Suuseksi yhdenillan jutuissa ?

mitestää

Harrastatteko yhdenillan jutuissa suuseksia ja jos niin, suojan kanssa vai ilman ?

15

5722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhdaskin

Ilman suojaa koska olen puhdas mies eikä tauteja ole ja nainenkin on puhdas.

• lihaa!

Siis sitähän sä et voi tietää, kuka on puhdas. Siis yhdenillan jutuissa.

• erkka5

Kerran huurteisen baari-illan jälkeen olen suuseksiä harrastanut yhdenillan jutussa. En usko et tulee toistumaan.

• tfcygtvbhyjnmkl

en todellakaan harrasta. suojauksen kanssa ei tunnu miltään, eikä todellakaan kiinnosta ilman suojausta.

• tietämätön30

lasketaanko avioseksi kotona yhden illan jutuksi?

• munmielestä

mun mielestä kondomi päällä on ihan oikein. mun mielestä

• Mies82

Ei tulis mieleenkään nuolla pillua jonkun elmukelmun välityksellä ja kaikki naiset ovat suoraan ottaneet paljaalla suihin.

• Ei ikinä

ainoastaan parisuhteessa. Ja tasan niin kauan siinäkin, kun voi olla varma, ettei se ruumiinosa käy kyläilemässä ihan missä tahansa....

• aoidn

Siitähän ei voi koskaan olla varma. Toki voi kuvitella olevansa varma jos siitä saa mielenrauhaa mutta todellisuus voi olla ihan muuta.

• sarita6

Suihinotto on paljon turvallisempaa kuin suutelu. Peniksessä on normaalisti kymmenkunta erilaista bakteeria, suussa satoja. Itse en koskaan uskaltaisi suudella tuntemattoman miehen kanssa.

Olen suudellut 2 miehen kanssa, suihin olen ottanut n. 20 mieheltä.

• Mitäs bakteereista

Niistä nyt muutenkaan ole mitään haittaa..Mutta virukset joita lymyää sukuelimissä onkin sitten vakavampi asia.

• yj5yj5jyj

Oletko mies vai nainen?

• jurpo71.

Kyllä. Ilman. Todennäköisyys saada hiv siellä päin Suomea, missä asun, on ylipäätään melko pieni ja suuseksissä käytännössä olematon, todennäköisempää lienee saada lotossa 6 1. Muut taudit sit hoituu antibiooteil. Ei sillä, et ois mitään tauteja koskaan ollut.... Vaan ei oo kyl ollut monta partneriakaan

• kasipallo44

"Muut taudit sit hoituu antibiooteil."
      Et sä herpestä antibiooteilla hoida. Se tauti ei lähde koskaan, se on ja pysyy ikuisesti.

• jurpo71.

Joo, mut ei oo tappava tauti, ei väliä.

ps. jos mul se todettaisiin, niin sit käyttäsin kumia, en tartuttas sitä muille, mut en pelkäis saada sitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe