Wimbledon koemuksia

Noole

Morjes!
En tiedä tuliko tämä kysymys oikealle aihealueelle mutta kysyn kuitenkin.

Eli onko kukaa ollut Lontoon suunnalla Wimbledonin aikaan, ja onko ollu tennisalueella? Kesällä olisi tyttöystävän kanssa tarkoitus tehdä reissu kesäiseen Lontooseen ja tennismiehenä olen miettinyt et mahtavaa olisi ajoittaa matka juuri 24.6 - 7.7 väliselle ajalle. Onko mitään mahdollisuutta päästä seuraamaan alkusarjan matseja ns. pikkukentille ja jos on, kuinka paljon liput kustantaa ja onko saatavuus mahdollinen? Kaikki tieto on tervetullutta :)

2

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cincinnatiJim

Eikös ne liput arvota ja oo aika vaikeeta päästä katsomaan? Eikös siellä kukkulalla tavallinen kansa kato screeniltä piknik-hengessä ne ottelut kenttien ulkopuolella?

• SW19

2 kertaa on tullu käytyä. Joka päivän aluks pitää mennä jonottamaa lippua, joka oikeuttaa ite alueelle pääsyn. Kannattaa mennä ajoissa, niitä lippuja jaetaan vaan 6000 eikä kaikki sitä saa. Aika moni kuitenkin, ite oon joka kerta saanut. Tosin oon mennyt aina sinne jonoon noin kuudelta aamulla. Sit ku oot siinä jonossa saat yleensä sen lipun melkein heti ja sit vaa oottelet muutaman tunnin et se ite Wimbledon aukeaa. Siinä voi istuu paikallaan eikä tarvii seisoa. Sit jossain vaiheessa pääset ite Groundseille, jota ennen on samanlainen turvatarkastus ku lentokoneesee mennessä, mut siitä saa kyllä viedä vettä ja nestettä läpi, tarkistetaan ihmiset lähinnä aseiden yms. varalta. Sit ostat ite lipun, se on suhteellisen halpa (ehkä joku 10-20e/hlö) ja sit pääset ite alueelle. Kaikkia muita kenttiä voi kattella iha vierestä paitsi ite keskuskenttää. Mutta siis kaikkia pienempiä kenttiä ja pelejä pääsee kyllä kattomaan, ja usein pääsee kans ihan istumaan.

Vähä pitkä viesti tuli ja jo pari kuukautta vanhaa aiheeseeki, mut toivottavasti ehti vielä auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe