Mieheni tykkää isoista tisseistä

54554

mutta haluaa minut vaikka minulta ei isoja löydy.

Kumma juttu. Onko mies vaan tyytynyt minuun paremman puutteessa? Ei ole kivaa kun mies katselee muiden naisten isoja tissejä. Olisiko parempi vaihtaa mieheen joka oikeasti arvostaa timmiä vartaloa?

67

7745

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsojenYstäväKans

      Minä luulisin että on vaan tyytynyt. Olen huomannut että kun jos joku isotissien ihailija sanoisi ettei halua jotakin pienirintaista kauniista kasvoista huolimatta, niin heti ruvetaan ivaamaan ja haukkumaan ja kun yrittää sitten selittää näille aivottomille lampaille että kun kiihottuu enemmän isoista, niin haukkuminen vaan jatkuu eikä ollenkaan kunnioiteta toisen mielipidettä ja ei sitten mitenkään vai poikkea naisten pituusvaatimuksista? Mikä kyllä minusta on ihan sama asia.

      Toinen on sekin että ihmisille kanssa luodaan paineita kumppanin löytymiselle. Eletään niin kuin vielä mukamas jotain 50-luvun maaseutu aikaa, jossa jokaiselle pitää olla vaan joku, välittämättä siitä onko tunteita kyseistä ihmistä kohtaan vai ei.

      Eli sanoisin että miehesi ei osaa tai uskalla edes ajatella omilla aivoillaan.

    • aaaapee

      Mies on kyllä aika hulluna minuun. Voiko joku mies vaatia ihannenaiseltaan sekä täydellisen takapuolen (joka minulta löytyy) että isot tissit?

      • ughayu

        Tissimiehet vaatii tietynlaisia tissejä ja persemiehet tietynlaista persettä. Vaikka isoista tykkääviä on paljon niin valtaosa niistä on kumminkin luojan kiitos persemiehiä.


      • aaaapeee
        ughayu kirjoitti:

        Tissimiehet vaatii tietynlaisia tissejä ja persemiehet tietynlaista persettä. Vaikka isoista tykkääviä on paljon niin valtaosa niistä on kumminkin luojan kiitos persemiehiä.

        Kun tämä on mukamas persemies.


      • ughayu
        aaaapeee kirjoitti:

        Kun tämä on mukamas persemies.

        Voihan se ihan muutenkin vaan bongailla katsoa. Ei siinä vielä välttämättä mitään. Mutta se että jos menee jo enemmänkin kun vaan vilkaisun puolelle. Millä tavalla se niitä sitten katsoo?


      • ughayu
        aaaapeee kirjoitti:

        Kun tämä on mukamas persemies.

        Noh, jos koet suhteen mieltä raastavaksi, niin ei muuta sitten kun mies vaihtoon. Toivottavasti hänelläkin on sitten hyvin treenattu takamus ja hyvä rintakehäkin, jos hän kerta molempia vaatii.


      • Anonyymi
        ughayu kirjoitti:

        Voihan se ihan muutenkin vaan bongailla katsoa. Ei siinä vielä välttämättä mitään. Mutta se että jos menee jo enemmänkin kun vaan vilkaisun puolelle. Millä tavalla se niitä sitten katsoo?

        Laita isommat stayupit, eiköhän se siittä!


    • kaikille jotain!

      Kyllä mun mielestä mies saa tykätä isoista tisseistä, jos niin haluaa. Haluaahan suurin osa naisistakin pitkän ja komean miehen. Samaten suurin osa miehistä haluaa, että naisella on suuret luomurinnat.

      Siltikin, maailmassa on todella paljon miehiä, jotka rakastavat pieniä tissejäkin. Eiväthän kaikki naisetkaan pidä pitkistä miehistä.

      • ughayu

        "Samaten suurin osa miehistä haluaa, että naisella on suuret luomurinnat."

        No en nyt kyllä usko että suurin osa, about puolet täällä tehtyjen tilastojen mukaan. Tosi paljon on kyllä miehiäkin jotka enemmän taas tykkää pienistäkin!


    • lifemocker

      newsflash: KAIKKI tissit ovat kivoja (jotka eivät roiku)!!

      olen mäkin tissimiehiä ja entisellä tyttöystävällä oli aat, eli ei tissien koolla ole juurikaan merkitystä!

    • Mies 33v.

      Uskon, että kaikki on ok. Kysymys on ihan perus-ihmissuhdeasioista. Uskon, että miehesi on aivan sujut ja tarpeeksi rakastunut myös rintoihisi.

      Oma tilanteeni on seuraava: vaimollani on kahden lapsen jäljiltä hieman lupsahtaneet B-kuppiset. Aiemmin hänen kuppikokonsa oli C tai D. Itsekin olen ERITTÄIN kiinnostunut isoista rinnoista, ja hänenkin tissinsä olivat aiemmin mielestäni ihanteellisen kokoiset ja kiinteät. Ja toki olemme puhuneet ääneen siitä, että vaimon tissit eivät ole ennallaan. Hän tuntuu "kärsivän" tästä enemmän kuin minä.

      Mutta: kysymys on siis siitä, että aika kuluu ja tilanteet muuttuvat. Oma vatsanseutuni on saanut kymmenen vuoden aikana höttöä, tukka on harventunut ja silmäkulmien alla on ryppyjä. En voisi kuvitellakaan urpompaa käytöstä, kuin alkaa arvioda vaimoa jotenkin kielteisesti, koska tissit eivät ole entisellään. Eikä hänkään minua arvioi sopimattomasti iän ja laiskuuden kerryttämän löysyyden vuoksi.

      Uskon siis vilpittömästi, että sinun miehesi ei ole mitenkään tyytynyt saamaansa tms. vaan pitää itseään onnekkaana sinun miehenäsi. Hyvä parisuhde on loputonta toisen pientä armahtamista tämän usein epärealististen mielihalujen ja toisaalta rupsahtamisten yms kanssa. Älä ole huolissasi! :)

      • kivalukea

        Hienosti kirjoitit Mies 33v


      • Anonyymi
        kivalukea kirjoitti:

        Hienosti kirjoitit Mies 33v

        Mulla on iso kyrpä ja haluun panee


    • ughayu

      "En voisi kuvitellakaan urpompaa käytöstä, kuin alkaa arvioda vaimoa jotenkin kielteisesti, koska tissit eivät ole entisellään. Eikä hänkään minua arvioi sopimattomasti iän ja laiskuuden kerryttämän löysyyden vuoksi."

      Minulla toki on vaatimukseni naiseni rintojen koosta ja muutenkin ylipäätään ulkonäönkin, mutta se on toki sitten eri asia jos joku onnettomuus tai rintasyöpä. Halutessaanhan sitä voi silikonitkin hommata, sitähän varten ne minusta ovat tehty.

      Kyse kai on vaan lopulta siitä mitä geenejä ihmiset haluavat periä omille jälkipolvilleen :)

    • 196511

      Vastaan omasta mies-näkökulmastani:
      Anna katsella.
      Minäkin pidän isoista tisseista ja katselen mielelläni muiden naisten isoja tissejä.
      Katselen myös mielelläni toisten naisten pienempiä tissejä. Tuskimpa on montaa heteromiestä joka ei katselisi tai ainakin "vahingossa" vilkaisisi kivasti keinahtelevaa tisuparia kun sellainen näköpiiriin tulee.

      Omalla naisystävälläni on pienet, kiinteät ja hyvin kauniit rinnat.
      Summa summarum:
      Vaikka pidänkin ehkä enemmän hieman kookkaammista rinnoista, en pidä rintojen kokoa minään kriteerinä mitä naisen valintaan tulee.
      Luojan kiitos kaikilla tähänastisilla kumppaneillani on ollut hieman erilaiset tissit. Me like

      • Anonyymi

        Haluuko joku kattoo mun kyrsää voin pistää kuvan


    • aaapee1

      Noniin siis tavallaan tiedän että kaikki on ok. Haluaisin vain olla miehelleni se täydellinen, unelmien täyttymys. Uskon että oikealle persemiehelle voisin sitä ollakin.

      Outoa on se että mieheni on nimenomaan persemies... joka kaiken siihen liittyvän timmeyden lisäksi ihailee naisissa isoa kuppikokoa. Ei edes usko, että moni mies kiihottuu nimeomaan pienistä tisseistä.

      Älytöntä, kyse on niin pikkujutusta, tiedän. Miehen mielestä minun ei pitäisi välittää tästä, koska mies haluaa olla kanssani. En vain saa mielestäni että vaihtaisiko mies minut C-kuppiseen versioon, jos saisi tilaisuuden.

      Tahdon olla unelmien täyttymys, en mikään "nätti ja kiva" kompromissi.

    • aaapee1

      ughayu: Kysyit kuinka mieheni sitten katselee muiden isotissisiä naisia. Hän on esim. kommentoinut tuntemattoman tytön isoa rintavarustusta minulle ja tuijottanut tätä sitten ihailevasti. Koskaan ei minun tissejäni katsele, ei sängyssä, ei missään. Mieheni ei yritä tahallaan loukata minua, päinvastoin. Taitaa olla vaan rehellinen.

      Pitäisikö vaihtaa miestä? Ottaako aidot persemiehet mielummin timmin naisensa pienillä A-kupin rinnoilla?

      196511: "Vaikka pidänkin ehkä enemmän hieman kookkaammista rinnoista, en pidä rintojen kokoa minään kriteerinä mitä naisen valintaan tulee."

      Voisitko tarkentaa tätä? Et pidä rintojen kokoa minään kriteerinä, todellako? Miksi et? Voit olla täysin rehellinen.

      • 196511

        En todellakaan pidä. En valkkaa kumppaniani mittanauha kädessä.
        Jos ihan ulkonäön perusteella pelkästään pitäisi nainen valita niin tisujen edelle
        menee kauniit kasvot, hoikka lantio, sutjakat sääret ja kiinteä peppu. Sen jälkeen tulee vasta rinnat.


      • ughayu

        No tissit on miehille vähän niin kuin naisillekin miehen pituus, jotkut ehdottomasti haluaa naisen omaavan rintavarustusta tehden kompromissia naaman ja muun kokonaisuuden kanssa ja toisille ei ole sitten niin justiinsa, vaan tyytyy ihan hyvin siihen pienirintaiseenkin, jos on muuten hyvä.

        Että meitäkin on moneen junaan.


      • aaapee1
        196511 kirjoitti:

        En todellakaan pidä. En valkkaa kumppaniani mittanauha kädessä.
        Jos ihan ulkonäön perusteella pelkästään pitäisi nainen valita niin tisujen edelle
        menee kauniit kasvot, hoikka lantio, sutjakat sääret ja kiinteä peppu. Sen jälkeen tulee vasta rinnat.

        Ja lasketko itsesi perse- vai tissimieheksi?


      • aapee
        ughayu kirjoitti:

        No tissit on miehille vähän niin kuin naisillekin miehen pituus, jotkut ehdottomasti haluaa naisen omaavan rintavarustusta tehden kompromissia naaman ja muun kokonaisuuden kanssa ja toisille ei ole sitten niin justiinsa, vaan tyytyy ihan hyvin siihen pienirintaiseenkin, jos on muuten hyvä.

        Että meitäkin on moneen junaan.

        "--toisille ei ole sitten niin justiinsa, vaan tyytyy ihan hyvin siihen pienirintaiseenkin, jos on muuten hyvä."

        Niin taas tämä "TYYTYY".

        Eikö oikeat persemiehet nimenomaan TAHDO naisensa A-kupin rinnoilla????? Siro kroppa, sirot rinnat.


      • ughayu
        aapee kirjoitti:

        "--toisille ei ole sitten niin justiinsa, vaan tyytyy ihan hyvin siihen pienirintaiseenkin, jos on muuten hyvä."

        Niin taas tämä "TYYTYY".

        Eikö oikeat persemiehet nimenomaan TAHDO naisensa A-kupin rinnoilla????? Siro kroppa, sirot rinnat.

        Nojoo, no minäkin kun taas olen tissimies, niin minulle taas iso pyöreä peppu on mukavaa extraa, mutten kumminkaan niin tarkka ole sen suhteen, kunhan nyt ei vaan mikään yli-iso peppu tai mikään perseetönkään.

        En ainakaan mikään hirveän tarkka ole ja sama varmaan näissä persemiehissäkin.


      • 196511
        aaapee1 kirjoitti:

        Ja lasketko itsesi perse- vai tissimieheksi?

        Luvuin 51% - 49% olen peppumies :)
        Perustelu:
        Hyvällä pepulla on pidempi käyttöikä kuin isoilla tisseillä.
        Oikeesti tissien koolla ei ole minulle niin suurta merkitystä. Mielummin huolisin urheilullisen pepun a´la Johanna Halkoaho kuin jonkun megahinkin jolla vääjäämättä on rasvaa myös vyötäröllä.

        Tuolla alempana nimim. nainenn kiteytti aika hyvin minun ajatusmaailmani.


      • Johtajas

        Aitona persemiehenä voin sanoa että tissit on ihan jees, mut kyl se hyvä perse vaan saa ajatukset vaeltamaan. Sitä on mukava rutistella, ja mikä sen parempi kuin katsoa herkullista pyllyä....Mut mä oonki vaan persemies, tissimiehille se on toinen stoori sit.


    • tits 3

      Jos nainen on yhtäkuin tissit, niin ilman muuta miehesi on tehnyt valtavan kompromissin, jota hän kohta katuu ja se on sitten loppu. Oikeasti ei kait kukaan mies valitse naista pääasiassa rintojen perusteella. Tosin miehellesi rinnat saattavat olla lähes fetissin asemassa.

      • ughayu

        Onhan teillä naisillakin nyt omat vaatimuksenne miehen pituudesta! Minä en ymmärrä miksei me sitten saada vaatiakaan naiselta mitään? Kun heti ajatellaan että meille nainen=tissit! Mitä joskus olen nähnyt tuolla "ihannemies"-palstallakin yhden naisen vastaavan pitkästä miesihanteestaan että kiihottuu enemmän pitkistä johtuen kai jostain biologiasta, eli samasta kuin meilläkin isorintaistenkin ihailu.

        Mutta niinhän se menikin että "it's only sexist when men do".


      • aapee
        ughayu kirjoitti:

        Onhan teillä naisillakin nyt omat vaatimuksenne miehen pituudesta! Minä en ymmärrä miksei me sitten saada vaatiakaan naiselta mitään? Kun heti ajatellaan että meille nainen=tissit! Mitä joskus olen nähnyt tuolla "ihannemies"-palstallakin yhden naisen vastaavan pitkästä miesihanteestaan että kiihottuu enemmän pitkistä johtuen kai jostain biologiasta, eli samasta kuin meilläkin isorintaistenkin ihailu.

        Mutta niinhän se menikin että "it's only sexist when men do".

        Itse uskon että kumppaniksi kannattaa valita sellainen, joka miellyttää myös fyysiseltä olemukseltaan itseä, oli maku mikä hyvänsä. Eli toki miehillä ja naisilla saa olla "vaatimuksia" kumppanin valinnassa. Itse en kiinnostu kovin pitkistä miehistä. Pitkän kanssa tuntuisi kuin oman isänsä kanssa olisi.


      • yksnainenn
        ughayu kirjoitti:

        Onhan teillä naisillakin nyt omat vaatimuksenne miehen pituudesta! Minä en ymmärrä miksei me sitten saada vaatiakaan naiselta mitään? Kun heti ajatellaan että meille nainen=tissit! Mitä joskus olen nähnyt tuolla "ihannemies"-palstallakin yhden naisen vastaavan pitkästä miesihanteestaan että kiihottuu enemmän pitkistä johtuen kai jostain biologiasta, eli samasta kuin meilläkin isorintaistenkin ihailu.

        Mutta niinhän se menikin että "it's only sexist when men do".

        No se pituus taitaa olla sellainen kriteeri joka vain mainitaan muiden joukossa ilman sen kummempaa ajattelua kun ollaan sinkkuja. Sitten kun tulee joku vastaan joka miellyttää silmää ja herättää vähän tunnetta, niin ei sitä edes huomaa minkä pituinen toinen on, ellei ole huomioita herättävän lyhyt (samalla tavalla mieskin varmasti huomaa jos nainen on huomiota herättävän pitkä).

        Tietysti joillakin voi olla se pituuskin oikeasti kriteeri, mutta harvassa ovat todellakin. Kun tyttöporukalla nähdään joku niin hyvännäköinen mies että päätetään enemmänkin kommentoida, niin kyllä se naama ja vartalon sopusuhtaisuus (lihava-hoikka -akselilla) on se joka ratkaisee. Oma ukko on about 170 pitkä, enkä ikinä ole kokenut tyytyneeni mihinkään tai luopuneeni kriteereistäni, vaikka aina tuon pituudenkin olen luetellut niihin unelmakumppani "listoihin".

        Uskon että aika monella miehellä on juurikin sama asia rintojen koon suhteen. Ei kukaan varsinaisesti tyydy vähempään, vaan kun muuten täydellinen paketti tulee kohdalle, niin rintojen pienuus/suuruus ei ole edes enään mikään kriteeri. Olishan se helppoa jos kaiken vois nähä joko-tai -tyylisesti, mutta kun ei ihmismielikään ihan niin toimi. Ajatukset ja arvostukset muuttuu alati.


    • ughayu

      Minä ennen vielä itsekin ajattelin ettei rintojen koolla nyt niin pahemmin ole väliä, nykyään minä olen taas sitä mieltä että tietyn verran ainakin pitää olla kokoa, jotta kiihottaa tarpeeksi. Suurista rinnoista tykkään ja enään en pystyisi seurustelemaan pienirintaisen kanssa. Kyllä naisella pitää olla rinnat Mitäs vitun järkeä miehen on sitten ottaa pienirintainen jos se enemmän tykkää isorintaisesta?

      Ja ei, en ole ollut edes kenestä tahansa rintavasta todellakaan kiinnostunut. Minullekin kyllä kokonaisuus on tärkeä!
      Satuitkos muuten vielä tietämään että on ihan olemassa sellaisiakin ihmisiä jotka kelpuuttaa itselleen vaan tietynnäköisiä seurustelukumppaneiksi? Esimerkiksi jotkut kelpuuttaa itselleen vain ja ainoastaan tietynväriset silmät omaavia, tietynlaisen vartalotyypin, taikka tiettyä rotuperää olevia. Eikä se silti tarkoita etteikö se ihminen nyt muka katsoisi kokonaisuutta!

      Mitä noilla vaatimuksillakin nyt on väliä? Yhden ihmisen kanssahan sinä nyt lopulta olet parisuhteessa, eikö?

      • ughayu

        Tämä oli siis "yksnainenn" kommentoijalle.


      • yksnainenn

        Ok, taisin sohaista henkilökohtaiseen ampiaispesään. Kerroin vain oman kokemukseni miehen pituudesta, ja myös sen mitä olen itse huomannut monien tuttavien kohdalla; että yksittäisillä asioilla ei ole niin väliä verrattuna koko pakettiin. Aika harvoin henkilökohtaisesti olen kohdannut ihmistä jolla siis parinvalinta kulminoituu suuresti yhteen ominaisuuteen.

        Mutta eihän se sitä tarkoita tietenkään ettei niin voisi olla. En todellakaan tarkoittanut tällä sitä ettet sinä voisi noin ajatella, tai joku muu. Enkä todellakaan tarkoittanut ettei sellainen jolla on yksi vahva valikointikriteeri, ei katsoisi lainkaan kokonaisuutta. Sanoinhan naisten mieltymyksistä miesten pituuteenkiin että tietyistä joillakin se voi olla todellinen kriteeri, mutta omien kokemusten mukaan harvemmalla se todella on niin tärkeä.

        Ei ehkä kannata ottaa niin henkilökohtaisesti sitä mitä täällä kirjoitetaan. Sitä helposti sortuu näkemään tekstissä, mitä ei siellä olekkaan, kun oikein haluaa puolustaa mielipidettään. Minun kirjoitukseni oli aika puhtaasti vain minun mielipiteen ilmaus tuohon että monet naiset pitävät pituutta niin vahvana kriteerinä, ja halusin lähinnä helpottaa itseään lyhyinä pitäviä (ja naisia joilla on pienet rinnat), että ei se suurimmassa osassa tapauksista todellakaan niin ole.


    • asdlkjl

      Älä turhaan mieti tuollaista. Itse olen tissi miehiä eikä koskaan naisen valinnassani ole tissit ratkaisseet mitään. Kymmenen naisen kanssa olen nussinut ja ainoastaan yhdellä on ollut normaalia pikkaisen paremmat tissit. Eikä se ole minua haitannut ollenkaan! Hyvät tissit ovat mielestäni sellaiset joita pystyy puristelemaan, mutta pienemmätkin ovat ihan hyvät. Eikä kyse ole ollut siitä että en saisi iso tissisiä naisia, sillä kaikki naiset joiden kanssa olen ollut ovat olleet ulkonäöltään loistavia.

      Naiset saavat miesten puheista sellaisen kuvan että tisseillä olisi muka paljon merkitystä, mutta todellisuudessa ne ovat vain plussa ulkonäkönumeron perässä.

      • Anonyymi

        Hyi mitä saastaa nää miehet kirjoittelee, eivät tajuu mitään!


    • aapee

      Kiitos rehellisistä kommenteista. (:

      Vielä jos joku ehdoton peppumies tämän sattuu lukemaan niin kertokaa ihmeessä:

      Voiko pienet rinnat olla joidenkin miesten mielestä jopa hienompi juttu kuin isot? Ja nyt puhutaan vain hyväkroppaisista, kiinteistä naisista. Onko miehiä joiden mielestä A-kuppi on C-kuppia hienompi juttu? Kroppa muuten sama.

      • kniponh

        Olen nainen, mutta saanen silti vastata. Eksäni oli tissimies, mutta siinä mielessä, että hänelle pienet olivat ehdottomasti paremmat kuin isot. B-kuppi kuulemma alkoi olla jo liian ison rajalla.


      • 196511

      • ughayu

        Niin joo, tuossa kun mainitsin monien miesten kuuluvan joko tissi- tai perämiehiin, niin tissimiehistä jäikin vielä mainitsematta, että nekin kanssa jo muodostavat keskenään useita eri koulukuntia; on rinnattomista tykkääviä, pienistä, keskikokoisista, isoista ja sitten suuristakin. Olikos jotkut sitten vielä kaikkiruokaisia ja toisille muoto taas merkkasi :)


      • aapee

      • 196511

      • johtajas

        Ehdottomasti, pienet tissit tiukka peppu = toooodella seksikästä


      • ei lautoja kiitos
        196511 kirjoitti:

        Ainakin tämän sivuston ylläpitäjä:
        http://acup.tumblr.com/

        Hyisaatana mikä riuku lauta, ei mulla ainakaan ottais eteen, vaikka toi tyttö tekis mitä! Kyllä naisella tissit pitää olla.


    • kkukkuru

      Onko tumma nainen seksikäs jos tissit roikuu?

    • nii.

      Mun jätkä tykkää kans isotissisistä naisista. Mä oon todella pieni ja siro rintoja myöten. Poikaystävä sanonu, et haluu muuten yhtä kauniskasvoisen, hoikan ja pienen ku minä mut isommilla tisseillä :D Nauran, siinähän haluais, harvalla mun kokosella on luonnostaan b-kuppia isommat.

      Mutta joo. En nyt sit tiedä jättäiskö toi mut jos joku mun näkönen mutta isommilla tisseillä varustettu tyty tulis tarjoutumaan. Ehkä... Mutta kuinka todennäköistä se on. En koe isoja tissejä uhaksi, koska, sori if i sound selfish, oon muilla osa-alueilla niin hyvä :) Enkä tarkota pelkkää ulkonäköä.

      • hiad

        Aivan, mut vaikuttaako se teidän suhteessa sextailuun kun meillä on sama ongelma ja mies ei koskettele eikä katsele rintojani.
        suhde on kyllä karikolla just tämän takia. Ite nautin rintojen hyväilystä ja suukottelusta, mut en halua edes pyytää kun mies ei sit kuitenkaan innostu oikeella lailla.Never


    • oivoioi

      Kyynel.

      Tässä pienen pieni statistiikka. Yli 90% miehistä pitää isoista rinnoista enemmän kuin pienistä. Yleensä koko on "tärkeämpi" kuin muoto, vähemmistölle muoto merkkaa enemmän kuin koko. Kaikki heteromiehet pitävät noin karkeesti naisten rinnoista. Isot rinnat eivät tarkoita c-kuppia, eivät edes d-kuppia. Miehelle on todennäköisesti aika sama, onko kuppikoko B vai C. Mutta sitten, jos kuppikoko on F ja kroppamalli hoikka, se on ! Vaikka mies ilmoittautuisi peppumieheksi, tykkää hän todennäköisesti enemmän isoista rinnoista. Sama, kuin tissimies tykkää todennäköisesti isosta kiinteestä pyllystä enemmän kuin pienestä ja muodottomasta.

      Tämä ei tarkoita, ettei miehelle kelpaisi kuin tietyn näköinen nainen! Kaikkihan me ns. tyydymme johonkin, sillä kukaan meistä ei ole täydellinen. Pitääkö puhua tyytymisestä, jos ihmiset kaikesta huolimatta rakastavat ja himoitsevat toisiaan?

      En usko, että olet miehen unelma, mutta eikö se kerro tarpeeksi, että hän on hulluna sinuun? Totta kai mies katselee muitakin naisia ja ihailee heidän ulkonäköään mutta ei se ole sama juttu kuin kanssasi, you know. Hän haluaa sinua, ei niitä muita, heitä hän haluaa vain katsella!

      Itselläni on myös mies, joka tykkää isoista tisseistä, tietysti. Itsellä on rinnat "vain" C-D-kuppia, eli normaalit. Muuten olen pienehkö ja peppu minullakin on "täydellinen", ainakin jonkun mielestä, erottuva vyötärö jne. En ole ikinä miettinyt, kelpaanko miehelleni, uskoisin hänen jo nostaneen kytkintä jos olisin jotenkin vastenmielinen. Enemmän olen kriiseissä miettinyt, kelpaako hän mulle ;) niinkuin sinäkin tässä loppujen lopuksi pohdit: kelpaako mies minulle, vaikka hän pitääkin suurista rinnoista, joita minulla taas ei ole.

      • Voi ei taas!

        "Tässä pienen pieni statistiikka. Yli 90% miehistä pitää isoista rinnoista enemmän kuin pienistä. Yleensä koko on "tärkeämpi" kuin muoto, vähemmistölle muoto merkkaa enemmän kuin koko. Kaikki heteromiehet pitävät noin karkeesti naisten rinnoista. Isot rinnat eivät tarkoita c-kuppia, eivät edes d-kuppia. Miehelle on todennäköisesti aika sama, onko kuppikoko B vai C. Mutta sitten, jos kuppikoko on F ja kroppamalli hoikka, se on ! Vaikka mies ilmoittautuisi peppumieheksi, tykkää hän todennäköisesti enemmän isoista rinnoista. Sama, kuin tissimies tykkää todennäköisesti isosta kiinteestä pyllystä enemmän kuin pienestä ja muodottomasta."

        Itseasiassa täällähän just vähän aikaa sitten oli äänestys että minkäkokoiset rinnat ovat parhaat ihanne naiselle, niin itseasiassa C-, B- ja D-kuppi olivat pikemminkin saaneet eniten ääniä ja olikos vielä tuossakin järjestyksessä? Tai sitten ainakin D-kuppi B:n edellä. F ja sitäkin suuremmat taas olivat vähiten ääniä saaneet. Sama juttu jopa eräässä brittiläisessäkin dokumentissä nimeltä "tissikateus", että suurimmat(G-kuppi tai hyvinkin olisi voinut F:kin olla) kaikkein vähiten ääniä saanut.
        Et kyllä taida kovin paljoa tuntea ihmisiä, jos tosissaan noin väität.

        "Tämä ei tarkoita, ettei miehelle kelpaisi kuin tietyn näköinen nainen!"

        No joillekin kelpaa vaan ne tietynnäköiset. Joillekin kelpaa vaikka vaan esimerkiksi blonditukkaiset, ruskeasilmäiset, tiettyä etnistä taustaperää olevat taikka tietynlaisen vartalotyypin omaavat. Tissimiehethän kyllä valitsee usein osittain tissienkin mukaan ja persemiehet taas samalla tavalla perseen mukaan.

        "Pitääkö puhua tyytymisestä, jos ihmiset kaikesta huolimatta rakastavat ja himoitsevat toisiaan?"

        No riippuu vähän miten paljon sitten rakastaa ja himoitsee.

        Tuo väite että yli 90% miehistä tykkää suurista rinnoista on pikemminkin median luoma harhakäsitys!


      • oivoioi
        Voi ei taas! kirjoitti:

        "Tässä pienen pieni statistiikka. Yli 90% miehistä pitää isoista rinnoista enemmän kuin pienistä. Yleensä koko on "tärkeämpi" kuin muoto, vähemmistölle muoto merkkaa enemmän kuin koko. Kaikki heteromiehet pitävät noin karkeesti naisten rinnoista. Isot rinnat eivät tarkoita c-kuppia, eivät edes d-kuppia. Miehelle on todennäköisesti aika sama, onko kuppikoko B vai C. Mutta sitten, jos kuppikoko on F ja kroppamalli hoikka, se on ! Vaikka mies ilmoittautuisi peppumieheksi, tykkää hän todennäköisesti enemmän isoista rinnoista. Sama, kuin tissimies tykkää todennäköisesti isosta kiinteestä pyllystä enemmän kuin pienestä ja muodottomasta."

