ja millä ikähaarukalla olet valmis tutustumaan uusiin ihmisiin (muutenkin kuin seukkausmielessä)?
Minkä ikäinen olet
59
1109
Vastaukset
- .....
Mitä se emilyb availee näitä kysymysketjuja täällä kuin sieniä sateella kertomatta itse ensin omaa vastaustaan?
Voisin tutustua ihmisiin kaikenikäisistä, eihän se iästä ole kiinni, että tuleeko juttuun, vaikka omanikäisten kanssa sitä todennäköisemmin on yhteistä.- emilyb
Eri aiheesta eri ketjut, kun joskus joku valitti, että vaihdan aihetta kesken kaiken! En kyllä lupaa mitään.
- mies 86
26 vuotta. Seukkauskumppanin ikä mieluiten siinä 20-26 välillä. Pelkkien uusien tuttavuuksien suhteen ei ole iällä mitään merkitystä, kunhan ei muuten ole luonteeltaan ahdasmielinen tai muuten vain ilkeä.
- emilyb
Hyvä. Ihmisethän tuntevat ihmisiä ja esittelevät niitä toisilleen.
- emilyb
emilyb kirjoitti:
Hyvä. Ihmisethän tuntevat ihmisiä ja esittelevät niitä toisilleen.
niitä = heitä
:)
- .....
nainen 34
seurustelukumppanit /- 5 vuotta. - dgfgjqa
28-vuotta olen. Seksimielessä kelpaa melkeinpä minkä ikäinen nainen tahansa. Tositarkoituksella tutustun 16-25 vuotiaisiin naisiin. Kyllä sitä vanhempikin voisi kelvata jos hän on hyvin säilynyt. Harvemmin he kuitenkaan ovat.
- mies maalta
26v ja seurustelukumppania haen 20-29 ikäisistä. Muuten vaan tutustumiseen ei iällä ole oikeastaan väliä.
- mies66__
52v mies. Lapset: 34v, 30v, 25v, 12v ja 1v4kk
- mies66__
nykysin siis sinkku
t. sama
- neitsytsetä
52 v. neitsyt setämies. Sakkoliha ei sytytä, mutta 16-17 v neidot kiinnostavat.
- Ei.paappoja
Tuskin sen ikäisiä kiinnostaa vanha fossiili..hyii..pissanhajuinen paappa.
- Bottis
29v mies..Seurusteluun 25-34v ,mutta seksiin käy vanhenpikin ja on ollutkin seksyjä puumia..kyllä heistä moni on aika hyvin säilynyt.
Olen syntynyt 70-luvulla, joten en halua täsmälleen sanoa, sillä 40 v. on mennyt valitettavasti rikki.
Viikko sitten luokseni piti ystäväni (30 v.) seurassa tulla lukion tokaluokkalainen (17 v) katsomaan elokuvaa. Hän päätti ettei tulekaan mukaan ja näin myös 30 v. nainen jätti tulematta. Ehkä syy lukiolaisen poisjääntiin oli se, että siellä elokuvaillassani porukka olikin yli 30 v. Yksi nainen olisi ollut kyllä 90-luvulla syntynyt, mutta hän ei päässyt tulemaan. Eli täytyy tunnustaa se, että melkein kaikki tuttuni ova syntyneet 80-luvulla ja elävät 30-lukuaan. Melkeimpä siitä ikäluokasta pitäisi se tyttöystävä ehkä sitten etsiä, jotta hän sopii elokuvailtaan, jossa on mahdollisesti vain yksi 90-luvulla syntynyt.
