mulla ei yhtään ainutta yhden yön juttua,joten tekisi mieli kokeilla..olen 29v mies ja varattukin, mutta silti voisin kokeilla...
haluaisin kokeilla..
9
2511
Vastaukset
- kauris79
Miksi et kokeillu sitten aikanaan kun olit sinkku?
voe voe, ei ne nyt niin hienoja juttuja ole, että pettämään kannattaa ruveta, oikeesti!
Aikamoisia ylläreitä voi tulla vastaan ja ihanaa se seksi kuiteski on sen oman rakkaan kumppanin kanssa!:)- oinas-75
onhan se kyllä niin,että seksi oman kullan kanssa ihanaa.. :)
- Veera
oinas-75 kirjoitti:
...se seksi oman kullan kanssa on ihanaa, niin et kai halua luopua siitä? Pettäminen johtaa 95% todennäköisyydellä eroon joten mieti onko joku yhden yön pano arvokkaampi kuin parisuhteesi.
- Doc
Veera kirjoitti:
...se seksi oman kullan kanssa on ihanaa, niin et kai halua luopua siitä? Pettäminen johtaa 95% todennäköisyydellä eroon joten mieti onko joku yhden yön pano arvokkaampi kuin parisuhteesi.
95 % todennäköisyydellä eroon ? Mihin tuo väite oikein perustuu ?
- kauris79
oinas-75 kirjoitti:
tunne on voimakas kun veri vetää, mutta asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen. Itse olen kerran erehtynyt pettämään ja sai jäädä viimeiseksi kerraksi. Siitä tuli niin helkatinmoiset morkkikset ettei ole tosikaan!Toisekseen ei ne yhden illan jutut anna sen enempää, kyllä niitä nyt sen verran on ollu, että pystyy niin sanomaan.Kyllähän siinä kiehtoo varmasti se ajatus siitä vieraasta ihmisestä pienessä ohikiitävässä hetkessä,mutta kelaa elämää sen jälkeen. Mikään ei tuu koskaan olemaan ennallaan. Jos parisuhde on kunnossa, niin etsikää jotain muunlaista piristystä siihen seksielämään yhdessä!;)
ps. Jos tosiaan päätät pettää niin mieti kumppanin kantaa asiaan, soisiko hän sinulle sellaisen ilon, että haluaisi jakaa sinut. Jos ei niin sitten on ehkä parempi jättää ensin!Tai mieti, että se pettäminen osuisi niin, että naisesi pettäisi sinua. Mieti miltä se tuntuu!
Oo ylpeä itsestäs että oot välttäny yhden illan jutut!Ei ne ole musta mikään ylpeyden asia eikä niistä loppupeleissä enää muista mitään! - oinas-75
kauris79 kirjoitti:
tunne on voimakas kun veri vetää, mutta asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen. Itse olen kerran erehtynyt pettämään ja sai jäädä viimeiseksi kerraksi. Siitä tuli niin helkatinmoiset morkkikset ettei ole tosikaan!Toisekseen ei ne yhden illan jutut anna sen enempää, kyllä niitä nyt sen verran on ollu, että pystyy niin sanomaan.Kyllähän siinä kiehtoo varmasti se ajatus siitä vieraasta ihmisestä pienessä ohikiitävässä hetkessä,mutta kelaa elämää sen jälkeen. Mikään ei tuu koskaan olemaan ennallaan. Jos parisuhde on kunnossa, niin etsikää jotain muunlaista piristystä siihen seksielämään yhdessä!;)
ps. Jos tosiaan päätät pettää niin mieti kumppanin kantaa asiaan, soisiko hän sinulle sellaisen ilon, että haluaisi jakaa sinut. Jos ei niin sitten on ehkä parempi jättää ensin!Tai mieti, että se pettäminen osuisi niin, että naisesi pettäisi sinua. Mieti miltä se tuntuu!
Oo ylpeä itsestäs että oot välttäny yhden illan jutut!Ei ne ole musta mikään ylpeyden asia eikä niistä loppupeleissä enää muista mitään!olen tullut tosiin aatoksiin yhden yön juttua miettiessä... sillä en taida pystyä siihen kuitenkaan,taidan ottaa tänä iltana kultani syliin..
- Vesimies
Veera kirjoitti:
johtaa ainakin yhtä suurella varmuudella eroon.
- kokeile..
kadut!!!
- Susanna
Kyllä jäät paljosta paitsi jos sen yhden kanssa koko ikäsi aiot jyystää. Kyllä niissä on eroa partnereissa ja joskus löytyy oikein helmiäkin. Minun kohdallani ainakin harrastuseni tuo lisäväriä omaan sänkyynikin. Emme puhu mieheni kanssa tästä yhteisestä "salaisuudesta" - hänkin harrastanee sitä - ja hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989