Suuseksi yhdenillan jutuissa ?

mitestää

Harrastatteko yhdenillan jutuissa suuseksia ja jos niin, suojan kanssa vai ilman ?

15

5802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhdaskin

Ilman suojaa koska olen puhdas mies eikä tauteja ole ja nainenkin on puhdas.

• lihaa!

Siis sitähän sä et voi tietää, kuka on puhdas. Siis yhdenillan jutuissa.

• erkka5

Kerran huurteisen baari-illan jälkeen olen suuseksiä harrastanut yhdenillan jutussa. En usko et tulee toistumaan.

• tfcygtvbhyjnmkl

en todellakaan harrasta. suojauksen kanssa ei tunnu miltään, eikä todellakaan kiinnosta ilman suojausta.

• tietämätön30

lasketaanko avioseksi kotona yhden illan jutuksi?

• munmielestä

mun mielestä kondomi päällä on ihan oikein. mun mielestä

• Mies82

Ei tulis mieleenkään nuolla pillua jonkun elmukelmun välityksellä ja kaikki naiset ovat suoraan ottaneet paljaalla suihin.

• Ei ikinä

ainoastaan parisuhteessa. Ja tasan niin kauan siinäkin, kun voi olla varma, ettei se ruumiinosa käy kyläilemässä ihan missä tahansa....

• aoidn

Siitähän ei voi koskaan olla varma. Toki voi kuvitella olevansa varma jos siitä saa mielenrauhaa mutta todellisuus voi olla ihan muuta.

• sarita6

Suihinotto on paljon turvallisempaa kuin suutelu. Peniksessä on normaalisti kymmenkunta erilaista bakteeria, suussa satoja. Itse en koskaan uskaltaisi suudella tuntemattoman miehen kanssa.

Olen suudellut 2 miehen kanssa, suihin olen ottanut n. 20 mieheltä.

• Mitäs bakteereista

Niistä nyt muutenkaan ole mitään haittaa..Mutta virukset joita lymyää sukuelimissä onkin sitten vakavampi asia.

• yj5yj5jyj

Oletko mies vai nainen?

• jurpo71.

Kyllä. Ilman. Todennäköisyys saada hiv siellä päin Suomea, missä asun, on ylipäätään melko pieni ja suuseksissä käytännössä olematon, todennäköisempää lienee saada lotossa 6 1. Muut taudit sit hoituu antibiooteil. Ei sillä, et ois mitään tauteja koskaan ollut.... Vaan ei oo kyl ollut monta partneriakaan

• kasipallo44

"Muut taudit sit hoituu antibiooteil."
      Et sä herpestä antibiooteilla hoida. Se tauti ei lähde koskaan, se on ja pysyy ikuisesti.

• jurpo71.

Joo, mut ei oo tappava tauti, ei väliä.

ps. jos mul se todettaisiin, niin sit käyttäsin kumia, en tartuttas sitä muille, mut en pelkäis saada sitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2211
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      984
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe