melkein jokapäivä vedän juomaa tai ruokaa väärään henkeen, mikähä vois olla vikana?
Vai onko viel normaalia jos kerran päiväs käy noin?
Jopa oma sylky menee joskus väärään henkeen.
Kiva sitte yskiä ku on viel astmaki, nii menee henki ahtaalle ja piippua joutuu melkei joka kerta vetästä.
juomat menee usein väärään henkeen/kurkkuun
11
9096
Vastaukset
- voivoi656
syöt liiaan huolimattomasti
- lääkäriin ole hyvä
Jos oma sylkikin menee vähän väliä väärään kurkkuun, voi olla kyse jostain anatomisesta viasta, jossa kurkunkansi ei toimi kunnolla. Asiaa kannattaa kyllä selvittää, koska jos keuhkoputkiin pääsee kovin usein sinne kuulumatonta tavaraa, ne voivat aiheuttaa pahan keuhkokuumeen. Ja kun on tuo astmakin.
- LLL
neurologilla voi sulle neuvoja vaivaasi liittyen,
- Solon
Sama juodessa ja usein, mut ruokaa menee väärään kurkkuun harvoin. Varmaan psykologinen homma mulla enemmän koska sitä tapahtuu lähinnä jos on tosi kova jano. Ylipäätänsä ei kovin tervettä koska nesteet henkitorvessa lähtee tosi hitaasti ja saattaa aiheuttaa tulehduksia. Jos sulla samaa ruoan kanssa niin siinä on hengenlähtökin lähellä joten ehdottomasti lääkäriin tsekkaamaan mistä kyse. Sillä välin yritän syödä mahd. rauhallisesti ja niellä tietoisesti.
- Solon
yritä*
- Anonyymi
Onko se normaalia jos juomaa menee väärään kurkkuun ja sen jälkeen yskittää kovasti ja keuhkoissa tuntuu ikävältä?
- Anonyymi
Yskiminen ja kurkun kakistelu poistavat henkitorveen kulkeutuneen ruuan, jotta se ei pääse keuhkoihin saakka.Sama pätee juomiseen.Keuhkoihin ei pitäisi päästä nesteitä.
- Anonyymi
Onko kilpirauhanen tutkittu? Jos se on suurentunut tms.
- Anonyymi
Henkiuskomukset on väärä lähtökohta koska tieteellä ei ole mitään todisteita hengistä.
Vanhojen maalaisakkojen huuhaata joka ihmeen vahvasti elää vieläkin maaseudulla. - Anonyymi
Ota yhteyttä lääkäriin, minun miehelläni oli sama juttu ja todettiin sairaus kun katsottiin kameralla nielu. Parempi käydä tutkituttamassa asia.
- Anonyymi
Henkilääkärikö, missä selaisia löytyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989