        Itseasiassa täällähän just vähän aikaa sitten oli äänestys että minkäkokoiset rinnat ovat parhaat ihanne naiselle, niin itseasiassa C-, B- ja D-kuppi olivat pikemminkin saaneet eniten ääniä ja olikos vielä tuossakin järjestyksessä? Tai sitten ainakin D-kuppi B:n edellä. F ja sitäkin suuremmat taas olivat vähiten ääniä saaneet. Sama juttu jopa eräässä brittiläisessäkin dokumentissä nimeltä "tissikateus", että suurimmat(G-kuppi tai hyvinkin olisi voinut F:kin olla) kaikkein vähiten ääniä saanut.
        Et kyllä taida kovin paljoa tuntea ihmisiä, jos tosissaan noin väität.

        "Tämä ei tarkoita, ettei miehelle kelpaisi kuin tietyn näköinen nainen!"

        No joillekin kelpaa vaan ne tietynnäköiset. Joillekin kelpaa vaikka vaan esimerkiksi blonditukkaiset, ruskeasilmäiset, tiettyä etnistä taustaperää olevat taikka tietynlaisen vartalotyypin omaavat. Tissimiehethän kyllä valitsee usein osittain tissienkin mukaan ja persemiehet taas samalla tavalla perseen mukaan.

        "Pitääkö puhua tyytymisestä, jos ihmiset kaikesta huolimatta rakastavat ja himoitsevat toisiaan?"

        No riippuu vähän miten paljon sitten rakastaa ja himoitsee.

        Tuo väite että yli 90% miehistä tykkää suurista rinnoista on pikemminkin median luoma harhakäsitys!

        Todentotta, kyllä kriteerejä meillä jokaisella on jonkin verran sekä luonteen että ulkonäön suhteen. Jos aapeen mies on ihastuksissaan naisestaan, on kriittinen raja varmaankin ylitetty. Ja mitä on "himoita tarpeeksi" ja "rakastaa", jos olet itse ollut pää pyörällä rakkaudenhuuruista niin tiedät mitä tarkoitan. Ei taida kukaan ulkonäön virheistä siinä vaiheessa piitata.
        Media luo ihmisille korostetusti sitä, mitä yleisö pyytää. Mietipä hetki MIESTEN valitsemia hottisjulkkiksia. Tuleeko ketään mieleen? Annas kun autan: Sofia Vergara, Kate Upton, Christina Hendrics, Katy Perry, Katy brooks.. tartteeko jatkaa? Kokonaisuus tietty ratkaisee, onhan nää naiset kauniita. Sitten on opus, jonka tarkoitus on tuottaa miehille fantasioita, nimeltänsä Playboy. Mitä tulee mieleen? Tätä lehteä tehdään täysin miesten mieltymysten mukaan. Ei varmaan _oikeasti_ ole vaikea arvata 95% ihannetta.
        Ja edelleenkään, kenenkään ei tarvitse olla tuonkaltainen nainen. Ihmiset rakastuvat toisiinsa tuhansista eri syistä.


      • Voi ei taas!
        oivoioi kirjoitti:

        Todentotta, kyllä kriteerejä meillä jokaisella on jonkin verran sekä luonteen että ulkonäön suhteen. Jos aapeen mies on ihastuksissaan naisestaan, on kriittinen raja varmaankin ylitetty. Ja mitä on "himoita tarpeeksi" ja "rakastaa", jos olet itse ollut pää pyörällä rakkaudenhuuruista niin tiedät mitä tarkoitan. Ei taida kukaan ulkonäön virheistä siinä vaiheessa piitata.
        Media luo ihmisille korostetusti sitä, mitä yleisö pyytää. Mietipä hetki MIESTEN valitsemia hottisjulkkiksia. Tuleeko ketään mieleen? Annas kun autan: Sofia Vergara, Kate Upton, Christina Hendrics, Katy Perry, Katy brooks.. tartteeko jatkaa? Kokonaisuus tietty ratkaisee, onhan nää naiset kauniita. Sitten on opus, jonka tarkoitus on tuottaa miehille fantasioita, nimeltänsä Playboy. Mitä tulee mieleen? Tätä lehteä tehdään täysin miesten mieltymysten mukaan. Ei varmaan _oikeasti_ ole vaikea arvata 95% ihannetta.
        Ja edelleenkään, kenenkään ei tarvitse olla tuonkaltainen nainen. Ihmiset rakastuvat toisiinsa tuhansista eri syistä.

        "Ei varmaan _oikeasti_ ole vaikea arvata 95% ihannetta.
        Ja edelleenkään, kenenkään ei tarvitse olla tuonkaltainen nainen. Ihmiset rakastuvat toisiinsa tuhansista eri syistä."

        Öö.. Siis miten niin 95%:n prosentin ihannetta? Ja minusta siellä esiintyy kyllä aika paljon pienirintaisempiakin. Entäs sitten nämä langanlaihat mallit? Kuinkas monen ihanteita nekin sitten ovat? Ei kai niitäkään nyt valta-osa pyydä?

        Minä en ymmärrä miksi kauhean moni luulee että valta-osa tykkää vaan suurista rinnoista? Sehän on ihan sama kun toinen tykkää enemmän äitistä, toinen tyttärestä, toinen toisesta tyttärestä.

        Jos se oikeastikin olisi niin monen ihanne, niin eiköhän luonnon evoluutio olisi jo takuulla hoitanut hommansa. Mites monia miljoonia vuosia meitäkin on jo täällä elänyt?


      • Voi ei taas!
        oivoioi kirjoitti:

        Todentotta, kyllä kriteerejä meillä jokaisella on jonkin verran sekä luonteen että ulkonäön suhteen. Jos aapeen mies on ihastuksissaan naisestaan, on kriittinen raja varmaankin ylitetty. Ja mitä on "himoita tarpeeksi" ja "rakastaa", jos olet itse ollut pää pyörällä rakkaudenhuuruista niin tiedät mitä tarkoitan. Ei taida kukaan ulkonäön virheistä siinä vaiheessa piitata.
        Media luo ihmisille korostetusti sitä, mitä yleisö pyytää. Mietipä hetki MIESTEN valitsemia hottisjulkkiksia. Tuleeko ketään mieleen? Annas kun autan: Sofia Vergara, Kate Upton, Christina Hendrics, Katy Perry, Katy brooks.. tartteeko jatkaa? Kokonaisuus tietty ratkaisee, onhan nää naiset kauniita. Sitten on opus, jonka tarkoitus on tuottaa miehille fantasioita, nimeltänsä Playboy. Mitä tulee mieleen? Tätä lehteä tehdään täysin miesten mieltymysten mukaan. Ei varmaan _oikeasti_ ole vaikea arvata 95% ihannetta.
        Ja edelleenkään, kenenkään ei tarvitse olla tuonkaltainen nainen. Ihmiset rakastuvat toisiinsa tuhansista eri syistä.

        Sillä kun minä tiedän aika paljon miehiäkin jotka taas enemmän pienistä ja keskikokoisistakin tykkää.


      • oivoioi
        Voi ei taas! kirjoitti:

        "Ei varmaan _oikeasti_ ole vaikea arvata 95% ihannetta.
        Ja edelleenkään, kenenkään ei tarvitse olla tuonkaltainen nainen. Ihmiset rakastuvat toisiinsa tuhansista eri syistä."

        Öö.. Siis miten niin 95%:n prosentin ihannetta? Ja minusta siellä esiintyy kyllä aika paljon pienirintaisempiakin. Entäs sitten nämä langanlaihat mallit? Kuinkas monen ihanteita nekin sitten ovat? Ei kai niitäkään nyt valta-osa pyydä?

        Minä en ymmärrä miksi kauhean moni luulee että valta-osa tykkää vaan suurista rinnoista? Sehän on ihan sama kun toinen tykkää enemmän äitistä, toinen tyttärestä, toinen toisesta tyttärestä.

        Jos se oikeastikin olisi niin monen ihanne, niin eiköhän luonnon evoluutio olisi jo takuulla hoitanut hommansa. Mites monia miljoonia vuosia meitäkin on jo täällä elänyt?

        EN sanonut, että miehet tykkäävät VAIN isoista rinnoista. Miehet tykkäävät YLEENSÄ kaikista rinnoista. Isot vaan USEIMMITEN kiihottavat enemmän.

        Henkilökohtaisesti en tiedä yhtään miestä, joka fantasioisi langanlaihoista malleista. Ainoat mallit, joita olen kuullut kehuttavan ovat olleet juurikin suuripovisia alusvaatemalleja, kuten Kate Upton, Bar Rafaela tms. Mallit taitavat olla vaate-esittelyjä varten, eivät miesten päiväunien kohteita.

        Juju piilee siinä, että miehet osaavat yleensä erottaa todellisuuden ja fantasian, jolloin muut ominaisuudet kiilailevat rinta-asioiden ohitse. Eivät miehet seurustele välttämättä ihanteensa kanssa, niinkuin ei aapeen mieskään tee, ja on silti hulluna naiseensa.

        Sitä paitsi, yleensä nainen valitsee ylitarjoutuvasta miesseurasta itseään eniten miellyttävän kumppanin. Luonnon evoluutio ei ole näin hoitanut hommaansa. Lisäksi, isot rinnat ovat olleet kauneuden mittarina ainoastaan Euroopassa, Amerikassa (pohjoinen) ja Afrikassa. Muualla on keskitytty muihin mittareihin.

        Rautalankaa lisää kiitos...


      • Voi ei taas!
        oivoioi kirjoitti:

        EN sanonut, että miehet tykkäävät VAIN isoista rinnoista. Miehet tykkäävät YLEENSÄ kaikista rinnoista. Isot vaan USEIMMITEN kiihottavat enemmän.

        Henkilökohtaisesti en tiedä yhtään miestä, joka fantasioisi langanlaihoista malleista. Ainoat mallit, joita olen kuullut kehuttavan ovat olleet juurikin suuripovisia alusvaatemalleja, kuten Kate Upton, Bar Rafaela tms. Mallit taitavat olla vaate-esittelyjä varten, eivät miesten päiväunien kohteita.

        Juju piilee siinä, että miehet osaavat yleensä erottaa todellisuuden ja fantasian, jolloin muut ominaisuudet kiilailevat rinta-asioiden ohitse. Eivät miehet seurustele välttämättä ihanteensa kanssa, niinkuin ei aapeen mieskään tee, ja on silti hulluna naiseensa.

        Sitä paitsi, yleensä nainen valitsee ylitarjoutuvasta miesseurasta itseään eniten miellyttävän kumppanin. Luonnon evoluutio ei ole näin hoitanut hommaansa. Lisäksi, isot rinnat ovat olleet kauneuden mittarina ainoastaan Euroopassa, Amerikassa (pohjoinen) ja Afrikassa. Muualla on keskitytty muihin mittareihin.

        Rautalankaa lisää kiitos...

        "EN sanonut, että miehet tykkäävät VAIN isoista rinnoista. Miehet tykkäävät YLEENSÄ kaikista rinnoista. Isot vaan USEIMMITEN kiihottavat enemmän."

        No kiihottaa enemmän on minusta jo aika sama asia kun että tykkää enemmän tai tykkää pelkästään niistä. Kaikille rintapareillehan on ihan omat ottajansa.

        "Ainoat mallit, joita olen kuullut kehuttavan ovat olleet juurikin suuripovisia alusvaatemalleja, kuten Kate Upton, Bar Rafaela tms."

        Jaa.. No ehkä kannattaisi sitten pitää korvia vähän tarkemmin höröllä!

        "Juju piilee siinä, että miehet osaavat yleensä erottaa todellisuuden ja fantasian, jolloin muut ominaisuudet kiilailevat rinta-asioiden ohitse."

        Fantasia ja fantasia. Uskoisin että jokaisen kohdalle löytyy juuri sellainen kumppani, mikä on juuri itselleen riittävän mieleinen. Jokainen tinkii aina jostain, mutta mistä? Niin on sitten toinen juttu. Tissimiehethän vaatii aina tietynlaisia tissejä, persemiehet tietynlaista persettä, säärimiehet samanlailla tiettyjä sääriä and so on.... Listaahan voisi jatkaa.

        "Eivät miehet seurustele välttämättä ihanteensa kanssa, niinkuin ei aapeen mieskään tee, ja on silti hulluna naiseensa."

        No jaa-a, eii välttämättä tai jos on, niin onko riittävästi edelleen?

        "Sitä paitsi, yleensä nainen valitsee ylitarjoutuvasta miesseurasta itseään eniten miellyttävän kumppanin. Luonnon evoluutio ei ole näin hoitanut hommaansa."

        No kyllä nyt sen verran että minkänäköiset sitten edes sukupolvilta toisille pariutuvat vielä helpommin. Miksi muualla maailmassa on vähän enemmän rintavia naisia, on siksi että monissa muissa maissa onkin jo paljon kauemman aikaa tapahtunut pariutuminen ihanteiden syistä, toisin kun täällä.


    • HYVÄ POINTTI

      Mun ex mies piti kanssa isoista ja minulla pienehköt rinnat, nykyinen kumppanini todella rakastaa kaikkea hoikassa vartalossani varsinkin rintoja, ja mies itsekin komea. Milloinkaan suhde vaan ei ole täydellinen ja nyt isompi ongelma, kun mies onkin agressiivinen narsisti! Siinä rintojen koko unohtuu oikeiden ongelmien rinnalla.

    • dfgtyukjhfdeerthhvcb

      Ihmisen fantasiat ja todellisuus ovat kaksi aivan eri asiaa. Moniko lukee vaikka autolehtiä mutta siltikin tyytyväisenä ajelee sillä volkkarilla.
      Mutta taitaa olla itsetunnosta kysymys kun pitää vielä mainostaa itseään timmiksi.

    • No ei muutaku mies vaihtoon! laetat kävelemmään, oisin ihe jo laettanu tollasen saastan aekoja sitte.

    • Normaalipainoinen

      Olen nainenkin ja en välitä miehen pituudesta leveydestä paksuudeesta. Välitän vain että hän ei ole epäterveellisen lihava. Vaikka mieheni kroppa onkin urheilullinen joskus häntä ärsyttää että hänen vartalo ei ole periaatteessa mitään minulle. Mutta kyllä mä hänen vartalosta pidän. Joskus vastaavasti ärsyttää että hän sanoo mulle että kyllä sä voisit vähän mennä salille. Sitten mä vaan sanon että ei mua haittaa vaikka sun vartalo vähän rupsahtais.

    • Eiköhän se nyt vain ole niin, että se miehesi arvostaa naisessa myös muita ominaisuuksia kuin niitä isoja tissejä.

      Ja sinulta varmaan niitä ominaisuuksia löytyy joten hän on sinun kanssasi.

      Älä vaivaa tuolla asialla enää päätäsi. Sinun parisuhteesi kestää sen aikaa kun kestää.

      Suurin osa suhteistahan ei ole mitään lifetimeprojekteja vaikka siiehekin monesti tähdätään.

      Jos kuitenkin ukkosi lähtee niin tuskin hän kuitenkaan isojen tissien perään karkaa.

      • Siis_pari_asiaa

        Naiselle ei kyllä kannata sanoa että olet muuten tosi hyvännäköinen, vaikka tykkäänkin enemmän isoista rinnoista. Se on kuule vähän sama kuin sanoisi että muuten tykkään susta, paitsi että vihaan sinun rintojasi. Tiedän monia naisia, jotka tuon tyyliset kommentit on ottanut niin itseensä että on suhteesta halunnut lähteä sen jälkeen.

        "Jos kuitenkin ukkosi lähtee niin tuskin hän kuitenkaan isojen tissien perään karkaa."

        Siis miten niin? :D Ihminen aivan luonnollisesti lähtee semmoisen matkaan, joka enemmän sytyttää! Miksi kukaan tekisi päinvastoin? Eihän tuommoisessa olisi mitään järkeä!


    • kolvitonen

      Mä oon aina tykännyt muodokkaista naisista. isotissisitä ja perseisistä ja semmoisia suurin osa naisistani ollutkin, mut nyt olen päälle 30vuotiaana alkanut katselemaan hoikkia, timmejä ja pienirintaisia :D
      Tässä on tullut kuvioon parikymppinen nainen, joka enimmäkseen tämän takana. Maku voi näköjään muuttua -en nykyään juuri muunlaisista fantasioikaan. tarkemmin muista kuin tästä naisesta :)

    • Anonyymi

      Mulla on tosi iso kyrpä ja tykkään isoista tisseistä ja haluun panea kaikkie

      • Anonyymi

        Takaisin kouluun, mars...


    • Anonyymi

      Toimit paremmin kodinkoneena

    • Anonyymi

      Mieheni ihailee kaikenaikaa anoppinsa rintoja.

      • Anonyymi

        Meikän anoppi otti silarit ja tuli nimittäin hyvän näköinen nainen. Ikää joku 55 ja timmissä kunnossa. Kyllä muuten tekisi mieli koeajolle. Vaimollakin ihan hyvät tissit, mutta feikki on aina feikki!


    • Anonyymi

      Jos otat feikit rinnat niin ongelma ratkeaa ja kaikki ovat onnellisia.

    • Anonyymi

      Minä tykkään isoista tissesta, saunassa katson millaiset tissit ja vittu on. Minun Munat on Isot, saunassa naiset haluaa seksi, kusen kiukaan ja paskantas naisen päälle saunassa. Seksi on kaiken kaikkiaan noin puolet elämästä. Saunassa miehen Munat arvostellaan ja pienimunaiset miehet nauretaan ulos saunasta. Minä en tykkää pienimunaiset miehet saunassa haluan nähdä minkälaiset Munat miehellä on oikeus saada pillua ja isot tissit

    • On ihan selvästi. Ottanut sen minkä sai kiinni. Tosi paljon tuollaista tapahtuu, puolin ja toisin.

      Itselleni kelpaa vain täydellinen nainen... siksi olen ilman parisuhdetta koko ikäni. En vaan pysty kehittämään jotain tunteita sellaista kohtaan jota en itse pidä viehättävänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe