auton rekisterikilpi muistoksi

Romutus edessä vanhalle ratsulle.. motti leipoi kiinni sen verran hyvin eikä ole rahhoo alkaa kuntoon laittaan. kaikkea muutakin varmaan tulee eteen kuin moottori..

Mutta olen vähän epätietoinen, että jos haluaa ihminen pitää muistona vaikka vaan toisen kilven, niin se ei kait ole mahdollista.

Koitin lukea noita sääntöjä ja lakitekstejä, niin ne vaaditaan tai ei saa romutustodistusta. Onko tosiaan näin?

Miten voi olla niin jähmeä järjestelmä, ettei voisi kirjata itselleen omaa rekkaria, joka siirtyisi aina vain uuteen autoon. Eikä tarvisi maksaa maltaita erikoisrekkarista.

No, ajatuksia nuo vaan.. Mutta onko siis tosiaan niin että jos toinen kilpi puuttuu "vahingossa" niin ei romari ota vastaan?

6

1342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias vain..

Mikä siitä moottorista meni ja mikä auto? Eikö kannattaisi ennemmin laittaa esimerkiksi nettiautoon myyntiin edullisesti, sillä joku saattaisi olla kiinnostunut ostamaan edullisen projektin. Yrittäminenhän ei maksa mitään, samoin kuin ei romumieskään. Jos hinta on edullinen, menee viallinenkin auto kaupaksi.

Aivan hyviä ja harvinaiseksi käyviä käyttöautoja valitettavasti romutetaan, jonkun vian takia, joka ei välttämättä ole osaavalle iso homma korjata. Korjaamolla teetettynä hinta tietysti nousee usein kohtuuttomaksi. Sinulle mahdottomalta tuntuva vika ei välttämättä ole sitä kaikille.

Ja kilpiasiaan liittyen, itse ainakin otin eräästä autosta kilvet muistoksi. Romukeinänen ei niiden perään kysellyt autoa noutaessaan.

• konstit on monet...

No, minäkin halusin aikoinani vanhat kilvet autotallin verstaan seinälle. Pahus vaan kun ne varastettiin juuri kun olin romutukseen jättämässä!
      Mieti tuota!

• weifgirewogjiore

jospa tyytyisit kuviin ja ehkä videoihin kuten kaikki muutkin.

• noin onnistuu

8e sijoitus! käyt tilaamassa ennen romuttamista konttorilta kilven "kadonneen" tilalle niin saat uutukaisen vielä seinälle

• onnistuu noinkin

Niin tai toistepäin, uusi kinneriin ja se vanha muistoksi seinälle.

• Tattista vastanneille!

Olisi pitänyt vaan ottaa kilpi talteen muistoksi.

En tutkinut vaurioita kovin tarkkaan, näin pakkaskaudella ei huvita alkaa konetta avata. jumissa oli kuitenkin kone.

Olisi siitä saattanut joku jotain maksaakin, mutta nyt oli tärkeää vain saada se pois pihasta. se meni jo autojen taivaaseen.

ei ole tiloja säilyttää pihassa ja talliin ei voi jättää, jos kulkeva peli tulee jostain omistukseen.

Iloista mieltä liikenteeseen kaikille ja varokaahan elikoita siellä teillä liikkuessanne!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe