Osaan pettää....

Natalii

minäkin eikä mies sitä huomaa...

- näen unta hänen vierellään toisesta miehestä
- ajattelen häntä useasti päivisinkin, iltaisin
- olen energinen, iloinen useammin
- käyn edelleen lenkillä....3 kertaa viikossa.
- hän ei käytä partavettä
- menemme suihkuun....muut hajut pois
- olen ostanut uusia alusvaatteita
------------------------------------------------

6

1491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      ..ja mitähän sinä siitä saat?
      Ole nyt viisas tyttö ja jätä miehesi!

    • n30

      kai nyt kuka tahansa OSAISI pettää. Mutta mitä järkeä siinä on?

    • Kax

      Tulis sitten ostettua vihdoinkin niitä uusia alusvaatteita.

      • ???

        ..kaunistautua ja pukeutua kauniisiin/seksikkäisiin alusvaateisiin ja omalle miehelle?
        Miksi te naiset otatte niin epäsopivia miehiä itsellenne, että pitää itseään sitten vieraalle tarjota, jotta tuntisi olevansa jotakin??
        Kyllä se itsensä arvostaminen pitäisi lähteä muualta, kuin vieraissa käymisessä. Ala vaikka opiskelemaan jotakin!! :-)
        p.s kokeile sitä suihkua omankin miehesi kanssa, hänkin varmasti pitäisi siitä?..


      • Natalii
        ??? kirjoitti:

        ..kaunistautua ja pukeutua kauniisiin/seksikkäisiin alusvaateisiin ja omalle miehelle?
        Miksi te naiset otatte niin epäsopivia miehiä itsellenne, että pitää itseään sitten vieraalle tarjota, jotta tuntisi olevansa jotakin??
        Kyllä se itsensä arvostaminen pitäisi lähteä muualta, kuin vieraissa käymisessä. Ala vaikka opiskelemaan jotakin!! :-)
        p.s kokeile sitä suihkua omankin miehesi kanssa, hänkin varmasti pitäisi siitä?..

        Olen opiskellut aikuisenakin 6 vuotta. Alkaa jo riittää. Rivitanssikurssit, nam nam. Ehkä syksyllä sitten...

        Tuo kirjoitus siksi, koska miehet jäävät kiinni. Voisi vähän edes varoa, mutta ei.... :o )


      • ????
        Natalii kirjoitti:

        Olen opiskellut aikuisenakin 6 vuotta. Alkaa jo riittää. Rivitanssikurssit, nam nam. Ehkä syksyllä sitten...

        Tuo kirjoitus siksi, koska miehet jäävät kiinni. Voisi vähän edes varoa, mutta ei.... :o )

        lähteä tuohon leikkiin, että, kun toinen niin minäkin. Ei siitä sen parempaa tule, päinvastoin. Mieti, että pystytkö elämään sen kanssa, että miehesi on pettänyt vai et. Kannattaa mielummin itkeä monet itkut ja erota, kuin lähteä tuolle pettämistielle, siitä ei suhde varmasti parane!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe