mitä tämä mies haluaa?

...

Olen parikymppinen nain-en. Käyn usein eräässä tietyssä kaupassa, jossa olen huomannut reilusti minua vanhemman miehen käyvän. Katselemme usein toisiamme suoraan silmiin, ja olen huomannut hänen katsovan usein minua, kun en itse häntä katso, eikä ilmekään ole värähtänyt. Hänellä on sama auto kuin minulla. En kuitenkaan usko, että hänen mielenkiintonsa minua kohtaan johtuu vain siitä. Haluaisin tietää, mitä mies haluaa. Onko hän kiinnostunut minusta ihmisenä? Ja millä tavalla? Miten voisin itse lähestyä häntä?

278

5113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

ps. ovatko muut Espoossa huomanneet tällaista?

• kaupan kassa

Pil.lua se vaan haluaa kuten useimmat tuollaiset kyttääät.

• ghhjkjjhg

Tai sitten on vaan ajatuksissaan ja luulet että katsoo.

• ...

Minusta hän on kivan näköinen, eli, miten voisin mennä juttusille ja mitä sanon? Voisiko K-kaupasta löytyä jokin tuote josta tulisi puhetta?? Tuskin.

• härski mies

joo, makkarasta voi aina puhua. Kysy et minkäkokoinen makkara sillä on

• ...
        härski mies kirjoitti:

joo, makkarasta voi aina puhua. Kysy et minkäkokoinen makkara sillä on

Just joo :D

• Doradillo

Voisithan vaikka koittaa tervehtiä tai hymyillä ystävällisesti? Tai jos haluat aloittaa keskustelun nii miksei sitten teidän samanlaisista autoista :D

• ...

Jjoooo :D

• .....

Vittua.

• uteliasssss

kerro sitten, kuinka kävi !

• ...

Kerrotaan! Kokeilen tuote hymyilemisjuttua ihan alkuun, jos se vaikka uskaltaisi juttusille.

• Diski

Teillä on sama auto? Kai sä sen tunnet, jos samaa autoa käytätte? Perjantai käynnissä, olutta huulille, heips rakkaat

• ...

Eikäkun saman merkkinen ja toinen on myös saman mallinen :D

• sdfsdffsdf

Torttua, rakoa, pesää, räpsää, limalompakkoa, vittua, looraa, piirakkaa, tussua, pildeä, alapäätä, vakinaa, römpsää ja pillua. Noita se ainakin haluaa.

• ...

Niinkö ajattelet? Onko varmaa? Siis sillä tavalla?

• Aman

Ota kodinputkimies pullo käteesi ja lähesty häntä kysyen, että avaisikohan tämä tukkoiset putkeni vai olisiko hänellä siihen jokin parempi keino...

• ...

heheh kehtaisi vain :D

• Helppoa

Ei mies mitään halua. Hän tykkää sun ulkonäöstäsi. Enintään hän voivoo, että hymyilisit joskus etkä luulisi häntä pelottavaksi stalkeriksi.

Nauti siitä, että sinua ihaillaan. Jos haluat jutella, hymyile ja mene kysymään jotain tyhjänpäiväistä vaikka viilien eroista. Jos et halua juttusille, katso tiukasti pois päin ja puhuteltaessa mainitse, että poikaystävä odottaa. Niin on tapana.

• ...

Mutta miksi ihmeessä ei voisi haluta muuta jos kerran ulkonäkö miellyttää? Tietääkseni hän on sinkku.. Ja nimenomaan kiinnostaisi tutustua paremmin :) Ja miten voisin tehdä itseäni vieläkin mielenkiintoisemmaksi? Esim. ulkoisella tavalla.

• lifemocker

pyydä ulos tms. ei sinua minkään pitäisi estää

• pöh.

pöh.

• Helppoa

Mies haluaa enemmän vasta, kun tietää, että kiinnostus on molemminpuolista. Siihen asti olet hänelle vain tuntematon kaunis nainen kaupassa ja hän harmittelee mielessään, ettei koskaa tutustu tuollaiseen.

Älä tee ulkonäöllesi mitään, vaan PUHU miehelle. Edes vähän. Kaksi kertaa. Sillä tavalla miehen mielenkiinto todella herää.

• ...

KIITOS!! Tuo oli todellinen "ystävän" neuvo! :) Huomenna tämä pitää tehdä!

• lifemocker
        ... kirjoitti:

KIITOS!! Tuo oli todellinen "ystävän" neuvo! :) Huomenna tämä pitää tehdä!

ja sitten pyydä (jossain vaiheessa) ulos. ei se miehen velvollisuus ole pelkästään toista ulos pyydellä!

• ...
        lifemocker kirjoitti:

ja sitten pyydä (jossain vaiheessa) ulos. ei se miehen velvollisuus ole pelkästään toista ulos pyydellä!

Juu totta, millähän tavalla tuokin pitäisi tehdä kun ei niin ole kokemuksia, kuin yhden miehen kohdalta... kuitenkin meillä näkyy olevan huomattava tuo ikäero.. että miten vanhemmalle miehelle ehdotellaan? Siis sitä ulos menemistä?

• lifemocker
        ... kirjoitti:

Juu totta, millähän tavalla tuokin pitäisi tehdä kun ei niin ole kokemuksia, kuin yhden miehen kohdalta... kuitenkin meillä näkyy olevan huomattava tuo ikäero.. että miten vanhemmalle miehelle ehdotellaan? Siis sitä ulos menemistä?

"lähdetkö illalla kahville/ulos"

ei se mitään rakettitiedettä ole

• TyhjäPÄÄ..

Mies voi kyllä tuijottaa sinua ja samalla miettiä sitä hiton kauppalistaa tai sitä muistiko laittaa tallennuksen päälle niin kun piti. Miehet on vaan semmosia eikä ne mieti mitään...ne vaan toljottaa...ikävä kyllä. Naiset luulee miesten niinku ajattelevan jotain syvällistä? ...no joo ehkä urheilua kattelessa tulee pintaan jotain tunnejuttuja..

• ...

Ei tästä kyllä tule yhtään mitään :D
      Olen nähnyt hänet taas monena päivänä siinä samaisessa marketissa, mutten pysty edes katsomaan (huomaan kyllä, että tuijottelu hänen osaltaan jatkuu) alkaa naurattamaan niin hirveästi!! Samoin kun olen siellä kaupalla samalla aikaa niin kädet ja jalat tärisee enkä edes osaa kävellä, ja kun kassa kysyi henkkareita niin käsi tärisi kuin viimeistä päivää, tällöin oli tämä ko. mies takanani jonossa ;)
      Mitä tässä voi tehdä!!!

• ...

Kaiken lisäksi hän matkii minua! :D aina seuraavana päivänä samoja ostoksia kuin itselläni oli ollut ja jopa se tavaroiden kanto tyyli!! Joka oli vielä pari viikkoa sitten erilainen.

• .......

Selvää ihastusta ilmassa. Mene sen viereen hyllylle muka jotain katselemaan. Jos ei mies tee ns. aloitetta, niin voithan koittaa itse sanoa jotain, kysyä vaikka, että olikohan nämä munakoisot tänään tarjouksessa kun olin aamulla lehdestä niin lukevinani.

• ...
        ....... kirjoitti:

Selvää ihastusta ilmassa. Mene sen viereen hyllylle muka jotain katselemaan. Jos ei mies tee ns. aloitetta, niin voithan koittaa itse sanoa jotain, kysyä vaikka, että olikohan nämä munakoisot tänään tarjouksessa kun olin aamulla lehdestä niin lukevinani.

Niin pitäisi vain saada sanotuksi, vaikuttaako tämä kaikki myös hänen puoleltaan ihastumiselta?

• ...
        ... kirjoitti:

Niin pitäisi vain saada sanotuksi, vaikuttaako tämä kaikki myös hänen puoleltaan ihastumiselta?

Niin, ja voisinkohan muuten tehdä niin, että aloittaa keskustelu vaikka hänen autostansa ja sen jälkeen siinä vain heittää yhtäkkiä, että: "veisitkö minut joku päivä ajelulle?" ?? Tuli vain mieleen!

• -----
        ... kirjoitti:

Niin, ja voisinkohan muuten tehdä niin, että aloittaa keskustelu vaikka hänen autostansa ja sen jälkeen siinä vain heittää yhtäkkiä, että: "veisitkö minut joku päivä ajelulle?" ?? Tuli vain mieleen!

Totta kai voi. Oletko muuten varma ettei mies ole varattu? Varattukin saattaa olla imarreltu nuoren naisen kiinnostuksesta. Kokeilemallahan sen tietää.

• ...
        ----- kirjoitti:

Totta kai voi. Oletko muuten varma ettei mies ole varattu? Varattukin saattaa olla imarreltu nuoren naisen kiinnostuksesta. Kokeilemallahan sen tietää.

Juu kylläpä olen melko varma kun ei sormusta ole ainakaan, ja ostokset ovat aina sellaista "miesten ruokaa yhdeksi illaksi". Ja olenpa vielä senkin verran tutkinut asiaa, ettei siinä samassa talossa asu muita ollenkaan..

• sikasepposaatana

No menet vaan hänen tykö ja sanot että nyt olis nuorta pillua tarjolla!

• Näin täällä

Minulla oli joskus vähän samantapaista silmäpeliä söpön naisen kanssa kaupassa. Törmättiin usein ja vaihdeltiin hymyjä ja katseita. Nainen punasteli ja haki katsekontaktia. Lopulta uskaltauduin lähestymään ja kysyin kahville. Hän sanoi olevansa varattu. Tuli hieman harhaanjohdettu olo.

• ...

No voi :( Niin aina ei voi olla varma, mitä lie tämä nainen sitten koko jutulla ajanut takaa?

• sikasepposaatana

Voihan nainen pillua haluta antaa vaikka olisikin varattu. Halus pettää ja pitää hauskaa kanssasi. Tuskin se mitään kihlajaispanoa suunnitteli...=)

• ahaa551

Alkaa kuulostaa oudolta. Joko mies on myymäläetsivä tai hengaa marketissa aamusta iltaan sinua odottaen. Nyt olisi parasta ottaa siitä selvä ennen kuin menee naurettavaksi.

• ...

ei kun se aina käy sillä samaan aikaan...ja minä myös. sama ajankohta

• puhukaa toisillenne

Kaikki kertomasi viittaa siihen, että tuo mies on aviomiehesi.

• ...

Menen kyllä ihan lukkoon jos jotain yrittäisin sanoa. Pakko kai kokeilla! Ei tästä muuten mihinkään pääse.

• Ummagumma2

Voi jestas, silmapelia. Mene kysymaan reilysti "Mitas tuijotat, onko syyta?"
      Sittenhan saat selvan vastauksen. Itse olen nahnyt paivittain useitakin tuijottajia an en odota heilta mitaan. Jonnekinhan on aina katsottava. Jos han olisi kiinnostunut, selvasti tulisi juttelemaan. Unohda tama tyyppi. On niita parempiakin.

• ...

No onhan tuo totta, vaan kun ei se pahemmin muita edes katso.. Enkä minä kehtaa mennä tuollatavalla sanomaan "mitäs tuijotat, onko syytä?", nimenomaan ajattelin, jos vain jotenkin pystyn, katson takasin ja jos siitä sitten pääsisi jo juttusille.

• ..--..

Ala pukeutumaan seksikkäämmin kun käyt kaupassa. Helpoin tapa houkutella mies on vedota hänen kulliinsa.

• ...

no niin se pitää tehdä! :)

• fgtrfgtrfgtrfgtrfgtr

Taidat kuvitella vaan, pienet ympyrät niin näkyy samat naamat.

• ...

Kuinkas sinä sen tiedät? :) ja ei, kyllä se minua tsiigaa ei voi erehtyä...voi hemmetti taas tänään !!!

• ...

NO NYT PÄÄSTIIN ALKUUN!!!! Vihdoinkin!! Voi että olen vieläkin ihan paniikissa suoraan sanottuna!! Keksin nääs sellaisen tuolta toiselta foorumilta, että siinä parkkipaikalla vaan konepelti auki ja siihen ihmettelemään. Noh, tämä mies sitten taisi sen huomata. Oma autonsa oli vähän kauempana ja sitten kohta ajoi siihen kohdalle ja kysyi, että mikäs autolle on tullut? Noh minä siinä keksin äkkiä moottorista kuuluneen käydessä jotain outoa ääntä jne. No tuli siihen sitten ja käski minun mennä starttaamaan auto, että kuuntelee sitä ääntä mikä voisi olla. No eipä tietenkään mitään kuulu ja siitä sanoikin. Minä siihen sitten, että: No erilainen se ääni kyllä äsken oli.. sitten hän kertoi, että mistä olisi voinut sellaiset äänet johtua jne. No sitten sanoin siinä hänelle: "heti se loppui kun tuli asian tunteva mies paikalle". Tämä mies katsoi pari sekuntia ja naurahti sitten pari kertaa, sanoi "niin" ja hymyili ja jäi pariksi sekunniksi katsomaan ja tällä kertaa tosiaan hymyn kanssa!!! Siis minähän olin jo ihan "mennyttä" tässä vaiheessa :D Kaikki tapahtui niin nopeasti ja sitten hän lähti siitä pois... Mitäköhän tuo sanonta sai hänet ajattelemaan? Ajatteleekohan minua tänä iltana? Mikä oli tuo hänen reaktionsa? heh. Niin ja seuraavan kerran onkin sitten helpompi mennä puhumaan ja kiitellä vielä kerran kun tuli katsomaan ja sen sellaista!

• ootteko nyt varmoja?

Hei mä tiedän kun näät sen miehen kaupassa mene sellaiselle hyllylle minne et kunnolla ylety sitten pyydät miestä voisiko hän ojentaa sen ruuan sinulle? Jos miea on sinua pitempi? Ja kiittelet paljin ja katsot häntä iskevästi luulisin että siitä voisi syntyä hyväkin keskustelu!;) T.elokuvia katsonut 13vuotias tyttö!:D

• ...
        ootteko nyt varmoja? kirjoitti:

Hei mä tiedän kun näät sen miehen kaupassa mene sellaiselle hyllylle minne et kunnolla ylety sitten pyydät miestä voisiko hän ojentaa sen ruuan sinulle? Jos miea on sinua pitempi? Ja kiittelet paljin ja katsot häntä iskevästi luulisin että siitä voisi syntyä hyväkin keskustelu!;) T.elokuvia katsonut 13vuotias tyttö!:D

heheh kiitoksia vinkistä :D

• Hyvä kikka!
        ... kirjoitti:

heheh kiitoksia vinkistä :D

Toinen tosi hyvä kikka on se, että muka pyörryt ja kaadut sen miehen syliin ja sitten heräät hänen käsivarsillaan ja kiität pelastamisesta ja lupaat kiitokseksi tarjota kahvit asunnossasi.

• allastuuppaaja

Yks hyvä myös: lyhyt kireä hame ja kurkotteleen pakastealtaalle...johan apua löytyy

• ...

Tänään pitäisi taas yrittää, menen ja sanon hei, ja kerron ettei siinä autossa enää mitään epämääräistä ole ollut ;) Ja siitä juttua hänen omaan autoonsa.. saa nähdä mitä tuleman pitää!

• Aito mies

Tää on kyllä tosi söpöä! Muistathan kertoa meille, että kuinka juttu etenee! :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Tää on kyllä tosi söpöä! Muistathan kertoa meille, että kuinka juttu etenee! :)

Juu kerrotaan :) Eiköhän tänä iltana taas jotakin uutta tule! Voikun vain olisin ymmärtänyt hänet oikein niiden katseitten perusteella, ja senkin, että tuli siihen auton kanssa avuksi, vaikka muita miehiä oli lähempänä ja he eivät tulleet :) Kyllä kai tämä jotain kertoo? Tavallaanhan se oli hänen puoleltaan ns. aloite siinä mielessä :)

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Juu kerrotaan :) Eiköhän tänä iltana taas jotakin uutta tule! Voikun vain olisin ymmärtänyt hänet oikein niiden katseitten perusteella, ja senkin, että tuli siihen auton kanssa avuksi, vaikka muita miehiä oli lähempänä ja he eivät tulleet :) Kyllä kai tämä jotain kertoo? Tavallaanhan se oli hänen puoleltaan ns. aloite siinä mielessä :)

Siltähän tuo kuulostaa! Mutta toisaalta sitä saattaa tietysti itse ajatella turhankin optimisesti :)

Mutta onnea iltaan joka tapauksessa.

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Siltähän tuo kuulostaa! Mutta toisaalta sitä saattaa tietysti itse ajatella turhankin optimisesti :)

Mutta onnea iltaan joka tapauksessa.

Kiitos!!! :)

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Kiitos!!! :)

Ihan siltä varalta, että jos tuo sattuisi menemään mönkään illalla, mitä en toki toivo. Niin minkälainen olisi ihannemiehesi ? :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Ihan siltä varalta, että jos tuo sattuisi menemään mönkään illalla, mitä en toki toivo. Niin minkälainen olisi ihannemiehesi ? :)

No jos tässä nyt häntä kuvailen, joka ihannemiehestä käy:
        Ihan normaali työssäkäyvä mieluiten, ei pituudella väliä eikä niin silläkään miltä näyttää. Salaperäinen saa vähän olla, eikä liikaa tietoa internetissä esim.
        Vähän ujokin, taakse kammatut hiukset on kyllä hienot ja jostain syystä pidän sellaisista ranskalaistyylisistä viiksistä/parrasta. :)

• Aito mies
        ... kirjoitti:

No jos tässä nyt häntä kuvailen, joka ihannemiehestä käy:
        Ihan normaali työssäkäyvä mieluiten, ei pituudella väliä eikä niin silläkään miltä näyttää. Salaperäinen saa vähän olla, eikä liikaa tietoa internetissä esim.
        Vähän ujokin, taakse kammatut hiukset on kyllä hienot ja jostain syystä pidän sellaisista ranskalaistyylisistä viiksistä/parrasta. :)

He hee, muuten täsmää, mutta hiukset on siiliksi leikkattu, että ei niitä paljon taakse kampailla :) Ja parta on sänkiparta :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

He hee, muuten täsmää, mutta hiukset on siiliksi leikkattu, että ei niitä paljon taakse kampailla :) Ja parta on sänkiparta :)

heheh :) Mutta! Nyt pitäisi lähteä onnea koettamaan! Illalla tänne kirjoittelen taas!

• Aito mies
        Aito mies kirjoitti:

Mutta palaile joka tapauksessa asiaa, kun tiedät kuinka illalla kävi :) Kävi kuinka tahansa niin tämä on mielenkiintoista ja jännittävää :)

• söldföakj
        ... kirjoitti:

heheh :) Mutta! Nyt pitäisi lähteä onnea koettamaan! Illalla tänne kirjoittelen taas!

Itselläni samanlainen tilanne kuin sinulla. Paitsi että minä olen se "tuijotteleva" mies. Siksi minusta onkin mahtavaa, että olet tehnyt asialle jotain.

Toivottavasti kaikki menee hyvin:)

• ...
        söldföakj kirjoitti:

Itselläni samanlainen tilanne kuin sinulla. Paitsi että minä olen se "tuijotteleva" mies. Siksi minusta onkin mahtavaa, että olet tehnyt asialle jotain.

Kiitos! :) Mutta sinulle pitää sanoa, että mene ihmeessä juttusille! En minä olisi varmaan koskaan mennyt jos ei hän olisi tehnyt "ns. aloitetta" tuon asian suhteen, mutta tuohon tietysti minä annoin helpotusta sen autojutun kanssa :) Saanko kysyä minne päin Suomea sinä sijoitut? :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Mutta palaile joka tapauksessa asiaa, kun tiedät kuinka illalla kävi :) Kävi kuinka tahansa niin tämä on mielenkiintoista ja jännittävää :)

Eikö olekin :) Kiva, että löytyy "lukijoita" ja varmasti myös auttaa monia jotka ovat samassa tilanteessa!

• söldföakj
        ... kirjoitti:

Kiitos! :) Mutta sinulle pitää sanoa, että mene ihmeessä juttusille! En minä olisi varmaan koskaan mennyt jos ei hän olisi tehnyt "ns. aloitetta" tuon asian suhteen, mutta tuohon tietysti minä annoin helpotusta sen autojutun kanssa :) Saanko kysyä minne päin Suomea sinä sijoitut? :)

Varsinais-Suomeen. Pieni alle 9000 asukkaan kaupunki.

Kyllähän minä heti rientäisin avuksi mikäli neiti olisi parkkipaikalla Volvon nokkapelti pystyssä. Siinähän sitä voisi sitten jonkin sortin keskustelu saada aikaiseksi. Nyt tuntuu olevan niin paksu lasiseinä välissä ettei kyllä millään onnistu.

• ...
        söldföakj kirjoitti:

Varsinais-Suomeen. Pieni alle 9000 asukkaan kaupunki.

Kyllähän minä heti rientäisin avuksi mikäli neiti olisi parkkipaikalla Volvon nokkapelti pystyssä. Siinähän sitä voisi sitten jonkin sortin keskustelu saada aikaiseksi. Nyt tuntuu olevan niin paksu lasiseinä välissä ettei kyllä millään onnistu.

No joo, ei satu ihan tänne sitten..
        Kerro vähän tuosta "lasiseinästä", onko asia vain niin, että tämä samanmoinen ihastuminen kuin itselläni, ei vain anna periksi mennä juttusille? :)

• söldföakj
        ... kirjoitti:

No joo, ei satu ihan tänne sitten..
        Kerro vähän tuosta "lasiseinästä", onko asia vain niin, että tämä samanmoinen ihastuminen kuin itselläni, ei vain anna periksi mennä juttusille? :)

Usemmankin kerran olen ajatellut, että nyt minä jotain sanon, mutta kuitenkin viime hetkellä jäätyy eikä saa mitään aikaiseksi. Menee yleensä ajatukset sekaisin. Nykyisin olen jo enimmäkseen luopunut koko ajatuksesta edes yrittää. Sitä jää kiertämään kehää, ei saa tehtyä asialle mitään, mutta ei pääse irtikään.

• ...
        söldföakj kirjoitti:

Usemmankin kerran olen ajatellut, että nyt minä jotain sanon, mutta kuitenkin viime hetkellä jäätyy eikä saa mitään aikaiseksi. Menee yleensä ajatukset sekaisin. Nykyisin olen jo enimmäkseen luopunut koko ajatuksesta edes yrittää. Sitä jää kiertämään kehää, ei saa tehtyä asialle mitään, mutta ei pääse irtikään.

No juuri tuollaista se oli minullakin monta viikkoa! Ja aika varmaan myös hänellä. Tuo konepelti-homma kyllä toimii aina, mutta sinun tapauksessa, suosittelisin, että menisit sanomaan vain "hei" ja muista hymyillä, siinä huomaat jo tämän naisen reaktion. Minulle tuli ihan yllätyksenä kun maanantaina menin sanomaan tälle miehelle hei, ja hän sanoikin takaisin niin leveän hymyn kera että oksat pois :) Voihan olla, että niinkuin itselläni, myös sinulla se voi ottaa aikaa, ennenkuin pystyy menemään puheille, muttei kuitenkaan kannata jäädä odottamaan liian pitkäksi aikaa.

• söldföakj
        ... kirjoitti:

No juuri tuollaista se oli minullakin monta viikkoa! Ja aika varmaan myös hänellä. Tuo konepelti-homma kyllä toimii aina, mutta sinun tapauksessa, suosittelisin, että menisit sanomaan vain "hei" ja muista hymyillä, siinä huomaat jo tämän naisen reaktion. Minulle tuli ihan yllätyksenä kun maanantaina menin sanomaan tälle miehelle hei, ja hän sanoikin takaisin niin leveän hymyn kera että oksat pois :) Voihan olla, että niinkuin itselläni, myös sinulla se voi ottaa aikaa, ennenkuin pystyy menemään puheille, muttei kuitenkaan kannata jäädä odottamaan liian pitkäksi aikaa.

Näin lopuksi vielä, että on se jo kestänyt LIIAN kauan. Yli puolitoista vuotta. En ole silti havainnut hänen käytöksensä tai katseensa muuttuneen mitenkään negatiiviseksi tai torjuvaksi. Se on ollut jotenkin yllättävää.Tuossa leikilläni ajattelin, että pitänee alkukesästä ostaa kimppu kukkia ja antaa ne kaksivuotispäivän kunniaksi :)

• ...
        söldföakj kirjoitti:

Näin lopuksi vielä, että on se jo kestänyt LIIAN kauan. Yli puolitoista vuotta. En ole silti havainnut hänen käytöksensä tai katseensa muuttuneen mitenkään negatiiviseksi tai torjuvaksi. Se on ollut jotenkin yllättävää.Tuossa leikilläni ajattelin, että pitänee alkukesästä ostaa kimppu kukkia ja antaa ne kaksivuotispäivän kunniaksi :)

No itse asiassa, kun hänen katseensa ei ole muuttunut ns. huonompaan suuntaan, niin et vielä ole peliä menettänyt! Joskus täytyisi vain rohkaista itsensä ja mennä juttusille.. Enkä usko, että hänen vastauksensa olisi mitenkään "negatiivinen", menet vain niinkuin kenelle tahansa juttelemaan :) Toivotan onnea!

• やあやあ
        söldföakj kirjoitti:

xD feil..

• autorassari

Jokos pääsi "konepellin alle tönkimään" ?

• ...

Noniin juteltiin siellä kaupalla tovi tänään! :) Olo on kuin 13-vuotiaalla teinitytöllä :) Siinä vaiheessa kun jäin siihen yhden hyllyn luokse häntä odottelemaan ja kun tuli sieltä, niin sanoin hei ja hymyilin, se nyökkäs takasin ja hymyili niiiin ihanasti takaisin !! No minä menin siinä sitten kertomaan siitä autosta ja niistähän meillä riitti juttua kassalle asti. Taas tällä kertaa sain hänet hieman nauramaan yhdellä jutulla autostani, ja kävi muuten ilmi, että hän oli kolmisen vuotta sitten koeajanut tämän tällä hetkellä omistamani auton! Eikä kassan neidillekkään sanonut mitään vaan jatkoi minulle puhumista ja minuun päin katsomista! Aika jännä sattuma vai mitä? ;) Yhtä hymyä näkyy mies olevan kun minun kanssa puhuu vaikka kun olen ennen häntä nähnyt niin ei hymyä tule sitten millään :) Liekkö tämä nyt sitten hänen puoleltaan mitä? Ja menenkö taas sinne huomenna vai jätänkö yhden päivän väliin? Joko seuraavalla kerralla kehtaisin pyytää kahville ihan tuosta noin vain? Kyllä on melkoisen ihanaa tämä elämä juuri nyt :)

• kafe ole

Päiväkahviseuraksi vaan ja rusinapullien kera

• Aito mies

Oi, oi, kuulostaa hyvältä! Jatka samaan malliin!

Mutta eikös tuo kaupassa 'notkuminen' miestä tuntikausia väijyen tule kalliiksi ? :)

Muutamia ajatuksia keskutelun avaukseksi siinä kauppa-asiayhteydessä:
        - että onko tämä tuote vs tuo tuote parempi
        - mitenkä onko mies kokeillut kaupan yhteydessä kahvilaa tai jotain kahvilaa siinä lähellä
        - onko avokado/banaani tms kypsä / raaka tai parempi kovana tai pehmeänä (tai no, ehkä tuo kovana ei ole paras mahdollinen sanonta aluksi :) )
        - mistä löytyy sitä tai tätä
        - miksi jätti 3v sitten ostamatta just sun auton
        - onko autossa ollu jotain vikoja
        - kummitytölle/-pojalle pitäis keksiä lahja, mikähän se vois olla
        - minkälainen lamppu nykyisin pitäis ostaa, kun noi hehkulamput on vissiin lopetettu (sopivan 'naisellisen avuton', että mies pääsee pätemään)
        - pitäis laittaa lamppu kattoon, mutta kun siinä on semmoinen merkillinen sokeripala / siankärsä (edelleen naisellisuutta)

Tuossahan noita muutama :) Kaikki miehet ei saa keskustelua aikaan, mutta muutamalla avituksella saattaa sujua taas :)

Onnea matkaan!!

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Oi, oi, kuulostaa hyvältä! Jatka samaan malliin!

Mutta eikös tuo kaupassa 'notkuminen' miestä tuntikausia väijyen tule kalliiksi ? :)

Muutamia ajatuksia keskutelun avaukseksi siinä kauppa-asiayhteydessä:
        - että onko tämä tuote vs tuo tuote parempi
        - mitenkä onko mies kokeillut kaupan yhteydessä kahvilaa tai jotain kahvilaa siinä lähellä
        - onko avokado/banaani tms kypsä / raaka tai parempi kovana tai pehmeänä (tai no, ehkä tuo kovana ei ole paras mahdollinen sanonta aluksi :) )
        - mistä löytyy sitä tai tätä
        - miksi jätti 3v sitten ostamatta just sun auton
        - onko autossa ollu jotain vikoja
        - kummitytölle/-pojalle pitäis keksiä lahja, mikähän se vois olla
        - minkälainen lamppu nykyisin pitäis ostaa, kun noi hehkulamput on vissiin lopetettu (sopivan 'naisellisen avuton', että mies pääsee pätemään)
        - pitäis laittaa lamppu kattoon, mutta kun siinä on semmoinen merkillinen sokeripala / siankärsä (edelleen naisellisuutta)

Tuossahan noita muutama :) Kaikki miehet ei saa keskustelua aikaan, mutta muutamalla avituksella saattaa sujua taas :)

Onnea matkaan!!

Voi kiitos!! Todella hyviä keskustelunaloituksia! Pitää valkata joku tälle päivälle(kö?)
        Tiedän sen tarkan kellon ajan monelta hän aina tuohon kauppaan tulee niin osaan mennä itsekin paikalle. Taitaa olla, että meillä on sama työaika :)

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Voi kiitos!! Todella hyviä keskustelunaloituksia! Pitää valkata joku tälle päivälle(kö?)
        Tiedän sen tarkan kellon ajan monelta hän aina tuohon kauppaan tulee niin osaan mennä itsekin paikalle. Taitaa olla, että meillä on sama työaika :)

Muista kertoa, toimiko mikään noista aloituksista :)

Ja btw, kerroit ylempänä että nappasit tuon konepelti-idean toiselta palstalta. Miltä palstalta?

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Muista kertoa, toimiko mikään noista aloituksista :)

Ja btw, kerroit ylempänä että nappasit tuon konepelti-idean toiselta palstalta. Miltä palstalta?

Juu tänään ei hän tullutkaan sinne, yleensä joku päivä viikosta jää siellä käymättä heh. No sainpahan tehtyä omat ostokseni toisin kuin eilen, jäi lähes kaikki ostamatta mitä olisi pitänyt ;)
        Joo no kävin lukemassa nuita Cosmopolitanin palstoja, eihän niistä paljoa löydy hyviä ideoita, mutta tuo pisti silmään ja kyllä, se näkyy toimivan :) Mutta hei! Huomenna pitäisi yrittää sen kahvikutsun kanssa ;)

• mies 38v
        ... kirjoitti:

Juu tänään ei hän tullutkaan sinne, yleensä joku päivä viikosta jää siellä käymättä heh. No sainpahan tehtyä omat ostokseni toisin kuin eilen, jäi lähes kaikki ostamatta mitä olisi pitänyt ;)
        Joo no kävin lukemassa nuita Cosmopolitanin palstoja, eihän niistä paljoa löydy hyviä ideoita, mutta tuo pisti silmään ja kyllä, se näkyy toimivan :) Mutta hei! Huomenna pitäisi yrittää sen kahvikutsun kanssa ;)

Minkämerkkisessä autossa konepelti pystyssä?

• ...
        mies 38v kirjoitti:

Minkämerkkisessä autossa konepelti pystyssä?

Kehtaisiko tuota täällä kertoa, tiedä vaikka kyseinen mies lukee tätä palstaa jota en kyllä usko alkuunkaan, mutta silti heh. Noh, Chrysler :)

• mies 38v
        ... kirjoitti:

Kehtaisiko tuota täällä kertoa, tiedä vaikka kyseinen mies lukee tätä palstaa jota en kyllä usko alkuunkaan, mutta silti heh. Noh, Chrysler :)

Ei sitten mikään ihme, että konepelti pystyssä, joten "varma nakki" saada "apua"

• ...
        mies 38v kirjoitti:

Ei sitten mikään ihme, että konepelti pystyssä, joten "varma nakki" saada "apua"

No eipä tuota ole tarvinnut muuten kuin vain tässä tapauksessa ;)

• ...

Tänään päästiin taas askel eteenpäin!!! Voi että kun vieläkin on ihan pää pilvissä, että älkää ihmetelkö jos tulee kirjoitusvirheitä :)
      No menin sinne kaupalle ja ostoksiakin piti tehdä, sitten kohta näin tämän miehen sieltä tulevan ja menin heti ihan "paniikkiin" olin niinkuin en olisi huomannut häntä (jostain syystä), sitten se pyöri siinä minua ympäröivien hyllyjen luona ja lopulta tuli viereeni ja kysyi autostani onko eräs vika jo löytynyt, josta mainitsin ohi mennen toissa päivänä :) no minä siinä yritin saada jotain sanotuksi, että ei ole löytynyt jne. No sitten hän siinä ehdotteli, että kaverinsa on korjannut hänen autojansa ja saattaisi tietää minunkin autostani jotain, että voi kysyä häneltä. Sitten minä siinä kiittelin ja hän käveli pois heh, huomasin hänen vilkuilevan minua aina välillä muitten hyllyjen takaa. Kassalle mentiin taas samaan aikaan, mutta hän edeltä. Ulkona sitten hän oli jo kiireen vilkkaa lähdössä ja minä jäin tietysti katselemaan autoansa ja häntä, ja hänkin siinä koko sen ajan, ennenkuin lähti ajamaan pois päin parkista, katsoi minua ja taisin nähdä jonkun hymyn vilauksenkin ;) Taas olen ollut niin iloinen koko loppu päivän että huhhuh! ja sitten kun hän oli jo ajanut pois näköpiiristä, varmaan ihmiset ihmettelivät kun olin vielä oman autoni ulkopuolella, niin siinä piti alkaa hyppimään onnesta! Noh, ensi kerralla on helppo taas jatkaa tästä, ja näin ollen jos vihdoin viimein saisi sen kahvikutsun esitettyä :)

• ...

Niin ja muuten, mitähän se meinaa kun siinä jutellessa se ei paljon minuun päin katsonut ollenkaan? heh, liekkö hieman ujo vai niin ihastunut?

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Niin ja muuten, mitähän se meinaa kun siinä jutellessa se ei paljon minuun päin katsonut ollenkaan? heh, liekkö hieman ujo vai niin ihastunut?

Oi, oi, pidä meidät ajantasalla! tää on niiiiiin jännäää :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Oi, oi, pidä meidät ajantasalla! tää on niiiiiin jännäää :)

Ai kun ihana, että joku ajattelee noin tästä tilanteesta!! :) Kyllä on nyt paljon pelissä niin sanotusti! :)

• kaverille kans
        ... kirjoitti:

Ai kun ihana, että joku ajattelee noin tästä tilanteesta!! :) Kyllä on nyt paljon pelissä niin sanotusti! :)

Kerrassan fantsua :) Saatat saada kahdelta autokorjaajalta

• ...
        kaverille kans kirjoitti:

Kerrassan fantsua :) Saatat saada kahdelta autokorjaajalta

No voihan perhana :)

• kaverille kans
        ... kirjoitti:

No voihan perhana :)

Pikemminkin tupla onni

• Aito mies

Noh, mites on, saako jo udella, että mitä kaupassa tapahtui tänään :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Noh, mites on, saako jo udella, että mitä kaupassa tapahtui tänään :)

No valitettavasti en itse päässyt lähtemään sinne tänään kun tuli tuota flunssaa :( On kyllä ollut hirveän ikävä ja niin olisin halunnut hänet taas nähdä!!! Tiedä vaikka olisi tullut kertomaan minulle siitä auton korjaus jutusta :) No jospa nyt tässä viikonlopun aikaan saa itsensä "ihmismäiseen kuntoon" ja sitten maanantaina uutta yritystä :)

• Aito mies
        ... kirjoitti:

No valitettavasti en itse päässyt lähtemään sinne tänään kun tuli tuota flunssaa :( On kyllä ollut hirveän ikävä ja niin olisin halunnut hänet taas nähdä!!! Tiedä vaikka olisi tullut kertomaan minulle siitä auton korjaus jutusta :) No jospa nyt tässä viikonlopun aikaan saa itsensä "ihmismäiseen kuntoon" ja sitten maanantaina uutta yritystä :)

No täytyy kyllä olla melkomoinen flussa, että ei mene ihastustaan kurkkimaan :) Ainakin omalla kohdallani, pitäis ainakin olla kuumetta, että en lähtis :)

Ja voishan sillä herua sympatiapisteitä :)

• rinnat esiin
        Aito mies kirjoitti:

No täytyy kyllä olla melkomoinen flussa, että ei mene ihastustaan kurkkimaan :) Ainakin omalla kohdallani, pitäis ainakin olla kuumetta, että en lähtis :)

Tai voisit heruttaa :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Onhan tuota lämpöäkin ollut, vai johtuneeko ihan muusta? ;) En malta odottaa maanantaita! Oikein innolla sitä lähtee viemään työpäivät läpi :)

• turvahousut jalkaan
        ... kirjoitti:

Onhan tuota lämpöäkin ollut, vai johtuneeko ihan muusta? ;) En malta odottaa maanantaita! Oikein innolla sitä lähtee viemään työpäivät läpi :)

Olet herkässä tilassa. Varo muita miehiä.

• We want more!

On kyllä ihqu jatkokertomus. Parempi kuin kaunarit. Lisää!

• Aito mies

Samaa mieltä! Ma lisää, heti kaupassa käynnin jälkeen :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Samaa mieltä! Ma lisää, heti kaupassa käynnin jälkeen :)

Jep maanantai iltana tulee tekstiä lisää! :) Toivottavasti mies ilmaantuu paikalle ;) Onkohan nämä pari päivää (To, Pe) ihmetellyt, että missä mahdan olla heh.

• pussit tyhjäks
        ... kirjoitti:

Jep maanantai iltana tulee tekstiä lisää! :) Toivottavasti mies ilmaantuu paikalle ;) Onkohan nämä pari päivää (To, Pe) ihmetellyt, että missä mahdan olla heh.

Lataili pussejaan maanantaita varten

• Just make it happen

Se on jännä miten se juttelu tulee jotenkin automaattisesti, mutta minkään sortin vakavampi aloite on jo isompi porras harpattavaksi. Sitä nauttii vaan jotenkin paikan päällä siitä, että edes näkee sen jonkun/voi olla kontaktissa, eikä välttämättä manaa aloitekyvyttömyyttään kuin kotona vasta. Ja hauskaa miten muokkaa omat aikataulut, että näkee sen tietyn hlön vielä useammin :)

Itse nähnyt tämmöstä sutinaa enemmän ja vähemmän busseissa/pysäkiltä tulleiden hlöiden välillä.. Toivottavasti kaikki päättyy hyvin tässä! Vaikka mies kuinka juttelisi ja hymyilisi niin hänkään ei välttämättä jollain tasolla voi tehdä varsinaista aloitetta. Voi hyvinkin kuvitella, että jos ei nainen olekaan täysin kiinnostunut tai sitten on niin ihastunut, että on omalta osaltaankin lukossa kohdatessa. Onnea kauppaan, kesää odotellessa!

• ...

Hienosti kirjoitettu! Juuri näinhän se menee! :) Tänään pitäisi taas rohkaista mielensä ja mennä sinne kaupalle. Jos vain saisin tänään sen kahvikutsun sanottua niin kyllä olisi jo iso askel!!! :)

• Sekin mahdollista
        ... kirjoitti:

Hienosti kirjoitettu! Juuri näinhän se menee! :) Tänään pitäisi taas rohkaista mielensä ja mennä sinne kaupalle. Jos vain saisin tänään sen kahvikutsun sanottua niin kyllä olisi jo iso askel!!! :)

Saattaa olla bi?

• ...
        Sekin mahdollista kirjoitti:

Saattaa olla bi?

Ja ei varmana ole :D Tuon voin kyllä sanoa 101% varmuudella.. hehhheh.

• sisäistä puheet
        ... kirjoitti:

Ja ei varmana ole :D Tuon voin kyllä sanoa 101% varmuudella.. hehhheh.

Selvästi kertomasi perusteella bi-henkinen?

• ...
        sisäistä puheet kirjoitti:

Selvästi kertomasi perusteella bi-henkinen?

vai niin :)

• neuvoksi vaan
        ... kirjoitti:

vai niin :)

Selvästi henkilö on riskimateriaalia bi-suhteisiin

• .....
        neuvoksi vaan kirjoitti:

Selvästi henkilö on riskimateriaalia bi-suhteisiin

Typerä trolli, tunge kokeeksi vaikka dildo perseeseesi jos olet utelias miesten suhteen muttet uskalla kokeilla.

• olet siis bi?
        ..... kirjoitti:

Typerä trolli, tunge kokeeksi vaikka dildo perseeseesi jos olet utelias miesten suhteen muttet uskalla kokeilla.

Taisit kokeilla itse jo :DDD

• ...

Ei se tänään sitten tullut sinne ollenkaan :( Jos hänkin on nyt sairastunut siihen samaan flunssaan kuin minä. Toivottavasti huomenna nähdään ;)

• ...

APUAA!!! :D Tänään sillä näkyi menevän ylitöiksi, mutta!!!! Meidän yhteinen tuttumme on samassa työpaikassa, ja tapasin hänet tänään, ja tämä mies oli kuulemma kertonut minusta (hänelle ainakin) :D !!!! Ja oli sanonut juttutavansa minua ja sanoi "yhellä naisella on samanlainen auto", ja ihan hyvinhän minua voisi kutsua tytöksi vielä, ikäni puolesta periaatteessa! 21 V.
      Mutta hei, eikös tämä jotain meinaa??? Sillä kuka nyt menisi vielä työkavereille kertomaan parista juttukerrasta tuntemattoman kanssa kaupungilla :D Ja näinpä hän sitten sai tietää nimeni :D

• mato-ongella

Nielaisi koukun syötteineen sekä kohon kanssa :DDDD

• Aito mies

Oi, oi, aina vaan paranee! Kuulostaa niin mukavalta. Jatka vaan juttua, että mekin saadaan tietää...

• 4626426242464

Näytä tää topikki sille sit joskus :DD

• ...

Kenties, sitten joskus :) Tänään taas ostoksille ;)

• Namusetä karkkikaupa

Minkä ikäinen tuo setä on?

• ...

Rehellisesti sanoen en tiedä ^^

• ...

Noniiiin tänäänpä taas puheltiin sen kanssa!!!!!!!! :)
      Menin sinne kaupalle ja hengasin siellä noin 10 min, muttei miestä kuulu. Alkoi jo tuntua siltä, että onko se alkanut jänistää heh. Noh, menin kassalle ja siinä samassa näin hänen autonsa kaartavan parkkialueelle ja normaalista poiketen, ajoi pidemmän lenkin siitä minun auton ohi. Oli muuten ajanut minun autoni taakse siihen kauemmas vaikka yleensä aina jättää yhteen toiseen kohtaan ;)
      Noh, olin kävelemässä kaupasta ulos kunnes näen hänen menevän taas sisälle, ja sitten kun katseemme kohtasivat, niin voi kun se taas hymyili ja nyökkäs tervehdykseks!!! Samoin tein minä :) No minä jäin autolle odottelemaan, ja sitten kun se tuli sieltä ja vei kamat omaan autoonsa niin sitten tultiin molemmat autoista ulos niin sanotusti, ja juttu alkoi siitä mihin viimeksi jäi ;) No hän tuli tällä kertaa yllättävän lähelle, ja minähän en siirtynyt milliäkään kauemmas :D jostain syystä tässä vaiheessa kiinnostavampi katsottava oli minun auton perä :D muuten oli kyllä minuun päin kokoajan ;) No sitten siinä puhuttiin vaihteistoöljyistä ja siinä konepeltiä auki kun halusi katsoa onko autossani sitä tarpeeksi ;) Heti se sen tikun siitä löysi ja siinä meni jonkin aikaa, minulla kun ei ollut mitään rättiä mukana niin se haki omasta autostasa jonkun pahvin palasen.. ja totesi saman tien, että liian vähän öljyä, että ainakin pari litraa kataa lisää. No, oikeassa oli :) Muutakin juteltiin näistä autoista ja varsinkin hänen sellaisista ja pääsi hän siinä kehumaan kuinka paljon löytyy hevosvoimia toisesta autostansa (joka samanlainen kuin minun, ainakin ulkoa päin jne.). Huomasin pariin otteeseen jutellessa mm. aiheesta jonka tiesin, niin ei oikein pysynyt kärryillä kokoajan ;) Kun yhdessä asiassa kyseessä oli Joulukuu 2012 niin hän oli jo menossa vuotta taaksepäin ja niin edelleen :D No sitten se oli jo sen verran kiireisen näköinen, etten tohtinut vielä kahville pyytää, mutta sen sijaan sanoin, että "no ajelehan varovasti" ja hän hymyillen siihen että "niin pitää tehdä" :D heheh. Että tämmöistä tällä kertaa ;) Huomenna minulla menee duunissa pidempään niin en tuohon aikaan sitten pääse lähtemään :( Ikävä tulee jo nyt!!!
      Mitenkäs perjantaina jos nähdään, niin kannattaa mennä sen luokse? Ehkä silloin kysyn kahville kun on auttanut nuiden autojen kanssa niin paljon :)
      Olen yhtä hymyä ollut tuosta hetkestä lähtien taas kerran!!!! :) :) :) :) Ja hei! Mitäs voisi kehittää kun tulee tuo ystävänpäivä? ;)

• silleeen

Ystävänpäivä piparia ja kahvia :D

• Jännittää

Joo,ehdottoman hyvä idea tarjota kahvit auton huollosta, on sopivan "virallista" ja hyvä syy!

Ja nyt ehdottomasti pyydät etkä jänistä.

Meitä on täällä monta jotka on sun tukena :)

Ihanaa kun jollekin käy noin.. :) :)

• ...

Ihana juttu kiitos kaikille

• 111111111111111

Joo kyl toi kahvikutsu luonnistuukin täysin viimeistään nyt :) Ja faktahan on, et ei se rupeis sun öljyjä kattomaan, ellei se haluis tikusta asiaa periaatteessa ja tossa kohtaa saada lisäaikaa sun kanssa! Sul on kieltämättä pullat hyvin uunissa! Jatkoa odotellessa..

• ...

Perjantaina menin sitten nolaamaan itseni hänelle :( Toivottavasti ei kuitenkaan itse ajattele noin, ehkä vain itse ajattelen niin :) Noh, alku meni hyvin:
      Olen huomannut, että hän lähtee perjantaisin aikaisemmin töistä, niinpä tein sitten minäkin tällä kertaa ;) Noh, näin hänen ajavan kaupungilla siinä aika piakkoin ja minä kävin kääntymässä (hemmetti kun oli liikenne ruuhkaa niin en päässyt kovin nopeasti) ja sitten ajelin sen marketin pihaan parkkiin kun näin hänen autonsa siellä olevan. Menin kauppaan ja hän oli sieltä kävelemässä kassalle, otin äkkiä siitä parit tuotteet ja menin perässä. Joku pääsi kuitenkin siihen meidän väliin. No hän huomasi minut ja tervehti, samoin tein minä. Noh, hän meni jo ulos kun olin vielä maksamassa. Kävelin kaupasta ulos ja näin, että oli jäänyt odottelemaan minua sinne autollensa, jättänyt oven auki ja katseli sinne kaupan oville päin ;) Noh, sieltä jo sopivan matkan säteeltä huutelee minulle kysymystä autooni liittyen: "no ei tainnut minun neuvoista olla apua?" ja minä menin siinä sanomaan että: "no ei ollut" ...voi eiii :D Noh vähän aikaa siinä jutskailtiin ja sitten hän oli jo lähdössä. Siis uskokaa tai älkää, joka ikinen asia minkä olin suunnitellut sanottavaksi ja myös kahveelle lähtö, unohtui täysin!!! Kai sitä on silloin vain niin siinä hetkessä..?
      Noh, minä sitten kaikessa rauhassa lähden ajelemaan toiseen kauppaan, kun oli aikaa shoppailla :) Ja voi ei, hänen autonsa oli siellä parkissa ja nyt alkaa se mikä minun olisi pitänyt jättää tekemättä!!! :( Ajoin ensin pois, mutta sitten tulinkin takaisin, jätin autoni vähän kauemmaksi ja menin sinne kauppaan. Huomasin hänet siellä, mutten usko että hän vielä huomasi minua siinä vaiheessa. Keräsin parit käsissä kannettavat ostokset ja lähdin kävelemään vielä sinne suuntaan missä hänet näin (oli muuten ostamassa itselleen vaatteita, oikein hienoja sellaisia ;) ). Noh, sitten hän ilmestyy siitä hyllyjen välistä ja katsoo minua vähän sellaisella ilmeellä, että "What the fuck?" No minä siinä keksin äkkiä sanoa, että: "No me sitä aina törmätään :)" hän sitten vähän naurahtaen siihen: "niin, peräkkäin kuljetaan" ja käveli siitä sitten pois. Ja minä vielä kävelin hänen perässään sinne kassalle, ja menin vielä samalle kassalle. Onneksi joku kerkesi siihen meidän väliin (taas). Sitten se siitä lähti, ja vasta kun itse kerkesin kaupasta ulos, niin hän ajoi pois ja liekkö sitten kotiinsa lähtenyt. Jotenkin minusta tuntuu, että tuo oli paha virhe! Se sinne toiseen kauppaan meno :( Mitä mieltä te olette? Olisiko kannattanut jättää menemättä? Jokin minua pakotti sinne menemään.. :/ Ja onko viisasta heti maanantaina mennä taas häntä näkemään sinne kaupalle? Antakaa joitain vinkkejä, olen ihan pihalla. Haluaisin nähdä hänet, mutta onko tuo kannattavaa tämän jälkeen? Ehkä kahvikutsu olisi nyt hyvä? Jos sitäkään saan suustani :/

• yhtä matkaa

"niin, peräkkäin kuljetaan"

Vitsi kun tuossa tialanteessa olisi ollut hyvä todeta että voisitte kulkea samalla autolla....

• ...
        yhtä matkaa kirjoitti:

"niin, peräkkäin kuljetaan"

Vitsi kun tuossa tialanteessa olisi ollut hyvä todeta että voisitte kulkea samalla autolla....

Tavallaan joo, jos olisi vielä kehdannut heh. Koko tuo lausahdus vaan oli jotenkin niin huvittava siinä tilanteessa, etten osannut siihen paljoakaan sanoa, ainakaan hymyilemättä :)

• Aito mies

Kyllähän se varmaan olis jo kahvikutsu paikka ja pikkasen kysellä, että haluaisko hän tutustua tarkemminkin.

Tsemppiä vaan matkaan!

• ...

Huomenna meinasin rohkeuteni kerätä ja tosiaan kysyä. Älkää sentään tuomitko jos se ei minulta vieläkään lähde :D Varmasti moni tietää miten vaikeaa se voi olla... Kai siinä pelkää niitä pakkeja ihan eniten.. Pitäisi vain osata huomenissa ajatella, että elämäähän tämä vain on :)
        Kiitos kyllä tsemppiä tarvitaan! Kirjoittelen sitten miten kävi!

• fatal attraction

Vaikea sanoa ulkopuolisena, mutta voi olla että vähän voisit rauhoittaakin tuota stalkkerointia, niin et anna liian epätoivoista kuvaa itsestäsi. Vaikka viikon tauko kauppastalkkeroinnissa, niin mies ehtii jo vähän kaupaillakin sinua. Jos olet koko ajan kimpussa, niin saattaa menettää kiinnostuksensa.

• fatal attraction

Mies vaikuttaa kyllä kiinnostuneelta. Ei hän muuten jäisi autolle odottelemaan sinua, mutta tuo että seurasit häntä toiseen kauppaan saattoi vähän sekoittaa hänenkin konseptejaan. Muutama päivä taukoa ainakin, ettet vaikuta ihan stalkkerilta. Sitten vaan rohkeasti kahvikutsua tai jos et saa sanotuksi niin vihjaa edes, että ei taida poika tietää, että olisi pullakaffetta nurkan takana tarjolla ja silmän isku päälle, niin homma on sinetöity ja hääkellot soi ja ei kun morsiuspukua valkkaamaan seuraavalla viikolla.

• ...
        fatal attraction kirjoitti:

Mies vaikuttaa kyllä kiinnostuneelta. Ei hän muuten jäisi autolle odottelemaan sinua, mutta tuo että seurasit häntä toiseen kauppaan saattoi vähän sekoittaa hänenkin konseptejaan. Muutama päivä taukoa ainakin, ettet vaikuta ihan stalkkerilta. Sitten vaan rohkeasti kahvikutsua tai jos et saa sanotuksi niin vihjaa edes, että ei taida poika tietää, että olisi pullakaffetta nurkan takana tarjolla ja silmän isku päälle, niin homma on sinetöity ja hääkellot soi ja ei kun morsiuspukua valkkaamaan seuraavalla viikolla.

Olet varmaankin oikeassa! Itse asiassa hän ei näytä tänään olevan töissä, ei ollut eilenkään. Ajan siitä aina ohi kun tiedän missä on. Että taitaa jäädäkin kokonainen viikko väliin sillä perusteella, että huominen ja torstai menee taas töissä itselläni pidempään ja perjantaina tämä mies luultavasti taas lähtee aikaisemmin. Että eiköhän tuo riittäisi ja sitten ensi viikon alusta koettamaan onnea :)

• urosmatikka
        ... kirjoitti:

Olet varmaankin oikeassa! Itse asiassa hän ei näytä tänään olevan töissä, ei ollut eilenkään. Ajan siitä aina ohi kun tiedän missä on. Että taitaa jäädäkin kokonainen viikko väliin sillä perusteella, että huominen ja torstai menee taas töissä itselläni pidempään ja perjantaina tämä mies luultavasti taas lähtee aikaisemmin. Että eiköhän tuo riittäisi ja sitten ensi viikon alusta koettamaan onnea :)

Koho keikkuu kohta nähdään mitä sä saat.

• eräsvain

onnea matkaan! ja älä lopeta tämän kirjoittamista on niin kiva lukea näitä aina :)

• ffffffffffffffffffff

jos oot blondi....
      blondihuoranpillua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ...

Nyt tänään uusi yritys! ;)

• heippatiheips

Mun mielestä se mies ei oo enemmästä kiinnostunut, ois se varmaan muuten jo itse pyytänyt sua kahville/treffeille...
      Mut tää on siis mun veikkaus vaan.
      Aina kannattaa kuitenkin yrittää!

• ...

Juu eihän se varmaa ole, vaan kun taitaa kuitenkin olla sen verran ujo tapaus, vaikka ei sitä puhuessa huomaa, muuten kuin että välillä puhuu vähän sekoja ja sitten oikaisee asian niinkuin se oikeasti on.

• heippatiheips
        ... kirjoitti:

Juu eihän se varmaa ole, vaan kun taitaa kuitenkin olla sen verran ujo tapaus, vaikka ei sitä puhuessa huomaa, muuten kuin että välillä puhuu vähän sekoja ja sitten oikaisee asian niinkuin se oikeasti on.

No, toi on tietysti hyvä merkki! :)

• ...
        heippatiheips kirjoitti:

No, toi on tietysti hyvä merkki! :)

hihih niinpä :)

• uteliaisuutta vaan
        ... kirjoitti:

hihih niinpä :)

Hei! Mitä kuuluu?

• ...
        uteliaisuutta vaan kirjoitti:

Hei! Mitä kuuluu?

No juu tämä mies oli varmaan ehkä sairaslomalla maanantaista torstaihin, vai onko sitten ollut lomapäiviä.. kuitenkin oli näköjään tänään mennyt töihin, mutta päätin tehdä niinkuin täällä neuvottiin, että jätän koko viikon väliin "tapaamisilta" ;) Olisi jännä tietää mitä ajatellut kun ei ole nyt nähnyt kokonaiseen viikkoon :) Maanantaina rohkeasti juttusille taas! ;)

• Odotamme innolla
        ... kirjoitti:

No juu tämä mies oli varmaan ehkä sairaslomalla maanantaista torstaihin, vai onko sitten ollut lomapäiviä.. kuitenkin oli näköjään tänään mennyt töihin, mutta päätin tehdä niinkuin täällä neuvottiin, että jätän koko viikon väliin "tapaamisilta" ;) Olisi jännä tietää mitä ajatellut kun ei ole nyt nähnyt kokonaiseen viikkoon :) Maanantaina rohkeasti juttusille taas! ;)

Tuoreinta päivitystä asiaan?

• ...
        Odotamme innolla kirjoitti:

Tuoreinta päivitystä asiaan?

Tänään ei tärpännyt.. Ei ollut töissä, aika oudoksi menneet hänen työpäivänsä :) Mutta huomista odotellessa! Olen miettinyt valmiiksi pari todella hyvää lausahdusta mikä saattaisi saada hänet muihin maailmoihin ;) Huomenissa lisää!

• tänään?
        ... kirjoitti:

Tänään ei tärpännyt.. Ei ollut töissä, aika oudoksi menneet hänen työpäivänsä :) Mutta huomista odotellessa! Olen miettinyt valmiiksi pari todella hyvää lausahdusta mikä saattaisi saada hänet muihin maailmoihin ;) Huomenissa lisää!

Mites sujui?

• ...

No tänäänhän meni jo aika hyvin ;) apuaaaa :D
      Mistäs aloittaisin, no vaikka siitä, että menin sinne kauppaan ja keräsin ostoksia kokoajan vilkuillen sinne ovelle päin. No kohtahan hän sinne ilmestyi ja jalkani menivät hyytelöksi :) No lopulta sitten pääsin juttusille kassajonossa, johon menin taas hänen jälkeensä. Tervehdittiin siinä ja aloitettiin juttua hänen autonsa korjauksesta jne. Paras on vielä tulossa! ;) No minä taas jäin siihen maksamaan ostoksiani kun hän lähti kaupasta pois. Sitten ulos tultuani huomasin hänen taas ajaneen autoni viereen parkkiin ja siellä odotteli (jo valmiina) ikkuna auki :) Olin siinä menossa autolleni jo hänen autonsa keulan kohdalla kunnes hän sieltä sitten minulle huuteli että "no onko se tuo auto toiminut miten? onko enää kuulunut kolinoita?" (tämähän oli siis meidän ekalta tapaamiskerralta kun olin auton konepelti auki..) No minä siihen sitten sanomaan pienen vitsin kera: "no ei ole kuulunut mitään, mitä nyt jostain tuolta renkaiden suunnalta jotain kolinaa...tai voi olla että kolisee omassa päässä" heh, no siihen hän nauramaan vähän ja sanoi jotenkin "niin se välilä tuntuu että kolisee minullakin omassa päässä" heheh mitähän lie tarkoittanut loppujen lopuksi? ;) No sittenhän meillä KERRANKIN meni jutut vähän henkilökohtaisempiin, kuin autoihin! Siinäpä sitten puheltiin läpi, että missä päin asutaan ja mitä tapahtui Juhannuksena hänelle ja kaiken lisäksi, tämä yheitnen tuttumme, joka hänen työkaveri, oli vissiin kertonut minusta enemmänkin ja näin ollen hän tiesi kysyä äitini kotipaikasta :D tämä kun sattuu olemaan siellä missä työkaverinsa asuu! Eihän nyt muuten ihan vieraalta ihmiseltä tällaisia kysellä vai mitä? ;)
      Täytyy myöntää, etten varmasti muista kaikkea mitä puhuttiin, ja niin...taas jäi niin monta asiaa sanomatta :) Mutta kyllä tuo alkaa olla melko selvää hänen puoleltaan! Eikö vain? Ja sitten se siinä sanoi että pitää lähteä syömään ja siitä lähdettiin omille teillemme :) Minusta kuitenkin ehkä, on melko tärkeää, että osaa vitsailla ja näin ollen saa hänet aina hieman nauramaan! Voi että oli taas ihana ja maailman paras päivä!!!!! :) Niin olisi taas mieli tehnyt mennä siihen hänen auton kyytiin ja lähteä mukaan!! :) Huomista odotellessa ;) Olisiko vinkkejä?? En ymmärrä miten se kahville pyytäminen voi olla NIIIIN vaikeaa!! :/

• hääkellot soi, mutta

Kesähäitä tässä odotellaan.
        Laita teksti paperilapulle ja anna.

• mukana ollaan

Mä mietin samaa jo aiemmin, jätä vaikka kahvikutsu auton tuulilasiin jos et muuten kykene. On NIIN ihanaa jännittää sun puolesta.
      Se, että mies on kiinnostunut, on ollut ihan selvää jo pitemmän aikaa, me kaikki muut se jo tiedetään, sinut pitää vaan saada vauhtiin :) :)

Mieti valmiiksi hyvä kahvipaikka jostain läheltä ja tarjoudut viemään kahville autosta huolemhtimisen takia. Ja mieti valmiiksi milloin itse pääsisit kahville, muuten saadaan odottaa monta viikkoa ennenkuin todella lähdette sinne ;)
      Ja sitä ei enää millään kestäis odottaa, viikonloppukin meni tätä odotellessa :D

• ...

Kyllä täällä on niin ihania ihmisiä minua tukemassa!!! :) Joo minäkin olen miettinyt jotakin viestiä sille jättää vaikka tuulilasiin, mutta tietysti viisainta olisi saada sanotuksi ihan omasta suusta :)
        Tänään taas pitäisi mennä käymään kaupalla ;) Jännittää aina niin hirveesti myös! Hyvä, että syömään pystyy :)
        Olenkin miettinyt valmiiksi kahvipaikan ja kaiken miten voisin sen sanoa, mutta kun en saa sanotuksi! Kai sitä kysyisi heti paikalla jos varmana tietäisi myöntävän vastauksen :) Pitänee tänään pyytää katsomaan taas autoni öljyt ! Ja sitten olla siinä niin onnellinen, kun hän katsoi ne taas kerran ja sitten heittää se kutsu tuosta noin vain. En voi luvata, että sitä pystyn siltikään tekemään heh. Koetetaan tsempata joka tapauksessa :)
        Niin, luin näitä kertomuksiani tällä palstalla eilen ja mietin, että tästähän saisi vaikka hyvän kirjan heheh.

• mitä seuraavaksi
        ... kirjoitti:

Kyllä täällä on niin ihania ihmisiä minua tukemassa!!! :) Joo minäkin olen miettinyt jotakin viestiä sille jättää vaikka tuulilasiin, mutta tietysti viisainta olisi saada sanotuksi ihan omasta suusta :)
        Tänään taas pitäisi mennä käymään kaupalla ;) Jännittää aina niin hirveesti myös! Hyvä, että syömään pystyy :)
        Olenkin miettinyt valmiiksi kahvipaikan ja kaiken miten voisin sen sanoa, mutta kun en saa sanotuksi! Kai sitä kysyisi heti paikalla jos varmana tietäisi myöntävän vastauksen :) Pitänee tänään pyytää katsomaan taas autoni öljyt ! Ja sitten olla siinä niin onnellinen, kun hän katsoi ne taas kerran ja sitten heittää se kutsu tuosta noin vain. En voi luvata, että sitä pystyn siltikään tekemään heh. Koetetaan tsempata joka tapauksessa :)
        Niin, luin näitä kertomuksiani tällä palstalla eilen ja mietin, että tästähän saisi vaikka hyvän kirjan heheh.

Kirjan, mutta pikkuisen paikallaan junnaavan romaanin.
        Morsian huntu hulmuten kyynel poskellaan...

• Aika toimia

Avaa jo suusi ja kysy, lähteekö hän kahville. Älä mieti kahvilaa tai mitään muutakaan valmiiksi. Tärkeää on saada sanotuksi, että haluat hänen seuraansa. Ei ole lainkaan noloa, vaikka saisit kieltävän vastauksen. Juttu on jo niin pitkällä, että tuo stalkkaus ja teeskentely käy yhä nolommaksi.

Siihen on joku syy, miksi mies ei ole vielä tehnyt sinulle ehdotusta. Hän saattaa olla ujo tai epäillä, että on liian vanha ja ruma sinulle. Hänellä saattaa olla joku muu. Vain kysymällä se selviää, ei odottamalla.

• ...

Kyllä! Huomenna sen teen! Meni miten meni! :)
        Tänään en päässyt ollenkaan sinne kaupalle samaan aikaan kun joku saakelin tavarajuna jumitti ylikäytävällä! 15 minuuttia siinä piti odotella hirveä autojono takana eikä oikein voinut tehdä käännöstäkään :( Kai tuolla sitten joku tarkoitus oli.
        Mutta jees, huomenna! Kerron sitten miten kävi, pitäkää peukkuja :) :) :)

• vcvxcv
        ... kirjoitti:

Kyllä! Huomenna sen teen! Meni miten meni! :)
        Tänään en päässyt ollenkaan sinne kaupalle samaan aikaan kun joku saakelin tavarajuna jumitti ylikäytävällä! 15 minuuttia siinä piti odotella hirveä autojono takana eikä oikein voinut tehdä käännöstäkään :( Kai tuolla sitten joku tarkoitus oli.
        Mutta jees, huomenna! Kerron sitten miten kävi, pitäkää peukkuja :) :) :)

ei ole tullut raporttia tältä päivältä.

• ...
        vcvxcv kirjoitti:

ei ole tullut raporttia tältä päivältä.

Ei mitään raportoitavaa :( En nähnyt häntä eilen, mutta kuitenkin näin. Sehän meni eilen niin, että lähdin sillätavalla ajamaan erään kaupan pihasta niin, että ajaisin hänen edellään. No siihen kerkesi eräs toinen auto meidän väliin, mutta kuitenkin. No uskon, että hän huomasi autoni siellä edellä. Sitten näin, että kääntyykin toiseen suuntaan (keskustaan). No minä menen kuitenkin sinne "meidän" kaupalle ja teen ostoksia noin puoli tuntia eikä miestä kuulu ei näy. No lähden siitä sitten ajelemaan takaisin keskustaan päin ja näen hänet tankkaamassa eräällä huoltoasemalla. No siitäpä teen äkkiä lenkin ja näin ollen pääsen takaisin sille tiellä eräältä sivukadulta. No sieltähän hän sitten tuleekin ja minä pääsen ajamaan hänen edellensä, kuitenkin muutamia metrejä välissä. No sitten huomaan, että hän vaihtaa kaistaa ja ajaa suoraan, eikä käännykkään sinne kaupalle. Noh, minäpä siinä käyn kääntymässä ja lähden itsekin tuohon suuntaan, jossa vähän isompi marketti/apteekki jne. Ja siellähän se oli parkissa, autonsa ympärillä pyöri.. Minusta tuntuu, että hän kävi Apteekissa! Kun oli sen kohdalle parkeerannut. Sitten ajoin siitä pois, ettei vaan luule minua hulluksi stalkkeriksi (joka nyt ehkä olenkin :D). Tuon jälkeen en häntä enää nähnyt. No tuossa aamulla töihin mennessäni ajoin hänen työpaikkansa ohi ja siellähän se auto oli. Pitänee tänään kokeilla uudestaan, mutta olisiko mitään vinkkiä antaa tälle päivälle? Koska tosiaan pääsen itsekin tänään aikaisemmin töistä niinkuin hänkin! Eli ajat menevät yksiin. Voisinhan sanoa hänelle vaikka, että joku esim. isäni lainasi autoani eilen, en näet usko, että hän näki kuka autoani ajoi! Ja että meni myöhään töissä ja tänään pääsin aikaisemmin jne. Ja sittenpä siitä juttua eteenpäin ;) Toivottavasti tänä iltana minulla on jotakin kerrottavaa :)

• ....----.....
        ... kirjoitti:

Ei mitään raportoitavaa :( En nähnyt häntä eilen, mutta kuitenkin näin. Sehän meni eilen niin, että lähdin sillätavalla ajamaan erään kaupan pihasta niin, että ajaisin hänen edellään. No siihen kerkesi eräs toinen auto meidän väliin, mutta kuitenkin. No uskon, että hän huomasi autoni siellä edellä. Sitten näin, että kääntyykin toiseen suuntaan (keskustaan). No minä menen kuitenkin sinne "meidän" kaupalle ja teen ostoksia noin puoli tuntia eikä miestä kuulu ei näy. No lähden siitä sitten ajelemaan takaisin keskustaan päin ja näen hänet tankkaamassa eräällä huoltoasemalla. No siitäpä teen äkkiä lenkin ja näin ollen pääsen takaisin sille tiellä eräältä sivukadulta. No sieltähän hän sitten tuleekin ja minä pääsen ajamaan hänen edellensä, kuitenkin muutamia metrejä välissä. No sitten huomaan, että hän vaihtaa kaistaa ja ajaa suoraan, eikä käännykkään sinne kaupalle. Noh, minäpä siinä käyn kääntymässä ja lähden itsekin tuohon suuntaan, jossa vähän isompi marketti/apteekki jne. Ja siellähän se oli parkissa, autonsa ympärillä pyöri.. Minusta tuntuu, että hän kävi Apteekissa! Kun oli sen kohdalle parkeerannut. Sitten ajoin siitä pois, ettei vaan luule minua hulluksi stalkkeriksi (joka nyt ehkä olenkin :D). Tuon jälkeen en häntä enää nähnyt. No tuossa aamulla töihin mennessäni ajoin hänen työpaikkansa ohi ja siellähän se auto oli. Pitänee tänään kokeilla uudestaan, mutta olisiko mitään vinkkiä antaa tälle päivälle? Koska tosiaan pääsen itsekin tänään aikaisemmin töistä niinkuin hänkin! Eli ajat menevät yksiin. Voisinhan sanoa hänelle vaikka, että joku esim. isäni lainasi autoani eilen, en näet usko, että hän näki kuka autoani ajoi! Ja että meni myöhään töissä ja tänään pääsin aikaisemmin jne. Ja sittenpä siitä juttua eteenpäin ;) Toivottavasti tänä iltana minulla on jotakin kerrottavaa :)

Aika epätoivoista stalkkaamista. Vähempikin riittäisi, kuitenkin tapaatte aika usein siellä kaupalla, ettei tarvitse lähteä tuolla tavalla läpinäkyvästi kaupungilla ajelemaan ja etsimään. C'mon, have some self respect.

• ......------.......
        ... kirjoitti:

Ja vaikka mies tuntuukin olevan kiinnostunut, niin liialla stalkkeroinnilla saattaa menettää kiinnostuksensa. Ota vähän rennommin.

• ??öö??

Mun mielestä nolaat itsesi tuommosella touhulla.
      Itse ainakin oisin aikoja sitten kysynyt kahville. En oikein ymmärrä miks käyttäydyt nuin...

• ...

Niin varmasti, mutta kun se ei ole niin helppoa, olen kuitenkin sen päättänyt tehdä kunhan nähdään :)
        Mutta eikös nämä periaatteessa ole kiinnostuksen merkkejä:
        Parkkeeraa aina viereen tai taakse, aloittaa jutun, katsoo autoni öljyt kun epäilin ettei ole tarpeeksi, puhuttiin viimeksi jo vähän muustakin (henk.koht.asioista) kuin autoista. ? :) Elikkä miksi ihmeessä hän sitten ei lähtisi kahville. Toivottavasti näen hänet tänään.

• ...

No, eipä tänään kovin pitkälle asiassa päästy. Näkyi lähtevän vieläkin aikaisemmin töistä ja kävi niin, että ajettiin vastakkain kun oli menossa kotiinsa päin ja morjestettiin hihii :) Tämän viikonlopun tsemppaan kunnolla ja maanantaina härkää sarvista!! Kyllä tässä on jo odoteltu :) Keksisittekö tällä välin jotain mitä voisin ehkä sanoa mikäli hän jollain tapaa kieltäytyy kahvikutsusta? Tämäkin vaihtoehto on otettava huomioon :(

• ??öö??

En oikein ymmärrä mitä sä pelkäät. Jos se ei oo kiinnostunut niin tuskin kuitenkaan mitenkään sua loukkaa tai on harmissaan sun kutsusta.

• ...

En tiedä, monellakin tuntuu olevan sama "ongelma" kyseisen asian kanssa. Kai se on niin kamalaa ja noloa saada "pakit"

• ??öö??
        ... kirjoitti:

En tiedä, monellakin tuntuu olevan sama "ongelma" kyseisen asian kanssa. Kai se on niin kamalaa ja noloa saada "pakit"

Aijaa... no, mä en oo tuota tajunnut pelätä... :D

• ...
        ??öö?? kirjoitti:

Aijaa... no, mä en oo tuota tajunnut pelätä... :D

Niih :) Mutta jos vaan hän maanantaina on töissä ja tulee kaupalle niin olen nyt valmis ottamaan sen riskin :) !!

• luettu on
        ... kirjoitti:

Niih :) Mutta jos vaan hän maanantaina on töissä ja tulee kaupalle niin olen nyt valmis ottamaan sen riskin :) !!

Saa nähdä rikkoontuuko 3000 lukukertaa ennen kuin mitään tapahtuu

• ...
        luettu on kirjoitti:

Saa nähdä rikkoontuuko 3000 lukukertaa ennen kuin mitään tapahtuu

heheh niin :)

• ...

hihii olen lutka

• Hihiiii

Jos antaa pakit, niin kerro sille tästä ketjusta.

• ...

Tulinpa tänne vielä kyselemään viime hetken "neuvoja" ja nyt kun en suostu ajattelemaan, ettei lähtisi kanssani kahville, niin. Minähän siinä tietysti ehdotan sitä kahvia, mutta kumpi sen sitten loppupeleissä maksaa? Minä tietysti olettaisin ehdottajana maksavani ne, mutta sitten jos hänessä on yhtään herrasmiestä niin hän varmaan sitten maksaa, mutta mitä minä siinä sitten sanon? Siis olen nyt hieman paniikissa kun odottelen maanantaita enkä tiedä mistään mitään heheh.
      Ja niin, miten se homma menee? Olenhan minä ennenkin ihmisten kanssa kahvilla käynyt, mutten koskaan tällaisen ihastuksen kanssa! Kädetkin tärisee kun kirjoitan tätä viestiä, että virheitä saattaa tulla! Ja voisinko millään muotoa saada häneltä tietoa siitä onko hän tosiaan sinkku? Millaisella kysymyksellä? Aika varmaksihan minä tuon tiedän, vaan mistä sitä koskaan tietää :) Ja mitä sitten kahvin jälkeen? Voisinko siinä lähtiessä halata häntä tuosta vain? apuaaa :D

• reipas eteneminen

Kysyt onko varattu esim. missä vaimos on töissä?

• ------
        reipas eteneminen kirjoitti:

Kysyt onko varattu esim. missä vaimos on töissä?

Ei kai tuollaista kannata kysyä ja näkeehän sen onko sormusta sormessa. Tuosta saattaa saada sen mielikuvan että aloittaja pitää miestä vain kaverina ja kutsui varatun miehen kaverikahveille.

• täh?
        ------ kirjoitti:

Ei kai tuollaista kannata kysyä ja näkeehän sen onko sormusta sormessa. Tuosta saattaa saada sen mielikuvan että aloittaja pitää miestä vain kaverina ja kutsui varatun miehen kaverikahveille.

kaikki ei käytä sormuksia, ei ole täysin varma merkki.

tämä riski tietysti on tuossa kysymyksessä.

• OldFart1977
    • hyviä neuvoja
    • Hurry uppia

Nyt täytyisi alkaa jotain tapahtumaan. Muuten 3000 jää haaveeksi.

• Hurry up!

Mulla tulee stressiä kun jännitän tätä jatkokertomusta. Toivottavasti pian tapahtuu jotain. En kestä enää!

• can't wait

Samoin!! Stressiä pukkaa kun pitää jännittää :)

• ...

Eilen isäni pilasi kaiken heheh. Olin siellä kaupalla kunnes hänkin tuli sinne ja sitten piti niin kiireellä lähteä häntä viemään meille hakemaan yhtä autoa.. Mutta, katsotaan meneekö se 3000 lukukertaa rikki tänään ennen iltapäivää :)
      Hädin tuskin pystyn töitä tänään tekemään kun olen niin paniikissa, pitäisi sentään tänään miestä kahville pyytää! apuaaa :D

• fyysistä kontaktia

Nyt fyysistä kontaktia peliin. Tökkäse edes sormella.

• gaydar is bleeping

Voi voi, se on varmaan homo se mies, kun ostelee tyylikkäitä vaatteita, eikä tajua tehdä aloitetta vaikka nuori nainen on ihastunut korviaan myöten.

• minimittaa

Lyhyempää hametta peliin niin johan mies innostuu

• Huikee stoori :)

Onko edistystä tapahtunut?

• luulisin ettei...

tuskin on ja tapahtuukaan.

alkuperäinen nysverö ei vaan saa suutansa auki. tai toimitettua sanomaansa muullakaan konstilla.

itse kohteena ollessani olisin saattanut vittuuntua tuollaiseen stalkkaukseen ajat sitten.

ei voi olla noin jumalattoman vaikeaa avata suutansa, sillä jos siihen ei pysty, kannattaa suosiolla unohtaa koko homma.

• ...

Voi kyllä, eilen olin erittäin "aktiivisella" mielellä liikkeellä. Laitoin sellaiset meikitkin, että varmasti kiinnitti huomiota :) Mutta mies taitaa nyt vähän juosta minua karkuun(ko)?? Ei ilmestynyt paikalle ollenkaan. Tein ostokseni ja lähdin, ei näkynyt olevan töissäkään sitten enää. Viisasta olisi itse olla ensimmäisenä siellä kaupalla, juuri siinä mielessä, etten mitenkään "seuraa" häntä. Mutta pitäisikö tänään tehdä toisin? Odottaa ja katsoa, että hän menee sinne ja sitten mennä itse perässä :) Saas nähdä. Taas on sellainen draivi päällä, että "mennään eikä meinata", perhosia vatsassa vaikka kuinka paljon! :) Olen näinä muutamana päivänä erehtynyt myös lukemaan päivä horoskoopin heh, sen mukaan eilen olisi pitänyt jotain tuon tyylistä tapahtua, mutta kun ei niin ei. Kun nyt vain näkisin hänet jossain niin saattaisi elämä muuttua TOIVOTTAVASTI :)

• pari peukkua

Oletpa töpinöissä, peukkuja!

• ...
        pari peukkua kirjoitti:

Oletpa töpinöissä, peukkuja!

Kiitoksia! Niitä tarvitaan :)

• Aito mies

Tää on edelleen tosi mielenkiintoista seurata :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Tää on edelleen tosi mielenkiintoista seurata :)

Jo ihmettelinkin, että minne Aito mies on hävinnyt :)
        Niin, voi kun tänään vain menisi kaikki nappiin!

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Jo ihmettelinkin, että minne Aito mies on hävinnyt :)
        Niin, voi kun tänään vain menisi kaikki nappiin!

Ei, ei, kyllä mä oon kurkkinu koko ajan. Mutta tää on ollu niin kannustavaa muutenkin, että en oo ollu hiljakseen. Ja olin reilun vkon EU:n ulkopuolella, missä datayhdeydet maksoi aika rapsakasti, että en viittiny tehdä muuta kuin aivan pakollisen mobiilisti, vaikka lasku meneekin työnantajan piikkiin.

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Ei, ei, kyllä mä oon kurkkinu koko ajan. Mutta tää on ollu niin kannustavaa muutenkin, että en oo ollu hiljakseen. Ja olin reilun vkon EU:n ulkopuolella, missä datayhdeydet maksoi aika rapsakasti, että en viittiny tehdä muuta kuin aivan pakollisen mobiilisti, vaikka lasku meneekin työnantajan piikkiin.

Ahaa! Missäpä päin matkustit? :)

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Ahaa! Missäpä päin matkustit? :)

Skimbaamassa lasten kanssa Norjassa. Alussa se oli aika kamalaa, kun lapset paahto menemään ja itse oli sukset kirjaimellisesti ristissä. Loppupäästä se olikin jo taas kivaa.

Mobiilidata €8 per megatavu!! Aika rapsakka hinta, kun EU katto on jossain alle euron - oisko joku €0.5

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Skimbaamassa lasten kanssa Norjassa. Alussa se oli aika kamalaa, kun lapset paahto menemään ja itse oli sukset kirjaimellisesti ristissä. Loppupäästä se olikin jo taas kivaa.

Mobiilidata €8 per megatavu!! Aika rapsakka hinta, kun EU katto on jossain alle euron - oisko joku €0.5

No tuohan kuulostaa kivalta ja varmastikin onnistunut reissu! :)
        Ei noilla hinnoilla kyllä tosiaan kannata pahemmin surffailla!

• jee jepulista jee

2500 kohta rikottu

• l0l0t

Huomenna päivitystä?

• ...

No joo tässä tulee hieman päivitystä! :) Nyt on kyllä vähän sekaisen oloiset fiilikset!
      Kaikki alkoi sitten näin:
      Menin kaupalle hengaamaan noin 10 min ja ajattelin eikö se taaskaan tule sinne. No aikani pyörin siinä hyllyjen välissä mistä näkee ovelle ja kohtahan se sieltä tuleekin sitten. No annoin hänen ensin ihan rauhassa katsella siellä, mutta näin kyllä, että etsi minua katseellaan ;) Kohta sitten menin sinne missä hän oli ja tervehdykset siinä sanottiin. Nyt kyllä en muista sanoiko hän mitään ennen minua, mutta luultavasti minä sen aloitin näin "no mitenkäs työpäivä meni?". Sitten hän vastasi siihen aika jännästi samalla hieman nauraen/hihittäen, että: "No siinähän tuo...pikku hiljaa". No siinä saatiinkin sitten jo puhuttua mitkä kuuluvat hänen työtehtäviinsä ja mitkä työajat ja samoin hän kysyi mitä minä teen työkseni. Ja muuten, kun kysyin hänen työnkuvaansa niin oli kyllä pokassa pitämistä kun hän sanoi: "No minä olen kokoonpanomies". hehheh, näin jälkeen päin ajateltuna jos olisin siinä kysynyt: "niin mikä oli? Panomies?". No joo, mutta, sitten hän lähti siitä ja minä menin kassalle, pääsin kerrankin ennen häntä sinne, hän kyllä tuli taakseni, mutta taas kerkesi joku muu siihen meidän väliin :) Aina hän minua ja minun ostoksiani on katsonut, kun itse olen ollut niitä jo pakkaamassa.
      No seuraava siirto oli taas omasta mielestäni hieman nolo minkä menin tekemään, muttei nyt kuitenkaan ehkä niin kamala. Oikein hitaasti laitoin ostokset autoon ja kun tämä mies meni omalle autollensa (ei muuten ollut tällä kertaa ajaut viereen/taakse, mutta tietysti kun siinä kaupan edessä oli tilaa), niin minä menin sinne ja hän katsoi vähän tyyliin, että "mitäs nyt?" no menin sitten sanomaan "sehän minun piti sinulle kertoa..." ja niin sanoin autostani yhden jutun. Puheltiin niistä siinä sitten tovi ja taas kerran eräässä asiassa pisti minua paremmaksi ;) ,mutta tämä mies on kokoajan jotekin niin kovin kiireisen oloinen! Ja äkkiä se sitten aina lähtee kun niin päättää tehdä. Ja näin se kahville pyytäminen tuntuu niin kovin vaikealta. No minä siinä sanoin "no nähdään taas" ja hän sanoi jotain että "joo! :)" ihan iloiseen sävyyn. Mutta, miten minulle tuli tällä kertaa sellainen olo, että onkohan hän sittenkään kiinnostunut minusta siinä mielessä? Tämä tunne tuli tänään ekan kerran! Vai mitä ihmettä tämä oikein on? Tänään olen miettinyt pääni puhki mitä menisin hänelle huomenna sanomaan mikäli nähdään. Tuli myöskin sellainen mieleen, että jos kysyisi viikonloppu suunnitelmia ja sitten keksisi jotain kivaa ;)

• ...

Sen kyllä olen huomannut, että hän ei paljon katso minuun päin puhuessaan minulle :D

• ----------

Voipi olla, ettei ole sinusta kiinnostunut. Tai on saattanut aluksi olla, mutta kun olet aika päällekäyvä nainen ja stalkkaat ja vakoilet ja seuraat ja muutenkin vähän omituisen oloinen varmaan, niin voipi olla, että on kiinnostus lakannut. Tai voipi olla että ei, mutta jos nyt suoraan sanon, niin itsekin saattaisin ottaa vähän etäisyyttä naiseen, joka selvästi seuraa ja on kimpussa. Siitä tulee vähän sellainen vaikutelma, että onpas epätoivoinen ja voiko tuollaisen ihastuneen pikkutytön kanssa toimia mikään suhde, jos ei olla vähän niin kuin samalla tasolla asioissa tai jotain sellaista. Vähän iisimmin voisit ottaa, olen tuolla aiemminkin jo kommentoinut, että tuo stalkkailu ei ole ehkä se paras veto vaikka täällä kaikki romantiikan nälkäiset kovasti kannustaakin kaikenlaiset päällekäymiseen. Jotkut ei vaan tykkää että ollaan noin aktiivisesti kimpussa.

• ---------------

Tässä tuntuu olevan vähän sellainen tilanne, että sulla on jo liian suuria kuvitelmia tästä teidän suuresta romanssista vaikka ette edes tunne kunnolla. Se on ihan hyvä olla aktiivinen ja osoittaa kiinnostusta, mutta ennen kuin alat kesähäitä suunnittelemaan, niin olisi parempi tutustua siihen mieheen ja tämä innokkuutesi on saattanut vähän sotkea kuvioita ja mies on alkanut ottamaan takapakkia siitä syystä. Tunnut olevan kovin kokematon näissä asioissa ja alat heti innostua liikaa. Sun pitäisi ehkä nyt vähän osoittaa sellaista omanarvontuntoa ja omilla jaloillaan seisomista tässä asiassa, eikä vaikuttaa liian roikkujalta. Jos miehestä vaikuttaa siltä, että sinä olet hänen kimpussa kuin pelastusrenkaassa, niin varmasti tulee automaattisesti takapakkia otettua. Eli pistät vähän pienempää vaihdetta, näin autotermein, ja voit jatkaa kyllä näitä kauppatreffejänne, mutta katselet vähän että tekeekö se mies mitään aloitteentapaista sinun suuntaan, tuleeko jututtamaan jne. Ja unohdat nyt vaikka ne kahvilatreffiehdotukset vähäksi aikaa, jollei tilaisuutta siihen tule ikään kuin luonnostaan. Tuskin saat sitä treffikutsua tehtyä jos olet ihan täpinöissään ja mies huomaa sen ja siitäkin syystä saattaa perääntyä. Relax, beibi.

• mieee!

Minustakin ap:n käytös on aika noloo ja lapsellista. jotenkin outoo, että ei muka kehtaa kysyä kahville, mutta kehtaa kytätä kaupassa ja stalkata muutenkin...

• --------------

Minä ymmärrän kyllä tuon tilanteen, että ei saa sanotuksi sitä sitten kun tosipaikka tulee, mutta se johtuu siitä, että ap on liian täpinöissään ja liikaa ladannut odotuksia koko hommaan, niin se mieskin varmaan ihmettelee tai huomaa sen innostuksen ja on varautuneempi. Jos nyt lähtis enempi liikkeelle siitä, että tässä on mukava ja kiinnostava mies, johon haluaisi tutustua paremmin, eikä ajattele, että tämä on nyt elämäni mies ja vuosisadan romanssi. Ei pidä liikoja ladata odotuksia, vaan yrittää ottaa vähän rennommin. Kun se kahvikutsun esittäminen ei ole elämän ja kuoleman kysymys, niin huomaa, että se onkin ihan helppo esittää, mutta jos ajattelee, että tässä on nyt kaikki pelimerkit pelissä, niin ihan varmasti jännittää ja ei saa sanaa suustaan.

• ...
        -------------- kirjoitti:

Minä ymmärrän kyllä tuon tilanteen, että ei saa sanotuksi sitä sitten kun tosipaikka tulee, mutta se johtuu siitä, että ap on liian täpinöissään ja liikaa ladannut odotuksia koko hommaan, niin se mieskin varmaan ihmettelee tai huomaa sen innostuksen ja on varautuneempi. Jos nyt lähtis enempi liikkeelle siitä, että tässä on mukava ja kiinnostava mies, johon haluaisi tutustua paremmin, eikä ajattele, että tämä on nyt elämäni mies ja vuosisadan romanssi. Ei pidä liikoja ladata odotuksia, vaan yrittää ottaa vähän rennommin. Kun se kahvikutsun esittäminen ei ole elämän ja kuoleman kysymys, niin huomaa, että se onkin ihan helppo esittää, mutta jos ajattelee, että tässä on nyt kaikki pelimerkit pelissä, niin ihan varmasti jännittää ja ei saa sanaa suustaan.

Olet ihan oikeassa! Ehkäpä jo huomisesta lähtien nyt teen vähän aikaa niin, että annan hänen tulla juttusille ihan itsestään JOS tulee.
        Muuten voisin vain tervehtiä ja kävellä ohi! Jospa tämä tästä. Olen vain aina niin kauhean täysillä mukana joka ikisessä asiassa, niinkuin nyt ihastumisessa, että meinaa jo senkin takia mennä metsään koko homma.

• Im` a mane

Kaiken kaikkiaan naisen voisi kuvitella olla enemmän riekaleina pakkien sattuessa kuin miehen. Ymmärrettävää siis.. Näin ainakin huomannut herkähköltä siskoltani.

• näin on

Ap on loistava tarinankertoja ja osaa pitää ainakin täällä palstan puolella jännitystä yllä. Liekö koko tarina edes totta. Jos on, niin voisit yrittää samalla tavalla pitää suspenseä miehenkin suhteen.

• ...

Niin :) kyllä tuo kaikki ihan totta on, vaikka uutuusromaanilta ehkä kuulostaakin.
        Saa nähdä mitä tämä päivä tuo tullessaan, on melko komea ilmakin ulkona ;)

• kertomus rullaa
        ... kirjoitti:

Niin :) kyllä tuo kaikki ihan totta on, vaikka uutuusromaanilta ehkä kuulostaakin.
        Saa nähdä mitä tämä päivä tuo tullessaan, on melko komea ilmakin ulkona ;)

Tänään menee 2500 lukukertaa rikki :)

• agagagagaga
    • Parasta toivoen

Mahdollisesti mies on ottanut takapakkia siitä syystä, ettei usko jutun etenevän mihinkään. Olette jo kauan jutelleet, eikä ole tullut kummempaa: ehkä hän ajattelee, että hän on sinulle vain kauppatuttu. Mistä noista miehistä tietää ;).

Ehkä sun pitäisi olla pari päivää poissa kaupasta ja katsoa, tuleeko hän sitten juttelemaan? Tätä on varmaan jo ehdotettu, selasin ei-ap:n viestit nopeasti.

• ...

Tämän teen! :) Katsotaan miten tilanne muuttu, jos muuttuu :)

• to bi or to bi
        ... kirjoitti:

Mies on 110%:sesti bi

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Mieti jo valmiiksi muutama muukin keskustelun avaus kuin nuo autot.

Muutamia heittoja:
        - onko kokeillut korkeaproteiinisia makarooneja
        - onkohan tässä hevonlihaa :)
        - millaiset sukset on parhaat
        - mikä on paras siideri
        - jos sun kaupassa on vaateosastoa, että mikä on miehen mielipide jostain loimesta
        - onko tämmöinen vai tommoinen tonnikala parempaa

Nää oli pikkasen huumolilla höystetty :) Ja kirjota vaikka käteen, jos pelkäät unohtavas paniikissa :)

Ja sitten tietty jotain mitä puntaroida, jos sitten päädytte kaffelle :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Mieti jo valmiiksi muutama muukin keskustelun avaus kuin nuo autot.

Muutamia heittoja:
        - onko kokeillut korkeaproteiinisia makarooneja
        - onkohan tässä hevonlihaa :)
        - millaiset sukset on parhaat
        - mikä on paras siideri
        - jos sun kaupassa on vaateosastoa, että mikä on miehen mielipide jostain loimesta
        - onko tämmöinen vai tommoinen tonnikala parempaa

Nää oli pikkasen huumolilla höystetty :) Ja kirjota vaikka käteen, jos pelkäät unohtavas paniikissa :)

Ja sitten tietty jotain mitä puntaroida, jos sitten päädytte kaffelle :)

Joo pitäisi kyllä saada puhutuksi muustakin. Tuo makarooni juttu kyllä piristi päivän :) hehheh. Periaatteessa tuosta alkomahoolista voisikin aloittaa jutun!
        Jotenkin minusta tuntuu, että hän ajattelee olevansa joko liian vanha minulle, tai sitten voisiko olla, että hänen mielestään on vain kiva jutella minulle, muttei halua muuta? Juuri tuon ikäeron takia. Ja jos näin olisikin, niin voisiko häntä saada millään tavalla kiinnostumaan ihan tosissaan? :) Minä kun menin ihastumaan korviani myöten :) :) :) :)

• myötäeläen
        ... kirjoitti:

Joo pitäisi kyllä saada puhutuksi muustakin. Tuo makarooni juttu kyllä piristi päivän :) hehheh. Periaatteessa tuosta alkomahoolista voisikin aloittaa jutun!
        Jotenkin minusta tuntuu, että hän ajattelee olevansa joko liian vanha minulle, tai sitten voisiko olla, että hänen mielestään on vain kiva jutella minulle, muttei halua muuta? Juuri tuon ikäeron takia. Ja jos näin olisikin, niin voisiko häntä saada millään tavalla kiinnostumaan ihan tosissaan? :) Minä kun menin ihastumaan korviani myöten :) :) :) :)

2500 lukukertaa meni rikki. Onnea!
        Enemmän toimintaa, jos saisi.

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Ikäeron takia aloite on varmaan sulla. Jos vanhempi mies alkaa kaupassa tekemään aloitteita, täytyy kyllä olla tosi varma tilanteesta / hullu /pervo :)

Mäkin oon jo 44v, vaikka ei sitä välttämättä ole helppo uskoa ulkoisesti. Ja voisin kuvitella, että jos menee nuorelle naiselle juttelemaan, niin vastaus on, että mene pappa vanhainkotiin :)

• S-girl 22v
        Aito mies kirjoitti:

Ikäeron takia aloite on varmaan sulla. Jos vanhempi mies alkaa kaupassa tekemään aloitteita, täytyy kyllä olla tosi varma tilanteesta / hullu /pervo :)

Mäkin oon jo 44v, vaikka ei sitä välttämättä ole helppo uskoa ulkoisesti. Ja voisin kuvitella, että jos menee nuorelle naiselle juttelemaan, niin vastaus on, että mene pappa vanhainkotiin :)

Vanhainkotikamaa ton ikäinen äijä onkin, jos kakskymppistä yrittää.

• bibbeli1
        to bi or to bi kirjoitti:

Mies on 110%:sesti bi

Mitä väliä vaikka olisikin. Kyllähän bi:lle naisetkin kelpaa.

• Aito mies
        S-girl 22v kirjoitti:

Vanhainkotikamaa ton ikäinen äijä onkin, jos kakskymppistä yrittää.

Jaa-a, taitaa riippua myös minkä ikäistä miestä nainen tavoittelee :)

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Kiitos!!! Tämä rohkaisi taas eteenpäin!!! :)

• Pimpillä voittoon!

Muista antaa pimppiä. Siitä miehet tykkää, ja usein kiintyvät pimpinantajaan.

• uupuu lukemaan

Jotain actionia tähän

• miten menee?

Päivitystä tähän, pliis:

• пальцы в его задницу

Я человек, и я не хочу верить моим милли-как яйца, поэтому, пожалуйста, позвоните дерьмо гитары и сдвиньте пальцы в задницу.

• дерьмо чашки нарезан

Я другой парень, которого я хотел бы женщина Винни-Пух, пушистая женщина, которая пахнет как дерьмо, и что на самом деле является лесбиянкой, и я разделить мою задницу ребенка кружки.

• иней этикеткой.
        дерьмо чашки нарезан kirjoitti:

Я другой парень, которого я хотел бы женщина Винни-Пух, пушистая женщина, которая пахнет как дерьмо, и что на самом деле является лесбиянкой, и я разделить мою задницу ребенка кружки.

У меня есть небольшое яйцо, которое помазать смегмы. Я хочу kutos школьных учителей и ебать ее киску жестко, и я хочу, чтобы узнать его лучше, чем мой муж. так ебать свою задницу до газа, и поставить меня в библиотеке с синей этикеткой.

• Minämies

Anna pilluu.

• ...

Tänään oli aivan IIHAAAANAAA PÄIVÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!! :D
      Menin kaupalle! Olin siellä pienen tovin.. Onneksi oli tällä kertaa myös sitä ostamista ;) Noo mieshän tuli sinne ja minä olin niinkuin en olisi huomannutkaan. No hänkään ei tullut minun luokseni missään vaiheessa, mutta hän kun menin kassalle niin hän oli siinä jo. Hän heti katsoi kun tulin siihen ja sanottiin tervehdykset. Minä pysyin ihan hiljaa, joten hän aloitti kysymällä kuulumisia. No siinä puheltiin TAAS niistä autoista (mikäs siinä, minä pidän autoista!), ja sittenpä minä siinä sain sanotuksi juuri ennenkuin hän meni maksamaan, että: "Tule kohta katsomaan tuota minun autoa....jos ei sinulla ole mitään kiirettä minnekkän?" ja arvatkaa mitä? Hän sanoi: "No eikai minulla tässä mikään hirveä kiire ole". hihihih tuo oli musiikkia korvilleni!!! :) No sitten menin ulos kaupasta kun olin saanut ostokseni kassiin. Hän oli vielä oman autonsa luona, mutta käveli vierelläni minun autoni luokse, siinä jotain pientä jutellessamme :) Tuli vasta näin jälkeen päin mieleen, että enpä tajunnut siinä "liukastua" jäisellä parkkipaikalla korkkarit jalassa kun hän käveli tosiaan ihan siinä vieressä :D No, jälkiviisas on helppo olla! Sitten kysyin häneltä siinä: " et ole vissiin koskaan ajanut tämmöisellä autolla?". Mies siihen sitten: "no ei ole tullut tämmöisellä vielä ajettua". Minä siihen: "Saat sinä käydä tällä ajamassa jos haluat". No sitten hän sanoi jotain mikä melkein sai minut pyörryksiin: "No voisinhan minä sillä käydä ajamassa". Apuaaaa :D
      Laitoin ostokset takakonttiin ja annoin siinä avaimet hänelle ja hyppäsin itse pelkääjän paikalle! Käytiin ihan hyvän matkaa ajamassa, MUTTA! Se ei oikein meinannut häneltä onnistua :D heheh, kytkin kuulemma ei irroittanut (monet ovat niin sanoneet autostani, mutta minä painan sen aina pohjaan asti, jolloin se toimii) ja häneltä myös sammui se auto kolmisen kertaa :D Eikä meinannut saada vaihteita päälle :D Liekkö häntä nolottanut tuo? hehheh. Sanoi vain kokoajan, että "äkkinäiselle tämmöinen erilainen auto mihin ei ole tottunut jne." :D No ajellessa juteltiin kaikkea, ja hän kun puhelee paljon niin kertoi entisistä autoistaan jne.. Samoin sanoi, minun toisesta autostani, ettei silloin ostanut sitä kun ei ollut yhtä tehokas kuin hänellä oleva samanlainen heheh. Minä sanoin, että on se minulle riittänyt :) Noh! Sitten ajettiin takaisin sinne kaupalle ja hän tarjoutui vielä katsomaan kytkinnesteet eikä niissä nyt ollut mitään vikana. Sitten hän siitä rupesi lähtemään ja sanoi: "kiitos koeajosta!" Minä sanoin siihen jotain, en muista mitä, mutta sitten huusin peräänsä "Nähdään taas!" ja hän siihen vastauksena morjesti silleen leveesti :D IHAAAANA!!! Mitä tämä mahtaisi meinata jatkossa? Ehkä ajoa hänen autollaan? ;) Nyt kun saatiin tämä tehtyä niin ensi kerralla kyllä pyydän kahville! Aivan sata varmasti!!! Ihana oli olla siinä auton kyydissä kun hän ajoi :D Vaikkakin se ajo oli välillä hieman "epämääräistä" :D Apuaaa auttakaa!! Mitä tämä tarkoittaa??? :)

• tilastotiedettä

Yli 2700 lukukertaa. 3000 menee rikki ennenkuin tapahtuu mitään ::D

• ...
        tilastotiedettä kirjoitti:

Yli 2700 lukukertaa. 3000 menee rikki ennenkuin tapahtuu mitään ::D

Eikös tuossa ollut tapahtumaa jo kerrakseen? :) Paras tähän asti!! :)

• kun ähelsi
        ... kirjoitti:

Eikös tuossa ollut tapahtumaa jo kerrakseen? :) Paras tähän asti!! :)

Kaveri ajanut ilmeisesti automattilootasella!

• Aito mies
        kun ähelsi kirjoitti:

Hitaasti hyvä tulee, kun ei hoppuile ei joudu myöskään niin helposti noloihin tilanteisiin :)

• Kerberossi

No nyt kun hän tarkisti kytkinnesteet niin olis varmaan sun vuoros tsekata siemennesteet?

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Hitaasti hyvä tulee, kun ei hoppuile ei joudu myöskään niin helposti noloihin tilanteisiin :)

Näin on!!! :) Ensi kertaa odotellessa, mutta ajattelin nyt jättää muutaman päivän väliin, vaikka vaikeaahan se on, haluaa niin paljon nähdä hänet...edes vilaukselta :)

• ...
        kun ähelsi kirjoitti:

On sillä manuaalivaihteiset autot, mutta ollut joskus myös automaatteja :)

• Vanha "säärikikka"
        ... kirjoitti:

Näin on!!! :) Ensi kertaa odotellessa, mutta ajattelin nyt jättää muutaman päivän väliin, vaikka vaikeaahan se on, haluaa niin paljon nähdä hänet...edes vilaukselta :)

Kai sulla oli lyhyt hame ja pääsit vähän vilauttamaan säärtää siinä kun istuit pelkääjänpaikalla?

• ...
        Vanha "säärikikka" kirjoitti:

Kai sulla oli lyhyt hame ja pääsit vähän vilauttamaan säärtää siinä kun istuit pelkääjänpaikalla?

Voi kun ei sattunut sellaista olemaan sillä hetkellä :(

• Etsivä Columbo

Nyt jäit kiinni! Koko juttu on fiktiota. Aiemmin kerroit, että teillä on ihan samanlaiset autot ja nyt muka mies ei ollutkaan ajanut samanlaisella autolla kuin sinun autosi.

Jotain mätää tässä koko jutussa oli alusta asti, mutta vihdoin se paljastui.

• ...
        Etsivä Columbo kirjoitti:

Nyt jäit kiinni! Koko juttu on fiktiota. Aiemmin kerroit, että teillä on ihan samanlaiset autot ja nyt muka mies ei ollutkaan ajanut samanlaisella autolla kuin sinun autosi.

Jotain mätää tässä koko jutussa oli alusta asti, mutta vihdoin se paljastui.

Niin kun me molemmat omistamme yhdet samanlaiset autot, ja nämä pari muuta ovat taas erilaisia :) Ja löytyy häneltä vielä kolmaskin auto.

• ristallipallosta
        ... kirjoitti:

Niin kun me molemmat omistamme yhdet samanlaiset autot, ja nämä pari muuta ovat taas erilaisia :) Ja löytyy häneltä vielä kolmaskin auto.

Varakasta väkeä. Tiedoksi vaan kohta menee 2900 lukukertaa rikki.
        Tapahtuuko mitään ennen 3000 lukukertaa?

• ....................
        ... kirjoitti:

No jopas jopas. Onpahan siinä autoja. Miksi jollain sinkulla on monta autoa? Ei ole oikein uskottavaa juttua.

• ...
        .................... kirjoitti:

No jopas jopas. Onpahan siinä autoja. Miksi jollain sinkulla on monta autoa? Ei ole oikein uskottavaa juttua.

Myönnetään, että tuo hänen autojensa paljous hieman huolestuttaa minua siltä osin etten voi olla 100% varma hänen sinkkuudestaan, mutta molemmat sentään harrastamme näitä kyseisiä autoja, eli siinä mielessä tuskin outoa, että kummallakin on pari niitä :) Eivätkä ole mitään uusia autoja sentään!

• ...

Mutta nyt rakkaat lukijat :) Olen saanut erään hullun idean jonka meinasin jollakin tavalla toteuttaa, mutta auttakaa minua, että miten! :)
      Ajattelin häntä ja ostin pullon kuohuviiniä, että voisin antaa sen hänelle ja ehkä kutsua itseni kylään. Heheh, olenko nyt hieman liian nopeasti menossa eteenpäin? Mutta jos en, niin miten tämän voisi tehdä luontevasti? Olen miettinyt erinäisiä tapoja tehdä tämä, mutten ole keksinyt vielä mitään kovin järkevää :)

• Aito mies

Hmmmm, eikös tuo ole jo kerrasta kaksi askelta eteenpäin? Eikö kuitenkin ensin ois parempi tavata jossain julkisesti tai puolijulkisesti? Esim kahvilla, kävelylenkillä, lounaalla tms. Leffa voi olla ekalla kerralla pikkasen piinallinen, että ei ehkä sitä.

• Snakes on a Plane

Vie se käärmenäyttelyyn, niin voit naisellisesti pelätä ja hakeutua kainaloon.

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Hmmmm, eikös tuo ole jo kerrasta kaksi askelta eteenpäin? Eikö kuitenkin ensin ois parempi tavata jossain julkisesti tai puolijulkisesti? Esim kahvilla, kävelylenkillä, lounaalla tms. Leffa voi olla ekalla kerralla pikkasen piinallinen, että ei ehkä sitä.

Niin voi olla, että avaan vielä tässä vaiheessa tuon pullon ihan itse :) Kylläpä minä maanantaina koetan saada kahville pyydettyä, mikäli siis näen häntä silloin, toivottavasti! :)

• ...
        Snakes on a Plane kirjoitti:

Vie se käärmenäyttelyyn, niin voit naisellisesti pelätä ja hakeutua kainaloon.

Heheh aivan loistava idea sinänsä :)

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Niin voi olla, että avaan vielä tässä vaiheessa tuon pullon ihan itse :) Kylläpä minä maanantaina koetan saada kahville pyydettyä, mikäli siis näen häntä silloin, toivottavasti! :)

Voithän sä ottaa siitä pullosta pienen, siis tosi pienen alustuksen, jos pahasti jännittää :) Että ei se välttämättä mennyt laisinkaan hukkaan :)

• Kuoharit huiviin vaa
        Aito mies kirjoitti:

Voithän sä ottaa siitä pullosta pienen, siis tosi pienen alustuksen, jos pahasti jännittää :) Että ei se välttämättä mennyt laisinkaan hukkaan :)

Kännissä kauppaan ens kerralla, niin uskaltaa tehdä sen treffikutsunkin!

• ...
        Kuoharit huiviin vaa kirjoitti:

Kännissä kauppaan ens kerralla, niin uskaltaa tehdä sen treffikutsunkin!

hehheh :D Tai sitten nolata itseni täydellisesti! :)

• Kyrikkä
    • tieta

Voi ei tää kutkuttavan ihana tarina on kesken!! :D aiva koukus luin tätä, en voinu ees nukkuun lähtee kesken :D

Tsemppiä nyt ettei mun tartte jännittää sun puolesta viikkokaupalla! :D ihanaaa tää on niii jännäää :3

• ...

:D Niin, en itsekään millään malttaisi odottaa maanantaista työpäivääni :) Kirjoittelen tänne sitten miten kävi tällä kertaa :)

• tilastoennuste
        ... kirjoitti:

:D Niin, en itsekään millään malttaisi odottaa maanantaista työpäivääni :) Kirjoittelen tänne sitten miten kävi tällä kertaa :)

3000 lukukertaa rikotaan ennen maanantaita!

• kiehtovaa luettavaa
        tilastoennuste kirjoitti:

3000 lukukertaa rikotaan ennen maanantaita!

3000 lukukertaa ylitetty, ennuste piti paikkansa :)

• Kim Floor
        kiehtovaa luettavaa kirjoitti:

3000 lukukertaa ylitetty, ennuste piti paikkansa :)

Tydydydydyyy... rosvosektori! Ei tullut romanssia tästäkään lemmenkarusellista.

Parempi onni ensi kerralla.

• herpes simplex

Pilluahan se haluaa, mutta shoppaillaan nyt ensin.

• Uus lukija

Heii nyt sinne kahville! Ite pyysin joskus vastaavanlaista ihastusta kahville, ja se lähti. Mutta ei tuntunut ymmärtävän, että haluaisin jotain vielä enemmän kuin kahvittelua! Käytiin sitten kahvilla varmaan 10 kertaa juttelemassa niitä näitä, nähtiin muutenkin ja tunnettiin toisemme todella hyvin, lopulta se suhdekin siitä syntyi. Mutta mitään ei tapahdu, jos ei pääse yli ujostelusta! Ei siinä menetä mitään jos uskaltaa, päin vastoin. Jokainen tykkää ihailusta, ja tuollaista aikuista miestä nuoren tytön huomio imartelee. Voi kokea itsensä huonoksi iän takia, ei ehkä ymmärrä, mitä näet hänessä, ja siksi ei kehtaa tehdä aloitetta.

• ...

Voi että kun minullekin kävisi noin, että sitten lähtisi kanssani kahville :) Tuosta ollaan samaa mieltä, että vanhemmat miehet tuskin pyytävät minnekkään, vaikka kiinnostuneita ovatkin! Tänään uusi yritys :)

• Kiehtoo minuakin

Tuleekos kohta ehkä päivitystä:)?

• ...

Nnno joo tänään oli vähän outo tilanne!
      Ajattelin antaa miehen mennä tänään ennen minua sinne kaupalle, ja näin ollen odottelin hetken kunnes ajoin kaupalle. No huomasin sinne ajaessani, että mies tuli ulos autostansa, jota en heti huomannut. Hän katsoi kokoajan minun autoani päin kun ajelin sieltä vähän kauempaa, MUTTA! Tässä minulle tuli joku ihmeen paniikkikohtaus/reaktio!!!! Painoin kaasun pohjaan ja ajoin äkkiä sen kaupan taakse "piiloon"!! Mikä minulle tässä oikein tuli? Ja mitä hänkin siitä ajatellut?
      Noh, menin sitten kuitenkin sinne kauppaan ja ajoin sopivan matkan päähän parkkiin hänen autostansa. Kaupalla kuulin ja huomasin hänen juttelevan jonkin, häntä vanhemman pariskunnan kanssa, enkä tietenkään kehdannut mennä siinä mitään tervehtimään, joten kävelin äkkiä ohi ja menin tsekkaamaan maustehyllyjä heh. Mutta tässäkään kohdassa en katsonut häntä ollenkaan, hänet tuntien kylläkin uskoisin hänen huomanneen minut kun kävelin ohi. No katselin siellä tuotteita ja keräsin muutamia mukaan. En jotenkin pystynyt hirveästi katsomaan häntä päin, kun lähti sitten vielä ennen kassoja hakemaan jotain sieltä läheltä. Sitten menin itse lähemmäs kassoja kun hän oli sinne kerennyt ja siellä se sama pariskunta jutteli hänen kanssaan. En tiedä mistä puhuivat, mutten kehdannut mennä siinä jonon jatkoksi vaan odottelin, että mies kerkesi mennä ulos. Varmasti oli huomannut autoni siellä! Mutta ei sen koomin jäänyt minua odottelemaankaan. Tuli mieleeni, että voisiko osittain johtua siitä, ettei autollani ajo meinannut onnistua viime kerralla heheh. Ja mikä ihme tämä minun juttuni oli?????

• ))kkijjijiijiok

Selkee suonenveto nilkassa, joka sitten aiheutti lisäksi häiriöitä käytöksessäsi kaupassa.

• ...

hehhehhheh :D Tämä kyllä piristi iltaani :D

• Kiehtoo minuakin

Päivitystä tänäänkin?

• ...

Noniin rakkaat lukijat! Taitaa tämä "blogi" päättyä tähän :(
      Tänään jutellessamme kaupalla sainkin tietää hänen olevan varattu :(
      Tuli puhetta siitä hänen kolmannesta autostansa ja hän sanoi: "Emäntä ajaa sillä kun ei ole vielä uskaltanut lähteä nuilla muilla kokeilemaan". Kyllä maailmani romahti tuona samana sekuntina. Sain kuitenkin pidettyä itseni kasassa ja keskusteltua asiat loppuun järkevästi. Kyllä muuten nyt masentaa :( Sen sanon ihan suoraan. No kerrotaan nyt loputkin: Kassalle menin ekana ja hän tuli heti perässä. Kuitenkin kyseli joko pidin vapaapäiväni, ja sanoi siitäkin kun vastaan ajoin maanantaina jne. Olin kuitenkin sen verran järkyttynyt vielä tuossa vaiheessa, etten osannut ajatella, ja mm. vapaapäivästäni, joka oli maanantai, sanoin tiistai ja heti sen jälkeen kysyin häneltä mikä päivä tänään on heheh. SItten sanoin: "Eikuin maanantaina se olikin!" ja näin päin pois. Sitten lähdin, enkä jäänyt sen koomin häntä odottelemaan.
      Voitte uskoa, kun olin ajanut kaupalta pois vähän väljemmille vesille!! : ' (
      Mutta nyt kuitenkin, jotenkin minusta tuntuu, että ainakin jossain vaiheessa hän varmaan olikin ihastunut minuun ehkä? Mutta minun kai täytyy olla iloinen siitä, että saan pitää hänet tuollaisena mukavana kaverina jolla on sama harrastus ja tykkää aina jutella kanssani :)
      Tuskin minulla enää mitään mahdollisuuksia on? Jos on niin kertokaa ihmeessä! Sen verran kyllä on huonot fiilikset, että tekisi mieli vain mennä nukkumaan ja pysyä siellä. Voiko tästä päästä yli? Kysyn vain. Vielä jos ei mitään mahiksia hänen suhteensa ole.

• Aito mies

Voi olipas harmittava takaisku!
        Etkö saanut tuota tietoosi silloin kun sait miehen nimen selville? Mistäpäin Suomea noin suunnilleen olet?

• ...
        Aito mies kirjoitti:

Voi olipas harmittava takaisku!
        Etkö saanut tuota tietoosi silloin kun sait miehen nimen selville? Mistäpäin Suomea noin suunnilleen olet?

Juu, mutta saanpahan kuitenkin aina jutella hänen kanssaan, niin mukava mies kun on :) No kyllähän minä hänestä ongin tietoja vaikka kuinka. Sain tietooni osoitteet ja kaikki, muttei näköjään asu ketään muuta siinä samassa talossa, näin ollen ajattelin, ettei hänellä ketään ole, kun ei sitäkään sormusta käytä..
        Sanotaanko, että olen aikalailla keskeltä Suomea :)

• Aito mies
        ... kirjoitti:

Juu, mutta saanpahan kuitenkin aina jutella hänen kanssaan, niin mukava mies kun on :) No kyllähän minä hänestä ongin tietoja vaikka kuinka. Sain tietooni osoitteet ja kaikki, muttei näköjään asu ketään muuta siinä samassa talossa, näin ollen ajattelin, ettei hänellä ketään ole, kun ei sitäkään sormusta käytä..
        Sanotaanko, että olen aikalailla keskeltä Suomea :)

Ja voisitko kuvitella asuvasi etelämpänä Suomessa?

• sama tilanne

Olipa jännä ketju. Lukaisin eka kertaa. Kyllä tuo mies on sinulle varma nakki. Pienellä paikkakunnalla ei varattu mies oikein uskalla olla oma itsensä kauniin nuoren naisen kanssa. Mutta on se noteerannut tilanteen ja nähnyt sydämmesi läpätyksen. Ja hyvästä luonteesta kertoo sekin, että kertoi vaimostaan.
      Ei muuta kuin reilua puhetta ja kainoja silmäyksiä. Älä vaan ala vampata. Pyri koskettelemaan, töni leikilläsi. Kyllä hän sinut haluaa, koska hakee seuraasi. Jospa sillä ei mene vaimon kanssa kovin hyvin, kun joutaa itsekseen kaupassa luuhaamaan. Kun oma avioliittoni alkoi menemään huonosti aikoinaan, niin ihan kiva oli katsella kauniita nuoria naisia, joiden hymy pelasti päivän. Ja niimpä sitten sain 12 vuotta nuoremman uuden vaimon.

• ----------

Minusta ei pidä alkaa varattuja iskemään. Aloittajalle löytyy varmasti vapaitakin miehiä, kun tuollainen aktiivinen ja miellyttävän tuntuinen nuori nainen on. Jos tuo mies aikoo vaihtaa nuorempaan, niin jättäköön emäntänsä sitä ennen. Tätä mieltä minä olen, mutta onhan näitä "saattaen vaihdettavia" maailma täynnä, joten jokainen tyylillään, vaikka se tyyli onkin joskus loukkaava muita kohtaan.

Itselläni oli vastaavanlainen tilanne. Nainen vaikutti ihastuneelta, nähtiin usein, en tiennyt että on varattu, mutta sitten kun sain tietää, niin jätin homman siihen, vaikka olisi saattanut haluta, että "isken" hänet. Tietyillä ihmisillä tuntuu olevan ihan normaalia toimintaa tuollainen, että halutaan lennosta vaihtaa, mutta itse koen sen niin vastenmieliseksi, että menee mielenkiinto heti tapaukseen, jos vaikuttaa siltä, että haluaa varattuna tulla isketyksi. Ja aloittajankin tapauksessa ei tuossa oikein muita vaihtoehtoja olisi kuin joko vampata varattu mies tai sitten odottaa, että mies jättää vaimon. Paras vaihtoehto on varmaan se, että unohtaa koko tyypin tai pitää homman tuollaisena hyvänpäivän tutun tasolla.

Ja kyllä tuosta yli pääsee, vaikka masentaakin. Omiin mielikuviin sitä kuitenkin eniten aina ihastuu, kun on noinkin tuntematon tyyppi kyseessä, kun ei oikeasti toista voi tuntea noin lyhyen ja pintapuolisen tuttavuuden perusteella. Kestää vaan jonkin aikaa, että pääsee pettymyksestä yli ja saa omat ajatukset ja tunteet taas järjestykseen, sillä uudelleenjärjestelyähän se vaatii.

• olen pannut varattua
        ---------- kirjoitti:

Minusta ei pidä alkaa varattuja iskemään. Aloittajalle löytyy varmasti vapaitakin miehiä, kun tuollainen aktiivinen ja miellyttävän tuntuinen nuori nainen on. Jos tuo mies aikoo vaihtaa nuorempaan, niin jättäköön emäntänsä sitä ennen. Tätä mieltä minä olen, mutta onhan näitä "saattaen vaihdettavia" maailma täynnä, joten jokainen tyylillään, vaikka se tyyli onkin joskus loukkaava muita kohtaan.

Itselläni oli vastaavanlainen tilanne. Nainen vaikutti ihastuneelta, nähtiin usein, en tiennyt että on varattu, mutta sitten kun sain tietää, niin jätin homman siihen, vaikka olisi saattanut haluta, että "isken" hänet. Tietyillä ihmisillä tuntuu olevan ihan normaalia toimintaa tuollainen, että halutaan lennosta vaihtaa, mutta itse koen sen niin vastenmieliseksi, että menee mielenkiinto heti tapaukseen, jos vaikuttaa siltä, että haluaa varattuna tulla isketyksi. Ja aloittajankin tapauksessa ei tuossa oikein muita vaihtoehtoja olisi kuin joko vampata varattu mies tai sitten odottaa, että mies jättää vaimon. Paras vaihtoehto on varmaan se, että unohtaa koko tyypin tai pitää homman tuollaisena hyvänpäivän tutun tasolla.

Ja kyllä tuosta yli pääsee, vaikka masentaakin. Omiin mielikuviin sitä kuitenkin eniten aina ihastuu, kun on noinkin tuntematon tyyppi kyseessä, kun ei oikeasti toista voi tuntea noin lyhyen ja pintapuolisen tuttavuuden perusteella. Kestää vaan jonkin aikaa, että pääsee pettymyksestä yli ja saa omat ajatukset ja tunteet taas järjestykseen, sillä uudelleenjärjestelyähän se vaatii.

Joo, paitsi että se ei ole 'ei pidä' vaan 'ei kannata'. Vastenmielisyys tulee siitä että on sisäistänyt sen, että se ei omalla kohdalla kannata.

Jos aloittaja tai kuka tahansa on sitä mieltä että varatun iskeminen ei ole huono idea, niin tehköön niin ihan vapaasti. Kyse ei ole mistään moralismipaskasta kuitenkaan. Kyllä varattu on toisinaan ihan hyvä kohde pikku romanssiin. Ainakaan näin miehenä en ol joutunut katumaan. Ja sikäli kuin se ei enää olekaan tarpeeksi hyvää, sen kyllä sitten luultavasti tajuaa. Kunhan on tarpeeksi monta kertaa ns. lyönyt päätään samaan naulaan.

• ...

eikö siis tule enää päivitystä? :(

• ...

Itse asiassa päivityksen aihetta taitaisi olla ;)
      Aikamme tänään jutellessamme siinä puhuimme hänen moottoripyörästään ja pääsenpä ajelulle hänen kanssaan sillä kesällä ;) Kai tuo jotain meinaa?
      Sanoin hänelle: "Viehän minut sitten kesällä ajelulle sillä moottoripyörälläsi"
      Ja hän siihen: "Joo katellaan kunhan ilmat vähän lämpiää....pitäähän sinut viedä ajelulle" Ja sitten sanoi heipat ja lähti, samoin kuin minä, koska olimme jo siinä lähtötunnelmissa :)
      Nyt jätän loppu viikon "kauppareissut" väliin ja vasta ensi viikolla uudestaan! Eilen tein niin, että odottelin autossa niin pitkään kunnes hän tuli kaupasta ja menin itse vasta sitten, vain tervehdykseksi nyökkäsin ;)

• Summer of Love

Kesäromanssi varatun ukon kanssa luvassa. Jes.

• ...
        Summer of Love kirjoitti:

Kesäromanssi varatun ukon kanssa luvassa. Jes.

Tehköön hän niin kuin parhaaksi näkee :)

• __ooo__
        ... kirjoitti:

Tehköön hän niin kuin parhaaksi näkee :)

Suhteessa on aina kaksi osapuolta, joten tee sinäkin niin kuin parhaaksi näät, äläkä siirrä vastuutasi toiselle. Jos käy homma päättyy itkuun, niin muista, että valinta oli yhtälailla sinun.

• ...
        __ooo__ kirjoitti:

Suhteessa on aina kaksi osapuolta, joten tee sinäkin niin kuin parhaaksi näät, äläkä siirrä vastuutasi toiselle. Jos käy homma päättyy itkuun, niin muista, että valinta oli yhtälailla sinun.

Minä olen ajatellut niin, että mikäli hän pitääkin enemmän minusta niin siinä tapauksessa saa jättää tämän "vaimonsa" mikäli siis ovat naimisissa, sitä en tiedä. Sormusta en ole nähnyt.
        Sitten taas mikäli heillä on tällainen vapaa suhde, niin ei tuo minua haittaa, ainakaan siinä mielessä jos emme suunnittele mitään sen pidemmälle :)

• ..........
        ... kirjoitti:

Minä olen ajatellut niin, että mikäli hän pitääkin enemmän minusta niin siinä tapauksessa saa jättää tämän "vaimonsa" mikäli siis ovat naimisissa, sitä en tiedä. Sormusta en ole nähnyt.
        Sitten taas mikäli heillä on tällainen vapaa suhde, niin ei tuo minua haittaa, ainakaan siinä mielessä jos emme suunnittele mitään sen pidemmälle :)

Voipi olla ettei ole kiinnostusta jättää vaimoa, mutta nuoren naisen seura kelpaa siinä sivussa vähän niin kuin lisähupina. Kelpaako tällainen rooli?

• rönrönpom

Rohkeasti vaan. Hillitty meikki ja tiukkaa vaatetta päälle. Pyydä tarjoomaan safkat....'kun lompakko jäi kotiin.....kauhee nälkä' . Ei vanhempi mies uskalla ruveta vikittelemään, aloite on sinulla.
      . Iloinen hymy on tärkeää, ja silmiin katsominen.
      Tänään nettideitissä oli moskovalainen 30:nen nainen joka lähetti itsestään hymykuvan. Olin myytyä miestä ja pyyhin heti 58 sivua muitten naisten ihailukirjeitä pois. Jessus, miten sydämmeen koskee tuollainen hymy, nuorelta naiselta 50v miehelle. Ja oli vielä jollain kääntökoneella sepittänyt kiejeensä suomeksi. Kertakaikkiaan ihailtavaa.

• tjaas

"Tänään nettideitissä oli moskovalainen 30:nen nainen joka lähetti itsestään hymykuvan. Olin myytyä miestä ja pyyhin heti 58 sivua muitten naisten ihailukirjeitä pois. Jessus, miten sydämmeen koskee tuollainen hymy, nuorelta naiselta 50v miehelle. Ja oli vielä jollain kääntökoneella sepittänyt kiejeensä suomeksi. Kertakaikkiaan ihailtavaa. "

hyvä provo, tai sitten oot melko daiju ukko.

• rönrönpom

"Tänään nettideitissä oli moskovalainen 30:nen nainen joka lähetti itsestään hymykuvan. Olin myytyä miestä ja pyyhin heti 58 sivua muitten naisten ihailukirjeitä pois. Jessus, miten sydämmeen koskee tuollainen hymy, nuorelta naiselta 50v miehelle. Ja oli vielä jollain kääntökoneella sepittänyt kiejeensä suomeksi. Kertakaikkiaan ihailtavaa. "

hyvä provo, tai sitten oot melko daiju ukko.

???????????????????????????????
      Kyllä ne 58 sivua x 15 kirjettä olivat kaikki 29-34v naisilta itä-euroopasta. Ja nättejä ja halukkaita. Eikä muuten ollut yhtään verkkari/ tuulipukukuvaa. En vastannut yhdellekkään, mutta jatkossa tuo tyttö ja yksi Pietarin tyttö saa huomiota. Siellä ikäero ei ole rasite, vaan toivomus.

• lopputulema

Käyttkö vielä samassa kaupassa vai ootko vaihtanut muualle?

• Lissuhanibeibe

Uskomatonta luettavaa. Naiset eivät todellakaan uskalla ottaa riskejä normaalisti. Jos olet kiinnostunut miehestä niin lopeta hyvänen aika se nössöily! http://pleieri.blogspot.com/2013/04/lopeta-nossoily.html auttanee tässä. Mene miehen luokse, hymyile, sano "moi", keskustele mitä tahansa tilanteeseen liittyen 1minuutti, jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta pyydä puhelinnumero, soita myöhemmin, järjestä treffi molemmille sopivaan ajankohtaan. Mikä siinä on niin hankalaa? Lopeta nössöily nainen, jos olet kiinnostunut miehestä. Pelkkä vihreän valon riittäminen ei monestikaa riitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      123
      5580
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5218
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4305
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3670
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3318
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2891
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2327
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2069
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      45
      1937
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1743
    Aihe