Kävin laittamassa 12. syyskuuta hyvässä lävistysliikkeessä helixin. Alkuun tuntui että parantuu, mutta vieläkin on niin kipeä ettei voi edes koskea tuohon. Koru on tarpeeksi pitkä ja titaaninen, huuhtelen pari kertaa päivässä juoksevalla vedellä ja nukun toisella kyljellä. Ei kuitenkaan auta, kipu vain jatkuu... Lävistäjäkään ei keksinyt muuta vaihtoehtoa kuin että koitan parannella tuon tai otetaan pois.
Tiedän, että rustoissa on pitkä paranemisaika, mutta esim tragus (laitettu samalla lävistäjällä) parani 4 kuukaudessa. Madonnankin kävin pari viikkoa sitten tuolla laittamassa ja sekin on lähtenyt paranemaan hyvin. Toisen korvan helixit paranivat kokonaan kahdessa kuukaudessa.
Mitä siis voisi tehdä kun on niin mukava etten haluaisi ottaa pois? Kärsinkö vaan?
Helix (apua?)
7
5831
Vastaukset
- helixi myös..
Itellä parani kuukaudessa. En oikeen osaa sanoo muuta ku et se on niin yksilöllistä. Ruokavalio ja liikunta ja melkeimpä kaikki vaikuttaa kehon paranemisprosesseihin joten huolehi että ne puolet on kunnossa. Suosittelen et jatkat vaan hoitamista ja oot kärsivällinen:)
- )::
Juu no noiden pitäisi olla kunnossa :) jostain luin, että stressi voisi pysäyttää parantumisen, voisikohan johtua sitten siitä... Kiitos vastauksesta!
- minä<33
mikä on helix???????
- hyweyhaywa
Helix on korvan rustossa oleva lävistys :)
Kannattaa koittaa kärsivällisesti parantaa jos ei halua ottaa pois :)
mulla on 3 (ite tekemää) rustoo ja niissä kesti joku 6kk parantua :)
ja otin joskus viime lokakuussa traguksen eikä oo vieläkään parantunu. kaikki käski ottaan pois kun meni niin pahaks mut vaihoin ite vaan pidemmän korun kun se lävistäjän laittama oli ihan liian lyhyt! tragus turpos niin paljon et ne pallot aukes :S
mut nyt ei oo enää ainakaa tulehtunu tai niin kipee :) mätää kuulemma on tullu tonne taakse... mut kai se siitä paranee kun huuhtelee 2 kertaa päivässä :) ei kannata käyttää desinfiontiaineita ainakaan liikaa koska ne kuivattaa ihoo eikä se oo hyväks lävistykselle :) mut voi sitä vähän laittaa jos tuntuu et lävistyksessä on paha tulehdus ja paljon bakteereja. voi se kerran parissa viikossa pieni desinfiominen auttaa myös. tsemppii :)- )::
Jep, koitan parannella kärsivällisesti... :) itsellä tosiaan tragus parani about 4 kuukaudessa.. Sun kannattais varmaan testata labrettappia siihen (toisessa päässä kiinteä, litteä laatta), nuo barbellit voi olla ärsyttäviä kun pallot aukeilee yms :D
Desinfiointiaineita välttelen, suolaliuoksella olen koittanut hautoa n. 10min jos on pahentunut tuo kipuilu tms. Ja sitten huolellinen vesipesu ettei suola ärsyttäis tuota.
Kiitos pitkästä vastauksesta! :)
- nainen.maailmalta
Mulla on Helixi ja kesti todellla kauvan parantumisessa mutta kyllä se sitte parani joissain kohdissa vaan kestää parantumisessa ja joissain ei :\
- )::
Jepjep :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504