Onko olemassa KUNNON miehiä, iältään 23-30 v., jotka eivät haluaisi koskaan lapsia ? :)
Vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä, löytyykö?
41
2451
Vastaukset
- Totta joka sana
Joo, joo, en koskaan halua lapsia. Minkäs näköinen olet, jos ruma niin ei kiinnosta. Jos kaunis sitten kiinnostaa.
- Lapseton neiti
EI mitään töröjä ja huonokäytöksisiä kuten sinä !
- Totta joka sana
Lapseton neiti kirjoitti:
EI mitään töröjä ja huonokäytöksisiä kuten sinä !
Jaahas, ruma akka. Ole huoleti, ei kukaan tahdo sinun kanssa lapsia tehdä. Saat olla tyytyväinen jos edes sänkyyn sinun kanssa tahtoo.
- emmä halua
Minä en varmasti halua lapsia ikinä. Olen mies 28 vuotta. En minä inhoa lapsia mut en jaksa niitä hoitaa enkä jaksa kuunnella kun ne riehuu. Kyllä minä olen päättänyt ettei lapsia mulle.
- Näin se vain on
Hohhoijaa, vai niin, ei suuret sanat suuta halkaise. Katsotaan 5-10 vuoden kuluttua niin sinulla onkin yksi tai kaksi lasta. Mieli kummasti muuttuu kun tapaa oikean naisen ja hänelle tulee vauvakuume.
Sinänsä olisi aivan erinomaista jos lapsettomuudesta tulisi muotia, ihmiskunnan määrä tippuisi 10% nykyisestä. Pidot paranisi kun väki vähenisi mutta tämä on toiveajattelua. Lisääntymisvietti on ihmiselläkin niin kova että aniharva vapaaehtoisesti on lapseton.
- Taas näitä
SELLAISTA ASIAA EI VOI TIETÄÄ NUORENA ETTÄ MITÄ SITTEN 30-40 VUOTIAANA PÄÄSSÄ LIIKKUU,JOKA MUUTA VÄITTÄÄ VALEHTELEE.
- Vaarallinen nainen
Voisin tehdä saman tilauksen aloittajan kanssa, mutta ikähaarukka mielellään 33-40 v.
Olen jo 31v. täti-ihminen, mutta ei mitään haluja lapsen tekoon tässäkään iässä. Koitapa sitten löytää KUNNON mies, joka myös preferoisi 2-henkistä perhettä. Sinkkuna ollaan ja kauan...- Näin se vain on
Hommaat sellaisen miehen jolla on jo lapset tehtynä, joka ei enää uusia tahdo. Sitäpaitsi kun sinun biologinen kellosi alkaa viiden vuoden päästä tikittämään voi sinunkin mielesi muuttua, vannomatta paras.
- ei minulle
Näin se vain on kirjoitti:
Hommaat sellaisen miehen jolla on jo lapset tehtynä, joka ei enää uusia tahdo. Sitäpaitsi kun sinun biologinen kellosi alkaa viiden vuoden päästä tikittämään voi sinunkin mielesi muuttua, vannomatta paras.
Ei niitä lapsia halua kotiinsa missään muodossa. Käytettyä jätettä tuollainen "lapset tehnyt mies".
- Armoton totuus
ei minulle kirjoitti:
Ei niitä lapsia halua kotiinsa missään muodossa. Käytettyä jätettä tuollainen "lapset tehnyt mies".
"Ei niitä lapsia halua kotiinsa missään muodossa. Käytettyä jätettä tuollainen "lapset tehnyt mies".
Nainen joka ei tahdo lapsia on luonnonoikku, friikki, kummajainen, hän on todellista ihmisjätettä. Onnea etsintääsi, panopuuksi voit kelvata, et mihinkään muuhun. - Määrittele halusi
Mikä on KUNNON mies? Mistä KUNNON mies saa tykätä ja mitä KUNNON mies saa harrastaa? Miltä KUNNON mies näyttää ja kuulostaa, ja paljonko KUNNON miehellä pitää olla rahaa tilillä?
- ...
Näin se vain on kirjoitti:
Ikäluokassa 30-40 on muuten tosi paljon miehiä, joilla on lapset jo tehtynä, mutta toiselle kierrokselle lähtiessään pitävät itsestään selvänä, että uuden naisen kanssa tehdään lisää lapsia. Jäin itse tuossa iässä sinkuksi, ja tästä tuli paljon kokemusta.
Tilanteeni on siis se, että lapsia vastaa mulla ei ole mitään, mutta luonto on tehnyt lisääntymisen juuri mulle tavattoman hankalaksi, ellei mahdottomaksi. En ole valmis lapsia saadakseni ryhtymään mihinkään pitkiin hoitoihin, joiden tuloksesta ei ole lainkaan varmuutta.
Kunnon mies kuulostaa nykyisin lähinnä kunnottomalta, eli tylsältä vätykseltä, joka ei uskalla elää. Noin muuten luulen, että vela-miehiä on paljon enemmän kuin naisia. Minunkin tuttavapiirissä moni nainen vannoi lapsettomuuden nimiin parikymppisenä, mutta on äiti nyt nelikymppisenä.
Noin muuten kyllä meitä vela-miehiä on. Minunkin tosin piti elää kolmekymppiseksi asti, että löysin tavallani ajattelevan lapsettoman naisen, jonka uskoin pysyvän mielipiteessään. Nyt ollaan jo yli nelikymppisiä ja alan vihdoin uskoa, ettei Rouva Ratikka enää muuta mieltään.
Kyllä tämä elo kaksin onkin leppoisaa. ;-)- Vaarallinen nainen
Oma vastaukseni kunnon miehestä nyt vähän viittasi aloittaan tekstiin, en aivan ymmärrä tuota kunnon miehen käsitettä.
Toivoisin ehkä ennemmänkin uraorientoitunutta miestä, joka ymmärtää että joskus töitä tehdään illallakin. Vähän silti aina huolettaa, että mies jossain vaiheessa totetaa, että on saavuttanut omat uratavoitteensa, ja nyt voisi olla lapsien aika. Sehän tarkoittaisi lopulta parisuhteen päättymistä ja mies joutuisi etsimään uuden naisen lapsentekokoneeksi.
Ja kommentoin vielä aikaisempaakin, jos miehellä on aikaisemmasta parisuhteesta lapsia, niin kyllä se lapsien olemassaolo heijastuu nykyiseenkin suhteeseen, vaikka lapset äitinsä luona asuisikin. Itselläni on viikonloput varattu omaan aikaan, ja parisuhteeseen silloin kuin ei ole sinkkuna. Jos mies haluaisi olla viikonloput lasten kanssa, niin ei sellainen suhde tulisi toimimaan.
Sitäpaitsi, lapsettomat jakavat usein myös muullakin tavalla samantyyppistä arvomaailmaa. - Armoton totuus
Vaarallinen nainen kirjoitti:
Oma vastaukseni kunnon miehestä nyt vähän viittasi aloittaan tekstiin, en aivan ymmärrä tuota kunnon miehen käsitettä.
Toivoisin ehkä ennemmänkin uraorientoitunutta miestä, joka ymmärtää että joskus töitä tehdään illallakin. Vähän silti aina huolettaa, että mies jossain vaiheessa totetaa, että on saavuttanut omat uratavoitteensa, ja nyt voisi olla lapsien aika. Sehän tarkoittaisi lopulta parisuhteen päättymistä ja mies joutuisi etsimään uuden naisen lapsentekokoneeksi.
Ja kommentoin vielä aikaisempaakin, jos miehellä on aikaisemmasta parisuhteesta lapsia, niin kyllä se lapsien olemassaolo heijastuu nykyiseenkin suhteeseen, vaikka lapset äitinsä luona asuisikin. Itselläni on viikonloput varattu omaan aikaan, ja parisuhteeseen silloin kuin ei ole sinkkuna. Jos mies haluaisi olla viikonloput lasten kanssa, niin ei sellainen suhde tulisi toimimaan.
Sitäpaitsi, lapsettomat jakavat usein myös muullakin tavalla samantyyppistä arvomaailmaa.Onnea etsintään, sitä todella tarvitset sillä lähes aina mies tahtoo lapsen/lapsia ja jos miehellä on lapsia niin tottakai hän niitä tapaa. Jos miehen pitää valita omat lapset tai parisuhde jonkun kummajaisen kanssa joka ei tahdo lapsia ja vihaa miehenkin lapsia niin suhde kyllä loppuu siihen. Joku naikkonen ei mene omien lasten edelle. Naisia tulee ja menee mutta lapset on ja pysyy.
Mutta eihän sinulla mitään hätää ole, onhan sinulla työsi. Sitä voit tehdäkin todella tarmokkaasti koska ei ole lapsia eikä edes parisuhdetta riesana. Jos oikein alkaa yksinäisyys ahdistamaan niin kyllä ravintoloista seuraa löydät. Ne miehet kyllä hyvin äkkiä häipyvät kun huomaavat millainen nainen olet. - Armoton kaheli olet
Armoton totuus kirjoitti:
Onnea etsintään, sitä todella tarvitset sillä lähes aina mies tahtoo lapsen/lapsia ja jos miehellä on lapsia niin tottakai hän niitä tapaa. Jos miehen pitää valita omat lapset tai parisuhde jonkun kummajaisen kanssa joka ei tahdo lapsia ja vihaa miehenkin lapsia niin suhde kyllä loppuu siihen. Joku naikkonen ei mene omien lasten edelle. Naisia tulee ja menee mutta lapset on ja pysyy.
Mutta eihän sinulla mitään hätää ole, onhan sinulla työsi. Sitä voit tehdäkin todella tarmokkaasti koska ei ole lapsia eikä edes parisuhdetta riesana. Jos oikein alkaa yksinäisyys ahdistamaan niin kyllä ravintoloista seuraa löydät. Ne miehet kyllä hyvin äkkiä häipyvät kun huomaavat millainen nainen olet.Ole nyt jo hiljaa siellä pöljä. Kyllä meitä riittää moneen junaan ja jää asemallekin osa eikä varmasti ihmissuku sammu kuin omaan älyttömyyteensä korkeintaan vaikka muutamalta lisääntyminen jäisikin väliin. Joten ole ihan huoletta varsinkin muiden ihmisten asioiden suhteen. Minusta vaikuttaa siltä että et nyt varsinaisesti kuulu tämän alkuperäisen kysymyksen kohderyhmään. Kuulostat jokatapauksessa sellaiselta ettei sinulle kumminkaan mikään kelpaisi, ei niitä lapsia saisi tavan vuoksi mennä tekemään vaan oikeasti olisi haluttava, eikä liian myöhään eikä liian aikaisin ja aivan varmasti on järkähtämättömät mielipiteet kaikista muistakin asioista, kysykää "Armottomalta totuudelta" vaan jos on jotain epäselvyyksiä. Voihan viude en muuta sano. Itse en paremmin tahdo tai ole tahtomattakaan lapsia eli en ole julistuksellisen uskonharjoittamisen tiellä kumpaankaan suuntaan koskaan ollutkaan. Nyt sattuu vaan olemaan niin että kohta 40 vuotta mennyt sitä vauvakuumetta odotellessa, sanoisitko nyt oi guru koska se tulee että pääsisi tästäkin pulmasta? Vai tyydyttäisikö sinua sellainen ratkaisu että painuisin tästä vaikka hirteen koska niitä lapsia ei nyt ainakaan vielä ole mutta en vaan kertakaikkiaan kestä lapsettomuuttani enkä osaa elää niillä korteilla kertakaikkiaan yhtään mitkä on annettu vaan olen täysin murheen murtama? Siitähän sinä kyllä kovasti pitäisit, päästä säälittelemään jotakuta joka ei ole lapsia saanut mutta olisi (ainakin käsityksesi mukaan) halunnut, ja sitten itkisitte yhdessä tätä kaameata kohtaloa ja kotona jälkikasvusi seurassa olisi taas himpun verran onnellisempi olo toisen murheen kustannuksella?
- hyvä ap!
Kaikkien naisten kello ei tikitä eikä mieli muutu. Osa ihmisistä ajattelee aivoillaan eikä hormoneilla. Tiesin jo hyvn nuorena etten koskaan tulisi haluamaan lapsia ja nyt yli 40-vuotiaana, voin vain onnitella itseäni loistavasta päätöksestä. Lapsia haluamaton mies on ollut jo pitkään rinnalla ja vietämme onnellista, rauhallista elämää. Toivottavasti ap:lle käy yhtä hyvin.
- V.E.L.A
Kyllä varmasti löytyy. Minullakin on avomies 37, meillä ei lapsia. Yhdessä oltu 14 vuotta, jo alussa sanoin, että lapsia en halua enkä tee, jos niitä haluat, voit poistua heti.
Kertaakaan en ole katunut päätöstä, en ikinä.
Suunnitelen eroa, joten tässä olisi tulossa mies vaihtoon. Ihan hyvä mies, parempaa saa etsiä. En jaksa yrittää yhdessä enää. Vaihdan vanhempaan mieheen, hänelläkään ei ole lapsia. Ja miten helvetin hyvä tilanne, kun ei ole lapsia.
- rahaaon
Minä olen joka kerran pannut suhteen poikki ja eronnut 2 kertaa sen takia kun se
"vauvakuume"on tullut morsiammille ja nyt jo minulla 55 ikää niin olen varmaankin
"pelastunut"lapsilta. - Ei ole.-
Tarviiko tästä aiheesta tehdä joka viikko uusi avaus.
Täällä on yksi lapsia haluamaton. Kunnollisuudesta en osaa sanoa oikein mitään, sen asian määrittelevät muut, kukin omasta näkökulmastaan.
- Samanlainen?
Heipä hei!
Liityin just äsken Vapaaehtoisesti lapsettomat ry:hyn ja olenkin selkeesti samanhenkistä seuraa vailla. En tunne ketään, jolla on samankaltainen elämänkatsomus tän lapsiasian suhteen. Vakavat parisuhteet kaatunu nimenomaiseen ongelmaan; ensin sanotaan, ettei haluta lapsia, (varmaankin miellyttämistaktiikka sekä ajatus "kyllä tuokin vielä sen vauvakuumeen saa") kunnes on aika kohdata ongelma: kaikki ei vaan kaipaa lapsia.
Oon 29-vuotias nainen, ja oon saanu melkosta painostusta sekä kritiikkiä osakseni jo yli 12 vuotta. Se on väärin, mutta oon päättäny, että asialle pitää tehdä jotain, eikä vaan murehtia "miksi mun elämä on tällasta" tai ajatella olevani jotenkin vääränlainen. Sikäli mikäli samankaltasia ajatuksia omaatte, niin voitte kirjotella osoitteeseen skinnypuppy(a)jippii.fi.
- Eräs vela-mies
Minä olen aina tiennyt, etten halua enkä aio hankkia lapsia. Yksi vakava suhde päättyikin siksi, että nainen tajusi lähivuosina haluavansa lapsia, minä en halunnut, emmekä halunneet tuhlata toistemme aikaa, vaikka rakastimmekin toisiamme.
Sen jälkeen olen tehnyt kaikissa suhteissani selväksi heti, että en tahdo lapsia koskaan, ja samanmielisyys siinä asiassa on ensimmäinen ja ehdottomin suhteen perusta. Kovin monen mieli alkaa muuttua, vaikka aluksi vakuuttavatkin, että hyväksyvät kyllä elämän ilman lapsia.
Nyt, 34-vuotiaana, olen siinä iässä, että suurin osa tutuista naisista on jo lisääntynyt tai vauvakuumeessa, ja vela-naisia ei tahdo löytyä mistään.- 4555
Minulla katkesi lupaava suhde siihen, että toinen halusi varmasti lapsia. Minä en pysty lupaamaan 100% varmuudella. Tavallaan pidän lapsista mutta en varsinaisesti hingu jatkamaan geenejäni. Elämässä on niin monta nurjaa puolta. Lapsilla tulee olemaan vaikeat ajat tulevaisuudessa. Joka kerta maapallo on taas vähän enemmän käytetty ja loppuun kulutettu.
On hyvä ottaa asiat puheeksi tutustumisvaiheessa, niin ei tule isoja pettymyksiä myöhemmin.
Itsellenikin on alusta lähtien ollut selvää, että lapsia ei tule. En osaa olla niiden kanssa, ne eivät herätä minussa mitään tunteita, enkä muutenkaan vain yksinkertaisesti halua lasta loppuelämäni riesaksi! Haluan elää omaa elämääni omalla tavallani. Monesti olen miettinyt, että olen jotenkin viallinen ja minulta puuttuu "äitihormoni", joka pitäisi jokaisella naisella olla, mutta nyt olen oppinut hyväksymään itseni ja mikä parasta, minulla on maailman ihanin puoliso, joka ei myöskään halua lapsia :) Odotan innolla yhteistä, lapsetonta tulevaisuuttamme!
Ja AP:lle sanoisin, että vela-miehiä on varmasti enemmän, kuin vastaavia naisia! - Miksi lapsia
Kiva lukea että vapaaehtoisesti lapsettomia löytyy muitakin eikä kaikki pidä sitä outona asiana. Kumpa vain kohtaisimme toisemme, se onkin haastavampaa.
Lähinnä huvittaa jos joku alle 25v nainen/mies koittaa vakuutella muille ettei koskaan/ikinä/milloinkaan halua lapsia. XD
Kertoo lähinnä hlön kypsymättömyydestä ja siitä ettei ymmärrä sitä tosiasiaa, että noin nuorena se mieli voi vielä muuttua moneen kertaan laidasta laitaan.. ;)- ihmisiä on erilaisia
Itse tajusin jo 15 vuotiaana ensimmäisen kerran etten koskaan tule omia (ainakaan biologisia) lapsia hankkimaan ja se on pitänyt. On totta että monet nuoret vain luulevat olevansa varmoja etteivät lapsia halua kunnes kohdalle osuukin "se oikea" puoliso, biologinen kello tai vaikka vahinko josta ei halutakkaan luopua ja niin se vaan mieli muuttuikin mutta on se silti ikävää oikeasti nuorena vapaaehtoisesti lapsettomana kuunnella jatkuvia vihjailua ja tai naureskeluja siitä kuinka se miele vielä muuttuu..
Sama kun menisit tupakoimattomalle huutelemaan että sinä nyt olet niin nuori, odotahan vain niin kyllä sinäkin haluat tupakkaa jossain vaiheessa! Jollain muuttuukin muttei kaikilla.
- Miksi lapsia
Olen 40v mies ja tiedän että en vain halua omia lapsia, näkemykseni tuskin tämän asian suhteen muuttuu. Monet suhteeni aiemmin ovat juuri tästä syystä päättyneet.
- Eräs vela mies
Ketjun aloittajan ikäluokasta tuskin löytyykään mutta 10 vuotta vanhemmista varmasti alkaa löytymään. Varttuneenpana ihmiset ymmärtävät paremmin ettei valmiiden kaavojen mukaan tarvitse kaikkien elää. On monia tutkimuksia joiden mukaan lapsettomat pariskunnat ovat perheellisiä onnellisempia. Mulle riittäisi se parisuhde kun ystäviäkin on paljon ja elämä muutenkin hyvällä mallilla.
- miehenä sanon
Miehenä sanon että on varmasti. Ihmettelen pikemminkin sitä, jos olet törmännyt 23-30-vuotiaisiin miehiin, jotka siltä seisomalta haluaisivat lapsia. Itse miehenä tiedän ennemminkin niitä, jotka eivät niitä lapsia halua, eivät ainakaan tuonikäisinä.
- pikkupöllö
Itse nyt olen hieman yli 30v, mutta olen sanonut jo 18-vuotiaasta lähtien, että en ikinä hanki lapsia. Ja se tulee pitämään, jollei sitten jokin outo vahinko tapahdu, ettei vahinkoraskautta voitaisi keskeyttää.
Syynä ovat eräät syvälliset mielipiteeni.
Kovin moni tuskin tekee näitä päätöksiä näin aikaisessa vaiheessa.
Löysin seurustelukumppanin, joka ei myöskään halua lapsia. Hieman kuitenkin harmittaa, että syyt miksei halua lapsia ovat eri, kuin itselläni, mutta tällä mennään :) - lifemocker
tottakai löytyy, miksi ei muka löytyisi?
- naenen2
Minulta löytyisi juurikin tuollainen mies. Harmi vain, että itse haluaisin niitä lapsia. Olemme seurustelleet niin nuoresta, etten itse edes miettinyt lapsia tuolloin. Nyt kun kuitenkin tajuan, että haluan vielä joskus lapsia, tämä tilanne tuntuu kamalalta. Pitää valita mahdollisen tulevan lapsen ja jo olemassa olevan ihanan miehen väliltä. ;(
Tuskin itse haluan koskaan lapsia.
- vapaa kuin lintu
Vanha ketju mutta vastataan nyt. Täällä myös urheilullinen 28 vee mies joka ei kans halua lapsia. Olen tehnyt tämän myös vanhemmilleni selväksi, mummon tai papan roolia ei heille ole tarjolla. Haluan matkustella ilman painolastia ympäri maailmaa ja mennä minne mieli tekee. Ihmissuhteita nyt tulee ja menee. Yhdenkään naisen kanssa ei ole lapset tullu mieleen, onneksi.
- 47veeeee
Olen 47v. mies, yksi pitkä seurustelu ja yksi avioliitto katkennut sen vuoksi, että en halua lapsia. Olen kokenut monenlaisia vastoinkäymisiä elämässäni, mutta oikeasti ainoa kerta kun olen miettinyt itsetuhoisia ajatuksia ja valvonut öitä, tapahtui kun vaimon kuukautiset oli myöhässä.
- Anonyymi
Jäin lapsettomaksi edellisten akkojen takia. Molemmat katkaisivat suhteen kunhan vanhenin eikä tarvinnut kierukkaa poistattaa. Kiva vetää unilääkkeitä että näkee unta lapsesta jota en voinut saada mutta olisin voinut rakastaa ja huolehtia t. 55-vuotias mies
- Anonyymi
"Hohhoijaa, vai niin, ei suuret sanat suuta halkaise. Katsotaan 5-10 vuoden kuluttua niin sinulla onkin yksi tai kaksi lasta. Mieli kummasti muuttuu kun tapaa oikean naisen ja hänelle tulee vauvakuume.",
HAH! :D Tuota minullekin hoettiin, nyt kun täytin 30 on alettu ihemetellä että miksi sitä jälkikasvua ei siunaannu.
Olen tosin nainen, mutta avopuolisoni 9 vuoden ajalta on samaa mieltä; ei pentuja meille. Olen 9-vuotiaana sanonut vanhemmilleni että lapsia minulle ei tule ja naimisiin en mene. Paikkansa on pitänyt, naimisiin emme aio mennä koskaan. Ei ole tarvetta, ja todellakaan pennut ei elämäämme sovi. Kumpikin keskitytään työhön ja uraan. Se on tärkeintä.
Oma mieheni on kunnollinen, eteenpäin pyrkivä ja todellinen sielunkumppani. Meillä ei juoda eikä riitojakaan juurikaan ole. Välillä tietenkin tulee sanaharkkaa jostain mutta aina sovitaan ja halataan.
Olemme yhdessä panostaneet yhteiselämäämme, ostettu asunto yhdessä ja sitouduttu pysymään yhdessä. Olen erittäin onnellinen. - Anonyymi
Tuohon koskaan sanaan en osaa sanoa mitään, mutta ihän sitä tuossa iässä vielä tarvitsekkaan haluta lapsia. On nimittäin 2 eri asiaa perustaa perhe ja alkaa leikkimään perhettä.
Ei koskaan lapsia, eikä avioliittoa.
Siinäpä kaksi ansaa mihin mies voi elämässään langeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501