Paljonko nuorempaa Miestä saa vongata olematta PUUMA?

♡♡ En_Puumaksi_tahdo

Missä se PUUMA-raja menee?
Kysyy

148

11618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kympin Nainen

Seuraavanlaisen laskukaavan olen joskus itse kuullut:

Oma ikä jaettuna kahdella plus seitsemän. Eli jos olet esim. 34-vuotias, niin sinun puumarajasi on 24 (34/2=17, 17 7=24). Tai 40-vuotiaalle 27. Aika merkittävä siis saa ikäero olla ennen kuin ketään passaa puumaksi haukkua - ainakin siis tämän määritelmän mukaan.

Mutta hei, kuka näitä(kään) vakavasti ottaa? Jos on oikea tyyppi, niin...

• hkkjkkjk

2-5 vuotta.

• hkkjkkjk

M20v n22v puuma
        m30v n33v puuma
        m40v n44v puuma

jne...

• nnnn

eli puolet Suomen naisista puumia????

Oikeasti ikäero alkaa kiinnittämään huomiota ehkä silloin, kun sitä on yli 10 vuotta.

Mutta jos tykkää, ei ikäeron saa antaa haitata. Siinähän onni kulkee ohi silmää vinkaten. Eräs naistuttuni oli ihastunut ikäiseensä mieheen. Mitä teki tuo mies. Meni naimisiin itseään lähemmäs 20 v. vanhemman naisen kanssa. Oli naistuttuni hämmästynyt.

• hkkkjhjk
        nnnn kirjoitti:

eli puolet Suomen naisista puumia????

Oikeasti ikäero alkaa kiinnittämään huomiota ehkä silloin, kun sitä on yli 10 vuotta.

Mutta jos tykkää, ei ikäeron saa antaa haitata. Siinähän onni kulkee ohi silmää vinkaten. Eräs naistuttuni oli ihastunut ikäiseensä mieheen. Mitä teki tuo mies. Meni naimisiin itseään lähemmäs 20 v. vanhemman naisen kanssa. Oli naistuttuni hämmästynyt.

Vanhempi nainen on aina puuma, koska luonnollisesti nainen on aina miestä nuorempi. Kyllä minä pidän aina itseäni vanhempaa naista puumana.

Yli 10v vanhempaa naista vois kutsua jo pedofiiliksi...hyi hellvetti

• hehe
        hkkkjhjk kirjoitti:

Vanhempi nainen on aina puuma, koska luonnollisesti nainen on aina miestä nuorempi. Kyllä minä pidän aina itseäni vanhempaa naista puumana.

Jos 44-vuotiaana olen siis 33-vuotiaan miehen kanssa, olen pedofiili.

• eiAntiikille
        hkkkjhjk kirjoitti:

sinun täytyy olla yli 50v mies muuten ei olisi noin vanhoillista käsitystä.
        Tutkimuksen mukaan 30v miehen ja 50v naisen seksuaalisuus vastaa toisiaan ;)))))

• Angela 898

Mulla on sellainen tilanne että 10 v nuoremmat miehet vonkaa. Ihania miehiä mut en vaan voi enkä kehtaa.. Tiedän että jätkät tykkää kun olen rempseä ja nauravainen mut siltikin, ei kiitos. Miltä me näyttäis kauppareissulla kun valitaan yhdessä viikonlopun ruokia ja Alkosta viiniä. Mieheltä kysyttäis paperit mutta multa ei... entäs kymmenen vuoden päästä kun itse olisin ryppyinen rusina ja mies vielä elämänsä kunnossa. En jaksaisi. Valitsen mieluummin helpomman polun ja otan samanikäisen.

• kjhkjkhjk
        hehe kirjoitti:

Jos 44-vuotiaana olen siis 33-vuotiaan miehen kanssa, olen pedofiili.

No 33v miehen täytyy olla aika epätoivoinen jos on kimpassa 44v naisen kanssa. Ei ole normaalia...

• Anonyymi
        kjhkjkhjk kirjoitti:

No 33v miehen täytyy olla aika epätoivoinen jos on kimpassa 44v naisen kanssa. Ei ole normaalia...

Joo ei oo epänormaalia kun on 27 vuotias nainen ja 70 vuotias ukko. Mitäs se sitten on? Heti kun saman tekee näine jo on iha kauheeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei oo epänormaalia kun on 27 vuotias nainen ja 70 vuotias ukko. Mitäs se sitten on? Heti kun saman tekee näine jo on iha kauheeta

Tää on just tyypillistä miehille sallitaan nuori vaimo vaikka itse olis jo vanha vaari. Nainen ei saa olla nuoremman miehen kanssa heti alkaa paheksunta

• Ben affholic

Alle kolmikymppiset miehet eivät ole vielä aikuisia. Syövät omaa räkäänsä.

• angstinen 34v nuori

n. 50-80 % tuntuu olevan tällaisia. Ne "miehet" jotka aikuistuvat jo murrosiässä tai ennen sitä, heillä ilmenee usein mielenterveysongelmia koska he eivät kykene ymmärtämään tätä järjetöntä maailmaa eivätkä tule toimeen sen kanssa.

En kyllä jaksa uskoa että ne miehet aikuistuvat ikinä jotka eivät ole aikuistuneet 20-vuotiaina. Itselläni on sellaiset vanhemmat jotka ovat olleet koko elämänsä kuin pikkuvauvoja henkiseltä kehitykseltään. Kinastelua, riitelyä, viinan kanssa läträämistä ja turhanpäivästä p:n jauhamista sekä muuta turhamaista huvittelua koko heidän elämä. Toisaalta, mikä minä olen sanomaan mikä on aikuismaista käytöstä.

• vaikeaa on
        angstinen 34v nuori kirjoitti:

n. 50-80 % tuntuu olevan tällaisia. Ne "miehet" jotka aikuistuvat jo murrosiässä tai ennen sitä, heillä ilmenee usein mielenterveysongelmia koska he eivät kykene ymmärtämään tätä järjetöntä maailmaa eivätkä tule toimeen sen kanssa.

En kyllä jaksa uskoa että ne miehet aikuistuvat ikinä jotka eivät ole aikuistuneet 20-vuotiaina. Itselläni on sellaiset vanhemmat jotka ovat olleet koko elämänsä kuin pikkuvauvoja henkiseltä kehitykseltään. Kinastelua, riitelyä, viinan kanssa läträämistä ja turhanpäivästä p:n jauhamista sekä muuta turhamaista huvittelua koko heidän elämä. Toisaalta, mikä minä olen sanomaan mikä on aikuismaista käytöstä.

Se on tosiaan harmi että mikään mahti maailmassa ei estä ihmistä tekemästä lapsia vaikka henkisesti hän ei olisi vielä lähellekään aikuinen.

Itse olen huomannut että parisuhteessa jossa mies on naista vähintään 10 v vanhempi nainen on yleensä aikalailla lyttään tallottu hiirulainen, kun jostain syystä mies saa ainoan ilonsa elämässä siitä että alistaa akkaansa. Tämän vuoksi systeemi jossa mies on vanhempi osapuoli kammottaa itseäni, enkä sellaiseen halua vaikka se on melkein ainoa mitä minulle tarjotaan, oikein tuputtamalla tuputetaan.

Toisaalta on myös parisuhteita joissa nuorempi osapuoli hyväksikäyttää vanhempaa mennen tullen. Kiristetään sillä nuoruudellaan. Toinen tekee mitä hyvänsä että nuorempi ei jättäisi. Ikäero ei tarvitse olla kummoinenkaan, niin kyllä toinen osaa sitä hyväkseenkäyttää. Myös miehet.

• 50+

Kun pysyy ikäisissään, niin ei tartte miettiä.

• Vonkaamattakin saava

Vonkaatko ihan oikeasti itseäsi nuoremmilta miehiltä??? Voi luoja, missä on itsekunnioituksesi...Yleensäkin vonkaaminen, olipa mies minkä ikäinen tahansa, antaa naisesta aika epätoivoisen kuvan.

• Yli 50

Onneksi ei ole tarvinnut vongata...iahn ovat itse tulleet tarjolle :)
        Kieltämättä hieman olen ollut hämmentynyt saamastani huomiosta.

• 15 - 20 v minimi

Jos mies pystyisi ikänsä puolesta olemaan naisen lapsi, niin siinä on puumaraja kohdattu. Käytännössä sellainen 15 - 20 v siis vähintään pitää ikäeroa olla.

Monet nimittelevät puumaksi jo siinä vaiheessa kun nainen on vain 5 - 10 v vanhempi kuin mies. Mutta kuinka moni nainen ihan oikeasti olisi saanut 5 - 10-vuotiaana kuukautiset nuorena, eli oli niin sukukypsä että olisi voinut saada lapsen? xD

• Puumat ja uumat

No tuo "voisi olla oma lapsi" on vain oma määritelmäsi.

Kyllä joku alle kolmekymppistä kuolaileva nelikymppinen jo puumailun puolelle menee ja varsinkin parikymppistä kuolaava yli kolmekymppinen.

Tai en tiedä onko sanalle puuma tässä yhteydessä joku tarkka määritelmä, mutta samasta asiastahan tuossa on kysymys: Nainen kuolaa reilusti nuorempien miesten perään. Vastaava on kuulemma miehen tekemänä irstasta ja ällöttävää, mutta naisten puumailusta yritetään kovasti tehdä jotain ihmeen muoti-ilmiötä.

Eipä se asiaa miksikään muuta. Edelleen vanhempi kuolaa nuorta lihaa, oli kumpaa sukupuolta tahansa.

• ....................
        Puumat ja uumat kirjoitti:

No tuo "voisi olla oma lapsi" on vain oma määritelmäsi.

Kyllä joku alle kolmekymppistä kuolaileva nelikymppinen jo puumailun puolelle menee ja varsinkin parikymppistä kuolaava yli kolmekymppinen.

Tai en tiedä onko sanalle puuma tässä yhteydessä joku tarkka määritelmä, mutta samasta asiastahan tuossa on kysymys: Nainen kuolaa reilusti nuorempien miesten perään. Vastaava on kuulemma miehen tekemänä irstasta ja ällöttävää, mutta naisten puumailusta yritetään kovasti tehdä jotain ihmeen muoti-ilmiötä.

Eipä se asiaa miksikään muuta. Edelleen vanhempi kuolaa nuorta lihaa, oli kumpaa sukupuolta tahansa.

Ei se ole irstasta ja ällöttävää että vanha mies on suhteessa nuoren naisen kanssa. SE on irstasta ja ällöttävää että ei-haluttu ihminen tuputtaa väkisin itseään. Eli jos vanhempi osapuoli oikein ui liiveihin sellaiselle joka ei halua hänen kanssaan olla tekemisissä.

Vaikea ymmärtää mitä sellaisen päässä oikein liikkuu joka jää päällekäyvästi tyrkyttämään itseään vaikka väkisin.

• semmosta vaan
    • ♡♡ En_Puumaksi_tahdo

Kiitos kommenteista!
      Hauskoja!
      Nauroin ääneen :))))))

@Vonkaamattakin saava:
      Älä hyvänen aika ota noin tosissasi sanoja :D

@50 :
      "Kun pysyy ikäisissään"
      Niinpä, niin. Sanopa se tunteille. Jos livenä kohtaa ilman ikänumeroa rinnassa eikä heti kättelyssä henkkareita tarkista ja iän näin varmista.

Miehille tietysti samat rajat!
      Mikä on rajan alittavan miehen nimitys?
      Mr Puuma

• kunnollinen n

On kyllä oikeasti tosi säälittävää että 40 tai 50 ämmä vonkaa joltain nuorelta mieheltä panemista.Uskomatonta.Eikö tuon ikäisellä naisella ole itsekunnioitusta tai edes omanarvontuntoa enää vähääkään jäljellä?Itse en ikinä alistuisi moiseen.Ei todella ole kyllä ikinä tavinnutkaan, mieheni on 41 ja minä 45.Sopii meille oikein hyvin.Sinua ap jollakin oudolla tapaa säälin ja nauran sulle.

• Kympin Nainen
        kunnollinen n kirjoitti:

On kyllä oikeasti tosi säälittävää että 40 tai 50 ämmä vonkaa joltain nuorelta mieheltä panemista.Uskomatonta.Eikö tuon ikäisellä naisella ole itsekunnioitusta tai edes omanarvontuntoa enää vähääkään jäljellä?Itse en ikinä alistuisi moiseen.Ei todella ole kyllä ikinä tavinnutkaan, mieheni on 41 ja minä 45.Sopii meille oikein hyvin.Sinua ap jollakin oudolla tapaa säälin ja nauran sulle.

Valitettavasti säälittävä vastauksesi kertoo enemmän sinusta kuin ap:sta.
        Olet (taas kerran) hypännyt aikamoisiin päätelmiin joita alkuperäisessä kysymyksessä ei ollut - mistä vedit 40 tai 50 iän? Kuka puhui panemisesta? Sinä puhuit panemisesta, ei ap. Kutsutko miehesi ja sinun välistä seksiä panemiseksi? Parisuhteessa minä ainakin yleensä puhun rakastelusta.

Jos sinulla on asiat niin hyvin, miksi otat kaiken niin vakavasti ja koet asiaksesi sääliä muita ja nauraa muille? Oli aloitus sitten provo tai ei, niin mitä väliä sillä on sinulle jos jollakin on nuorempi mies? Onko se jotenkin sinulta pois?
        Sinä olet säälittävä ja surullinen, sori vaan.

• hhhöh
        kunnollinen n kirjoitti:

Mistä ihmeestä tämä kuvitelma vonkaamisesta? Minkä helvetin takia minkään ikäinen nainen vonkaisi seksiä miehiltä, kun sitä saa ihan vinkumatta ja vonkaamattakin? Vai onko sekin sinusta jo hirvittävän kunnottomuuden merkki että laittaa nettiin ilmotuksen hakevansa nuorempaa miestä, ja tähän vastaa satakunta miestä? Jos nainen kuitenkin vain touhuaa sitten yhden miehen kanssa. Ja sekö se on kunnottomuuden huipentuma jos alkaa vieläpä seurustelemaan itseään nuoremman miehen kanssa?

Mikä ihme ja kumma naisesta tekee jotenkin ällöttävän jos hänellä on itseään nuorempi mies? Kaikkia naisia ei vaan kiinnosta itseään vanhemmat, ja jos ei satu löytämään mieleistään itsensä ikäistä, niin ilmanko pitäisi olla?

ALOITTAJA ei kuitenkaan vonkaa mitään keneltäkään, saa sellaisen vaikutelman että hänelle olisi nuori mies tyrkyllä ja kyseistä naista nolottaa. Suotta! Siitä vain jos miellyttää!

• kunnollinen n
        Kympin Nainen kirjoitti:

Olet (taas kerran) hypännyt aikamoisiin päätelmiin joita alkuperäisessä kysymyksessä ei ollut - mistä vedit 40 tai 50 iän? Kuka puhui panemisesta? Sinä puhuit panemisesta, ei ap. Kutsutko miehesi ja sinun välistä seksiä panemiseksi? Parisuhteessa minä ainakin yleensä puhun rakastelusta.

Jos sinulla on asiat niin hyvin, miksi otat kaiken niin vakavasti ja koet asiaksesi sääliä muita ja nauraa muille? Oli aloitus sitten provo tai ei, niin mitä väliä sillä on sinulle jos jollakin on nuorempi mies? Onko se jotenkin sinulta pois?

Jo pelkkä itsensä kutsuminen kympin naiseksi osoittaa suurta tyhnmyyttä joten älä edes jaksa aloittaa.Olet säälittävä ja onnetön nainen.Voi sinua.Puhun panemisesta vain silloin kun se tapahtuu likaisten ihmisten likaisissa tilanteissa eli ei esim avomieheni ja minun välillä.Se on silloin rakastelua.Mikä sua siinä niin risoo että tykkään kertoa suoraan siloittelematta mielipiteeni ja nautin siitä.Onko ihan pakko lukea jos noin pahaa tekee?ohhoijaa...

• pimeässäpeiton alla
        kunnollinen n kirjoitti:

Jo pelkkä itsensä kutsuminen kympin naiseksi osoittaa suurta tyhnmyyttä joten älä edes jaksa aloittaa.Olet säälittävä ja onnetön nainen.Voi sinua.Puhun panemisesta vain silloin kun se tapahtuu likaisten ihmisten likaisissa tilanteissa eli ei esim avomieheni ja minun välillä.Se on silloin rakastelua.Mikä sua siinä niin risoo että tykkään kertoa suoraan siloittelematta mielipiteeni ja nautin siitä.Onko ihan pakko lukea jos noin pahaa tekee?ohhoijaa...

kunnollinen n;
        "Likaisten ihmisten likaiset tilanteet"??? Mitähän ne ovat?
        Ne ovat sitä oikeaa seksiä, mihin sinä et nähtävästi ikinä kykene "avomiehesi" kanssa. Hyihyi sinua, miten voit harrastaa rakastelua olematta kunniallisessa avioliitossa? Taidat olla jotenkin paheellinen perversioitaan piilotteleva?

• lopeta ämmittely
        kunnollinen n kirjoitti:

En kyllä sinuna puhuisi mitään 40 ämmistä. Itse olet saman ikäinen ja miehesi on nuorempi. Joten pata kattilaa soimaa... Mikä sua muuten oikeesti ahdistaa? Joka kohdassa vetäiset seksin esiin ja koet sen likaiseksi, jos sitä harrastaa muiden kuin oman aviomiehen kanssa.

• kunnollinen n:)
        pimeässäpeiton alla kirjoitti:

kunnollinen n;
        "Likaisten ihmisten likaiset tilanteet"??? Mitähän ne ovat?
        Ne ovat sitä oikeaa seksiä, mihin sinä et nähtävästi ikinä kykene "avomiehesi" kanssa. Hyihyi sinua, miten voit harrastaa rakastelua olematta kunniallisessa avioliitossa? Taidat olla jotenkin paheellinen perversioitaan piilotteleva?

Taitaa olla joillekin tyrkyille ylivoimasen vaikeeta ymmärtää että joku nainen hakuaa ihan oikeasti rakastella vain oman miehensä kanssa ja olla sille uskollinen ja vieläpä nauttii siitä niinkuin mieskin.Ällöttävää se on vaan tyrkyillä jotka jakaa sinne jotka sattuu huolimaan.

• BUAAAAHH :DDDDDDDDDD
        kunnollinen n:) kirjoitti:

Taitaa olla joillekin tyrkyille ylivoimasen vaikeeta ymmärtää että joku nainen hakuaa ihan oikeasti rakastella vain oman miehensä kanssa ja olla sille uskollinen ja vieläpä nauttii siitä niinkuin mieskin.Ällöttävää se on vaan tyrkyillä jotka jakaa sinne jotka sattuu huolimaan.

@kunnollinen n:):

Varmaan "kunnollisena" näytät avomiehellesi
        (avomies BUAAAAH :DDDD
        tänne kirjoittamasi kommentit.
        Mitä avomiehesi on sanonut sepustuksistasi?

• ööh.

Onkos tässä ketjussa joku sanonut olevansa uskoton?

Jos ei ole parisuhteessa, saa tehdä mitä huvittaa. Jos on parisuhteessa, eiköhän siinä haluta olla uskollisia oli iät mitkä hyvänsä, jos oikeasti rakastetaan toisiaan.

• höh::))))
        BUAAAAHH :DDDDDDDDDD kirjoitti:

@kunnollinen n:):

Varmaan "kunnollisena" näytät avomiehellesi
        (avomies BUAAAAH :DDDD
        tänne kirjoittamasi kommentit.
        Mitä avomiehesi on sanonut sepustuksistasi?

Arvaa kiinnostaako mua pätkääkään teiän vitun idioottien mielipiteet mistään maailman asiasta.Kirjoituksesi kuvastaa suurta typeryyttä ja sivistymättömyyttä::::)))))EVVVK

• jaa jaa
        höh::)))) kirjoitti:

Arvaa kiinnostaako mua pätkääkään teiän vitun idioottien mielipiteet mistään maailman asiasta.Kirjoituksesi kuvastaa suurta typeryyttä ja sivistymättömyyttä::::)))))EVVVK

Käyt sitten kumminkin noita mielipiteitä täältä lukemassa, vaikka ne eivät kiinnosta?

• jaa jaa
        lopeta ämmittely kirjoitti:

En kyllä sinuna puhuisi mitään 40 ämmistä. Itse olet saman ikäinen ja miehesi on nuorempi. Joten pata kattilaa soimaa... Mikä sua muuten oikeesti ahdistaa? Joka kohdassa vetäiset seksin esiin ja koet sen likaiseksi, jos sitä harrastaa muiden kuin oman aviomiehen kanssa.

Se nimittelee täällä ihmisiä siksi mitä se katsoo itse olevansa. Sanoi minua idiootiksi ja sanoi ettei ole sanonut olevansa parempi kuin muut, eli hän on itse sitä mitä sanoo toisista. Idiootti, ämmä, olikos jotain muutakin nimityksiä käytössä?

• kunnollinen n
        Kympin Nainen kirjoitti:

Mähän nautin täysillä siitä kun saan latoa täällä mielipiteitä puoleen ja toiseen ja ärsyttää ihmisiä.::))Turhaumia hyvä purkaa muuallakin kuin lenkkipolulla.

• niinpäniin
        kunnollinen n kirjoitti:

Mähän nautin täysillä siitä kun saan latoa täällä mielipiteitä puoleen ja toiseen ja ärsyttää ihmisiä.::))Turhaumia hyvä purkaa muuallakin kuin lenkkipolulla.

Helppoahan se on anonyymin nimimerkin takaa laukoa kaikenlaisia mielipiteitä. Mutta hyvä kuitenkin, että se mahdollista. Monet keskustelut voisivat jäädä käymättä Suomi24:n palstoilla jos tänne olisi pakko rekisteröityä omalla nimellään.

• Ei niin kunnollinen
        kunnollinen n kirjoitti:

Ei se niin "anonyymi" kuitenkaan ole. Voin kertoa siitä muutaman "faktan"

Se on 45-vuotias "nainen", joka on n. 180 cm pitkä (korkkareiden kanssa 185 cm) ja ylpee pituudestaan.(transuko?) Se väittää olevansa myös hoikka ja että sen mieskin olisi ylpee siitä??

Se on unelma ammatissaan eli hoitsu, joka väittää opiskelevansa lääkiksessä, viimenen vuosi jäljellä.(kuka uskoo? jos se on totta niin herra varjele meitä..)

Sillä on nykyään nuorempi 41-vuotias mies, mutta aikaisemmin se on ollut 13-vuotta nuoremman kanssa, mut Puumat on sen mielestä säälittäviä (kuinka säälittävä se sitten itse onkaan?)

Silti sitä "oksettaa" moraaliltaan löysät ja "sieluttomat älykääpiöt joiden äö on sama ku kengännumero ellei alempi"

Se vihaa "pettäjäp@skoja"!

Eikä se osaa Suomen kielioppia, välimerkkien käytöstä puhumattakaan ;D

• fakta homma
        Ei niin kunnollinen kirjoitti:

Ei se niin "anonyymi" kuitenkaan ole. Voin kertoa siitä muutaman "faktan"

Se on 45-vuotias "nainen", joka on n. 180 cm pitkä (korkkareiden kanssa 185 cm) ja ylpee pituudestaan.(transuko?) Se väittää olevansa myös hoikka ja että sen mieskin olisi ylpee siitä??

Se on unelma ammatissaan eli hoitsu, joka väittää opiskelevansa lääkiksessä, viimenen vuosi jäljellä.(kuka uskoo? jos se on totta niin herra varjele meitä..)

Sillä on nykyään nuorempi 41-vuotias mies, mutta aikaisemmin se on ollut 13-vuotta nuoremman kanssa, mut Puumat on sen mielestä säälittäviä (kuinka säälittävä se sitten itse onkaan?)

Silti sitä "oksettaa" moraaliltaan löysät ja "sieluttomat älykääpiöt joiden äö on sama ku kengännumero ellei alempi"

Se vihaa "pettäjäp@skoja"!

Eikä se osaa Suomen kielioppia, välimerkkien käytöstä puhumattakaan ;D

ja taitaapa olla yksityisyrittäjä, voi asiakasparat.

• .......
        kunnollinen n kirjoitti:

No sinulla ainakin on nuo viestit on niin typeriä, että nimimerkkisi ei pidä pätkäkään paikkaa.

• --------
        kunnollinen n kirjoitti:

Sori vaan mutta enemmistön mielestä sinun mies juurikin on likainen ihminen.

• .........

Ja jälleen saman nimimerkin kommentille peukku alas... On se jännä kuin paskoja kommentteja joku voi kirjoittaa jostain likaisesta avomiehestä(än).

• Tarja-Tädin sohva
        kunnollinen n kirjoitti:

Kerros, kunnollinen n, tädille, mistä sulle tulee turhaumia.
        Onhan luonnollisesti se, kun saat jauhot suuhus, vaikeaa. Aiheuttaako nuorempi mies sinulle riittämättömyyden tunnetta ja siis turhaumia purettavaksi tällä palstalla?

• Anonyymi
        kunnollinen n kirjoitti:

Jos on lätkässä, niin silloin kyllä kuolaa ja ikä unohtuu mennen tullen.

• jp leh-to

Ettekö te toopet tajua, että aloitus oli selkeä provo! Edellinen otti asia ihan tosissaan :D! Provo oli hyvä, koska tämä puumailu vasta naurettavaa onkin! Ihan sama onko mies vai nainen vanhempi toista osapuolta. Pääasia että suhde toimii. Jos on pakko nimitellä, niin mies on puuma samassa tilanteessa siinä missä nainenkin. Tosikot!

• ♡♡ En_Puumaksi_tahdo

Kiitos kommenteista!
      Miksihän jotkut arveli tätä provoksi?
      Ei ole provo, jos minulta kysytään.

Puuma-haukkimanimen voi helposti saada, vaikkei nainen olisi nuorempia miehiä metsästävä(vonkaava) puuma, vaan ovat sattuneet aidosti rakastumaan niinpäin, että mies on nuorempi. Mies on usein se aktiivisemmin saalistava osapuoli ollut.

Sinänsä mielenkiintoista, miten kovaa tuomiota tulee katkeroituneilta vaikuttavilta naisilta naisia kohtaan varsinkin: jos nainen uskaltaa olla rohkea ja ottaa onnensa.
      Usein puhutaan, miten nykyaikana ollaan vapaamielisiä, muttei siltä todellakaan näytä, kun lueskelee suomi24-keskusteluja (esim. uskottomuus ja tämä palsta).

P.S. on minulla oma lehmä ojassa,,,,, vonkaamattani ;D olemme rakastuneita ♡♡ 8 vuotta nuorempi mies ja minä

• kunnollinen n

Ettekö koskaan kyllästy jankkaamaan tuota samaa vanhaa katkeroitunut sanaa.Heti jos haluaa hiukan arvostella niin on katkeroitunut surullinen vanha ämmänraahka.Niin ei kuitenkaan ole.Olen itsekin seurustellut muutama vuosi sitten 13 vuotta nuoremman kanssa mutta henkiset tasot eivät vastannet toisiaan.Paljon parempi nyt tämän 4 vuotta nuoremman mieheni kanssa.

• hmmm..

8 vuotta ei liene vielä puumailua. Itse joskus ihastuin 8 vuotta nuoremaan enkä uskaltanut sitä kertoa sitä ääneen, koska ikäero kauhistutti. Mutta tuossa vanhemmalla iällä se ei ole paha mielestäni. Jos 50- 60v katselee alle 40v, se alkaa olla puuman touhua. Joku 10v ja yli ikäero menee puumailun piikkiin. Mutta puuma- sana ei ole mikään haukkumasana. Sehän on nimitys touhulle, pahempi olisi vanhempi nainen ja nuori mies.

• herra tietävä

Ei puumaksi nimittely näytä liittyvän mitenkään edes vielä 10 vuoden ikäeroon. Ikäero pitää olla hyvin suuri. Sellanen 20 vuotta vähintään. Puumaksi tavataan kutsua seksikästä ja ikäisekseen timmiä naista, joka painii eri luokassa ikäistensä naisten kanssa. Yleensä puumanainen lähentelee viidenkympin ikää ja pitää noin parikymmentä vuotta nuoremmista miehistä. Mielenkiintoiseksi ilmiön tekee , että puumanimitys rinnastetaan vain naissukupuoleen. Puumat ovat usein melko kauniita hyvinsäilyneitä naisellisia naisia. Mutta puuman mukaiset miehet eivät, vaan heillä näyttää toimivan määräävänä tekijänä ulkonäön sijasta paksu lompakko ja omaisuus, joka vetää nuoria naisia puoleen. Ulkonäkö on vanhempi mies-nuorempi nainen suhteissa usein sivuseikka. Miehet ovat monasti rupsahtaneita, mutta raha puhuu puolestaan. Amerikan julkkisjuorujen kautta asian näkee selkeästi. Sieltä piireistä se puumanimitys on lähtöisinkin.

• puumako?

Minkä minä sille voin, että paljon nuoremmat miehet haluavat tutustua minuun? Oman ikäiseni miehet ovat usein niin vanhan näköisiä.
        En ole mikään puuma, vain oma itseni. En meikkaa tai laittaudu.
        Pidän erittäin paljon seksistä, mutta ei kai se päälle päin näy?
        Yleensä aina saan, kun haluan.

• Joopasjoohh
        puumako? kirjoitti:

Minkä minä sille voin, että paljon nuoremmat miehet haluavat tutustua minuun? Oman ikäiseni miehet ovat usein niin vanhan näköisiä.
        En ole mikään puuma, vain oma itseni. En meikkaa tai laittaudu.
        Pidän erittäin paljon seksistä, mutta ei kai se päälle päin näy?
        Yleensä aina saan, kun haluan.

Tietysti ne oman ikäiset näyttävät vanhoilta, jos niitä vertaa johonkin 15v nuorempaan. Etpä sinäkään varmasti samalta näytä kuin keskiverto 20-vuotias.
        Tai valtaosa naisistahan luulee näyttävänsä ikäistään paljonkin nuoremmalta. Harva sanoo olevansa ikäisensä tai varsinkaan vanhemman näköinen. Ehkä se kuvitelma nuorekkuudesta tulee siitä että verrataan itseä niihin ikäistään vanhemman näköisiin?

Ja kyllähän niitä ikäistään paljon nuoremman näköisiäkin on olemassa, mutta huomattavasti harvemmassa kuin mitä ihmiset itse luulevat. Heillä on vain väärä kuva siitä miltä sen ikäinen normaalisti näyttää, tai näkevät itsensä jotenkin nuorempana kuin miltä muiden silmissä näyttävät. Siksihän yksi toimivimmista iskukeinoista onkin se että kehuu naista paljon nuoremman näköiseksi, vaikka hän ei oikeasti sitä olisikaan.

Jos yli kolmekymppinen menee parikymppisten suosimaan kuppilaan, niin luultavasti kyllä erottuu porukasta, vaikka itse luulisikin näyttävänsä vielä ihan samalta. Jotenkin sitä kummasti unohtaa miltä nuorempana oikeasti näytti ja yhtäkkiä ne oikeasti parikymppiset näyttävätkin oudon nuorilta.

Suurelle osalle nuorista miehistä kelpaa melkein nainen kuin nainen, kunhan vaan seksiä saa. Se sinusta kiinnostuntu nuorempi mies on siis luultavasti "kiinnostunut" monista muistakin naisista ennen sinua kun on seksiä hakenut. Vakavaan suhteeseen paljon vanhemman kanssa heistä alkaisi vain pieni osa.

• Kympin Nainen

ap: go sister go!
      Ihanaa että olette rakastuneita - anna palaa vaan, älä välitä näistä vanhanaikaisista mielipiteistä, ainoa asia millä on väliä on teidän kahden välisillä tunteilla, ja jos homma toimii, niin mitä väliä iällä tai toisten mielipiteillä :)

• Anonyymi

Samaa mieltä naiset voi aivan yhtä hyvin rakastua ja olla rakastettuja olipa ikä mikä hyvänsä. Siitä ei päätä kukaan muu kuin ne kaksi jotka haluavat olla yhdessä Ulkopuolisille asia ei kuulu

• ♡♡ En_Puumaksi_tahdo

Kiitos @hmmm..: , @herra tietävä: ja @Kympin Nainen:

Juuri tuli vastaan kihlapari, joilla ikäeroa 12 vuotta, mies nuorempi. Oikein reippaita ja iloisia, onnellisia ja ylpeitä suhteestaan olivat. Täytyy ottaa mallia ja uskaltaa itsekin täysillä nauttia onnestaan!
      Ainahan löytyy ihmisiä, joilla on jotain moittimista toisten tekemisistä ja rakkaussuhteista.

Jotkut paheksuvat vähänkään nuorempaa miestä. Ei ennen muka sillä lailla.
      Vaan se on väärä tieto. Ennen isännän kuoltua maatilalla leskiemäntä nai usein parikymmentä vuotta nuoremman renkipojan talon töitä tekemään ja yhteisiä lapsiakin saivat. Vaan ei renki isännäksi päässyt emännän naimalla eikä taloa omistamaan. Isännän pojat talon perivät.
      Emännän kuoltua leski ei vielä vanhus ollut vaan puolestaan nai parikymmentä vuotta nuoremman piikatytön ja siirtyivät kruununtilan vuokraajiksi. Tomeran nuoren emännän, jos sai, niin lunastivat sen tilan omaksi ja yhteisille lapsilleen perintötilaksi.

• katokatokar.

Johan ollut iät ja ajat,10v puoleen tai toiseen ei todellakaan mikään ihme!
        Itse ihan normaalin parisuhteen elänyt reilusti yli 10 vuotta ja 10v nuoremman miehen kanssa.Ei siinä nyt mitään merkillistä.Silloin ei kyllä puumailusta tiedetty.
        On kyllä olut tässä suhde norempaan nieheen,ompas ollut mukavaa.Eniten kai täällä huutelee kateelliset !! :)

• 4 vuotta jo

Minulla on ikää 53v ja miesystävä on 28v. Mies on vanhemmen näköinen ikäisekseen ja minä taas nuoremman näköinen. Ei oo kukaan ihmetellyt mitään :)

• haaveilet

Onpa sulla vanhan näköinen ukko, jos ikäeroa ei huomaa, sillä tuskin sinä
        kolmikymppiseltä sentään näytät. Ihan tuulesta temmattu koko juttu.

• outoongelmasulla
        haaveilet kirjoitti:

Onpa sulla vanhan näköinen ukko, jos ikäeroa ei huomaa, sillä tuskin sinä
        kolmikymppiseltä sentään näytät. Ihan tuulesta temmattu koko juttu.

Meillä lähes sama tilanne ja tismalleen samat iät? Miksi luulet keksityksi?
        Kai ikäeromme sentään huomaa mutta eipä tunnu ketään haittaavan.

• late:.

Vongata sanan käyttö on harhaanjohtavaa, jos et ole oikeasti vonkaamassa! Miksi sinun pitää kysyä tuollaiseen lupaa ja jotain ikärajoja muilta tuntemattomilta ihmisiltä? Eläisit omaa elämääsi sen sijaan että kyselet neuvoja muilta. kunhan et ala-ikäisiin tai alle 20:iin poikasiin sekaannu, niin ei siinä ongelmaa olla pitäisi!

• puuma-61

Minä olen puuma. Ikää on 50 v. Minua kiinnostaa ainoastaan n. 30-35 v. miehet. Omaikäiset eivät ole enää vuosiin kiinnostaneet. Miten tämä asia voi olla jollekkin naiselle niin oksettava ajatus että täytyy täällä siitä meuhkata, mitä se kellekkään kuuluu kuka minkäkin ikäisestä miehestä tykkää. En minäkään voi väkisin tykätä muista kuin niistä joihin tunnen vetoa. Minulla tosin on vasta tämä asia sillä tasolla että etsin ja katselen nuorempaa miestä, siis kokemusta ei vielä ole, ainoastaan kova kiinnostus heihin. Jolle en voi mitään. Se vaan on. En tiedä sitten miksi puumia himoitaan niin paljon nykyisin, miehet sanoo että omaikäiset naiset ei kiinnosta eri syistä....ovat kuulemma epävarmoja ja eivät tiedä mitä haluavat jne. En tiedä onko kysymys siitä että nuoret miehet ovat kyllästyneitä noihin ulkonäkökeskeisiin barbeihin jotka yrittävät suorittaa joka paikassa jotain, myös sängyssä. Nuoret miehet kaipaavat naiselta aitoutta ja keskustelutaitoa sekä kokemuksia. Vanhempi nainen pystyy antamaan kai sitten näitä asioita enemmän kuin se omaikäinen. Vanhempi nainen on myös jo lapsensa tehnyt ja haluaa panostaa vain parisuhteeseen ilman mitään odotuksia perheenlisäyksestä. Vanhemmalla naisella ei ole kiire minnekkään elämässään, hän voi vaan nauttia miehestä. Ja nuorempi mies antaa vanhemmalle naiselle tietenkin parempaa seksiä, sellaista mitä samanikäinen mies ei ilman viagraa pysty antamaan. Spontaania ja pitkää rakastelua. Ei ole kaljamahaa tiellä vaan ihana timmi vartalo ja hiukset päässä.

• aivanihanaa

Juurikin näin se on!
        Kyllä pääset vielä kokeilemaan.
        Itsellä ollut ihana suhde jo muutaman vuoden,ikäeroa 18v

• joopasjoo..

" Ei ole kaljamahaa tiellä vaan ihana timmi vartalo ja hiukset päässä. "

Jos on kaljuuntumistaipumusta, hiukset voi harveta alle kolmekymppisenä. Mahaakin voi kolmekymppisellä miehellä olla, kun taas viisikymppinen voi olla timmissä kunnossa.

Ei ollut tarkoitus mitenkään kritisoida kiinnostustasi nuorempiin miehiin, suhteen kannalta voi olla hyväkin juttu että nainen on hiukan vanhempi. Mutta kommentoin, kun kaljuuntuvia ja vähemmän timmin vartalon omaavia kolmekymppisiäkin on tullut nähtyä.

• höpötystä

Niinpä, minä olen 52v ja poikani 33 vuotta. Siis mikäli ihannoisin
        30-35 v. miehiä, niin se tarkoittaisi poikani ikäisiä joten ei, siis ei ei.

Itsekunnioitus sentään suojelee, tältä vietiltä. Onko se muka aitoa
        yhdessäoloa, jos ikäero vaikka 20 vuottakin. Kyllä siitä on sellainen kaukana.

• kunnollinen n
        höpötystä kirjoitti:

Niinpä, minä olen 52v ja poikani 33 vuotta. Siis mikäli ihannoisin
        30-35 v. miehiä, niin se tarkoittaisi poikani ikäisiä joten ei, siis ei ei.

Itsekunnioitus sentään suojelee, tältä vietiltä. Onko se muka aitoa
        yhdessäoloa, jos ikäero vaikka 20 vuottakin. Kyllä siitä on sellainen kaukana.

Höpötystä on täysin oikeassa.Mutta ei kai näille puumille mikään henkisyys mitään merkkaa.Tuskis edes tietävät mitä se tarkoittaa.Ja sinne vähän ylemmäs ketjuun. kyllä harrastan seksiä ja paljon ja kyllä vain ihana mieheni kanssa.Olen harrastanut sitä aina paljon.Minkä voin sille jos moraalini korkealla.Mulle ihan sama mitä mieltä olette

• Pyhpahjapöö
        kunnollinen n kirjoitti:

Höpötystä on täysin oikeassa.Mutta ei kai näille puumille mikään henkisyys mitään merkkaa.Tuskis edes tietävät mitä se tarkoittaa.Ja sinne vähän ylemmäs ketjuun. kyllä harrastan seksiä ja paljon ja kyllä vain ihana mieheni kanssa.Olen harrastanut sitä aina paljon.Minkä voin sille jos moraalini korkealla.Mulle ihan sama mitä mieltä olette

No tuota...jos se on ihan sama niin miksi täällä käyt alvariinsa vakuuttelemassa? pelottaako että puuma vie "kunnolliselta" miehen :)

• pyh.
        kunnollinen n kirjoitti:

Luuletko että jos nainen on suhteessa vanhempi osapuoli niin suhteessa on jatkuvaa pettämistä ja moraalittomuutta?

Mikähän kombinaatiossa nuorempi nainen vanhempi mies muka takaa sen ettei vieraissa käydä? Ja mikä takaa sen ettei se nainen ole ryhtynyt miehen kumppaniksi euron kuvat silmissään?

Aloittaja ei ole nähdäkseni missään sanonut että hän aikoo alkaa parittelemaan useiden itseään nuorempien miesten kanssa. Joten tunge se kunnollisuutesi ja moraalisi vaikka sanonko minne.

• kunnollinen n
        Pyhpahjapöö kirjoitti:

No tuota...jos se on ihan sama niin miksi täällä käyt alvariinsa vakuuttelemassa? pelottaako että puuma vie "kunnolliselta" miehen :)

Ei kuule pätkääkään pelota.Olen pitkä hoikka ja näyttävä nainen.Mieheni on ylpeä minusta.Asiat hyvällä tolalla.Mitä sille voin jos moraaliltaan löysät ihmiset oksettaa mua.

• eräs suhun kyllästyn
        pyh. kirjoitti:

Luuletko että jos nainen on suhteessa vanhempi osapuoli niin suhteessa on jatkuvaa pettämistä ja moraalittomuutta?

Mikähän kombinaatiossa nuorempi nainen vanhempi mies muka takaa sen ettei vieraissa käydä? Ja mikä takaa sen ettei se nainen ole ryhtynyt miehen kumppaniksi euron kuvat silmissään?

Aloittaja ei ole nähdäkseni missään sanonut että hän aikoo alkaa parittelemaan useiden itseään nuorempien miesten kanssa. Joten tunge se kunnollisuutesi ja moraalisi vaikka sanonko minne.

Pyh sä voit tunkea pääs vaikka sinne isoon ahteriis::))))

• Kympin Nainen
        kunnollinen n kirjoitti:

Ei kuule pätkääkään pelota.Olen pitkä hoikka ja näyttävä nainen.Mieheni on ylpeä minusta.Asiat hyvällä tolalla.Mitä sille voin jos moraaliltaan löysät ihmiset oksettaa mua.

Mielenkiintoista että henkisyydestä saarnaat täällä muille, mutta vetoat ulkonäköösi valttikorttinasi? Jos olisin sinun miehesi niin en tuollaista raivoamista, toisten ihmisten haukkumista ja negatiivisuutta jaksaisi katsoa tuntiakaan. Siitä sinun kannattaisi olla huolissasi. Minua oksettaa älyltään ja sydämeltään löysät ihmiset.

• säkin kyllästytät
        eräs suhun kyllästyn kirjoitti:

Pyh sä voit tunkea pääs vaikka sinne isoon ahteriis::))))

Ei ole niin isoa että mahtuisi.

• heheheh
        Kympin Nainen kirjoitti:

Mielenkiintoista että henkisyydestä saarnaat täällä muille, mutta vetoat ulkonäköösi valttikorttinasi? Jos olisin sinun miehesi niin en tuollaista raivoamista, toisten ihmisten haukkumista ja negatiivisuutta jaksaisi katsoa tuntiakaan. Siitä sinun kannattaisi olla huolissasi. Minua oksettaa älyltään ja sydämeltään löysät ihmiset.

Mua oksettaa tollaset sieluttomat älykääpiöt joiden äö on sama ku kengännumero ellei alempi.Sulle nelosen naikkonen

• Karumpi totuus

" Nuoret miehet kaipaavat naiselta aitoutta ja keskustelutaitoa sekä kokemuksia."

Tuo oli naisen kuvitelmaa. Todellisuus on paljon karumpi. Oikeasti nuoret miehet kaipaavat vanhemmalta naiselta lähinnä helppoa seksiä. Nuoria naisia ei saa helpolla sänkyyn kuin ne komeimmat miehet. joten muiden miesten on haettava seksiä sieltä mistä saavat.

Toki on niitäkin miehiä, jotka aidosti pitävät vain itseään paljon vanhemmista. He ovat vähemmistö.

"En tiedä sitten miksi puumia himoitaan niin paljon nykyisin, miehet sanoo että omaikäiset naiset ei kiinnosta eri syistä..."

Ei tuo mikään uusi ilmiö ole. Puumailusta vain puhutaan ja kirjoitetaan enemmän. Kyllä nuoret miehet ovta iät ja ajat käyneet p*nemassa vanhempia naisia, paljolti juuri tuon helpomman seksin saannin takia. Myös ne miehet jotka eivät ole ikäistensä naisten silmissä kiinnostavia voivat saada seksiä vanhemmalta naiselta.

Ja kyllä: On silti mahdollista, että nuori mies ja paljon vanhempi mies aidosti rakastuvat toisiinsa. Se ei vaan ole niin yleistä kuin naiset haluaisivat uskoa.

Tuntuu että moni (mies ja nainen) hakee paljon nuorempaa kumppania lähinnä omien ikäkriisien takia. Ei haluttaisi myöntää, että se oma nuoruus on jo takana, eikä ulkonäkökään ole enää kuin nuorempana. Sitä yritetään korostaa haukkumalla oman ikäisiä aivan kuin ei itse edes kuuluisi samaan ikäryhmään. Eipä se kuitenkaan mitään muuta. 50-vuotias on 50-vuotias, vaikka olisi 30-vuotias puoliso. Jokainen saa tietysti hakea ihan mitä haluaa. Itse en vaan tajua että mitä ihmettä se oman ikäisten haukkuminen hyödyttää.

• Winnie Pooh
        Karumpi totuus kirjoitti:

" Nuoret miehet kaipaavat naiselta aitoutta ja keskustelutaitoa sekä kokemuksia."

Tuo oli naisen kuvitelmaa. Todellisuus on paljon karumpi. Oikeasti nuoret miehet kaipaavat vanhemmalta naiselta lähinnä helppoa seksiä. Nuoria naisia ei saa helpolla sänkyyn kuin ne komeimmat miehet. joten muiden miesten on haettava seksiä sieltä mistä saavat.

Toki on niitäkin miehiä, jotka aidosti pitävät vain itseään paljon vanhemmista. He ovat vähemmistö.

"En tiedä sitten miksi puumia himoitaan niin paljon nykyisin, miehet sanoo että omaikäiset naiset ei kiinnosta eri syistä..."

Ei tuo mikään uusi ilmiö ole. Puumailusta vain puhutaan ja kirjoitetaan enemmän. Kyllä nuoret miehet ovta iät ja ajat käyneet p*nemassa vanhempia naisia, paljolti juuri tuon helpomman seksin saannin takia. Myös ne miehet jotka eivät ole ikäistensä naisten silmissä kiinnostavia voivat saada seksiä vanhemmalta naiselta.

Ja kyllä: On silti mahdollista, että nuori mies ja paljon vanhempi mies aidosti rakastuvat toisiinsa. Se ei vaan ole niin yleistä kuin naiset haluaisivat uskoa.

Tuntuu että moni (mies ja nainen) hakee paljon nuorempaa kumppania lähinnä omien ikäkriisien takia. Ei haluttaisi myöntää, että se oma nuoruus on jo takana, eikä ulkonäkökään ole enää kuin nuorempana. Sitä yritetään korostaa haukkumalla oman ikäisiä aivan kuin ei itse edes kuuluisi samaan ikäryhmään. Eipä se kuitenkaan mitään muuta. 50-vuotias on 50-vuotias, vaikka olisi 30-vuotias puoliso. Jokainen saa tietysti hakea ihan mitä haluaa. Itse en vaan tajua että mitä ihmettä se oman ikäisten haukkuminen hyödyttää.

Samoilla linjoilla sikäli että en minäkään ymmärrä että mitä se haukkuminen hyödyttää. Mutta 40 iässä minua harvemmin käyvät haukkumassa ikäiseni miehet kun haen suurinpiirtein ikäistäni miestä (tai nuorempaa). Kyllä ne on aina ne 50 ja lähes 60 jotka käyvät vuodattamassa mustaa sappeaan päin naamaa kun en heille lämpene. Onkohan tuo 50 v ikäpyykki sellainen että miehillä ei ole enää mitään menetettävää, joten voi räksyttää kuin rakki tuikituntemattomille ihmisille? (Vastaavasti sitten minä haukun heidät foorumeilla aina kun alkaa ahdistaa että viestilaatikko tai s-posti täyttyy liikaa paskalla.)

Itse en varsinaisesti hae nuorempaa kumppania koska uskon että seurustelusuhteeseen tällaiset eivät lähde. Mutta koska 40 ikäluokassa miesten taholla on selvä vaje tai he eivät ole kiinnostuneita ikäisestään naisesta, eipä paljon valinnanvaraa jää. Seksiä yllättäen kyllä kinuavat sitten 40 miehetkin, mutta jos mies ei muuta suostu tarjoamaan kuin seksiä, sitä luonnollisesti otetaan nuoremmilta. Partneri näyttää paremmalta, ei ole perversoitunut (monet vanhemmat miehet tyrkyttävät aivan uskomattomia seksioperaatioita eli normaali heteroseksi ei näytä heitä kiinnostavan) ja hänen kanssaan voi luontevasti laatia sopimuksen siitä mitä harrastetaan ja mitä ei. Tietysti romanttisista ihmisistä jotka odottavat kieli pitkällä rakkautta tuollainen kuulostaa ankealta että tehdään seksisopimus, mutta itse tykkään saada täsmälleen sitä mitä haluan, ja yllätykset ovat useimmiten kielteinen juttu.

Vanhojen miesten kanssa niitä yllätyksiä riittää. Ei seiso kunnolla tai tulee liian aikaisin tai sitten tosiaan aletaan höpöttämään jostain ihan ihme systeemistä mikä miehen on pakko saada kokea. Tai miestä ei kiinnosta kuin yksi ainoa asento ja se sitten sattuu olemaan juuri se mistä en itse nauti.

Jos joku onnistuu saamaan suhteen itseään reilusti nuoremman kanssa niin mikäs siinä sitten, itse en sellaiseen usko. Mutta olen puumailun kannattaja niin kauan kuin itselläni on haluja.

• 22mies

Mistäs päin olet?

• Puuma ja ylpeä siitä
      • No ei sentään

Ei tarkoiteta. Puumalla tarkoitetaan huomattavasti nuorempien miesten perään kuolaavaa naista siitä riippumatta onko hän näyttävä vai pullukka pubiruusu. Tuo oli puuman kaunistelema ilmaus asiasta.

• No ei sentään
        No ei sentään kirjoitti:

Ei tarkoiteta. Puumalla tarkoitetaan huomattavasti nuorempien miesten perään kuolaavaa naista siitä riippumatta onko hän näyttävä vai pullukka pubiruusu. Tuo oli puuman kaunistelema ilmaus asiasta.

Piti vielä sanoa, että ei myöskään tarkoita että voi saada ihailua nuoremmilta, vaan riittää että nainen itse puumailee, vaikka nuoria miehiä ei hänen seuransa kiinnostaisikaan.

• Puuma ja ylpeä siitä

"Puumaksi kutsutaan vanhempaa naista, joka hakee seuraa huomattavasti nuoremmasta miehestä ja nauttii seuralaisestaan avoimen ylpeästi."

Naiset ovat aina työntäneet omat tarpeemme ja halumme syrjään ihan vaan siksi, että näin on muka tehty vuosituhansia. Naisilla on myös oikeus näyttää seksuaalinen halukkuutensa, ja mikäs sen parempi kohde onkaan, kun nuorempi mies. He ovat yleensä "nälkäisiä" ja halukkaita oppimaan vanhemmalta naiselta asioita, joita heidän ikäiset naiset eivät pysty tai halua heille opettaa.

Puuma-nainen on sinut itsensä kanssa, osaa nauttia jo itsestään ja tietää mikä rakastellessa on se oikea juttu.

Puumatar ei tyydy vain tyydytämään miehen, vaan osaa vaatia omaa nautintoakin. Miestä kiihottaa se että näkee naisen kiihkon.

Kokemuksesta voin sanoa, että se on nimenomaan niin päin että nuoremmat miehet etsivät puumanaisten seuraa.

• 888777666

Voi elämän kevät,,,näitä keski-ikäisiä haahkoja. Luuletteko ihan tosissaan,
      että nuoret miehet haluaa katella, venähtäneitä tissejänne ja suonikohjuja.

• Aikuinen nainen

Etsippä netistä kuinka paljon löytyy sivuja joissa on Milfejä ja Gilfejä.

Niillä on valtavat markkinat eli kyllä maailmassa löytyy niitä nuoria miehiä joita kiinnostaa ja kiihottaa aikuiset kypsään ikään ehtineet naiset.

Mitä se muutenkaan sinua haittaa että muut miehet haluavat niitä "keski-ikäisiä haahkoja"? Ei kukaan pakota sinua katselemaan.

Mutta sinulla ei ole oikeutta kieltää sitä muilta.

• 888777666
        Aikuinen nainen kirjoitti:

Etsippä netistä kuinka paljon löytyy sivuja joissa on Milfejä ja Gilfejä.

Niillä on valtavat markkinat eli kyllä maailmassa löytyy niitä nuoria miehiä joita kiinnostaa ja kiihottaa aikuiset kypsään ikään ehtineet naiset.

Mitä se muutenkaan sinua haittaa että muut miehet haluavat niitä "keski-ikäisiä haahkoja"? Ei kukaan pakota sinua katselemaan.

Mutta sinulla ei ole oikeutta kieltää sitä muilta.

Ei oo ei, mutta on se naurettavan, korjaan säälittävän näköistä tohua.

Eikä mua kukaan pakotakkaan katseleen, sillä mieluummin katon
        muualle, jos sattuis niin, että kaveri taluttas jotain äitinsä ikäskä
        mammaa..Hävettäs.

• +1+0

Mitä ihmeen venähtäneitä tissejä ja suonikohjuja? Ei niitä kaikille tule.

• Onnellinen Puuma
        888777666 kirjoitti:

Ei oo ei, mutta on se naurettavan, korjaan säälittävän näköistä tohua.

Eikä mua kukaan pakotakkaan katseleen, sillä mieluummin katon
        muualle, jos sattuis niin, että kaveri taluttas jotain äitinsä ikäskä
        mammaa..Hävettäs.

Voit ihan rauhassa yksinäsi naureskella, koska kukaan ei välitä sinusta tai naureskelustasi.

Ymmärrätkö etteivät muut ihmiset elä täälä sinua miellytääkseen?

Jokaisen tulee elää niin että itse on onnellinen, ketään ei kiinnosta oletko sinä.

Ne Puumat jotka uskaltavat rakastaa nuorempaa miestä, ovat aivan varmasti onnellisempia omassa parisuhteessaan kun sinä.

• hohhoijaa
        Onnellinen Puuma kirjoitti:

Voit ihan rauhassa yksinäsi naureskella, koska kukaan ei välitä sinusta tai naureskelustasi.

Ymmärrätkö etteivät muut ihmiset elä täälä sinua miellytääkseen?

Jokaisen tulee elää niin että itse on onnellinen, ketään ei kiinnosta oletko sinä.

Ne Puumat jotka uskaltavat rakastaa nuorempaa miestä, ovat aivan varmasti onnellisempia omassa parisuhteessaan kun sinä.

Sä kirjotat joka ketjuun samat löpinät.Toistat samaa typerää levyä niinkuin jotain mantraa.Eikö älykkyys enempään riitä vaan mistä kiikastaa:)Sulle olevinas onnellinen puuma.

• Anonyymi

Ei kaikilla naisilla ole suonikohjuja tai ole lihavia roikkuvista tisseista puhumattakaan
        50-vuotiaat naiset hoitavat kroppaansa käyvät salilla. On meinaan kokemusta kroppa kunnossa ja osaa nauttia seksista. Ja mikä parasta on itsetunto kohdillaan
        Tietää mitä haluaa ja osaa miehen tyydyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikilla naisilla ole suonikohjuja tai ole lihavia roikkuvista tisseista puhumattakaan
        50-vuotiaat naiset hoitavat kroppaansa käyvät salilla. On meinaan kokemusta kroppa kunnossa ja osaa nauttia seksista. Ja mikä parasta on itsetunto kohdillaan
        Tietää mitä haluaa ja osaa miehen tyydyttää

Juuri niin kokeiltu on voi... pojat kun tietaisitte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin kokeiltu on voi... pojat kun tietaisitte

Parasta seksia huh.... huh

• Anonyymi

💕💕

• Superpuuma

Sä voit kattoo wc-pöntttöös sieltä näkyy sun luonne aamusen jälkeen vittuako sulle kennenkään puumien panot vaikuttaa tai kuletukset,kaikenlaisia tumputtajia kommentoimassa,pikkumuna,aivoissa,kolisee tyhjää.ja opettele kirjoittamaan ikäskä heheheheheheheh,apukouluainen

• 888777666

Jätä sinäkin välit, kun pilkut on ihan sanan per_seessä kiini. Lueppas oma
        tekstis ja naura sitten. Sun pisteet ja pilkut hihihiiiii.

• eipuumanainen

Superpuuma taidat olla harvinaisen typerä ja ruma ihminen sekä henkisesti että fyysisesti.Yäk just niinkuin puumat ovat.

• Puuma tutkimustulos
      • Selkeä tulos

Eronneet keski-ikäiset, jotka haluavat vakuutella itselleen olevansa vielä haluttuja, vaikka avioliitto epäonnistuikin.

• Nousee ja nousee
        Selkeä tulos kirjoitti:

Eronneet keski-ikäiset, jotka haluavat vakuutella itselleen olevansa vielä haluttuja, vaikka avioliitto epäonnistuikin.

""haluavat vakuutella itselleen olevansa vielä haluttuja""

Juuri niin, ne innostuneet nuorukaiset pitävät kyllä huolta siitä vakuuttelusta ;)

Kummasti se "eronneen keski-ikäisenkin" itsetunto nousee, kun saa sillä nuorukaisella "nouseen" ;D

• eivoikuinnauraa
        Nousee ja nousee kirjoitti:

""haluavat vakuutella itselleen olevansa vielä haluttuja""

Juuri niin, ne innostuneet nuorukaiset pitävät kyllä huolta siitä vakuuttelusta ;)

Kummasti se "eronneen keski-ikäisenkin" itsetunto nousee, kun saa sillä nuorukaisella "nouseen" ;D

Jos jollekulle vanhalle ämmälle hienointa itsetunnon kohotusta on se että saa nuoren miehen kovaksi niin ei sullakaan kovin hyvin voi mennä.Onko elämä todella noin tyhjää täynnä...taitaa pää olla.:)

• jaa jaa
        eivoikuinnauraa kirjoitti:

Jos jollekulle vanhalle ämmälle hienointa itsetunnon kohotusta on se että saa nuoren miehen kovaksi niin ei sullakaan kovin hyvin voi mennä.Onko elämä todella noin tyhjää täynnä...taitaa pää olla.:)

Ja sulla sitten menee niin helvetin hyvin, että esim. ei tarvitse tulla nettiin lukemaan ihmisten tyhjäpäisiä juttuja... Tai jos kumminkin pitää, vaikka on helvetin hieno elämä, niin mahtanetko olla jotenkin jakautunut persoonallisuus.

Onnellinen puoli panee ukkonsa kanssa ja risa puoli käy täällä vittuilemassa.

• JANI.85.

hellanlettas ku joillain on vanhakantainen ja suppea ajattelutapa. Muo ei haittais yhtään, vaikka nainen olis paljon vanhempi. Ei ole toistaseksi sattunut sellaista kohdalla tai vanhin on ollu 9 vuotta vanhempi eikä suhteessa ollu iän puolesta mitään sen kummempaa mitä olis nuoremman naikkosen kanssa. Positiivisempaa jopa, koska nainen oli jo tasapainosempi ja kokeneempi ku noin parikymppiset. Sitäpaitsi se oli elämäni tähän astisista suhteista paras ja pisin eikä kaatunu ikään vaan muuhun asiaaan. En kuitenkaan lähtis mitään äitini ikästä hakemaan, mutta ei muo haittaa vaikka jotkut niin tekee. Oma asia se kaikilla on. Joku 10-15 vuotta ikäeroa ei ole paha, jos molemmilla on ikää yli 25v. ja samat asiat kiinnostaa. Mutta ehkä noi lähemmäs viiskymmpiset ei ymmärrä meidän nuorempien vapaampaa asennetta ikäasioissa. Ne on eläny nuoruutasa melko erinlaisessa yhteiskunnassa, joka on ollu rajoitteinen.

• younglove1

En minäkään tahdo puumaksi...mutta minusta meinataan väenvängällä tehdä semmoinen....Olen 50 nainen ja minun kimpussani ovat nuoret miehet, etten sanoisi poikaset... nettitreffipalstalla on profiilini ja hyvä kuvakollaasi itsestäni...... ja menekki on kova...tai olis...mainittakoon, että ilmoitukseni ei oleSuomi24:ssa koska tää on ihan paska, ja vielä huonommaksi meni kun ns. uudistus tuli....
      Nuorimmat on ikätasoa 23 v, ja sitten 36 v ja 42 jne....Itse olen selkeästi määritellyt hakemalleni miehelle ikähaarukan 49-60 , mutta eipä tuosta välitetä....voi hyvänen aika, mitä ihmttä minä tekisin 23 vuotiaan " miehen " kanssa.....äitinäkö olisin..-))

• Apua7

Opettaisit kädestä pitäen, että mitä siellä peitonalla tehdään. Onhan niitä
        25-30 vuotiaitakin, joilla on poikuus viellä tallella.

• ....................
        Apua7 kirjoitti:

Opettaisit kädestä pitäen, että mitä siellä peitonalla tehdään. Onhan niitä
        25-30 vuotiaitakin, joilla on poikuus viellä tallella.

Ja kukakohan niitä panee joilla on poikuus tallella vielä yli 25-vuotiaana? Hampaattomat 80 mummot. Siinäpä sitä on puumuutta kerrakseen. Paitsi ettei enää ole, nykyään mummot ei asu pankolla vaan paskovat vaippoihinsa vanhusvarastoissa.

• Extreme Cougar

"voi hyvänen aika, mitä ihmttä minä tekisin 23 vuotiaan " miehen " kanssa"

Jos olet jo niin dementoitunut, ettet tiedä mitä nuoren miehen kanssa hommailisit niin ehkä sitten on jo aika vetää ne treffi-ilmoituksetkin pois? ;)

Tässä vähän mallia mitä muut ikäsesi tekevät:

http://www.youtube.com/watch?v=I5lZ0Qem7eY

• Puumailemaan?

Haluatko tietää mitä Puumatar hyötyy nuoremman miehen tapailusta? Mitä Puumatar saa suhteesta? Miksi nuoremman miehen tapailu kannattaa?

On lukuisia hyviä syitä miksi naiset hakevat jopa 20 vuotta nuorempia.
      Osa niistä on tutkittu ja listattu.

http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/miksi-puumailla.html

Mitä mieltä itse olet? Ovatko nuo riittävän hyviä syitä alkaa Puumaksi?
      Voisitko itse harkita Puumailua?

• illalla baariin

No eikun puumailemaan sitten. Saa keski-ikäiset miehet maistaa omaa lääkettään.

• Puumatar kertoo
      • Winnie Puuh

Ei kai se muita haittaa kuin niitä jotka haluavat jakaa sänkynsä patriarkan kanssa eli ovat laatineet siitä itselleen uskonnon että miehen tulee olla parisuhteessa se vanhempi osapuoli.

Nainen saattaa ottaa reilusti vanhemman miehen kumppanikseen koska pelkää että rupsahtaa pahasti, ja nainen olettaa että kun ikäeroa on miehen hyväksi, rupsahdus ei erotu kun vanhemmiten kumpikin näyttää yhtä rupsahtaneelta. Tällaista epävarmaa, pelokasta naista saattaa sitten käydä ärsyttämään suunnattomasti se että joku nainen ottaakin itseään huomattavasti nuoremman miehen. Itsetunnoltaan paskat ihmiset joskut olettavat että toisten ihmisten toimet juontuvat jostain oikein ällöttävän hyvästä itsetunnosta. Pidetään omahyväisenä, ylpeänä ja itsekeskeisenä jos vähänkin vaikuttaa siltä että ei teekään sen saman normin ja pakkopullan mukaan kuin mitä epävarmat ihmiset ovat yrittäneet omassa elämässään ylläpitää - ja muidenkin kiusaksi pakottaa.

Rupsahtamiseen ja ulkonäköön vetoaminen on kuitenkin jotenkin niin outoa... Se että nainen ei saisi olla itseään nuoremman miehen kanssa siksi että naisesta saattaa näkyä että hän ON vanhempi kuin miehensä on aika lapsellista ja naurettavaa. Kautta aikain mitä rumimmat miehet ovat heilastelleet missien kanssa, ja kukaan ei välitä hittojakaan.

Vedotaan lisääntymiseen. Että vanha nainen ei voi saada lapsia nuoren miehen kanssa. Eikö tämä planeetta muka ole jo ihan tarpeeksi täynnä väkeä? Ja miten niin muka jokainen mies haluaa välttämättä lapsia?

• genuine love
        Winnie Puuh kirjoitti:

Ei kai se muita haittaa kuin niitä jotka haluavat jakaa sänkynsä patriarkan kanssa eli ovat laatineet siitä itselleen uskonnon että miehen tulee olla parisuhteessa se vanhempi osapuoli.

Nainen saattaa ottaa reilusti vanhemman miehen kumppanikseen koska pelkää että rupsahtaa pahasti, ja nainen olettaa että kun ikäeroa on miehen hyväksi, rupsahdus ei erotu kun vanhemmiten kumpikin näyttää yhtä rupsahtaneelta. Tällaista epävarmaa, pelokasta naista saattaa sitten käydä ärsyttämään suunnattomasti se että joku nainen ottaakin itseään huomattavasti nuoremman miehen. Itsetunnoltaan paskat ihmiset joskut olettavat että toisten ihmisten toimet juontuvat jostain oikein ällöttävän hyvästä itsetunnosta. Pidetään omahyväisenä, ylpeänä ja itsekeskeisenä jos vähänkin vaikuttaa siltä että ei teekään sen saman normin ja pakkopullan mukaan kuin mitä epävarmat ihmiset ovat yrittäneet omassa elämässään ylläpitää - ja muidenkin kiusaksi pakottaa.

Rupsahtamiseen ja ulkonäköön vetoaminen on kuitenkin jotenkin niin outoa... Se että nainen ei saisi olla itseään nuoremman miehen kanssa siksi että naisesta saattaa näkyä että hän ON vanhempi kuin miehensä on aika lapsellista ja naurettavaa. Kautta aikain mitä rumimmat miehet ovat heilastelleet missien kanssa, ja kukaan ei välitä hittojakaan.

Vedotaan lisääntymiseen. Että vanha nainen ei voi saada lapsia nuoren miehen kanssa. Eikö tämä planeetta muka ole jo ihan tarpeeksi täynnä väkeä? Ja miten niin muka jokainen mies haluaa välttämättä lapsia?

On tosiaan hassua, että pariskuntien suuret ikäerot herättävät niin suurta meteliä ja varsinkin, kun nainen on vanhempi. Parisuhde on hyvin henkilökohtainen asia. Jokainen kaipaa rakkautta ja onnea ja se saattaa löytyä yllättävästä ihmisestä. Se on hienoa tässä kylmässä maailmassa. Monet ihmiset ovat niin tiettyihin ajatusmalleihin kangistuneita, että toisten erilaiset valinnat ärsyttävät ja ne voidaan koettaa jopa tuhota arvostelulla tai toimilla.

Avoimuus erilaisille vaihtoehdoille tekee tästä elämästä kuitenkin paljon mielenkiintoisemman ja antoisemman. Sen sijaan jos elää tiettyjen kaavojen mukaan, niin elämästä tulee helposti aika ahdistavaa ja konemaista. Itse tykkään lukea ihmisten erilaisista valinnoista. Se virkistää, avaa näkökulmia, tuo jotain myös omaan elämään ja rohkaisee omanlaisiin valintoihin.

• Anonyymi

Joo puuma on paras seksi puuman kanssa paras kokemus. Jatkuu vieläkin säännöllisesti saan nauttia

• Live and let live

Katso mitä Puumat ja heidän nuoret miehensä kertovat:

http://www.youtube.com/watch?v=yw8kTePhGVo

Nuorukaisten mielestä oman ikäiset mm. jauhaa liikaa p-as-kaa..

Puumien kanssa voi pitää hauskaa ja nauttia elämästä

• heheheh:)

Aivan.Puumanaikkosia voi siis verrata lattiarättiin johon kerran pyyhitään jalat ja sit heitetään roskiin::)))

• Menestynyt nainen
        heheheh:) kirjoitti:

Aivan.Puumanaikkosia voi siis verrata lattiarättiin johon kerran pyyhitään jalat ja sit heitetään roskiin::)))

Ovatko mielestäsi nämä naiset vain "lattiarättejä"?

Mariah Carey, Cameron Diaz, Halle Berry, Jennifer Aniston, Courteney Cox, Kylie Minogue, Madonna, Mira Sorvino, Raquel Welch, Agatha Christie, Liza Minnelli, Demi Moore, Brigitte Nielsen, Tina Turner, Edith Piaf, Helena Rubenstein, Elizabeth Taylor, Ivana Trump, Joan Collins, Gina Lollobrigida, Venäjän keisarinna Katariina Suuri, Englannin Kuningatar Elizabet I, jne..

Kuvailisin heitä pikemminkin menestyneiksi ja voimakkaiksi naisiksi jotka ottivat mitä halusivat eivätkä välittäneet pikkusieluisten puritaanien valituksesta.

(Puritaanien tarkoituksena oli estää lähimmäisten "syntiset teot".)

http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/ikaeropariskuntia-nainen-vanhempi.html

Menestynyt nainen kirjoitti:

Mariah Carey, Cameron Diaz, Halle Berry, Jennifer Aniston, Courteney Cox, Kylie Minogue, Madonna, Mira Sorvino, Raquel Welch, Agatha Christie, Liza Minnelli, Demi Moore, Brigitte Nielsen, Tina Turner, Edith Piaf, Helena Rubenstein, Elizabeth Taylor, Ivana Trump, Joan Collins, Gina Lollobrigida, Venäjän keisarinna Katariina Suuri, Englannin Kuningatar Elizabet I, jne..

Kuvailisin heitä pikemminkin menestyneiksi ja voimakkaiksi naisiksi jotka ottivat mitä halusivat eivätkä välittäneet pikkusieluisten puritaanien valituksesta.

Hyvähän se on esimerkit ottaa julkkismaailmasta joka jo muutenkin sairas maailma.Ja vieläpä verrata itseään siihen saaden ehkä synninpäästön touhuilleen.Jokaisella on oma mielipide ja tämä mielipidevapaamaa.En ole katkera en tuhautunut.En edes ruma tai hyljätty.Itsenäinen vahvat mielipiteet omaava nainen joka juuri muuttanut avoliittoon rakastamansa miehen kanssa.Ei tarvi lukea jos minun mielipiteeni niin kamalasti häiritsee.Mut edelleen kannattas pitäytyä vaan -5-7 vuotta nuoremmissa miehissä tai naisissa.Naurettavaksi itsenne teette.Kai sillä jonkinlaista itsetunnon kohotusta saa jos ei sitä ennestään ole yhtään annettu:)

• Sinua fiksumpi puuma

Hyvähän se on esimerkit ottaa julkkismaailmasta joka jo muutenkin sairas maailma.Ja vieläpä verrata itseään siihen saaden ehkä synninpäästön touhuilleen.Jokaisella on oma mielipide ja tämä mielipidevapaamaa.En ole katkera en tuhautunut.En edes ruma tai hyljätty.Itsenäinen vahvat mielipiteet omaava nainen joka juuri muuttanut avoliittoon rakastamansa miehen kanssa.Ei tarvi lukea jos minun mielipiteeni niin kamalasti häiritsee.Mut edelleen kannattas pitäytyä vaan -5-7 vuotta nuoremmissa miehissä tai naisissa.Naurettavaksi itsenne teette.Kai sillä jonkinlaista itsetunnon kohotusta saa jos ei sitä ennestään ole yhtään annettu:)

Pisteen jälkeen tulee laittaa väli ennenkuin aloittaapi uutta lausetta heheheh:)

• 44v & 20v nuorukaine

Onhan niitä lukuisia ihan tavisparisuhteitakin joissa mies on nuorempi ja nainen huomattavsti vanhempi. Suhteet ovat jopa kestäneet paljon pitempään kuin useimmat samaa ikäluokkaa olevien suhteet.

http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/tuulikin-44v-ja-kimmon-20v-pitka.html

Tavikset eivät tee niistä numeroa.

Sinua fiksumpi puuma kirjoitti:

Pisteen jälkeen tulee laittaa väli ennenkuin aloittaapi uutta lausetta heheheh:)

parempi jättää tollaset fraasit taakse jos ei muuta sanottavaa enää keksi.Siis fraasit tyyliin "teit taas kirjotusvirheen voi kamala sentään".Et kovin fiksulta saatika henkisesti kauniilta ihmiseltä todellakaan vaikuta.En ole nalkuttava akka vaan onnellisesti avoliitossa oleva nainen.En edes ole läski tai runma tai katkera ihan vaan teidän iloksenne.Lenkkeilyä tulee noin 40km viikossa muut mukavat päälle.Kantsis varmaan sunki typerä puuma mennä sinne lenkille ettei perse pääse iha kokonaan leviämään.:::))))

• jaa jaa

parempi jättää tollaset fraasit taakse jos ei muuta sanottavaa enää keksi.Siis fraasit tyyliin "teit taas kirjotusvirheen voi kamala sentään".Et kovin fiksulta saatika henkisesti kauniilta ihmiseltä todellakaan vaikuta.En ole nalkuttava akka vaan onnellisesti avoliitossa oleva nainen.En edes ole läski tai runma tai katkera ihan vaan teidän iloksenne.Lenkkeilyä tulee noin 40km viikossa muut mukavat päälle.Kantsis varmaan sunki typerä puuma mennä sinne lenkille ettei perse pääse iha kokonaan leviämään.:::))))

Luuletko että vertaisesi ja kaltaisesi nainen ei voi olla onnellinen jos hänellä on itseään nuorempi mies?

Ihmeellinen oletus että nuoria miehiä arvostavat naiset ovat automaattisesti rumempia kuin sinä. Tekeekö se sinun ainutlaatuinen avomiehesi sinusta mukamas jotenkin paremman näköisen? Onko hän plastiikkakirurgi, vai mistä tuo älytön kuvitelma että olet jotenkin automaattisesti parempi ihminen ja nainen kuin monet muut ikäisesi?

jaa jaa kirjoitti:

Luuletko että vertaisesi ja kaltaisesi nainen ei voi olla onnellinen jos hänellä on itseään nuorempi mies?

Ihmeellinen oletus että nuoria miehiä arvostavat naiset ovat automaattisesti rumempia kuin sinä. Tekeekö se sinun ainutlaatuinen avomiehesi sinusta mukamas jotenkin paremman näköisen? Onko hän plastiikkakirurgi, vai mistä tuo älytön kuvitelma että olet jotenkin automaattisesti parempi ihminen ja nainen kuin monet muut ikäisesi?

Olenko idiootti jaajaa väittänyt olevani jotenkin parempi ihminen kuin muut.En todellakaan.Joten älä syötä mulle tota shittiä.Jokainen kertoo täällä vaan omat mielipiteensä asioista ja ihmisistä.Se siitä.)

• jaa jaa (heh heh)

Olenko idiootti jaajaa väittänyt olevani jotenkin parempi ihminen kuin muut.En todellakaan.Joten älä syötä mulle tota shittiä.Jokainen kertoo täällä vaan omat mielipiteensä asioista ja ihmisistä.Se siitä.)

Jaa, et siis ole parempi kuin muut, eli et ole parempi kuin esim. minä. Jos sanot minua idiootiksi ja ET ole parempi kuin minä, lopputulos on että SINÄKIN OLET IDIOOTTI.

• Anonyymi
        Menestynyt nainen kirjoitti:

Puumatar osaa antaa parasta seksia ja joka asennossa

• kyllästynyt valivali

Mikä ongelma joillakin on siinä, kun naisen ja miehen välillä ei valittajien mielestä saisi olla kuin 10 vuotta ikäeroa, jos nainen on vanhempi? Monikin asia voi yhdistää 50v. naista ja 30v. miestä ja se ei kuulu muille, jos he pitävät toistensa seurasta. Krisoikaa nyt presidenttipariammekin, jolla on ikäeroa 30vuotta. Hurjaa, eikö totta! Miten he voivat OIKEASTI pitää toisistaan? Eihän sellainen ole ikäeron vuoksi mitenkään mahdollista! Siinä täytyy olla jotain outoa.

Aika lapsellista touhua aikuisilta naisilta kritisoida MUIDEN elämää ja puuttua MUIDEN parisuhteisiin ja parivalintoihin! Onko se teiltä valittajilta ja arvostelijoilta omasta elämästä pois? Jos oma suhteenne on kuollut tai on pakkovalitus ja nalkuttamisen nappi päällä, niin tehkää muuta kuin valitatte täällä jatkuvasti aikuisten ihmisten OMISTA elämänvalinnoista. Todennäköisesti olette livenäkin ihan samanlaisia ainaisia valittajia, miehille nalkuttajia ja toisten asioihin puuttujia. Valitkaa TE sillä tavalla, ettei tarvitse itse surra menetettyä elämää ja antakaa muiden elää tavallaan. Suomi on maa, jossa ihmisillä on ainainen tarve VALITTAA muista ja arvostella muita ja toisten elämistä joka puolella. Jos sellaisia valittajia ja heidän saarnojaan siitä, mikä on oikea tapa elää alkaisi kuunnella, niin elämästä ei enää tulisi mitään. Pahansuopia ihmisiä kun ovat. Ettekö huomaa omaa typeryyttänne ja ahdasmielisyyttänne? Säälittävää touhua aikuisilta ihmisiltä! Etenkin aikuisilta naisilta, sillä niitähän nämä muiden elämään puuttujat ovat pääasiassa.

• ....................

Se siinä naisten kohdalla ongelma onkin, että kun on kieltänyt itseltään elämästään monia iloja ja nautintoja, ottaa kauheasti päähän että joku muu sitten saa nautti ja iloita...

Naisten pitäisi vaan rohkeasti tehdä mitä oikeasti mielivät. Eikä miettiä sitä että "mitä ihmisetkin sanovat".

• paikkakuntalainen

Noita nalkuttaja naisia tuntuu riittävän täällä että normi arjessa. Mietin vaan että eikö niillä ole tosiaan parempaa tekemistä kuin juoruta jossain kauppajonossa muiden paikkakuntalaisten asioista ja parisuhteista. Oma elämä ja ego täytyy olla hyvin vaillinnainen, jos on pakko juoruta muiden vastaavien ämmien kanssa muiden asioista ja elämän valinnoista. Satun tuntemaan paikkakunnalta pari tällaista naista ja ihmettelen vähän miten niiden ukot ovat vaan niiden kanssa ku sama arvostelu ja nalkutus on kotonakin, vaikka miehen kaverit olis paikalla. Jos ei nalkuteta ja arvostella omaa ukkoa niin sitten arvostellaan muiden suhteita ja muutenkin maristaan muiden ratkaisuista. Ei sitä viitti kaverille sanoa ku ite on naisensa valinnu. ihmetellä toki voi ja sitä on muiden kanssa tehtykki.

• hugvvvvvvvvccccx

Kaikki pas*kahan apinoidaan amerikasta.

• laalalaala ooo

Rikkaat saa kenet tahtoo, siinä raha puhuu, siksi joku Madonna on
      ihan eri juttu, kuin tavallinen riippurinta Riitta.

• please stay with me

"tavallinen riippurinta Riitta" hän saa sen nuoremman miehen, siksi kun se nuorempi mies rakastaa tavallista riippurinta Riittaa.
        Raha ei puhu vaan rakkaus ja kunnioitus kypsää, viisasta naista kohtaan.
        http://www.youtube.com/watch?v=TDDgYDQjtEs

• eeva45

Minulle raja on 10vuotta,siis mies voi olla sen verran nuorempi,kun on kyse jo aikuisista ihmisistä!oishan noita nuoria kolleja tarjolla,mutta kuten jokuu muukin mainistsi,niin ei samaa ikäluokkaa olevaa miestä/naista,kun omat lapset on,se hävettää jo:=)äitini on seurustellut 22vuotta itseään 11vuotta nuoremman miehen kanssa ja hyvin menee,äitini "iki"nuoren näköinen,ei ryppyjä,mies nyt vanhemman näköinen,kun äitini!mutta ei haittaa toisten ikäerot,oli miten oli,jos hyvin synkkaa ja rakastaa toista,eli asennetta elämään ja positiivisuutta,iästä viis:=)

• 20vmies & 40v nainen

Tutkimuksen mukaan naisen halukkuus lisääntyy iän myötä.

27–45-vuotiaat naiset raportoivat, että heillä on enemmän ja intensiivisempiä seksuaalisia fantasioita kuten itse seksiäkin verrattuna 18–26-vuotiaisiin.

Nuori nainen ei siis ole seksuaalisesti halukas, vaan harrastaa seksiä pakosta (että saisi pitää poikakaverinsa) tai siksi että haluaa vauvan, ei siksi että nauttisi seksistä, kuiten taas vanhempi nainen, joka itsekin nauttii.

Keski-ikäisen naisen kannattaa iskeä nuori mies ja toisin päin koska, miehen sukupuolivietti on huipussaan 19-vuotiaana. Naisen 36–38-vuotiaana. Naisen sukupuolivietti lisääntyy 40:ää vuotta lähestyessä, koska raskaaksi tulemisen mahdollisuus vähenee.

Eli paras parisuhde on parikymppinen mies ja n. 40 v nainen

• ....................

Osa meistä naisista on puolestaan sellaisia että seksivietti on ihan samalla tasolla nuoresta vanhaksi asti. Jos seksi kiinnostaa ja on kivaa, miksi siitä pitäisi SINKKUNA luopua sen takia että oman ikäiset eli keski-ikäiset miehet eivät enää siihen kykene?

Minä en siis puhu siitä että kuuluu jättää "liian vanha" mies, vaan tilanteesta että sattuu olemaan vapaa tekemään mitä huvittaa. Kaikki eivät löydä ikäisistään, saati vanhemmista, miestä joka kiinnostaisi edes persoonallisuutena, miksipä sitten ryhtyisi liittoon jossa on kaikki päin helvettiä. Persoona väärä ja sängyssäkin tylsää.

Parisuhteen on tarkoitus olla hyvä asia, eikä yhdessä kärsimistä. Ja jos ei ole suhdetta, kenelläkään ei ole mitään kurnutettavaa siinä kenen kanssa menee sänkyyn, kun ollaan vapaita ja aikuisia ihmisiä.

• Haittaak se?

• 60v HoT Blond

"Monet naiset yrittävät nuorentua leikkaamalla hiuksensa lyhyeksi ja värjäämällä ne punaiseksi, mikä on hirvittävä virhe. Lopputulos on kaikkea muuta kuin haluttava."

Totta!

"Leikkaamalla tukan lyhyeksi nainen luopuu naiseudestaan ja ilmaisee miehelleen, ettei enää halua viehättää häntä. Oikea nainen on ylpeä siitä, että saa näyttää todelliselta naiselta, eikä pikkupojalta kuten tukan lyhyeksi leikkaavat keski-ikäiset tädit."

Miksi ette halua näyttää naisilta vaan "rekkalesboilta" lyhyeksi kynityissä kananp@rse kampauksissanne?

http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/puumattareksi-osa-1-hiukset.html

Miehet haluavat kauniita pitkähiuksisia naisia, iästä riippumatta

Tässä lähes 60-vuotias blondi:

http://www.youtube.com/watch?v=DeV5QmriN7s

Kuka tahansa nuorukainenkin olisi onnessaan saadessaan tälläisen Puumattaren vaikka ikäeroa olisikin jopa 40 vuotta!

• Luonnonkihara brunet

Eivät kaikki naiset ole vaaleita. Minulla on vahvat hiukset, jotka kihartuvat kauniisti, jos on leikattu lyhyiksi ja ohennettu ja kerrostettu. Jos ei jotain miestä miellytä, niin sitten ei, so what!

• Oikeanlaista kemiaa

TV5 lähettää Puuma-elokuvan Oikeanlaista kemiaa.

Siinä keski-ikää lähestyvä nainen tapaa reilun parikymppisen nuorukaisen.

Nainen käy terapeutilla, jolle kertoo suhteestaan nuorukaiseen. Terapeutti paljastuu nuorukaisen ÄIDIKSI! :o

• Ikärajaton rakkaus<3

"Hänen p@niksensä on niin suloinen että haluaisin kutoa sille pipon" ;D

Voiko olla nolompaa kun kertoa nuorukaisen äidille kaikki intimeimmätkin seksiaaliset hetkenne, tietämättä että se kenelle kertoo on nuorukaisen oma äiti?!

http://www.youtube.com/watch?v=yLY-QMXgk6A

• Puumatar-elokuvia

Puuma-elokuvia on tehty jo pitkään, mutta viimeaikoina ne ovat nousseet valtavaan suosioon. Kaikki, ainakin vanhemmat, muistavat Mrs. Robinson elokuvan ja nuoren Dustin Hoffmanin, mutta sen jälkeen on tullut aivan uusi sukupolvi ja uudet elokuvat.

Tässä muutama:

http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/puuma-elokuva-oikeanlaista-kemiaa.html

http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/puuma-elokuva-ps-i-love-you-so-damn-much.html

Oletko huomannut että yhä useammat elokuvat kertovat vanhemman naisen ja nuoremman miehen välisestä rakkaussuhteesta?

• laa3

Vanha ketju, mutta pakko kirjoittaa kommenttia:

Mulla on 11-vuotta nuorempi mies. Ihana, välittävä, rakastava, lapsistani huolen pitävä. Seksikäs, timmi, hyvä rakastaja. En heti lämmennyt ajatukselle parisuhteesta (juurikan ikäeron takia), mutta kun laitoin ikäasiat sivuun en voisi olla onnellisempi. Löytää oikean on tärkeintä, ei iällä merkitystä loppupeleissä varsinkaan kun molemmilla on toisiaan täydentävät luonteet ja ajatukset. Rakkaudella ei rajoja.

• jkfjk

gfkf

• Anonyymi

Anne Kukkohovi on perustuupa, 50v. ja leikkii ärsyttävästi nuorilla ihailevillakaan, aukaistavaksi ilmoittaa 24v. (ei ymmärrä,että nuoret epävarmat miehet haluavat oppiin kokeneelle amatöörille. Mannerheimin upseerikoulussa Pietarissa opetusohjelmaan kuuluivat säännölliset vierailut ilotalossa.

• Anonyymi

"leikkii ärsyttävästi". Oletko kade tai katkera kun Kukkohovin kaltaiset naiset eivät kiinnostu sinusta. Vai miksi on niin ärsyttävää? Kyllä ihmiset saa suhteilla kenen kanssa haluavat. Onko Dannyn seikkailut lähes lapsien kanssa mielestäsi yhtä ärsyttävää?

• Anonyymi

Veikkaanpa, että Kukkohovia, Pauliina Laitista jne. haukkuvat miehet ovat niitä lihavia peruspenamöhöpäämähösiä 150 kg. Ja oma muija vastaavanlainen. Mutta katkeruuttaan haukkuvat noita timmissä kunnossa olevia viisikymppisiä naisia, kun itsekin mieli tekisi, mutta eivät kelpaa heille.

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta mitäpä tuosta.

Sellanen -10 vuotta, harvemmin näkyy kovinkaan selvästi ulospäin. Toisten kohdalla ei isompikaan ero. Toi -10 vuotta harvemmin näkyy niin radikaalisti myöskään kokemusmaailmassa ja ajatusmaailmassa. Jos siihen väliin osuu joku iso murroskohta, niin sitten voi näkyä. Yleensä ei. Jos ei juuri eroja juuri ole, niin eipä siinä voi mistään puumailuista puhua.

p.s. Musta ne nuoremman ottavat miehet on ihan yhtä puumia. Ei siihen mitään erillistä sanaa tarvita. Jos haluu erotella, niin puuma-nainen ja puuma-mies. Onhan niissä puumissa uroksiakin.

• Anonyymi

Puuman miespuolinen vastine on silverfox.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuman miespuolinen vastine on silverfox.

Puuma on puuma. Ei siihen mitään eri sanoja tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuma on puuma. Ei siihen mitään eri sanoja tarvita.

Itse ainakin aion tästä eteenpäin puhua aina puuma-miehistä. Turha tehdä yksinkertasesta monimutkasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin aion tästä eteenpäin puhua aina puuma-miehistä. Turha tehdä yksinkertasesta monimutkasta.

Sähän voit keksiä vaikka ikioman kielen ja puhua sitä. Ei se sitä poista että yleisesti puhutaan silverfoxeista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän voit keksiä vaikka ikioman kielen ja puhua sitä. Ei se sitä poista että yleisesti puhutaan silverfoxeista.

Sehän nyt olis taas yksinkertasen tekemistä monimutkaseksi.

• Anonyymi

Miksi kysyt sitä täältä?
      Luuletko että tämän foorumin "raati" antaa sinulle oikean vastauksen?

• Anonyymi

On testattu hyvää seksia ja tarpeeksi
        Osaa antaa puuma nainen

• Anonyymi

Puumaraja on 10 vuotta, jos olet 11 vuotta miestä vanhempi olet puuma eli lortto.

• Anonyymi

Naurettavia kommentteja.

Tapasin keski-ikäsen naisen.
      Siinä söhrätessemmä kävi ilmi että minä olin vuoden häntä vanhempi.

Eli nainen oli ikäistään vanhemman näköinen ja itse taas olen suht "baby face". Dna tekee tehtävänsä.

Huvittavaa nähdä naisen naama kun kuuli mikä tilanne oli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4012
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3041
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2253
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2008
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1801
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1790
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      65
      1743
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1547
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1517
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe