Alapään laserointi

Nuori nainen

Onko kosmetologeja, jotka suostuisivat ottamaan laserilla kaikki karvat alapäästä? Sattuuko se ja mitä maksaa? Haluaisin joko ihan kaikki pois tai sitten jättää sellaisen ihan pienen viirun muistoksi entisestä.

20

5588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On käyty

      Ensinnäkin ei ole kosmetologeja koska laseria saa käyttää vain terveysalan ammattilainen (sairaanhoitja tai lääkäri).

      Laserepilointi alapäästä on neuvottelukysymys. Minulta on poistettu bikinirajasta ja vähän enemmänkin. Työn tehneen sairaanhoitajan kanssa neuvottelin käsittelyalueesta.

      Sattuhan se kuten muutenkin laserepilointi, ei kuitenkaan mahdottomasti. Erään suositun firman hinnastossa näyttäisi olevan bikinirajan käsittely alueen suuruudesta riippuen hoitajan tekemänä 190-320 €. Tuo on siis yhden hoitokerran hinta ja hoitokertoja pitää toistaa ehkäpä puoli tusinaa kertaa ennen kuin karvankasvu loppuu. Lisäksi karvat pitää olla tummia.

    • tyytyväinen sileä

      Aloitin Cityklinikalla alapään sekä kainalokarvojen laseroinnin 2v sitten, joten sielläkin sitä tehdään. Kuitenkin laitteiden teho erik.sairaanhoitajiin/-lääkäreihin hieman pienempi.
      Jatkoin laserkäsittelyä sairaala Mehiläisen ihotautilääkärillä ja nyt molemmat nämä alueet karvattomat. Vain kerran vuodessa sellainen tarkastus-huoltokäynti.

      • Laserissa käynyt

        Olisikohan siellä Cityklinikalla ollut IPL valohoitolaite. Jotenkin jäänyt sellainen muistikuva takavuosilta. Valoimpulssikin voi tehota joillakin, kuitenkin hoitokertoja tarvitaan enemmän kuin laserilla.


      • Nuori nainen

        Onko toivoa, että kasvu loppuisi ihan tyystin? Minulla ei koskaan ole ollut mitään pohdi alapäässä, vaan välillä pois kaikki alapään karvat ja välillä kiitorata, mutta jotenkin laskemi sanoo, että ihan luomukarvainen alapää naisella on epähygieeninen. Paljonko jouduit maksamaan koko hommasta? Sattuuko se? Pitääkö laserin aikana olla karvat luomuina?


      • Laserissa käynyt
        Nuori nainen kirjoitti:

        Onko toivoa, että kasvu loppuisi ihan tyystin? Minulla ei koskaan ole ollut mitään pohdi alapäässä, vaan välillä pois kaikki alapään karvat ja välillä kiitorata, mutta jotenkin laskemi sanoo, että ihan luomukarvainen alapää naisella on epähygieeninen. Paljonko jouduit maksamaan koko hommasta? Sattuuko se? Pitääkö laserin aikana olla karvat luomuina?

        Jospa minä vastaan. Jos karvat ovat tummia ja laser tehoaa hyvin, riittävän usealla hoitokerralla (ehkäpä 6-8 kertaa) saadaan käytännössä pysyvä karvanpoisto. Joskus myöhemmin voi ilmaantua uudiskasvua jonka voi hoitaa sitten pois.

        Käyttämäni firman hinnaston mukaan bikinirajan käsittely yhdeltä kerralta maksaa 190-320 € alueen suuruudesta riippuen sairaanhoitajan tekemänä (lääkärin tekemänä n. 100€ enemmän).

        Laserpulssi tuntuu kuin läpsäistäisiin viivottimella lappeellaan, mutta alapään arkuuden huomioiden voi sattua enemmänkin. Alexandriittilaser käyttää hyvin lyhyttä pulssia joten se on kivuttomampi kuin pidempää pulssia käyttävä diodilaser.

        Kun karvoja poistetaan laserilla, ei saa olla edes sänkeä. Toisaalta ainakin ensimmäisellä kerralla voisi olla hyvä että karvat olisi kutakuinkin luomutilassa niin hoitaja näkisi karvojen värin ja millä alueella karvaa kasvaa. Mutta hoitajan sheivaus "kuiviltaan" kertäkäyttöpartakoneella ei ole mitenkään herkkua joten kannattaa itse sheivata huolellisesti ennen hoitoon menoa.


      • Nuori nainen
        Laserissa käynyt kirjoitti:

        Jospa minä vastaan. Jos karvat ovat tummia ja laser tehoaa hyvin, riittävän usealla hoitokerralla (ehkäpä 6-8 kertaa) saadaan käytännössä pysyvä karvanpoisto. Joskus myöhemmin voi ilmaantua uudiskasvua jonka voi hoitaa sitten pois.

        Käyttämäni firman hinnaston mukaan bikinirajan käsittely yhdeltä kerralta maksaa 190-320 € alueen suuruudesta riippuen sairaanhoitajan tekemänä (lääkärin tekemänä n. 100€ enemmän).

        Laserpulssi tuntuu kuin läpsäistäisiin viivottimella lappeellaan, mutta alapään arkuuden huomioiden voi sattua enemmänkin. Alexandriittilaser käyttää hyvin lyhyttä pulssia joten se on kivuttomampi kuin pidempää pulssia käyttävä diodilaser.

        Kun karvoja poistetaan laserilla, ei saa olla edes sänkeä. Toisaalta ainakin ensimmäisellä kerralla voisi olla hyvä että karvat olisi kutakuinkin luomutilassa niin hoitaja näkisi karvojen värin ja millä alueella karvaa kasvaa. Mutta hoitajan sheivaus "kuiviltaan" kertäkäyttöpartakoneella ei ole mitenkään herkkua joten kannattaa itse sheivata huolellisesti ennen hoitoon menoa.

        Jos sitä uudiskasvua ilmaantuu, voiko senkin laseroida, niin, että laserilla käsiteltävästä alueesta tulisi vähitellen ihan täysin karvaton? Poistettiinko sinulta kaikki alapään karvat


      • 19+3
        Nuori nainen kirjoitti:

        Onko toivoa, että kasvu loppuisi ihan tyystin? Minulla ei koskaan ole ollut mitään pohdi alapäässä, vaan välillä pois kaikki alapään karvat ja välillä kiitorata, mutta jotenkin laskemi sanoo, että ihan luomukarvainen alapää naisella on epähygieeninen. Paljonko jouduit maksamaan koko hommasta? Sattuuko se? Pitääkö laserin aikana olla karvat luomuina?

        En tiedä mikä on laskemi, mutta ainakin se sanoo väärin.
        Karvoitus on nimenomaan se hygieenisempi vaihtoehto.
        Luuletko, että evoluutiolle olisi sattunut tuollainen moka?


      • Laserissa käynyt
        Nuori nainen kirjoitti:

        Jos sitä uudiskasvua ilmaantuu, voiko senkin laseroida, niin, että laserilla käsiteltävästä alueesta tulisi vähitellen ihan täysin karvaton? Poistettiinko sinulta kaikki alapään karvat

        Todennäköisesti jo yksikin hoitokerta uudiskasvuun pitää paikat karvattomana taas pitkään. Aikanaan karvankasvu loppunee kutakuinkin täysin. Uudiskasvun ilmestymisestä voidaan puhua jopa vuosista.

        Minä poistatin vain bikinirajasta ja ulommilta häpyhuulilta.


      • Nuori nainen
        Laserissa käynyt kirjoitti:

        Todennäköisesti jo yksikin hoitokerta uudiskasvuun pitää paikat karvattomana taas pitkään. Aikanaan karvankasvu loppunee kutakuinkin täysin. Uudiskasvun ilmestymisestä voidaan puhua jopa vuosista.

        Minä poistatin vain bikinirajasta ja ulommilta häpyhuulilta.

        Mielestäni naisella ei kuulu olla karvoja muualla kuin päässä :)


    • haluu myös!

