Logasin itteni sisään koska piti käydä lukemassa spämmit.....ja laitamasaa äidille viesti, että lähetä lisää rahhaa.
Täällä näyttää olevan oikein mukava meno päällä, harmi etten ole lomallani vitsinyt käydä lempiharastukseni parissa.
Eillen törmäsin vihreäänmambaan oli muuten varvinaisen vihreä pirulainen, annoin sen mennä, ensin ajattelin purra sitä, sitten vaan kävellä pois ja jättää käärme paran oman onnensa varaan.
Tänään vois mennä vaikka sukeltelemaan haiden sekaan ja jos siitä ei vielä saa mitään kisejä, niin jättää seuraavalla kerralla kumin pois.
Haistakaa V...... minä olen modelli, minua ei kiristä vanne päätä ja selviän ilman lääkitystä.
JoJo
4
80
Vastaukset
- sxth
Joo joo. Miten pitkä loma sulla on? :)
Kas kun et kysynyt, että kuinka pitkä sulla on "se", noh palaan sitten kun alkaa mieli taas piimää. Ja oon viimeksi vappuna 1985 juonut viimesi piimää. Tänään näin oikeita liskoja.....
modelli kirjoitti:
Kas kun et kysynyt, että kuinka pitkä sulla on "se", noh palaan sitten kun alkaa mieli taas piimää. Ja oon viimeksi vappuna 1985 juonut viimesi piimää. Tänään näin oikeita liskoja.....
Kas kun en kysele sellaisia, tai et taida tuntea mua pätkääkään :|
Mutta matkailoa ja aurinkoa sinne! Huomenna sitten muita eläimiä :)
JooJoo :D
Hyvää lomaa sit vaa. Mää oon kuallu, kun olen nyt viikon viettänyt taas arkea, zzz..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661