Mitä romanttisia arkipäivän eleitä teet kumppanillesi?

2349753489679358467

Itse heitän joskus arkisen hengailun aikana tyttöystäväni sängylle ja annan tälle spontaanin selkähieronnan samalla kun pusuttelen häntä niskan seudulle. Silloin tällöin lähetän myös lyhyen viestin jossa sanon häntä muruksi. Jos olen kiimaisella tuulella niin vaikka ruokaa kokatessa saatan yllättää hänet puristelemalla peppua ja suutelemalla niskalle/poskelle. Tiedä sitten miten romanttista tuo viimeinen on, mutta pienet eleet joka päivä, joista toinen tuntee itsensä halutuksi, pitävät mielestäni parisuhteen mukavan virkeänä. :)

Mitä teet itse / sinulle tehdään?

20

2633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotterthanfire

      meillä lähetellään pusu viestejä ja puheluissa pusutellaan aina, erotessa ja kohdatessa halataan ja pussataan. kotona halitaan ja mies tuo usein kukkia ja muita pikkulahjoja tai muistaa esim tuomalla eväät töihin tms itse ostan lahjoja matkoilta tai merkkipäivinä ja kerron rakastavani, kerromme sen joka päivä toisillemme. vastapainona tosin tappelemmekin paljon...eli tunteet räiskyvät molempiin suuntiin

      • karski mies panee.

        elikkä ootte kaks perseeseenammuttua pentua, ihan lapsen ja vammaisten asteella.


    • amelieinlove

      Sanon miehelleni joka ilta nukkumaanmennessä, että rakastan häntä. usein otan myös miehen kainalooni ja silitän hänen päätään. Mieheni on aika äijä, tai yrittää olla, joten harvoin itse uskaltautuu tulla kainalalooni :D, kuitenkin selvästi hän nauttii siitä. ...Kehun myös miestäni aika usein. Haluan, että hän tietää kuinka ylpeä olen, että saan olla hänen omansa. Miehenikin hemmottelee minua usein. Joka aamu tekee aamupalan ja keittää kahvia. Joskus aamulla herään siihen. että hän hieroo jalkojani :).

      Olen tosi onnellinen suhteessani ja ihan pian meillä on häät :)!

      • se panee vaan.

        jalkojako vain? jalkoväliin on joka miehen mieli ja halu. koko aika.


    • 03825670248t

      Muistaa käyttää sanoja. Positiivista kommenttia, rakkaudentunnustusta, kehaista ruoanlaittotaidoista ja kiittää roskapussin viennistä.
      Pieniä juttuja, mutta niin tärkeitä.

      • kikkeliskokkelis

        Ei tartte hirveesti puhua, suu kiinni ja huutonus....taa paljon. Pylly pitää myös pestä 4 viikon välein mielellään, mut ei liian usein. Haju houkuttaa urosta....
        Kikkelistä pitää myös joskus muistaa puristaa ruoanlaiton yhteydessä 2 kertaa viikossa. Näillä eväin on menty jo kaksi päivää ja hyvin on mennyt....
        Se vaan sinne usein ja uh uh....


    • oifopifsdpoifdpod

      Ihanian juttuja! :)

    • yxnaaras

      Mulle riittää joskus hymy ja katse. Kukkapuska ilman syytä saa kyynisimmänkin vähän muistelemaan niitä alkuaikoja. Jos suututtaa niin pieni hassuttelu on paikallaan. Haluan voida käpertyä kainaloon kertomaan omia pieniä juttujani.

    • sad but so true

      Miesten hellyydenosoitukset ei saisi aina liittyä siihen, että mies haluaa seksiä. Totta kai on ihanaa harrastaa sitäkin, mutta on tärkeää, että mies tykkää naisestaan muissakin asioissa.

      Meillä mies antaa jalkahierontaa melkein joka ilta ja minä vastaavasti hieron miehen kipeitä hartioita. Puolin ja toisin tehdään välillä toisen lempiruokaa. Meillä mies osaa tehdä hyvin itämaisia ruokia, kun taas minä olen parempi perinteisissä suomalaissa ruoissa.

      Itse en oleta, että huomioimisen pitäisi olla rahalla ostettavaa, vaan tärkeintä on halailu ja suukottelu. Alamäki suhteessa alkaa siinä vaiheessa, kun suutelu jää pois. Silloin pitäisi hälytyskellojen soida ja panostaa erityisesti parisuhteeseen. Onko se sitten sitä, että toinen alkaa pitää toista itsestäänselvyytenä vai mikä siinä sitten on, en tiedä. Takana on kaksi pitkää parisuhdetta ja kummassakin käynyt niin, että kun suukot jää pois, niin suhteen loppulaskenta käynnistyy.

      • patukkata poskeen

        oksettavaaä tunkea bakteereita ja sylkeä toisen suuhun. alapäätä pitää nuolla molempien. se on oikeeta rakkautta.


    • andana

      teen pieniä juttuja kuten teen ruokaa, hieron harteita, kiitän avuliaisuudesta, sanon että rakastan ja ostan kullalleni joskus jotain herkkuja mistä tiedän hänen erityisesti pitävän :)

      pienillä teoilla voi osoittaa välittämistä. ei sen tartte olla 4 ruokalajin illallinen.

    • joopajoo

      Onneksi olkoon teille kaikille. Kateeksi käy. Muuten olisi ihan ok kumppani, kunnollinen ja niin eespäin, mutta meillä on kyllä kaikki huomioiminen olematonta. Itse voisin enemmänkin huomioida arjessa, mutta ei paljon innosta, kun ei koskaan vastapuolelta tule mitään. Jos hierontaa joskus saa, niin kerjäämällä. En muista, että mulle olis koskaan ruokaa tehty. Ilmeisesti meidän taloudessa riittää rakkauden osoitukseksi, että hän hoitaa ns. miesten hommat ja tämä tyttö pyörittää kotitaloushommat. Alkuaikoina tuli joskus kukkia.

    • pullis1

      Meillä kanssa juurikin pienet eleet arjessa ovat mielestäni kaikkein tärkeimpiä. Aina ennen lähtöä suukotellaan (meillä on jopa oma "pusurytmi", kun toinen on lähdössä jonnekin) ja juurikin halaillaan ja kosketellaan ohimennen. Sohvalla usein sylikkäin. Ruokaakin tehdään usein yhdessä.
      Parhaamme mukaan yritetään muistaa kiittää toista.
      Rakkaudentunnustuksia sanoin ei ole päivittäin, mutta aina kun toinen sen sanoo, voi olla satavarma että hän sitä myös tarkoittaa.
      Hyviä hetkiä on myös ne, kun itsellä on paha olla, niin toisen tukeen voi luottaa ja syli on aina avoin.
      Hän osaa naurattaa, hupsutella ja leikkiä, mutta osaa myös kuunnella, auttaa, tukea ja kantaa vastuunsa. Hän on minulle rakkain, ja sen myös osoitan hänelle. Joka päivä. Niinkuin hänkin minulle.

    • 123123123

      Kerron miehelle kuinka paljon häntä rakastan.
      Kehun kuinka hyvä hän on kaikessa.
      Laitan hyvää ruokaa ja pesen pyykit.
      Annan spontaaneja jalkahierontoja.
      Kun mies istuu sohvalla ja kävelen ohi niin liu'utan sormet hänen hiustensa läpi tai kutitan niskaa.
      En torju sängyssä.
      Kehun ulkonäköä.
      Kutsun häntä hellittelynimillä.
      Lohdutan.
      Tuon joskus yllätyksenä kaupasta hänen lempisuklaata.

      Mies kuskaa minut autolla paikkoihin.
      Antaa selkähieronnan pyydettäessä.
      Joskus hän laulelee itse keksimiään lauluja, sanoitukset kertovat rakkaudesta minuun.
      Kehuu ulkonäköä ja laittamaani ruokaa.
      Tiskaa ja siivoaa pyytämättä.
      Lohduttaa.
      Tulee joskus halaamaan tai puristaa takamuksesta kiusoitellen.
      Kutsuu hellittelynimillä.
      Nousee aamulla keittämään kahvia ja kiikuttaa kupin minulle sänkyyn.

