Mitä vittuilu tarkoittaa?

Randomtyyppi123

Eli itä vittuilu tarkoittaa? Sellainen selkokielinen selitys, kiitos!

20

6166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Randomtyyppi123

      Mitä*

    • sanaselitys

      Sanallisesti loukkaamista ja kiusoittelua, joka ei ulkopuolisen korvaan kuulosta pahalta, mutta asian omaisesta se on sitä.
      Nämä ovat näitä sanoja, joista tietävät mitä tarkoittaa, mutta ei oikein osaa selittää.

    • ei käy veet

      Vittuilu on sitä, mistä tulee paha mieli. Jos vaikka ystävän kanssa kokee vittuilua, kannattaa lopettaa koko ystävyys.

      • Anonyymi

        Tuon takia en mene käymään yhden tuttavan luona vaikka muka joskus on pyytänyt, koska naamatusten on ollut tosi vittumainen mua kohtaan. En mä toisaalta missään vaiheessa edes kuvitellut meitä ystäviksi, hänkin on ilmaissut asian rivien välistä useamman kerran, joten ei ole epäselväksi jäänyt ettei olla ystäviä. Mitä sitä suotta enempi pahaa mieltä kerjää, jos ei mikään masokisti ole.


      • Anonyymi

        Eikö vitun idiootti tiedä,

        Että vittuilu on vittuilua


    • --------------------

      Vittuilu = ilkeilyä, piruilua, pilkkaamista, ivaamista, vähättelyä, toisen mitätöimistä, sanallista alistamista, kiusaamista. Toisen mielen tahallista pahoittamista tai ainakin yritystä siihen.

    • Vaikka ehkä totta

      Sellaista sanomista tai tekemistä joka toista alkaa harmittaa.

      • Ilkeät ihmiset

        Vittuilu voi olla naamioitu ystävällisiin sanoihinkin, jos on taitava vittuilija. Tai auttamiseenkin sen voi yrittää kietoa, kuin kiven lumipalloon. monet vittuilevat ns huumorin varjolla ja syyttävät huumorintajuttomaksi, jos loukkaannut. Naiset varsinkin harrastavat keskenään peiteltyä vittuilua, jopa ystäväksi tekeytyen.
        Sellaisia ihmisiä kannattaa karttaa.

        Omassa olossaan sen tuntee, haluaako toinen vahingoittaa.


      • Anonyymi
        Ilkeät ihmiset kirjoitti:

        Vittuilu voi olla naamioitu ystävällisiin sanoihinkin, jos on taitava vittuilija. Tai auttamiseenkin sen voi yrittää kietoa, kuin kiven lumipalloon. monet vittuilevat ns huumorin varjolla ja syyttävät huumorintajuttomaksi, jos loukkaannut. Naiset varsinkin harrastavat keskenään peiteltyä vittuilua, jopa ystäväksi tekeytyen.
        Sellaisia ihmisiä kannattaa karttaa.

        Omassa olossaan sen tuntee, haluaako toinen vahingoittaa.

        Vittuilu tekee sinusta ihmisen, ilman tätä taitoa et pärjää ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Ilkeät ihmiset kirjoitti:

        Vittuilu voi olla naamioitu ystävällisiin sanoihinkin, jos on taitava vittuilija. Tai auttamiseenkin sen voi yrittää kietoa, kuin kiven lumipalloon. monet vittuilevat ns huumorin varjolla ja syyttävät huumorintajuttomaksi, jos loukkaannut. Naiset varsinkin harrastavat keskenään peiteltyä vittuilua, jopa ystäväksi tekeytyen.
        Sellaisia ihmisiä kannattaa karttaa.

        Omassa olossaan sen tuntee, haluaako toinen vahingoittaa.

        Passiivisaggressiivinen vittuilu hymyssäsuin yhtäaikaisen turhan lässytyksen ja makeilun kanssa on aika vellipöksyjen touhua ja aika tyypillistä kieroilua hankalan akan leimasta [tai jopa enemmän] ulos, minkä me straighttothepoint-tyyppiset sitten helposti törkeästi väärinymmärretyinä saamme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passiivisaggressiivinen vittuilu hymyssäsuin yhtäaikaisen turhan lässytyksen ja makeilun kanssa on aika vellipöksyjen touhua ja aika tyypillistä kieroilua hankalan akan leimasta [tai jopa enemmän] ulos, minkä me straighttothepoint-tyyppiset sitten helposti törkeästi väärinymmärretyinä saamme

        Niin nainen on aina hankala jos hän puolustautuu tai ei vaikka pidä vallitsevasta puhetavasta. Sellainen eihankala nainen on varmasti esimerkiksi sellainen hyvä jätkä tyyppi, joka ottaa ihania seksistisiä vitsejä haltuun kertomalla ne itse ja joka muutenkin myötäilee miehiä kaiken suhteen ja löytää mieltä vain heidän mielipahoistaan.


    • Anonyymi

      Pitääkö tuollaisia opettaa? Jos et tiedä, niin ei tarvitsekaan, koska sana viittaa rumasti naisen alapäähän ja on kirosana.

    • Anonyymi

      Sulle halutaan olla ilkeä, negatiivinen, pahansuova tai paha, mutta tätä ei välttämättä sanota suoraan,(mitä läskiperse) vaan myös kiertoilmaisu (olisi ollut järkevää, käyttää olematonta älyä), tarkoituksena nostaa itseänsä ja masentaa toista toisinsanoen vittuilla.

    • Anonyymi

      Tehattomien virheitten esiintuomista. Jos ohmisessä on asioita jotka tulee esiin niin niistä muistutella.

    • Anonyymi

      Saat itsellesi vihollisia , senjälkeen olet onnistunut vittuilussasi


      Sen jälkeen on vuorossa seuraava porras vittuilun jalossa kisassa, vittuilet itsellesi!

      Sitten tarkkana, ettei jää päälle

    • Anonyymi

      Nämä sinun aloituksesi tarkoittaa juuri sitä.

      • Anonyymi

        Erakko joutuu vittuileen vain itselleen, ellei olisi tätä maan mainiota Suomi 24 sivustooa


    • Anonyymi

      ***ttuilu on naljailua, kettuilua, pottuilua - joko suoraan päin näköä sanottuna tai sitten epäsuoraa, negatiivisen sävyistä vihjailemista. ***ttuilu on siis sen vihjaamista tai sanomista, että toisessa on jotain vikaa.

      ***ttuilu on yleensä sanallista, mutta käytöksenkin kautta sitä voi harrastaa, esim. olemalla tekemättä jotain, mitä toinen on pyytänyt.

    • Anonyymi

      Vittuilija on suoraan sanottuna vain kateellinen ihminen.
      Kun ei muita keinoja ole päihittää toista, alkaa vittuilu.

    • Anonyymi

      Wikipedia: (alatyyliä) keljuilla, vinoilla; haastaa riitaa

      Minullekin on vittuiltu. Kun olen jotain sanonut, on puskutraktorityylillä jyrätty sanomisteni päälle, on ehkä naurettukin sanomisilleni yms. Kyllähän sellaisen toimintatavan eli vittuilun kateudeksi ja huonoksi itsetunnoksi heti tunnistin. Kuka muukaan sellaista muka toiselle tekisi kuin huonon itsetunnon ihminen, joka ei kestä elämässään sitä, jos hän jää kakkossijalle jossain asiassa tai tiedossa...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      729
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe