mielestäni koolla ei ole väliä jos se naiselle kelpaa
koolla ei ole väliä
15
209
Vastaukset
- Äxhoooo
Sepä se. Tänkään palstan isokyrpäikirunkkareilla ainoa seksikokemus kun on oman käden kanssa.
- Pieni on kaunista
h-x kirjoitti:
Kyllä ne pienenkin omaavat runkkaavat jos saavat otteen:)
Kyllä tällasesta 13-senttisestä saa aivan hyvin otteen. Olishan se 16-senttinen ihan kiva, mutta kun on itse tyytyväinen ja kaikenlisäksi vaimokekkin on mielissään, niin mikäs sen kivempi.
- pojanpoka
mun nakki on 17cm joten lopetakaa että teiän olis muka isompi kun keskimitta!
- 19+9
Kyllä koolla on väliä ainakin minulle itselleni. Senhän takia sitä treenataan. On sitten kivempi kätellä sitä pitkin päivää.
- ...
Kyllä poijaat se tekee itsetunnolle gutaa kun tempaasoo housusta likelle 20 cm molon naisen katsoessa...
- pannaankohan
Koolla ei ole väliä kun muehille
- Kai tiesit tämän?
Kyrpykkäähän ei siis mitata persereijjästä kärkeen kissanhäntä-tyyliin.
- yuj pouby 768 eu l.
Kai tiesit tämän? kirjoitti:
Kyrpykkäähän ei siis mitata persereijjästä kärkeen kissanhäntä-tyyliin.
Oulussa mitataan
- Per Cee
yuj pouby 768 eu l. kirjoitti:
Oulussa mitataan
Koko Suomessa mitataan.
- ASUS uskova
Per Cee kirjoitti:
Koko Suomessa mitataan.
Asus laitahan kuva siitä 17cm murha qullistasi. Niin pääsisit näistä epäilijöistä!
T:Sinuun lujasti uskova - Kuva vääristää
ASUS uskova kirjoitti:
Asus laitahan kuva siitä 17cm murha qullistasi. Niin pääsisit näistä epäilijöistä!
T:Sinuun lujasti uskovaKuvat ei todista mitään.
- KUSTESSA OLISI
hyvä sais pitkän kaaren,mutta avo- tai avioelämässä on muutakin, kun mulkunpituus ja paksuus
- asiaa näillä mennään
olette pirun tyhmiä, täällä alapäästään auki olevat horotnaiset riekkuvat peniksen koolla, yhtä ratkaisevaa on se kuinka tiukka on naisella
asiaa näillä mennään kirjoitti:
olette pirun tyhmiä, täällä alapäästään auki olevat horotnaiset riekkuvat peniksen koolla, yhtä ratkaisevaa on se kuinka tiukka on naisella
Aika monesti on todettu se, että täällä ei ole naisia.
Lähes ainoa naisiin liittyvä tällä palstalla on naisviha, josta täällä saa päivittäin lukea. On mainittu siiderimötköä, metrotunnelia, horatsuita, yh-naisia pohjattomine kaivoineen. Hullut exät ja adhd-lapsetkin vedetty tuohon haukkumikseen.
Tiedättekö mistä arvelen tuollaisen naisten mollaamisen johtuvan? Ei se ainakaan rakkaudesta naiseen ole. Ei ihme, että oma käsi kullan kallis, jos mielipiteet naisista ovat tuota luokkaa. Itse heitä arvostan kovasti ja en voisi kuvitellakaan noin halveksuvasti heistä puhuvani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4943977Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483816Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303049Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902260- 1582068
- 1051760
- 1321624
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541460Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.421308Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71208