      • Heli9

        Tosi hienoa, että kerrotte tavoistanne helliä ja huomioida kumppanianne.
        Täällä usein vain moititaan ja etsitään virheitä lähimmästä ihmisestä, siitä jonka pitäisi olla tärkein tai ainakin yhtä tärkeä kuin minä itse.
        Arjessa voi itsekin järjestää monta positiivista hetkeä eikä vain odottaa niitä toiselta.


    • rouva L

      Kun välillä nukun pitkään, niin herätessäni kiirii sieraimiini herkullinen ruoan tuoksu. Rakkaani on valmistanut ihanaa ruokaa. Minä suukottelen ja miestäni usein huulille, nenän päähän, poskille ja saunan jälkeen otan suihin aina oikein nautinnolla ja hellästi ja hän hoitaa oman osuutensa....Hänellä on useita hellittelynimiä minulle, joita hän käyttää kivoissa tilanteissa ja yhteyksissä.

    • 6+16

      Itse 'palvelen' eli jos minua pyydetään hakemaan jotain tai tekemään jotain niin sen myös teen. Silittelen. Jos olen lähtenyt töihin kun hän on nukkunut niin menen antamaan pusun ennen lähtöä. Kysyn aina mitä ruokaa teen meille ja sitten teen sen. Itse en osaa luetella mitä teen kun en kiinnitä siihen juurikaan huomiota mutta muistan taas jokaisen ihanan asian mitä mies on minulle tehnyt :)

      Oma mies kiittää ja ilmoittaa huomanneensa kun olen siivonnut tai ostanut jotain hyvää hänelle.
      Kehuu melkein aina ruokaa, jonka olen tehny.
      Kun istumme sohvalla ja nousen ylös ja kävelen hänen ohi, voin olla varma että saan läpsäisyn tai kaksi pyllylle :D ja mies myös huomio tissejä samalla välillä kun katsellaan televisiota. Paljon on sellasta ohi menevää kourimista! :D
      Kun olen suuttunut, niin alkaa naurattamaan
      Jos yritän mennä tupakalle, niin usein estää sen riisumalla minulta ulkovaatteet ja kantaa pois.. :)
      Uudelleen sovittaa kappaleita, ei siis imeliksi vaan hauskoiksi, joskus minuunkin liittyen :D
      Tarjoaa melkein aina kun käydään syömässä
      Hoitaa autoasiani.. :D
      Hoitaa omia pieniä asioitani
      jos hän lähtee töihin ennen kuin itse olen noussut: tulee luokseni, ottaa peiton pois, veivaa tissejä, antaa pusun ja sanoo heippa.
      Suojelee joskus, jos itken niin ottaa usein silloin syliin.
      Käyttää lempinimiä, ei mitään imeliä mutta mukavia :D

      Ja varmasti on vielä paljon lisää mutta e nyt ihan kaikkia jaksa luetella.. :D

    • tyttönen~~

      meillä mies välillä esimerkiksi kokkauksen yhteydessä tulee antamaan pusun poskelle. Muutenkin suutelemme usein ja kerromme päivittäin rakastavamme toisiamme. Minä taas leivon välillä miehen lempiherkkuja, välillä leivomme yhdessäkin :)

    • että näin meillä

      Teen joka aamu hänelle eväät, kun hän menee töihin (joskus laitan mukaan jotakin yllättävää herkkua). Yritän aina tehdä hänelle ruuan valmiiksi kun tulee töistä kotiin.

    • Olen mies... Jos seurustelen, niin:

      - Teen aamupuuron ja keitän teet/kahvit
      - Tiskailen, pesen pyykkejä, teen ruokaa tai siivoilen - aina tällöin - koska haluan
      - Hoidan niitä tylsempiä asioita, auto, kämpän korjaus, paperijuttuja
      - Suutelen säännöllisen epäsäännöllisesti
      - Kyselen miten päivä meni
      - Hieron hartioita
      - Sanon jos on hyvää sanomista
      - Koskettelen ja puristelen pitkin päivää
      - Ostan herkkuja ja etsin sellaisia leffoja, josta hän voisi pitää
      - Annan omaa aikaa
      - Otan ja annan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe