Mikä tekee naisesta sen?

kertokaapa.

Jotkut miehet sanovat, että tissit ovat naisessa kaikkein kauneinta, mutta miten on?

26

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtaharmies

hyvät tissit vs. hyvä luonne. Helppoa.

• kertokaapa.

Siis kumpi menee kumman edelle?

• 19+11

Navan alle menevät ei ole kauniita.

• Luulen, että intohimoinen nainen vie kaikesta voiton ;) Enkä puhu pelkästään seksistä nyt.

• ihmettelijä?

miksi et?

• No mistäs sitten? Intohimoinen miehen palvelija ja ymmärtäjä vai kenties intohimoinen shoppailija tai vaikka puunhalaaja?

• Ratikkakuski kirjoitti:

No mistäs sitten? Intohimoinen miehen palvelija ja ymmärtäjä vai kenties intohimoinen shoppailija tai vaikka puunhalaaja?

No siis ihan että omistaa intohimoja yleensä ;) Vähän niinku kiinnostava mies on yleensä sellane, jolla on joku intohimo.

Rokkistara, joka on juopponarkkari. No, jos sillä ei ois sitä musaa (intohimoa), se ois vaan juopponarkki eikä kovin kiinnostava. :>

• Latikkakuski

Tissit on ihanat.

Nainen voi näyttää vaikka Sauli Niinistöltä, tai perse voi olla paksu kuin Nalle Wahlroosin lompakko, mutta kunhan sillä on tissit....

• Tissi-miehet ei ymmärrä naisista mitään. Muistelevat vaan vauva-ajan ruoka-aikoja. Kauneinta naisessa on silmät, läheltä katsottuna niistä näkee kaikkein eniten. Tiiviin tapittamisen jälkeen tunnelma voi kehittyä sellaseksi että niitä tissejä saa vaikka kokeilla :>

• Tissit eivät tee naisesta sen enempää naista kuin hauis tekee miehestä miestä. ;)

Naisesta tekee naisen hänen luonne ja olemus.

• Thaimaasta löytyi

Luonne, ja sitä ilmentää se onko nainen neitsyt vai eikö ole. Itse en mennyt naimisiin ennen neitsyen löytymistä ja sellaisen etsimisen meni 14 vuotta. Nyt naimissa olemme olleet 3 vuotta. Riisipellon laitaa kulkiessa hänet näin riisipellolla ja katsoin kauneuttaan ja tutustuessa totesin luonten mukavaksi ja sellaiseksi olen saanut sen huomata. Meillä ei ollut ainoatakaan riitaa keskenämme vieläkään.

Tein selväksi sen, ettei suomalaiseen kulttuuriin kuulu vaimon sukulaisten elättäminen, jos haluaa itse heitä elättää niin menköön töihin ja niin hän on tehnyt. Tiukka pakkaus kaiken lisäksi, ja kun sanon tiukka niin on niin tiukka, että aika vaikea olla huutamatta nautinnosta kun hänen kanssaan viettää laatuaikaa.

• ghkgukgjkjg

Voi tyttöparkaa minkälaisen sian on nainut. Kunnollinen mies ei täällä tuollaisia kehuskelisi.
        Varmasti vaimosi on kaunis ja ihana ja kaikkea, mutta sinä olet sontaa kirjoituksesi perusteella!

• kertokaapa.

Onneksi olkoon. Toivottavasti rakkauden liittonne säilyy ja pysyy.

• kertokaapa.
        ghkgukgjkjg kirjoitti:

Voi tyttöparkaa minkälaisen sian on nainut. Kunnollinen mies ei täällä tuollaisia kehuskelisi.
        Varmasti vaimosi on kaunis ja ihana ja kaikkea, mutta sinä olet sontaa kirjoituksesi perusteella!

Minun mielestäni kirjoituksessa oli vain kehuttu vaimoa. Jos vaimo on hyvä ja sopiva, niin kaltaisesi kateelliset kärvistelijät eivät sitä kestä kuulla? (Tyttöjen kanssa voidaankin sitten keskustella "aikuisesti" seksistä ja kaikesta? :))

• 13+8

Naisesta tekee naisen sen, että hänellä on pimppi ja naisen ajattelumaailma.

• 11+10

Kuka miinustaa loogisinta vastausta?
        Käsi ylös ja kerro parempi perustelu?

• naisessa ..

tärkeintä on nilkat.

• TonyDiNozzo

Naisella kuuluu olla isot tissit

• 3+4

Sinun pitää lähteä etsimään 50 naisia. Heillä on usein isot tissit.

• vieläkohdataan

Niin, mikä tekee ihmisestä mielenkiintoisen?? ..... koska heissä on jokin selittämätön, joka kiehtoo, syntyy uteliaisuus ja halu tutustua enemmänkin, tietää sen ihmisen ajatusmaailmaa ja millainen persoona ja luonne on ja miten elää ja mitä touhuaa... Ehkä se on se intohimo, kyky ja halu omistautua johonkin asiaan ja selvittää, mistä on kysymys....kyky ja halu motivoitua, innostua asioista, mitkä milloinkin kiinnostaa. Jotekin sen vain aistii, kun sattuu sellaisen ihmisen läheisyyteen. Kokonaisolemus on myös tärkeä, että miellyttää.

• Kiitti ja moi

Luonne..Tissit on vain naisille issue ei miehelle.
      Olen sen verta nähnyt naista ja kokeillut jokaista, että
      tietää mutta vieläkään eivät ole oppineet, että miehet eivät pinnasta
      välitä.Kaunis,nätti ja söpö saa olla ,mutta huonoa luonnetta
      ei korjata millään.

Mielumin susiruma, paksu kuin huono luonne...Tosin
      vaisto varoittaa psykoista ihan hyvin.

• Hossi The Orkkis

Kasvot ja kaikki se mitä sieltä näkyy, ei päältä vaan pinnan alta.

• ...

Suurinosa miehistä on perse- eikä tissimiehiä.

• kertokaapa.

Loistojuttu. Toivokaamme, että tämä pitää paikkansa.

• Älykkyys on seksikästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      230
      7686
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5180
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4802
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3468
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2025
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      1951
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1839
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1697
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1639
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      156
      1444
    Aihe