Hyvät miehet,
mitä ajattelette nuoresta naisesta, johon olette tutustunut ja mukavaksi huomannut, ajattelette jopa vakampaakin tuttavuuta, mutta sitten selviääkin että hänen edellinen suhteensa on ollut ulkomaalaisen kanssa.
Voi kommentoida jo pelkästään tätä.
Ja jos vielä jatketaan, niin suhde on ollut muslimin kanssa, esim. turkkilaisen ja sen verran vakavaa sorttiakin että kihloissa asti oltu. Syystä tai toisesta kuitenkin ero tullut ja tyttö nyt etsii uutta seuraa. Ihan perus suomalais evlutti kiltti tyttö, eikä tämä suhde tytössä näy eikä arvoissa/luonteessa tms -paitsi ehkä kokkaustaitojen monipuoleistumisena. Suurin vaikutus lienee siellä miehen pääkopassa.
Pistääkö kyseinen tieto epäluuloiseksi, jarrut päälle, vaikuttaako millään tavalla? Nyt teidän näkemyksiänne kaipaisin, kertoako rehellisesti heti uuden suhteen alkumetreillä vai sitten ajan kanssa, kun on tullut muuten kaikin puolin tutummaksi. Luultavasti kuitenkin jossain vaiheessa tulee asia esille.
Onko naisen ulkomaalainen ex ongelma sinulle?
84
820
Vastaukset
- ....................
En kelpuuttaisi moista tumman kullin himoista otusta.
Ulkomaalainen ex ei haittaa kovasti mikäli kyseessä on valkoinen mies. Tai tietenkin ex(ät) haittaa aina, sillä kukapa sitä haluaa nuolla jonkun toisen miehen mällejä oman naisensa huuoranvitusta. - ei menny niinku piti
Jahas, sehän oli sivistynyt kommentti, kuten täältä saattoi odottaa. Mutta täällähän ne suomalaiset perusjuntit pyörivät. Ja hirveästippä se väri nyt vaikuttaa, ihan samaa tavaraa sieltä tulee.
Toki exät aiheuttaa aina oman jännityksensä, mutta muuttaako se hirveästi asiaa, jos mennyt on mennyttä ja toki mitään sp-ylläreitä ei ole. - hyi kamala
Yök!
- ii8w8e88e
Saman tien välit poikki ja moro
- mies..
En haluaisi naista, joka on ollut muslimimiehen kanssa.
Tulee väkisin mieleen, että nainen on joko tyhmä tai ei pidä itseään kovin suuressa arvossa, jos on seurustellut miehen kanssa joka kuuluu uskontoon, jossa nainen on omaisuutta.
Muuten ei ulkkismiehet haittaa. - ........
Kyllähän se vähän epäilyttää. Vaikken tietäisi exästä, niin heti alkaisi epäilyttää jos nainen on taitava tekemään pizzaa tai tarjoilee falafeliä.
Pari-kolme vuotta sitten kävin treffeillä mukavan nuoren naisen kanssa pari kertaa, mutta saatuani selville hänen irakilaisen exän, pistin välit poikki. Olin tuolloin jo Periaatteen Mies, vaikka en sitä suoranaisesti tiedostanutkaan enkä ollut löytänyt tätä palstaa. Toimin vain sen mukaan, mikä tuntui oikealta. Tämä nainen kysyi minulta että pidänkö häntä jotenkin pilaantuneena sen eksän takia, ja vastasin että en kykene kunnioittamaan käytettyä naista, varsinkaan ulkolaisen käyttämää.
- Nyyh ;(
Joo, ja sen jälkeen kun olit vastannut se varmaan jäi ihan kyyneliin... Voi mikä saalis meni, hih! Kamala suru ja menetys :D
Pitäsköhän varmuuden vuoksi seurustella parinkin ulkomaalaisen kanssa, että ainakin varmistas sun kaltasten miesten häipymisen heti alkumetreillä, se on meinaan se ehkäisy, mikä nykyään pitää muistaa!!!
- älä itke iines
Ensinnäkään, sun ei todellakaan tarvitse tilittää entisiä suhteitasi millään tavalla. Siis sitten tietty aina tarttee, jos jätetään kortsu pois, - eikä sillonkaan kansallisuudesta, vaan käydä testeissä, jos ei ole käynyt ja puhua riskeistä :)
Joo, että tustustut ja sitä rataa, et sä ole mikään tilivelvollinen yhdellekään miehelle. Sä tunnut jotenkin oudosti selittelevän tai nöyristelevän "ihan kiltti ev.lut tyttö olen" ja nyyh nyyh ja haluatko sä kynnysmatoksi kenties? Pyyteletkö sä aina elämääsi ja valintojasi anteeksi vai koskeeko häpeä vaan sun rakkauselämää?
Mutta! Toi on kyllä hyvä asia, loistava asia suorastaan! Kaikki munapäät, rasistit, tuomitsijat ja muut vammailijat karsiutuu heti pois, kun menet vaan kertomaan! Loistavaa. Nimittäin oikeasti. Sä et ehdi tapailla mitään "periaatteen miehiä" kovinkaan kauaa, kun läjäytät kortit tiskiin, ne ei pääse sun aikaasi kauaa tuhlaamaan. Suurin vaikutus on nimenomaan miehen pääkopassa, mistä paljastuu heti onko se asennevamman omaava vai ei, ja miten se sua ihmisenä oikeasti kunnioittaa, että toi on todella hyvä asia. Sä voit heti todeta suoraan, että kenen kanssa kannattaa vaivautua ja kenen ei, ja surematta jättää taaksesi ne, kenelle mennyt on nykyistä tärkeämpää.
Että ehdottomasti kerrot avoimesti vaan heti, lopetat tuon naurettavan nöyristelemisen ja olet edelleen oman itsesi nainen joka uskaltaa tehdä omat valintansa: ja elää niiden kanssa.
Älä lähde kynnysmatto-linjalle, saat vaan turpaasi.- 979787879000
"Mutta! Toi on kyllä hyvä asia, loistava asia suorastaan! Kaikki munapäät, rasistit, tuomitsijat ja muut vammailijat karsiutuu heti pois, kun menet vaan kertomaan! "
Tämä on totta, olisi myös reilua että homma toimisi toisinpäin, jottei pahaa-aavistamattomien miesten tarvitsisi haaskata aikaansa mamupatjaan. Ehdotankin että näille luuskille tatuoitaisiin otsaan jonkinsortin Kainin merkki, jotta kunnon ihmiset osaavat heitä välttää sekä karttaa. Merkki toimisi tietty myös soidinkutsuna mamuille, mikä varmaan kyseiselle naiselle olisi harkitsemisen arvoinen bonus.
- Sauna viina perkele!
Iljettää ajatuskin jostain suklaasulttaanista naisen haaroissa ähkimässä. Samaan reikään en kyrpääni työnnä, se on varma. Vaikka olisi pulloharjan kanssa sen pillunsa rassannut, niin taatusti on jonnekin pohjalle jäänyt kakanvärisen sperman jämiä. Ulkomaalaiselle pilluaan antanut nainen on likapillu huora. Isoisäni sentään taisteli talvisodassa. Häpäisisin hänen muistonsa kelpuuttamalla naisen jonka päällä on äheltänyt karvaisia etelän miehiä. On epäisänmaallista antaa pillua ulkomaalaiselle, muistakaa se tytöt!
- mies32
Isoisäsi taisteli valkoihoisia vastaan.. Valkoihoisen exän luulisi olevan paljon pahempi synti siis kuin tumman, joita vastaan papallasi ei ollut mitään.
- mietin vaan
et miten tiedät monenko ulkomaalaisen kans nainen on ollu jos se ei kerro? eli tietämättäsi oot varmaan ollu jo samalla reiällä suklaasulttaanien kans...
- sdsdfsssd
Yök. näytät varmaan possulta ahmiessasi kebabia ja kuolaamalla kebab soossit rinnuksillesi.
- ei menny niinku piti
Voi kuule kun minusta possun saisi, pitkä matka siihen alipainon puolelta. Tosin voisi possumainen ulkonäkö jo karkottaa muslimin, mutta suomimieshän se on hanakas paksuun kinkkuun tarttumahan. Ruokailutottumuksiani on turha sen enempää ihmetellä, mutta mm. kebab eikä sika kuulu sinne, eikä moni muukaan.
Tästähän tulee suorastaan hauskaa, nimittäin noita ottajia olisi vaikka joka päivälle uusi. Pitääkin melkein alkaa tekeään empiiristä tutkimusta suomimiehen reagoinnista. Ronkeli tosin olen itse, joten tuskimpa jäisin perään itkemähän, vaikka kuinka kävisi. - asfaaasdww
ei menny niinku piti kirjoitti:
Voi kuule kun minusta possun saisi, pitkä matka siihen alipainon puolelta. Tosin voisi possumainen ulkonäkö jo karkottaa muslimin, mutta suomimieshän se on hanakas paksuun kinkkuun tarttumahan. Ruokailutottumuksiani on turha sen enempää ihmetellä, mutta mm. kebab eikä sika kuulu sinne, eikä moni muukaan.
Tästähän tulee suorastaan hauskaa, nimittäin noita ottajia olisi vaikka joka päivälle uusi. Pitääkin melkein alkaa tekeään empiiristä tutkimusta suomimiehen reagoinnista. Ronkeli tosin olen itse, joten tuskimpa jäisin perään itkemähän, vaikka kuinka kävisi.Kyllä sulle kebab maistuu, ja kurdin vääntämä karvainen pitsa.
- ei menny niinku piti
asfaaasdww kirjoitti:
Kyllä sulle kebab maistuu, ja kurdin vääntämä karvainen pitsa.
Kebabia (tai muutakaan lihaa) en ole syönyt yli pidempään aikaan, kuin näiden kommentoijien keski-ikä tuntuu olevan. Enkä tunne yhtäkään kurdia, joten paha mennä sanomaan.
Pitsa on kyllä hyvää, tosin exäni ei sitä koskaan tehnyt, minä tosin kyllä tein. Sen verran tarkka olen mitä suuhuni pistän. Eikä pitsa todellakaan ole mikään tyypillinen ruoka siellä päin.
Luojan kiitos, minun ei tartte olla kenenkään teidän kanssa tekemisissä tai jos olenkin niin jää lyhyeen se tuttavuus. - mies32
Kebabia (tai muutakaan lihaa) en ole syönyt yli pidempään aikaan, kuin näiden kommentoijien keski-ikä tuntuu olevan. Enkä tunne yhtäkään kurdia, joten paha mennä sanomaan.
Pitsa on kyllä hyvää, tosin exäni ei sitä koskaan tehnyt, minä tosin kyllä tein. Sen verran tarkka olen mitä suuhuni pistän. Eikä pitsa todellakaan ole mikään tyypillinen ruoka siellä päin.
Luojan kiitos, minun ei tartte olla kenenkään teidän kanssa tekemisissä tai jos olenkin niin jää lyhyeen se tuttavuus.Tarkoitatko, ettet uskaltanut syödä karvakäden pitsaa ja siksi teit itse?
- ei menny niinku piti
En todellakaan ole mikään nöyristelevä tahi kynnysmatto. Ilmeisesti näille miehille on liikaa, että nainen voi oikeasti olla muslimin kannsa, ilman että se vaikuttaa minuun. Olen viettänyt aikaani heidän seurassaan suht paljon, enkä uskontoa pahana näe, joissain kohti rajoittuneena ajatusmaailmaltaan. Mutta ihan yhtälailla kristinuskolla on menneisyydessään asioita, joita en näe hyväksyttävinä. En useinkaan tiedä miks olen edes kristitty.
Mutta siis, minulla ei ollut mitään tarvetta koko aikana kääntyä islamiin. Eikä mies sitä edes koskaan vaatinut. Kyllä sanoisin sen verran sitä luonnettakin olevan, että mihinkään muottiin minua ei pakoteta. Sitä lähinnä "kilttinä evlut tyttönä" koitin hakea, että ihan sama henkilö olen periaatteiltani ja arvoiltani kuin ennen tätä suhdetta, joka ei kaatunut loppujen lopuksi muuhun kuin välimatkaan. Suuresti edelleen arvostan häntä ihmisenä, yhtä lailla kuin suomalaista exääni ennen tätä. Paljon enemmän kuin suomalaista miestä, joka kaljaa kittaa, käy baareissa harva se viikonloppu, kiroilee, jopa lyö naista.
Kaikki suomalaiset eivät ole tuollaisia. Muslimin uskonnon lisäksi kansalaisuus vaikuttaa huomattavasti. Kyllä luulen sitten jo arvomaailmojen muuttuvan niin paljon, mitä etelämmäksi valtioita mennään, että minä ainakin suurella epäluulolla lähtisin mukaan.
Rakastin henkilöä, en hänen uskontoaan. Toki tapoja tuli kulttuurista ja uskonnosta siinä sivussa, mutta tulipahan hänelle myös tutuksi kristinusko ja suomalainen kulttuuri. Mutta tulipahan taas nähtyä kuinka rasistisia suomalaiset miehet ovat, ainoastaan yhtä kommenttia lukuunottamatta.
Nimimerkki "älä itke iines" sentään palautti sen verran toivoani, että kannattaa yrittää.
Ja eksistä sen verran, suomalainen mies on ollut työttömäksi jäänyt lusmu elätti, turkkilainen mies töissä käyvä ja kotonakin työt tekevä, lähettänyt rahaa kuluihin jouduttuaan palaamaan maahansa.
Liikaa analysointia kenties, mutta olette te miehet uskomattomia tolloja joskus.- mies32
Minua ihmetyttää lähinnä se, että kyselet tälläista ja sitten päivittelet, kun saat sellaisia vastauksia, joita varmasti tiesitkin saavasi.
Me "ei sillä niin väliä"- miehet taas emme välttämättä suurin joukoin edes pyöri tälläisilla mielisairaiden palstoilla, emmekä jaksa erikseen ilmoittaa, että voisi sinuakin panna, jos olet nätti.
En jaksa uskoa, että nämä exän väristä tai kansallisuudesta välittävät olisivat enemmistö suomalaismiesten joukossa. Mutta toki jos ihan livenäkin sarjadeittailet, niin ennenpitkää tuollaiseen törmäät. - uskomaton tollo
"Mutta ihan yhtälailla kristinuskolla on menneisyydessään asioita, joita en näe hyväksyttävinä."
Tässä se ero kristinuskon ja islamin välillä onkin. Toinen on vieläkin primitiivinen ja joustamaton.
"Ja eksistä sen verran, suomalainen mies on ollut työttömäksi jäänyt lusmu elätti, turkkilainen mies töissä käyvä ja kotonakin työt tekevä"
Olishan se pitänyt arvata, että olet tällainen klassinen tapaus. Turha kuitenkin suomalaisia miehiä syyttää, jos sinä teet paskoja valintoja.
Itse en kyllä seurustelisi kaltaistesi naisten kanssa. Liian tyhmiä minun makuuni. - Taasnäitä
Mikä siinä on, ettet voisi niiden muslimien kanssa jatkossakin pyöriä? Parempihan se olsi niin, niitä ei taida niin haitata aikaisempien poikaystävien etniset taustat, suomalaisen kanssa voi tulla ongelmia.
- Hyi olkoon. Olisi
hirveää jo joutuisin nuolemaan jonkun kebab-miehen ällöttäviä mällejä naiseni vitusta. Ei kiitos!
- mies32
Pitääkö aisuritkin laskea eri kasteihin sen mukaan, että minkä maalaisia mällejä joutuvat nuolemaan? Ylintä aisurikastia on vain suomalaisten mällejä vaimonsa vitusta lutkuttava? Onko alinta vain mustaa spermaa lutkuttava vai meneekö värisuoraa imeskelevä vielä alemmas? Jos siis vaimonsa on saanut kaikenkirjoista spermaa?
- sfbdbg
Ei tuollaista kiva olisi kuulla. Riippuu ihan siitä, kuinka kiinnostunut olisin naisesta, pistäisinkö välit poikki.
Jos nainen olisi muuten kaikkien haaveideni täyttymys, niin voisin ehkä antaa jutun anteeksi. Mutta jos hän olisi vain "ihan kiva", niin ehkä alkaisin etsimään itselleni parempaa kumppania. :/ - Riippuisi asenteesta
Riippuu vähän naisen taustoista. Jos kyseessä on sellainen nainen jonka kaikki exät ovat ulkomaalaisia, niin tuskinpa minä sellaisesta innostuisin.
Syynä on ihan vaan se, että näillä naiislla on yleensä joku ulkomaalaisfetissi. Miksi ihmeessä minä sopisin naiselle, joka intoilee ainoastaan ulkomaalaisista? Usein nämä naiset vielä haukkuvat kaikkia suomalaisia miehiä. Ei siitä mitään tulisi, kun olen itse ihan tavallinen suomalainen mies, enkä jaksaisi kuunnella koko aikaa naisen valitusta kaikista suomalaisista.
Jos taas naisella olisi ollut myös suomalaisia poikaystäviä, niin ei se ulkomaalainen exä sinänsä haittaisi enempää kuin suomalainenkaan. - 5+20
Olen nainen ja mietin tätä asiaa toistepäin. Jos mies jota tapailisin kertoisi hänen exänsä olleen esim. thaimaalainen tai jokin muu Aasian tuontimorsian niin kyllä se vähän pistäisi mietityttämään. Itse en siis ole mitenkään ulkomaalaisia vastaan ja voisin aivan hyvin seurustella ulkomaalaisen, LÄNSIMAALAISEN miehen kanssa, mutta en muslimin. Mielestäni sellaiset miehet, jotka hankkivat naisen Thaimaasta, Virosta tai Venäjältä jne ovat jotenkin säälittäviä ja siksi se voisi vaikuttaa minun asenteeseeni miestä kohtaan.
- Ootko reisisti?
Ajatteletko samoin naisista joilla on vaikkapa turkkilainen, kreikkalainen tai virolainen mies?
Entä pidätkö itseäsi parempana kuin kaikkia thaimaalaisia, venäläisiä ja virolaisia naisia? Jos pidät, niin miksi? Pidätkö itseäsi rasistisena, kun leimaat miljoonia naisia pelkän kansalaisuuden perusteella tietynlaisiksi? Eli vaikka suomalainen mies tapaisi missä tahansa olosuhteissa virolaisen naisen ja alkaisi seurustelemaan hänen kanssaan, niin nainen on sinua huonompi, halpa ja arvoton nainen?
- ei täl kertaa
Kyllä se on ehdoton dealbreaker jos on ollut ns. "nuorukaisten" kiertopalkintona, olivat syy, ikä ja olosuhteet mitkä hyvänsä.
- hihhei!
Kamoon, et voi tosissas kysyä täältä katkeroituneiden neitsytmiesten mekasta jotain tollasta :D Kuten huomattu, naisen tulee olla neitsyt ennen tätä luuserihikkyä tai nainen on huora, ulkomaalaiset on kans punainen vaate koska ovat usein suomijunttia paremman näköisiä ja siitä seuraa alemmuudentunne.
mua huvittaa mm. tää aloitus verrattuna tuohon jossa joku kotimainen MIES kihersi jostain saatanan intialaisesta ja sitä seuras saman verran muita samanlaisia.. sitte naisen ulkomaalaiseksät haittais :D
- ei menny niinku piti
Niin totta kyllä, ettei tunnu suomalaisten itsetunto kestävän ulkomaalaista eksää, vaikkei olisi mitään vaikutusta ja tekemistä tämän kanssa. Mitä jäi itselle tästä suhteesta käteen, niin ymmärrystä eri kulttuurista, hyviä ulkomaanreissuja (ei mihinkään perus rantalomakohteeseen), monipuolisempia kokkaustaitoja.
Ja mikään kiertopalkinto en ole, suhteet otan erittäin vakavasti enkä koskaan ole sarjadeittaillut. Minulle riittää tähän mennessä ensivaikutelma niin kasvokkain kuin internetinkin välityksellä kertomaan, onko tarvetta edes tutustua. Kahta vuotta lyhyempiä suhteita en ole harrastanut, enkä mitään yhdenyönjuttuja.
Luotaantyöntävä kyllä on ilmoituksissa tyyliin "perus suomijantteri hakee sitä parempaa puoliskoa", niin kyllä siellä huonommalla puoliskolla pysyykin tuolla menolla. En itse häpeile eksääni mitenkään, ainoastaan hävettää suomalaisena tämä suomalaisten asennoituminen. Tuon enempiä tietämättä leimataan ihminen kelpaamattomaksi.
Tosin on itsellänikin kovat kriteerit, mikä kelpaa omiin tarpeisiini ja mieltymyksiini, mutta en haukkumaan ala niitä, jotka eivät sitä täytä. Ja täytyy myöntää tuota treffipalstaa vilkaistessani, että huh minkälaista räpeltäjää sieltä löytyy. Kysyntää riittää kyllä sinne menemättäkin. - Selitykset eivät aut
Niin totta kyllä, ettei tunnu suomalaisten itsetunto kestävän ulkomaalaista eksää, vaikkei olisi mitään vaikutusta ja tekemistä tämän kanssa. Mitä jäi itselle tästä suhteesta käteen, niin ymmärrystä eri kulttuurista, hyviä ulkomaanreissuja (ei mihinkään perus rantalomakohteeseen), monipuolisempia kokkaustaitoja.
Ja mikään kiertopalkinto en ole, suhteet otan erittäin vakavasti enkä koskaan ole sarjadeittaillut. Minulle riittää tähän mennessä ensivaikutelma niin kasvokkain kuin internetinkin välityksellä kertomaan, onko tarvetta edes tutustua. Kahta vuotta lyhyempiä suhteita en ole harrastanut, enkä mitään yhdenyönjuttuja.
Luotaantyöntävä kyllä on ilmoituksissa tyyliin "perus suomijantteri hakee sitä parempaa puoliskoa", niin kyllä siellä huonommalla puoliskolla pysyykin tuolla menolla. En itse häpeile eksääni mitenkään, ainoastaan hävettää suomalaisena tämä suomalaisten asennoituminen. Tuon enempiä tietämättä leimataan ihminen kelpaamattomaksi.
Tosin on itsellänikin kovat kriteerit, mikä kelpaa omiin tarpeisiini ja mieltymyksiini, mutta en haukkumaan ala niitä, jotka eivät sitä täytä. Ja täytyy myöntää tuota treffipalstaa vilkaistessani, että huh minkälaista räpeltäjää sieltä löytyy. Kysyntää riittää kyllä sinne menemättäkin.Kaikesta huolimatta aloituksestasi syntyy ensimmäisenä mielikuva karvakätisestä etnopanijasta jyystämässä päälläsi.
- ei menny niinku piti
Selitykset eivät aut kirjoitti:
Kaikesta huolimatta aloituksestasi syntyy ensimmäisenä mielikuva karvakätisestä etnopanijasta jyystämässä päälläsi.
No se on lukijan päästä se mielikuva tuleva. Karvakätisestä ei edes ollut kyse. Enkä oikein tiedä kuinka tuon etnopanijan ymmärtäisin. Asennoista tai tavoista millä tavalla läheisyyttä voi osoittaa, en ala teille kapeakatseisille avartamaan. Näköjään kun ei voi muuta mielikuvaa tulla, että nainen on aina (tossun) alla.
Aloituksessa kerroin faktat, taustoja kummemmin omalta osaltani valottamatta. Ja en kyllä taustojakaan ala jatkossakaan kertomaan, jos miehellä ei ole alun verta suvaitsevasuutta.
Mutta tähän mennessä kenties havaittu mitä tehokkaimmaksi karkottajaksi miehille. Tai ainakin testiksi, että hätkähtääkö ihan pienestä. Ei tarttis naistenkaan keksiä selityksiä, jos ei vaan kiinnosta.
Riippuu kuinka evlutti...
Eli ihan sama jos on moinen exä olemassa, jos se ei näyttele sen elämässä minkäänlaista roolia.
- ei menny niinku piti
Siis asialla ei ole muuta merkitystä, kuin että olen pitänyt alkuperäisen uskontoni, en ole joutunut painostukseen vaihtaakseni uskontoa (kuten ihmisillä on oletuksena), en ole mikään fanaattinen uskovainenkaan vaan lähinnä perus tapauskovainen, kuten suurin osa kansasta tuntuu olevan.
En näe islamia vääränä uskontona, siinä kuin esim. buddhalaisuuttakaan. Mikä nyt kenellekkin sopii ja mihin uskoo. Allah on ihan sama asia kuin kristittyjen jumala. Näkemykset Jeesuksesta (ei jumalan poika, vain profeetta), kolmiyhteydestä (tämä on wtf jopa minulle kristitylle?) ja profeetta Muhammedin opetuksista eroavat. Tämän asian sisäistäminen pienenä tai isona asiana vaikuttaa pitkälti toisen osapuolen uskonnon hyväksymiseen, ainakin omalla kohdallani kumminkin päin.
Ääri-islamistit nyt toki on ihan oma joukkonsa, mutta aikamoista huru-ukkoa löytyy Vatikaanin puoleltakin. Menee jo vähän ohi aiheen.
Minä en juokse tässä elämän raviradalla laput silmillä, vetolaput on kiskastu jo pitkälti ennen elämän loppupuolikasta, mutta ei sitä toppariksi aleta. Lopettaa voi yksinkin keulassa, jos ei kuolemanpaikalle sopivata puttea löydy. Tai sitten nappisarja taitaa osua jo lämpösten puolelle... Tai vaihtaappi koko lajia vaikka laukkaurheiluun. - sakura-haruno
hahmotelma kirjoitti:
Eli ihan sama jos on moinen exä olemassa, jos se ei näyttele sen elämässä minkäänlaista roolia.
Katopa, hahmotelma persoona ainut mies täällä kenellä jopa aivotkin olemassa!
Hyvää hobitti hahmotelma!
- eyteyetrt
Aloittaja on joku vihreitä,vasureita tai demareita kannattava mamuhyysäri
- ei menny niinku piti
Itseasiassa äänestin persuja. Valitettavasti kyllä joukkoon valkkautui myös esim. Hakkaraisen kaltaisia. En minäkään kannata kaikkien mahdollisten pakolaisten tai työttömien mamujen tänne tuontia. Opiskeltava tai töihin, ihan niinkuin siihen kykenevien suomalaistenkin.
Ja kyllä itse käyn osa-aikatyössä, valitettavasti en ole kokoaikaista löytänyt. Vallan hyvin maksan kuitenkin veroni ja elätän ittenikin. Ei tartte sitä alkaa epäilemään. - mies32
Itseasiassa äänestin persuja. Valitettavasti kyllä joukkoon valkkautui myös esim. Hakkaraisen kaltaisia. En minäkään kannata kaikkien mahdollisten pakolaisten tai työttömien mamujen tänne tuontia. Opiskeltava tai töihin, ihan niinkuin siihen kykenevien suomalaistenkin.