Seurustelun maksimi on 90-luvulla syntynyt nainen, mutta ystävän ystävä, joka lukiolaisena on syntynyt vuonna 2000, on liian nuori. Tapasin hänet aiemmin ja jotain keskustelua syntyi meidän välillä, mutta saatamme olla jo eri sukupolvea ja hän toisen vuosituhannen lapsia? Toimeen voi tulla kaiken ikäisten kanssa, mutta 20 vuotta ikäeroa ja jotain on minusta lähes maksimi seurusteluun. Jotain se ikä merkitsee ja ei minusta lukiotyttö vuodelta 2000 sovi minun tai omasta mielestään pääsääntöisesti 30-lukuaan elävien jonkinlaisten aikuisten seuraan. Monet ovat mukana työelämässä - ja ehkä heitä lukiolaistyttö saattaisi vierastaa?- Isoisäsi.ikäinen
Liian vanha olen. Seurustelukumppaniksi sopisi oma ikä viiva kymmenen vuotta nuorempi. Suunnilleen. Muuten tuttavaksi, juttukaveriksi yms iällä ei ole väliä.
- Neitsyt-Setä
Olen 47 ja haluan tutustua alle 20-vuotiaisiin neitseellisiin teininaisiin. Olenhan neitsyt itsekin!
- mansikkakakkua
Olet siis A. Palstamäki.
- ei-kalju-ikää-kysy
mansikkakakkua kirjoitti:
Olet siis A. Palstamäki.
Eikö Pertsa ole jo 59? 20 vuotta vanhempi kuin DarkFear, vaikka Darkkis menikin kaljuuntumisessa ohi muutama vuosi sitten. Neitsyyskisassa he ovat tasoissa.
- jctuhcubruhcuht
Puolen vuosisadan paikkeilla ja seukkamielessä kyseeseen tulevat kahdeksankymmentäluvun puolivälin jälkeen syntyneet. Nykyinen naisystävä on kyllä pitkällä ysärin puolella mitä synnyinvuoteen tulee ja hyvä niin.
- Rajaton-kin
Ei mitään rajoja.
Seukkausmielessä en minkään ikäisiin. Mutta kaveri-tuttava-piiriini kuuluu lähinnä 20-75 vuotiaita, yhtä paljon naisia kuin miehiä suunnilleen. Mutta nuoremmat ja vanhemmat ovat myös yhtä kiinnostavia, tuo nyt sattuu olemaan tämän hetkinen keskiarvo. Totta kai silti oman ikäisten (38-58) kanssa synkkaa tietyllä tavalla parhaiten.
Ja 48 olen itse :)Itse tapaan huomenna sunnuntaina kirkossa 90-luvulla syntyneen naisen, vaikka olen melkein sinun ikäinen 70-luvulla syntyneenä. Nainen ilmoitti kaksi viikkoa sitten, että hänen viereensä saan seuraavalla kerralla istumaan. Olen jo pyyntänyt tätä kirkkokaveria luokseni elokuvailtaan jonne tulee muitakin. Häntä kuulema pitää informoida siitä, kun sellainen on seuraavan kerran tulossa. Pyydän huomenna kirkossa hänen puhelinnumeronsa kutsus varten ja jatkan kuukausia tai ilmeisesti vuosia hänen vieressään kirkonpenkissä istumista. Minusta se ikä ero voi olla enemmänkin kuin sinun mainitsemasi 10 vuotta suuntaan tai toiseen. Häneen minulla on ikäeroa melkein 20 vuotta ja minulla on ystävänä myös vanhempi nainen joka on melkein 17 vuotta minua vanhempi. Joten minusta on ihan normaalia, jos on noin 20 vuotta vanhempi naisystävä tai noin 20 vuotta nuorempi naisystävä. Molempien kanssa toimii suhde. Itse alkaa ehkä huonommin synkata, jos ikäero on 30 vuotta suuntaansa tai toiseen. Kolmenkymmenen vuoden ikäero tarkoittaa yleensä jo sitä, että ollaan jo toista sukupolvea kuin nuorempi tai vanhempi henkilö. Silloin kokemusmaailma on osin eri ja ajatusten yhteensovittaminen ei ole niin helppoa?
- samxx
Nelikymppisenä tahdon seurustelukumppaninkin olevan nelikymppinen.
- Kaisanoasaa
Olen 34 v ja etsin seksiseuraa 34 v ätni naisesta.
- OlenHyvinVanha
Nainen. Ja pidän itsestäni oikein paljon.
https://www.youtube.com/watch?v=0-EF60neguk- OnkoSullaSeKeppi
Juuri sillä vanhalla naisella on se keppi. Paffi ja Taffel se on Ahvenanmaa.
https://www.youtube.com/watch?v=WxyQv9Qrcfg
- en.nirsoile
olen 43v korkeastikoulutettu akateeminen nainen ja tinderissä ei ole ikä rajoja eli kaikki miehet kelpaa mutta erityisesti varakkaammat miehet
"en.nirsoile" "kelpaa mutta erityisesti varakkaammat miehet"
Melkoinen ristiriita havaittavissa.- tinder.unohtui
super-atm kirjoitti:
"en.nirsoile" "kelpaa mutta erityisesti varakkaammat miehet"
Melkoinen ristiriita havaittavissa.Logiikka ei ole välimerkittömän miehen vahvuuksia.
- Toiveenanyt
47.v ja voisin tutustua 30-40 vuotiaaseen perheen perustamis asioissa.
- Satumetsäntiellä
Ystäviä minulla on ikävälillä 6-75 vuotta,sekä mies- että naispuolisia. Sen suhteen olen hyvin avoin, eri ikäiset ystävät ja tutut tuovat elämään näkökulmia.
Seurustelukumppanista ajattelin aiemmin, että viisi vuotta nuorempi - kahdeksan vuotta vanhempi mies olisi hyvä. Mutta nyt tapailen viisitoista vuotta vanhempaa, eikä minulla ole kenenkään miehen seurassa ollut vielä näin hyvä olla. Ikäero ei näy yhdessäolossamme mitenkään.- Satumetsäntiellä
Ja lisäys: olen vähän päälle 30.
- Toiveenanyt
Sadulla on oikea asenne elämään. Löytyisipä Sadun kaltainen nuori nainen minullekkin.
- haluannuoren
Olen 32-vuotias atm ja olen ensisijaisesti kiinnostunut 16-25-vuotiaista naisista.
Alle nelikymppinen ja nimimerkin takana tarkempaa tietoa asiasta.
- ettäänäiinnn
Ikää 47v ja etsin 35-45v naista perhettä perustamaan. Opitimaalinen olisi joku 36 - 39v
- Reaaliteetit12
Sori sun kohdalta se viimeinen juna meni jo..Ei vanha papsu jaksa vaipparallia..ja kun nuorenpiakin miehiä siihen löytyy..
- bibbibibbibbibi
Reaaliteetit12 kirjoitti:
Sori sun kohdalta se viimeinen juna meni jo..Ei vanha papsu jaksa vaipparallia..ja kun nuorenpiakin miehiä siihen löytyy..
47 mies kuitenkin pääsääntöisesti kykenee lisääntymään, toisin kuin te 40 mummelit
Kyllä pystyy 40 lisääntymään ja monet niin tehneetkin..Ota asioista selvää!! Miehelläkin siittöiden tuotanti vähenee iän myötä..
- cjfcjbfcjbcbjf
puru68 kirjoitti:
Kyllä pystyy 40 lisääntymään ja monet niin tehneetkin..Ota asioista selvää!! Miehelläkin siittöiden tuotanti vähenee iän myötä..
todennäköisyys on aika pieni, varsinkin jos ei ole aiempia lapsia, ota mummeli selvää asioista
cjfcjbfcjbcbjf kirjoitti:
todennäköisyys on aika pieni, varsinkin jos ei ole aiempia lapsia, ota mummeli selvää asioista
Tuttavani sai esikoisensa 45v ,joten ota vanha lerppa selvää asioista,äläkä täällä nilitä
- hhuvv7uvyvyvy
se että joku saa vaikka 45 vuotiaana esikoisen kuittaa ne kaikki kymmenettuhannet lapsettomiksi jäävät :) Älyn jättiläinen loistaa.
Niasen hedelmällisyys on pudonnut puoleen jo 35 vuotiaana ja romahtaa nelikymppisenä. Se ei silti tarkoita etteikö joku tuttavan kummin kaima jossain joskus voisi lapsen saada vaikka viisikymppisenä.
- IkäVainNumeroita
50 ikäisenä miehenä olisin valmis kanssakäymiseen 30 ikäisten naisten kanssa. Mut kanssakäymisen vaatimuksena on, et kemiat kohtaa ja toisen kanssa on kiva olla. Turha pingottaminen ei hyvästä, harrastuksia hyvä olla, liikunnallisia mielummin. Yhdessä oleminen oltava kivaa, alku jännityksen jälkeen.
- Tytsi123
Eri juttu kelpaako 50 kulahtanut papsu 30 naiselle? Tuskinpa,kun tarjolla nuoria ja viriilejä miehiä..kyllä ,se ikääntyminen toisessa näkyy ja ollaan muutenkin eri leverillä..Papsu käy lavatanseissa ja 30v nainen festareilla..Itse olen 31v nainen ja haluan joko nuoremman tai samanikäisen viriilin miehen..deittisivustoilla nämä vanhat papsut vaan ällöttää.Taitaa olla näillä papsuilla,että haluavat elää uudestaan sitä omaa nuoruuttaan..se omanikäinen ihminen kolahtaa mulle parhaiten.
- ssslflf
Sillälailla :) 50 miehet onkin 30v naisten mielenkiinnon kohteena. Kiinnostaisi kovasti tietää millainen henkilö mahtaa olla jolla tuollaiset haaveet, ei ehkä ihan terve.
- IkäVainNumeroita
En ole kulahtanut, mut ihmttelen kanssa ja onko tulla huomatuksi jopa alle 30:ltä naisilta mieltä ylentävää? Tehnyt välillä mieli sanoa toiselle, et arvaa minkä ikäinen olen? On seuraamisia esim. yhden osalta viime viikkoina, katseet kohtaa, tulee välillä vierellekin, selkeästi ollut seurannassa hänen osalta, välillä ollut vaivautunut olokin itsellä, ku ei näistä viitsisi alkaa juttelemaan? En halua pahoittaa toisen mieltä kuitenkaan. Käyttäydyn niinkuin en huomaisi häntä, tuntunut toimivan nyt viimepäivinä, kohtaamiset vähentyneet?
- Ihmettelenpävaan
Jos teille miehille ikä on vain numeroita, niin mistä johtuu, että se tarkoittaa vain omaa ikäänne? Kun toiveissa on vain huomattavasti nuorempi nainen... omanikäinen nainen ei tunnu kelpaavan.
- IkäVainNumeroita
Käy vanhemmatkin, enemmän tärkeäksi koen kolahtamisen eli hyvä luonne ja liikunnallisuus ovat minulle ne merkitsevimmät seikat, käy myös oman ikäiset ja vähän vanhemmatkin, kun vain kolahtaa kanssakäyminen? Meinasin lämmetäkin joku aika sitten lähes samanikäiseen, mut olikin naimisissa, sitä ennen oli pientä flirttiä ilmassa. Yllätyin hänen lähestymis yrityksiin aluksi?
- lksjl
Koska mies vanhenee kuin viini mutta nainen vanhenee kuin maito.
- Ihmettelenpävaan
IkäVainNumeroita kirjoitti:
Käy vanhemmatkin, enemmän tärkeäksi koen kolahtamisen eli hyvä luonne ja liikunnallisuus ovat minulle ne merkitsevimmät seikat, käy myös oman ikäiset ja vähän vanhemmatkin, kun vain kolahtaa kanssakäyminen? Meinasin lämmetäkin joku aika sitten lähes samanikäiseen, mut olikin naimisissa, sitä ennen oli pientä flirttiä ilmassa. Yllätyin hänen lähestymis yrityksiin aluksi?
Ok. No hyvä kuulla, että sinulla on järki tallella. Onnea etsintään, toivottavasti sielunkumppani löytyy!
- cgxgcgcgcxg
”Jos teille miehille ikä on vain numeroita, niin mistä johtuu, että se tarkoittaa vain omaa ikäänne? ”
Eihän tarkoita. Juuri tässä on osoitettu että viisikymppuselle miehelle kelpaa parikymppinenkin, kunhan luonnen on ok ja ei ole sotanorsu. - Pallomassu
lksjl kirjoitti:
Koska mies vanhenee kuin viini mutta nainen vanhenee kuin maito.
Olen nähnyt ihan muuta..Otsarypyt ja pallomaha näkyvät vanhemmilla miehillä kilometrin päähän.
- Ihmettelenpävaan
cgxgcgcgcxg kirjoitti:
”Jos teille miehille ikä on vain numeroita, niin mistä johtuu, että se tarkoittaa vain omaa ikäänne? ”
Eihän tarkoita. Juuri tässä on osoitettu että viisikymppuselle miehelle kelpaa parikymppinenkin, kunhan luonnen on ok ja ei ole sotanorsu.Niin niin, juuri sitä tarkoitin, että mies voi melestänne olla kolmekymmentä vuotta vanhempi naista, koska silloin ikä on vain numeroita. Mutta jos tilanne olisi toisinpäin, eli kolmekymmentä vuotta vanhempi nainen lähestyisi teitä, niin eipä olisi ikä enää teidän mielestä vain numeroita... ihan takuuvarmasti!
- IkäVainNumeroita
cgxgcgcgcxg kirjoitti:
Eihän tarkoita. Juuri tässä on osoitettu että viisikymppuselle miehelle kelpaa parikymppinenkin, kunhan luonnen on ok ja ei ole sotanorsu.En ole sanonut et parikymppinenkin kelpaa, kunhan luonne on ok? Olen puhunut 30 ikäisistä, en nuoremmista. Paljon pitää olla samoja juttuja mielenkiinnon kohteina, et kolahtaa, ikä ei minusta ole se kynnys kysymys vaan miten kokonaisuus nappaa?
- drgdxgxdrg
Noin kolmikymppinen. Alle 40-miehet ovat ok kokonaisuudessaan ja itselle mieluisat haetaan alle 30-v miehistä. Yli nelikymppisten miesten tapa suhtautua naisiin on ties minkä sukupolvikokemuksen takia niin ikävä, että kyseiset partasuut eivät kiinnosta ollenkaan. Yli viisikymppisissä asetelma vielä korostuu!
(Eläkeläiset eivät kelpaa treffiseuraksi, mutta heidän tapansa kohdella naisia on fiksu ja filmaattinen verrattuna ukkoihin, jotka ovat nykyään 40-50-v.) - Nuorimori
Olen 32v v nainen ja kummpani haluan olevan 29-37v . En vaan voisi seurustella yli 40v miehen kanssa ja omanikäisiä ymmärrän paremmin. Jotenkin huvittavaa,kun lähellä 50v miehet yrittävät olla nuorekkaita..tatskat käsivarsiin ei käy kaikille täytyy olla silloin lihaksia.
Ikää itsellä vajaa puoli vuosisataa ja jos seukkausmielessä ajattelee niin naisen ikähaarukka voisi olla - 5 -vuotta omasta iästäni. Ikä nyt ei niin vuodelleen ole mutta pääasia että oltaisiin aikalailla samassa elämäntilanteessa.
Muuten tutustumisen kanssa ei nyt niin nuukaa ole. Kunhan nyt puhua osaa ja sen lisäksi malttaa hetken myös kuunnella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1557072Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142588Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481858Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141441Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901325Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691007