Mitä miehet tykkää huumorintajun omaavista

vitsikäs

naisista joiden jutut ovat joskus ronskilla huumorintajulla höystettyjä, vai onko jutut liian miesmäisiä? Kaikki kehuvat omaa huumorintajuani, mutta sitten taas usein mietin, että ehkä jotkut jutut pitäisi pitää sisällään, justiinsa tämän seikan takia, vaikka rakastan nauramista yli kaiken ja rakastan sitä että saan ihmiset nauramaan. Kommentteja kiitos :)

7

1846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mungo

Missä sellasia eukkoja kasvaa?!

• Bazooka

Tuo ominaisuus on lisännyt vientiäsi miesmarkkinoilla 200%. Nytpähän tiedät.

• ole

En ole tavannut yhtään ainoaa huumoria viljelevää naista enkä montaa miestäkään. En koe huumorina typeriä vitsejä ja jonninjoutavaa lässytystä josta pyritään tekemään huumoria nauramalla itse ensimmäisenä ja joka lauseen jälkeen. Näitä olen tavannut miljoonia mutten ole kertaakaan vielä nauranut heidän kanssaan ja se saa heidät kiusaantuneiksi mikä on hyvä koska ainakin he lopettavat silloin oman, ääliömäisen naurunsa.

Mitä tarkoitat ronskilla huumorilla? Sata sanaa joista 80 on kirosanoja ja erilaisia sukupuolielinten kansanomaisia nimityksiä ja loput "tota" ja "niinku"? Näitä "ronskin huumorin" viljelijöistä on lähes sata prosenttia eikä heitä kukaan muu kuin he itse nimitä humoristeiksi.

Tunnen itseni vaivautuneeksi tavatessani ihmisen joka erheellisesti uskoo olevansa humoristi mutta ulkopuolisen silmin nähtynä ja korvin kuultuna hän on yksinomaan rivosuinen ääliö.

• Rupikonna

ainakin osittain samoilla linjoilla.Sitäpaitsi,kokemuksen perusteella voin sanoa että ronskipuheiset naiset ovat melko poikkeuksetta enemmän tai vähemmän kelvottomia,ainakin miesten tarpeisiin.Etenkin seksistä puhuvat naiset puhuvat siitä mihin eivät itse pysty.Luonnollistakin koska jotenkinhan täytyy puutteitaan yrittää peittää.

Ne on eri naiset jotka puhuu ja erinaiset jotka johonkin pystyvätkin.

• Rivosuinen ääliö

hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................

• jousimies

Moi

Kokemuksestani voin sanoa että kyllä tykkäävät! Olen itse ronskin huumorin nainen ja seuraa ei ole koskaan puuttunut esim. baarissa. Olen huomannut että niin miehet kuin naiset viihtyvät kun juttu lentää tietysti ilman että menee loukkaavalle puolelle, se on jo mautonta touhua. Ihana kuulla sellaisista kuin sinä! Jatketaan samaan malliin! Mistä päin olet?

• Heta

on nauraa omille mokilleen ja vielä toisten kanssa. En voi käsittää niitä herneneniä, jotka vain hymisevät mulkoillen kun yrittää piristää päivää tai muuten vaan on pakko kertoa joku juttu. No, jos ei sytytä niin ei sytyä!!! Hauskaa jatkoa vaan kaikille! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1397
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1210
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      5
      1139
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      800
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      693
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      682
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      646
    Aihe