Minulla on skolioosi, ei kovin paha. Ulospäin selkä näyttää kutakuinkin suoralta mutta esim kumartuessa skolioosi näkyy selvästi. Kipuja on aika harvoin mutta tiedän että vanhetessa ne lisääntyvät etenkin jos liikunta jää vähemmälle. Olen ajatellut jumppapallon hankintaa ja mietinkin että mikä on jumppapallon yhteensopivuus skolioosipotilaan kanssa. Onko jumppapallo hyväksi vai haitaksi skolioosille?
Jumppapallojen koon merkityksestä en myöskään ole ihan varma. Olen käsittänyt että halkaisijaltaan 65cm pallo sopii 165-170 senttiselle. Serkkuni kuitenkin joka on vain pikkuisen päälle 160, 162 tai sitä luokkaa, omistaa 75 senttisen jumppapallon. Mitä tuo koko oikein merkitsee loppujen lopuksi ja onko sillä väliä minkä kokoisen ostaa? Itse olen 168cm joten ilmeisesti minulle sopisi 65cm pallo vai miten on.
Jumppapalloista
naturalitet
1
108
Vastaukset
- spambot 5000
http://www.ryhmaliikunta.fi/ryhmaliikunta-info/jumppapallo-ja-liikunta
Serkkusi ei joko ole osannut valita palloaan oikein, ostanut ALE-laarista tai on hankkinut sen erilaiseen käyttötarkoitukseen. Kannattaa ostaa suosiolla oikean kokoinen pallo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682229Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901011- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 111894