      Tuttuni on käynyt ja tyytväinen. Hänellä tummat karvat joka oli kuulemma helpompi lopulliseen tulokseen. Kainaloihin riitti 5 kertaa mutta alapäähän tuli 7 käsittelyä. Mies maksoi ja oli kuulemma n. 250/ kerta

      • Nuori nainen

        Minulla ei ole miestä maksamassa, mutta kun vähän rikastun menen. Kuinka yleistä se pimppakarvojen poisto laserilla on? Minulla ei onneksi ole suunnatonta määrää karvoja, mutta tavoitteena on, ettei olisi eikä kasvaisi kasvaa muualla kuin pääss.


      • Pitkällä ajalla
        Nuori nainen kirjoitti:

        Minulla ei ole miestä maksamassa, mutta kun vähän rikastun menen. Kuinka yleistä se pimppakarvojen poisto laserilla on? Minulla ei onneksi ole suunnatonta määrää karvoja, mutta tavoitteena on, ettei olisi eikä kasvaisi kasvaa muualla kuin pääss.

        Vaikka hoitokerta maksaa aika paljon, se ei välttämättä edellytä rikastumista. Hoitokertoja uusitaan usean viikon välein joten tuo yhden hoitokerran maksu menee harvemmin ja kun vähän pihistelee muissa menoissa niin ei tunnu niin pahalta.


      • 9+1
        Pitkällä ajalla kirjoitti:

        Vaikka hoitokerta maksaa aika paljon, se ei välttämättä edellytä rikastumista. Hoitokertoja uusitaan usean viikon välein joten tuo yhden hoitokerran maksu menee harvemmin ja kun vähän pihistelee muissa menoissa niin ei tunnu niin pahalta.

        Missä muissa menoissa tässä enää on varaa pihistellä?
        Ja miksi pitäisi pihistellä?
        Jonkun miehen pedofiilisten mielihalujen takia?
        Vai siksi , että sinun firmasi tekee näitä karvanpoistoja?


      • Pitkällä ajalla
        9+1 kirjoitti:

        Missä muissa menoissa tässä enää on varaa pihistellä?
        Ja miksi pitäisi pihistellä?
        Jonkun miehen pedofiilisten mielihalujen takia?
        Vai siksi , että sinun firmasi tekee näitä karvanpoistoja?

        Jättämällä muutama viini- tai siiderilasi ottamatta kavereiden kanssa baarissa.

        Jospa sitten lopetan nämä omien kokemusten kertomiset kun luulet minua jonkun firman edustajaksi. Kaivelkaa tiedot niinkuin haluatte ja mistä haluatte. Heippa!


      • 9+1
        Pitkällä ajalla kirjoitti:

        Jättämällä muutama viini- tai siiderilasi ottamatta kavereiden kanssa baarissa.

        Jospa sitten lopetan nämä omien kokemusten kertomiset kun luulet minua jonkun firman edustajaksi. Kaivelkaa tiedot niinkuin haluatte ja mistä haluatte. Heippa!

        Kiitos!


    • Nuori nainen

      Kiitos tiedoista. Alapään lisäksi aion poistaa kainaloista ja sääristä kuten kaverini teki. Kun homma on valmis, voin juhlia sen kunniaksi, että voin höylät heittää roskiin!

      • vanha nainen

        Älä suotta heitä. Viimeistään parinkymmenen vuoden kuluttua sinulla alkaa kasvamaan parta!


    • laserointiin menossa

      Jos noin kallis että kerta maksaa 200-300 niin kyllä pyytäisin ottamaan ihan tarkasti kaikki pois peppuvakoa myöten. Kun tuolla joku mietti että "jättäiskö vähän"?

    • Ei jeesus

      (5 7)*250=3000€. Ei vittu. Sillä rahalla saan maksettua monen kuukauden asuntolainan tai ostettua ruokaa vuodeksi.

      • hopolopopoju

        käytä tuttua ja turvallista moottorisahaa, se toimii takuulla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1898
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      245
      1834
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1582
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      111
      1393
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1141
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1100
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      938
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      101
      886
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    Aihe