pitää olla aikuisen kanssa ja aikuinen on vastuussa heistä!! - Anonyymi00084UUSI
Ollaan kaikki alasti kirjoitti:
Niin, feministinä kannatan kyllä myös tyttöjen alastomuutta. On epätasa-arvoista, että he eivät voi esitellä kiinteitä pikku tisujaan ja neitseellisiä pimppejään yhtä lailla alastomille vanhemmille miehille.
🤬🤬😡😡😡😡😡😡😡😡
- Anonyymi00085UUSI
Ollaan kaikki alasti kirjoitti:
Menee liian pitkälle tämä! Ilmoitan YLLÄPITOON!
- mies 86
Olen huomannut saman asian. Kaikki - siis jokainen uimahallin siivooja jonka suoralta kädeltä muistan nähneeni uimahalleissa - ovat olleet naispuolisia, valtaosa keski-ikäisiä ja rupsahtaneita, eikä niiden kanssa varmaan useampi mies haluaisi mitään sen kummempaa harrastaa.
Ehkä nämä naiset puolestaan kiihottuvat hyvännäköisistä miehistä ja leikkivät sitten iltaisin sauvallaan luoden mielikuvia komeista, alastomista jyystäjistä joita työn puolesta pääsee näkemään. - Näin se vaan on
Oletko tullut ajatelleeksi, ettei miessiivoojia noin vain ole saatavilla. Työ on huonosti palkattua ja kiireistä, joten ettehän te miehet sellaiseen ala. Ala on naisvaltainen. Silloin on tyytyminen siihen, että sinunkin sotkusi siivoaa nainen. Tuollaiseen en kyllä ole koskaan törmännyt, että naisia päästettäisiin miesten puolelle ja en usko kenenkään edes haluavan sinne mennä.
- uintiharrastaja
Olen huomannut saman asian useassakin uimahallissa. Naispuolisia siivoojia liikkuu miesten pesu- ja pukeutumistiloissa uimahallin aukioloaikoina. Itseäni tämä ei häiritse, enkä ole huomannut muidenkaan miesten tästä häiriintyvän.
Mutta tietysti tasa-arvon kannalta ajateltuna tilanne on kuten kerroit, eli mies naisten puolella aiheuttaisi suuren järkytyksen naisissa. Siksi miessiivooja ei koskaan voisi mennä naisten puolelle siivoamaan, vaikka toisin päin tilanne onnistuukin. - jgjojfklkkm
Olen nähnyt naisten puolella kerran huoltomiehen. Ei kyllä aiheuttanut mitään kirkumista.
- Parappalainen
Ei häiritse sitten vaikka miten asiaa ajattelisi. Uimaan olen sinne tullut ja pakkohan henkilökunnan on paikkaa pyörittää, että se pysyy pystyssä. Ja jos asiaa miettii kaksinaismoraalin tai sukupuolisyrjinnän kautta, niin minkä takia elokuvissa näkyy niin usein tuheroita, mutta niin harvoin mulkkuja.
- 4w4ywyw4yhwhy
Suomalaisissa ja ehkä joissain eurooppalaisissa elokuvissa kyllä näkee molempia mutta turha oottaa näkevänsä jenkkiläisissä :D
- Mies1985
Tuhero = karvat
Mulkku = sukuelin - Parappalainen
Mies1985 kirjoitti:
Tuhero = karvat
Mulkku = sukuelinEli jos mies laittaisi mulkun haarojen väliin ja sulkisi haarat tiukasti kiinni, se oli ok näyttää elokuvassa? Vai mitä hait kommentillasi.
- Näinkin päin
Mä olen kerran ollut uimahallissa niin, että naisten pukutiloihin (ei suihkun puolelle) tuli miespuolinen siivooja. Sinne oli joku kaatanut ilmeisesti jotain rasvaa tai öljyä lattialle ja se oli liukas, ja se piti tulla kiireesti siivoamaan, eikä ilmeisesti juuri silloin ollut naispuolista siivoojaa paikalla.
Kuitenkin ennen tämän miessiivoojan tuloa joku henkilökuntaan kuuluva nainen kävi kovaan ääneen kuuluttamassa ja varoittelemassa miespuolisen siivoojan saapumisesta siivoamaan sen rasvasotkun. Se kävi monta kertaa, ja varmisti, että kaikilla on varmasti vaatteet päällä, kun se siivooja tulee ja että suihkutiloissakin ovat tietoisia miehestä pukkarissa. Itselläni oli jo housut jalassa, mutta yläosassa vain rintsikat, kun yleensä puen paidan vasta viimeiseksi, kun annan dödön kuivua rauhassa, ja kun siellä yleensä on aika hiostava ilma, niin en viitsi pukea kaikkia vaatteita ennen kuin olen kokonaan valmis lähtemään.
En mitenkään kiirehtinyt sen paidan laittamista päälle sen naisen varoitteluista huolimatta, kun ei mua olisi häirinnyt, jos joku tuntematon miessiivooja olisi nähnyt mut farkuissa ja rintsikoissa. Sitä naista taas tuntui häiritsevän mun paidattomuuteni niillä muutamalla varoitusvisiitillään, niin puin sen sitten lopulta, vaikken vielä valmis ollutkaan. Se siivoja osoittautui lopulta tummaihoiseksi, joten ehkä sen miehen kulttuuriin ei sopinut nähdä vähäpukeisia naisia. Vaikka tottakai se olis itsellekin ollut järkytys tulla suihkutiloista pukkariin ja törmätä miessiivoojaan ilman ennakkovaroitusta. Mä kun tulen sieltä aina pyyhe hiusten ympärille kiedottuna muutoin alasti, niin olis siinä saattanut vähän hätkähtää. Ja muutenkin tietysti kai, kun ei siellä yleensä miehiin törmää.
Mutta on siis tullut koettua, että uimahallissa voi naisten puolellakin vierailla miessiivooja. Luulenpa kuitenkin, että miesten puolella ei käydä varoittelemassa naissiivoojasta siten kuin tuossa tapauksessa varoiteltiin siitä miehestä.
Tuota en kyllä voi käsittää, että 10-12 -vuotiaat tytöt vapaaehtoisesti huvikseen muka menis miesten puolelle saunomaan. Liekö vaan jonkun pedari-mielisen palstalaisen fantasiointia (hyi hemmetti)... Jos noin oikeasti tapahtuu jossain, niin siitä pitäis kyllä vetää uimahalli vastuuseen. Ei sellaista pitäisi sallia. Jos on ruuhkaa kassalla, eikä henkilökunta näe tyttöjen menevän väärälle puolelle, niin luulisi nyt jonkun vastuullisen miehen reagoivan ja ilmoittavan henkilökunnalle tyttöjen olevan väärällä puolella.- ---
No se 10v. taitaa olla melkeinpä se ehdoton se yläraja tytöille miesten puolella, ainakin jos omaa täysijärkiset vanhemmat.
--- kirjoitti:
No se 10v. taitaa olla melkeinpä se ehdoton se yläraja tytöille miesten puolella, ainakin jos omaa täysijärkiset vanhemmat.
Totta, ei me miehet mitään kurppia halutakaan katsella.
10-vuotiaana nainen on juuri kauneimmillaan.- werwerwer
>Sitä naista taas tuntui häiritsevän mun paidattomuuteni
Häiritsikö tämä häntä, kun olit uimassa? - mies 86
periaatteen.mies kirjoitti:
10-vuotiaana nainen on juuri kauneimmillaan.No niin, siinä taas itse asiantuntijan subjektiivinen näkemys. Olipa syvällistä.
- Näinkin päin
werwerwer kirjoitti:
>Sitä naista taas tuntui häiritsevän mun paidattomuuteni
Häiritsikö tämä häntä, kun olit uimassa?Siis sitä häiritsi se siinä tilanteessa, kun se oli tekemässä tilaa sille miespuoliselle siivoojalle. Ihan kuin se olis ottanut elämäntehtäväkseen huolehtia, että siellä pukkarissa vaan ei näy paljasta pintaa, kun se siivoja tulee. Eihän sillä ollut mitään tekemistä uimistilanteen kanssa.
- Anonyymi
periaatteen.mies kirjoitti:
10-vuotiaana nainen on juuri kauneimmillaan.Idiootti paska !!
- puhdastatulee
minusta on mukavaa kun naissiivoojia käy piristämässä miesten puolella =)
- uimahallityöntekijä
Olen ollut aikanaan uimahallissa töissä ja voisinpa siitä nakökulmasta ottaa kantaa. Työhön on siis sisältänyt myös siivousta miesten puku- ja pesutiloissa. ja olen niihin aikoihin ollut n. 25 vuotias. Naispuolinen.
Tavallisesti uimahalleissa kouluikäiset alkavat olla niin vanhoja, että työttöjen pitäisi mennä naisten puolelle ja poikien miesten. Lapsetkin on yksilöllisiä, ja aina ei voi jaotella niin, että 8 vuotias passitetaan automaattisesti jommalle kummalle puollelle. Isoissa halleissa, joissa on käytössä henk- koht uintikortit, joilla liikutaan hallin tiloissa, henkilökunnan on ihan mahdotonta valvoa, minkä ikäiset lapset menevät 'väärälle' puolelle. Sitten taas on tapauksia, joissa lapsella on jonkinasteinen kehitysvamma, ja siksi vanhempikin lapsi voi saada luvan mennä väärälle puolelle.
Naissiivoojana miesten puolella.. jaa.. no voin sanoa, että uimahallissa aika vähän näkee sellaisia adoniksia, joiden takapuolta kiinnostaisi tuijottaa. Suurin osa on roikkupeffaisia vanhuksia tai muuten korkeintaan normaalivartaloisia. EI oikeasti ole silmänruokaa. Kun sitä työtä jonkun aikaa tekee, niin ei sitä osaa ajatella, että miehet liikkuu alasti. Niinhän ne naisetkin liikkuu naisten puolella, ja ihan yhtä vähän niitä tulee tuijotettua.
Olen myös monen monta kertaa jäänyt juttelemaan miesten pukkariin tai pesutiloihin asiakkaiden kanssa. Aina on muutama sellainen, joka pistää jutun läskiksi, mutta kyllä naissiivooja on niin vakio, että miehet on siihen tottunut. Teini-ikäiset ja nuoret pojat on varovaisempia, mutta heihin voi olla kiinnittämättä huomiota, etteivät liikaa kiusaannu.- uimahallityöntekijä
Se pitää paikkansa, että jos huoltomies menee naisten puolelle, niin se tapahtuu yleensä sulkemisajan jälkeen tai akuutissa tapauksessa hoidetaan juuri niin, että naisasiakkaille kerrotaan, että huoltomies on tulossa ja annetaan hetki aikaa pukeutua.
Ensiaputilanteissa ei voi olla häveliäs. Miespuoliset uinninvalvojat menevät ilman varoituksia naisten puolelle, jos tilanne niin vaatii- Se on ehkä isompi juttu, mutta niissäkin tilanteissa keskitytään autettavaan, eikä kaikkiin riipputisseihin ympärillä. Ei ne naisetkaan mitään kaunottaria suurimmaksi osaksi ole. Kyllä asiakkaat sen ymmärtävät, että ihmiset tekevät siellä työtänsä. Uimahalli ympäristönä vaatii kuitenkin molemminpuolista tilannetajua ja tietynlaista luottamusta.
Kävi kerran niinkin, että yks ns. tuttu asiakas, jota ei pidetty ihan normaalina, sai kunnon seisokin kerran kun olin miesten puolella. No en ollut itse niinkään moksiskaan, mutta voitte uskoa että ne muut suihkutilassa olleet miehet sai aivan järjettömän raivarin. Huusivat, että hallissa on lapsia ja uhkasi hakata sen seisokki-kaverin. Sanoivat sille, että "se on hei siivooja". En tiedä sitten kuinka paljon oli suomalaiselle miehelle tyypillisestä homofobiasta kysymys, mutta miehen stondis miesten pesutilassa on HUOMATTAVASTI suurempi juttu, kuin naissiivoja. Että olkaa onnellisia, että suurin osa siivoojista on vanhoja käpyjä, ettei käy näin. - uimahallityöntekijä
uimahallityöntekijä kirjoitti:
Se pitää paikkansa, että jos huoltomies menee naisten puolelle, niin se tapahtuu yleensä sulkemisajan jälkeen tai akuutissa tapauksessa hoidetaan juuri niin, että naisasiakkaille kerrotaan, että huoltomies on tulossa ja annetaan hetki aikaa pukeutua.
Ensiaputilanteissa ei voi olla häveliäs. Miespuoliset uinninvalvojat menevät ilman varoituksia naisten puolelle, jos tilanne niin vaatii- Se on ehkä isompi juttu, mutta niissäkin tilanteissa keskitytään autettavaan, eikä kaikkiin riipputisseihin ympärillä. Ei ne naisetkaan mitään kaunottaria suurimmaksi osaksi ole. Kyllä asiakkaat sen ymmärtävät, että ihmiset tekevät siellä työtänsä. Uimahalli ympäristönä vaatii kuitenkin molemminpuolista tilannetajua ja tietynlaista luottamusta.
Kävi kerran niinkin, että yks ns. tuttu asiakas, jota ei pidetty ihan normaalina, sai kunnon seisokin kerran kun olin miesten puolella. No en ollut itse niinkään moksiskaan, mutta voitte uskoa että ne muut suihkutilassa olleet miehet sai aivan järjettömän raivarin. Huusivat, että hallissa on lapsia ja uhkasi hakata sen seisokki-kaverin. Sanoivat sille, että "se on hei siivooja". En tiedä sitten kuinka paljon oli suomalaiselle miehelle tyypillisestä homofobiasta kysymys, mutta miehen stondis miesten pesutilassa on HUOMATTAVASTI suurempi juttu, kuin naissiivoja. Että olkaa onnellisia, että suurin osa siivoojista on vanhoja käpyjä, ettei käy näin.Ja vielä ihan pikkaisen jatkoa. Espoossa joitain vuosia sitten kokeiltiin sitä, että miessiivooja kävi siivoamassa naisten puolella. Kyseisen online-lehden mukaan kokeilu lopetettiin melko lyhyeen, koska naisilta tuli niin paljon negatiivista palautetta.
Tokihan sitä naisena saa ehdotuksia ja olenpa itsekin kuntosaliasiakasta pyytänyt ulos, mutta se tapahtui vaatteet päällä ja hallin yleisissä tiloissa. Ei siellä pesutiloissa moisia tavata puhua. No, poikkeus: tokihan sitä on tullut suoria seksiehdotuksia, mutta kun sanoo asiallisesti ja vähän huumorimielessä, ettei tällä kertaa aio tarttua tarjoukseen, niin tilanne menee sillä yleensä ohi.
Mutta ei se uimahalli unelmatyöpaikka ole, miehet virheellisesti luulee, että naiset käy tiirailemassa miehiä ja että olisi jotenkin hohdokasta päästä naisten puolelle. Olettehan nähneet, millaisia valaita siellä vesijuoksemassa käy, haluaisitteko ihan aikuisten oikeasti nähdä samat rouvat alasti?! - hupsisheijjaa
Kävi kerran niinkin, että yks ns. tuttu asiakas, jota ei pidetty ihan normaalina, sai kunnon seisokin kerran kun olin miesten puolella. No en ollut itse niinkään moksiskaan, mutta voitte uskoa että ne muut suihkutilassa olleet miehet sai aivan järjettömän raivarin. Huusivat, että hallissa on lapsia ja uhkasi hakata sen seisokki-kaverin. Sanoivat sille, että "se on hei siivooja". En tiedä sitten kuinka paljon oli suomalaiselle miehelle tyypillisestä homofobiasta kysymys, mutta miehen stondis miesten pesutilassa on HUOMATTAVASTI suurempi juttu, kuin naissiivoja. Että olkaa onnellisia, että suurin osa siivoojista on vanhoja käpyjä, ettei käy näin.Hallissa on lapsia? Mitähän se seisokkiin liittyy, ihmeellistä miesten logiikkaa. Jos seisoo niin sitten seisoo prkl!
- mies32
Ja vielä ihan pikkaisen jatkoa. Espoossa joitain vuosia sitten kokeiltiin sitä, että miessiivooja kävi siivoamassa naisten puolella. Kyseisen online-lehden mukaan kokeilu lopetettiin melko lyhyeen, koska naisilta tuli niin paljon negatiivista palautetta.
Tokihan sitä naisena saa ehdotuksia ja olenpa itsekin kuntosaliasiakasta pyytänyt ulos, mutta se tapahtui vaatteet päällä ja hallin yleisissä tiloissa. Ei siellä pesutiloissa moisia tavata puhua. No, poikkeus: tokihan sitä on tullut suoria seksiehdotuksia, mutta kun sanoo asiallisesti ja vähän huumorimielessä, ettei tällä kertaa aio tarttua tarjoukseen, niin tilanne menee sillä yleensä ohi.
Mutta ei se uimahalli unelmatyöpaikka ole, miehet virheellisesti luulee, että naiset käy tiirailemassa miehiä ja että olisi jotenkin hohdokasta päästä naisten puolelle. Olettehan nähneet, millaisia valaita siellä vesijuoksemassa käy, haluaisitteko ihan aikuisten oikeasti nähdä samat rouvat alasti?!Eli miessiivooja ei käy naisten puolella,koska naiset kehtaavat valittaa enemmän. Reilua.
Noista seisokeista: tarkkaillaanko myös naisten nännejä? - uimahallityöntekijä
mies32 kirjoitti:
Eli miessiivooja ei käy naisten puolella,koska naiset kehtaavat valittaa enemmän. Reilua.
Noista seisokeista: tarkkaillaanko myös naisten nännejä?Eikö se ole aika tavallista paikassa kuin paikassa, että suureen määrään negatiivista palautetta puututaan?
Kukaan ei tarkkaile seisokkeja (ei ainakaan omaan työnkuvaan kuulunut), mutta jos joku avoimesti esittelee omaa seisokkiaan ja saa muut asiakkaat raivoamaan, niin onhan sellaiseen käytökseen silloin puututtava. Normaalistihan tuossa tilanteessa voisi kuvitella, että mies peittelee kädellä, laudeliinalla, millä tahansa...
Nännitarkkailija... siinäpä olisikin tärkeän kuuloinen nimike. Miksi nännejä pitäisi tarkkailla? Kylmässä nöpöttää ja lämpimässä rentoutuu. Kenenkään nännien kovettuminen tuskin on verrattavissa tähän keissiin, en ole koskaan kuullut, että sitä pidettäisiin seksuaalisesti häiritsevänä? - mies32
Eikö se ole aika tavallista paikassa kuin paikassa, että suureen määrään negatiivista palautetta puututaan?
Kukaan ei tarkkaile seisokkeja (ei ainakaan omaan työnkuvaan kuulunut), mutta jos joku avoimesti esittelee omaa seisokkiaan ja saa muut asiakkaat raivoamaan, niin onhan sellaiseen käytökseen silloin puututtava. Normaalistihan tuossa tilanteessa voisi kuvitella, että mies peittelee kädellä, laudeliinalla, millä tahansa...
Nännitarkkailija... siinäpä olisikin tärkeän kuuloinen nimike. Miksi nännejä pitäisi tarkkailla? Kylmässä nöpöttää ja lämpimässä rentoutuu. Kenenkään nännien kovettuminen tuskin on verrattavissa tähän keissiin, en ole koskaan kuullut, että sitä pidettäisiin seksuaalisesti häiritsevänä?Eipä niin, koska naisten seksuaalisuutta ei pidetä iljettävänä ja tuomittavana. Femakoille työnsarkaa taas.
Onko reilua, että esim. Möttönen saa nopeammin kaupungin vuokrakämpän kuin Puttonen, koska Möttösen perhe valittaa nykyisestä kämpästään enemmän? - uimahallityöntekijä
mies32 kirjoitti:
Eipä niin, koska naisten seksuaalisuutta ei pidetä iljettävänä ja tuomittavana. Femakoille työnsarkaa taas.
Onko reilua, että esim. Möttönen saa nopeammin kaupungin vuokrakämpän kuin Puttonen, koska Möttösen perhe valittaa nykyisestä kämpästään enemmän?Monesta vastakkainasettelusta voi kysyä, onko reilua. Mutta tasan ei käy onnen lahjat, niin kuin sanotaan.
Esimerkissäsi täytyy muistaa, että Puttosellakin on oikeus valittaa - miksi hän ei tee niin? Miksi miehet eivät vaadi uimahalliin miessiivooja? Siksi, koska se ei ole miehille iso juttu, siksi, että naissiivojassa ei ole mitään vikaa? Niin kauan kuin miehet eivät vaadi uimahalliin miessiivoojia, niin on ihan turha valittaa, että niitä ei ole.
Ja niinhän se vain on, että miesten seksuaalinen vietti on keskimäärin suurempaa kuin naisilla, ja on jo siksi ymmärrettävää, että miehiä ei naisten puolelle siivoamaan halua. - uimahallityöntekijä
Monesta vastakkainasettelusta voi kysyä, onko reilua. Mutta tasan ei käy onnen lahjat, niin kuin sanotaan.
Esimerkissäsi täytyy muistaa, että Puttosellakin on oikeus valittaa - miksi hän ei tee niin? Miksi miehet eivät vaadi uimahalliin miessiivooja? Siksi, koska se ei ole miehille iso juttu, siksi, että naissiivojassa ei ole mitään vikaa? Niin kauan kuin miehet eivät vaadi uimahalliin miessiivoojia, niin on ihan turha valittaa, että niitä ei ole.
Ja niinhän se vain on, että miesten seksuaalinen vietti on keskimäärin suurempaa kuin naisilla, ja on jo siksi ymmärrettävää, että miehiä ei naisten puolelle siivoamaan halua.Ja muuten tiedoksesi, että suuremmissa uimahalleissa miesten puolella on miessiivooja. Näin mm. Hkin Mäkelänrinteessä. Tokikaan ei joka työvuoroon miessiivoojaa aina saa.
- mies32
Monesta vastakkainasettelusta voi kysyä, onko reilua. Mutta tasan ei käy onnen lahjat, niin kuin sanotaan.
Ja niinhän se vain on, että miesten seksuaalinen vietti on keskimäärin suurempaa kuin naisilla, ja on jo siksi ymmärrettävää, että miehiä ei naisten puolelle siivoamaan halua.Jos Puttonen on valittanut kerran ja uskonut, että viesti meni perille ja Möttönen valittaa joka päivä, terrorisoiden asuntotoimistoa puheluillaan, niin pitäisikö Puttosenkin alkaa samaan valituskisaan?
Kuten ehkä tästäkin aloituksesta näet, miehet valittavat kyllä naissiivoojista. Mutta eivät aina nosta siitä samanlaista jumalatonta mekkalaa, niin asiaan ei tarvitse puuttua, vaan voidaan aina miehen valittaessa leimata hänet ahdasmieliseksi sovinistiksi, joka ei ymmärrä, että siivoaja on vain töissä. Valittavia naisia taas ei leimata miksikään, vaan miessiivoajat ja heidän pomonsa leimataan pervoiksi.
Miesten suurempi seksuaalivietti on aika epämääräinen väite. Ja jos näin onkin, niin miksi ihmeessä suuremman vietin omaavat miehet haluaisivat naissiivoajan pyörimään sekaansa? Seksuaaliseksi viihteeksikö? - mies32
Ja muuten tiedoksesi, että suuremmissa uimahalleissa miesten puolella on miessiivooja. Näin mm. Hkin Mäkelänrinteessä. Tokikaan ei joka työvuoroon miessiivoojaa aina saa.
Mutta ihmeen kautta joka vuoroon saadaan naisten puolelle naissiivooja.
- Normaali käytäntö.
Ja vielä ihan pikkaisen jatkoa. Espoossa joitain vuosia sitten kokeiltiin sitä, että miessiivooja kävi siivoamassa naisten puolella. Kyseisen online-lehden mukaan kokeilu lopetettiin melko lyhyeen, koska naisilta tuli niin paljon negatiivista palautetta.
Mutta ei se uimahalli unelmatyöpaikka ole, miehet virheellisesti luulee, että naiset käy tiirailemassa miehiä ja että olisi jotenkin hohdokasta päästä naisten puolelle. Olettehan nähneet, millaisia valaita siellä vesijuoksemassa käy, haluaisitteko ihan aikuisten oikeasti nähdä samat rouvat alasti?!Googletin, ja tämän jutun mukaan kyseessä on normaali köytäntö vaikka valituksia tulisikin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805267705560_uu.shtml - Mikä on häiritsevää?
Eikö se ole aika tavallista paikassa kuin paikassa, että suureen määrään negatiivista palautetta puututaan?
Nännitarkkailija... siinäpä olisikin tärkeän kuuloinen nimike. Miksi nännejä pitäisi tarkkailla? Kylmässä nöpöttää ja lämpimässä rentoutuu. Kenenkään nännien kovettuminen tuskin on verrattavissa tähän keissiin, en ole koskaan kuullut, että sitä pidettäisiin seksuaalisesti häiritsevänä?Sepä se. Miehen tahatonta erektiota pidetään häiritsevän, mutta naisen nöpöttäviä nännejä ei? Millä ne naiset niitä nöpöttäbiä nännejään pukuhuoneessa peittelevät? Onhan siellä naisten puolellakin lapsia paikalla.
Toisaalta uskallan epäillä että ei olisi tuota miestä pelastanut vaikka olisi vetänyt simmarit jalkaansa. Jos mies on salko pystyssä, housut jalassa tai ei, niin pervona pidetään. - Tupla standardit
Mutta ei se uimahalli unelmatyöpaikka ole, miehet virheellisesti luulee, että naiset käy tiirailemassa miehiä ja että olisi jotenkin hohdokasta päästä naisten puolelle. Olettehan nähneet, millaisia valaita siellä vesijuoksemassa käy, haluaisitteko ihan aikuisten oikeasti nähdä samat rouvat alasti?!Ihan yhtälailla naiset aina luulee, että miessiivooja olisi heti kielipitkällä tiirailemassa. Kyse onkin pitkälti siitä miten naisten ja miesten antamaan palautteeseen suhtaudutaan. Niille miehille ketkä naissiivoojasta valittaa, todetaan yleensä vain ettei miessiivooja ole saatavilla. Kun naiset Espoossa valittivat, niin ei heille vastattu, että meillä nyt vaan sattuu olemaan miessiivooja joten koittakaa tottua.
Kuten naiset, niin myös miehet ja varsinkin nuoret voivat tuntea epämiellyttävänä peseytyä tai vaihtaa vaatteitaan toisen sukupuolen edessä. Ei silloin ole kyse siitä tiiraileko toinen vai ei. Tilanteeseen pitäisi puuttua jo sen takia, että se on toisille epämiellyttävää. Jos Espoossakin olisi jätetty huomioimatta ne tapaukset, jossa ei ollut todisteista miessiivoojan epäsopivasta käytöksestä, niin epäilen että palaute olisi jäänyt vähäiseksi.
- ihan mie vaan
Minua ei kyllä haittaa vaikka uimahalli siivoojat ovatkin naisia,työtä nekin vain tekevät,ei se haittaa vaikka kahtovatkin minun tuppi mulukkuo :-)
- uimahallityöntekijä
Lastensuojeluun, ja siihen ettei se ole toivottua käytöstä lasten seurassa. Ja on se nyt julkisella paikalla kiellettyä sellainen käytös, kaveri kun ei seisokkiaan yrittänyt edes peitellä.
Jos on sinusta ok olla heijari pystyssä, kun paikalla on lapsia, vielä täysin tuntemattomia, niin ehkä jokin on kasvatuksessasi mennyt pieleen? - jeejeejeeejee
Lastensuojeluun, ja siihen ettei se ole toivottua käytöstä lasten seurassa. Ja on se nyt julkisella paikalla kiellettyä sellainen käytös, kaveri kun ei seisokkiaan yrittänyt edes peitellä.
Jos on sinusta ok olla heijari pystyssä, kun paikalla on lapsia, vielä täysin tuntemattomia, niin ehkä jokin on kasvatuksessasi mennyt pieleen?En arvannut, että "hallissa on lapsia" tarkoitti, että samassa suihkutilassa on lapsia. Ja on se myös sivistymätöntä lasten kuullen uhkailla toisia väkivallalla.