Ja kyllä itse käyn osa-aikatyössä, valitettavasti en ole kokoaikaista löytänyt. Vallan hyvin maksan kuitenkin veroni ja elätän ittenikin. Ei tartte sitä alkaa epäilemään.No nyt ei voi rassikka enää persujakaan äänestää, kun persunaisetkin alkaneet mamunpatjoiksi. Peli taitaa olla menetetty, Suomi tuhoutuu, eikä blondeja enää 5v kuluttua näe. Sukupuutto ja kansanmurha.
- sakura-haruno
mies32 kirjoitti:
No nyt ei voi rassikka enää persujakaan äänestää, kun persunaisetkin alkaneet mamunpatjoiksi. Peli taitaa olla menetetty, Suomi tuhoutuu, eikä blondeja enää 5v kuluttua näe. Sukupuutto ja kansanmurha.
Oletsä parantunut tapojasi tai mikä ihme sulle tapahtunut?
Ai niin! Minähän sut täällä potkaisut;))))))))))))))))))))))))) - mies32
sakura-haruno kirjoitti:
Oletsä parantunut tapojasi tai mikä ihme sulle tapahtunut?
Ai niin! Minähän sut täällä potkaisut;)))))))))))))))))))))))))Onko sulle iskenyt päälle kauhea miehenpuute vai mitä lirkuttelet?
Yllättävää, että tunnuit ymmärtävän sarkasmia. Ensimmäinen pisteesi kautta aikojen siitä. - sakura-haruno
mies32 kirjoitti:
Onko sulle iskenyt päälle kauhea miehenpuute vai mitä lirkuttelet?
Yllättävää, että tunnuit ymmärtävän sarkasmia. Ensimmäinen pisteesi kautta aikojen siitä.Ai, katopa, sä tiedät mitä sana sarkasmi tarkoita!
Vau, eurohamburger!
:))))))))))))))) - mirs32
sakura-haruno kirjoitti:
Ai, katopa, sä tiedät mitä sana sarkasmi tarkoita!
Vau, eurohamburger!
:)))))))))))))))Jos jatkat noin kiltillä linjalla, niin saat tarjota minulle teetä. Kunhan tarjollepano on aitoa japanilaista porsliinia.
- '-'-'-'-'
Ennen ostasin vanhan taxi-mersun kuin ottaisin turkkilaisen exän
- ........
Jättäisin naisen, jos kävisi ilmi että hän on seurustellut muslimin kanssa. Kertoo paljon naisen älystä, arvoista ja itsekunnioituksesta, jos ei näe mitään ongelmaa seurustelussa islaminuskoisen kanssa ja islamin arvomaailmassa.
- ei menny niinku piti
Sinä et näe kristinuskon arvomaailmassa mitään ongelmaa?
Raamatussa puhtaan mm. että orjuuttaminen on ihan ok. Naisen "luonnollinen käyttö" miesten huviksi ok. Jos raiskatuksi tullut ei ole huutanut tarpeeksi lujaa, niin kivitys ok. Ankaraa rasismia vammaisten ja köyhien suhteen. Jeesuksen sättimiset tyhmiksi ja kyykäärmeiden sikiöiksi. Jeesus halusi maailman palavan. Raamatun täysin ristiriitaiset tiedot. Naispappeuden pitkä vänkääminen, vaikka raamattu sanoo että kaikki ovat tasavertaisia. Homomavioliittojen hyväksyminen, vaikka sen taas raamattu sanoo olevan täysi nounou. Ristiretket. Holokausti.
Silti niin hartaasti uskotaan että kaikki hyvin. Itse olen aina kyseenalaistanut asioita. Kaikki riippuu niin paljon siitä, mitä osia poimitaan ja mitä ei käyttötarkoituksiin.
Koraanista löytyy hyvin paljon samaa lätinää ja proffa Muhammedilla on hyviä elämänohjeita, mutta tokkiinsa myös nykypäivään sopimattomia.
Sanoisimpa että maailma olisi parempi yhdellä valtauskonnolla (en sano että se olisi islam) tai ateismilla. Mutta aina löytyy niitä, jotka haluavat uskon puolesta taistella. - jep jep jep
Sinä et näe kristinuskon arvomaailmassa mitään ongelmaa?
Raamatussa puhtaan mm. että orjuuttaminen on ihan ok. Naisen "luonnollinen käyttö" miesten huviksi ok. Jos raiskatuksi tullut ei ole huutanut tarpeeksi lujaa, niin kivitys ok. Ankaraa rasismia vammaisten ja köyhien suhteen. Jeesuksen sättimiset tyhmiksi ja kyykäärmeiden sikiöiksi. Jeesus halusi maailman palavan. Raamatun täysin ristiriitaiset tiedot. Naispappeuden pitkä vänkääminen, vaikka raamattu sanoo että kaikki ovat tasavertaisia. Homomavioliittojen hyväksyminen, vaikka sen taas raamattu sanoo olevan täysi nounou. Ristiretket. Holokausti.
Silti niin hartaasti uskotaan että kaikki hyvin. Itse olen aina kyseenalaistanut asioita. Kaikki riippuu niin paljon siitä, mitä osia poimitaan ja mitä ei käyttötarkoituksiin.
Koraanista löytyy hyvin paljon samaa lätinää ja proffa Muhammedilla on hyviä elämänohjeita, mutta tokkiinsa myös nykypäivään sopimattomia.
Sanoisimpa että maailma olisi parempi yhdellä valtauskonnolla (en sano että se olisi islam) tai ateismilla. Mutta aina löytyy niitä, jotka haluavat uskon puolesta taistella."Raamatussa puhtaan"
Mitäs väliä sillä on mitä siellä puhutaan? Kaippa ne tekemiset merkkaa ja niitä noilla karvakäsillä on vähän eri malliin kuin suomalaisilla.
(tosin jos ei halua turpaansa niin varmaan kantaruotsalainen mies olisi siinä mielessä parempi valinta, iiik, olen kauhea rasisti kun menin samomaan että nainen saa turkkilaisilta todennäköisemmin turpaansa kuin suomalaiselta ja siltä todennäköisemmin kuin ruotsalaiselta....)
- sakura-haruno
Kyllä tään kaltaiset aloitukset nauratta!
Voi hobitti-parat;)))))))))))))))))))- mies32
Tuliko rasisti nauramaan rasisteille? Hupaisaa.
mies32 kirjoitti:
Näin ton ja ajattelin, että onko se sama feikki, kuin ME.
- turhatrollimenispois
hahmotelma kirjoitti:
Sama suomalainen femakko ämmähän se.
- sakura-haruno
mies32 kirjoitti:
En oo rasisti vaan maalilman ihanin naineh!
Ja tämmösen logikkan kelputatte haluatte vai ei!:))))))))))))))))))) - sakura-haruno
hahmotelma kirjoitti:
Who is "ME" , my precious who is "ME"
;)))))))))) - rttury56
mies32 kirjoitti:
MusIimi imaamin mielestä "Naiset ilman huntua ovat paljasta lihaa". Kenen vika on, jos tuot paljaan lihapalan julkiselle paikalle ja kissa syö sen? Onko se kissan vai paljaan lihan vika? Paljas liha on ongelma. Jos nainen olisi kotonaan, huoneessaan, hunnussaan, mitään ei olisi tapahtunut.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288339375450.html
”Naiset jotka eivät suostu pitämään islamilaista huivia haluavat tulla raiskatuiksi”
Kööpenhaminan mufti
”Miehen täytyy lyödä tottelematonta vaimoaan, homot täytyy tappaa ja musiikki täytyy kieltää”
Qazi Hussain Ahmed, pakistanilainen uskonnollinen johtaja
”Naista ei saa lyödä kasvoihin, rintoihin, vatsaan tai päähän. Sen sijaan häntä pitää lyödä jalkoihin ja käsivarsiin käyttämällä kevyttä ja joustavaa keppiä siten, ettei jää haavoja, arpeja tai mustelmia"
Egyptiläissyntyinen Muhammad Kamal Mustafa, Fuengirolan moskeijan imaami kirjassaan ”The woman in Islam”
"Kaikkien brittinaisten täytyy pitää burkhaa ja Allahin lipun täytyy liehua Downing Streetillä… aviorikkojia täytyy kivittää kuoliaiksi"
Anjem Choudary, muslimisaarnaja
"Naimisiin voi mennä vuoden ikäisen tytön kanssa, puhumattakaan 7 tai 8 vuoden ikäisestä tytöstä… profeetta on meille mallina, hän meni naimisiin Aïshan kanssa kun hän oli 6-vuotias ja oli sukupuoliyhteydessä hänen kanssa kun hän oli 9-vuotias"
Ahmad Al-Mu’bi, vihkimisiä hoitava saudi imaami, Libanonin television haastattelu
Suomalaisen naisen täytyy olla täysi idiootti, jos alkaa seurustella musIimi miesten kanssa - Minä tykkään näistä
rttury56 kirjoitti:
MusIimi imaamin mielestä "Naiset ilman huntua ovat paljasta lihaa". Kenen vika on, jos tuot paljaan lihapalan julkiselle paikalle ja kissa syö sen? Onko se kissan vai paljaan lihan vika? Paljas liha on ongelma. Jos nainen olisi kotonaan, huoneessaan, hunnussaan, mitään ei olisi tapahtunut.
”Naiset jotka eivät suostu pitämään islamilaista huivia haluavat tulla raiskatuiksi”
Kööpenhaminan mufti
”Miehen täytyy lyödä tottelematonta vaimoaan, homot täytyy tappaa ja musiikki täytyy kieltää”
”Naista ei saa lyödä kasvoihin, rintoihin, vatsaan tai päähän. Sen sijaan häntä pitää lyödä jalkoihin ja käsivarsiin käyttämällä kevyttä ja joustavaa keppiä siten, ettei jää haavoja, arpeja tai mustelmia"
Egyptiläissyntyinen Muhammad Kamal Mustafa, Fuengirolan moskeijan imaami kirjassaan ”The woman in Islam”
"Kaikkien brittinaisten täytyy pitää burkhaa ja Allahin lipun täytyy liehua Downing Streetillä… aviorikkojia täytyy kivittää kuoliaiksi"
"Naimisiin voi mennä vuoden ikäisen tytön kanssa, puhumattakaan 7 tai 8 vuoden ikäisestä tytöstä… profeetta on meille mallina, hän meni naimisiin Aïshan kanssa kun hän oli 6-vuotias ja oli sukupuoliyhteydessä hänen kanssa kun hän oli 9-vuotias"
Ahmad Al-Mu’bi, vihkimisiä hoitava saudi imaami, Libanonin television haastattelu
Suomalaisen naisen täytyy olla täysi idiootti, jos alkaa seurustella musIimi miesten kanssa”Naista ei saa lyödä kasvoihin, rintoihin, vatsaan tai päähän. Sen sijaan häntä pitää lyödä jalkoihin ja käsivarsiin käyttämällä kevyttä ja joustavaa keppiä siten, ettei jää haavoja, arpeja tai mustelmia"
Ahmad Al-Mu’bi, vihkimisiä hoitava saudi imaami, Libanonin television haastattelu - ei menny niinku piti
rttury56 kirjoitti:
Kööpenhaminan mufti
Suomalaisen naisen täytyy olla täysi idiootti, jos alkaa seurustella musIimi miesten kanssaEn sanonutkaan missään välissä, etteikö islamissa, kuten kaikissa uskonnoissa olisi hyvät kuin huonot puolensa. Eivätkä kaikki muslimit hyväksy esimerkiksi edellisen kaltaisia kohtia. Kuten ei myöskään kristityt esim. homoavioliittoa tai edes naispappeutta.
Tiedän suomalaisia miehiä, jotka ovat hakanneet vaimojaa ihan ilman minkään sortin ohjenuoria. Joiltain se tulee vaan sydämestä. Ja niin sanoo muuten raamattuki, jos et tiennyt.
- wasegrhbgrfhbgsfd
Olen sen verran fiksuksi oppinut, etten ole kiinnostunut kyselemään naisen existä. Puhdasta masokismia. Ja jos nainen alkaa niistä kovin aktiivisesti tilittämään, tiedän välittömästi että on aika vaihtaa parempiin maisemiin. :)
- sakura-haruno
"ei menny niinku piti"
-ei sinussa MITÄ vika.
Eikä sun tarvitse heittä helmiä porsaile, piste!- ei menny niinku piti
Juu, en kuvittelekkaan itsessäni olevankaan vikaa. Eikä kyllä yksikään mies ole minusta kyllä keksinyt pahaa sanottavaa, muutakuin liian aktiivinen joskus :D
Itsekään en kyllä tongi tai kysele miehen eksistä, mitä nyt on itsekseen esille tullakseen. Täytynee löytyä toinen samanmoinen rinnalle :) - sakura-haruno
Juu, en kuvittelekkaan itsessäni olevankaan vikaa. Eikä kyllä yksikään mies ole minusta kyllä keksinyt pahaa sanottavaa, muutakuin liian aktiivinen joskus :D
Itsekään en kyllä tongi tai kysele miehen eksistä, mitä nyt on itsekseen esille tullakseen. Täytynee löytyä toinen samanmoinen rinnalle :)Tämä keskustellupalstan hobitit ovat vaan katellisiä sinulle kun itselle ei oo mahdollisuuta seurustella ,esimerkiksi, minun kaltaisen ukomaalaisen naisen kanssa;)))))
Mutta, sunulla oli mahdollisuus tutustua erilaisin ihmisin ja avarta maailmasi:)
Se on hienoa! - ei menny niinku piti
sakura-haruno kirjoitti:
Tämä keskustellupalstan hobitit ovat vaan katellisiä sinulle kun itselle ei oo mahdollisuuta seurustella ,esimerkiksi, minun kaltaisen ukomaalaisen naisen kanssa;)))))
Mutta, sunulla oli mahdollisuus tutustua erilaisin ihmisin ja avarta maailmasi:)
Se on hienoa!Kiitos kannustuksesta :)
Ja tekisin saman vaikka uudestaan, jos löytyy kaikin puolin sopiva, minut itsenäni hyväksyvä ja arvomaailmaltaan samanlainen mies, kuten eksäni kulttuurista ja uskonnosta huolimatta oli.
