S24 Movereineen harjoittaa sitä suomalaisia vastaan.
sananvapauden rajoittaminen on rasismia
20
105
Vastaukset
-
Suomen Perustuslaki
12§
Sananvapaus
Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä.- Hahahah.
Ja sitten vielä se lain kohta, jossa S24 velvoitetaan julkaisemaan sinun vapaata sanaasi..
Sen lain etsimiseen menee kauan, sitä kun ei ole.. - ¢
Hahahah. kirjoitti:
Ja sitten vielä se lain kohta, jossa S24 velvoitetaan julkaisemaan sinun vapaata sanaasi..
Sen lain etsimiseen menee kauan, sitä kun ei ole..no jos olit tässä kerran ylläpidon chätissä, jossa tenttasin S24 pomoja, niin tietäisit, että S24 koskee Suomen Lait ja S24 on sen selvästi myös myöntänyt.
Jos kerta ylläpitää yleistä keskustelupalstaa ja vielä mainostaa että: "ja tiedät mistä Suomi puhuu", niin silloin Moverin kaltaiset sensuroijat ovat rikollisia. Kummallista tässä on se, että Mover sanoo S24 olevan vastuussa kaikesta, ja S24 sanoo Moverin olevan itse vastuussa tekemisistään. -> Tarvittaisiin oikeusjuttu ja ennakkopäätos, että tähän saataisiin oikea vastaus. - Kyse on kuitenkin sontatunkiosta, jonne kirjoittelijat ovat lähinnä syyntakeettomia, joten jos täältä sikiää joku oikeustoimi, niin saattaapi olla aika hankala ratkaista. - Hahahah.
¢ kirjoitti:
no jos olit tässä kerran ylläpidon chätissä, jossa tenttasin S24 pomoja, niin tietäisit, että S24 koskee Suomen Lait ja S24 on sen selvästi myös myöntänyt.
Jos kerta ylläpitää yleistä keskustelupalstaa ja vielä mainostaa että: "ja tiedät mistä Suomi puhuu", niin silloin Moverin kaltaiset sensuroijat ovat rikollisia. Kummallista tässä on se, että Mover sanoo S24 olevan vastuussa kaikesta, ja S24 sanoo Moverin olevan itse vastuussa tekemisistään. -> Tarvittaisiin oikeusjuttu ja ennakkopäätos, että tähän saataisiin oikea vastaus. - Kyse on kuitenkin sontatunkiosta, jonne kirjoittelijat ovat lähinnä syyntakeettomia, joten jos täältä sikiää joku oikeustoimi, niin saattaapi olla aika hankala ratkaista.Lait koskevat tietenkin, mutta sinun sananvapaus ei tarkoita kenellekään toiselle julkaisuvelvollisuutta!
Sehän olisi aivan sairas tilanne, että minun pitäisi julkaista yksityisillä sivuillani tai lehdessäni jne sinun rasistisia hörhöilyjäsi. No sellaista lakia ei ole eikä tule.. - suomi suomalaisille
¢ kirjoitti:
no jos olit tässä kerran ylläpidon chätissä, jossa tenttasin S24 pomoja, niin tietäisit, että S24 koskee Suomen Lait ja S24 on sen selvästi myös myöntänyt.
Jos kerta ylläpitää yleistä keskustelupalstaa ja vielä mainostaa että: "ja tiedät mistä Suomi puhuu", niin silloin Moverin kaltaiset sensuroijat ovat rikollisia. Kummallista tässä on se, että Mover sanoo S24 olevan vastuussa kaikesta, ja S24 sanoo Moverin olevan itse vastuussa tekemisistään. -> Tarvittaisiin oikeusjuttu ja ennakkopäätos, että tähän saataisiin oikea vastaus. - Kyse on kuitenkin sontatunkiosta, jonne kirjoittelijat ovat lähinnä syyntakeettomia, joten jos täältä sikiää joku oikeustoimi, niin saattaapi olla aika hankala ratkaista.voisitko juljaista vastuuhenkilöiden nimet,en oo itse löytänyt.
meinaan olis aika saada s24 ja mower vastaamaan huudoistaan,sananvapauden rajoittaminen ON meitin perusoikeuksien loukkaus. - suomi suomalaisille
Hahahah. kirjoitti:
Lait koskevat tietenkin, mutta sinun sananvapaus ei tarkoita kenellekään toiselle julkaisuvelvollisuutta!
Sehän olisi aivan sairas tilanne, että minun pitäisi julkaista yksityisillä sivuillani tai lehdessäni jne sinun rasistisia hörhöilyjäsi. No sellaista lakia ei ole eikä tule..hahhah ittelles,perustelu ennen sensurointia olis paikallaan,on meinaan ns.rasaismia joka lähtöön.
kyllä minä tiedän että minun pitää vastata huutooni ja olen siihen valmis koska tahansa.
sitäpaitsi meikä-mannen mielipiteet perustuvat kokemukseen ja tietoon eivätkä takuulla ole hörhöilyä,niinettä kyllä siitä on laki. - ¢
suomi suomalaisille kirjoitti:
voisitko juljaista vastuuhenkilöiden nimet,en oo itse löytänyt.
meinaan olis aika saada s24 ja mower vastaamaan huudoistaan,sananvapauden rajoittaminen ON meitin perusoikeuksien loukkaus.en minä niitten nimiä tiedä, mutta kai ne järkeä käyttämällä löytyy. Chätissä S24 pääpomo esiintyi nikillä jarno ja ylläpidon pomo oli rasmus. Molemmat tunsivat tämän meidän luotsi Moverin. Kehuivat mukavaksi mieheksi.
Sanoivat myös, että joitakin luotseja ja seriffejä on jouduttu potkimaan pois. Ilmeisesti ovat olleet liian asiallisia ja Suomi myönteisiä.
S24 ylläpito on siis samaa paskasakkia kuin tämä Mover, että aika turha sinne päin on valituksia lähettää.
Myös näille Helsingin nettipoliiseille lienee turha valittaa. Ovat aivan selvästi suomen vihaajia ja näkevät rasismia joka paikassa samalla tavalla kuin Mover. - ¢
Hahahah. kirjoitti:
Lait koskevat tietenkin, mutta sinun sananvapaus ei tarkoita kenellekään toiselle julkaisuvelvollisuutta!
Sehän olisi aivan sairas tilanne, että minun pitäisi julkaista yksityisillä sivuillani tai lehdessäni jne sinun rasistisia hörhöilyjäsi. No sellaista lakia ei ole eikä tule..nytpä osuitkin asian ytimeen.
Jos pitää yleistä keskustelupalstaa, jonne voi kuka tahansa kirjoittaa vapaasti, niin silloin on noudatettava lakia. Jos on kyse propagandajulkaisijasta, niin se pitää ilmaista selvästi tai rajata mahdolliset kirjoittajat. Muuten kyse on huijauksesta, petoksesta ja maanpetturuudesta.
Muutenkin olen sitä mieltä, että kaikki anonyymi kirjoittelu pitäisi kieltää lailla. Näin päästäisiin trollauksesta, asiattomuuksista ja Moverin kaltaisista seriffeistä. - fasdfasdfsf
Hahahah. kirjoitti:
Sen lain etsimiseen menee kauan, sitä kun ei ole..Se kohta löytyy perustuslaista, joka vähän pätevämpi dokumentti kuin Suomi24 käyttäjäsäännöt joka antaa oikeuden mielivaltaiseen sananvapauden vastustamiseen.
Sananvapauden rajoittaminen on rasismia vain silloin, jos vapautta rajoitetaan henkilön etnisen taustan, kansallisuuden tai muun vastaavan syyn vuoksi. Sananvapaus ei oikeuta ketään rasistisiin kommentteihin.
On siis rasismia kieltää:
"Et saa kommentoida, koska olet norjalainen."
Hyväksyttävää on sanoa:
"Et saa kommentoida, koska kirjoitat rasistisia kommentteja norjalaisista."- ¢
sontaa!
rasismia on nimenomaan kansanryhmän syrjiminen.
rasistinen teko/rikos on syrjintätapaus, jonka motiivi on rasistinen, esim kun Mover sensuroi asiallisen kirjoituksen, joka ei mielistele muslimeja ym rikollisia. ¢ kirjoitti:
sontaa!
rasismia on nimenomaan kansanryhmän syrjiminen.
rasistinen teko/rikos on syrjintätapaus, jonka motiivi on rasistinen, esim kun Mover sensuroi asiallisen kirjoituksen, joka ei mielistele muslimeja ym rikollisia.Yleistät kaikki muslimit rikollisiksi. Se on primitiivistä panettelua. Et siis kykene argumentoimaan analyyttisesti ja kiihkottomasti?
patriklind kirjoitti:
Yleistät kaikki muslimit rikollisiksi. Se on primitiivistä panettelua. Et siis kykene argumentoimaan analyyttisesti ja kiihkottomasti?
Olipas hieno lause - kopsannut jostain hehee
patriklind 7.1.2013 14:29
Sananvapauden rajoittaminen on rasismia vain silloin, jos vapautta rajoitetaan henkilön etnisen taustan, kansallisuuden tai muun vastaavan syyn vuoksi. Sananvapaus ei oikeuta ketään rasistisiin kommentteihin.
On siis rasismia kieltää:
"Et saa kommentoida, koska olet norjalainen."
Kaikkihan me tiedämme että viestit poistetaan suomalaisuutemme takia…
Vai mitä rikollista on sanoa että ”Hyvää pyhäinpäivää muista vielä kynttilä haudalle” ja huuhaa palstalla.
Tuo viestini aloitus tutustua huuhaalaisiin poistettiin koska olen suomalainen – se nyt on vain yksi selkeä esim muista poistetusta kirjoituksista voit lukea plokistani.
www.sinnef.blogspot.com
www.enni-mummo.blogspot.com
50 v Homona varmaan ymmärrät miten laki toimii ensin tehdään laki =
rikos homous = rikos ja sitten pannaan homot rikoksesta vankilaan – helppoa kuin paskan ajo
Nyt tehdään ihan samoin : rasismi on rikos
” Hyvää pyhäinpäivää ” on rasismia ja poistetaan – ihan samoin tehtiin homoille ja nyt te olette kostoretkellänne.
Jännittävää miten kauan kirkko teitä tukee.
siis mielestäsi rasismia on estää kirjoittamasta koska on norjalainen
mutta ei ole rasismia kun estää kirjoittamasta koska on suomalainen
... teidän kaltaistenne mielestä suomalaisia saa ihan syrjiä ja estää kirjoittamasta koska on suomalainen ...
No lait muuttu Patric tiedäthän, jonakin päivänä te taas olette rikollisia niin kuin 50 luvulla ja 60 luvulla ja 70 luvulla ja kohta olette taas. Kannattaa nyt juhlia kun siihen on vielä vähän aikaa.
Sitten me suomalaiset taas sanomme mikä on rikos.
Ja jos minä päätän niin mover on rikollinen jos se hengittä.
Nyt moverille suomalainen on rikollinen kun se hengittää.
Älkääkä mussuttako mistään rasismista – mielipide ei ole rasismia!
- prxa prx
kyllä sanan vapauden ok mutta ei se on sanat vaapat jos sanot kaikki rikos mittä on suomessa on ulkomalainen koska rikos voi ole suomalainentai ulkomalainen mutta hei jos suomi on vaapa maa suomessa on yksi laki suomi laki kaikkilla suomalainen ja ulkomalainen,,
- kirkasotsa
Jos tieten tahtoen loukkaa jotain ihonvärin,uskonnon tai mielipiteen tähden,niin se on mielestäni rasismia. Jos nyt esimerkiksi väitää muslimien olevan kaikki raiskaajia,niin kyllä se loukkaa kansanryhmää. Onhan varmasti siinä ryhmässä joku raiskannutkin,mutta ne syyttömät varmasti kokevat tulleensa rasistisesti loukatuiksi. Samoin,jos joku haukkuu suomalaisia rasisteiksi,niin onhan se loukkaus,koska suurin osa suomalaisista ei ole rasisteja olivatpa siis minkävärisiä suomalaisia tahansa.
Kannattaa ajatella ensin mitä sananvapauden nimessä sanoo,eikä kaikkea kannata sanoa mitä ajattelee. Rakentavat ajatukset ovat aina tervetulleita.- ¢
kyllä suomalaiset ovat rasisteja. Kysy vaikka neekeriltä tai Moverilta.
- kirkasotsa
¢ kirjoitti:
kyllä suomalaiset ovat rasisteja. Kysy vaikka neekeriltä tai Moverilta.
Sinähän sen sanoit,ei mamu,eikä somali.
kirkasotsa kirjoitti:
Sinähän sen sanoit,ei mamu,eikä somali.
Älä turhaan ärsytä sentinmerkkiä - häneltä saattaa taas pudota pala pois.
- asdgasgasdgsg
Kyllähän täältä lähtee hirveästi myös asiallisia kirjoituksia pois. Sensurointiin näköjään riittää, että mode on asiasta eri mieltä. Just näitä taliaivoja, jotka kauhistelee Pohjois-Korean tilannetta ja sitten täällä moderoi tyyliin Pohjois-Korea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510592
- 817143
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445244- 624750
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734454Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334013- 472928
- 362795
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per361974