Harrastatteko yhdenillan jutuissa suuseksia ja jos niin, suojan kanssa vai ilman ?
Suuseksi yhdenillan jutuissa ?
15
5722
Vastaukset
- puhdaskin
Ilman suojaa koska olen puhdas mies eikä tauteja ole ja nainenkin on puhdas.
- lihaa!
Siis sitähän sä et voi tietää, kuka on puhdas. Siis yhdenillan jutuissa.
- erkka5
Kerran huurteisen baari-illan jälkeen olen suuseksiä harrastanut yhdenillan jutussa. En usko et tulee toistumaan.
- tfcygtvbhyjnmkl
en todellakaan harrasta. suojauksen kanssa ei tunnu miltään, eikä todellakaan kiinnosta ilman suojausta.
- tietämätön30
lasketaanko avioseksi kotona yhden illan jutuksi?
- munmielestä
mun mielestä kondomi päällä on ihan oikein. mun mielestä
- Mies82
Ei tulis mieleenkään nuolla pillua jonkun elmukelmun välityksellä ja kaikki naiset ovat suoraan ottaneet paljaalla suihin.
- Ei ikinä
ainoastaan parisuhteessa. Ja tasan niin kauan siinäkin, kun voi olla varma, ettei se ruumiinosa käy kyläilemässä ihan missä tahansa....
- aoidn
Siitähän ei voi koskaan olla varma. Toki voi kuvitella olevansa varma jos siitä saa mielenrauhaa mutta todellisuus voi olla ihan muuta.
- sarita6
Suihinotto on paljon turvallisempaa kuin suutelu. Peniksessä on normaalisti kymmenkunta erilaista bakteeria, suussa satoja. Itse en koskaan uskaltaisi suudella tuntemattoman miehen kanssa.
Olen suudellut 2 miehen kanssa, suihin olen ottanut n. 20 mieheltä.- Mitäs bakteereista
Niistä nyt muutenkaan ole mitään haittaa..Mutta virukset joita lymyää sukuelimissä onkin sitten vakavampi asia.
- yj5yj5jyj
Oletko mies vai nainen?
- jurpo71.
Kyllä. Ilman. Todennäköisyys saada hiv siellä päin Suomea, missä asun, on ylipäätään melko pieni ja suuseksissä käytännössä olematon, todennäköisempää lienee saada lotossa 6 1. Muut taudit sit hoituu antibiooteil. Ei sillä, et ois mitään tauteja koskaan ollut.... Vaan ei oo kyl ollut monta partneriakaan
- kasipallo44
"Muut taudit sit hoituu antibiooteil."
Et sä herpestä antibiooteilla hoida. Se tauti ei lähde koskaan, se on ja pysyy ikuisesti.- jurpo71.
Joo, mut ei oo tappava tauti, ei väliä.
ps. jos mul se todettaisiin, niin sit käyttäsin kumia, en tartuttas sitä muille, mut en pelkäis saada sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918