Mies "jota ei pidetty ihan normaalina" ei välttämättä itse tajunnut asian kiemuroita, vai miksi sanot, ettei ollut "normaali"? Ei kait se sentään alkanut tumputtamaan?
Joillakin miehillä seisoo helpommin kuin toisilla, ja suihku ei ole "julkinen paikka".
Voishan sitä vähän yrittää peitellä, jos seisokki tulee, mutta entä jos ei kaksi nyrkkiä riitä? Näyttäisi sekin melko törkeeltä :) - ihan mie vaan
Jos on sinusta ok olla heijari pystyssä, kun paikalla on lapsia, vielä täysin tuntemattomia, niin ehkä jokin on kasvatuksessasi mennyt pieleen?En minä sitä hyväksy että siellä heppi pystyssä hillutaan,mutta JOS siivooja KATSOO EI SE MINUA HAITTAA.
- uimahallityöntekijä
No voi olla että sanoi jotenkin, että täällä on lapsia, ei nyt pysty vuosien takaisia ihan sanasta sanaan. Itse kun käyttää yleisesti halli-sanaa koko siitä liikunta- ja uimahallikompkleksista kokonaisuutena, niin en osannut riittävästi tarkentaa. sori sori.
No kyllä se kaveri taisi tekonsa ymmärtää, koska kun olin ilmoittanut muulle henkilökunnalle tilanteesta, kaveri suht liukkaasti poistui hallista ja pyyteli anteeksi, kun hänelle huomautettiin käytöksestä. Kun asia oli käsitelty hallipäällikön kanssa ja henkilö tunnistettu valvontakamerasta, niin kaverille napsahti kuukauden porttikielto.
Sanotaanko niin, että kaverin erilaisuuteen oli kiinnitetty huomiota sen sijaan, että sanoisin ettei häntä pidetty ihan normaalina. Itse en kaveria niin tuntenut, kun tein harvemmin työvuoroja, mutta vakkari henkilökunta tiesi kertoa enemmänkin. Kyllä hän siinä mielessä oli normaali, että käveli kahdella jalalla jne, mutta jotain siinä oli. Yksi huomiota herättävä seikka oli hänen käyttämänsä peruukki, joka oli niin järkyn näköinen, ettei se kyllä hämännyt ketään.
Mutta uimahalliin mahtuu todella erilaisia ihmisiä, jotkut oikeasti enemmän tai vähemmän sairaita, dementoituneita sotaveteraaneja, liikuntarajoitteisia.... kyllä siinä kirjossa silti pystyy tunnistamaan korvien välistä normaalin kaverin ja yhtä lailla huomaamaan, ketä ei ihan niin normaali ole.
Peitellä nyrkeillä joo (siihen en ota kantaa olisiko nyrkit riittänyt), kaveri itse totesi, että veijari vähän innostui, ja tuli vielä viereen esittelemään, että kuinka paljon. Ymmärrän solidaarisuutenne kanssaveljeä kohtaan, mutta ei se nyt ihan uimahallietikettiä ole.- peruukitonhemmo
En sanoisi kanssaveljeksi tätä hemmoa, mutta on minulla sen verran etikettiä, että en menisi kokoa esittelemään :)
- Dart1
Taitaa olla parasta että AP sitten lopettaa uimahallissa käynnin jos naissiivooja miesten puolella noin häiritsee, sinä olet idiootti.
Minun mielestäni on vain hyvä asia että sivooja on nainen. Omasta mielestäni on melko typerää tuollainen miesten ja naisten erottelu eri puolille. Toki pervoja on aina olemassa mutta silti. Joskus kyllä mietin mihin turhuuksiin sitä oikein pitää ryhtyä, jopa niinkin pitkälle on menty että joidenkin taloissa miehille ja naisille on omat hissit vain siksi että yksi urpo hiplasi naista kerran hississä.
Jos tälläinen sukupuolten perusteella ihmisten eri puolille jaottelu lopetettaisiin niin se olisi paljon ekologisempaa kuin voitaisiin rakentaa esimerkiksi entistä pienemmän kokoisia uimahalleja. Mutta se on mahdotonta.- ...
Kyllä miehillä ja naisilla pitää ehdottomasti olla omat pukuhuoneet, ettei tarvi kuolaavien miesten edessä vaatteita vaihtaa. Taitais uimahallien kävijämäärät (ainaki naisten osalta) laskea huomattavasti, mikäli olis vaan yksi pukuhuone.
- ...........
... kirjoitti:
Kyllä miehillä ja naisilla pitää ehdottomasti olla omat pukuhuoneet, ettei tarvi kuolaavien miesten edessä vaatteita vaihtaa. Taitais uimahallien kävijämäärät (ainaki naisten osalta) laskea huomattavasti, mikäli olis vaan yksi pukuhuone.
Naisten osalta kävijämäärät voisivat laskea, mutta vastaavasti miesten kiinnostus uintiharrastusta kohtaan voisi lisääntyä.
- Uin vaan
Miksei niitä pesytymistililoja siivota vasta, kun halli on suljettu? Ymmärrän kyllä, että aukioloaikanakin ne on siivottava, jolloin siellä jonkun pitää ne tilat siivota.
- lllkkkkkkjjhhhhh
Siellä tulee aika sotkuista, paperia pitää lisätä, roskikset tyhjentää..
- uimahallityöntekijä
lllkkkkkkjjhhhhh kirjoitti:
Siellä tulee aika sotkuista, paperia pitää lisätä, roskikset tyhjentää..
Uimahallissa käy niin paljon ihmisiä, että on tehtävä välisiivouksia, jotta paikat pysyy puhtaana. Esimerkiksi pesutiloja yleensä huuhdotaan aukioloaikana vedellä, että roskat ja nestemäinen lika saadaan poistettua. Pesuaineita ei voi laittaa lattialle silloin, kun siellä liikkuu asiakkaita. Eli pesuaineilla suhkutilat pestään juurikin sulkemisajan jälkeen. myös saunat pestään pesuaineella vasta sulkemisajan jälkeen. Kuumia saunoja ei edes ole hyvä pestä aineilla, koska pesuaineet höyrystyy hengitysilmaan.
Samoin allastila siivotaan sulkemisajan jälkeen, pohjaritilät altaasta puhdistetaan ja allasimuri laitetaan allaspohjaa puhdistamaan. Veden rajaan kertyvä ihmisestä irtoava rasva poistetaan, vesikourut puhdistetaan... Koska lika jää osittain pyörimään uimaveteen, yön aikana puhdistusjärjestelmä siirtää veden suodattimiin ja aamulla altaassa vesi on taas puhtaimmillaan. Tokihan vedenvaihto altaassa on käynnissä koko ajan.
Myös roskiksia joudutaan tyhjentämään monta kertaa päivässä, koska ne tulee täyteen. Välillä lattioilla on ulostetta, välillä sitä löytyy saunoistakin, koska esim. vanhuksilla ei aina pidätyskyky ole enää niin hyvä. Wc-paperi pitää lisätä, tai muuten iltakävijöillä jää paikat pyyhkimättä. Lattioille jää kaikenlaista tavaraa, sukkanukkaa, purukumia, laastareita, hiuslenkkejä, pinnejä, jne. Ei kiva kävellä niitten päältä.
- Kanta
Halutaan tasaarvo että kumpikaan ei urkkisi toista sukupuolta alasti pukkareissa ja minua kyllä ärsyttää jos nainen tulee miesten pukkariin niin kyllä ärsyttäisi se ja naisilla ei saa olla mitään asiaa miesten puolelle.
Muuten se on epätasaarvoista jos nainen saa tulla miesten puolelle mutta mies ei saa naisten niin se olisi ***** typerää.
Kielto merkit pukkarien oviin vastakkaisilta sukupuolilta. - Suuri Isä
Naissiivoojat miesten puolella ovat ok, koska siinä ei ole mitään seksuaalista sillä naiset eivät halua miehiä.
Miehet taas haluavat nussia naisia, joten miessiivooja naisten puolella olisi seksuaalista.- Isä Timppa
Vaimoni ja tyttäreni saattavat olla eri mieltä.
- Tisä Imppa
Isä Timppa kirjoitti:
Vaimoni ja tyttäreni saattavat olla eri mieltä.
Uimahalleihin voisi palkata edullisesti jonkun Kongosta tulleen mustan miehen siivoamaan naisten suihkutiloja.
- voi voi sentään
No voi voi. Onpas kauheaa, jos nainen siivoaa uimahallissa. Jos sitä ei kestä niin ei kestä kyllä mitään.
Ulkomailla miehet ja naiset ovat samassa saunassa. Meinaatkos mennä sinnekin poraamaan moraalisi puolesta. - Uikkarit jalkaan
Ainahan saa uikkarit jalkaan jos rupee ståndaamaan !!!
- asdasdasddas
Pitää olla aika pieni, että uikkarit peittävät sen ;)
- hygienia kunniaan
Ihan sama onko mies- vai naissiivooja. . Uimahalleissa siivous onkin erityisen tärkeää, kosteassa pöpöt viihtyvät. Kiitos työstänne! Märskyssä ja muissakin saman firman halleissa on loistosiivous. Yksi poikkeus porukkaan aina tietysti mahtuu. Tuota - Mäkelänrinteen halli - eikö teistäkin ole outoa, että siivooja kulkee paksussa pakkelissa. Kannattaisi ehkä miettiä työn tulosta: pysyykö meikki tosiaan noissa olosuhteissa, jos työtäkin tulee tehtyä? Voisi olla melko hyvä mittari.
- atm.
Olin kerran kuntosalilla ja tulin suihkusta niin sen salin työntekijä. n 26 v nainen tuli siivoilee sinne miesten pukuhuoneeseen kun meikä oli munasillaan siellä just.
Ei se sanonut mitään ja minäkin siinä vaan vaidoin vaatteita muna paljaana. Se oli kai joku harjoittelija joka oli siel väliaikaisesti ja ei sitä nyt ole näkynyt siellä kuukauteen. No se näki mun sheivatun alapääni ja karvasen per.seeni ainakin.- Hyhhyh.
Kunnon mies sheivaisi myös persseen.
- näin
mäkelänrinteessä oli viimeksi miessiivooja miesten puolella :D
- vaatteidenallaalasti
Menet kuitenkin samaan altaaseen missä on sama vesi joka on huuhtonut tuhansia kikkeleitä, pimppejä ja per seitä.
Naissiivoajia toisaan työskentelee miesten puku ja suihkutiloisa. Ketään meistä en ole huomannut sen haittaavan.
Miksi naisia sitten häiritsee työtään tekevä mies? Kertokaa se itse meille.
Missähän aloittaja on nähnyt nuorten tyttöjen tulevan miesten puolelle saunomaan ja suihkuun. En itse ole nähnyt kertaakaan ja käyn uimahalliessa aika paljon joten se väite lienee palturia.- Caramela
Olimme kerran lukioaikana koulun liikuntatunnilla uimassa. Olimme menossa altaaseen ja riisuneet vaatteet kun äkkiä allasosastolta tuli naisten pukuhuoneen halki saapastelemaan haalariasuinen mies. Näytti joltain huoltomieheltä ja aivan pokkana käveli alastomien naisten keskellä. Kyllä loksahti meiltä tytöiltä suu auki ja katsoimme ihmeissämme miehen perään kun hän paineli ovesta ulos.
Ei siitä sen enempää kukaan hälissyt tai mitään älämölöä nostanut, vaikka tilanne olikin kummallinen. Kohautimme olkiamme ja menimme uimaan. - Carccibatugga
Caramela kirjoitti:
Olimme kerran lukioaikana koulun liikuntatunnilla uimassa. Olimme menossa altaaseen ja riisuneet vaatteet kun äkkiä allasosastolta tuli naisten pukuhuoneen halki saapastelemaan haalariasuinen mies. Näytti joltain huoltomieheltä ja aivan pokkana käveli alastomien naisten keskellä. Kyllä loksahti meiltä tytöiltä suu auki ja katsoimme ihmeissämme miehen perään kun hän paineli ovesta ulos.
Ei siitä sen enempää kukaan hälissyt tai mitään älämölöä nostanut, vaikka tilanne olikin kummallinen. Kohautimme olkiamme ja menimme uimaan.Tyhmät tytöt. Kyllä tuossa olisi ollut mahdollisuus nostaa syyte seksuaalisesta ahdistelusta ja saada mojovat korvaukset. Onneksi nykyään naiset on fiksumpia tässä asiassa, eikä jätä tilaisuutta hyödyntämättä.
- 66554433322111
Carccibatugga kirjoitti:
Tyhmät tytöt. Kyllä tuossa olisi ollut mahdollisuus nostaa syyte seksuaalisesta ahdistelusta ja saada mojovat korvaukset. Onneksi nykyään naiset on fiksumpia tässä asiassa, eikä jätä tilaisuutta hyödyntämättä.
Ei se mitään ahdistelua ole jos on oikeasti töissä.
- Neeno
MInua ei häiritse yhtään. Työtäänhän ne vaan tekevät.
- ärteekoo
Go go expressissä ei saa miespuolinen siivoja siivota naisten suihkuja ja pukkareita, mutta toisin päin tämä on sallittua. Tämä on ihan fakta tietoa suoraan siivousfirmasta eikä mitään huhu puhetta. Kyseisessä firmassa nuori poika siivoaa muuten kokonaan paikallisen kuntosalin mutta ei saa mennä naisten puolelle, mutta jos vuoro osuu nais siivoojalle niin se käy miestenkin puolen siivoamassa.
- kelpaamaton mies
Naissiivooja miesten puolella on ainoa tilanne, jossa ätmi voi olla naisen kanssa samassa tilassa niin, että edes jompi kumpi on alasti. Ei tuota mahdollisuutta saa ätmeiltä riistää.
- Tasa-arvo hoi
Miksei ne naissiivoojat ole alasti miestenpuolella, sehän on kieroa olla itse vaatteet päällä kun muut on alasti.
- H.C.Ätminkäinen.
Tasa-arvo hoi kirjoitti:
Miksei ne naissiivoojat ole alasti miestenpuolella, sehän on kieroa olla itse vaatteet päällä kun muut on alasti.
Ihan hyvä, jos pitävät vaatteet päällä. Yleensä ne siivoajat ovat mummoikäisiä kulahtaneita harppuja joiden katselu ei ainakaan nuorta miestä miellytä.
- sukkana sisään
Eilen kun kävin uimassa, niin siellä miesten suihkun puolella oli nuori nainen, ehkä yli 20 v. katseli koko ajan vaan lattiaan nolona. Oli varmasti sillekin hankala tilanne, kun kaikki kyttäs että kyttääks se mua.
- tosi ATM
Minua saisi katsella ihan vapaasti. Voisin vähän maksaakin siitä, että edes joku nuori nainen katsoisi minua. Voi kyllä olla, ettei ammattihuorakaan suostuisi.
- Anonyymi
Myös minun kotikaupunkini uimahallissa on töissä pari nuorta naissiivoojaa, jotka tulevat aina miesten puolelle katselemaan kulleja. Taitaa olla joka naisen unelma-ammatti.
- Anonyymi00075UUSI
Miehiä ei haittaa kun isät tuovat tyttäriään uimaan. Vähän ihmettelen, että tulevat 10-12v. nuppurintaisten tyttöjen kanssa miesten puolelle. Vanhana äijänä nuppurintojen ja etenkin saunassa häpyhuulten näkeminen tekee tiukkaa, kun ei moneen vuoteen ole seksiä harrastanut, eikä muista miltä nainen edes näyttää alastomana. Siksi on noloa istua saunan lauteilla kun tytöt joskus nostavat jalat ylälauteelle tajuamatta että pimpero näkyy vastapäätä istuville. Nuppurintaisilla tytöillä häpyhuulet ovat jo kasvaneet ja pimppi näkyy avoimena. Ole siinä sitten miehenä kiihottumatta. Noloa.
- Anonyymi00076UUSI
Pedo
- Anonyymi00088UUSI
Tää on jo Poliisiasia!!🫵
- Anonyymi00077UUSI
Sinun kannattaisi hankkia elämä eikä asua palstalla antamassa "hyviä" neuvojasi!
Mikähän luulet olevasi?
Kiitos, olen samalla myös pahalla päällä nyt ⚡️🔥💥…❤️ 😚
Naisten puolella käy sekä miehiä, että naisia siivoamassa. - Anonyymi00081UUSI
Sellainen uimahalli olisi todella suosittu missä olisi vain naisia siivoojana ja vahtimestareina ja uimavalvojina, siis oikeasti hyvännäköisiä nuoria naisia... Sisäänpääsy voisi olla vaikka 30e kerta ja aina olisi porukkaa. Mutta sellaista ei voi toteuttaa kun on se tasa-arvo laki keksitty, kiitos vaan tantat siitäkin taas niin.
- Anonyymi00091UUSI
Ketju viety eteenpäin🫵
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3732336IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk611806- 1541375
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131214Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021181Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90854
- 71812
- 28783
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla41777