Nykyään kaikki säbäpallot ovat precision tyyppisiä. Onko teidän mielestänne eri valmistajien palloissa huomattavia eroja ja mikä on mielestänne paras pallo? Itselläni on eniten kokemusta Exelin precision pro league pallosta (ylläripylläri) se on mielestäni huippupallo. Myös Fatpipen fat ball on ihan hyvä mielestäni ja kyllähän noilla Karhun palloilla myös tarvittaessa pelailee, mutta mites tämä Unihocin cr8er? Itselläni ei ole tästä kyseisestä pallosta vielä pelikokemuksia. Sain erään urheilullisen joululahjan mukana yhden tällaisen Unihocin pallon ja tänä iltana minulla on mahdollisuus kyseistä palloa testata ja käytän myös tilaisuuden hyväkseni. Pallojen erot tuntuvat olevan kuitenkin tällaisen amatöörihöntsäilijän lavassa häviävän pienet, mutta onko niissä oikeasti kunnolla eroavaisuuksia? Valistakaa tyhmää :)
Eli mikä on teidän mielipallonne? Lähteekö jollain pallolla vedot tuimasti ja tarkasti ylämummoon, onko jollain pallolla ylivoimaisesti helpointa laittaa namupasseja suoraan lapaan vai onko joku pallo suorituskyvyltään ylivoimainen pelin jokaisella osa-alueella? Kertokaapa se.
Onko palloissa eroja/paras pallo?
amatööripallottelija
2
634
Vastaukset
- ,lkmjhg
Jokku pallot (esim.hand of doom,fat pipe) pomppivat parketilla paljon. Jotkut ei kestä paljoa, toiset taas kestää. Joku pallo lähtee kiertää paljon. Eroja lötýtyy.
Paras pallo on mielestäni Presicion super league, eli missä on niitä "viivoja". - tällänesunnuntailätkjä;)
Mun mielest karhun pallot on parhait ja kestävimpiä.
niil saa parhaat kierteet ;)
Ite en tykkää fatpipen palloist kun on niin kovia ja pomppii siten eniten lisäksi hajoaa helposti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa462455Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc601799Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4141709Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen111580Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1321443- 99999
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p74972Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224905Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33867En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37678