Kokemuksena juurikin avartava ja sain monia uusia hyviä ystäviä. Useimmiten olivat enempi kiinnostuneita kristinuskosta, kuin tyrmäämässä sitä. Pariin paikkaan pyydettiin jopa valokuvamalliksi asuja esittelemään, että se siitä jonkun kebabbisoossi possukommentista ;)
Hienoa sakura-haruno, jos jaksat täällä hyvin pitkälti rasististen suomalaisten joukossa. Suuri osa on varmasti kateellisuutta, osa vain muuten idiootteja :D Ihmisten pitäisi ymmärtää jokaisen ihmisen yksilöllisyys, jota ei uskonto, kansallisuus tai ihonväri todellakaan kerro. - mies32
Kiitos kannustuksesta :)
Ja tekisin saman vaikka uudestaan, jos löytyy kaikin puolin sopiva, minut itsenäni hyväksyvä ja arvomaailmaltaan samanlainen mies, kuten eksäni kulttuurista ja uskonnosta huolimatta oli.
Kokemuksena juurikin avartava ja sain monia uusia hyviä ystäviä. Useimmiten olivat enempi kiinnostuneita kristinuskosta, kuin tyrmäämässä sitä. Pariin paikkaan pyydettiin jopa valokuvamalliksi asuja esittelemään, että se siitä jonkun kebabbisoossi possukommentista ;)
Hienoa sakura-haruno, jos jaksat täällä hyvin pitkälti rasististen suomalaisten joukossa. Suuri osa on varmasti kateellisuutta, osa vain muuten idiootteja :D Ihmisten pitäisi ymmärtää jokaisen ihmisen yksilöllisyys, jota ei uskonto, kansallisuus tai ihonväri todellakaan kerro."Muslimit suurelta osin kivikautisia sitä ja tätä
"Suomalaiset suurelta osin kateellisia rasisti-idiootteja".
Miksi jälkimmäinen on paremmin sanottu ja vähemmän rasismia? - sakura-haruno
Kiitos kannustuksesta :)
Hienoa sakura-haruno, jos jaksat täällä hyvin pitkälti rasististen suomalaisten joukossa. Suuri osa on varmasti kateellisuutta, osa vain muuten idiootteja :D Ihmisten pitäisi ymmärtää jokaisen ihmisen yksilöllisyys, jota ei uskonto, kansallisuus tai ihonväri todellakaan kerro."ei menny niinku piti"
Suomessa rasistien lisäksi on paljon hienoja ihmisiä kuin sinä:)
Nimenoman sinun kaltaisten ihmisten kanssa yleensä olen tekemisissä.
Olet kaunis ihminen, muista sen:) - Hahhahhah
sakura-haruno kirjoitti:
Tämä keskustellupalstan hobitit ovat vaan katellisiä sinulle kun itselle ei oo mahdollisuuta seurustella ,esimerkiksi, minun kaltaisen ukomaalaisen naisen kanssa;)))))
Se on hienoa!"Tämä keskustellupalstan hobitit ovat vaan katellisiä sinulle kun itselle ei oo mahdollisuuta seurustella ,esimerkiksi, minun kaltaisen ukomaalaisen naisen kanssa;)))))"
No jopas! Itseani ei kiinnosta ne vaarasaariset japanilaiset lattaperseet. Muutenkin minulla on japanilaisista naisista vahan kylmakkokasitys; Jos japanilainen mies haluaa petihommia niin vaimo antaa nipun rahaa kateen ja kaskee menna ulos. Yksi kaveri sanoi, etta japanilaisen tavara on niin lyhkainen, etta takaapain painamisesta ei oikeastaan tule mitaan. Lansimaisten miesten draivi on vahan erilainen niin, etta taitaa olla paras, etta japanilaiset pysyvat vaan niissa omissa piireissaan teeta litkimassa. - 235232+++?-
sakura-haruno kirjoitti:
Se on hienoa!"Mutta, sunulla oli mahdollisuus tutustua erilaisin ihmisin ja avarta maailmasi:)
Se on hienoa! "
Taitaa ap. olla avartanu vähän muutakin ollessaan karvakäsien patjana.
- jep4
Onks se paha jos on seurustellut vietnamlaisenkaa..?? en aatellut kyl et siit ois ollut haittaa...en vaan kyl enää retkahda moisiin :S en osannu sulattaa kulttuuri eroja.
- Taasnäitä
Ei niistä ole semmoista ongelmaa. Noi mattapintaiset ja palviliha-exät on eri juttu. Niiden jälkeen on palanutta lihaa.
- påmnlm
Toivottavasti muut persunaiset eivät ole samanlaisia musIimi mamujenpatjoja, kuin mitä tämän ketjun aloittaja kertoi olevansa. Sitten hän vielä kehtasi haukkua kaikki suomalaiset miehet. Nyt meni fiilikset!
- Röhkikää
Te olette porsaita :D
- sakura-haruno
Mitä tulee tämä palstan rasistien höpötyksen niin tilanne hyvin yksinkertainen.
Itse asiassa se on ihan samanlainen yritys halita naisia kuin arabi maailmassa.
Jos arabit pakottavat käyttä huivia jne, niin suomalaiset miehet käyttävät verbalista/hengistä väkivalta, halitaksen suomalaisia naisia.
Ja se on vielä kysymysmerkki mikä näistä väkivallan muodosta vahingoita enemmän naisia.
Totuus myös on se että nimenooman heikkot miehet (kuin tämä palstan hipiäiset) haluavat käyttä väkivallan eri muodot naisia kohtan, manipuloida yhteiskunnan mielipide niin että heiläkin olisi mahdollisuus pasisuhde/lisäntymisen.
Eli, kyseessä on basic instinct, taistelu omien geenien säilytämisestä.
P.s, kannata muista, yleeensä ulkomaile muutavat naiset ja miehet ovat enemäksen alfoja, koska vieralla maalla pärjäminen vaati rohkeutta, päätäväisyyttä, hengistä voima, sisua.
Jos valitset rinnallen ulkomaalaisen puolison joka asuu suomessa niin valinta on monella tasolla takuvarmasti hyvä:)- sakura-haruno
Vielä,
Kun edellisessä viestissä mainitsin, suomen muutaneiden ulkomalaisten keskuudessa enemän alfa-ihmisiä niin jos löydät itselle uuden ulkomaalaisen miehen niin kohdele hänet oikeudenmukaisesti jos haluat säilyttä suhden.
Muuten tulee potkut;)
Vahvat naiset ja miehet arvostavat rehellisiä ja oikeudenmukaisiä ihmisiä. - -mies-
"arabit pakottavat käyttä huivia"
Rasisti! - mies32
Joo, kun mies laittaa naisen käyttämään huivia, se tarkoittaa, ettei mies käytä henkistä väkivaltaa, vaan on kaikin muin puolin ihana aviomies.
- ei menny niinku piti
No joo, en voi kun enää nauraa tälle. En ole mikään tämän palstan vakituinen tai edes satunnainenkaan käyttäjä. En halunnut vakituiselle harrastuksen foorumille vain tätä kysymystä laittaa :D
En minä kaikkia suomalaisia miehiä ole haukkunut, mutta valitettavasti yleistänyt joiltain osin, kuten tekin. Suomen kansa on monilta osin rasistista, vaikkei sitä ääneen älähdäkkään. Tässä näkyy kyllä miehien heikko itsetunto, jos naisen exät haittaa. Vaikka suomalainen ex ois kuinka piessy ja hakannu, niin kyllä paapotaan.
Varaudun kyllä kaikkiin miehiin varauksella ja kriteerit on kovat, että suostuisin edes tapaamaan miestä. Tuskin monikaan kommentoijista minulle kelpaisi, eikä vaatimukseni koske rahaa tai rikkauksia. Että tietäisivätpä vaan taustani miehet, jotka kommentoivat "voi kun tuollaisen naisen saisi" :D
Ja kelpuuttaisin exäni ilomielin takaisin, sillä onngelmia ei ollut muuta kuin se välimatka. Että semmosta teille. Ihan riittävän kuvan sain ihmisten suhtautumisesta, poistun täältä ja toivotan teille hyvää Loppiaista. - realismus
Tässä maassa on todellakin vakavaa vikaa, mikäli tulee edes mieleen kysyä tuollaista! Ilman muuta heität vesilintua sellaisella miehellä, mikäli eteen sattuu. En tosin jaksa uskoa, että sellaisia velloo muualla kuin tällä palstalla ja joidenkin lähiökapakkien persupöydissä.
Muuten, mielenkiintoinen rasismikeskustelu velloo parhaillaan mediassa.- mies32
Mielenkiintoista julkista rasismikeskustelua ei ole olemassakaan. Ne aiheuttavat kaikki aina myötähäpeää ja ahdistusta, toivottomuutta suomalaista keskustelukulttuuria ja samalla koko kansaa kohtaan. Tämäkin "keskustelu" alkoi Abu-Hannan lapsellisesta lällätysviestistä, miten yli 50-vuotias nainen voi olla noin lapsellinen ja katkera?
Julkisuuden vakavastiotettavat "rasistit" mielestäni sen sijaan argumentoivat kohtalaisen hyvin ja osaavat käytöstavat, toisin kuin hyysäripuolen valtaosa. Asia erikseen on sitten tämä nettimaailma, jossa aivan pimahtaneet rasistit melskaavat. Mutta nämä pimahtaneet eivät pääse julkiseen keskusteluun tai eivät ainakaan siellä esitä mielipiteitään samaan tyyliin. Ahdistavaa tietysti heidänkin määränsä ja intonsa puolustella rasismia.
- tretetyrre
Onkohan mies32 sama henkilö, kuin mitä on vasemmistoliiton Dan Koivulaakso?? Ovat jopa saman ikäisiäkin. Molemmat tuntuvat vainoharhaisesti näkevän rasisteja ja rasismia joka puolella.
- mies32
Jännästi toisen silmäsi peittää lappu, kun et lainkaan näe niitä tekstejäni, joissa olen arvostellut "hyysäreitä" ja rasismivouhottajia. Tämä taas kerran osoitus tämän keskustelun toivottomuudesta.
Otetaan esimerkiksi vaikka lause:
"Somaleita saa mielestäni tulla maahan paljon enemmänkin, kunhan rikoksiin syyllistyneet karkotetaan vaikka Saharaan".
Tämän lauseen lukeva rasisti alkaa pitää minua Dan Koivulaaksona, koska somaleita saisi tulla lisää.
Tämän lauseen lukeva hyysäri taas alkaa pitää minua Breivikinä, koska karkottaisin rikolliset välittämättä siitä, mihin oloihin päätyvät.
Näin olen siis samanaikaisesti sekä hyysäri, että rasisti.
Että hedelmällistä keskustelua aiheen tiimoilta vaan koko porukalle, itse olen uskoakseni oman osani tehnyt ja tullut riittävän usein todetuksi niin rasistiksi kuin hyysäriksikin.
- Kierrätä Pyöritä mua
"Mielestäni sellaiset miehet, jotka hankkivat naisen Thaimaasta, Virosta tai Venäjältä jne ovat jotenkin säälittäviä ja siksi se voisi vaikuttaa minun asenteeseeni miestä kohtaan. "
Säälittäviä ovat ne suomi-muijat joilla on 2-4 avioeroa takana ja ainut kipinä on miesten kierrätys.
Jokaisen mainitsemasi maan nainen kunnioittaa hyvää miestään joka pitää naisestaan huolta. Suomessa se ei ole aina niin. - Stemppiä <3
Kun se tulisi kuitenkin esille niin kyllä se ero olis
jos sen sanois enne treffejä niin niitä ei tulis.
Aika vaikee tilanne mut kun en oo koskaan fantasioinu
ulkomaalasest naisest niin en halua olla tekemisissä ihmisen kanssa jonka arvomaailmaa tällainen kuuluu..Vaikkakin miehen kanssa sitten.
Väri on ihan saman tekevää tässä kohtaa, oli se ulkomaalaisuus
kriteeri tai ei ollut valittaessa, niin ei vaan oikein iske.
Pääsen sellaisen ihmisen pään sisälle ja se on vähän kuin tatuointi tai posliinin ajelu..Tällaisella naisella ei ole minulle mitään annettavaa
ei älyllisesti tai muutenkaan. Mutta rehellisyys kuitenkin mielestäni olisi
reiluinta,kaikki eivät ole samalla tavalla vinoutuneita kuin minä. - Ei se siitä johdu
Ei.
Mut kun luen noita sun rasismi syytöksiä ja kärkkäitä,
ilkeitä ja jopa pipstelijäitä vastauksia tuolla.
Niin se kertoo susta ihan tarpeeksi, myös sen miksi olet sinkku
ja miksi ukkos pisti sut pihalle.
Mutta ei meidän tästä kannata masentua ainahan on olemassa naiset.
Sellasta voit kokeilla kun kerran noinkin tiedostava ja avarakatseinen
olet ihmisenä. - Anonyymi
Once you go to black we don't want you back! Remember that.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802