Saatko helpolla unenpäästä kiinni vai meneekö tunteja ennen kun nukahdat, heräiletkö öisin vai oletko siinä onnellisessa asemassa että nukkumatti tulee kun vain pääsi tyynyyn kallistat ja heräät aamulla hyvin levänneenä?
Unensaanti gallup
24
64
Vastaukset
- ZZZZZZ..............
http://www.youtube.com/watch?v=cjogx5Wvfhw
Siinä vielä unimusiikkia. Nukahdan tosi helposti tavallisesti. Joskus uni on levotonta ja heräilen. Ahdistaa, jos olen nähnyt painajaisia.
Viikonloppuisin herään yleensä levänneenä, jos koira ei herätä liian aikaisin. Jos herättää, niin saatamme käydä yhdessä nukkumaan uudestaan. Silloin voi mennä iltavirkuksi kuten tänään.
Tarvitsen kahdeksan tunia yhtenäistä unta ollakseni virkeä.- Näytätkö suloiselta
nukkuessasi?
- sxth off
Näytätkö suloiselta kirjoitti:
nukkuessasi?
Juopuneelta pöhö-naaamalta.
Päivin ja öin tulee uni helposti. Lentokoneessakin nukuttaa hyvin. En silti aina herää levänneenä, arkena tuppaa kertymään univelkaa.
Nukuin eka kerran koneessa vasta Washingonin reissulla. Oltiin laskeuduttu kun heräsin.
Tuosta voi päätellä, että sulla on ollut hyvä isäsuhde. Jostain nimittäin luin, että ihmiset jotka ovat lapsena oppineet lluottamaan vahvempiinsa, tuntevat itsensä turvallisiksi myös niissä tilanteissa, joihin eivät voi itse vaikuttaa.
Mun isä oli poissa varhaislapsuuden...sxthsens kirjoitti:
Nukuin eka kerran koneessa vasta Washingonin reissulla. Oltiin laskeuduttu kun heräsin.
Tuosta voi päätellä, että sulla on ollut hyvä isäsuhde. Jostain nimittäin luin, että ihmiset jotka ovat lapsena oppineet lluottamaan vahvempiinsa, tuntevat itsensä turvallisiksi myös niissä tilanteissa, joihin eivät voi itse vaikuttaa.
Mun isä oli poissa varhaislapsuuden...No enpä kehuisi isäsuhdetta. Hankalan puoleinen tyyppi oli, paljon muita aikarosvoja kuin perhe... Luultavasti alati lupsahtelevat makuukamarisilmät on se juttu :D
bravo.bravi kirjoitti:
No enpä kehuisi isäsuhdetta. Hankalan puoleinen tyyppi oli, paljon muita aikarosvoja kuin perhe... Luultavasti alati lupsahtelevat makuukamarisilmät on se juttu :D
:)
Ne kyllä pitäisi nähdä oikeastii!
Saulista oli lehdessä kuva, jossa näkyi vain hänen silmät. Jäin jotenkin tarkastelemaan niitä turhan pitkäänsxthsens kirjoitti:
:)
Ne kyllä pitäisi nähdä oikeastii!
Saulista oli lehdessä kuva, jossa näkyi vain hänen silmät. Jäin jotenkin tarkastelemaan niitä turhan pitkäänSamalta ne näyttää oikeastikin O_^
Saulin silmistä en tiä, mutta Jenni varmaan niitä kattelee ilokseen.bravo.bravi kirjoitti:
Samalta ne näyttää oikeastikin O_^
Saulin silmistä en tiä, mutta Jenni varmaan niitä kattelee ilokseen.Hmm.. "alati lupsahtelevat makuukamarisilmät" :) .. ja yhäkin hereillä ;) hih
sxthsens kirjoitti:
Hmm.. "alati lupsahtelevat makuukamarisilmät" :) .. ja yhäkin hereillä ;) hih
No johtuu yli puoleen päivään nukkumisesta ja yltäkylläisistä iltapäikkäreistä. Mut kyl se tästä =)
Nukahtamisessa ei ole ollut viime aikoina vaikeuksia. Valitettavan usein uni katkeaa ja on vaikeaa saada uudestaan unenpäästä kiinni. Jään valvomaan ja aamulla on silmät ristissä, kun pitäisi lähteä pirteänä hommiin.
Silloin maistuisi makeat unet.
Unirytmi menee usein sekaisin.Makea uni on parasta. Tiedä tuleeko se siitä, että se katkeaa aina kesken. Vai siitä, että keeta kaikkiaan ei voi enää sillä hetkellä nukkua, vaikka puol valtakuntaa antaisi.
bravo.bravi kirjoitti:
Makea uni on parasta. Tiedä tuleeko se siitä, että se katkeaa aina kesken. Vai siitä, että keeta kaikkiaan ei voi enää sillä hetkellä nukkua, vaikka puol valtakuntaa antaisi.
Univelkaa on jo pitemmältä ajalta. Vaikka olisin kuinka väsynyt, ei vaan tunnu auttavan tuohon unen katkeamiseen.
Makeaa unta odotellessa....tosi..typy kirjoitti:
Univelkaa on jo pitemmältä ajalta. Vaikka olisin kuinka väsynyt, ei vaan tunnu auttavan tuohon unen katkeamiseen.
Makeaa unta odotellessa....Mun tärkein unijuttu on lämpimät yösukat ja untuvapeite. Jalkojen pitää olla lämpimät nukahtaakseen. Vähän ennen nukahtamista tulee lämmin olo ja tiputan sukat jalasta.
Joskus kun on ollut sänkyyn mennesä viileä makuukammari, ja peitona alla tulee kuuma, niin joudun riisumaan unenpöpperössä muutakin irtonaista (mun yöpukuun kuuluu pitkähihainen pikkutakki).
Kesää kohden joudun riipimään loputkin, ja siitä tiedän että on vaihdettava kesäpeitto tilalle.sxthsens kirjoitti:
Mun tärkein unijuttu on lämpimät yösukat ja untuvapeite. Jalkojen pitää olla lämpimät nukahtaakseen. Vähän ennen nukahtamista tulee lämmin olo ja tiputan sukat jalasta.
Joskus kun on ollut sänkyyn mennesä viileä makuukammari, ja peitona alla tulee kuuma, niin joudun riisumaan unenpöpperössä muutakin irtonaista (mun yöpukuun kuuluu pitkähihainen pikkutakki).
Kesää kohden joudun riipimään loputkin, ja siitä tiedän että on vaihdettava kesäpeitto tilalle.Oma ihana untuvapeitto, se on kuin lämmin syli. :)
Niin kuin sanoit, tule joskus tuskaisen kuuma, pitää kesken unien vähentää vaatetta, muuten on tukala olla.tosi..typy kirjoitti:
Oma ihana untuvapeitto, se on kuin lämmin syli. :)
Niin kuin sanoit, tule joskus tuskaisen kuuma, pitää kesken unien vähentää vaatetta, muuten on tukala olla.Piti vielä sanoa, mielummin nukunkin "Eevan-puvussa".
Untuvapeitton alla lämmin. :)tosi..typy kirjoitti:
Piti vielä sanoa, mielummin nukunkin "Eevan-puvussa".
Untuvapeitton alla lämmin. :)Sinne minullakin nyt matka. Untuviin.. :)
Minulla oli tapana nukahtaa ennen lusikkaan. Painautua liki lämpimään selkään kuin patteriin. Käännähtää ja nukahtaa.
sekäettä, kännissä nukahdan tietty hirveen helposti mutta se unenlaatu onkin sitte mitä on.. eksä oli ottanu minusta videokuvaa, eka olin käyny koneella, sammunu siitä jotenki lattialle istuma-asentoon ja suurinpiirtein kuola valunu suupielestä, se oli herätelly ja siitä olin äyskien menny sänkyyn jossa olin kuorsannu näemmä ku rekkamies. että te ja teidän prinsessat.
- kuorsaus kunniaan!
Hyvä prinsessa!!!
Hähä! :D
- määmy
Mä oon unimaailmas alta minuutin ja herään ennen klokun fanfaarii. Heräilyy tukee harvoin.
Saan yleensä. Jos seuraavana päivänä on jotain poikkeuksellista ja aikaisempi herätys, saattaa mennä joskus tuntikin, että ei saa unta.
En herää aamulla hyvin levänneenä, ellen ole nukkunut vähintään 8h, yleensä jää vähän alle, koska olen iltakukkuja.Riippuu täysin siitä, kuinka hyvä aamu-, päivä-, ruoka- ja iltapäiväunet olen nukkunut. Yleensä nukun hyvin puolesta yöstä aamu yhdeksään. Joskus on tietysti poikkeuksia, kuten tänään, eilen, viimeviikko toissaviikko, viime kuukausi ja vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337