oon siis '96 ja harrastan joukkuevoimistelua ja joulukuussa alkoi sattumaa selkään mm. hypyissä, joissa taivutetaan taakse (rengashypyt yms.) Kipu tuntuu vaan hetkellisesti vihlovana sen taivutuksen aikana. Myös silloissa, jossa viedään jalat mahdollisimman lähelle käsiä, selkää saattaa vihlasta. Joulukuussa tehtiin kahen jalan rengashyppyjä ja sillo selkä rusahti( pitäs olla normaalii mun selälle), joten en kiinnittäny siihen sen enempää huomiota. Kuitenkin tän jälkeen välillä on tuntunu häntäluussa ns. painetta.
Onko teillä ollu samanlaisia kipuja? Mistä se johtui?
Alaselässä kipuja
auts :(
1
100
Vastaukset
- iida
moikka,
mäki harrastan joukkuevoimistelua ja sama ongelma on mullakin joskus...tai aika usein. Joskus saattaa auttaa että tekee vastaliikettä selälle.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662922Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111626
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111874
- 57869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6805- 34780