Harrastatteko yhdenillan jutuissa suuseksia ja jos niin, suojan kanssa vai ilman ?
Suuseksi yhdenillan jutuissa ?
15
5861
Vastaukset
- puhdaskin
Ilman suojaa koska olen puhdas mies eikä tauteja ole ja nainenkin on puhdas.
- lihaa!
Siis sitähän sä et voi tietää, kuka on puhdas. Siis yhdenillan jutuissa.
- erkka5
Kerran huurteisen baari-illan jälkeen olen suuseksiä harrastanut yhdenillan jutussa. En usko et tulee toistumaan.
- tfcygtvbhyjnmkl
en todellakaan harrasta. suojauksen kanssa ei tunnu miltään, eikä todellakaan kiinnosta ilman suojausta.
- tietämätön30
lasketaanko avioseksi kotona yhden illan jutuksi?
- munmielestä
mun mielestä kondomi päällä on ihan oikein. mun mielestä
- Mies82
Ei tulis mieleenkään nuolla pillua jonkun elmukelmun välityksellä ja kaikki naiset ovat suoraan ottaneet paljaalla suihin.
- Ei ikinä
ainoastaan parisuhteessa. Ja tasan niin kauan siinäkin, kun voi olla varma, ettei se ruumiinosa käy kyläilemässä ihan missä tahansa....
- aoidn
Siitähän ei voi koskaan olla varma. Toki voi kuvitella olevansa varma jos siitä saa mielenrauhaa mutta todellisuus voi olla ihan muuta.
- sarita6
Suihinotto on paljon turvallisempaa kuin suutelu. Peniksessä on normaalisti kymmenkunta erilaista bakteeria, suussa satoja. Itse en koskaan uskaltaisi suudella tuntemattoman miehen kanssa.
Olen suudellut 2 miehen kanssa, suihin olen ottanut n. 20 mieheltä.- Mitäs bakteereista
Niistä nyt muutenkaan ole mitään haittaa..Mutta virukset joita lymyää sukuelimissä onkin sitten vakavampi asia.
- yj5yj5jyj
Oletko mies vai nainen?
- jurpo71.
Kyllä. Ilman. Todennäköisyys saada hiv siellä päin Suomea, missä asun, on ylipäätään melko pieni ja suuseksissä käytännössä olematon, todennäköisempää lienee saada lotossa 6 1. Muut taudit sit hoituu antibiooteil. Ei sillä, et ois mitään tauteja koskaan ollut.... Vaan ei oo kyl ollut monta partneriakaan
- kasipallo44
"Muut taudit sit hoituu antibiooteil."
Et sä herpestä antibiooteilla hoida. Se tauti ei lähde koskaan, se on ja pysyy ikuisesti.- jurpo71.
Joo, mut ei oo tappava tauti, ei väliä.
ps. jos mul se todettaisiin, niin sit käyttäsin kumia, en tartuttas sitä muille, mut en pelkäis saada sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk19410381Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi229717Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1728326Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html3037811Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1836677Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k896089Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j665921Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1034977Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja274031Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit53244