Mitä naiset ajattelette, jos mies ehdottaa kävelytreffejä. Ei mentäisikään kahvilaan tai syömään vaan tehtäisiin kävelylenkki kivassa paikassa. Itseni on paljon helpompi jutella kävellessä kuin vaikka jossain kahvilassa istuessa, Toki sen kahvittelunkin voi yhdistää kävelylenkkiin.
Kävelytreffit ?
51
11891
Vastaukset
- hyvä idea
Minä (nainen) ainakin tykkäisin :-)
- Jees.
Jos kävely ja ulkoilu kuuluu omaan elämäntyyliin, tämä on hyvä aloitus.
Muistan yhdet treffit, joilla alkoi juttu loppua ja kahvila täyttyä. Ehdotin että mennään kävelylle tämän pikku puioston ympäri niin on vielä aikaa jutella. Mies suorastaan kavahti, "ei kun tuo autokin jää tuohon..." Ei selvästi ollut niin innostunut että olisi minun vuokseni kävellyt kilometrin.
Ei menty toisille treffeille.
- Lumikenkäilijä jo
Anteeksi olen mies mutta en malta olla kommentoimatta.
Minä olen tehnyt useammatkin treffit lenkki- tai luontopolulle eikä yhtään hassumpi vaihtoehto.Kahvia ja evästä reppuun joita voi nauttia matkan varrella. - 166
Kävelytreffit ovat mielestäni paljon mukavampi vaihtoehto kuin kahvilatreffit/illallistreffit. Riippuu toki ihmisestäkin, mistä kukin tykkää. Itse pystyn paremmin olemaan oma itseni, kun ei tarvitse pönöttää aloillaan pöydän ääressä vieraan ihmisen kanssa.
- kävelylle
Itse olen ehdottanut naisille pari kertaa kävelytreffejä ja hyvin ovat menneet! Suosittelen. Siinä pystyy juttelemaan niitä näitä, eikä hiljaiset hetket haittaa.
- Kivaa!!!
Tykkäisin, ehdottomasti!!! Kävely varsinkin jossain rauhallisessa ympäristössä ja vaikka juuri eväät mukaan ottaen päihittäisi kankeat kahvilatreffit 100-0!
- metsässä30
Ainakin kävelytreffeillä karsii pois mahdolliset nyrpistelijät, jotka haluaisivat pönöttää ravintolassa. Pidän erinomaisena ideana, jos etsit seuraa jota kiinnostaa samanlaiset asiat kuin sinua. Kaikki ei taivu edes puistokävelylle, joten mitä siitä tulisi, jos haluaisit jo ekoilla treffeillä ulkoilla, ja lopulta päätyisit yhteen ihmisen kanssa, joka ei halua nostaa takapuolta penkistä edes viikonloppuna.
Kannattaa siis valita treffipaikka niin, että toinen osapuoli saa oikean käsityksen siitä, mikä on mielestäsi hauskaa.
Kahvilatreffit toimii syksyisellä sateella, paukkupakkasilla, pimeällä ym. Muussa tapauksessa ainakin itse tekisin muuta kuin istuisin paikallani. Enkä tiedä mitään kamalampaa kuin leffatreffit... 2h vieraan ihmisen vieressä puhumatta mitään. Mitä järkeä siinä on? - blah1
Ite meikkaan aika lailla tuohon tyyliin myös, mutta sain kuulla että se on liikaa :D Kuulemma saisi vaan käyttää hitusen ripsaria
- niin minäkn....
Meikkiä minäkin olin ostamassa sittarilta mutta olivat niin kalliita että ostinkin perunoita ja tein ruokaa.Mieli kuitenkin muuttui ja kävin ostamassa hodarin ilman maitoa.Oli kylmää kyytiä kun unohdin ottaa kännyn mukaan.
- leidinen
Tämä nainen tykkäisi myös!
- juuri näin
Kuulostaa todella hyvältä.Sais samalla ihanaa raikasta ulkoilmaa ja kunnon kohotusta kun tutustuisi uuteen ihmiseen.
- ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
Tykkäisin, on luontevampaa jutella kävellessä. Ja olen itsekin ehdottanut :)
- akateeminen M
Samoin minä. Tomii!
- ms. high heels
En todellakaan tykkäisi. Lenkkivaatteissako treffeille pitäisi lähteä? Tai korkokengillä metsäpolulle?
Paras vaihtoehto on piknik puistossa. Ei pönötystä, vaan rentoa. Flirtti onnistuu paljon paremmin kuin puuskuttaessa pitkäkoipisen miehen perässä.
Tietty, jos haluaa lenkkarimaatuskan tai "sporttimimmin", niin myöhemmin ei kannata valittaa, miten se ei olekaan riittävän naisellinen nainen.- mies ihmettelee
Miksi kävelyllä pitäisi olla jotkut erityiset lenkkivaatteet? Miksi kävelyllä pitäisi puuskuttaa ja vielä perässä? Eikös juurikin naiselliset naiset pidä huolta itsestään mm. järkevällä liikunnalla? Kävely ei edes ole mitään kovaa liikuntaa, joten sen ei pitäisi olla vaikeata. Ei kävelystä tarvitse pitää, ja myös piknik on hyvä valinta, mutta sulla on huonot perustelut.
- ms. high heels
mies ihmettelee kirjoitti:
Miksi kävelyllä pitäisi olla jotkut erityiset lenkkivaatteet? Miksi kävelyllä pitäisi puuskuttaa ja vielä perässä? Eikös juurikin naiselliset naiset pidä huolta itsestään mm. järkevällä liikunnalla? Kävely ei edes ole mitään kovaa liikuntaa, joten sen ei pitäisi olla vaikeata. Ei kävelystä tarvitse pitää, ja myös piknik on hyvä valinta, mutta sulla on huonot perustelut.
Kävely suoritetaan yleensä maastossa, minne eivät korkokengät sovi. Itse käytän AINA korkokenkiä, ellei ole pakko vaihtaa jostain syystä johonkin muuhun.
Jos lisää perusteluja kaipaat, miksi kävely - tai ylipäätään mikään liikkuva tapaaminen on huono vaihtoehto, niin tässä niitä:
1. Kävellessä on katsottava eteenpäin nähdäkseen menosuuntansa
--> ei kunnollista kontaktia treffikumppaniin, korkeintaan satunnaisia vilkaisuja, ellei halua törmätä johonkin tai jumittaa niskojaan
--> flirttailu vaikeutuu
2. Talvikeleillä kävelyssä joutuu keksittymään pystyssä pysymiseen, kun tiet ovat jäisiä
--> vituttaa jo valmiiksi kuin pientä oravaa, jonka käpy on sen jään alla
--> ei voi keskittyä keskusteluun
3. Sää
--> Sade, kylmyys, tuuli - ja mikä tahansa muu epämiellyttävyys ei tee parasta aloitusta treffeille
4. Se korkokenkien puuttuminen
--> lyhyenä ihmisenä tunnen itseni "epänormaalin" lyhyeksi (vaikken ole)
--> ei tunne oloaan niin naiselliseksi kuin normaalisti
5. Vaatteet
--> Ei voi (erittäin hyvää säätä ja kesäkeliä) lukuunnottamatta käyttää viehättäviä vaatteita (kamoon, lähde nyt hyisellä ilmalla michelin-miehenä ulos; sullakaan ei olisi mitään käsitystä siitä, mitä alta paljastuu)
--> Sisätiloissa voi pitää normivaatteitaan, eli omassa tapauksessani mekkoa tai hameita (nyt on talvi)
6. Liikunta ja treffit erikseen
--> Liikkuminen on urheilua varten, eivät ensitreffejä; se, että pitää paikallaan olevista treffeistä ei millään tavalla tee kenestäkään sohvaperunaa. Oma tarkoitukseni on tutustua toiseen ihmiseen, ei sopia treffejä kävelläkseen. Kävelyssä tutustuminen ei onnistu niin hyvin.
Esimerkiksi - metsässä30
Tätä just tarkoitin sillä, että kaikille ei sovi kaikenlaiset miehet/naiset. :D
Sporttimimmit ovat usein hyvinkin naisellisia ja kauniita. Katsokaa vaikka yleisurheilua. Sporttiset tytöt osaa ottaa rennosti ja vaikka saunoa lenkin päätteeksi, mutta tarvittaessa lähtee kyllä minihame ja korkokengätkin. - ....................
ms. high heels kirjoitti:
Kävely suoritetaan yleensä maastossa, minne eivät korkokengät sovi. Itse käytän AINA korkokenkiä, ellei ole pakko vaihtaa jostain syystä johonkin muuhun.
Jos lisää perusteluja kaipaat, miksi kävely - tai ylipäätään mikään liikkuva tapaaminen on huono vaihtoehto, niin tässä niitä:
--> ei kunnollista kontaktia treffikumppaniin, korkeintaan satunnaisia vilkaisuja, ellei halua törmätä johonkin tai jumittaa niskojaan
--> flirttailu vaikeutuu
2. Talvikeleillä kävelyssä joutuu keksittymään pystyssä pysymiseen, kun tiet ovat jäisiä
3. Sää
--> Sade, kylmyys, tuuli - ja mikä tahansa muu epämiellyttävyys ei tee parasta aloitusta treffeille
5. Vaatteet
--> Ei voi (erittäin hyvää säätä ja kesäkeliä) lukuunnottamatta käyttää viehättäviä vaatteita (kamoon, lähde nyt hyisellä ilmalla michelin-miehenä ulos; sullakaan ei olisi mitään käsitystä siitä, mitä alta paljastuu)
--> Sisätiloissa voi pitää normivaatteitaan, eli omassa tapauksessani mekkoa tai hameita (nyt on talvi)
--> Liikkuminen on urheilua varten, eivät ensitreffejä; se, että pitää paikallaan olevista treffeistä ei millään tavalla tee kenestäkään sohvaperunaa. Oma tarkoitukseni on tutustua toiseen ihmiseen, ei sopia treffejä kävelläkseen. Kävelyssä tutustuminen ei onnistu niin hyvin.
EsimerkiksiItse en kyllä pidä kävelyä liikuntana :D Ja voihan kävelytreffeille mennä vain kauniilla ilmalla tai vain keväällä, kesällä ja syksyllä. Eikä tarvitse kävellä missään metsässä vaan kaduilla, siellä korkokengilläkin kai pärjää? En tiedä kun en itse käytä... Ja jos puhutaan ensimmäisistä treffeistä niin itse en flirttaile niillä...
Kaikki eivät varmaan tykkää kävelytreffeistä mutta kannattaa kysyä :) - Jumantsukka
--> flirttailu vaikeutuu
3. Sää
5. Vaatteet
EsimerkiksiKannattaa hankkia sellaisia korkkareita, joilla pystyy kävelemään.
- Nerokasta...
--> flirttailu vaikeutuu
3. Sää
5. Vaatteet
EsimerkiksiJa sade, kylmyys, tuuli ja talvikelit ei sitten häiritse noita ehdottamiasi piknik-treffejä? :D
- Hi hi
metsässä30 kirjoitti:
Tätä just tarkoitin sillä, että kaikille ei sovi kaikenlaiset miehet/naiset. :D
Sporttimimmit ovat usein hyvinkin naisellisia ja kauniita. Katsokaa vaikka yleisurheilua. Sporttiset tytöt osaa ottaa rennosti ja vaikka saunoa lenkin päätteeksi, mutta tarvittaessa lähtee kyllä minihame ja korkokengätkin."tarvittaessa lähtee kyllä minihame ja korkokengätkin"
Juu, mutta sitten siitä tuleekin jotain ihan muuta kuin kävelytreffit. ;-)
- Väinö.K
Paljon mukavampaa kun kahvinjuonti.
Itselläni on tapana jemmailla salapulloja tuttuun metsään.
Sinne vaan kävelemään ja suunistelemaan.
Kerran yksi hoito totesi että olenko saanut happimyrkytyksen kun posket punotti ja paskat oli housussa. - My pleasure ♥
Voisin hyvin lähteä heittelemään frisbeeta, tai vaikka Pihlikseen kävelemään (saa nauttia samalla meri-ilmasta) ja lähtisin myös erittäin mielelläni Korkeasaareen. Eläimissä riittää ihmettelemistä ja aina voi pysähtyä välillä kaffelle tai juttelemaan jotain muuta. Pääasiashan treffeillä on, että voi viettää aikaa toisen seurassa ja tutustua.
- i i i
Miten sinä tutustut toiseen ihmiseen frisbeetä heittelemällä? Huudat sinne kymmenen metrin päähän jotain ja saat vastaukseksi aina "MITÄ?!"
Aika yksinkertaiset on huvit, jos eläimiä vallan ihmetellä pitää. - Vaarallinen nainen
i i i kirjoitti:
Miten sinä tutustut toiseen ihmiseen frisbeetä heittelemällä? Huudat sinne kymmenen metrin päähän jotain ja saat vastaukseksi aina "MITÄ?!"
Aika yksinkertaiset on huvit, jos eläimiä vallan ihmetellä pitää.Frisbee-urheilua vuosia harrastaneena voin sanoa, että kyllä on kaveripiiri laajentunut erittäin paljon. Kyllä siinä heittelyn välissä jutellaan ja naureskellaan. Minun ajatus oli siinä, että kaksi liikunnallista ihmistä voisi nauttia paitsi siitä liikkumisesta (yhdistävä tekijä) sekä toistensa seurasta. Jos tulee ns. hiljaisia hetkiä, niin juttua saa heittotekniikoista, sisällä/ulkokentällä pelaamisesta, muista urheiluharrastuksista jne. Et selvästi ole itse kovinkaan urheilullinen ihminen?
Kun itse olen Korkeasaaressa käynyt, niin kyllä niitä eläinten puuhia on jännä seurailla. Taidat olla sen sortin kurttuotsa, ettei sinulle treffiseuraa ihan helposti löydy? Treffeillä on tarkoitus olla avoin. Minusta se on avoimuutta uutta ihmistä ja uusia asioita kohtaan. Kurttuotsaisuutesi antaa minulle sellaisen kuvan, että et ole valmis kokeilemaan mitään uutta ja olet sellainen "ihan sama" -tyyppi ja viisastelija. - ---------------
Vaarallinen nainen kirjoitti:
Frisbee-urheilua vuosia harrastaneena voin sanoa, että kyllä on kaveripiiri laajentunut erittäin paljon. Kyllä siinä heittelyn välissä jutellaan ja naureskellaan. Minun ajatus oli siinä, että kaksi liikunnallista ihmistä voisi nauttia paitsi siitä liikkumisesta (yhdistävä tekijä) sekä toistensa seurasta. Jos tulee ns. hiljaisia hetkiä, niin juttua saa heittotekniikoista, sisällä/ulkokentällä pelaamisesta, muista urheiluharrastuksista jne. Et selvästi ole itse kovinkaan urheilullinen ihminen?
Kun itse olen Korkeasaaressa käynyt, niin kyllä niitä eläinten puuhia on jännä seurailla. Taidat olla sen sortin kurttuotsa, ettei sinulle treffiseuraa ihan helposti löydy? Treffeillä on tarkoitus olla avoin. Minusta se on avoimuutta uutta ihmistä ja uusia asioita kohtaan. Kurttuotsaisuutesi antaa minulle sellaisen kuvan, että et ole valmis kokeilemaan mitään uutta ja olet sellainen "ihan sama" -tyyppi ja viisastelija.Itse olen ollut joskus frisbee-treffeillä. En itse ollut lajia harrastanut lainkaan, mutta treffikaverini harrasti paljonkin ja meillä oli todella kivaa. Hän opetti erilaisia heittotekniikoita ja heittelimme niin, että minulla oli käsivarsi kipeänä seuraavana päivänä. Jonkin verran huutelimme toisillemme heittelyn aikana, mutta enemmän juttelimme sitten heittelyn jälkeen. Ei mitenkään huonot ensitreffit, vaikkei niistä sen kummempaa seurannutkaan.
- Vaarallinen nainen
--------------- kirjoitti:
Itse olen ollut joskus frisbee-treffeillä. En itse ollut lajia harrastanut lainkaan, mutta treffikaverini harrasti paljonkin ja meillä oli todella kivaa. Hän opetti erilaisia heittotekniikoita ja heittelimme niin, että minulla oli käsivarsi kipeänä seuraavana päivänä. Jonkin verran huutelimme toisillemme heittelyn aikana, mutta enemmän juttelimme sitten heittelyn jälkeen. Ei mitenkään huonot ensitreffit, vaikkei niistä sen kummempaa seurannutkaan.
Harmi, ettei treffeistä muuta seurannut, mutta ainakin tuli hyvä treffailukokemus. Näin juuri pitää minusta tehdäkin, että heittäytyy avoimesti uusiin tilanteisiin. Treffit on treffit, vaikka keräisilisitte pieniä kiviä. Jos alkaa liikaa nyrpistellä nenää, niin voi hyvin äkkiä halukkaat treffailijat kaikota.
- Kympin Nainen
Kävelytreffit ja muutkin liikunnalliset treffit erittäin jees!
- kyllä mielellään
Kyllä kelpaa. :)
Tosin sillä "ehdolla", että se on rentoa käveleskelyä tms eikä mitään urheilua hiestä märkänä, siten että vaatteiksi sopivat tällä kelillä olisi esim farkut, villakangastakki ja siistit talvi(kävely)kengät. Ei kiinnosta lähteä varsinkaan ekoille treffeille ihan urheilemaan urheilukamppeissa (tuulihousua, toppatakkia, vaelluskengän tyyppistä jalkinetta/talvilenkkaria jne).
Kahvilanpöydässä istuminen ja jutun keksiminen on vain niin vaivalloista, ja sitten kun siitä ei meinaa tulla mitään niin menee vain entistä pahemmaksi. Eli todella mielellään jotain tekemistä, mikä ei kuitenkaan vaadi täyttä huomiota, vaan voi silti jutella.- i i i
Eli kemioiden yhteensopimattomuuden vuoksi kaipaat tekemistä, minkä alle peittää se?
Jos ei osaa keskustella toisen ihmisen kanssa, mahdollisuudet hyvään parisuhteeseen ovat aika pienet.
Seuraava kysymys voisikin olla: kuinka monta kertaa olet toiminut noin ja havainnut vain myöhemmin, ettei teillä olekaan mitään keskusteltavaa - eivätkä toisen jutut kuulosta yhtään mielenkiintoisilta?
- Koroton kenkäilijä
Tälle korkokenkänaiselle sanon (itsekin olen nainen, mutten ikinä korkoja laittaisi vaikka lyhyt ja pullea olenkin) vaan että siinähän sais mies monipuolisen kuvan sinusta jos suostuisit kävelylenkille fiksuissa varusteissa ja sitten SEURAAVALLA treffikerralla voisi tavata jossain sisätilassa niin saisit laittautua just niin nätiksi kuin mielit ja pistää ne kid..anteeksi korkokengät jalkaan.
- 5000 Hehtaaria mehtä
Kyl maar tänne kävelemähä sopii. Itellä on paltiarallaa tollaaset 5000 hehtaaria mehetää. Kyl maar sinne sopihii tulla loikkimahan.
Paripyörä Vammaksellahan tuota niin oon käynyhy kaupassahi.
Ktö maar meikäläisen kelpahaa tuota olla. - nirsonainen
Jos mies on kiinnostava, niin käveleehän sen kanssa vaikka Saharassa. Ja se on pelkästään tästä asiasta (miehen kiinnostavuudesta) riippuvainen.
Miehet eivät tunnu käsittävän, että heidän omasta mielestä hyvät idiksensä eivät ole niin hyviä. Näkeehän sen sanomalehden avaamalla, että useimmat urpoilut ovat miesten alullepanemia.
Useammat miehet on niin tylsiä, että hyvä, jos niiden kanssa jaksaa puoli tuntia missään kuppilassakaan jaaritella. Pahinta olisi kävellä jossain tuulisessa pakkasviimassa ja kuunnella jäätyneenä äijän horinoita elämänkaarestaan. Nou tänks.- boo ring
Joudut kuuntelemaan horinoita? Kaikki ideat on huonoja? Ilmeisesti kuvittelet, että miehen kuuluu viihdyttää sinua kaikin keinoin, mutta sinun ei tarvitse tehdä mitään asian hyväksi.
- rteqrtrt
Nirso on hyvä ja keksii itse sitten sen loistavan treffiidean!
Just näitä naisihmisiä joita miesten kannattaa välttää. Niiden kanssa jos erehtyy pidemmälle saa kitisevän pirttihirmun itselleen. YÖK!!! - i i i
boo ring kirjoitti:
Joudut kuuntelemaan horinoita? Kaikki ideat on huonoja? Ilmeisesti kuvittelet, että miehen kuuluu viihdyttää sinua kaikin keinoin, mutta sinun ei tarvitse tehdä mitään asian hyväksi.
Veikkaan sinun kuuluvan niihin tylsiin, kun ajattelukykysi pystyi tuottamaan vain noin suppeakatseisen ja perusteettoman johtopäätöksen.
- Hurletku
Hyvät treffit.
Mä voisin ainakin tykätä :)
- n2357111317
Komppaan! Söpö idea :)
- hellurei8
Itse tykkäisin lähteä kävelytreffeille. Olen itse ehdottanut miehille kävely-, hiihto-, ja lenkkeilytreffejä. Pidän liikkumisesta ja ulkoilemisesta hyvin paljon, ja minulle tärkeää on, että kumppani pitää samoista asioista. Kahvilat eivät minusta tunnu kovin kotoisilta paikoilta, mutta kahvilassa käymisen voi myös yhdistää kävelylenkin yhteyteen. Mikäli treffikumppanin kanssa synkkaa, sovin mielelläni seuraavan tapaamisen jonnekin muualle, vaikka liikuntatreffitkin sopivat aina. Haluan ensisijaisesti tehdä vaikutuksen persoonallani ja energisyydelläni, enkä sillä, miten olen pukeutunut tms. Olen myös käynyt ihan kunnon juoksu- ja hiihtotreffeillä, mutta harmi vaan, useimmille ne ovat olleet hieman liikaa. ;)
- Mies ja osaa kävellä
Kävin eilen kävelytreffeillä vanhan naispuolisen tuttuni kanssa, matka kului rauhallisesti kävellen ja henkeviä/hauskoja rupatellessa..... ilta päättyi aamukahviin ;)
- 11-17
Mulle toimii kävelytreffit!!! :) Itse olen pari kertaa pyytänyt miehiä kävelytreffeille, mut eivät oikein lämmenneet ajatukselle :(
hen.koht en taas pidä mistään perustreffeistä, että mennään elokuviin tai kahville.
Elokuvissa ku et voi jutella mitään, ja kahviloissa on jotenki jäykkä tunnelma. - ninnulitski
Rahattomien puuhaa!!!!!!!!!
- nettihiirulainen
Olen ollut lumityötreffeillä kaksi vuotta sitten nykyisen mieheni kanssa. Pikainen ensitapaaminen sovittiin niinkin "romanttiseen" paikkaan, kuin ABC-asemalle (asutaan muuten nykyisin kyseisen aseman lähellä). Huoltoaseman kahvio oli hyvä paikka ensitapaamiselle, koska siellä ei viihtynyt pitkään, ja sieltä olisi voinut poistua tarvittaessa vähin äänin (onneksi ei tarvinnut). Kahvipöydän ääressä pönöttäminen ei vaan ollut mitenkään luontevaa. Seuraava tapaaminen sovittiin minun toiveestani miehen luo keskellä kirkasta talvipäivää. Halusin jotain järkevää tekemistä treffeille, eli tehtiin lumitöitä. Yhteisen tekemisen myötä oli helpompi jutustella muutakin, kuin vain niitä näitä.
- Eenokki3
Hyvä idea, olen tehnyt muutamat kaupunkikävelytreffit. Välillä voi istua johonkin kahvilaan. Huomasin että kannattaa sopia asiasta etukäteen, että nainen hoksaa laittaa jalkaan sellaiset kengät, joilla voi kävellä ihan huvikseenkin.
- b-u-e-n-o
Just näin! Itselläkin takana muutamat ns. kaupunkikävelytreffit, ja ne on oikein mukava tapa tutustua uuteen ihmiseen.
MUTTA! Siitä on hyvä sopia etukäteen. Jos luulen lähteväni tavalliseen tapaan kahvilatreffeille niin laitan kyllä korkkarit, olen sen verran lyhyt että yleensä muutenkin korkoja käytän.
Korkkareilla tepastellessa en mieluusti kävele päämäärättömästi paria tuntia, tällöin en pysty täysin keskittymään treffikumppaniin niin paljon kuin tämä ansaitsisi, kun jokaista askelta pitää vähän varoa mukulakivillä jne.
Kävelytreffit on siis hyvä idea, mutta molemminpuolisen mukavuuden ja täyden keskittymiskyvyn takaamiseksi moinen on parasta sopia ennen treffeille lähtöä.
- laihduttakaa
Läskit naiset ei jaksa kävellä edes kilsaa. Itse voisin kävellä 20 kilsaa.
- haist' huilu
Olen muutes "läski" ja kävelen joka päivä 15-25 km ihan heittämällä. Olen myöskin terve; en sairasta diabetesta enkä muita elintasosairauksia.
Katkera paskakos siellä huutelee törkeyksiä? - dklgfjldkjgl
haist' huilu kirjoitti:
Olen muutes "läski" ja kävelen joka päivä 15-25 km ihan heittämällä. Olen myöskin terve; en sairasta diabetesta enkä muita elintasosairauksia.
Katkera paskakos siellä huutelee törkeyksiä?Paljonko sun pitää syödä suklaata ja sipsejä päivittäin, että pysyt lihoissa tuolla kävelymäärällä??
- Arkijuhlaa
dklgfjldkjgl kirjoitti:
Paljonko sun pitää syödä suklaata ja sipsejä päivittäin, että pysyt lihoissa tuolla kävelymäärällä??
Sullahan on jo siitä kävelylenkistä kokemusta. Onko se tuonut onnea?
- miehenpuolinen
Kävelytreffit on varmaan yks parhaista. Itse tapasinkin nykyisen treffailukumppanin kävelyreissulla. Ei mitään hikipingottamista. Silloin ei puhekaan oikein kulje. Välillä kävellään, välillä seisoskellaan, välillä voi pysähtyä vaikka kahville tai syömään jossain.Jos on vaan hirveä kiire kävellä joku rinki ympäri niin silloin jää sellainen kuva että tässä ollaan vaan toisen treenikaverina suorittamassa joku pakollinen harjoitus. Tosin jos ei toinen kiinnosta niin silloin se kannattaa vetää läpi juuri noin ja oikein hoputtaa vielä toista että kunnolla tunteet jäähtyy toisellakin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244